Ott toltam le 1x saját névben, meg egyet kaptam valakitõl, aki 1 nappal hamarabb regisztrált oda, majd rájött olyat kapott, ami neki megvan, és azt nekem adta. Volt 2 eltérõ nap alienware-nél, amikor egyik nap ezt, másik nap azt lehetett kapni, így én jól jártam, 2 különbözõ lett nekem.
http://www.alienwarearena.com/giveaway/company-of-heroes-2-exclusive-multiplayer-commander-giveaway/ erre gondolsz a másikat hogy csináltad meg azt a 2õt ?
Nekem meg van igen, bár prémium item, volt egy lehetõség ahogy írtam is már lejjebb asszem, regisztráció után ingyen megkapni, egy 5 perces mutatványért nem volt rossz biznisz, én 2 db RUS premium itemes commandert kaptam, ezt és a consript support tacticsot.
Csõ mindenkinek meg van ez a orosz parancsnok ? : Mechanized Support Tactics
ostwind valoban jo .. f*szan ki tudsz hatralni vele ha jonnek a guardsok
Mostanában én is inkább inf-ezek németekkel. Próbálok két PG-t panzershreckel tartani, hátul egy Pak-kal. Tankot nem igazán erõltetem, mert 10bõl 8x van SU85, Guards és Zis is, úgyhogy felesleges. Ha hozok is valamit, inkább Ostwindet van kedvem, nagyon jól tud fedezni hátulról, de kockázatos a SU miatt.
altalaban 2v2 vagy 3v3-mat jatszok, inkabb oroszokkal.. tegnap 40 percen keresztul vezettunk 3v3ben, en 2 VPt tartottam mig a masik 2 egyet .. 58 pont volt hatra, hogy nyerjunk es ekkor forditottak meg a nemetek es vesztettunk :)
most lattam eloszor hogy nem tankokra mennek a nemetek, hanem infantry ATvel .. be is vallt nekik, mivel a masik 2 srac ennek ellenre is csak kuldte a tankjait a halalba
SC2-hoz .. nekem pont az tetszik benne, hogy sok fajta build order van, micro es macro is kell, hogy nyerj .. elejen erdemesebb egysegeket csinalni ahelyett, h epuleteket huzol fel.. persze ez sok mindentol fugg
Nah, Gascan, nem nem starcraft2-zök, megvan eredetiben, de sajnos nem élveztem, én úgy éreztem kis túlzással a termelést microzom, idõ ablakokra kell gyártani elõre kiszámolt build orderrel unit kompozíciókat, gyakran 10 perc építõ microzás után egy 10 sec es csata eldönt mindent. Én ezt nem szeretem. Szóval nem játszom, ezzel együtt nyilván nagyon jó játék, széles régetegek tolják, az igazi hard core E-sport is erre a játékra alapul, ezek nem véletlenek, csak én nem szeretem az ilyen stílust, ennyi.
A Coh2-t ahogy a videókból is lehet látni, meg a Stream csatornán, HFSzsoci néven tolom. Vissza leszel igazolva, és játszunk majd párat.
Strafing Run ellen a legjobb amit tehetsz az vagy az azonnali kimozgás, ahány infed van, lehetõleg annyi felé, és akkor csak párat tud elcsípni a fektetõ supress-pin effekt, de ha már nagyon fekszik valamelyik, azt haza kell küldeni retreattel. 120 muni, tehát nem olcsó. A gépet egyébként le is lehet lõni, a T3 épületbõl gyártott M5 ös RUS halftrackal, Quad fejlesztés után, akkor nincs ami megszór az elsõ átrepülés után. HA egy német nagyon sok munihoz jut, és a Strafing RUNt spamolja, érdemes lehet hozni akár 2-3 Quad M5 öt is, azok kb. elsõ átrepülésnél leszedik a Stukát mint a szart...
a legtobbszo az tortenik amikor stukat hivnak ram, hogy sima move parancsal nem tudok eleg gyorsan kikerulni a tamadas hatokorebol.. ezert mindig a retreatet kell alkalmaznom amivel meg sok idot bukok
ugy veszem eszre hogy a parancsokat pici kesessel hajtsa vegre a gep .. nem azonnal ahogy kiadom
Már nézegettem a videóidat nagyon tetszenek. Pár dolgot tanultam is belõlük. A fansite-ra regelni fogok mindenképpen. Ha felvennélek steam-en lenne kedved játszani valamikor? HunZsoci néven vagy ott is?
Nem drága, RUS helyzeti elõnybõl indul, az HQ bõl hozza a harcoló egységet. Rögtön 50 F el kezd, WM csak 20 al. Ahhoz hogy WM tudjon hozni harcoló egységet, pio n kivül, kell neki a T1 épület. RUS ezt ár nélkül HQ ból, és AZONNAL hozza....
