Pontosan mely menüpontokon kell keresztül mennnem hogy gép ellen játszhassak?
Csabi1987-nek köszönhetõen (KÖSZI a KULCSOT) én is kipróbáltam és hát nem nagyon jött be az elsõ benyomások után. Lehet hogy csak az egóm miatt (normal AI lenyomott 1v1-be, pedig COH1-ben már 15-ös voltam...) Remélem megszokom az újításokat.
Egyébként meddig tart a BETA?
Na már megvagyok.
Most azt nem értem MIÉRT csak katonákat lehet farmolni? harckocsikat meg épületeket miért nem tudok csinálni?
Ellenfél gépi ellenfél és harckocsikkal jön, nekem vagy egy kis házam, ahol 2 féle csapatot lehet csinálni csak...:S
Igen, akkor úgy teszem fel a kérdést, hogy mi kel? Mert maga a fõépületbõl csak katonákat tudok, ami nem vezet sehová, az elsõ részt kijátszottam kiegészítõkkel, ez valszeg másképpen megy, mert ott rányomtam a fõépületre és akkor elsõre azt dobta ki hogy milyen melléképületeket akarok fejleszteni....
Így látatlanba az alapegység, nem tudom játékba mi a neve, talán ott is pioneer, engineer és nyomd meg a B betût. Minden rts-ben coh1-ben is az. Gondolom építeni kell valamit, ahogy eddig, pl. barakk.
Mivel játszol? Orosz vagy német? Ebben a videóban a ygerek némettel játszik és láthatod hogy épít. Gondolom ugyan ezen az elven megy az orosz is, nincs kedvem tovább böngészni a dolgot.
Akkor ez a baj, nekem ott a felsõ sor tiszta szürke, nem tudom használni, mindegy maz holnap keresek mást, vagy váltok németre vagy oroszra vagy hátha van más pálya... azért thx a videót.
Persze hogy tudom hogy egy oldalon harcoltak, de õket külön szokás emlegetni.
A közvetlenül a háború utáni történések (pl: nyugat berlin blokádja) és a hidegháború fényében, inkább úgy mondanám hogy az Szovjetek érdekei egy nagyon rövidke idõre egybeestek a nyugatéval. De hogy ideológiai és szellemi téren nem volt azonos csoportban velük, az tuti.
Szar oroszok még a Lend Lease szállítások visszafizetését is megtagadták a háború után. Pedig, elnézve a Lend Lease keretében átadott cuccok listáját, könnyen lehet hogy elbuktak volna a németek ellenében nélkülük.
Nem baj, nézzük a jó oldalát a dolognak: A COH2-ben halomra lehet majd lõni a szovjeteket a németekkel.
Ez lehetséges, viszont a nyugatiak meg az életben nem szálltak volna partra a keleti-front nélkül(ahol a német hadsereg 3/4-e harcolt). Úgyhogy azt mondom, hogy a szövetségesek nagyon is egymásra voltak utalva, hogy legyõzzék Németországot.
Eloszor en is azt hittem, hogy nem lehet epiteni, de aztan rajottem, hogy azert nem tudtam, mert nem volt meg a megfelelo mennyisegu fuel. Mar nagyon reg jatszottam a CoH1-el, de ugy remlik, hogy ott gyorsabban termelodott a resource, es nem kellett annyit varni. Itt amint megvan 50(?) egyseg a fuel-bol, elerhetove valik 1-2 uj epulet, koztuk az is, amelyik tankokat tud gyartani. @antgecc: Meg csak 2-3 meccset jatszottam, lattam a tolato gombot, de meg nem probaltam, de majd megnezem...
