Akit érdekelnek / hallgatnak az önjelölt, tapasztalatlan "újságírók" szubjektív cikkeire, kritikáira, azoknak úgy is kell. Én megnézek egy (kommentár nélküli) videót az adott játékról és abból már el tudom dönteni, kell-e vagy sem. Ritkán érdekel mások véleménye. Talán a YT-s TotalBiscuit az egyetlen, aki normálisan és objektívan tud kritizálni játékokat. Amikor szubjektív, akkor azt pedig észérvekkel támasztja alá. Ahogy azt csinálni.kell.
A játék elõrendelve Steamen, már csak egy hónap van vissza a halálig... Fel kell készülni!
Én is várom, de hogy a steamen többet nem rendelek elõre semmit, az biztos. Legutóbb a gods&kingset rendeltem elõ. Amerikában napokkal elõtte el lehetett indítani és már torrentrõl is mindenki leszedte, aki akarta, mire hozzájutottam. Remélem nem jársz majd így.
Hát ez sajnos benne van mindig a pakliban. De vígasztaljon az a tudat, hogy te becsületes voltál, megkapod erõfeszítés nélkül a javításokat, simán tudsz multizni és nem kell buherálnod, hogy menjen a játék.
Az én szememben ez már megéri az elköltött forintokat.
Igazából nem Steamen vettem meg, hanem innen gift formájában. 6000 Ft-ba került, ennyit megért. 40 €-t nem ért volna meg. Ha már ilyen készségesek voltak a PC-sekhez, hogy egy petíció hatására kiadják a játékot, akkor csak nem fogják elbaltázni a játékot annyira, hogy még játszani se lehessen rendesen. Az, hogy 100%-ig konzolport lesz, az engem nem szokott zavarni igazán egy játéknál sem. A Ninja Blade-et is ezek csinálták, konzolport is lett a javából a PC-s verzió, de teljes mértékben játszható volt számomra a játék. Ráadásul billentyûzettel és egérrel játszottam.
Röviden: drop in multi Szellemalakok = más játékosok [voltaképp Te is szellem vagy], és ha belépnek a síkodba, akkor rajtuk áll, hogy segítenek, vagy harcoltok. Jó/rossz szándékú üzeneteket is hagyhatnak hátra neked.
-Játéktér izgalmasnak tûnik -Játékmenet is - Murvasok fegyver (ostor is van amin lepadlóztam) - Ennél is több páncélset - Ellenfeleket, területeket direkt nem néztem
Számomra új infók: -Lesznek Guildek (játékban Covenantok) -NPc-kkel beszélgetés közben statjaink új opciókat hozhatnak -Ha meghalunk zombiként éledünk újjá és pontokkal válhatunk újra emberré -Van 2 fõs coop játékmód
Sajnos egyre jobban várom és ha az optimalizácziót nem cseszik el, akkor veszem is!
Én ugy olvastam, hogy nem a statjaink hanem az, hogy éppen élö vagy élöhalott formában vagyunk befolyásolják a beszélgetést.
Vannak olyan npc-k akik gyakorlatilag szóba se állnak veled érdemileg amig zombi vagy.
Legyen pontosan ugyanolyan, mint a konzolos verzió - se több, se kevesebb - és mindenki boldog lesz. Kell a francnak HD textúra, meg DirectX 11.1, meg HDR és más anyámkínja... JÁTÉK KELL. Élmény kell!
Ugye az a felállás, hogy a fejlesztõk elmondták, életükben nem készítettek PC-s portot, és nem tudják a garantálni a totális sikert. Akkor már inkább legyen 1:1-ben a konzolos minõség, mint valami elcseszett, 'superior'-nak szánt PC-s port, nem?
Engem igazából csak az írányitás érdekel a graf nem, mert a mai napig játszok 10 éves vagy még régebbi játékokkal és nem zavar a gyenge graf ha maga a játék rendben van.
Sajnos egyetlen nagy kérdõjel van bennem is és az a futás/optimalizáció és port minõsége.
Amúgy ez konzolon tuti zseniális az alapján, amit olvastam.
Van egyébként new game+ is benne, 8 x végigviheted 1 karakterrel és mindig nehezedik 9.-re már nem fog azt írják. Legnagyobb ugrás nehézségben a newgame+ elsõ végigjátszásakor jön elõ.
A futás/optimalizáció engem is nagyon izgat, hiszen, nem mindegy, hogy fog-e futni ezen a gépen, amirõl írok - mert jó lenne azért a drop in multi elõnyeit/hátrányait legalább egyszer megtapasztalni :)
Úgy van, egy adott területen -ahol a boss még megvan- tudsz segítséget hívni. Ez a földön elhelyezett jelek segítségével történik. Ez a társ addig lesz veled, amíg a boss-t le nem gyûritek, vagy ki nem nyírják valamelyikõtöket. Egy invadert is segíthet lenyomni. A PVP a +-15 szint különbség közötti karaktereket engedi össze. A backstab-et és a parry-t kell jól megtanulni, illetve ezek ellen védekezni, mert ezek legtöbbször eldönthetik egy párbaj végkimenetelét. Érdemes egy-két ilyen PVP-s DaS videót végignézni, elég élvezetesek. Engem egyszer például egy tisztán íjjal küzdõ figura is lenyomott.