Utána T2 höz WM nek fejlesztés kell, és épület, T3 hoz fejlesztés, és épület. RUS csak leteszi vagy T1, vagy T2 épületet(onnan már van pl. fuel nélkül AT gun, az már lelassított P4 et üti is, AT nade-el vagy buttonnal ugye párban), és rakhatasz akár T4 et, ahonnan jön SU 85.
Szerinte tökéletes.
Vegyél fel Steamen barátnak, játszhatunk majd mindkét oldalon felváltva, megmutatom mit hogy kéne, ha van kedved.
nem gondolod, hogy egy picit draga az orosz oldalrol a p4 countere? ...
kivancsi lennek, hogy szamoljak ki hogy melyik egyseg mi ellen legyen jo, az mennyibe keruljon, mikor lehessen behozni
lehet counterelni mindent ezzel egyet ertek de valahogy ugy erzem, hogy a CoH1ben jobb volt ez a rendszer
Hmmm, van a mark target nevû doktrinális skill, 80 muniért, 3 CP környékén, ha azt használod, még a sima T34 is partyba kerül a P4 el. A P4 azért jóval drágábban, késõbb elérhetõ techbõl gyártható, maga a unit is drágább, tehát ha 1 T34 el+ doktrinális abiltiyvel kiszeded, máris nyerõ helyzetben vagy.
HA tudsz 2-t hozni, mire neki 1 van, vagy akár még 1 T34 és egy 1 T70 is elég lehet, akkor T34 sebzi amig tudja, majd mielõtt meghalna, lerammolod P4 et, és a T70 vagy a másik T34 kivégzi, ez is müködik.
SU 85 meg most is kivégzi, 1v1 ben, csak nem szabad hagyni, hogy közel érjen a P4, tenni kell 1-2 aknát, amire flank közben rászalad, engine crusht kap, lelassul, vagy AT nade-el megdobni SU 85 elõtt tanyázó Conscriptel, esetleg DP upgraddel fejlesztett doktrinlis Guards infantry val megfogni, BUTTON skillel, amig SU 85 meg kilövi, gond nélkül. Ezek a módszerek vannak, mind jó...
panzer 4es ellen az oroszokkal mit lehet csinalni most hogy lefokoztak az egyetlen tankot ami jo volt ellene -su85? :)
a t34esbol lekalabb 2 kell, hogy elintezzek egy panzert
A rajongói fansite honlapcíme pedíg:
www.company-of-heroes.hu
Van sok viszonylag alacsonyabb szintû HUN player, akikkel simán gyakorolhatsz geristar, õk is örülnek neki azt gondolom, ha egy új játékos jön, aki szintén még csak a szárnyait bontogatja, és nem egy kiforrott 4 - 7 éves COH1 tapasztalattal rendelkezõ veterán, aki porba alázva veri õket 10 perc alatt. Keresd fel a Company-of-heros.hu oldalt, ott regelj be, és fogsz találni neked való játszótársat, ez fix. Sokan vannak. Én a jó arc emberekkel ha van idõm szoktam tanítgatás céljából 1v1-2v2-t játszani. Ezen kívül van egy kis oktató célból indult stream videó sorozatom, az ottani közösség kérte-jelezte hogy jó lenne ilyen, ezért raktam bele egy kis idõt, most kb. 10-12 résznél tart, nem is tudom, nagyjából az alapok elmondásától egyre bonyolultabb dolgok bemutatása felé eljutni volt a célom. Ha gondolod nézz rá, hátha tudok mondani neked is hasznos-jól használható dolgokat a COH2 multiplayer trükkökrõl...
http://www.twitch.tv/zsoci/profile
Ez a link ^^
nincs abban semmi rossz ha veszitesz .. addig amig tudsz tanulni a hibaidbol, nezd meg merkozes utan a replayt hogy hol csusztak el a dolgok, ez igy mukodik
Mára már tököm tele lett a játékkal. Lvl 28 vagyok és mindig 80-100 szintû ellenfelekkel rak össze. Játszhatok 1v1 2v2-õt. A csapattársam ugyanolyan alacsony mint én az ellenfél pedig mindig sokkal magasabb szintû mint mi. Egyszerûen nem tudok normális (közepesen erõs, gyenge) ellenfelek ellen gyakorolni, mert mindig földbe döngölnek. Nincs kedve valakinek 1v1, 2v2-höz, vagy egy kis okosításhoz? Steamen felvehetnénk egymást. Privit küldjön akinek lenne kedve hozzá. Nagyon tetszik a játék, de sajnos ez az elsõ stratégia játékom és hát nem remekelek még. Eddig szinte csak FPS játékokkal játszottam.
Nyilván mindenkinek nem tetszhet egy játék. THQ csõd az biztos benne van hogy idõ elõtt ki lett adva, azt gondolom, a tendencia azt mutatja, nagyon szépen haladnak, az idõ nekik, meg nekünk játékosoknak dolgozik.
