OFF Nézd az addig rendben volt a The Runnal, hogy mindig új gyönyörû pályák voltak. Szerintem ezzel senkinek se volt gondja. A gond ott kezdõdött, hogy az autók irányítás egyenlõ volt a nullával. Az összes ellenfél scriptelve volt, akármikor mentem végig egy pályát az ellenfelek eleinte szépen tartják a tempót a végén meg visszalassultak a semmibe pont ugyanott, sõt volt hogy ütköztem és szó szerint bevártak, ez verseny? Vagy milyen volt már, az autók belsõ textúrája? Egyik bevezetõ jelentnél szó szerint látható, hogy szögletes, pixeles a kormány, utoljára San Andeasba láttam ilyet, aztán pedig hypeFrostbite 2 van alatta amirõl azt állítják lassan, hogy 12szer megmentette a világot és ez még semmi köv. 30 generációnyi konzol is kevés a kepésségeihez. Vagy ott volt a karrier ami 2 óra, ami Nekem nem ér meg 12000ft-ot. Vagy ott a multi ahol egy BMW M3 és egy Veyron SuperSport között egyszerûen nem volt semmi eltérés erõben. Szóval mond már meg Nekem, a szép tájakon kívül hol volt ez igazi NFS? Mert ezen kívül nem nagyon hiszem, hogy lenne más. Tény hogy az Undergroundos neonos téma nem az eredeti NFSel megegyezõ, de mégis abban legalább volt annyi játékidõ és lehetõség, hogy nem 2 óra, hanem 2 hónap is kevés volt ahhoz, hogy megunjam. És szerintem ezt az EA is érzi, mert nem véletlenül használják fel újra a Most Wanted nevet vagy tették be a Runba is az Underground és MW matricás kocsikat. HA az EA nem lenne ilyen pitiáner, nem törõdöm, kapzsi cég már rég meg kellett volna csinálniuk a TDU1, vagy Forza Horizon alapú NFS-t. Mert tetszik vagy nem számomra utoljára igazi NFS hangulatot a TDU1 jelentette és jelenti mai napig.
a Runban nincs belsõ nézet, miért kellene hogy érdekeljen a kormány kidolgozottsága, ha sose látom?
az AI minden nfsben csal/segít (inkább elõbbi), stb. ebben sem rosszabb a többinél - ugyan olyan rossz! :( sõt, korábban a forgalom is ellened játszott, itt annyira nem éreztem.
a karrier nem két óra, ne gyere ezzel a gémsztáros idiótasággal + erõs újrajátszhatóság (mivel nem unod halálra a pályákat) + challengek + multi (ami ezek szerint nem az igazi). 12 ezret nem ér, de pécére nem is kerül(t) annyiba.
bár az említett Veyronnal nem mentem, éreztem különbséget a kocsik közt. volt pályaszakasz, amit bizonyos autóval sokkal könnyebb volt nyerni, mint másikkal (típusokra nem emlékszem, régen volt)
TDU1 szerintem is kiemelkedõen jó játék, ebben 100% egyetértünk
meg egyébként is, mit nézünk nfs-nek? Mitõl nfs az nfs? Rengeteg része van, nehéz lenne ezt már definiálni is... Ha hasonlítgatnám a részeket, akkor pl az új HP hozta azt a színvonalat amit az elõzõ HP részek. Nekem ez elegendõ volt. Igaz benne msi volt egy fura szájíz, ettõl függetlenül eljátszogattam vele. Tehát az alcímeket lehetne összehasonlítani most már az nfs világában. Ez a Most Wanted eddig közel sem hajaz az elsõhöz. Tehát már eleve hitelét veszti az egész. A Run az megint egy külön kategória, lehet bejön pár embernek, de sokaknak nem. Ízlések és pofonok. Ugye ott lett elrontva az egész hogy minden ilyen autós játékot nfs-ként adtak ki. Nekem tetszik az Underground széria is, személy szerint várok belõle egy mégfaszább 3. részt, mégnagyobb várossal, mégtöbb tuning lehetõséggel, nem kell szimuláornak vagy félszimnek lennie, jó az arcade is ha rendesen van megcsinálva, na meg a belsõ nézet, egyik legfontosabb eleme lenne egy nfs-nek. A Most Wanted sem volt rossz, de valamiért nem kötött le annyira, mint vártam. Carbon, Pro Street, egyszer végigjátszható bohóckodások. Undercover említésre sem alkalmas. A Shift részek egész jól sikerültek, csak némi összevisszaságot érzek bennük. A Run-t kipróbáltam, nem jött be. Talán adok esélyt ennek is, de korántsem várom úgy mint annak idején egy nfs-t...
