erdekes hogy a jatekban pont az a 2 honap volt amikor a 227 eletben volt? mert szinte minden palyan lelovik a visszavonulokat .. en is ugy erzem, hogy banhattak volna picit kesztyusebb kezzel az orosz ideologiakkal
peldaul azt siman kimaradhatott volna amikor a lengyel felkeloket lelovik.. en is reszrehajlast erzek a jatekban
azért remélem értékelitek a humort abban, hogy a petíció szerzõjét Brezsnyevnek hívják.
A lényeg sajnos, hogy itthon is fura volt az ajándék póló, ami szerintük felvehetõ utcára, de én azért nem próbálom meg. Magyarul erõsen megosztó hangulat uralkodik most sok vonalon a játék körül, nagyon sok ember változatos problémákkal küszködik.
Csak hogy érzékeltessük, mennyire sötétek az oroszok. A COH2 hadjárat történetét náci propagandának(???) nevezik. Mégis melyik dimenzióban élnek ezek?
Hehe, oroszok petíciót indítottak hogy betiltassák a a COH2 értékesítését a FÁK országokon belül.
Sötétek és így is szeretnének maradni. Szeretnék megakadályozni, hogy a valóság eljusson a többi oroszhoz.
Ott is ugyan az a helyzet, mint nálunk. Vannak, akik nem látnak tovább az orruknál, még mindig az iskolai tanulmányaikra alapozzák a történelmet, valóságosnak tekintik azt és mindenki náci, aki mer gondolkodni és más a véleménye. Ott is vannak olyanok, akik tisztában vannak azzal, mi hogy történt valójában, ott is egyre többen vannak. De úgy, mint itt, még mindig sokkal kevesebben. És mikor valakinek, aki nem gondolkodik így a képébe vágják a szerinte iszonyatos hazugságot, az bizony pont ezt váltja ki.
Olvasgatva a fórumokat, nagyon érdekesnek találom, hogy az oroszok simán lenáciznak bárkit akinek más az álláspontja a dolgokról mint nekik.
Kísértetiesen emlékeztet engem a viselkedésük magyar politikai baloldalra. Ugye, a közös komcsi gyökerek?
Sejthetõ volt amúgy hogy ez lesz, oroszországban még mindig elég idealizált kép él az emberekben a második világháborúról meg a szovjet hõsökrõl. Aztán amikor az arcukba löttyintik a valóságot akkor durván meglepõdnek.
Az ilyenek miatt van az, hogy aki metacritic user score-ral jön nekem hogy x játék azért jó vagy rossz mert az oldalon ennyi vagy annyi pontja van, azt jól kirögöm :)
Ez így van! A kampánnyal meg nem vesztettél semmit én az elsõ küldetés után meguntam :D Ilyen unalmas kampányt is rég láttam, semmi nem késztet rá hogy megnézzem milyen a következõ pálya.
Én nem játszottam a kampányt, mert semmilyen játékkal nem játszok kampányt, úgyhogy ennek tükrében csak annyit fûzök hozzá, hogy a történelmet manapság nem lehet tényként kezelni. Ahány ország, annyi verzió és még azon belül is számít, hogy ki melyik oldalon áll, ugye.
Én úgy gondolom, úgy tudom, hogy az oroszok sokkal rosszabbak voltak a "felszabadítás" alatt, mint ahogy azt õk az iskolában tanulhatják. Mondom ezt úgy, hogy én magam is orosz vagyok.
Ismétlem, így hogy a kampányt nem játszottam, csak a metacriticen olvastam az oroszok kommentjeit, azt kell mondjam, nincs igazuk.
buggal en nem taliztam, memoriat viszont meg kell venni hozza ha csak nem csinalnak vele valamit ... neha eleg sokaig tart mig betolt, mindig en vagyok az utolso multiban aki csatlakozik .. a jatek viszont mar szepen megy medium-high beallitason
Sziasztok! érdeklõdnék,hogy mennyire játszható a játék multiplayer része? Jobb mint az elõd? Vagy összehasonlíthatatlan? Olyanokat kérdeznék elsõsorban akik mögött van már pár meccs a megjelenés óta. Én még a nyílt bétával játszottam,ott volt 1-2 érdekesség de összességében játszható volt. A teljes verzió ettõl mennyivel jobb avagy rosszabb?
Elõre is köszi a választ!
asszem enter meg alt enter hogyha chat csatornat akarsz valtani
Nincs bajom az egységek sebességével, maradjon csak amolyan reális féle. A gondom a VP-k tickelésének sebességével van. Könnyû azt mondani, hogy intézzem el a meccset gyorsan. Mintha az olyan egyszerû volna, mikor kb két azonos szintû játékos csatázik.
De akkor a mikromenedzsment igen bajos lenne, sokan így se látnak át 10 unitot. Meg a realitás talaja is kicsúszna.
egy picit lehetne talan fokozni az egysegek mozgasanak a sebesseget ..