Ez semmivel sem lett viszont kapkodósabb mint az elsõ rész volt, tehát nem érzem jogosnak a Starcraft 2 höz való közeledéses példát.
Ha nem lesz SLI-Crossfire, akkor az valóban egy technikai probléma, de nem hinném, hogy ez miatt ne tudnának jelentõs tömegek jól szórakozni a játékkal, aki dupla kártyával bûvészkedik, az általában nem olyan VGA val csinálja ezt, hogy akár a szimpla VGA-ját használva csak, ne tudna normális részletesség mellett futni nála a játék, az lehet hogy nem fog menni 170 fps-el, csak mondjuk 85 fps-el, de attól még azt gondolom, élvezeti értékét nem csökkenti ez semminek...
Ez egy elõrelépés a COH1 hez képest, bõven, összeségében, mivel pont mélyebb lett a stratégiai lehetõségek tárháza, mint volt, true sight, blizzard, enemy gépek elfoglalása, stb miatt.
nem tetszik a starcraft? :) .. azert az sc2 teljesen mas
Én elhiszem, hogy van akinek tetszik, nekem és sokaknak viszont nem, sokat játszottam az elsõ résszel (kb a megjelenése óta) és nagyon vártam ezt a részt, mikor megláttam a bétát már voltak kételyeim a játékkal amik be is igazolódtak engem sajnos ez már nem köt le. Nagyon sok stratégiai játékkal játszottam már és valahogy ez most nem tetszik, lehet hogy 1-2 kieg vagy egy halom patch után változni fog a helyzet, de most számomra olyan mint egy második világháborús egységekkel telepakolt StarCraft.
A technikai részhez annyit, hogy CF+SLI támogatást elvileg nem tudják megcsinálni mert az idõjárásrendszerüket nem lehet hozzáigazítani, errõl volt korábban szó itt is. Ez nálunk kevés embert érint viszonylag, de külföldön elég sok játékosnak van 2 vagy több kártyás rendszere, ma már nem egy elhanyagolható dolog ez sem.
Félreértés ne essék nem fikázni akarom a játékot, van ami tetszik benne nekem is, de sajnos több a negatívum. Lehet hogy kell neki 1 év és utána helyrekalapálják rendesen. Az idõ elõtt kiadásról csak annyit, hogy így is csúsztak, még a THQ ideje alatt korábbra lett bejelentve emlékeim szerint, de a THQ csõdje miatt ez csúszott.
A kinek mi a szép, ez valóban szubjektív IS LEHET.
Egy kicsi rajzfilm szerûbbé tették a Coh2 ben a grafikát, mint az 1 ben volt, ez valakinek tetszik(nekem pl. nagyon), valakinek nem(ezek szerint neked nem).
Azzal viszont kár vitatkozni, hogy a 2. sokkal részletesebb mint az 1 volt.
Ha nem rosszindulatú fikázó valaki, akkor csak meg kell nézni egyáltalán hogy mennyi tereptárgy van egy átlagos méretû Coh1 1v1 pályán, és mennyi egy átlagos 1v1 Coh2 mapon, valamint ezek a tereptárgyak hány felé tudnak és milyen részletességgel rombolódni, milyen gyakorisággal ismétlõdnek, mennyire részletes pl. egy átlagos fa itt és ott.
Ég és föld a különbség.
Coh2 ben szinte forgácsolódnak a rönkök a faházakban találat után(ez Coh1 ben is volt, csak messze nem ilyen részletességgel)a jég pókhálósodik, beszakad, visszafagy, hóban lábnyomok, ráesik a hó, eltakarja, etc(ilyet az elõd nem is ismert, számolt).
Lehet hogy a Rush for Berlin tudta ezt(jégbeszakadás), de a COH1 nem(cserében még az is jóval szebb mint a Rush for Berlin, meg az engem sokáig nem kötött le, pedig nagy RTS imádó vagyok, magyar játék is kedves nekem mindig, viszont az nem egy klasszikus építkezõs gyártós RTS, inkább RTT irány volt az is, mint a Men of War én azokat sajnos nem szeretem:S), szóval a második rész nagyon sok mindenben össze sem hasonlítható az elsõ résszel.
Nem CSAK a grafika indokolja elsõ sorban az erõforrás igényeket, amiket a játék igényel(bár mondom, ha félreteszi valaki a "rajzfilmszerû felé elmozdulást a realisztikustól" utálatát, nagyon szép ez a játék, full hd ban, és nagy részletesség mellett nézve persze) hanem az ilyen extrák, mint a True sight(ez konkrétan az egész játék értelmét átalakítja, ÓRIÁSI stratégiai fejlõdés ez, aki ezt nem látja át, az nagyon kezdõ még a COH2 ben), a jóval fejlettem grafikai motor, Blizzardostul(ez is fontos új elem, ami stratégiai lehetõséget csempész be a játékba, bár akkora horderõ nincs benne, mint True sightban, de azért mókás lehet mondjuk blizzard alatt a tábortüzeket mortarozni:P), részletesebb rombolhatósággal, havazással, lábnyommal, sokkal több ÚJ leprogramozott criticallal, pl. vagy sikerülõ vagy nem T34 RAMMING abilityvel, CrewShock-al etc. val, amit eddig nem is ismert a játék.
