nem tudom átállítani a kamera forgatást? ez h le kell nyomnon az altot ahhoz h nézõpontot tudjak váltani valami borzadály, ellenben tök felesleges h az egérgörgõt lenyomva a pályát tudom mozgatni mert azt jobbára inkább a nyilakkal teszem a bill-en...
Csak rendszernek elég, de ha több adatot tárolsz akkor kibaszottkevés önnmagában. Rendszer is van hogy 70-100GB-ra meg tud duzzadni.
A 256 GB 840 Pro elég drága még, mihez kell ekkora hely? A Barracuda sebessége és ára is elegendõ lehet. Tényleg csak rendszer és egy két progi jár jól vele (pl COH2), oda meg nem kell 256 GB.
en ugy gondoltam hogy meghagyom a regit.. es veszek melle egy 200 gigas SSD-t
amugyse nagyok szoktam tarolni a dolgokat, ami nem kellett az utolso 6 hoanpban kitorlom
Azt vesz mindenki amit akar, nem tárolásra való az SSD, arra tényleg ott az 1TB. Bár szoftverkörnyezet is kell a sebességhez. Jól hangzik a Barracuda ára, de a 32 bites windows7 HDD után a 64 bites windows8 SSD (amúgy Samsung 840) egyszerûen sokkolóan gyors. Nálam a játék is SSD-rõl fut, mondom, hihetetlen gyors. Vagy csak megöregedtem...
Lehet, hogy vennie kell Barracudát és 840-et is. Tíz évet senki se garantál rájuk, de sokáig megoldod a háttértár problémádat.
Szerintem õ arra célzott hogy azt a hdd-t jobb lenne cserélni viszont az ssd mellé kell hdd is mert az ssd-t azért tárolásra luxus használni.
a 10 ev alatt kijartam egy kozepsulit, egyetemet es mar 3 eve dolgozom is :) ... igy hogy mar van fizum mar nem akkor gond megvenni egy SSD-t mint amikor meg csoro egyetemista voltam :)
amugy a Coh2hoz kapcsolva.. Steamen van a communityben egy utmutato, hogy kell +10 + 20FPSt hozni mindenfele bann nelkul... az a baj hogy a jatek magatol rogziti a merkozeseket es menti el HDDre, es ez eleg sok kraftot kivesz.. meg kell buheralni egy konyvtarat ahova ezek mentesre kerulnek es igy ahogy olvastam eleg sokmindenkinek sikerult +10-20 FPS
ahhoz képest hogy most jött ki a játék elég kevés a hozzászólás...remélem hamarosan jön valami dlc plusz nációkkal legalább a skirmishbe mert nagyon uncsi hogy vagy németek vagy oroszok azt slussz.:(
Nekem is fullon megy, pedig csak 1gb Vgam van :)
még jó hogy 4GB-os GTX 680-al játszom, nem is okoz gondot a full felbontás
Düledezik a kebelem, hogy ilyen ûrtechnika hajtja elõre szeretett stratégiánkat. Most már csak a HD tartalmakat kell kibogarásznom a paca alól, amit ezek szimulált hóviharnak csúfolnak.
Protip: ne próbáljátok ki tunyingolt GTX660 után HD6850-en a játékot, mert sírás lesz belõle.
Jó már megvan :D
hello 700 megás update O.o
Hali! Láttam a németeknél olyan teherautót amit a supply pointokhoz lehert rakni. Azt hogy lehet behívni vagy mit kell érte csinálni?
Hát, a SU 85 per pillanat annyira OP hogy rettenet. 60-as range, marha messzire ellát. Pár napja SU 85 spamet nyomtak a ruszkik, próbálom lerohanni Pantherral, oké mondom, pár lövést benyelek, ha mellé érek onnantól neki kampec. Hát egy túrót - elkezd tolatni, és hegynek felfele gyorsabban tolat mint a Panther. Röhej..
