Nem értem mi a gond. Van 1 retek map, az ellenfél semmit nem foglal el csak 1-2 csillagot, erre valahonnan szarja a katonákat, mortar-gépfegyver-engineer minden, de honnan a faszból mikor elvileg egyforma mennyiségû nyersanyaggal indulnánk, honnan termel ez ki ennyi katonát, nem értem.
Komolyan lassan már oda jutok hogy csinálok egy videót youtube-ra hogy hogy megy, mert ez hihetetlen. Nemtudok gyorsabban lépni, már elsõnek nekifutottam minden pontnak hogy gyüjtsek nyersanyagot, de 3 csapatot létrehozok, többet nem tudok idõbe csak ha várok hogy termelõdjön cucc. Épületeket lerakni csak késõbb lehet, lassan jön az ammo-fuel, még akkor is ha a pontokon építek nyersanyagnak helyet.
Ez meg folyamat jön, sõt a mortar-osok miatt hamar ki is nyír mert odalõ 1-et az embereimre és annyi, hiába csinálok lángszórót az engi-knek, ha ez csak szarja a katonákat.
Próbálta már valaki OFFLINE EASY-n ezt a játékot?
Igen a perk rendszert megvariálták, elsõ részben is voltak doktrínák. Ezért fontos az ellenség aprítása, mert azt meg arra adja.
Lehet rámentek a készítõk, hogy jobb AI-t csinálhassanak. Azt ígérték változtatnak rajta, aminek több köze van az emberi játékoshoz és ezt úgy, hogy nem csal nyersanyaggal (én ezen elõtte hangosan röhögtem, hogy hiszem ha látom).
Igazából az elsõ részben, AI használhatatlan volt, ha multi meccsekre akartunk felkészülni vele. Experten is verhetõ, hiába van 4x-es nyersanyag bónusza, pont azért mert nem látja át a helyzetet csak "ömlik kifelé".
AI-t egyébként, aknázással, szögesdróttal lehet a legjobban megverni. Lezársz pályarészeket és a géppuska, ágyú elé tereled az egységeit, az meg jön a vágóhídra.
Ez tény, most én is arra mentem elsõre hogy csak kisebb sereg, bevenni a pontokat és utána legalább egy jármûvet (tankot). Meg lehet csinálni, csak az elsõ részben offline más mentalitással tóltam és nem annyira mentem rá hogy minden lehetõséget kiismerjek mi mire jó. Van rengeteg extra is amiket a tapasztalati pontokra ad Meg ez a perk mod, hogy válogass perkeket, nekem olyan még nincsen asszem.
Egyszerû a képlet ha a nyersanagodat nem seregre hanem 4 HQ-ra 5 Barrack-ra költöd akkor nem lesz mapkontroll és az EASY gép is lenyom. Ha épületek tömeggyártása a fétised próbáld meg ezt a bunkereken kiélni valószínûleg az hasznos lesz.
"hogy nem arról szól hogy építed a bázist"
Nem kell hogy errõl szóljon csak legyen rá lehetõség. :)
Csak arra utaltak a srácok, hogy a Company of Heroes-nak pont az a különlegesége, hogy nem arról szól hogy építed a bázist és tömeghadsereget gyártasz le, hanem ez egy ún. taktikai-RTS, azaz a lényeg abban van, hogy a kis számú egységeddel hogyan mozogsz a térképen. Pont ez a jó benne, hogy egy összecsapásnál nem az nyer, akinek több tankja van, hanem az, aki azt az egy tankját és a mellette lévõ két gyalogosegységét jobban használja.
Szerintem még egy Starcraft2 is jobban kézreállna neked, mint ez a játék.
Ne a játékot szidjátok már, mert nem tudtok játszani!
Üdv mindenkinek! Nekem sincs jó véleményem a játékról... Én úgy szeretek játszani, hogy egyáltalán nem építkezek és még az easy gép is lenyom. Mi lehet a baj?
Hát igen, easy-t könnyû lenne elvileg elkapni. Elsõ részben a normál se volt egy nehéz dolog.
