Valószínûleg a PCs verzió tervben volt petíció nélkül is. Az elsõ részbõl akkor sem lett volna PCs port ha fizetnek érte a játékosok, mert PS3 exluzív volt. Ez a rész pedig multiplatform lett és jött 360ra, ami elõszobája egy PCs portnak.
Prepare to Die edition new content New Bosses - Including Artorias of Abyss, Chimera of Tomb, and more PVP Online Matchmaking System - Quick matching for co-op or PVP New Areas – Including Oolacile Tomb, Old Ruins and more New Enemies – Including Abyss Guard, Chained Prisoner and more New NPCs – Including Hawkeye Gough and more New Weapons and Armor – Equip some from the new bosses, enemies, and NPCs
"Világszinten 1.3 millió példány fogyott a From Software tavaly októberben megjelent és elõdjéhez, a Demon's Soulshoz hasonlóan hatalmas kritikai sikert aratott szerepjátékából, a Dark Soulsból"
Csak az ismerõsi körbõl ismerek nem is egy embert, akik szinte azonnal adták is el a játékot, mihelyst 1 órát eltöltöttek vele.
Hát igen... az emberek nem a 110 órás kihívással teli játékokhoz vannak szokva, hanem a 8 óra alatt letolható csõlövöldékhez. Ebben a játékban egy olyan, aki nem játszott a Demon's Souls-al, még napokkal késõbb is kegyetlenül elveszve érezheti magát. 60 órányi játék után sem lehetsz magabiztos... az meg, hogy végre erõsnek érzed magad? Talán majd egyszer :-D
Skyrim statisztika után nem mondanám hogy a játék hossza riasztja el a gémereket. Itt a fõ gond a túl sok felesleges szopatás, ami a mezei játékosok számára élvezhetetlenné teszi, aki meg megkedveli anyázik benne rendesen, de a végén a jóra fog visszaemlékezni. Veled is ez történt:)
Na erre én is kíváncsi vagyok! Nem sok olyan játék van, ami a nehézség miatt fogott volna ki rajtam. Ha más nem sok türelemmel minden akadályt lehet venni (Egyik nagy szégyenfoltom az Ufo Aftermath... Egy idõ után legyõzött a túlerõ, de tervben van egy újrapróba, melyben keményen revansot veszek a szürkéken! ).
Ezen kívül azonban nem nagyon emlékszem másra, amit feladni kényszerültem.
én bírnám a játékot, ha meg lehet majd venni boltban is...
hát több tekintetben is eléggé furcsácska. nem rossz de vhogy eltér az eddig mexokottaktól. ez inkább ilyen lineáris hentnek tûnik kalandelemekkel, semmint rpg-nek harccal fûszerezve. azért egy risen vagy oblivion deadly reflex vagy art of combat mod után....
Nekem eddig a Beowulf volt a csúcs.Volt egy rész ha jól emlékszem a 9. pályán amit 10000000 próbálkozás után sem tudtam átvinni.Most megszereztem konzolra hátha itt sikerül majd!
Na azért ilyen szintre még nem jutottam (nem is akarok!).
A legutóbbi Pes tudott úgy kiakasztani, hogy még káromkodtam is (fél órán keresztül...XD). Azóta megfogadtam, hogy inkább nem Pesezek. Nem hiányzik egy szívroham.
Ha valami nem megy szépen kikapcsolom, pihenek, vagy mást csinálok és akkor legközelebb újult erõvel általában elsõre menni szoktak az ilyen dolgok.
Én -amikor megrendeltem Xbox-ra és vártam, hogy megérkezzen pár nap múlva- olvasgattam a teszteket, amik áradoztak róla, de ilyeneket írtak, hogy nincs történet, újratermelõdnek az ellenfelek, baromi nehéz. Azt hittem, hogy mellényúltam. Most pár-száz óra Dark Souls és Demon's Souls után (igen, vettem egy PS3-at is csak emiatt) ezt a fajta harcrendszert annyira megszerettem, hogy ezt keresem más játékban is. A Skyrim-et sem bírom már végre elkezdeni, inkább egy NG+, vagy lassan NG++ ...
Éppen emiatt nem 10 pontos nálam a játék mert a story nagyon gyenge és én el tudtam volna viselni egy kicsit több zenét is a játékban de mivel minden más nagyszerüen sikerült ez nem nagy gáz, igy aztán csak 9.9 pontot adok a játékra...
na én is nekiálltam, múlt pénteken este belecsaptam (13-án akkor kapcsoltam:P ) kb 1,5 órát volt idõm kalandozni (Sorcerer +master key elsõ karakter) ezalatt lvl 10 lett, 4x haltam,(nem vészes egy marióban többet pottyan az ember ennyi idõ alatt:) de azt vettem észre ez jól jövedelmez mert a feltámadt, bár elõzõleg leölt szörnyekbõl újra lehet soult gyûjteni. és az elhullás helyszínén fel lehet venni az addig összegyûjtötteket is, szóval ez nem olyan gáz. Itt ez s dolog akkor használható lvl grindnek? van értelme? ja és nincs pause az elég durva:D
ME3 szarkeverések után várható volt, hogy most már mindent szabad, mindent lehet, már mint ezt gondolják egyesek. Hamar helyre kellene rázni a gémereket, hogy ez nem így mûködik.
De ez így müködik a demokráciában és mivel ez csak egy petició nem kötelezö elfogadni a kiadónak. Egyébbként én is aláítram mert nekem is szimpatikusabb a Steamworks mind a gfwl.