A szövegek méretét nem lehet valahogy növelni? Nagyon aprók a betûk alig lehet elolvasni.
Jaja, nekem is egy elég. T34-et viszont nagyon nem szeretem. A SU85 nekem sokkal jobban bejön. A gond az, hogy így két tank gyártó épületet kell megépítenem, amit benzinpazarlásnak tartok.
Én is így kezdek orosszal, azzal a kis különbséggel, hogy Guardsok elõtt ha tehetem hozok egy heavy mortart, ez mindig megéri az árát. Ezek után általában T70-et hozok, amire ha figyel az ember, irtózatosan jól szedi az ellent.
Hát nem tudom de ez a játék nekem nem fekszik, tiszta Men of War Assault Squad fíling, ezer egység, mindenfele lõnek, özönlenek a tankok én meg nem tudom mivel leszedni õket. Valahogy az elõzõ részek sokkal jobbak voltak.
aha.. az megvan csak akkor nem hatasos ha epp en is tuz alatt vagyok :)
probalgatom.. eddig az a build order jott be h engi foglal, 3 conscript, engivel egy epuletet felhuzok .. 2 maxim & guards riflebol is legalbb 2.. aztan ezzel elvagyok amig megjon az elso tank
oroszokkal a korai nemet jarmuvetek hogy ajanlatos kiszedni? halftrackot peldaul?
Általában ott érdemes terméktámogatásért folyamodni ahonnét szerezted. Ha megvetted, akkor Steam és egyéb fórumokról. Ha BithumenCore kiadásban van meg, akkor ott kell érdeklõdni, mi miért nem mûködik, mert a legál vásárlók nem szenvednek a rossz crack random hibáitól.
Dawn of War 2 esetében pl szopórolleren voltak a warezesek, elég sok bug volt az elsõ kiadásban, ill késõbb meg plusz tartalmat adtak a játékhoz, torrenten viszont igen késve, ha egyáltalán fent voltak a frissítések, tehát ne nagyon reménykedj.
hello. letöltöttem a játékot és az indításnál egy figyelmeztetõ ablak jelenik meg valamilyen kompatibilitási indításra figyelmeztet, de elindul a játék. sajnos azonban az elsõ kampány pályán 3 perc alatt kék halált dobott...Win7 X64 rendszerem van. A másik gondom hogy a skirmish indításkor kiírja hogy nem tud csatlakozni a relic szerverhez és nem is ad be pályát. pedig azt írták hogy a skirmish megy offline módban is csak hiányzok belõle az xp fejlõdés.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_6_30_g97th8mlyb.jpg][img=http://www.kephost.com/thumb/2013/6/30/a1_2013_6_30_g97th8mlyb_tn.jpg] ez mitöl van ezért nem tudom felteni patchet
Az tényleg durva, hogy zseb-ZiS2ként neki lehet rohanni akármilyen közepes német páncélosnak ezzel. Valóságban csak vékony páncélzat ellen volt hatásos, a közepes páncélosok leggyengébb részei ellen tipikusan nem elölrõl, és csak közelrõl.
Azt mondja már meg vki, hogy egy sima Guards Rifle hogy a picsába szedi ki a panzer 4-emet?? Mi az istenit lõ rám, amitõl kifingik?? Azt hittem vmi újítás, indítottam egy meccset orosszal, hoztam egy Guardsot, de semmi ilyen nincs nála. Fejlesztek egy LMG-t, aminek van egy button vehicle tulajdonsága (LMG-nek??!), de semmi egyéb. Az én P4-emet bezzeg hatalmas durrogással leszedik. Ez vmi cheat vagy mi az isten? Megnéztem meccs után a battlefieldet, de nem volt semmi conscript vagy Zis a közelben, ami szedhette volna a tankot. Kurvára nem értem mi ez.