Azt még megpróbálhatod, hogy a játék elején elfoglalsz mindent amit tudsz, ÉS ne veszítsél osztagot! Ha gáz van visszavonulni mindig (egyébként a folyamatos visszavonulásra és ellencsapásra épül az egész játék). Ne pioneerekkel harcolj azok inkább utászok stb. Ha folyamatosan hullik a gépnek az egységei, a tieid nem, és a terület nagy része is ellenõrzés alatt, nem létezik, hogy ne tud legyõzni.
Persze értem mire írod, nem azon csodálkoztam hogy a gép elver, hanem hogy easy-n ver el. a Régi részben nem easy-n volt és a legutolsó 3 pálya volt esetleg kicsit nehézkes... Persze tudom ez most multi.
Csak akkor ne csodálkozz, hogy elver a gép, mert ez nem CnC, ahol lehet ontani az egységeket, vagy összegyûjtünk minél több egységet azt a végén gyönyörködünk, ahogy egymásnak esnek.
Természetesen úgy játszol, ahogy akarsz, most ne, hogy félre értsd, ez nem leszólás vagy valami. A játék azért van, hogy kikapcsolódást nyújtson, ha te 2-3 barakkot akarsz letenni, akkor tegyél.
Csak akkor már megvan az oka annak, hogy miért ver el a gép, ugyanis õ nem fogja megvárni még felfejlõdsz és bíbelõdsz.
oks de az a lényeg hogy a példa pontatlan mert a F'-ben lehetõség van rá hogy 50-el száguldozzak, csak éppen a végeredmény nem ugyanaz, ott nem nyerek, itt meg igen. :)
Bár csak megmutathatnám a régi mentéseimet, volt hogy a térkép 70%-a kék volt. :D Már nem bírta sokszor a gépem mikor ránéztem arra a részre ahol a sok katona meg tank volt, mert a nagy mozgástól lehúzta a procim. :D
Nekem ez olyan, mintha F1 szimulátorral akarnál játszani, de te csak 50-el körözgetnél békésen a pályán, mert neked az tetszik. Gond nincs vele, csak ellentmondásos. Ráadásul az igényedre van megfelelõ játék, csak az nem ez :)
Már mint leírtam az elsõ rész tökéletesen jó volt nekem, csak most vagy a 2. rész vagy csak ennek a beta-ja ami változott. Nem kell nekem sims, mert mint írtam többször ez az egy rts fogott meg a jellege miatt, ha ez nem akkor nemgond hagyon a játékot, és játszok más stílussal. Ez nem olyan hogy te játszol 1 rpg-vel mondjuk, ami neked nagyon bejön, de amúgy rpg-ket utálod, mondjuk a Skyrim-el és akkor mondanák hogy ha nem tetszik játsz a Star Wars-os rpg-vel, mert ott lehet bukfencelni amit a skyrim-ben nem.
Nem fogsz azzal játszani, mert eleve más stílus, más játékmenet, mégha RPG is mind2-õ...stb.
Hát akkor nyugi, tutira lesz itt is erre lehetõség, szerintem lesz ilyen játékmód. Egyszerûen csak mivel a ranked nem errõl szól, ezért a bétába még nem rakták bele.
Bocsi de ott is csak noob játékban építkezhettél nyugodtan. Tehát annihilate játékmód, könnyen védhetõ hidas pálya, satöbbi.
Ranked meccsben, amit a profik játszottak és ami az egyetlen játékmód a szintlépésre, hivatalos meccsekre, tudásbeli fejlõdésre, ott ugyanígy Victory Point Control játékmód volt(ezt hívod te "idõre megy"-nek), hidak nélküli, kiegyensúlyozott pályákon, ahol random ponton kezdesz. Másszóval ugyanõgy volt mint itt az új részben.
Te biztos nem kevered a dolgokat? Elsõ részben is alig van pár épület. Nincs teljesen megszüntetve a bázisépítés, de eléggé minimalizálva van. Automatch biztos van, úgy nem kell keresgélni. Jobb esetben nem is rak össze olyannak, aki már nyert több meccset.
Emberek ellen? Azok is nehezek, ráadásul zsákbamacska, vagy találsz vagy nem, vagy ráér vagy nem...én naivan azt hittem egyszerûbb lesz easy npc ellen.
Most már kíváncsi vagyok milyen is lehet az ai, mert aki rendszeresen multizik, annak CoH1-ben az expert ai se jelent gondot.
Lehet itt bétában túl lõttek a célon. Egyébként miért nem ember ellen játszol? Biztos vannak más kezdõk is.