Az ellenséges jármûvek elfoglalásának lehetõsége sem volt benne pl. az elsõ részben, flamer felvétele etc etc.
Crossfire és SLI támogatás biztosan lesz késõbb, azt gondolom, ez a játékosok alig néhány százalékát érinti csak, nekem pl. egy viszonylag jó árban elérhetõ szimpla ATI 7790 1gb os 33.000 ft os VGA úgy viszi a játékot hogy öröm és boldogság van, 100fps el ingame, nekem több nem kell, SLI pont nem érint. Ezzel együtt nyilván mivel idõ elõtt lett kiadva, erre nem volt idõ, és orvosolni fogják. Egyébként kb. ez az egyetlen komoly hiba, amit fel lehet nekik róni, hogy egyértelmûen egy félkész játékot adtak ki, ranglista nélkül, kevés mappal, kisebb bugokkal, de ezeket idõ közben MIND orvosolták, van ranglista, jöttek- és jönnek folyamatosan jó mapok, újak, és a régi COH1 klsszikusok is átdolgozva a COH2 re, mint pl. Langres és Semois, bugfixek, kisebb balance módosítások is jönnek, szóval nagyon jó irányba halad az egész project, én elégedett vagyok.
Abba is hagyom, mert olyan embernek, mint nekem, aki rengeteg idõt beletett az COH1 be is, és igen érdeklõdve és sokat játszva szemlélem a 2. részt is, hazai és nemzetközi fórumokon rajta vagyok minden rezdülésén, szóval nekem még egy hétig tartana, hogy felsoroljam miért JOBB a COH2, mint az elsõ rész, erre meg nincs idõm, megyek COH2-t tolni:P
Kérdés kinek mi a szép, konfigom az aláírásban, és azt mondom hogy az elsõ rész szebb! A beszakadó jég már a Rush For Berlinben is benne volt, annyi hogy ott nem volt még vihar meg visszafagyás, de szerintem meg tudták volna oldani azt is és azért a két játék közt óriási különbség van hardverigényileg, mellesleg az is szebb ennél. A fizika nem tudom hol részletesebb, az egyhez képest nincs eget rengetõ különbség. Az egyetlen igazi újítás a játékban az a viharos idõjárás, meg valamennyit fejlõdött az ai. Játékmenetileg és grafikailag is visszalépés az elsõ részhez képest. Az 1 grafikája egyedül a textúrák minõségében tér el. Próbáld ki Blitzkrieg moddal abban van fullhd textúra pakk és valahogy sokkal szebb is az egész mint ez. Lehet ezen vitatkozni sokat, de tény, hogy ez a grafika nem indokolja azt az erõforrás éhséget amit ez a játék produkál. SLI és Crossfire támogatása sincs ami azért ma már egy alap dolog lenne egy ilyen címnél (az 1-ben ez is megvolt), ez pedig köszönhetõ az új vihargenerátornak aminek igazi értelme nincs, túl sokat akartak vele a fejlesztõk csak vagy a tudás vagy a rendelkezésre álló idõ hiányzott a normális optimalizáláshoz.
BGábor, a játék lényegesen szebb, mint az elsõ rész, ha van hozzá gép. A pályák részletessége, a fák, a víz, a hó, a hóvihar, kis lábnyomok/kerék-lánctalp nyomok látszódnak, majd ráesik hó, és eltakarja, jég betörik, elnyeli tankot-gyalogost, de elõtte csak repedések rajta, majd jön blizzard és visszafagy, ahogy voltak törések rajta, a házak-táj roncsolódása, etc. ezek mind mind ÚJ, látványos és épp ezért számítás igényes dolgok. Az tény, hogy a low beállítás mellett nagyon csúf, de érted, valószinû nem a magyar átlag PC-re terveznek már semmilyen új PC játékot, 2013 közepe felé... Be kell látni, hogy egy 4xxx típusú ATI Vga az mondjuk 2 éve még jó kártya volt, ahogy egy Core 2 duo proci is, 2 gb rammal, ma meg már NEM AZ. Sajnos. A játékot minimum FULL HD ban med beállításokkal kell megnézni, és hasonlítani a Coh1 hez, és nem elfelejteni a sokkal részletesebb fizikai modellt, a True Sight ot/Blizzard effektet, ami a játékba extra Stratégia elemeket hozott, de nyilván számítási igény is növekszik ezek miatt is, nem is kicsit. Azt gondolom, az én konfigom, ahogy írtam is, messze nem egy erõgép, nem is csillagászati ár az értéke sem, úgy van összeállítva, hogy mindenhol az ésszerûség és a pénztárca volt az elsõ, szemben a brutál teljesítménnyel, mégis viszi a játékot, ingame átlag 100 Fps-el, akkor nem lehet vele baj, és bizony, olyan emberként, aki rengeteget játszott a COH 1 el is, és éveken keresztül az volt a kedvenc játékom, azt kell mondjam, sokkal többet tud a Coh2, és szebb is, nem is kicsit.