A ZIS-3 nem tankelhárító ágyú, hanem a szovjet hadosztály tüzérségi eszköze , de széles körben használták pct. ágyúként is. Egyébként tudtommal ballisztikai, páncéltörõ képességei gyakorlatilag megegyeznek a T-34 F-34-esével és ugyanazt a pct. lõszert is lõtták (BR 354). a korai német tankok ellen nem volt rossz, de gyakorlatilag már a Pz IV/Stug III is komoly problémát okozott neki szembõl, a Tigris/Párduc pedig már az esélytelen kategória volt.
Magyarán tankok ellen a T-34, SU 76 és ZIS 3 elvileg ugyanazt kellene, hogy tudja - persze a gameplay miatt gondolom átvariálták... ami elég idegesítõ.
azert eleg furin mozognak az egysegek ebben a Men of Warban
Valóban nem ismerem és nem is tagadom, hogy összetettebb lehet, vagy nem tudom. De ettõl függetlenül, semmiképp sem mondhatjuk a coh-ra, hogy nem szükséges ismernünk az egységeket és nem kell gondolkodni.
Valóban Man of War fényévekkel jobb mint a Coh, valósághû fizikai sebzés és sérülés területén látványos a külömbség, a többit nem is említem. Ettõl függetlenül én nem hasonlítom össze mert az inkább stratégia és nem árt ismerni az egységeket, gondolkodni, ez meg egy rts köntösbe bujtatott lövölde, de ettõl függetlenül jól elszórakoztat
A SU76-ban zis3-as tankelhárító ágyú van, míg a T34-ben F-34 késõbb meg D-5T, a zis3 jobb volt a tankok ellen, ez egész jól meg is van csinálva a játékban.
Nekem õszintén eddig néhány apró problémán van csak vele. Az optimalizáció még gyengének tûnik, de mintha a béta óta sokat javult volna. A balance-n még dolgozni kellene egy kicsit, de az is gyorsan javul. Kicsit csalódás a páncélosok új modellje, gondolom balance szempontból olyan fegyverek is sebzik (ZIS) a nehézharckocsikat, amik a valóságban kb. alig tudtak velük valamit kezdeni - avagy miért sokkal jobba picsányi SU 76 tankok ellen a T-34/76, amikor kb. tökugyanaz az ágyú van mindkettõn, miért ilyen rohadt gyenge a panzerfaust stb.
És fõleg kevés a multis pálya. Egyébként rohadt jó, állandóan toljuk. :)
MoW-al még sose játszottam. Nemrég akadtam bele, kíváncsi vagyok rá.
Engem még sose zavart, hogy ha több squadot irányítok egy helyre, nem mutatja a pontos helyüket. Odaküldöm õket, aztán beállítom egyesével. Máshogy nem is tudom hogy oldhatták volna meg. Teszem azt 3 squadot küldesz egy területre, rengeteg lehetõség van a beállításukra. 1. squad jó helyen áll, a 2. már nem. Hogy oldod meg hogy jó helyen álljon, úgy hogy az elsõ ne mozogjon el? Nagyon bonyolult. Így sokkal egyszerûbb. Odaküldöd, aztán beigazítod. Egyébként az AI olyan, hogy ha van a közelben fedezék, akkor csatában maguktól bemozognak mögé, legalábbis ha csak pár lépésre van tõlük.
Sose láttam még sík terepet erõs fedezéknek. Fedezék csak az, amit annak is látsz. Hiába álítasz be egy squadot a fal mögé, ha nem a fal túloldaláról lövik. A zöldet jelzi a fejük felett, de nem fog hatni rájuk. Ezt töltõképernyõn lévõ tip-ekben is írják. Tehát a támadási irány igen is számít.
Gép által irányított ellenség? WTF? Ezzel nem tudok mit kezdeni. Ez egy rts, emberek ellen illik játszani.