Hát arra, amit írtam, hogy akkor hosszúak a meccsek, ha a szinteden lévõvel sorsol össze a gép, magyarul azt általában szeretni kell. A "starcraftos" meccsek itt azt mutatják, hogy valami nem stimmelt: túl süsü volt az ellen, vagy pontosabban és kíméletlenebbül játszott nálad.
Máskor meg az a baj, ha csupa hülye vagy pro van. Azok olyan starcraftos meccsek, gondolom... Legalább van feladat, dönts el egy partit hamarabb, ne szenvedj.
nekem is jobban fekszik a starcraft hosszusagu jatekmenet .. porgosebb es rovidebb ideig tart :)
Tököm kivan már ezekkel a 40-50 perces menetekkel. Tickelhetne gyorsabban az a fos VP.
jopofa.. valami en is hasonlokeppen gondolkodom - foglalkozasi artalom :) ... de az a fura hogy starcraft-ban ezt jobban erzem, mintha oda tobb kozgazban/penzugyekben tanult elmeletet tudnek belezsufolni :)
Kissé mûvi ez a sok számolgatás, a "valódi játékban" hála isten nem ez szokott mindig dönteni, van rengeteg olyan módosító még beépítve, ami miatt nem ennyire fekete-fehér a játék és játszunk vele pár évet megint... Csak azt akarom mondani, hogy nincs feltétlen, minden körülmények közt idõben érvényesíthetõ counter. Ha lenne, nagy baj lenne.
meg kell kerulni a su85ot, lehetoleg 2 tankkal egyiket innen masikat onnan.. mast nagyon eddig meg en sem tudok :)
en picit maskepp szamolgatok... inkabb a netto jelenerteket -kozgazos vagyok :)- nezem mindennek ..egyszoval az is szamit hogy milyen egyseget mikor mi ellen tudok behozni, es eddig ugy gondolom itt volt elonyom.. raadasul conscript igy is ugy is kell, meg 1 esetleg 2 engineer
Ez csak azt jelenti hogy rossz helyen voltak az egységei, nem volt megfelelõ countere ott helyben, ez esetben persze mûködik.
De igazából kezd el számolgatni mibe kerül 1-2 conscript meg scout car, engineer + flamethrower upgrade vs egy 221+2cm upgade + egy MG 42. Az egyik oldalon ugye van 320 MP + 60 MUNI, a másik oldalon kb. 700 MP és 60 MUNI... az hogy a németnél is legyen legalább egy MG 42 és 1-2 granadier, alap, legalábbis nálam. Az MG 42, granadier már önmagában probléma a Scout carnak. Ha épp nincs, és látod hogy gáz van, el kell rohanni és vagy erõkkel visszajönni v máshol próbálkozni.
Nem azt mondom hogy a clowncar nem lehet jó taktika megfelelõ helyen, idõben és mikrózással, de könnyen és olcsón counterelhetõ. A counternak pont az a lényege hogy te olcsón szétlövöd az õ drága egységét (mivel a clown carnál kell bele valami gyalog is, ezért viszonylag drága), és így hosszútávon döntõ elõnybe kerülhetsz.
Ami rohadt durva a soviet oldalon az a SU 85 spam. Na az ellen még nemigen találtam countert... elvileg ott a PAK 40, de azt 2-3 SU 85 villámgyorsan szétlövi. A Panther nem nagyon tud vele mit kezdeni, mert a rohadék messzebre lõ és kurva gyorsan elkezd tolatni. PAK 43-at meg még szerintem életemben nem tudtam építeni, nincs is nagyon hova a pályákon.
A jó öreg FLAK kellene ide, csak az meg ugye nincs. :/
Kik ellen játszol te, hogy nem kapsz be panzerfaustot? Ki az aki inf-el leáll csatázni M3-flame ellen? Retreat és vissza jössz Scoutcarral. Scoutcart meg ha jól micrózod nem fogják kiszedni a conscriptek, fõleg nem, ha belehúzod õket az MG42-be. Innentõl kezdve meg kurva nagy benzin hátrányban vagy és kezdhetsz gondolkodni azon, hogy fogod kiszedni az imádott P4-est.
helyzettol fugg... mar tobbszor is probaltam az m3-ast flamethrowerrel es 60%-70%ban eddig bevallt ami alatt azt ertem hogy szinte ennek koszonhetem hogy nyertem
nagyon konnyen kiszedem vele az infantryt, ami nem eppen hatrany ha vissza akarom szoritani a nemet teruletfoglalast ... raaduasul ha csinalsz scountcart arra meg ott a conscript squad
szoval teruleteket elfgolalom, ha ki is nyirod az elso m3ast egy scount carral azt elintezem 1-2 conscripttel es mar jon is a masik.. aztan meg mar nincs is tobb fueled scout carra
nagyjabol eddig azt vettem eszre h ez igy mukodik :)
Épp pár napja próbáltam, kijön a 221 Scout car 80 MP-ért meg némi benzinért, 60 ért(?) raksz rá egy gépágyút. Hát, nem nagyon fog onnan elmenni a bohóckocsi ahol a 20 milis kocsi megjelenik, mert nagyjából az elsõ 20 milis gépágyú sorozattól megpusztul. Meg a benne lévõk fele is, mert ugye anélkül meg semmi értelme nincs a M3-asnak. Nem túl jó üzlet ez az oroszoknak.