Cascan a beépített benchmark teszt az természtesen durván felül van méretezve minden számítási paraméterben(mint minden benchmark program), mivel erre van ugye, hogy a high end rendszerek közt is lehessen érezhetõen különbséget tenni, ott messze nem teljesít azért átlag 100fps-t nekem sem a játék, csak ilyen átlag 45 körül, full hd ben, meden, képsimítás, V-sync nélkül, nálam is.
De ne is azt nézd, Fraps-el, vagy bármi más programmal a játék közbeni frame per sec et nézd meg, ha van legalább 40 átlagban, és 30 alá nem, vagy nagyon ritkán esik, máris jó vagy. Onnan kb. tök lényegtelen, hogy 40fps, vagy 200.
1680*1050, game resolution 100%.. Vsync meg Anti-alias kikapcsolva, minden mas mediumon
lefutattam a performance tesztett, min 1.3 FPS, atlag 27.4 es max 49
low image quailtyn a Rzhev (4-6) mapot 55mp alatt tolti be, medium image qualityn pedig 1:30 alatt
megkerdezhetem hogy Zsoci neked mennyi ido alatt tolti be ezt a mapot? :)
Engem igazából az háborít fel agyon, hogy a játék alig szebb mint az elsõ rész, alacsonyabb grafikán pedig kifejezetten rondább. És mindezért brutális géigénnyel kell fizetni. Én ezt nevetségesnek és tehetségtelen programozási tudásnak tartom. Közben pedig sok játék megmutatta, hogy a jó grafika, folyamatos futás bizony megy alacsony gépigény mellett is.
Nem kell a játéknak ennyire erõs konfig azért. Saját tapasztalat, hogy 4gb RAM, Core i3 2100 es proci mellett Full HD-ban medium beállítás mellett, tökéletesen fut egy 7790 es VGA val, normál HDD-rõl. Ez azért ugye nem 8gb Ram, nem Core i5, nem 7850VGA, és nem is SSD. Azt gondolom ez egy mostani nem elavult, de teljesen átlag rendszer. Azon meg nekem normál idõ alatt betölt, és in game 100Frame per Sec el megy, annál több meg konkrétan nem kell, pro játékhoz sem.
Eddig tapasztaltak alapján a hardver követelményei a játéknak: -Core i5 környéki processzor; azaz erõs egymagos teljesítmény, de abból 4 mag(Pentium, i3, lassabb sokmagos AMD proci nem annyira jó) -8 giga rendszermemória -egy viszonylag gyors videókártya(HD7850/GTX660 és felette) -2 giga videómemória minimum, 1 gigás videókártyákkal lassul -SSD a gyorsabb töltéshez
antiqueA-t pedig innen is csókoltatom, majd küldök neki nyugtató Elefantos MoW:AS2 béta videókat.
És 64 bit bites OP is kell persze, hogy minden GB-ot láss. Nem akarom a 8-ast reklámozni, de hidegindításom pár másodperc! 8 GB dd3 1600 társaságában SSD-n nem szoktak megelõzni map betöltésénél.
SSD inkább, az látványosabb gyorsulást hozott nálam is, de a 4 GB rendszermemó is a határon van persze.
image quality a ludas sztem a betoltesi idoben, lowra veszem akkor altalaban egy 4-6os terkepet 1 perc alatt tolti be, mediumon 2-3 :)
de jatek kozban meg highon is megvan az 50 FPS... csak a betoltesi idovel van gond.. nekem ugy tunik hogy tobb memoria kene
A medium-high beállítás a ludas, akkor biztosan. Mikor high ra volt beállítva nekem is, az 1gb os VGA memória miatt nagyon sokáig tart a betöltés, ott már olyan textúrákat használ a játék, meg ugye az új sok réteg ebben a motorban debütált, amirõl lehetett is olvasni valamelyik gamer fórumon, ez miatt látszik a hóban a lábnyom, jégen a törés, majd ez dinamikusan meg tud fagyni, szét lehet lõni havat, ráesik másik eltakarja lábnyomot, keréknyomot etc. Szóval ez kicsinálja már az 1gb VGA memót, nem kell High on hagyni semmit, és azonnal gyorsabb lesz a betöltés is. Én élsimítás nélkül, med en tolom, hibátlan a látvány, és gyors a betöltés, gyors a játék is.
a jatek nem akad nekem sem, azzal nincs gond.. elejen az elso par masodpercben multiban laggol de aztan megy szepen, 1680*1050 medium-high beallitas mellett
Nekem Core i3 2100 CPU van, 4 GB ugyan olyan RAM mint neked, és full hd ban semmi bajom, 100 fps-t megy átlagban fraps al mérve a játék in game, medium beállítások mellett, csak a VGA az nálam egy 7790 es ATi.