Updates for June 25th, 2013 Gameplay • Fixed Commanders not being available in ToW missions Presentation • Order 227 cinematic audio fix • [Oka River Winter] - Removed 2 Neutral Combat Engineers near the West Fuel Point Balance • Balance changes from last week that didn’t make it into Day Zero: Reload Times: - German howitzer barrage reduced from 90 to 85 seconds. - Panzerwerfer barrage reduced from 60 to 48 seconds. - Soviet howitzer barrage increased from 90 to 120 seconds. - SU-76 Barrage increased from 60 to 80 seconds. - Sector artillery increased from 60 to 136. Flame Halftrack 251: - Burst duration reduced from 4 to 3 seconds - Reload duration increased from 0.5 to 3 seconds SU-76 Barrage weapon: - Damage decreased from 120 to 80 Updates for June 26th, 2013 General - Improved campaign stability - Fixed bug causing game to exit after playing any mission - Addressed issue where people would download more than expected after disk install
Nem remélem. Majd fizetõs DLC-kben csinálnak map packokat. Esetleg évek múlva...
Én nagy rajongója voltam a CoH 1-nek is, és ez is tetszett a beta alapján. Ami nem tetszik, hogy nem lehet pályát csinálni hozzá, mint az egyhez lehetett és moddolni sem nagyon lehet a DLC-k miatt, ez nagyon sokat levon az értékébõl számomra. A pénzéhes hozzáállás...az nekem nagy negatívum. Az elsõ részt életben tartotta hogy bárki csinálhatott mapot, és így megunhatatlan volt...
Bar en csak koca jatekos vagyok de, ha itt ket squadot iranyitok egyszerre, mar nem rajzolja ki, hova fognak allni a tagjai, vagyis gyakorlatilag lefekszenek a betonfal tul oldalara, vagy az ut kozepere. Nezd meg a masik jatekben, hogy van megoldva. Persze lehet, mondani, hogy egyenkent kattingassak. De kb egy 8 fos csapatnal meg mukodhetne. Ha pl megyek eszakrol del fele, majd van egy rovid kis kerites az utamban. Rakattintok arra, hogy masszanak at rajta. ok fogjak megkerulik a keritest, majd delrol eszakra atmasznak rajta. Gondoltam megoforditom a kamera nezopontjat. De akkor sem csinaljak meg. Megneztem tobb helyen, van ahol mukodik rendesen.
Vannak ezek a jelek mi szamit ilyen-olyan eros fedezeknek. Ez valahogy total nincs osszehangban a palyaval, akar egy sik terep is lehet eros fedezek. A tamadasi irany sem szamit ahogy nezem. Vagyis, ha beallok egy epulet melle, nem szamit, hogy a szabad oldalrol tamadnak ott sem kapok mas jelet, mint eros fedezek. Persze lehet, hogy maskepp szamolja a jatek ebben az esetben az ertekeket azt nem tudom.
A gyalogos harcnal van leginkabb az az erzesem mintha jatekkatonak lovoldoznenek ossze-vissza, majd neha kidol valaki. Itt meg a grafika, a ki milyen tereptargy mogott all es a lovesek nincsenek egyaltalan osszhangban.
A granat, dobalast, nem az altalam iranyitott katonakra ertettem. az oke, hogy ne dobaljon magatol. Az ellensegre, vagy a szovetseges de a gep altal iranyitott egysegekre gondoltam. Bar ki tudja akar ez is lehet palyafuggo.
Az ossze-vissza rohangalast sem a sajat katonaimra ertettem, azt elhet attack-move-val mozgatni. De pl az elso palyan is berohanok az ellenseg mondjuk 50 katonaja koze, le se tojnak. lonek mindenfele, csak ram nem.
Ilyesmik zavarnak elso korben. A regit szerettem, de itt mast, tobbet vartam ennyi ev utan, ennyi a bajom.
Nem értek egyet a kritkikáddal.
Ellenben Men of War sorozat körökkel jobb bármilyen RTS II. VH-s játéknál, ami a piacon van. Hihetetlen játék az. Fõleg az elsõ rész hihetetlenül jó és baromi nehéz.
