Már mint leírtam az elsõ rész tökéletesen jó volt nekem, csak most vagy a 2. rész vagy csak ennek a beta-ja ami változott. Nem kell nekem sims, mert mint írtam többször ez az egy rts fogott meg a jellege miatt, ha ez nem akkor nemgond hagyon a játékot, és játszok más stílussal. Ez nem olyan hogy te játszol 1 rpg-vel mondjuk, ami neked nagyon bejön, de amúgy rpg-ket utálod, mondjuk a Skyrim-el és akkor mondanák hogy ha nem tetszik játsz a Star Wars-os rpg-vel, mert ott lehet bukfencelni amit a skyrim-ben nem.
Nem fogsz azzal játszani, mert eleve más stílus, más játékmenet, mégha RPG is mind2-õ...stb.
Nekem ez olyan, mintha F1 szimulátorral akarnál játszani, de te csak 50-el körözgetnél békésen a pályán, mert neked az tetszik. Gond nincs vele, csak ellentmondásos. Ráadásul az igényedre van megfelelõ játék, csak az nem ez :)
oks de az a lényeg hogy a példa pontatlan mert a F'-ben lehetõség van rá hogy 50-el száguldozzak, csak éppen a végeredmény nem ugyanaz, ott nem nyerek, itt meg igen. :)
Bár csak megmutathatnám a régi mentéseimet, volt hogy a térkép 70%-a kék volt. :D Már nem bírta sokszor a gépem mikor ránéztem arra a részre ahol a sok katona meg tank volt, mert a nagy mozgástól lehúzta a procim. :D
Csak akkor ne csodálkozz, hogy elver a gép, mert ez nem CnC, ahol lehet ontani az egységeket, vagy összegyûjtünk minél több egységet azt a végén gyönyörködünk, ahogy egymásnak esnek.
Természetesen úgy játszol, ahogy akarsz, most ne, hogy félre értsd, ez nem leszólás vagy valami. A játék azért van, hogy kikapcsolódást nyújtson, ha te 2-3 barakkot akarsz letenni, akkor tegyél.
Csak akkor már megvan az oka annak, hogy miért ver el a gép, ugyanis õ nem fogja megvárni még felfejlõdsz és bíbelõdsz.
Persze értem mire írod, nem azon csodálkoztam hogy a gép elver, hanem hogy easy-n ver el. a Régi részben nem easy-n volt és a legutolsó 3 pálya volt esetleg kicsit nehézkes... Persze tudom ez most multi.
Hát igen, easy-t könnyû lenne elvileg elkapni. Elsõ részben a normál se volt egy nehéz dolog.
Azt még megpróbálhatod, hogy a játék elején elfoglalsz mindent amit tudsz, ÉS ne veszítsél osztagot! Ha gáz van visszavonulni mindig (egyébként a folyamatos visszavonulásra és ellencsapásra épül az egész játék). Ne pioneerekkel harcolj azok inkább utászok stb. Ha folyamatosan hullik a gépnek az egységei, a tieid nem, és a terület nagy része is ellenõrzés alatt, nem létezik, hogy ne tud legyõzni.
Üdv mindenkinek! Nekem sincs jó véleményem a játékról... Én úgy szeretek játszani, hogy egyáltalán nem építkezek és még az easy gép is lenyom. Mi lehet a baj?
Ne a játékot szidjátok már, mert nem tudtok játszani!
Csak arra utaltak a srácok, hogy a Company of Heroes-nak pont az a különlegesége, hogy nem arról szól hogy építed a bázist és tömeghadsereget gyártasz le, hanem ez egy ún. taktikai-RTS, azaz a lényeg abban van, hogy a kis számú egységeddel hogyan mozogsz a térképen. Pont ez a jó benne, hogy egy összecsapásnál nem az nyer, akinek több tankja van, hanem az, aki azt az egy tankját és a mellette lévõ két gyalogosegységét jobban használja.
Szerintem még egy Starcraft2 is jobban kézreállna neked, mint ez a játék.
Egyszerû a képlet ha a nyersanagodat nem seregre hanem 4 HQ-ra 5 Barrack-ra költöd akkor nem lesz mapkontroll és az EASY gép is lenyom. Ha épületek tömeggyártása a fétised próbáld meg ezt a bunkereken kiélni valószínûleg az hasznos lesz.
