Nah, standard orosz ai is megfingatva. Nekem tetszik ez. Nagyon jó újításnak tartom pl azt, hogy a sniper a nyílt mezõn nem tud camou-zni. Fedezékbe kell vonulnia hozzá.
Nálatok is szaggat mint az állat scrollozáskor?
Amúgy a mortar egységeket vissza kell venni, nagyon durván dominálják a térképet, és túl korán hozhatók.
Nekem nem. De tény, hogy nem olyan sima, mint egyébként.
Jah, én is azt vettem észre, hogy nagyon erõs lett. Durván suppressál is és még a jármûveknek is rendesen odatesz.
Nálam akkor szaggat, de mint az állat, mikor a meccs utáni statisztikát mutatja. Holott semmiféle grafikai csoda nem villan. Érdekes. Reportolnám is, ha tudnám hova kell :) Ami ismét csak tetszik, az a meccs utáni statisztikai lap, az összes füllel. Hála égnek sikerült átvenniük az sc2-bõl. Jó plusz volna még ide, ha innen egybõl meg is lehetne tekinteni az ellenfél profilját.
Remek! Eddíg mindegyik kulcs osztásról lecsúsztam...:( Órákkal késõbb találtam rá mindíg. Az a baj hogy 1 ember megszerezhet egyszerre 10 kulcsot és így a többinek nincs esélye rá.
Az normális,hogy egyszer csak egyet gondol az egyik katonám(fõleg a mortárosokra jellemzõ)és megindul az ellenséges területre felé.Lényegében az alap bázison kívül szinte mindent felderít. Ez valami harctéri sokk vagy valami bug?
Az utolsó megmaradó mortaros nem harcol tovább. Megijed és elszalad. Sztem erre gondolhatsz...
Azóta odaírták, hogy :"No More Keys Available". (curse)
Nem nem, harcközben. Ha jól emlékszem 4-en vannak egy mortar csapatban és amikor visszavonulóra hívom õket,akkor az egyik megindul elõre.Tolja maga elõtt azt a valamit és megállíthatatlanul megy elõre a frontvonal mögé és ott sem egyszerûen nyílegyesen átrohan,hanem keresztbe kasba rohangál mind addig amíg le nem lövik.
Srácok, így elsõ benyomásra milyen a második rész? Érdekelne 1-2 ember véleménye, aki már játszik a bétával.
Részemrõl jó, és a gépigénye az én konfigomra tökéletes.
Nekem is tetszik. Ahhoz képest,hogy valamikor régen játszottam egy párat haverommal.Most másodjára elvertem az easy ai-t. A10-5800K 4000MHZ-en,8Gb 1866MHz Ram és néha szaggat.
Szerintem szucsy89 egy kicsit konkrétabb véleményre számítottál nem arra, hogy kinek hogy megy a gépén az anyag. :) Ha lesz beta kulcsom írok valamit.
Gameplayre abszolút pozitív (bocsi most nincs idõm részletezni). Ellenben nagyon elégedetlen vagyok a teljesítménnyel. E8400 3.0ghz, 6gbram, hd5750 és számomra elviselhetetlen, ahogy akadozik. Annyira levettem a grafikát, hogy már sokkal rondább, mint a coh1, és mégis szaggat az egész. Coh1 már gyönyörûnek számít a butított graf után, mégis tök simán, szépen megy. Ezmeg... Aztán jön a hidegzuhany, játék utáni statisztika, dinamikus háttérrel (ami ki tudja miért nem kikapcsolható) és olyan borzalmasan akad, hogy hihetetlen. Igaz minimum grafikán, de 64 játékos online menetnél sem szaggat így a Battlefield 3, pedig az aztán húdeszép.
Hali ha nem nagy gond, tudsz adni tippet hogy miképpen sikerült? Mit tevékenykedtél elsõsorban a gép ellen hogy sikerült leverned? Csak mert én bármit csinálok csak úgy szarja a gép a katonáit, és nekem legutóbb egy seregem volt egy harckocsival meg minden és egy szaros mortar-ja elintézett mindenkit.
Csak ha nem gond.
Roohanjak rögtön a bázisához és ott irtsak vagy mit?