Új COH-ot játszani MOW után elég nagy hiba. Teljesen más a két játék játékmenete. Amin fennakadtam COH 2-nél, hogy milyen sokáig lövik egymást a tankok. Men of War-ban ez egy picit másképp van. Ott aki leadja az elsõ lövést nagy eséllyel ki is lövi a másikat.
Menjünk sorba: Nekem nem tûnt fel, hogy üres papírlapon rohangálnának. Mire gondolsz? Mi kéne bele? Kövek, amiken átugranak maguktól? Ettõl lenne sokkal jobb aj áték? Én nem vettem még észre a hiányát. 0 interakció a környezettel? Mikor átmennek az úton és körülnéz, az sztem nem annyira nulla :) Én nem vettem észre, hogy átlõnének a betonfalon. A fedezékeket rendesen lehet használni és mûködnek is. Néhány esetben persze vannak kivételek: pl mikor egy ágyút beteszek a kerítés mögé, akkor valóban átlõ rajta, de gondolom azért oldották meg így, mert olyan sok tereptárgy van, hogy enélkül majdnem játszhatatlan lenne. A grafika teljesen más, mint a coh1-ben, ez vitathatatlan. A gond annyi, hogy kissé optimalizálatlan egyelõre és jobban terhel bizonyos configokat, mint kéne. Elrohannak egymás mellett az ellenségek, igen, mert a kommander (te) ezt a parancsot adtad neki. Ha azt mondod, menj X pontra, õ oda fog menni, mégha össze is fut valakivel az úton, mert a te parancsod szent és sérthetetlen. Mire fel állna meg õ lövöldözni? Figyelj oda, és add ki az új parancsot a támadásra. Persze, nem tudom észre vetted-e, de annak ellenére, hogy elfutnak egymás mellett, lövik is egymást. Nem értem, hol a probléma. Nem dobálnak gránátot??? Hogy az isten verje meg mindet! Hogy képzelik, hogy nem dobnak gránátot, mikor te nem adtál rá utasítást??! Ebben a játékban csak azt csinálják az egységek, amire utasítod õket. Tehát nonstop figyelni kell rájuk és irányítani õket. Komolyan azt akarod, hogy mindent magától csináljon, neked csak építeni kelljen?
Hogy a jatekrol is legyen szo. Csak engem zavar, hogy lassan 10 eve ugyanaz a butyuta dolgot adjak ki ujra es ujra? Egyszeruen az emberek mintha egy ures papirlapon ruhangalnak, 0 interakcio kornyezettel, tok mindegy, oda van e teve egy betonfal atlonek rajta, a fedezek rendszer mint olyan, nem letezik. Azon meg at is ugranek, hogy a grafika az animaciok sem fejlodtek. De a csatamezon elrohannak egymas mellett az ellensegek, senki nem dob granatot rajtunk kivul, szoval roviden pont olyan mint az elozo resze, vagy a tobbi relic jatek sok eve mar. Egy 5 fos modder csapat tobb ujdonsagot, illetve hibat javitott volna ennyi ev alatt.
Egy jo ellenpelda a men of war, persze annak mas hibai vannak, de ez ahhoz kepest, valami vicc a legfontosabb kerdesekben szamomra.
Nekem is volt ilyen egyszer. Írtam a supportnak, kaptam egy másikat. De vannak még hasonló oldalak. Van magyar is, sosem csalódtam még benne: livekodok hu 8400ért
Õszintén szólva kicsit tartok az efféle helyrõl való vásárlástól. Olvastam már itt a fórumon számos esetet hogy nem fogadta el az ott vett kódot, mondván már regisztrálva lett...
Már van virágbolti, de nem sokat ér, csak a kampányt tudod végigtolni. Skirmish nem megy. Tegnap kimentem a Konzolvilághoz, ott lenne 10 ropiért, de sajna elfogyott. :( Azért parasztság hogy Steamen 15 ezer pénz...
amikor feltoltsz egy videot akkor a youtube konvertalja be HDbe? vagy ez hogy mukodik?