Ez tény, most én is arra mentem elsõre hogy csak kisebb sereg, bevenni a pontokat és utána legalább egy jármûvet (tankot). Meg lehet csinálni, csak az elsõ részben offline más mentalitással tóltam és nem annyira mentem rá hogy minden lehetõséget kiismerjek mi mire jó. Van rengeteg extra is amiket a tapasztalati pontokra ad Meg ez a perk mod, hogy válogass perkeket, nekem olyan még nincsen asszem.
Igen a perk rendszert megvariálták, elsõ részben is voltak doktrínák. Ezért fontos az ellenség aprítása, mert azt meg arra adja.
Lehet rámentek a készítõk, hogy jobb AI-t csinálhassanak. Azt ígérték változtatnak rajta, aminek több köze van az emberi játékoshoz és ezt úgy, hogy nem csal nyersanyaggal (én ezen elõtte hangosan röhögtem, hogy hiszem ha látom).
Igazából az elsõ részben, AI használhatatlan volt, ha multi meccsekre akartunk felkészülni vele. Experten is verhetõ, hiába van 4x-es nyersanyag bónusza, pont azért mert nem látja át a helyzetet csak "ömlik kifelé".
AI-t egyébként, aknázással, szögesdróttal lehet a legjobban megverni. Lezársz pályarészeket és a géppuska, ágyú elé tereled az egységeit, az meg jön a vágóhídra.
Nem értem mi a gond. Van 1 retek map, az ellenfél semmit nem foglal el csak 1-2 csillagot, erre valahonnan szarja a katonákat, mortar-gépfegyver-engineer minden, de honnan a faszból mikor elvileg egyforma mennyiségû nyersanyaggal indulnánk, honnan termel ez ki ennyi katonát, nem értem.
Komolyan lassan már oda jutok hogy csinálok egy videót youtube-ra hogy hogy megy, mert ez hihetetlen. Nemtudok gyorsabban lépni, már elsõnek nekifutottam minden pontnak hogy gyüjtsek nyersanyagot, de 3 csapatot létrehozok, többet nem tudok idõbe csak ha várok hogy termelõdjön cucc. Épületeket lerakni csak késõbb lehet, lassan jön az ammo-fuel, még akkor is ha a pontokon építek nyersanyagnak helyet.
Ez meg folyamat jön, sõt a mortar-osok miatt hamar ki is nyír mert odalõ 1-et az embereimre és annyi, hiába csinálok lángszórót az engi-knek, ha ez csak szarja a katonákat.
Próbálta már valaki OFFLINE EASY-n ezt a játékot?
Itt szerintem pont fordítva túl erõs lett, vagy lehet az easy nem easy, és rosszul van belõve, nem tudom.
Ilyen nincs, bármennyire alap tudással nehogymár ne foglaljon el semmilyen nyersanyagpontot az ellen és csak most az elsõ pár percben 20 egységet küldött, abból 2-3 mortar, meg 2-3 gépfegyós. Én meg csináltam 2 sima 6-os rifle-t, meg 3 engi-t, ez mese.
Hát ez a baj nem tudom hogy ez hiba-e vagy van olyan dolog, vagy általam nem ismert funkció amivel kicsit felgyorsítható a folyamat, de így alapon nem igazán látom értelmét.
Megnéztem, Difficulty-Easy + CPU-Standard Az elsõ 7 perben , neki van 1 mortar-1 gépfegyveres-2 rifle, és ez csak amiket látok a térképen, nekem 3 engi. Õ 3 csillagot elfoglalt, és 5 nyersanyag pontot...vicces egy kicsit.
Csináltam 2 sniper-t, mert ugye azok kemények voltak az elsõ részben 1 lövés-1 halál, erre beküldtem egy épületbe odajött a mortar-os és ELSÕre kibombázta az épületbõl, mintha soha nem hibázna, nem emlékszem olyan Mortar lövésre amibe nem sebzõdtem volna.. Ez meg eleve baromság, mert az elsõ részben egy sniper egy házba és ott az eléggé halálos volt. Valamint mikor 3 engi-vel betámadtam egy rifle csapatot, KÖRBEálltam és hiába löttem õket 3 irányból én haltam meg, egyszerûen alig vett le a csíkjukból.
De hallod most a ranked-eket szard már le, nem világbajnokságról van szó, ok hogy pro kocka csinál egy atombombát 1 perc alatt. Nem errõl van szó, hanem hogy aki nem játszott annyit neten az is azért a single-ben bele tudjon konyítani, erre vannak a nehézségi fokozatok. Elvileg.
