"Rengeteg a tartalom és gyûjtögethetõ cucc, mindezt pedig összeköti a Cirterion továbbfejlesztett Autologja- a varázslatos, telemetrián alapuló szociális motor, mely folyamatosan mutatja, hogy állsz a barátaidhoz képest, továbbá levezényli a multiplayer elõre meghatározott eseményeit. Néhányaknak a Criterion Most Wantede túl közel áll a Paradise-hoz, hogy elismerést kapjon eredetiségéért, de az a kifinomult háttér, amit az Autolog 2.0 nyújt annak érdekében, hogy érdekessé váljon a játék, nem alábecsülendõ. Jókat látunk egy olyan Paradise jövõjében, melyet az Autolog hajt"
Ezért nem fog tetszeni a játék, túlságosan multi központú és ráadásul ránkerõltetik akkor is ha nem akarom...
Nem tudom mi van abban ha belerakják, a márka szerelmesei úgyis azokkal nyomulnának, pl. én anno UG2-ben mindig a Civic-el kezdtem (az új civic ami a Shiftekben van már nem tetszik, fõleg a hátulja )
Nekem konkrétan a TNFS-hez hasonló adrenalin löketeket okozott, szóval egy az egyben ugyanazt, mint neked: a régi NFS-saga feeling. Mármint ami a játékmenetet illeti. De ezt tényleg csak az értheti, aki a legelsõ részeken nõtt fel, az Underground-Era ezt sosem értheti, részben ezért is bukott.
Jesszus, ezek a 6 emelet magas házakról való leugratások... A zene meg, ahogy elõttem írták, tényleg mintha a Baywatch, vagy egy hasonló homokos sorozat jelenetébõl lenne kivágva... De eddig a sorozatban a koronát az vitte, mikor a World-be betették a Battlefield terepjárókat, gépfegyverestõl, rakétavetõstõl, és nitrózásra még a géppuskatûz animálása is megindult... Bár már a Run átvezetõiben a karakterrel való baszakodások se voltak semmik...
Plusz ez multi gyökérség engem sem izgat. Meghagyom a 10 éveseknek hogy széjjel csítelve bohóckodjanak. Nekem single kell, ráadásul régi nfs módra, nem pedig ilyen burnout, táblatörögetõs, knight rideres hulladék.
Nem lenne itt semmi gond ha egyszer végre az EA abbahagyná a nagyképûsködést és úgy rakna össze egy játékot ahogy a rajongók - játékosok szeretnék. Mert igazából õk tudják hogy mit szeretnének, a fejlesztõknek pedig "csak" az lenne a dolguk hogy kivitelezzék, összerakják és ezért meg is lennének fizetve biztosan, mert tuti sokkal többen megvennék már csak hálából is. Csak annyi lenne hogy a küldenék az ötleteket befelé és amire sokan hivatkoznak azt a feature-t vagy akármit beletennék a játékba.
Szerintem aki így fejleszt az szar játékot nem csinálhat...
a rajongók milliónyian vannak és mindenki mást akar :) van aki éjszakát és neonos autókat, van aki egy márkára koncentrálást, van aki hosszú, A->B szakaszos játékot, van aki pedig a burnoutos stílusért van oda...
,A "többség dönt"-rõl meg a Codemasters "felmérése" jut eszembe, miszerint, a játékosok 95%-a nem használt belsõ nézetet a GRID elsõ részében... What The Fuck?! Én nem vagyok vérszimulátoros, de szinte 99%-ban belsõ nézetbõl nyomtam le a játékot - csak nagyon.nagyon.nagyon ritkán próbálkoztam drift esetében külsõ nézettel.
Criterion féle hot pursuit még oké volt nálam, hogy nincs tuning se sztori szerûség, de a most wantedban ? Ez egy unalmas rakás szarnak tûnika videók alapján.Nuku tuning, semmi motiváció mint az "elsõ" részben("fekete lista") plusz valahogy az egész olyan sterilnek hat...
Másrészt: - A játék azoknak fog tetszeni, akik sandbox típusú programokat kedvelnek, az open world része a játéknak nagyon jó lett állítólag. - Az irányításról annyit, hogy az autók "nehéznek" érzõdnek. Szerintem tiszta HP lesz, max nehezebb lesz driftelni minden kanyarban, kb. mint a Burnoutban. - Az Autologos versengés részeként a városban található ugratóknál széttörhetõ táblákat általában az azt az ugratót "uraló" játékos fényképe/avatarja díszíti majd, hogy áttörve a képét megdöntsd a rekordját. Nem rossz ötlet, csak szvsz felesleges. :D
Ja és új gameplay IGN-tõl:
Ez meg a tegnapi konferencia, benne új gameplayyel az autócserérõl:
Csak én vettem észre, hogy a második videóban mikor beindítja az Aston-t, akkor pillanatra jobb alul feljönnek kis ikonok és ott van olyan hogy stock body és stock chassis.Ezek szerint mégis lesz benne tunning (még ha minimális is)?