Nekem az idojaras valtakozasa nagyon bejon. Figyelmeztetnek, hogy jon a hovihar, ekkor be kell terelni az osszes katonat epuletekbe, kulonben megfagynak.. Ilyenkor tulajdonkeppen a harckocsike a terep... Mas aprosag, ami tetszett, hogy mortarral a befagyott folyo jeget meg lehet lekelni, es ha all a kozelben harckocsi, akkor az elsullyed, illetve ertelemszeruen nem lehet atkelni ott a folyon.
nem akarunk betasok összehozni közös matcheket? lehet jobban lehetne fejlõdni együtt magyarokkal mint a random játékosokkal. Tegnap pl azért vesztettem egy 4vs4ben mert hozzánk level 1-es játékost is beosztott miközbe a többség level 6 és 14 között volt
Azért az nagy hátrány ha az egyik társunk még csak most ismerkedik az egységekkel.
en szivesen jatszom, de csak lamakkal, mivel en magam is az vagyok... :)
Loadoutba perkeket, azaz képességeket tudsz rakni, pl az MG, Mortar, Sdkfz jobban állja a tüzet, vagy pontosabban céloz hasonlók. A többi képesség különbözõ egységeket képességeket jelent, amiket összepakolhatsz , pl Tigris tank, vagy tüzérség stb.
Tolatás gomb mûködik, mégpedig úgy, hogy a tank áll egy helyben és például ha látod hogy lerohan az ellenség vagy páncélos, akkor rámész a gombra, kijelölsz neki egy helyet kattintasz és a jármû teljes sebességgel, forgolódás és minden egyéb nélkül hátrafelé az adott pozícióba megy, szerintem nagyon hasznos fõleg ha egy értékes jármûvet kell megmentened (Tigris,Párduc, Elefánt.. bár utóbbi elég lomha de jó erõs!)
Kérdés, lehet screenshotokat publikálni vagy inkább ne?
Hááát, olyanokat olvastam, hogy a publikálásért, streamelésért 2 nap ban jár. Nem nagyon szeretnék. Mondjuk elsõsorban youtube videók kapcsán merült fel.
Tehát, ha nyomva tartom a tolatás gombot (remélem könnyen elérhetõ helyen van) és úgy klikkelek neki folyamatosan jobb klikkel, akkor arra a pontra tart folyamatosan, csak tolatva?
Nem. Áll a jármû, rámész a tolatás gombra, ekkor átvált az egér, lekattintasz mondjuk mögé egy 100-150m-re, pötyökkel kirajzolja az útvonalat és oda visszamegy magától. Bocs ha kínai .. ha más nem felveszem videón és elküldöm vagy valami ..
Sziasztok! Tudtok még valami jó helyet ahol lehet szerezni cd kulcsot? :) Szeretem az elsõ részt és ezt is kipróbálnám de egyenlõre 50 euróért sokallom a bétát. Köszi
Ja valszeg ez az ellátmány lesz a baj, csak mire összejön egy házravaló a gép 4 harckocsival betámad, valamint ha sima egységekkel megyek a fuel-ra rögtön az eleve bukta, mert az ellenség mellett van ez a fuel...fasza patthelyzet.
És pont egy nem bétásnak kell elmondania, hogy miért van ez? :) Hát azért, mert neked kell a zászlóra pakolni a "nemtomminekhíjjákot" amivel de döntöd el, hogy munició vagy benzin jöjjön a sectorból. Jólmegaszondtam.
Azért mert a régi rendszerben fixek voltak a pontok. Vagy fuelt adtak vagy ammo, vagy csak 1 sima pont volt. Itt most mi magunk szabhatjuk meg, hogy az elfoglalt pontunk mit "termeljen".
Eléggé kezd elmenni a kedvem, easy-n lenyom a gép, esélyem sincs, kb 10 peret ad hogy felkészüljek, azt 2 szar kocsit tudtam csinûlni ez meg nekem ugrik egy tankkal azt esélyt sem ad, neház fokon még értenám de így? Á ez így nem fun.
Érdekes az elsõ részben ilyen gondom nem volt, nem vagyok rts fan, csak ez az egy ilyen játék érdekelt, alkalmi játékosként nekem az easy megsem erõltetem magam nehézség kellett volna, nem akarok szenvedni vele. Azt hittem az easy az valóban easy...és könnyebb lesz.
Oks de nem 1 tank önnmagában a baj, hanem ami kárt okoz. És ha kivégzem a tankot, esetleg utána annyira leamortizálodik a 2 kocsim, hogy a maradék 200 katonája elpusztít minden mást, és nem lépek elõre, megint fél év kitermelni ey szar kocsit... ennyire nem izgat a játék sajna hogy szenvedjek vele.
