A T34 olyan jó, mint a P4??! Épp most toltam egy meccset, ahol T34-el face to face küzdöttem egy P4-es ellen. Hát kb csak karcolgattam, õ meg pár lövéssel szétbombázott. Kihoztam hát az orosz tank destroyert (nem ugrik be a neve), az se bírt a P4-el. Rendkívül idegesen léptem ki, annyira gyenge az orosz páncélos szakasz.
Az orosz tankelhárítás egy nagy nulla. Dobálgathatom a gránátokat a conscriptekkel, míg németeknek ott a faust és a dupla panzerschreck. Ezek mellé ha kijön a tigris vagy az elephant, akkor aztán gondolkodnom se kell, hogy milyen tankot hozzak orosszal, mert nem érdemes, halálra van ítélve minden.
Ráadásul, aki szereti a tankokat, az sincs kielégítve, ugyanis épületekbõl csak 4 tankot hozhat az orosz játékos, míg a német 6-ot tud gyártani. A német tankok ráadásul sokkal változatosabbak, karakteresebbek. Pl ostwind, brummbär, elephant. A német scout carnak sincs párja az oroszoknál. A fejlesztett lövegével szúrkálódás nagyon jó játék élményt nyújt. Orosz oldalon semmi hasonló nincs.
egyre jobban tetszik a játék, és a kisebb-nagyobb változtatások egyelõre bejönnek. tetszik, hogy a CPkre ízlés szerint lehet ammo vagy fuel upgradet építeni. tetszik az új pop cap rendszer is. a bulletinek is jók, de azokkal vigyázni kell, hogy az alacsonyabb szintû játékosokat akkor ne a magasabb szintûekkel hozza össze a matchmaking, mert nem csak a tapasztalat, de a bulletinek miatt is hátrányban lesznek
szerintem az oroszok nem gyengék, csak még tanulni kell mindenkinek (meg én úgy általában nem szeretem õket). a t-34 van olyan jó, mint a panzer 4, és a besorozott gyalogság önmagában nem sokat ér, de a supportjuk elég jó (sniper csapat is jó, a mortar meg egyenesen OP)
sokat ad a játékhoz a true sight is, lehet jó kis meglepetéseket elhelyezni néhány helyen.
az UI-val nem vagyok mondjuk elégedett, az egység leírás túl sok helyet foglal, szokni kell az erõforrások kiírását is, meg nekem úgy tûnik nem lehet eléggé kizoomolni. a customizer felülete sem a legbarátibb.
Én egyelõre az egész játékot nagyon gyengének találom.
Olyan érzés játszani vele, mint ha az elsõ résznek valami nagyon gagyi modja lenne, ronda grafikával, és teljesen átgondolatlan egységekkel, fejlõdéssel. Lehet hogy a temérdek bugot, laggot, szaggatást idõvel kiküszöbölik majd, de maga a koncepció nem fog már változni. Sajnálom azt, aki kicsengetett érte 15.000 forintot, jelen állás szerint 2.000-et se ér.
Persze a COH1 minden idõk legjobb FPS-eként nagyon magasra tette a lécet, de nem gondoltam volna hogy az utód játék a léc közelében sem lesz majd.
Nekem ami nem tetszik az oroszban, hogy kevés a tank, és azok is harmat gyengék. Cserébe legalább lenne jóval olcsóbb, de sajnos nem. Valamint hogy nincs bunker építésre lehetõség. Holott a fõbázist is azok védig. Nem értem. Coh1-ben is mindkét félnek (wm-us) volt bunkere.
oroszokkal képtelen vagyok nyerni, pedig naggyából tudom mit csinálok :) Németekkel azt sem tudom mi-micsoda, commandert még sosem választottam, mégis minden multi meccset nyertem... Lehet ez rossz elõjel a balance-ra?
Az épületek a tier 0,1,2,3,4. Lehetne az is, hogy az építési költség benne lenne a fejlesztési költségbe. De szerintem sok embernek segítség, hogy ott vannak az épületek és arra kattintgat. Jó magam megelégszem az F1-F5 billentyûkkel, mert úgy gyorsabb és már megszoktam. Valamint, hogy fel kell építeni az is ugye engi-t vagy pio-t kíván és van építési idõ, tehát ez hozzátesz a játékhoz. Egy szoros meccsen sokat számít, hogy nem tudod a pionnert mellõzni a csatatérrõl és késõbb kezded el építeni az adott épületet. Emiatt késik a taktikád. Viszont, ha retreattel hazarohansz, mert mondjuk gyors t2-öt játszol, tehát fontos az idõ, akkor pedig lemondasz legalább egy harcoló egységrõl. Szóval jó, hogy minimálisra van szorítva a bázisépítés, de az is, hogy valamennyire megmaradt, mert pluszt ad a játékhoz. De ezek mind csak multiban fontosak. Singleben tökmindegy.