Jah itt max próbálok még1-et hogy rátörök a bázisra, mást nem tudok elképzelni, de azt ha csak körülötte foglalom el nem elég. Egyszerûen nem értem, mert easy-n vagyok, mit szivat a gép nem vágom.
Az elsõ rész sem volt sokkal másabb, egységek is megegyeznek de itt valahogy a gép nem easy, az elsõ részhez képest nem easy. Nem tudom, lehet van valami titkos recept, csak az kérdéses hogy érdekel-e engem hogy 100x nekiálljak elõrõl.
HA elfoglalsz mindent akkor sokkal több a bevételed, a gépnek meg semmi...Simán le kéne nyomnod. Veszteségeid milyenek? Az is baj, ha folyamatosan pótlásra megy. Már az elsõ perctõl harcolni és foglalni kell.
Úgy meg nézném, ha lenne béta kulcsom, de így nem tudok tanácsot adni, csak az elsõ részbõl kiindulva...
Az elsõ rész "számomra" kedvezõbb volt, meg is fingatott néha, de nem kellett ennyire szoros harcokat vívni inkább a végefelé, meg ahol meg volt kötve a kezed utánpótlásban.
De egy sima meccsben easy-n, ez már nekem így nem élvezet. Már amint láttam maga az is szar hogy idõre megy a játék, mert ugye csökkennek a pontok ha az ellenfél foglal el több csillagot. Vagyis nem tudok "nyugodtan" játszani.
Elfoglaltam szinte mindent, még ami közvetlen elõtte van de akkor is kevés, pláne ha közbe a foglalt pontokat fejlesztem is, nyersanyag ügyben. És akkor még védjem is be közbe.
Területeket el kell foglalni és megtartani, hogy sokkal több nyersanyag bevételed legyen mint a gépnek. Így tudsz építkezni, ha hagyod, hogy map kontrollja legyen, erõforrásokból simán lenyom. Mert a percenkénti bevétele miatt például telik tankra is. Már a kezdetektõl fogva harcolni kell és visszaszorítani az ellenséget, saját veszteséget minimalizálni, mert a pótlásra erõforrás kell.
Visszavonulni ha kell (retreat), nem szabad full csapatot veszíteni mert sokkal drágább mint, mint kiegészíteni a hiányos squadot stb. Az is jó ha nem tudod elfoglalni a területét, csak lehúzod semlegesbe. Vagy elvágsz egy területet, mert a nem összefüggõ kiesik nyersanyag termelésbõl. Lehet ügyeskedni, a régi játékba a normál gépet hülyére lehetett verni, nem hinném, hogy itt is értelmesebb lett. Pláne mivel azt ígérték kevésbé kap bónuszokat a gép most.
Oks de nem 1 tank önnmagában a baj, hanem ami kárt okoz. És ha kivégzem a tankot, esetleg utána annyira leamortizálodik a 2 kocsim, hogy a maradék 200 katonája elpusztít minden mást, és nem lépek elõre, megint fél év kitermelni ey szar kocsit... ennyire nem izgat a játék sajna hogy szenvedjek vele.
De azért értékelem a segítségeket. Nem a játékkal van baj csak engem az RTS , azaz ez a játék csak könnyed báziséppítgetésnek érdekel, nem akarok és nincs is türelmem hardkoroskodni, ráadásul sajna idõre megy a játék.
Érdekes az elsõ részben ilyen gondom nem volt, nem vagyok rts fan, csak ez az egy ilyen játék érdekelt, alkalmi játékosként nekem az easy megsem erõltetem magam nehézség kellett volna, nem akarok szenvedni vele. Azt hittem az easy az valóban easy...és könnyebb lesz.
Eléggé kezd elmenni a kedvem, easy-n lenyom a gép, esélyem sincs, kb 10 peret ad hogy felkészüljek, azt 2 szar kocsit tudtam csinûlni ez meg nekem ugrik egy tankkal azt esélyt sem ad, neház fokon még értenám de így? Á ez így nem fun.
Igen azt láttam, csak éppen nem növekedett a cucc vagy éppen oránként 1-et...és 30 az alap és 90 vagy mennyi kell az elsõ szar épülethez...:S
Azért mert a régi rendszerben fixek voltak a pontok. Vagy fuelt adtak vagy ammo, vagy csak 1 sima pont volt. Itt most mi magunk szabhatjuk meg, hogy az elfoglalt pontunk mit "termeljen".