nfs-nek? nyilván a nevet megalapozó részt, részeket. az elsõ négy rész gyakorlatilag hasonló receptre készült: - szuper kocsik - kör és a-ból b-be pályák - versenyek - rendõrök
ennek már az 5., a porsche unelashed sem felelt meg, de a karrier és a korában jónak számító irányítás/fizika legendás résszé tette. aztán még jött egy nfs, de utána elkezdõdött a mindenféle szemét és kevésbé szemét autósjáték nfs-é keresztelése: az EA azóta is csak feji az IP-t, _IGAZI_ nfs-t ritkán kapunk, sajnos az elõzõ nfshp-t is fel kellett turbozni az idióta driftel, nitróval, egyéb mariokartos poweruppal, pedig ott legalább megvolt az esély egy igazi nfs-re.
a the run a sok körpálya és sandbox hulladék után visszahozott egy kicsit a régi nfsbõl, de persze a bugyuta sztori/QTE-k ezt is letaszítoták az útról... :(
50 fölött várható a vezethetõ autók száma, ebbõl nagy részük a játék indulásától elérhetõ, ha megtaláljuk õket a városban, 10 különlege darab viszont a Most Wanted List szereplõinek birtokában van, ezeket pedig majd el kell nyernünk. Az "EasyDrive" menü a képernyõ bal felsõ sarkán lesz elérhetõ, választhatunk itt autókat, versenyeket, online viadalokat, új modokat az autóra. A vezérlés a konzolkon a D-paden történik. Az egyjátékos módban az elõrehaladás a felfedezésre van alapozva, azaz valójában annyi a single player, hogy a városban megtaláljuk az összegyûjthetõ autókat, gyûjtjük a SpeedPointokat versenyeken és különféle kihívásokon, na és persze rendõrök elõl menekülve. Egy új módról is lehull a lepel: "Ambush Race". Leírás alapján egy átvezetõ után a játékos egy adott helyre kerül, ahol körbeveszik a rendõrök, értelem szerûen ezek után meg kell szökni. A példa egy többemeletes parkolóházat említ, ahol az elmenekülés kulcsa a tetõre felszáguldás, s az ottani ugrató által az épületrõl való leugrás bizonyult. Ezek után még le kell rázni az üldözõket és eljutni egy "Cooldown" ponthoz. Tehát visszatér a "Cooldown" is, amely pontok szét vannak szórva a városban. A "Speedtest' multis módról is többet tudunk: a játékosoknak egy darab traffipax elõtt kell elszáguldaniuk a lehetõ legnagyobb sebességgel. Minderre 90 másodperc áll rendelkezésre, s erõs a gyanúnk, hogy ebbõl is csak a roncsderbi lehet. A végén a gyõztes kapja a legtöbb SpeedPointot. És mint már elhangzott, mindent SpeedPointtal lehet unlockolnunk a multiban. Egy sprint versenyben pl. nincsenek láthatatlan falak és kijelölt útvonal. A térkép ugyan mutatja a leglogikusabb utat, ám ez nem mindig a leggyorsabb, s gyakorlatilag szabadon vezethetünk a célig. Mindez leginkább az útlevágások értékét növeli nagyban, mert, mint az kiderül egy elõzetesbõl, gyakorlatilag minden kerítés, kapu, s hasonlók rejthetnek egy hasznos levágást.
Fasza, akkor most jön egy Burnout Paradise 2, még jó hogy még is végigjátszottam a The Run -t, mert ez már 100% -osan nem érdekel. Ugráljál ökör módon jobbra balra, azt lehet majd verni a pontokra a "haveroknak" az autolog -on, csodálatos lesz.
Nem mondom hogy igazából milyen autós játékot várok, mert az max egy TDU 3 topikba férne be, de egy NFS -tõl egy jó / komoly sztorira alapozott autós száguldozást várnák el, egy normálisan megírt rendõrségi AI -val és egy élvezhetõ fizikával. Kezd herótom lenni már a töménytelen hülyeségtõl.
Eddig kiálltam a játék mellett úgy érzem, de most ez fordult egyet, ennyire nem unatkozom.
Engem nagyon idegesített ez a hülye poweruppos HP. Jó gém lehetett volna ha normális versenyek vannak és nem azért veszítek mert egy ellenfél vagy zsaru rámlõ minden szart. Nevetséges részek egyike, és követi ez a hulladék ugrabugra multis MW.
Criteriont közelébe nem engedném az nfs-nek mert még lejjebb süllyed a színvonal pedig most sincs a toppon.
Ezért is szerettem a Runt: Nincsenek benne villámszórók, meg rakéták meg tudomisén még mik. HP után felüdülés volt, így a kecsap meg QTE és társaik már nem is zavartak. Örültem hogy egy autós játékban a versenyen volt a hangsúly és nem azon hány szöges vackot tudok kidobni az ellenfél elé.