A lényeg, hogy mindig több sectorod legyen, mint az ellenfélnek. A sectorokból jön a manpower, munition és benzin. Ezeket folyamatosan költeni kell, az egységeket fejleszteni (munitionért vehetsz nekik erõsebb fegyvereket pl). Ha ki akarnak halni az egységeid, retreat-elj (T gomb). Bázisokra érdemes medic bunkert építeni (németeknél) vagy a fõépületet gyógyítóssá fejleszteni (oroszoknál). Folyamatosan foglalj-foglalj-foglalj. Legyenek támadó egységeid és támogató egységeid vegyesen. 1-1 mg-mortar egymást fedezve alap. Hozhatsz hamarabb ágyút is, biztos ami biztos, ne érjen meglepetés az elsõ tank láttán. Lépésrõl lépésre haladj elõre, mindig legyen egység, aki fedezi az elõre nyomulást. Ha gyûlik a muníció, aknázz vadul.
Igen ez rendben van de messze vagyok ettõl még, ezt szeretném magamtól csinálni de nekem az elsõ 10perc a baj, amikor nem tudok semmit csinálni mert nincsen idõm. Most is csináltam több féle csapatot, hogy segítsék egymást, meg a lángszórós engi-ket rátettem egy kocsira hogy mobilitás legyen, de egyszerûen elmegyek a pálya feléig és már vár 50 ember, és a semmibõl mortar-osok lõnek rám, az hogy pontok elfoglalásával kezdjek az halott ügy mert a gép addigra egy 2 világháborút csinál és egyszerûen esélyt nem ad, betámadja rendesen a bázisomat.
Ez az alap gondom mindig addig el sem jutok hogy legyen nyersanyag egy bunkerfejlesztésre.
és mikor becsal a gép kicsit elmegy a kedvem azért.
Atngecc nagyon jól leírta,hogy hogy is kell. Szerintem az egyik legfontosabb az utánpótlás után,amit folyamatosan gyártani kell az,hogy ha elfoglaltál egy sectort akkor azt biztosítsd, lehetõleg többféle egységgel pl mortar+heavy mashine gun és mondjuk engineer, stb stb...
Más:Van még egy béta kulcsom.Akinek kell, privát és küldöm.
Egyszerûen nincsen köszönõviszonyban sem, hiszen tudom mennyi nyersanyag kell elsõ mortar elkészítéséhez, ha nekem nincs annyim és tegyükfel egyforma nyersanyag áll rendelkezésünkre, a gép se csinálhatna elõbb tekintve azt hogy mellette küld ezernyi kisebb rifle-t.
Ja ja értem én, de akkor lehet nekem ilyen szar hogy nincsen nyersanyag ilyenekere, egyszerûen nem jön össze ennyi cucc (nyersanyag). Hihetetlen, olyan érzésem mintha 2 külön játékot játszanánk, nekem valahogy hihetetlen hogy lehet ezeket visszafogni.
Most csináltam védelmet erre jött 2-3 tankkal a cpu és legyalult mindent. Game Over.
Ez nem igaz. Én nem játszok ai ellen. Csak amikor ismerkedtem az egységekkel. Marha lassú lehetsz, vagy nem tudom mit csinálsz, de sima úgy az ai. Megmondom németekkel mit csinálj! Én ezzel a taktikával zsinórban nyerem a meccseimet lv17-esek ellen. 3 pio, kezdés, 2-vel azonnal mész sorba foglalni két irányba, a taktikai és ammo, fuel pontok a lényegesek, a vp ráér késõbb. 3. pio építi az elsõ épületet, t1-et. Onnan mg, amit folyton mozgatva használsz, le tudod zárni az utat. Nem lerakni egy pontra és ott felejteni percekig. Utána t1-bõl grenadier harcolni. Venni pio-ra flametowert. Techelni t2-re. Gyors sc, azt fejleszteni 70 ammoért. t2-bõl PG-k. Nagyon jók, gránátjuk is erõs. Igaz kcisit drágák, de azért van a retreat, hogy ne veszíts telejes osztagot. Elég könnyen dominálni lehet így. Folyamatosan foglalni kell. Majd techelni t4-re. Onnan olyan tank, amit jónak látsz. Ha olyan doktrínát választasz, akkor érdemes tigert hozni, mert szinte elpusztítatlan és minden ellen jó.
Lehet lassu vagyok nemtudom, pedig próbálok sietni. Megpróbálom ezt, most már visszaváltottam a legkisebb térképre hátha az a baj, de a CPU nyilegyenesen nekem jön és be a bázisra és tehetetle vagyok, vicces szerintem hogy az én 5 mortar-om mikor volt LOFASZT nem lõtt ki, de szó szerint a gé 1 mortar-al el tud intézni.
Ez sem jött össze. :D Egyszerûen 1 fél perc nyugtom nincs. :D
Pedig abban a sorrendben csináltam amit írtál, de nem megy, a gránátosoknak meg az a baja hogy ammo kell nekik, vagyis visszavet a fejlesztésben. Az a baj hogy nehéz így elmagyaráznom, lehet csinálok vidit róla.