Ráadásul lehet azt is csinálni némettel, hogy eleve építesz egy 221-est, ha van bohóckocsi ha nincs, minimális költséggel, és ha tényleg kell a counter rárakod a gépágyút és fél percen belül már vége is van.
Most nem tudom mirõl beszélsz, énnálam teljesen játszató, és nem hinném hogy a 20 ezres 965 proci meg a 25-30 ezres ATI 7770 top kategória lenne, közepes beállításokkal így is megy és szerintem jól néz ki.
Az optimalizáció tényleg nem teljesen kerek de ahogy elnézem fõleg az új terep engine vesz ki sokat.
A bétához képest egyébként szerintem sokkal jobban fut a final.
Nem, csak borzasztóan gyengén van megírva a program, fõleg az elsõ részhez viszonyítva. Sokáig tölt, nagyon gépigényes, és mindeközben borzasztóan ronda. Amekkora rajongója vagyok az elsõ résznek, én azonnal, már a megjelenéskor meg akartam venni. De aztán kipróbáltam a majdnem kész bétát.
És arra jutottam hogy ezt majd egy év múlva, számos peccs és az elsõ kiegészítõ után lesz majd érdemes megvenni, mert jelenleg szinte játszhatatlan, kivéve talán a top géppel rendelkezõ szûk rétegnek nem.
Már nem nagyon éri meg, ha egy csöpp esze van a németnek hoz egy gépágyús Sdkfz 221-et (kb. ugyanannyiba kerül) és a Scout carnak meg a benne lévõknek annyi.
oroszokkal ez nem eppen egy rossz taktika, scout carba engineereket flamethrowerrel
amugy korabban irtam, hogy van ra mod hogy lehet novelni az FPSt ... ki kell kapcsolni manualisan hogy felvegye a meccseket... igy valakinek 20 FPSt is hoz
Nekem nincs gondom velük. Nem szabad hagyni, hogy odáig elmenjen a német. Nagyon erõsek a tankjai, neked mindig egy lépéssel elõtte kell lenned. Már akkor hozd a ZiS-t, mikor még nincs tankja. Jó lesz az Scout car és HT ellen is és meglepetés sem fog érni, ha kijön az elsõ P4. De eddigre már legyen AT gránát is kifejlesztve és legalább 1 tank neked is. De egészségesebb, ha 2 T34 vagy 1 SU85 recon izét bekapcsolva. Legyen egy Guards squadod is (ami egyébként inf ellen sem rossz), ami rányomja a tankra a button vehicle képességet (nem lát a tank és nem mozog), ekkor megszórod gránáttal és ráengeded a SU-t. A lényeg, hogy minden megjelenõ tankot lehetõleg szedj ki és ne hagyd hogy felhalmozza õket.
valaki tudott mar nyerni oroszokkal ha nem epp egy gyengebb ellenfel ellen jatszott?
meg midgamig egesz jo vagyok, de aztan bejonnek az ellenseges tankok olyan szamban amire mar nem tudok valaszolni, es ezt van hogy ugy csinaljak hogy mindket fuel point nalam van :)
vannak valahol olyan gameplayek ahol nalam okosabbak nyertek oroszokkal? ismertek ilyet?
Valakit érdekelne feleannyiért CoH2 mint steam-en?
Ismerek olyat, aki csak úgy szeret játszani, hogy a pálya alján van õ, és fent pedig az ellenfél, ezért mindig azzal kezdi a játékot, hogy beforgatja a kamerát, ha kell.
Akkor lehet pl. szükség kameraforgatásra, ha ellenõrizni akarod, hogy egy házon van-e arra ablak, amerre szükség volna, de alapállásban nem látszik. (pl mg42-t házba raksz, hogy védjen egy utat, stb.), vagy ha építeni akarsz valamit (pl. bunkert) egy tereptárgy mögé, de alapkameraállásban nem tudod az egérrel odavinni. Egyelõre Alt + egérrel állíthatod a kameraállást, illetve görgõvel közelítesz, távolítasz. Késõbb talán át lehet variálni a hotkey-eket, ha lehet hinni az ígéreteknek.
Jól néz ki a forgatás, de 90%ban tök felesleges, ellenben ha a nyilakkal mozgatod a kamerát, akkor hogy használod a hotkeyeket? Ráadásul a görgõs "drag scroll" biztosítja a leggyorsabb és legpontosabb nézelõdést. Szóval, jó ez így. A gond az, hogy nincs invert mouse még mindig, holott már az 1 óta megy a sírás érte. Vicc, ahogy a normál bindelés hiánya is.