Bármennyire nem tetszik akkor ez még hatalmas divat volt, sõt a Fast and Furious ízlés világ meg még ma is hódít az USA -ban, persze kissé visszafogottabban. Nekem jobban bejönne egy Underground 3, inkább mûmájer geciként feszítenék a sok jó nõ közt jobbnál jobb verdákkal, egy jó sztorira alapozott hangulatos világban, mint hogy csimpánz módra ökörködjek, és verjem a pontokra a dákeszt az autologon a sok majom közt.
Régen volt már olyan NFS, amiben a sztori mélyen elgondolkoztatott, és agyaltam a szálakon. A The Run -ban volt egy kis szikra, de azt betudtam egy jó próbálkozásnak az EA részérõl, majd legközelebb.
Lehet szidni az Underground -ot, de az akkor új korszakot teremtett az NFS történetében, és sokkal többen szerették mint ahányan utálták.
Teljesen egyet értek. Az új generációhoz annyit fûznék hozzá hogy például a TDU2 -ben nem egy majom rohangál a legizmosabb vasak valamelyikével, és mást nem csinálnak ha egy cruisehoz csatlakoznak, mint hogy lökdösõdnek. Pedig a TDU név a másokkal való közös gurulást takarja, a nap végi kikapcsolódást, még is nem egy ember csak azért jön fel hogy ökörködjön, ezzel szétbaszva mások szórakozását.
Persze ha tempósabb egy cruise néhány komolyabb driverrel, akkor közelünkbe se érnek, mert az elsõ kanyarnál mennek a levesbe. Ennyit tudnak.
az undergroundal nekem annyi a bajom, hogy az elsõ volt, amikor az EA egy NAGYON_NEM_NFS-re aggatta az NFS címkét :(((
itt cseszték el, szerintem: ki kellett volna találni egy uj IP-t, új címmel az nfs mellé. ug1 elõtt a hot pursuit 2 nagyon jó játék volt, vérbeli nfs...!!!
ug1-et amugy kihagytam, de a második részre már ráfanyalodtam, ha nincs ló esete... (lehet, hogy utána az MW is azért tetszett annyira, mert végre nem neonos éjszakai baromság volt? :D )
éshát, ahogy írtam korábban én is mindíg hondával kezdtem:
Egyet értek, a HP2 még az eredeti EA Canada-ás NFS recept alapján készült, és bár ott is húztam a szám, hogy a BlackBox kivette az addig mindig szereplõ belsõ nézetet, de más nagyobb hibája nem nagyon volt a játéknak, viszont miután az elsõ és második Underground elkészült, semelyik, szó szerint semelyik elemét nem tartalmazták annak, amitõl az NFS az addig NFS volt, így mint NFS-t, akkor se tudtam értékelni, élvezetesnek élvezetes autóka volt, fõleg az U2, a nyitott világával és testre szabhatóságával ütött, de mint NFS egy nagy nulla volt számomra, még ha más címet kapott volna, akkor értékelni tudtam volna, gyakorlatilag a nulláról építettek egy totál más stílust, totál más autókát, és csak annyiban volt NFS, hogy az EA és a BlackBox ezt a címet tette a borítóra/játékra. A HP2 után egyetlen olyan NFS-t alkotott még a BlackBox, ami fõbb elemeiben az eredeti NFS receptúra alapján készült, és az tényleg a The Run volt.
Ezért volt korszakteremtõ az Underground, anno nagy divat volt a Fast and Furious, és ezt lemásolta az EA. Ha viszont megnézed a legújabb részeit filmnek, már nem igazán fogod megtalálni a régi stílust benne, az idõk változnak. Az EA meg most még csak nem is divatot akar követni, hanem a kisebb korosztály igényeit, és erre szerintem már most rá fog baszni, fõleg mert Mostwanted lesz a játék neve.
Remélem hogy ez a játék nagyobb bukás lesz, mint anno az Undercover, teljesen megérdemelt lenne.
"A HP2 után egyetlen olyan NFS-t alkotott még a BlackBox, ami fõbb elemeiben az eredeti NFS receptúra alapján készült, és az tényleg a The Run volt."
Ezért is tetszett. Végre tájakon száguldozni natúr kocsikkal. Õszintén nekem már a tököm tele a tuninggal. Az új HP is jó lett volna ha nem cseszik el a nyomorék poweruppokkal.
Ez az nfs meg a lökdösõdõ kis hülye gyerekeknek készül majd.
Ráadásul hogy lassan minden játék a multit részesíti elõnyben már kezd idegesíteni. Elég csak más játék trailereit megnézni. Az elsõ videó amit látni a játékokból már multiból készül hogy ilyen és olyan lesz. Aha. Csak engem a multi k*rvára hidegen hagy. Ráadásul már full single játékok folytatásaiban is ez a jelenség: Egy deka single, sztori stb trailert nem látni de multit bezzeg mutogatják.