Egyértelmûen a VGA-d az ami miatt várni kell, az 5850 es GPU a szûk kereszt metszet, nem is az 1GB VGA memória, ott sem, mert nekem is 1 GB ost GDDR5 ös a 7790.
Szóval a VGA a ludas, és gondolom jó nagy részletességgel játszol. Vedd lejjebb a felbontást, mondjuk 1600x900 ra, ha eddig full hd val tolod, meg a részletességet is, med/low ra. Ez a játék teljesen szép még low beállítások mellett is, szerintem. Nekem simán menne FULL hd ban high on is, de egyszerûen egy RTS nél nem a látvány a lényeg szerintem, hanem az hogy tökéletesen fusson, ezért a nagyobb frame per sec értéket preferálva vissza vettem én is med re. Jobban szeretem így, a látványra meg nincs panasz, semmi.
egyebkent mit gondolsz, mennyi memoria kell a jateknak? vagy mi miatt van, hogy mindig ram kell varni betoltesnel .. de komolyan, meg 1x sem fordult elo, hogy mast lett volna az utolso a sorban
memoria kene a gepembe tobb vagy jobb proci, esetleg SSD
Ebben az esetben, ha nyüzsögnek mellette a flamer piok, természtesen koncentrált tüzérségi csapásért/mortar barrage-ért könyörög az egész szituáció, ha már egy két pio squad lemegy, már megérte, az hogy sebzõdik mellette kicsit az elephant is, az már szinte csak ráadás, ahogy az is, hogy nem lesz ami javítsa.
Utána ha eltûnnek a piók mellõle, lehet osztani AT gunnal, gyönyörûen tovább, ahogy kell.
koszi, megnezem amint lesz egy pici idom
infantry ebben az esetben nekem azert nem mukodott mert az elefantot korbekeritettek a flamethrowerek
3 db Elephant az kemény dió lehet, semmi képpen sem gép a megoldás, mivel az ugye a játékban a legerõsebb anti gép unit, amit el lehet képzelni. Viszont lassú, és szinte semmit nem sebez gyalogságra. Ebbõl az adódik, hogy elsõdlegesen a cél AT gunnal sebezni, az bántja, úgy hogy nem nagyon tud vissza sebezni. A másik lehetõség, mivel nagyon lassan forog, ha közel tudsz érni valami géppel, akkor körbe körbe kõrözgetni körülötte, és úgy sebezni, õ meg csak forog utánad, de nem tud rádlõni, mondjuk T34 re, vagy IS-2re, de ez nehéz. Célszerû AT nade-t dobni rá ha tudsz Conscripttel, vagy megpróbálni T34 RAM ot, mert amúgy is nagyon lassú, utána ha kap engine damage-t, akkor szinte álló célpont lesz, onnan meg Elephantot arty-zni kell valami doktrinális muni-ba kerülõ tüzérséggel, mortarozni, no ezeket nem azért persze, hogy majd ettõl önmagában elpusztul, de a folyamatosan körülötte lévõ javító egységeket sebzed/ölöd, valamint szépen lassan azért az elephant is sebzõdik ezektõl is.
A kulcs viszont mindenképpen az AT gun, és Focus fire rá, nagyon jó képesség a RUS doktrinákban az egyik 80 munis ability, azt kell rátenni, és amig aktív, duplán sebzõdik minden ellen, ami rálõ, meg jó eséllyel át is ütik a páncélját.
Ha van kedved, nézd meg az oktató/bemutató videó stream sorozatom, hátha van valami, amivel elõrébb juthatsz: http://www.twitch.tv/zsoci/profile
Ram 3 db T-34el és legyen egy SU 85 hogy befejezze a melót.. jobbat nem tudok. Ha nincs ennyid akkor GG..
Lehet az lesz szóval ahogy sejtem egy törés hiba lehet a háttérben bár ahogy végig nyálaztam az oldalt biztosan nem egy embernek van itt kalóz verziója,és nem panaszkodott akkor a driver lehet a ludas. Egyenlõre várok egy keveset míg a 320.XX driverek le mennek aztán majd fel rakom a 330.00 vagy ami a következõ lesz. Kezdenek rá menni a stabilitásra szóval a jelenlegi beta driver is ezt mutatja.
Látogass el a company-of-heroes.hu-ra, vannak fenn videók és kommentek bõven, ér annyit, mint szenvedni a kalózverzióval.