A PVP-t megemlítettem, mert ha online vagy és élõ állapotban (tehát nem soul) és még az adott területen megvan a boss akkor elvileg bármikor betámadhat egy invader.
De ahogy ratgab említette, egy adott területet egy társsal ki lehet "tisztítani".
Egyébként inkább azt nehéz összehozni, hogy egy haverral lehessen (és ne idegennel) coopba (vagy akár pvp) játszani. Mint ahogy említettem: - az adott területen még legyen meg a boss - a karakter szintjeitek közeliek legyenek - belépéskor azonos szerverre kerüljetek (ezt próbálgatni kell...) - és aki hosztolni akar az ne tegyen le summoning sign-t.
Ez szép és jó, hogy egy 5800-as ATI-val futni fog átlag 60 FPS-sel, csak aztán nehogy minimum egy i5-ös processzornak kelljen ehhez kihajtania... Akkor ez csak nem igaz.
Gondolom ezen (is) dolgoztak az elmúlt csaknem 2 hónapban, úgyhogy az akkori megállapításnak nem kell igaznak lennie most is. De ugye ezt várjuk, hogy az optimalizáció jobb legyen.
Végülis ez már az én szempontomból tökmindegy! Olcsó verzióban szereztem volna meg, de 8k-t már nem tudok érte kiadni. Így vagy warez vagy várok... Ki tudja lehet tényleg gyatra lesz a port és akkor ez egy isteni jel volt!
Nem tudnám 17 nap mulva, 0 Day megvenni, így én is a kivárásos taktika mellett voksolok - WRZ-beszerzés nálam iszonyatosan körülményes, így csak a többiek, játékosok tapasztalataira hagyatkozhatok.
Játékidõ kiváló (100+ óra), grafika nekem tetszik, játékmenet nekem tetszik.
Akkor mi tart vissza? A futási teljesítmény semmi más!
Megveszem így a játékot? Teszt után valószínû? 8500 Ft-om van rá? Ha nagyon jó, akkor lehet.
Igen, a szûk keresztmetszet a port minõsége, mert hiába jó, ha nem fog jól futni és az ráadásul nem is a gépem miatt lesz, hanem a port miatt... Fõleg a fejlesztõk nyilatkozatai után nem csoda az óvatosság.
Egy hónapra nekem annyim marad (szórakozásra, ruházkodásra, kajára, ha nem otthonról házi kosztot hozok) összesen (16000 Ft), szóval nekem igen is sok.
Nálam mindenképpen kötelezõ vétel a játék, legyen bármilyen a port minõsége. X360 verzió sem a mentes a framerate problémáktól. Remélem egy i5-3570K és egy GTX 560Ti OC mellett problémamentesen fog muzsikálni :)
Az augusztus vége nagyon zsúfolt lesz: Sleeping Dogs, Darksiders 2, Dark Souls ... az utóbbi kettõ között vacillálok, melyikkel kezdjem ... az a baj, hogy mindkettõ 100+ óra gyanús :)
Dark Souls PC – Confirmed Facts – 30FPS Lock, Internal Resolution Locked To 1024×720 ----CONFIRMEED
Ez csak azért jó hír, mert akkor futhat a minimum konfigos gépemen. Azért rossz, mert akkor a topi karról fog szólni, hogy milyen "csúnya" és nem a játékról... :(
A 30 FPS lock egyáltalán nem zavar. Ha állandó 30 FPS akkor az tökéletes, fõleg egy ilyen 'sebességû' játéknál, ahol egyébként is páncélban fogunk cammogni :)
There's also something curious about the resolution too in that there's no change in clarity when attempting to crank up the settings. On close inspection, it appears that Dark Souls PC uses the very same 1024x720 internal framebuffer as the console versions, regardless of which resolution has been set in the menus. The option provided is for output resolution only; a simple courtesy to allow the game to play on most monitors, but the image quality will always remain the same. In short, PC gamers will very much be getting the genuine console experience here, right down to the pixel.
( nem mint ha a játék élvezhetõségét, mechanikáját, tartalmát, ez bármiben is befolyásolná ) Ez max nekem nem lenne jó, mert HD tvn 1360*768 a natív, de ha játszanám ezt a játékot akkor csak is 360on tenném.
Nekem se gond a Resi 5-öt is 30fps-el toltam végig sokszor mert gyenge volt a gépem.