Én mindig is single párti voltam, az ilyen céltalan lõdözések óvodássokkal sose fogott meg, valahogy nincs kedvem az anyázást olvasgatni cseten, meg a sok csaló közt lenni.
A worldot is kb addig bírtam játszani míg meg nem jelentek a nyomorék lökdödõdõk meg a csíterek.
Én mindig azt mondtam hogy nincs gond a multival, de annak is meg van a helye. Nagyon jó egy nyitott világban másokkal kocsikázni, lásd TDU, de egy olyan játékban ami egy sztori körül kéne forogjon ott a legutolsó opció kéne legyen a menüben.
Mi lesz, mikor elkezdik évrõl-évre lehúzni a bõrt a Criterionról is? Mert ugye bár jelenleg õ most a széria felelõs stúdiója. Hosszú távon így megint nincs jövõje a szériának, ez most látszik.
Sürgõsen kell még egy minõségi stúdió, én személy szerint jelenleg a Slightly Mad visszatérésének örülni tudnék.
Hát igen - lassan Need For Shit-ként lehet aposztrofálni a "moderkori" NFS-eket.
S ezt úgy kiabálom el, hogy ez a 2012-es NFS:MW nem fog járni a HDD-men egy hamar.
sajnos a " NAGY NFS " -név mára megkopott igen csak
veszik mit a cukrot mert úgy látszik igény van a hulladékra , de én minõség és tartalombeli + élménybeli hiányokra gondolok ezért már nincs az a " NAGY NFS " érzés már
nemrég játszottam végig a carbont, most épp a most wanted 1-et nyomom, de emlékszem hogy sem ugben, sem pl a prostreetben sem volt semmi esély gyári kocsival nyerni :P
Ez sajnos így van. Én is így jártam, nem is egyszer. Ezzel pedig megint a "valóságban elérhetetlen tuning monszter"-ekhez hajtottak... kicsit nem tetszett.
Éppen ez a baj hogy veszik, mert a sok idióta aki játszik 1 órát naponta annak ez is jó, a HC gamerek meg szívják a fogukat minden évben, pedig utóbbiakból kellene lennie a nagyobb bevételnek. Ha nem vennék meg a játékot akkor talán elgondolkoznának azon hogy nem kellene futószalagon gyártani a szart, no meg fõleg nem ráerõltetni a multit mindenkire.
aki dolgozik és családot kocsit lakást meg miegymást tart fent mint én az csak kocajátékos lehet mert nekem ezek mellett kevés idõm van ide ülni , sulis koromban mi is hardkór módon toltuk hl , cs quake unreal stb stb de felnövünk 1x
amig burnoutot csináltak szvsz nem volt gond... ;) de az nfsre kár volt õket rászabadítani... a hotpursuit3 egyszer elment (az egyetlen nfs amit kb nem lehet kormánnyal játszani), de nagyon gáz, hogy most akkor kétévente kapunk egy nfsre keresztert burnoutot :(
Ja akkor a burnout paradiseal kevertem... mea culpa. Ettõl függetlenül a két nfs ugyanaz. Játszottam mindkettõvel :D
semmi közük egymáshoz, teljesen más a két rész :) a hp3 egy ultraárkád burnout-klón lett, míg a run picit visszahozott a régi nfs feelingbõl (kivéve a röhejes sztorit a még röhejesebb QTE-kkel)
én mindkettõt bírtam, bár a hp3-hoz idõ kellett, mire megszerettem :D a lényeg, hogy ne koncentráljunk a címre... :D
úgy megnézném már, hogy VALÓJÁBAN hogy fog kinézni ...
Szerintem a látvány miatt ne aggódj... a játékélmény miatt viszont annál inkább. Lesz-e vajon olyan jó mint az elsõ MW. Nekem itt csücsül a polcomon az elsõ MW eredeti verziója és még a mai napig le tud kötni. :)
Ha már a címe "legkeresettebb" akkor legyenek benne zsaruk dögivel.
És nagyon jó mérfõkövek voltak benne. Kb 3X húzósabb volt õket megcsinálni, teljesíteni mint a legtöbb játék integrált acsijait. 30 percig üldözzenek, törj össze XY kocsit, csinálj több milliós kárt stb.
Volt kihívás. A 30 perceset csak kis trükkel tudtam megcsinálni, felmentem a buszállomás tetejére és oda nem tudtak feljönni XD
Ez a MW2 kis 5 éveseknek készül, lehet benne lökdösõdni, meg ugra bugrálni és ki is merült. World 2 jön. Semmi több.