Köszi mindkettõtöknek a segítséget jelenleg a csúnya verzió van fent szóval lehet törés hiba. Nem fut semmi a háttérben elég erõs gép ciklusonként jön az akadás pontosan nem számoltam kb 1 percenként halál pontosan ami furcsa. Lehet Nvidia frissítés lesz a gond bár tartok a friss beta kiadásoktól,mert pont ezek miatt ami 320.00 feletti driverek miatt lett Windows install az egyéb bugok miatt. Ezért egy stabil drivert keresetem ami a GTX670 esetében a 314.22 volt. A kép megáll a hang beragad mintha ki fagyott volna a game,és 5 másodpercig semmire sem reagál utána folytatja tovább a játék a futtatást. Ha valakinek van még ötlete meg köszönném. Amúgy egy ki pucolt fel tuningolt Windows 7 ultimte x64 van a minnél gyorsabb futtatásért az msconfigban minden felesleges erõforrást zabáló alkalmazást letiltottam. A játék Company.of.Heroes.2-RELOADED hozzá telepítettem a Company.of.Heroes.2.Update.v3.0.0.9704.Incl.DLC-RELOADED.Mielõtt meg vettem volna le szerettem volna tesztelni,hogy meg éri e az árát az elõzõ részek mind megvannak,és szerettem is. Segítségeteket mély tisztelettel elõre is köszönöm.
Tipp: Esetleg valami háttérben futó task (antivírus, backup, frissítés)?
Nálam a legfrissebb NVidia driverrel sincs gond. Bár CPU-t nem írtál. A játék virágbolti verzió?
Sziasztok. Azzal a kéréssel fordulnák hozzátok,hogy a játékot le töltöttem fel telepítettem egy gyors SSD-re,és akad. A pályák betöltése úgy 30 másodperc kb az akadás olyan mintha le fagyna a játék meg akad a kép a lövések meg ismétlõdnek 5 másodpercig utána egy percig megy normálisan az után kezdõdik elölrõl. Szóval akinek van valami infója mi lehet mély tisztelettel meg köszönöm. Elõre is köszönöm a segítségeket tippeke. Ami fontos egy GTX 670 kártya van a gépben minden maximum felbontáson van,és egy régi stabil 314.22 drivert használok mivel a 320.00 tól felfele gondok adódnak egyéb játékokban,és bugokat okoz Windowsban.
Ez a játék egy vicc. Egy rohadt nagy vicc. Kihozok egy elefántot és nem bírok kiszedni vele egy rohadt maximost a házból. 5 percig, ismétlem 5 percig lövöm a házat egy elephanttal és semmi. Még rá kellett engednem egy mortart, akkor hajlandó volt kijönni és retreatelni, de nem döglött meg. Na most kérem szépen, tessék már megnézni egy elephantot, milyen az mikor tüzel, egy várat kettélõne, nemhogy egy faházat basszameg. Az ellenfél ennyi idõ alatt meg szépen felkészült az elefántomra és counterelt. Én meg ragequit. Oké, rendben, ne húzzam az idõt a házzal, ne hagyjam felkészülni, stb, stb, de jelen esetben leszarom az ilyen taktikai dolgokat, ez egy 2. vh-s, valós fegyverekre épülõ stratégiai játék lenne, amiben baszki egy elephant nem képes kilõni egy faházat. Köszöntem szépen ezt a nagyszerû játékot.
Én nagyon sokat játszottam a COH 1-gyel, magyarokkal is, fõleg 2 v. 2-t. Még veled/ellened is voltam párszor csapatban Fifus. Cac, Zsoci, Wayne, Okmányiroda, Bagoly, stb. Jó kis meccsek voltak. A COH2 már a megjelenés óta a fiókomban áll, (sajnos?) már nincs idõm annyit játszani mint régen. Bár a multi miatt vettem meg elsõsorban, de a kommenteket olvasva a kampány is üt... Biztos több magyar játékos lesz idõvel, ha majd kicsit lemegy a játék ára, a mai átlagkeresethez képest elég drága, fõleg ha azt számolom, hogy kell mellé új vas is.
Az a gond, hogy eddig soha nem jött ki még ennyire, mennyire mást tart a orosz és mennyire mást az orosz határon túli világ történelme a dicsõ szovjet vörös hadseregrõl. A COH2 hadjárat hiretelen a semmibõl az oroszok arcába löttyintette a valóságot, és nem tudnak mit kezdeni vele. Meg vannak zavarodva, és bizonygatják, hogy a világgal van baj és nem velük.
Az nem számít, az a gond, hogy az érdeklõdés kicsi. Pedig nálam az 56 videó csupa válogatott meccs, valaminek a kiemelésével, a cél nálam is az érdeklõdés fenntartása a játék iránt. Még sincs igazi magyar közösség.
Ez tény, nagyon összetett egy játék, nagy melo tippes videókkal elõállni.