" First up, support for a keyboard and mouse will be included but minimal, with Miyazaki recommending use of a game pad and confirming that the menu and inventory screens will remain unaltered. Graphic options will be similarly sparse, which Miyazaki attributes to Namco Bandai requesting that the game be a “straight port”; this may even rule out optimisation in areas such as Blighttown and New Londo Ruins where the developer’s technical achievements on console were not able to quite match that of their artistic vision, resulting in frame-rate issues."
Magyarul kapunk egy Resi4 szintü portot, pedig nem igaz, hogy augusztusig nem tudnának egy normális egér+bill irányitást összedobni. Nem tudom mit szólnának a konzolosok ha kiadnának egy CoD epizodot ugy, hogy azt csak egér+billen lehet játszani mikor a ök meg a gamepadhoz vannak hozzá szokva...
Ez szivás nem is kicsit, sose értettem miért portolnak ugy pc-re egy játékot ha nem akarnak bele pc-és irányitást is portolni. A CoD-os példa nagyon találó a magyarázat pedig az hogy a konzolosok segge ki van nyalva a pc-sek meg levannak szarva ez a különbség.
Részemröl nem gond ez a hir mert megvan a játék ps3-on, remélem dlc-ben megkapjuk az új ficsöröket.
Nem hiszem, hogy ezen már bármi is változtatna. Azért az vicces, hogy egy atomerömü pc-én is akadni fog ezekszerint a Blighttown terület mivel ez a Namco kérése, hogy graf tunning se legyen hanem egy az egyben irják át a játékot.
Azért a pc-s se nyal be minden szart... Tetû húzás részükrõl.
Egyértelmüen igy olcsobb a port ha semmit se változtatnak rajta ezért viszont igy nagy kár. A grafikát azért felszokták turbozni egy ilyen portnál föleg ebben az esetben lett volna jó ahol ugy hallottam komoly frame problémák és optimalizálatlanság volt néhány területen. Tényleg érdekelne, hogy milyen költség vonzata volna egy normális bill+egér irányitásnak nem hiszem, hogy olyan nagy összeg lenne...
Én ezt nem mondanám. Szerintem soha nem ment a játszhatóság rovására ami Blighttown-ban folyt. Pedig csak az 1. javítás volt fenn mikor én végigvittem,azóta kijött még vagy 3 ha jól tudom(box-ra)és valamicskét javítottak is rajta.
Szerintem ha mondanak valamit, hogy mennyi játékidõ van benne, az nem a fõsztorira vonatkozik, hanem az egész tartalomra. Skyrim nekem 200 óra volt, mire odajutottam, hogy márcsak pár maradék qst volt... szóval mire nem tudtam mit kezdeni. Megjegyzem, a fõküldit hanyagoltam, csak lvl 55-n fejeztem azt be.
Ahogy was is irta rengeteget lehet farmolni és felfedezni való is van böven. A legfontosabb meg persze a harc az elsö monszták likvidálása nem öt perc lesz és ez maradni fog még magasabb szinten is a bossokról már nem is beszélve.
ha a netto jatekidobe belevesszuk hogy amig egy bossal akar 10 oran at is probalkozhatsz vagy megtobbet, a benazast is beleveve, es ( mint pl. nekem sok ido kimolyolni az inventoryt, itemeket bongeszni es persze hogy minden elhalalozas utan bonfire tol ujra kell vegigverekedned az egesz szekciot) ez van annyira idorablo hogy kitudja mennyit bele lehet olni.
( No offense) Egy ilyen játékhoz egyszerûen kötelezõ a kontroller!!! Persze tehetnének bele bill+egér kombinációt is, de valahol érthetõ. Pl.: fifázni is lehet billentyûzet+egérrel, de nyomába sem ér egy korrekt kontroller által nyújtott hangulathoz.
Pc-én engem senki se kötelezen a gamepadra az a portolás igénytelenségét jelenti. Ha már pc port legyen benne normális pc-és irányitás és az ilyen tipusu külsö nézetes játékhoz tökéletes a bill+egér.
talan a finomabb kameramozgatas egerrel jot tehet a jateknak es ha a lock-ont kiveszik a pc verziobol akkor meg plusz kihivast is nyujtana a pc- s silent hill 3 is jatszhatatlan volt bill.el. kontrollerrel viszont tobbszor ki lett jatszva.
LOL SH3 billel nem volt jó?? Tökéletes volt azzal vittem végig mint minden más pc-s játékot amit eddig játszottam.
nem volt. kinlodasnak ereztem, es a pc-s "jatekkarierem" vege fele kb mindent , fps-t kellet szokni kontrolleren ennyi.(persze pro szinten tudom hogy nem komolyanvehetõ):)
Basszus ez egyre rosszabul hangzik, még a végén tolhatjuk sub hd felbontásban és gamepaddal a játékot a kérdés csak az, hogy akkor ebbe a portban mi a franc lesz a pc-és ficsör.
" - Miyazaki says that the base game is intended to be a straight port with no change in resolution and he specifically says not to expect 60 fps. This is probably his most controversial statement, because it does seem to suggest that it will run at a locked resolution and framerate. Until he clarifies further, I do feel that is the intended message to manage expectations. "
Gyanúsak nekem ezek a készítõk. Vajon nem szándékosan húzni akarják a PC-seket? :D
aztán meg a sok nyavalygás, peticiók miatt valami baromi bejelentést fognak megtenni a DS ügyében :D