Fasza. Most azt csináltam hogy nem védtem semilyen pontot, csak a bunker-t, és néha elmentem pio-val 1-2 pontot elfoglalni, így is azért szoros volt. Mert nem tudtam mibõl egységet toborozni hiába foglaltam el mindent szinte, arra vártam hogy meglegyen a legelsõ Tiger. Na azzal már valóban lezúzható csak odáig el kell jutni.
A végére azért lassú de élvezetes halál várt a köcsögre. Mondjuk ezzel el lehetne jobban szórakozni csak a 100-as populáció nekem jobb lenne ha mondjuk 500 lenne vagy több. :)
mik a tapsztalatok más játékokban azzal kapcsolatban hogy itt a coh2 betaban elért szinteket vajon megtarthatom majd a hivatalos megjelenés után vagy mindenki kap egy account stat resetet és kezdhetjük elõröl a szintezést? Így level 15 árnyékában már elég sok játékidõm van benne és egyre több xp kell a szintekhez vajon a 40-s szint hány százezer xp lesz?
Minden játék bétájával az a helyzet, hogy az abban elért dolgok, mindig resetelõdnek. De így van ez rendjén. Te most egy beta tester vagy, az a dolgod, hogy segítsd a fejlesztõket a játék tökéletesítésében, nem pedig az, hogy jókat játsszál és xp-zzél :)
Segának a fórumán akarnék belépni a coh2beta topicjába, de egy kódot kér. Honnan szerezzek ehhez kódot?
Amikor tanultam a CoH1 alapjait, elõször végigcsináltam a Tutorialt, aztán pedig kampány és skirmish meccseket játszottam, és aktívan használtam a "Pause" gombot :D. Így mielõtt bármit cselekedtem volna, leállítottam a játékot, és mindig elolvastam, hogy amire rányomok, az mire jó, mennyi nyersanyagba kerül. Így meg lehet ismerkedni a lehetõségekkel az AI elleni "éles" helyzetben is. Nekem még nincs béta kulcsom, ezért nem tudom, hogy ezekre itt van-e lehetõség, illetve hallottam, hogy Tutorial van. Ha megállítani is lehet a játékot, akkor DarkSector kolléga, ezzel próbálkozz elõbb szerintem.
ha elindítod game, a fõoldalon olvasd el a hírt abban benne a kód.
Arra rájött már valaki, hogy az orosz sniperék miért vannak ketten? Csak azért, hogy ha kilövöm a lövészt, akkor amolyan Zajcevesen átvegye a fegyót a társa? Mert ez így elég nagy elõnynek tûnik.
Köszönöm a CD kulcsot Mr. Fazer úrnak!Remélem összefutunk a Keleti fronton valahol és megmérkõzünk :) Még egyszer köszi!
ha lenne 1-2 ember nyomhatnánk egy annihilate játékmódot többen. steamen felvehetnénk egymást friendsbe este meg már mehetne is a game
Én benne lennék! Steam: BOHUS_HUN Bár nem tudom mikor leszek elérhetõ, de sztem holnap már igen. :)
Nem szoktam kunyerálni de ennél a játéknál kivételt teszek.
Nem küldene valaki nekem egy bétakulcsot? Elõre is köszönöm szépen
Azon cserencsésekhez lenne 1-2 kérdésem akik bétáznak már:
- Replay van? Tehát fel lehet venni a játékokat és utána késõbb visszajátszani? - Visszajátszásnál -akár az elsõ részben- bárki szemszögébõl lehet nézni? - A hotbarnál(jobb alsó sarok) lévõ parancsok hotkeyeit át lehet állítani?
Elõre is köszi. Furcsállom a 100as populáció limitet amúgy. 1. részben 150(vagy 200?) volt a limit, vagy itt egy tank nem 4 limitet "fogyaszt" ?
Replay dolgot délután, otthonról megnézem majd neked. Még nem néztem, hogyan is mûködik, replayt sem néztem még vissza. Annyi biztos, hogy csakúgy, mint az elsõ rész esetében, az utolsó játszott meccset autómatikusan menti.
Remélem starcraftosodott a replay rendszer, bár nem látok rá sok esélyt :(
Bindelési lehetõség, pukkadjanak meg, nincs. Viszont jóval barátibb lett a kiosztás. Pl pioneers P-rõl átkerült E-re. Hasonlóképpen sok más ability és egység elérhetõ helyre került, bár akad kivétel, pl a tolatás, ami U. Nem is értem hogy gondolták :)
100-as pop-al még egy meccs alatt sem volt problémám. Aki folyamatosan akciózik, annak nem is lesz nagyobbra szüksége soha. Az elsõ részben is nagyon ritkán fordult elõ, hogy sectorok hiányában kiakadt pl 90-en.