De azért értékelem a segítségeket. Nem a játékkal van baj csak engem az RTS , azaz ez a játék csak könnyed báziséppítgetésnek érdekel, nem akarok és nincs is türelmem hardkoroskodni, ráadásul sajna idõre megy a játék.
Területeket el kell foglalni és megtartani, hogy sokkal több nyersanyag bevételed legyen mint a gépnek. Így tudsz építkezni, ha hagyod, hogy map kontrollja legyen, erõforrásokból simán lenyom. Mert a percenkénti bevétele miatt például telik tankra is. Már a kezdetektõl fogva harcolni kell és visszaszorítani az ellenséget, saját veszteséget minimalizálni, mert a pótlásra erõforrás kell.
Visszavonulni ha kell (retreat), nem szabad full csapatot veszíteni mert sokkal drágább mint, mint kiegészíteni a hiányos squadot stb. Az is jó ha nem tudod elfoglalni a területét, csak lehúzod semlegesbe. Vagy elvágsz egy területet, mert a nem összefüggõ kiesik nyersanyag termelésbõl. Lehet ügyeskedni, a régi játékba a normál gépet hülyére lehetett verni, nem hinném, hogy itt is értelmesebb lett. Pláne mivel azt ígérték kevésbé kap bónuszokat a gép most.
Elfoglaltam szinte mindent, még ami közvetlen elõtte van de akkor is kevés, pláne ha közbe a foglalt pontokat fejlesztem is, nyersanyag ügyben. És akkor még védjem is be közbe.
Az elsõ rész "számomra" kedvezõbb volt, meg is fingatott néha, de nem kellett ennyire szoros harcokat vívni inkább a végefelé, meg ahol meg volt kötve a kezed utánpótlásban.
De egy sima meccsben easy-n, ez már nekem így nem élvezet. Már amint láttam maga az is szar hogy idõre megy a játék, mert ugye csökkennek a pontok ha az ellenfél foglal el több csillagot. Vagyis nem tudok "nyugodtan" játszani.
HA elfoglalsz mindent akkor sokkal több a bevételed, a gépnek meg semmi...Simán le kéne nyomnod. Veszteségeid milyenek? Az is baj, ha folyamatosan pótlásra megy. Már az elsõ perctõl harcolni és foglalni kell.
Úgy meg nézném, ha lenne béta kulcsom, de így nem tudok tanácsot adni, csak az elsõ részbõl kiindulva...
Jah itt max próbálok még1-et hogy rátörök a bázisra, mást nem tudok elképzelni, de azt ha csak körülötte foglalom el nem elég. Egyszerûen nem értem, mert easy-n vagyok, mit szivat a gép nem vágom.
Az elsõ rész sem volt sokkal másabb, egységek is megegyeznek de itt valahogy a gép nem easy, az elsõ részhez képest nem easy. Nem tudom, lehet van valami titkos recept, csak az kérdéses hogy érdekel-e engem hogy 100x nekiálljak elõrõl.
Emberek ellen? Azok is nehezek, ráadásul zsákbamacska, vagy találsz vagy nem, vagy ráér vagy nem...én naivan azt hittem egyszerûbb lesz easy npc ellen.
Te biztos nem kevered a dolgokat? Elsõ részben is alig van pár épület. Nincs teljesen megszüntetve a bázisépítés, de eléggé minimalizálva van. Automatch biztos van, úgy nem kell keresgélni. Jobb esetben nem is rak össze olyannak, aki már nyert több meccset.
Bocsi de ott is csak noob játékban építkezhettél nyugodtan. Tehát annihilate játékmód, könnyen védhetõ hidas pálya, satöbbi.
Ranked meccsben, amit a profik játszottak és ami az egyetlen játékmód a szintlépésre, hivatalos meccsekre, tudásbeli fejlõdésre, ott ugyanígy Victory Point Control játékmód volt(ezt hívod te "idõre megy"-nek), hidak nélküli, kiegyensúlyozott pályákon, ahol random ponton kezdesz. Másszóval ugyanõgy volt mint itt az új részben.
Hát akkor nyugi, tutira lesz itt is erre lehetõség, szerintem lesz ilyen játékmód. Egyszerûen csak mivel a ranked nem errõl szól, ezért a bétába még nem rakták bele.