És pont egy nem bétásnak kell elmondania, hogy miért van ez? :) Hát azért, mert neked kell a zászlóra pakolni a "nemtomminekhíjjákot" amivel de döntöd el, hogy munició vagy benzin jöjjön a sectorból. Jólmegaszondtam.
Ja valszeg ez az ellátmány lesz a baj, csak mire összejön egy házravaló a gép 4 harckocsival betámad, valamint ha sima egységekkel megyek a fuel-ra rögtön az eleve bukta, mert az ellenség mellett van ez a fuel...fasza patthelyzet.
Sziasztok! Tudtok még valami jó helyet ahol lehet szerezni cd kulcsot? :) Szeretem az elsõ részt és ezt is kipróbálnám de egyenlõre 50 euróért sokallom a bétát. Köszi
Lesem a netet, ha találok szórom befelé ide, neked meg dobok priviben ha tudok .. de nem ígérem biztosra.
Nem. Áll a jármû, rámész a tolatás gombra, ekkor átvált az egér, lekattintasz mondjuk mögé egy 100-150m-re, pötyökkel kirajzolja az útvonalat és oda visszamegy magától. Bocs ha kínai .. ha más nem felveszem videón és elküldöm vagy valami ..
Tehát, ha nyomva tartom a tolatás gombot (remélem könnyen elérhetõ helyen van) és úgy klikkelek neki folyamatosan jobb klikkel, akkor arra a pontra tart folyamatosan, csak tolatva?
Hááát, olyanokat olvastam, hogy a publikálásért, streamelésért 2 nap ban jár. Nem nagyon szeretnék. Mondjuk elsõsorban youtube videók kapcsán merült fel.
Loadoutba perkeket, azaz képességeket tudsz rakni, pl az MG, Mortar, Sdkfz jobban állja a tüzet, vagy pontosabban céloz hasonlók. A többi képesség különbözõ egységeket képességeket jelent, amiket összepakolhatsz , pl Tigris tank, vagy tüzérség stb.
Tolatás gomb mûködik, mégpedig úgy, hogy a tank áll egy helyben és például ha látod hogy lerohan az ellenség vagy páncélos, akkor rámész a gombra, kijelölsz neki egy helyet kattintasz és a jármû teljes sebességgel, forgolódás és minden egyéb nélkül hátrafelé az adott pozícióba megy, szerintem nagyon hasznos fõleg ha egy értékes jármûvet kell megmentened (Tigris,Párduc, Elefánt.. bár utóbbi elég lomha de jó erõs!)
Kérdés, lehet screenshotokat publikálni vagy inkább ne?
nem akarunk betasok összehozni közös matcheket? lehet jobban lehetne fejlõdni együtt magyarokkal mint a random játékosokkal. Tegnap pl azért vesztettem egy 4vs4ben mert hozzánk level 1-es játékost is beosztott miközbe a többség level 6 és 14 között volt
Azért az nagy hátrány ha az egyik társunk még csak most ismerkedik az egységekkel.
Eloszor en is azt hittem, hogy nem lehet epiteni, de aztan rajottem, hogy azert nem tudtam, mert nem volt meg a megfelelo mennyisegu fuel. Mar nagyon reg jatszottam a CoH1-el, de ugy remlik, hogy ott gyorsabban termelodott a resource, es nem kellett annyit varni. Itt amint megvan 50(?) egyseg a fuel-bol, elerhetove valik 1-2 uj epulet, koztuk az is, amelyik tankokat tud gyartani. @antgecc: Meg csak 2-3 meccset jatszottam, lattam a tolato gombot, de meg nem probaltam, de majd megnezem...
Nekem az idojaras valtakozasa nagyon bejon. Figyelmeztetnek, hogy jon a hovihar, ekkor be kell terelni az osszes katonat epuletekbe, kulonben megfagynak.. Ilyenkor tulajdonkeppen a harckocsike a terep... Mas aprosag, ami tetszett, hogy mortarral a befagyott folyo jeget meg lehet lekelni, es ha all a kozelben harckocsi, akkor az elsullyed, illetve ertelemszeruen nem lehet atkelni ott a folyon.