GRID-ben szerintem fos volt a belsõ nézet mert egyrészt fix volt a kamera mintha nyakmerevítõben lett volna a sofõr kb, másrészt nagyon lefelé nézett a látószög... Shift 1-ben sokkal jobb volt (Shift 2 sisakkameráját viszont utáltam mert baromira megtévesztett sokszor hogy befordította a fejét és azt az érzetet keltette hogy kanyarodik az autó...), ott mindig belsõ nézetben játszok mondjuk abban meg a külsõ nézetben viselkedik érdekesen az autó, mintha orrnehéz lenne az összes és én képtelen voltam úgy menni vele :D
A Modokról annyit, hogy külsõ, optikai tuningot nem fogunk látni. Ráadásul még verseny közben is lehet majd váltogatni õket egy bizonyos "Easy Drive" menüvel.
Alex Warddal beszélgetett a PWNED Gamescomos epizódjában Matt Cuttle. Lényeges infók: - A multi 12 fõs - Az ún. SpeedListen találhatók a kihívások, versenyek, rendõrüldözések, online játékot hangsúlyozó módok. - A lezúzható reklámtáblákon annak a játékosnak fényképe fog szerepelni, aki épp a rekordot tartja annál az ugratónál. - Az összes autó azért lesz elérhetõ az elejétõl, hogy felrázzák az NFS és a kategória állóvizét. - A Blacklist neve valójában Most Wanted List. A rajta szereplõ 10 versenyzõ csak megfelelõ SpeedPoint és Modok megszerzése után jelenik meg a városban, ahol úgy kell õket levadászni, mint a Burnoutban. Mindannyiuk fehér, a játékban legjobb autókat vezetik.
Új infó, hogy a PS Vita verzsön gyakorlatilag a PS3-assal pixelre azonos lesz, a Criterionosok belegyömöszölik a kis Sonyba az egész játékot (bár nyilván grafikai kompromisszumok lesznek, de a képek egész jók..)
mondjuk ja , elõször meglesem a havernál ( mert õ elõrendelte ) megyek pár kört és ha bejön akkor gyí cd galaxis , warez pedig megkerülve
Imádtam a Burnout játékokat (többször végig játszottam õket). A második rész volt az elsõ amivel játszottam. De a Paradise már kilógott a sorból. Annyira unalmassá vált egy idõ után, hogy sose játszottam végig. Még a multi része is unalmas volt számomra. Valahogy nem illet a nyílt világ a Burnouthoz. Elvesztette a varázsát miatta. Így egyértelmû hogy ez se fog tetszeni. Mivel szinte ugyan az a játék, csak más név alatt. Így számomra teljesen felejtõs! ;)
Dodzsem lesz az egyik elsõ GamesCom-elõzetes szerint:
A PlayStaton Universe nem volt rest, s máris fellõtt a netre egy kis elõzetest abból, amit a GamesComon tapasztaltak. Azt helybõl le kell szögezni, hogy a szerzõ is le volt nyûgözve a játéktól és az abban rejlõ lehetõségektõl, viszont amiket leír, az a veterán autóversenyes játékosok számára inkább horror, mint paradicsom. A játék multiplayer módját próbálhatták ki, összesen háromféle "versenyt". Az elsõ szimpla sprint volt, melynek során ellenõrzõpontokon keresztülhajtva elõre meghatározott útvonalon kellett gyõzedelmeskedni. Mint írják, a legtöbb játékos az elsõ helyért dodzsem-stílusban lökdösõdött. Állítólag fontos stratégiai szempontból, hogyan nitrózik az ember, na és persze az sem mindegy hogyan és hol lökjük ki a másikat. A második mód leírásban leginkább a Speedtestnek felel meg. Egyenes úton vezettek fel-alá a lehetõ legnagyobb sebesség érdekében. Mivel itt is össze voltak zárva, a lökdösõdés ugyanúgy elindult. Harmadjára a drift következett, amiben nem csak arra kell figyelni, hogy az autót irányítsa alatt tartsa az ember, hanem a 100-al érkezõ, belénkütközni kívánó ellenfelekre is. Igazi dodzsemnek hangzik a multiplayer drift is. Az utolsó multis kihívás a trailerben látott ugratósdi. Mivel itt mindenkinek meg kell ugrania egy bizonyos idõn belül egy meghatározott távolságot, ezért ez egyszer a játékosok együtt dolgoztak. Igaz, nehezítésként csak két rámpa volt, azok is egymással szemben, így a levegõben is sûrû volt a rongyolás. Mindezeket figyelembe véve akár tényleg lehetne Burnout: Need For Speednek, vagy akár Need For Speed: Burnoutnak is hívni a Most Wantedet.
Majd a 10 éveseknek tetszeni fog a lökdösõdés...azt hiszem kihagyom ezt a részt. Már a The Run-t is megbántam, hogy megvettem.
Nekem semmi bajom azzal, hogy sportautókkal, tuning nélkül szép tájakon mehetünk, még jobban bejön mint a tuningverdás világ. Azzal van bajom ahogy elkészítették.
Részben a sztori is, de engem inkább a multi vonz, az meg itt siralmas. Nincs chat, nem menti le a beállításokat, meg a folyamatos lökdösõdés, rammolás, bár ez nem a játék hibája. Nem élvezem annyira a multiplayert mint a régebbieknél.(Bár már a HP multija sem nyerte el a tetszésem)
pedig a Run egy nagy ratyi... Ezen kívül még az Undercover ami hasonlóan fos. A 2 Shift, az új Hot Porsuit is bejött (kivéve a túl arcade irányítást) az újak közzül. És egyelõre ez a rész is úgy néz ki hogy hanyagolva lesz részemrõl, az infók alapján....