Én se értem ezt az egészet mert ha nem tudom a felbontást a moncsim nativjára belöni homályos elmosodott képet fogok kapni, most komolyan azt várják, hogy ezért még pénzt is adjak?
720p max felbontás, 30fps lock. Éljenek a portok baszki.
Ezek szerint nem csak konzolra nem tudnak optimalizálni... sürgõsen be kellene szerezniük nyugatról pár embert, akik értenek is hozzá.
Állitolag a Namco adta nekik parancsba, hogy ilyen fos portot dobjanak össze, hogy miért azt rajtuk kivül senki se tudja. Minden esetre ha ez így marad nem kell ide warez ahhoz, hogy bukjon pc-én ez a portolás.
Nem tudom hogyan értelmezted, de - csak a tisztánlátás végett - a texturák lesznek 720p felbontásúak, a képfelbontás bármekkora lehet. A 30fps pedig szerintem elég egy ilyen stílusú játéknál. Legalábbis, ha fix 30.
"So far it would seem ridiculous of them to lock the game resolution so the interview probably means they are locking the “texture quality” at 720p." - WCCF Tech
Az nem zavar, ha nem tûélesek a textúrák (azon lehet segíteni fxaa-val driveres effektekkel, stb), az viszont inkább zavarna, ha csak 1280-ban tudnék játszani 24-27"-os monitoron:)
A lényeg, hogy meg sem fordult a fejükben, hogy PC-re fejlesszenek/portoljanak. A komoly aláírás mennyiséggel rendelkezõ petíció miatt gondoltak egyet, rendben. Belefeccöltek másfél millió dolcsit, kapunk 1-2 új fegyvert, boss-t és mellékküldetést, egér/bill támogatást, de ennyi, nem szándékoznak foglalkozni a PC-vel többet. Ez egy szívesség részükrõl, nem várnak profitot, nem adnak komolyabb supportot. Portolják a játékot a legkevesebb ráfordítással, akinek tetszik tetszik, akinek nem, annak nem. Továbbá nyilatkozták, hogy a jövõben sem szándékoznak foglalkozni a PC platformmal.
Adhatnál egy forrást ehhez a infóhoz, hogy egy multi cég sziveségböl profitról lemondva készit egy játékot mert ez igy elsõre elég naivan hangzik. A port várható szegényes minöségét meg szerintem semmivel se lehet megindokolni. Egy jó dolog lesz, hogy modolható a játék tehát elképzelhetõ, hogy majd az userek rendbeteszik a port hibáit.
Ha megtalálom belinkelem, de a videóban is ugyanezt mondja, csak nem fejti ki úgy, mint a cikkben. A profitról nem mondanak, le mert nem is költenek a portra (másfél milla nem pénz ebben az üzletágban - sem). Az pedig nyilvánvaló, hogy 1-2 százezernél többet nem fognak eladni belõle és még így is bõven profitálni fognak belõle.
Akkor valszeg én vagyok a naiv ha azt hiszem, hogy egy igényesebb portból több menne el, lásd Alan Wake ami ugye profitot termelt, mint egy összecsapotból.
Szánalmas ha Alan Wake-et a graf tunning miatt vették többen, szerintem egyeltalán nem, mivel sokakszerint nem lett szép, és minden + effektet elkezdtek kikapcsolgatni moddolni, szóval nem.
Itt meg vicces hogy a petíció aláírásakor még mindenkinek tetszett a játék, most meg sírnak meg hogy ne gfwl legyen, ez a szánalmas. Igaza van a Capcomnak most és kiderül hogy a játék érdekli-e a játékost vagy nem.
Mint írtam, nem az a cél hogy sok menjen el belõle, hanem hogy ne negatív legyen a mutató. Teljesen érthetõ megfontolás egy konzolfejlesztõ cég szempontjából. S miután nem költenek semmit a portra, így ha már 50 ezret eladnak onnantól tuti a haszon.
Én is valami ilyesmirõl tudok, mondjuk jogos, mert ez nem egy COD amit minden kis hülye megvesz, mindegy, hogy évrõl évre ugyanaz, meg persze azt nem tudom mennyi lehetett a fejlesztési+marketing költség.
