Az normális,hogy egyszer csak egyet gondol az egyik katonám(fõleg a mortárosokra jellemzõ)és megindul az ellenséges területre felé.Lényegében az alap bázison kívül szinte mindent felderít. Ez valami harctéri sokk vagy valami bug?
Remek! Eddíg mindegyik kulcs osztásról lecsúsztam...:( Órákkal késõbb találtam rá mindíg. Az a baj hogy 1 ember megszerezhet egyszerre 10 kulcsot és így a többinek nincs esélye rá.
Sziasztok valaki tudna még lõni egy béta key-t estleg ha van fölösbe? megköszönném. Szép napot!
Nálam akkor szaggat, de mint az állat, mikor a meccs utáni statisztikát mutatja. Holott semmiféle grafikai csoda nem villan. Érdekes. Reportolnám is, ha tudnám hova kell :) Ami ismét csak tetszik, az a meccs utáni statisztikai lap, az összes füllel. Hála égnek sikerült átvenniük az sc2-bõl. Jó plusz volna még ide, ha innen egybõl meg is lehetne tekinteni az ellenfél profilját.
Amúgy a mortar egységeket vissza kell venni, nagyon durván dominálják a térképet, és túl korán hozhatók.
Nah, standard orosz ai is megfingatva. Nekem tetszik ez. Nagyon jó újításnak tartom pl azt, hogy a sniper a nyílt mezõn nem tud camou-zni. Fedezékbe kell vonulnia hozzá.
Na én is legyõztem az easy gépet, de tényleg mintha valamivel agresszívabb lenne. Bár betudható annak, hogy most ismerkedem az felülettel, olvasgattam is közbe, volt is halmozásom rendesen. Na majd holnap jöhet a normál aztán meg ember. :)
Milyen configon akad ha szabad kérdezni? mert nekem régi gépem van és fullhd maxon csorog szépen a játék, még nagyobb összetûzésekben is.
Nekem is feltûn, hogy legalacsonyabb graf beállításokkal is, akad nálam a játék, ráadásul AI ellen. A minimum garfika bõven jó lett volna, ha olyan, mint a Coh1.
Kihagytam hogy eddig a játék ugye nekem azért tetszett, mert "valósághoz közeli" próbált lenni, amennyire lehet visszaadni a háborús dolgokat. Most meg lassan minden cucc egy perk lesz, azt öljé 500 katonát hogy a tankgyárba aktiváld azokat a cuccokat amikbõl nem xyz-t tudsz csinálni hanem zyx-et.
Darksector: Oké, akkor másképp fogalmazok. Lehet hogy néz ki olyan jól, mint a COH1, csak éppen ugyanazon a gépen sokkal sokkal kissebb grafikai beállításokkal megy, indokolatlanul. De ezt a béta számlájára írom, majd meglátjuk.
Azért mert ez elsõsorban mutli játék. Olyan mint a W40k dow, csak II. VH-s környezetbe ültették. Arról szól az egész, hogy ki, hogyan taktikázik, mozgatja az egységeit és milyen képességeket használ fel, hogy a játszmát megnyerje. Nem a 100% realitás itt a lényeg. A tükör meccs is azt bizonyítja még jobban elmozdultak a multi irányába (német harcol német ellen). Bár nem biztos, hogy tükör lesz rankedbe.
Egyébként visszatérve a korábbiakra, van már benne most is Annihilate játékmód, csak elkerülte a figyelmed. A pálya, ellenségek beállításnál lehet megadni a játékmódot az options alatt.
Megnéztem én is egyébként, nagyon nem voltam elájulva tõle. Nyilván még csak béta, de momentán a COH1 minden szempontból laposra veri. Az a vicc, hogy még grafikában is, simán.
Én feladom, tökmindegy milyen beállításokkal, milyen taktikával megyek egyszerûen nem tudok többet kihozni mint az ellenfél. Majd megnézem a single-t, ha nem akkor hagyom a rákba. Vagy játszogatok az elsõ részével.
Az is érdekes hogy én bármivel megyek bármi ellen, de ez igaz a tankokra is, ha ismerõsõkkel játszom, lõhetem bármilyen szögbõl nem tudom levenni az életét, alig meg le egy hajszálni, engem meg simán lángszóróval is sebeznek.