De alegjobb az lenne ha konkrétan olyan tippek jönnének hogy na kb ezt kell csinálni, mert azzal nem vagyok elõrébb hogy" tõleg csak ennyire tellett ".
nemtudom közületek hányan játszottátok le offline.
Hát pedig úgy érezteted hogy lenézõen beszélsz/beszéltek egyfolytában. Fogadok rajtam kívül senki nem próbálta gép ellen. Meg hogy esetleg elárulná valaki mi az amitõl lehetne érvényesülni, ha valóban nem kell hozzá nagy veterán tudás, de még nem olvastam semmit.
Amiket írtatok régebben kipróbáltam hogy menj foglalj el pontokat de nem ér semmit, több variációba csinûltam a katonákat is, van hogy csak engi-ket az építéés és a lángszóró végett, van hogy csináltam inkább gépfegyóst meg mortar-t, vagy 1-2 kocsit, de az valaminek az árán történt, és hiába csinálom ha egyszerûen a gép szarja az egységeit, , holott nem arról van szó hogy 1 emberrel akarok megölni mindent, de ha 9 embert ráküldök 4 ellenféálre ebbõl 12 lángszórós, akkor isten segítsmár nehogy én haljak meg a másik csapat meg szinte sértetlenül továbbmenjen.
Van még három kulcsom ha valaki esetleg nem kapott volna még ..
De, próbáltuk haverral Easytõl - Expertig.
Te nem úgy játszod ahogy kell, én ebbe nem szólok bele, csak ne érjen meglepetés, ez nem a CnC ahogy mondták, itt tudni kell melyik egység, mire való, hogyan alkalmazd, mivel szereld fel stb, és nem tömeg hanem csekély létszámú alakulatok, amelyek támogatják egymást.
Példának okáért, behívom a Tigris tankot nagyon szép, nagyon jó mert erõs, kilõ bármit igen ám, de ha nincs mellette mondjuk Grenadier egység, akkor semmit nem ér, mert az orosz gyalogságot aki megtámadja és akár üzem vagy mozgásképtelenné teszi nincs aki kiiktassa, így már érthetõ ? Ugyan ez igaz arra is, mikor a ruszki megjelenik a mortarral és a semmibõl lõ, hanem rohanod le gyalogsággal akkor cseszheted a bunkert meg akármit ..
Igen ezek okésak, azt vágom melyiknek kb mi kell stb, de a mortar-osokhoz nem tudok odamenni, mert elõre sima rifle-t küld, mire odamennék bevakitanak, és mozogni sem tudok, ha meg gyors a rifle-t akarom elintézni, na arra meg ugye írtam.
Itt nem arról van szó hogy proságba akarom fejleszteni magam, hanem hogy ha az elsõ részt a kieg-ekkel együtt meg tudtam simán csinálni, elvártam volna hogy itt is easy-be azért legyen esélyem. Csak ennyi.
Hát igen, de kisakkozni hogy mikor mivel jön, hol tankokkal hol ezekkel, aszerint kéne fejlesztenem, csakhogy ez sok nyersanyag meg sok idõ. :) De mindegy akkor marad így.
Felderítés..? Ott a grenadier meg a panzer grenadier.. szerintem névbõl tudod melyik melyik... ha mégse elárulom elsõnél a kar98k-k mellé 60 ammoért befejlesztesz egy MG42-t.. mellette ott a rifle meg a panzerfaust.. ergó két páncélozott jármû, gyalogság.. nem akadály.. aztán ott a panzer grenadier .. alapból MP44-es gépkarabéllyal , plusz fejleszthetõ rá 60-120 ammoért a panzerfaust.. gyönyörûet szétlõ bármit.
THX, csakhogy nekem az elsõdleges probléma, ott indul hogy az ellenfél valahogy tömérdek nyersanyaggal bír, én meg 1 órát várok hogy legyen 50 fuel. :D
Nekem az nem tetszik, hogy kivették a Kampkraft Centret ... imádtam külön-külön fejleszteni az egységeket, most meg várjak még x XP-t összelõnek, és utána kerül fel a Stug III oldalára például a kötény.. kész vicc.
Elsõ részben a sniperekkel volt hogy hadseregeket elintéztem egy épületbõl, lassúak voltak de halálosak.
Igen és meddig tartott egy jeepet, motort a nyakukba küldeni onnantól kipurcantak hipp-hopp.. a mostani csipával sincs semmi gáz, tegnap is irtotta a kis ruszki szoldzsöreid akik a házikóban melegedtek a vihar közepén ..