Kár hogy nem közöltek konkrét pc-s eladásokat az Alan Wake-nél. Ott is ment a fröcsögés ami itt megy úgyse vesznek max 50k-t.Aztán 2 nap után visszahozta a költségeket és még vagy 2 hétig a top 10 ben volt a steam-en! Szóval elég sok elmehetett belõle.
Hát igen az átlag gamer idegbajt kap a nehézségétöl ehhez mérten jó az a egy milla.
Van a két normális rész közül az egyik, találd ki melyik? :) Ezt nem hiszem, kipróbálom majd de ez nem az én játékom, aztán persze lehet tévedek és megtetszik majd.
Az AW jó példa a igényes portra.A Namco akkor lett volna okos ha csak steamre adja ki a játékot és azt a pénzt amit a dobozos terjesztésre költ inkább a portolásra költötte volna.
Hát pedig az, ugyanaz, nem jársz cod topikokban? Még sok tereptárgy meg textúra is ugyanaz. :D Pont ez a vicces nem a grafika miatt veszik a cod-okat. Hanem mert leülnek elé és elvannak vele, nem fontos hogy régi szar quake vagy milyen motorral megy.
Szeretik ezt a pörgõs modern csatát az emberek.
Alan Wake is egy kiváló játék, de rétegjáték, mert sok embert nem húzza a darkosság.
Sok ismerõsöm is azért nem próbálta ki mert fél az ilyen játékoktól Horror stb. És ezért van hogy nem annyira veszik.
Vannak, csak ezek általában nem publikusak. Az eladási adatok privát adatok, nem tartoznak senkire, csak a cégre. Az más dolog, hogy 1-2 vállalat mond egy nagyságrendi számot - ami vagy igaz, vagy nem.
Ezen nincs mit, a kérdés az hogy van-e eredeti cod-od. igen. Most az hogy pl a cod4-ben nem p2p rendszer volt régebben attól a játék még ugyanaz a stílust képvisel multiban.
"Nem fogja megváltani a világot. Semmit nem tudok felhozni pozitívumnak amitõl kiemelkedne más játékoktól. Ami különösen nem tetszik az az ,hogy a hud kurva nagy harc alatt csak azt látom kb. Mert amiket a társak ugatnak kikurja meg úgy a másik oldalon ott vannak a cselekvés gombok kijelzése.Szóval engem ez nagyon irritál.Azt nem néztem ki lehet-e kapcsolni bármelyiket is de attól függetlenül idegesít! Szimpla menj azt zúzz game kis csirák ellen aztán nagy elfajzott lények ellen.Nem mellesleg az ezer éves dragon age grafikáját sem képes hozni! Ha pontozni kéne a kõkemény 6 menne rá!"
Azért bevallom az ötödik részt is végigtoltam egy jó párszor mert a frencsájz közel áll hozzám és coop-ban szórakóztató volt, kiváncsi leszek a hatos jobb lesz vagy rosszabb...
Mindent ki lehet kapcsolni, minimapot, társak szövegeinek feliratozását, gombkiosztást. Ilyenkor a bal alsó(alsó közép inkább) részre berakja az életerõcsíkod és ennyi, más nem is látszik a hud-ból A játék meg ilyen nyúlfarknyi demóból még nemigazán tudja megmutatni hogy mi rejlik benne.Jelenleg a legvárósabb cucc nálam
Ez volt már ? Hasonló reakciókat várok majd :D Szerencsétlen srác látszólag még az elsõ valódi pálya elsõ szakaszán sem jutott túl,ebben biztos vagyok,akkor mutatott volna más helyszínt is. Ennyibõl ismertetõt készíteni elég unfair
Mondjuk megértem azért. Én is szeretem ha van kihívás, de ha maga a harcrendszer béna és azért nehéz, akkor egyetértek. Persze majd meglátjuk.
Már a címbõl látom hogy ez az a barom, aki a Halo 3at fikázza egy másik videón és nem érti hogy mi miért történt, mert bevallottan nem játszott a Halo 2vel, így amit nem ért az szar:D:D
Mint írtam már máshol ezt az embert hivatalosan is eltiltanám a videojátékoktól. Teljesen alkalmatlan arra hogy bármit is véleményezzen.
Az oké hogy a történéseket ebbõl nem lehet leszûrni, de amiket ír hogy mentési rendszer és hogy respawnolnak az enemy-k az elég gáz. Meg nekem elsõ ránézésre még anno konzolon is feltûnt a béna pályatervezés.