Orosz healre rájöttem közben. Viszont érdekesnek találom, hogy pl orosz mortar team 6 fõs. Kilõnek 3-mat, ugyan úgy lõnek tovább. Nem láttam értelmét reinforceolni.
Vki elárulná, hogy hogyan tudom az elvesztett életerejüket pótolni az egységeknek (nem a reinforcera gondolok)?
Na, kedves DarSector, most kaptam Fazernek köszönhetõen egy kulcsot, elsõ játékomban elvertem az easy ai-t, de minden erõlködés nélkül. Nem a játékkal van gond
Hát, majd kiderül milyen lesz. Neked köszönhetõen mindjárt közelebbrõl is látom majd. :)
Igen az elsõ részben jól ki volt találva, hogy a németek a védõk, olcsóbb egységek (fenntartási költség) erõsebb bunker, és vásárolhatnak vetet. Tehát német oldal, idõt nyer, aranyat nyer, védekezni. Amcsik meg a támadók, nekik vadászni kellett.
Mondjuk itt a németek a támadók, tehát lehetnek XP vadászok, csak azért legyen különbség és ne hasonlítsanak annyira az oroszokra.
Egyébként a COH1 még mikor kijön patchek nélkül...hát nem is ugyan az a játék van most felpatchelve...annyira más a balance, az eszközök, gyártás, költségek, foglalás idõ stb.
Amúgy azért nem érdekel a ranked ember vs ember, ebbõl a szemszögbõl, hiszen itt most a gép játszik, neten emberek vannak erõsek, vagy kevésbé erõsek, hibáznak, vagy nem hibáznak, csalnak vagy nem csalnak.
De a gép, ott nem látod mit tesz a háttérben, ezért idegesítõ, és nem keverem azzal hogy a jobbak egymás ellen milyen meccseket nyomnak, hiszen itt a gép ellen játszok.
Szóval értékelem a netes online tapasztalatokat, de ajánlom egyenként, ne haverokkal nézzétek meg.
Igen és meddig tartott egy jeepet, motort a nyakukba küldeni onnantól kipurcantak hipp-hopp.. a mostani csipával sincs semmi gáz, tegnap is irtotta a kis ruszki szoldzsöreid akik a házikóban melegedtek a vihar közepén ..
Nekem az nem tetszik, hogy kivették a Kampkraft Centret ... imádtam külön-külön fejleszteni az egységeket, most meg várjak még x XP-t összelõnek, és utána kerül fel a Stug III oldalára például a kötény.. kész vicc.
THX, csakhogy nekem az elsõdleges probléma, ott indul hogy az ellenfél valahogy tömérdek nyersanyaggal bír, én meg 1 órát várok hogy legyen 50 fuel. :D
Felderítés..? Ott a grenadier meg a panzer grenadier.. szerintem névbõl tudod melyik melyik... ha mégse elárulom elsõnél a kar98k-k mellé 60 ammoért befejlesztesz egy MG42-t.. mellette ott a rifle meg a panzerfaust.. ergó két páncélozott jármû, gyalogság.. nem akadály.. aztán ott a panzer grenadier .. alapból MP44-es gépkarabéllyal , plusz fejleszthetõ rá 60-120 ammoért a panzerfaust.. gyönyörûet szétlõ bármit.
Hát igen, de kisakkozni hogy mikor mivel jön, hol tankokkal hol ezekkel, aszerint kéne fejlesztenem, csakhogy ez sok nyersanyag meg sok idõ. :) De mindegy akkor marad így.
Itt nem arról van szó hogy proságba akarom fejleszteni magam, hanem hogy ha az elsõ részt a kieg-ekkel együtt meg tudtam simán csinálni, elvártam volna hogy itt is easy-be azért legyen esélyem. Csak ennyi.
Igen ezek okésak, azt vágom melyiknek kb mi kell stb, de a mortar-osokhoz nem tudok odamenni, mert elõre sima rifle-t küld, mire odamennék bevakitanak, és mozogni sem tudok, ha meg gyors a rifle-t akarom elintézni, na arra meg ugye írtam.
