Mondjuk igaza van, hogy mocskosul nehéz, a Namconak épp ezért be kellett volna építenie egy kezdõ játékmódot. Ráadásul Xboxon az irányítás is eléggé furcsa.
DE tisztelni kell ezt a gamet, fõleg a HC réteg fõtámogatása miatt, mert e a DS bizony azoknak készült.
Én szeretem az RPG-ket (Dragon Age pl.) de a DS-ben a második pályáig sem jutottam el :XD
Szal fogtok Sírni ti is hehehe , mert közületek nem mindenki HC :D
Bár így utólag a PC-s irányításban reménykedek, hátha jobb lesz a játékmenet, picivel csak könnyebb lesz.
hát úgy kb az egész (nincs térkép, nincs nehézségi fokozat, elmebeteg bossharcok, és még sorolhatnám) Nekem anno a dmc3 is krva nehéznek számított :) (a 4-el már elvoltam teljesen jól) Pedig a resident evil szérián nõttem fel, ami szintén nem egy könnyû játék.. Elhülyültem :D
Ezek tények nem vitás de épp ezért hiánypotló a játék mert jelenleg még egy ilyen szivatós rpg nincs a piacon.
A bossharcok meg nekem oriási élmények voltak egy-két kivételtöl eltekintve, Ornstein and Smough legyözése után konkrétan egy percig üvöltöttem mint a állat mert teljes volt a katarzis, hogy végre sikerült. A legfontosabb, hogy van e türelmed és idöd vagy nincs ha van a sikerélmény garantáltan kárpotól minden szivásért.
Ha jól jött le a videókból eléggé helyhez kötöttek a monszták tehát nem vagy köteles minden respawn után újra legyakni öket hanem el is futhatsz melettük nem igazán követnek.
Pontosabban gyenge lett. Az egy dolog hogy nyitottak, csak akiknek eddig nehéz volt azok kerülni fogják mert a kritikusok ( joggal ) a földbe döngölték, akik meg HCk azoknak egyszerûen használhatatlan lett, mert a lényeget ölték ki belõle. Egy látványos könnyû és repetetív h&s de semmi több nincs benne.
Mi a.....??? Elképesztõ, atyaég... hát meg, hogy játszik ez a szerencsétlen? Ez nem a Diablo! Rushol, meg kapálózik és akkor csodálkozik, hogy nem megy? Pffff. Ez a barmot! Epic! :-DDDD
New Content Dark Souls: Prepare to Die Edition will include an untold chapter in the world of Lordran where the player must stop the spread of darkness at all costs by facing and defeating the Dark Knight Artorias.
New Bosses – Including Artorias of Abyss, Chimera of Tomb, and more PVP Online Matchmaking System – Quick matching for co-op or PVP New Areas – Including Oolacile Tomb, Old Ruins and more New Enemies – Including Abyss Guard, Chained Prisoner and more New NPCs – Including Hawkeye Gough and more New Weapons and Armor – Equip some from the new bosses, enemies, and NPCs
System Requirements OS: Windows XP , Windows Vista, Windows 7, or newer Processor: 2.6 GHz Dual-Core Memory: 1 GB (XP), 2GB (Vista/7) Hard Disk Space: 4 GB Video Card: 512 MB RAM, ATI Radeon 4850 or higher, NVIDIA GeForce 8800 GT or higher DirectXŸ: 9.0c Sound: Direct Sound Compatible Additional: Multiplayer requires microphone headset support
Helyes a GFWL-t mellözni fogom és maradok a steam-nél. Ez a 4GB helyigény elég kevésnek tünik igy elsõre a mai játékok mellett.
4 GB volt az install méret konzolokon is, és ha igaz, hogy nem nagyon foglalkoztak a textúrák, hangok,egyebek fejlesztésével,akkor ekörül lesz PC-n is. Tartalom azért bõven van benne :D
"Nyíltan beszél a Dark Souls PC-s verzióját kalapáló From Software alkalmazottja, Daisuke Uchiyama arról, hogy milyen problémákat okoz számukra a PC-re való fejlesztés. Nem sok jóra lehet számítani.