Hát az hogy gondoltam ahol a "gyár" ott készül a tank. Akkor elég lenne 1 épület.
' épület ahonna leadom a rendelést hogy milyen cuccokat küldjenek utánam az erdõbe. Csak logikátlan a dolog.
Egyáltalán nem ilyen noob artywar miatt van, mert most is a bázisodon át jönnek be. Egyébként elég praktikus újdonság, mert mindig a rally point-hoz közelebb esõ oldalon jönnek be. Most már nem kell bázis szélére építkezni, hogy hamarabb kint legyenek az egységek.
Te olyan fura dolgokat írsz sokszor. Hány napja is játszol ezzel a játékkal? Mert elég sokat írtál már ide és még csak most tûnt fel, hogy minden egység a pályán kívülrõl jön. Életszerûbb is, hogy nem ott rakják össze helyben.
De vazze akkor ha ezt nem akarod a zászlót kiteszed egy biztonságos helyre és ennyi. :D Amúgysem hal bele egy tank egy tüzérségibe szerintem hacsaknem valami kis kocsi és telibe találja az atom, de mindenképpen kicsi az esélye. :D
De ettõl még hülyén fest a dolog, CoH 1-be szerintem ugyanugy megy a multi és nem a térképrõ jönnek a srácok, kivéve az instant supportokat.
Elsõ részben, ha legyártottam egységet és picit nem figyeltem oda, volt hogy haverok azonnal tüzérséggel belõtték a bázisomat, az egységek meg odavesztek .. na ezt a dolgot próbálják szerintem kikerülni így .. éééérted? :))
Nem poénból... örülnél ha legyártanák XYZ tankod, egységed, gyalogosod és a másik fél meg tüzérségi ágyúval szépen baserape keretében azonnal megölné? Nem hiszem ..
Az elsõ részben a tank depóból jön ki az összeszerelt tank és így tovább, míg a 2. részben a tank depó dísznek van és a térkép szélérõl jön minden egység. Ez csak most tûnt, fel...ez kicsit azért fura nem?
Egyik haver ígycsinál nem lehet a közepébõl semmit kivenni, mondom akkor jól csináltam, mert így is akartam. :D Mindig erre törekszem, láss is valamit meg ne is. :D Sok embléma a beta-ból van...
Pedig épp ennek ellenkezõje kezd kirajzolódni. Sok hatfõs egység ugyanannyi hp-val emberenként, mint wm oldalon, de ott 3 fõs a banda. Dupla sniper. gyors flame+ht kombó.
Igen a Sega megvette a Relicet és az általuk fejlesztett CoH jogokat. A grafikai motor is a Relic munkája.
A Sega-nak nincs sok köze a grafikához, egy kész játékot vettek meg. Viszont, hogy életben tartsák a COH1-et, átköltöztették a RO-t a Steamworks-re, csak steames verzió lesz május 7. után. Ez egy kicsit kigyomlált RO. A mentések helye: doku/my games/company of heroes relaunch/playback mappa.
A Moderátorok topikban linkelj egy képet, de a bannert úgy töltsd fel, hogy meg legyen szerveren a kép
Most hogy ezt megkaptam 3 példányban is megvan az elsõ része. :D Úgy vettem észre hogy mondom visszarakom kicsit amíg nem jön a 2.rész full, erre látom ezt a steam verzsönt.
Megvolt a sima, És gondolom THQ csõdjébõl átvette Seag. és most nyomattak egy frisebb elsõ részt. Csak a mentéseit máshová teszi vagy nem tudom. És ingyé megkaptam.
Azaz megkaptuk.
Amúgy télleg az elsõ rész picit szebb élesebb, de itt a multi talán amiért kell a kompromisszum meg hát THQ nem Sega, valszeg ezért a grafika más.
- SEGA logo, not THQ - no more log in needed, uses Steam account to play online - All DLC included - boot faster and load faster - the same game as original CoH
Olyanokkal nem találkoztam mert nem szokásom minden játékot megvenni. Betával csak a COD World at War toltam és tolom most is eredetiben. A COH-ból a sima megy az Opposing Fronts van meg. A COHO meg játszodtam egy darabig. Meg van egy Tomb Raiderem ami eredeti és kész.
Már két napja olvasom a hozzászólásokat de még egy linket ahol lehetne találni Beta kulcsot nem láttam vagy az modot h kell telepiteni... Szépen kérem világosítson fel vkit. Köszönöm elõre!
P.S. A COHO a játékot kellett leszedni, itt steamen keresztül? Vh.