Te nem úgy játszod ahogy kell, én ebbe nem szólok bele, csak ne érjen meglepetés, ez nem a CnC ahogy mondták, itt tudni kell melyik egység, mire való, hogyan alkalmazd, mivel szereld fel stb, és nem tömeg hanem csekély létszámú alakulatok, amelyek támogatják egymást.
Példának okáért, behívom a Tigris tankot nagyon szép, nagyon jó mert erõs, kilõ bármit igen ám, de ha nincs mellette mondjuk Grenadier egység, akkor semmit nem ér, mert az orosz gyalogságot aki megtámadja és akár üzem vagy mozgásképtelenné teszi nincs aki kiiktassa, így már érthetõ ? Ugyan ez igaz arra is, mikor a ruszki megjelenik a mortarral és a semmibõl lõ, hanem rohanod le gyalogsággal akkor cseszheted a bunkert meg akármit ..
Van még három kulcsom ha valaki esetleg nem kapott volna még ..
Hát pedig úgy érezteted hogy lenézõen beszélsz/beszéltek egyfolytában. Fogadok rajtam kívül senki nem próbálta gép ellen. Meg hogy esetleg elárulná valaki mi az amitõl lehetne érvényesülni, ha valóban nem kell hozzá nagy veterán tudás, de még nem olvastam semmit.
Amiket írtatok régebben kipróbáltam hogy menj foglalj el pontokat de nem ér semmit, több variációba csinûltam a katonákat is, van hogy csak engi-ket az építéés és a lángszóró végett, van hogy csináltam inkább gépfegyóst meg mortar-t, vagy 1-2 kocsit, de az valaminek az árán történt, és hiába csinálom ha egyszerûen a gép szarja az egységeit, , holott nem arról van szó hogy 1 emberrel akarok megölni mindent, de ha 9 embert ráküldök 4 ellenféálre ebbõl 12 lángszórós, akkor isten segítsmár nehogy én haljak meg a másik csapat meg szinte sértetlenül továbbmenjen.
De alegjobb az lenne ha konkrétan olyan tippek jönnének hogy na kb ezt kell csinálni, mert azzal nem vagyok elõrébb hogy" tõleg csak ennyire tellett ".
nemtudom közületek hányan játszottátok le offline.
De hallod most a ranked-eket szard már le, nem világbajnokságról van szó, ok hogy pro kocka csinál egy atombombát 1 perc alatt. Nem errõl van szó, hanem hogy aki nem játszott annyit neten az is azért a single-ben bele tudjon konyítani, erre vannak a nehézségi fokozatok. Elvileg.
Csináltam 2 sniper-t, mert ugye azok kemények voltak az elsõ részben 1 lövés-1 halál, erre beküldtem egy épületbe odajött a mortar-os és ELSÕre kibombázta az épületbõl, mintha soha nem hibázna, nem emlékszem olyan Mortar lövésre amibe nem sebzõdtem volna.. Ez meg eleve baromság, mert az elsõ részben egy sniper egy házba és ott az eléggé halálos volt. Valamint mikor 3 engi-vel betámadtam egy rifle csapatot, KÖRBEálltam és hiába löttem õket 3 irányból én haltam meg, egyszerûen alig vett le a csíkjukból.
Megnéztem, Difficulty-Easy + CPU-Standard Az elsõ 7 perben , neki van 1 mortar-1 gépfegyveres-2 rifle, és ez csak amiket látok a térképen, nekem 3 engi. Õ 3 csillagot elfoglalt, és 5 nyersanyag pontot...vicces egy kicsit.
Hát ez a baj nem tudom hogy ez hiba-e vagy van olyan dolog, vagy általam nem ismert funkció amivel kicsit felgyorsítható a folyamat, de így alapon nem igazán látom értelmét.
Ilyen nincs, bármennyire alap tudással nehogymár ne foglaljon el semmilyen nyersanyagpontot az ellen és csak most az elsõ pár percben 20 egységet küldött, abból 2-3 mortar, meg 2-3 gépfegyós. Én meg csináltam 2 sima 6-os rifle-t, meg 3 engi-t, ez mese.