Amúgy azért nem érdekel a ranked ember vs ember, ebbõl a szemszögbõl, hiszen itt most a gép játszik, neten emberek vannak erõsek, vagy kevésbé erõsek, hibáznak, vagy nem hibáznak, csalnak vagy nem csalnak.
De a gép, ott nem látod mit tesz a háttérben, ezért idegesítõ, és nem keverem azzal hogy a jobbak egymás ellen milyen meccseket nyomnak, hiszen itt a gép ellen játszok.
Szóval értékelem a netes online tapasztalatokat, de ajánlom egyenként, ne haverokkal nézzétek meg.
Hát, majd kiderül milyen lesz. Neked köszönhetõen mindjárt közelebbrõl is látom majd. :)
Igen az elsõ részben jól ki volt találva, hogy a németek a védõk, olcsóbb egységek (fenntartási költség) erõsebb bunker, és vásárolhatnak vetet. Tehát német oldal, idõt nyer, aranyat nyer, védekezni. Amcsik meg a támadók, nekik vadászni kellett.
Mondjuk itt a németek a támadók, tehát lehetnek XP vadászok, csak azért legyen különbség és ne hasonlítsanak annyira az oroszokra.
Egyébként a COH1 még mikor kijön patchek nélkül...hát nem is ugyan az a játék van most felpatchelve...annyira más a balance, az eszközök, gyártás, költségek, foglalás idõ stb.
Na, kedves DarSector, most kaptam Fazernek köszönhetõen egy kulcsot, elsõ játékomban elvertem az easy ai-t, de minden erõlködés nélkül. Nem a játékkal van gond
Orosz healre rájöttem közben. Viszont érdekesnek találom, hogy pl orosz mortar team 6 fõs. Kilõnek 3-mat, ugyan úgy lõnek tovább. Nem láttam értelmét reinforceolni.
Én feladom, tökmindegy milyen beállításokkal, milyen taktikával megyek egyszerûen nem tudok többet kihozni mint az ellenfél. Majd megnézem a single-t, ha nem akkor hagyom a rákba. Vagy játszogatok az elsõ részével.
Az is érdekes hogy én bármivel megyek bármi ellen, de ez igaz a tankokra is, ha ismerõsõkkel játszom, lõhetem bármilyen szögbõl nem tudom levenni az életét, alig meg le egy hajszálni, engem meg simán lángszóróval is sebeznek.
Egyébként visszatérve a korábbiakra, van már benne most is Annihilate játékmód, csak elkerülte a figyelmed. A pálya, ellenségek beállításnál lehet megadni a játékmódot az options alatt.
Megnéztem én is egyébként, nagyon nem voltam elájulva tõle. Nyilván még csak béta, de momentán a COH1 minden szempontból laposra veri. Az a vicc, hogy még grafikában is, simán.
Azért mert ez elsõsorban mutli játék. Olyan mint a W40k dow, csak II. VH-s környezetbe ültették. Arról szól az egész, hogy ki, hogyan taktikázik, mozgatja az egységeit és milyen képességeket használ fel, hogy a játszmát megnyerje. Nem a 100% realitás itt a lényeg. A tükör meccs is azt bizonyítja még jobban elmozdultak a multi irányába (német harcol német ellen). Bár nem biztos, hogy tükör lesz rankedbe.
Darksector: Oké, akkor másképp fogalmazok. Lehet hogy néz ki olyan jól, mint a COH1, csak éppen ugyanazon a gépen sokkal sokkal kissebb grafikai beállításokkal megy, indokolatlanul. De ezt a béta számlájára írom, majd meglátjuk.
Kihagytam hogy eddig a játék ugye nekem azért tetszett, mert "valósághoz közeli" próbált lenni, amennyire lehet visszaadni a háborús dolgokat. Most meg lassan minden cucc egy perk lesz, azt öljé 500 katonát hogy a tankgyárba aktiváld azokat a cuccokat amikbõl nem xyz-t tudsz csinálni hanem zyx-et.
Nekem is feltûn, hogy legalacsonyabb graf beállításokkal is, akad nálam a játék, ráadásul AI ellen. A minimum garfika bõven jó lett volna, ha olyan, mint a Coh1.
Na én is legyõztem az easy gépet, de tényleg mintha valamivel agresszívabb lenne. Bár betudható annak, hogy most ismerkedem az felülettel, olvasgattam is közbe, volt is halmozásom rendesen. Na majd holnap jöhet a normál aztán meg ember. :)