"Õszintén szólva komoly gondjaink vannak, mert nem sok tapasztalatunk van a PC-re fejlesztéssel. Úgy gondoltuk nem lesz gond vele, de tévedtünk, jelenleg is dolgozunk" - kezdi a mentegetõzést a Eurogamernek Uchiyama. A fejlesztõ elmondta, különösebb optimalizálás nem várható, ahogy a frame-rate gondokat sem fogják orvosolni a PC-s verzió esetében. Az elsõdleges cél, hogy minél hamarabb elkészüljenek a munkálatokkal és augusztus végén a konzolos kiadásokkal együtt megjelenhessen a játék.
Uchiyama szerint az extra tartalom talán majd kárpótolja a vásárlókat."
Értem - akkor az én öreg gépem mégis kevés lesz neki...
Szerintem ilyen GTA IV szint várható, magyarul nem lesz gép amin élvezhetõen fut, max a NASA-nál. Úgyhogy ez a játék még inkább a felejtõs kategóriába szorul nálam.
Én meg azt nem értem, hogy milyen konzolos kiadásokkal együtt készül el. Eddig nem azt mondták, hogy konzolra decemberre várható az extra anyag DLC formájában?
"Uchiyama szerint az extra tartalom talán majd kárpótolja a vásárlókat."
Sokra mennek a felhasználók az extra tartalommal, ha az átlagos gépükön alig fog futni a játék. De legalább õszinték a dologgal kapcsolatban és nem akkor fogják pofán vágni a vásárlókat, amikor megjelenéskor a teljes áron megvett játék alig fog döcögni a gépükön 20 FPS-sel. Meglátásom szerint nem fog több játék elkészülni PC-re ettõl a csapattól.
Én mondjuk azt nem értem, hogy a PC-s portolást, miért egy olyan software készítõ cég kezébe adják, akinek nincs tapasztalata PC-s játékok írásában? Gondolom pénz miatt, de...
Miért, szerinted nem felháborító a dolog? Kijelentik, hogy nem értenek a PC-s fejlesztéshez, ezáltal szarul fog futni a játék, de azért kapkodják magukat, hogy augusztusban mindenképpen megjelenjen a játék, lesz amilyen lesz.
Engem majd az fog felháborítani, ha az igénytelen portolás miatt szapulni kezditek a játékot, hogy mijezaszar,pedig konzolon az egyik legjobb élményem volt az elmúlt években. Az irányításbeli gondoktól már elõre félek, merthogy nem fogják szerintem rendesen megoldani, az tuti(nem véletlen a controller recommended szöveg) :D
Ne temessük a projektet! Tudnak a japánok, ha akarnak. Nyilván, nem lesz tökéletes, én bizakodom azért, hogy megéri majd a pénzét.
Sajnos ha szar lesz a pc-és verza jogos lesz a felháborodás. Én már akkor sejtettem, hogy ez lesz mikor kijelentették az egy az egybe való átportolást mert az ugy eléggé ostaba ötlet.
Eleve PC-ken írták meg a játékot. Nem értem ezt a portolási mizériát...
Én továbbra se értem ezt a cirkuszt ezek nem akarnak nyereséget ebböl a portból? Mert nagyon ugy tünik, hogy magasról tesznek az egészre, összecsapják valahogy az a pár ember aki meg majd megveszi szívhatja a fogát kinjába.
Még jó, hogy még a télen jön a dlc ps3-ra is az tuti vétel lesz.
Nyilván pc-n programozták le az egészet, de adott felépítésû fejlesztõi kit-ekhez írtak meg mindent. Egy pc konfig meg ezerféle lehet és valószínûleg ebben nincs nagy gyakorlatuk, hogyan oldják meg a program skálázását. Pénzt kiadni pedig biztos nem akarnak egy külsõs cégnek , hogy hozza nekik össze.