Lõhöt hogy így van, nekem ahoz elég bõven hogy eljátszak/elszórakozzak vele, és azt nem mondhatom hogy irritáló vagy borzalmas, semmi extra, gondolom a környezeti viszonyok miatt elsõsorban, illetve hogy ugyanezt bírja a gép 4v4-be is.
Persze azok is lehetnek. Nehéz megállapítani, csak annyi írnak hogy milyen a gép speckója, néhány mondat hogy mi történik vagy nem történik és mikor, beállításokkal sakkoznak ... De nem felejtik el megemlíteni, hogy ez csak egy béta még és nem síránkoznak.
Probálnak segíteni a feedbackben.
Viszont nem ez lenne az elsõ játék ahol az ATI hátrányban van a Geforceal szemben.
Nekem 4850 van. Médium/high beállítás, AA/vsync off, 1080p, pálya forgatásnál akad.
Ja bocs régi karikkal oks, mert annak a támogatása asszem tavaly óta szûnt meg, de 5xxx-6xxx-7xxx, bocs most pontosítk inkább, mert 3-4xxx karikhoz már hivatalosan nem tartozik support. Legalábbis ezt olvastam.
Nekem GTX460-nal is minimum/low-t ajánl és ott nincs lag, vigye az ördög.
Neem az auto az asszem medium, de felkúrtam mindent és megy. :D Nem emlékszem hogy megreccent volna.
ha viszont megyek multiba csak 1 baj van egyfolytába beugrál egy ablak, hogy xyz lagg...és kick vagy nem kick KIBASZOTT idegesítõ, mert van hogy 1 mecs alatt végig beugrál.
HD5750-em van, legújabb driverrel és borzalmas. Egyik gondom az akadás, fõleg online meccseknél, a másik pedig, mint említettem, az élettelen, komor látványvilág.
A rémhírekkel ellentétben a Radeon HD 2000, 3000 és 4000 sorozathoz még sokáig lesz driver, de a támogatás elkülönül a fõ kódbázistól.
A napokban rémhírként terjedt az az információ, miszerint az AMD megszünteti a Radeon HD 2000, 3000 és 4000 sorozathoz tartozó szoftveres támogatást. A Phoronix adatai szerint augusztus után már nem lesz Catalyst meghajtó a DirectX 10-es és 10.1-es Radeonokhoz, de ez nem teljesen helytálló kijelentés. A vállalatot felkerestük a tényleges helyzettel kapcsolatban, így elsõ kézbõl kaptunk információt a változásokról.
Az AMD szóvivõje igazolta azt az állítást, hogy változik a HD Radeonok driveres támogatása, de a Radeon HD 2000, 3000 és 4000 sorozathoz sokáig érkeznek még meghajtóprogramok. A DirectX 11-es Radeonokhoz továbbra is havi szintû lesz a frissítés, azaz a Radeon HD 5000 szériás, vagy újabb termékek birtokosai semmi változást nem éreznek majd. A Radeon HD 2000-es, 3000-es és 4000-es termékcsalád támogatása viszont kikerül a fõ kódbázisból, de készül egy úgynevezett legacy kód, ami biztosítja a további támogatást a régebbi termékekre. A havi szintû frissítés persze három hónapos ciklusra redukálódik, vagyis egy évben négy driver lesz az elõbb említett DirectX 10-es és 10.1-es Radeonokhoz.
Az AMD szerint ennek a változásnak az az elõnye, hogy a régi termékekre jobban tudnak figyelni, így az úgynevezett legacy kódot tartalmazó driver csak a Radeon HD 2000-es, 3000-es és 4000-es termékcsalád felmerült problémáinak javítására koncentrál. Az AMD azt is elmondta, hogy a Windows 8-hoz is lesz támogatás az elõbbi szériákra, méghozzá legacy driver formájában.
A változás fõ szempontja egyébként pont a Windows 8 lehetett, ugyanis az új operációs rendszer új WDDM felületet is bevezet. Utóbbi 1.2-es verziója minimum DirectX 11-es hardvert követel, vagyis a régebbi termékek csak az 1.1-es felületet támogathatják, ami természetesen korlátozott képességekkel rendelkezik. Az eltérõ WDDM-ek támogatása technikailag ugyan megoldható egy meghajtóprogramon belül, de lényegesen egyszerûbb a fejlesztés és a tesztelés, ha az eltérõ modellek kezelése külön driverekkel valósul meg."