Oké, végül is levettem azonnal, csak a tisztánlátás végett írtam és linkeltem. Mindig örülök, ha van új nézõm. Nyilván nem nekem kéne ilyenekkel foglalkozni- mert egy öreg átlag alatti játékos vagyok- de eddig nem vette át ezt a kellemes terhet senki. COH anyag elég kevés van az országban, fõleg rendszeres.
Én az értelmetlen HD-s videókkal arra gondoltam amik céltalan magamutogatások, értelmetlen reklám. Nem akarok neveket sorolni, nem CoH2 videókra értem csak.
Persze, egyértelmû, aki akarta, már megvette valsz. ott is. TE beleolvasol, hogy miért a sok 0 pont, de sokan meg nem, egyszerûen csak a magas pontszámú játékokat lesik meg, mert az tûnik ugye jónak csak...
csak egy metacritic kommentbe kell beleolvasni h eldontsem miert gondoljak 0 pontnak, mikozben a jateksajto meg 80 feletti pontokat adott
amugy meg mindezek ellenere en azert eleg sok oroszt lattam mar multiban .. szoval aki akarta az mar ugyis megvette :)
Szerencsére nem oroszország a legnagyobb legális szoftver/játék vásárló piac, hogy finoman fejezzem ki magam:P, tehát igen, ettõl még jól megy a gamenek, de az nem tesz jót azért akkor sem, hogy orosz tömegek tolják neki a 0 pontot metacriticen...
Annyira azért nem mehet rosszul, mert itthon keményen tartja az árát, sõt, talán drágább is lett a megjelenés óta. :)
Az a baj az oroszokkal, hogy elfelejtik mennyi mindent tiltottak be 1988 elõtt! Bond filmek, Rambók, Vaskereszt filmek, vagyis minden, amiben õket máshogy tüntették fel, mint ahogy azt náluk hivatalosan "elbeszélték". A saját kiváló íróikat is számûzték. Nézzétek meg pl. a Jégmezõk lovagját! Mi lenne, ha a dánok ezt felróják nekik. Vagy az észtek-lettek-litvánok a bevonulást? Tuti nem kapnának pontot az Eurovízión csak a Fehéroroszoktól ... :D
Ahogy mondani szokták, a történelmet a gyõztesek írják. Most egy picit más írta, de attól még lehet igaz. Mûfelháborodásnak érzem az egészet.
Jó, én értem, de megsérteni egy országot, pláne Oroszországot, azért nem szerencsés... Aki a kampányt story-t írta, lehet nem alszik nyugodtan mostanában, igen kényes nemzet az orosz, és elég jó specznazosaik vannak, meg akad néha kávéba való urán is:P.
Hamar elnézést kell kérni, és ennyi, tényleg az sem jó ám a játéknak, hogy RUS emberek özönlik el a metescoret és adják a 0-s pontszámokat tömegével, most valami 15% on áll a játék miattuk... Aki ugye ez alapján dönti el, hogy milyen játékot vegyen meg, az 15% os játékot nem fog meg sem nézni, és ez rontja a bizniszt is...
Élet és sors (1959), Vaszilij Grosszman, egy szovjet haditudosito munkaja ... szovjetunioban betiltottak a Wall Street Journal pedig a 20. szazad egyik legjobb konyvei koze sorolta
szoval a Relic ezt a konyvet olvasta es a kampany is erre hasonlit :)
Igen, sajnos ennek az orosz összefogásnak köszönhetõ az is, hogy a metacritic értékelések miatt nagyon rossz százalékon áll az amúgy kiváló játék, orosz emberek tömegei, olyanok is, akik soha nem is játszottak nemhogy a COH2 vel, de még az 1 el sem, tömegesen adnak 0 pontot a játékra...
Meggyõzõdésem, hogy hiba volt megsérteni az amúgy büszke orosz népet, egy ilyen kampánnyal, de azért ez picit túlzott reakció a részükrõl, én azt gondolom. Õk tudják, szívük joga nem árulni, és lefikázni.
Egy bocsánat kérés azért Relic/SEGA részérõl jól jönne, esetleg valami kampány módosítás, azonban magyarként, nekem pl. tetszett a kampány, és az is tény, hogy bár ki van sarkítva sok helyen az orosz kegyetlenkedés a saját emberekkel/ellenfelekkel is, azért a történelmi tények nagyjából a fejlesztõknek adnak igazat, legalábbis ahogy NÁLUNK tanítják, Relic leginkább ott baszta el, hogy nem olvasott SZOVJET történelemkönyveket, abban sok minden másképp van ám, mint a mienkben, haha:P
A Company of Heroes 2 orosz forgalmazója[1C-Softclub, a legnagyobb orosz/FÁK szoftverforgalmazó, számos világháborús stratégia kiadója/fejlesztõje] bejelentette, hogy nem árulja tovább a játékot, mert a helyi a játékosok arra panaszkodnak, hogy az rossz fényben tünteti fel és pontatlanul ábrázolja a Szovjetuniót.