persze,hogy az! ,de poénnak 1x elmegy pláne ahogy csinálják....nyitod az ajtót és 5 fullos ember fegyvere szegezõdik neked és sortûz....sokat nem veszt akit lelõttek,mert kb 500 méterre van a spawn-tól.....
én nem csinálom ,meg is szoktam halni,mert mindig engem lõnek meg elõször:P
Aki esetleg társaságra vágyik vegyen fel steamen: noki22
Köszi!
A villám Skyrim akció elsõként beelõzte a top 50 eladási listán a DayZ-t, és visszacsúszott a 2. helyre, de mióta lekerült az akcióról a Skyrim, visszament az elsõ helyre a DayZ ... meg minden más elõtt is ottvan folyamatosan ... ebbõl is látszik, hogy folyamatosan veszik az emberek, megállás nélkül ...
Lootban gazdag Bolgog Karácsonyt kívánok mindenkinek! :D
a mai kedvenc dayz sztorim redditen: srác NWA-nál bement a rácsos szobába aka börtöncella. levette a ruháit és várt. ha bejött valaki akkor szólt hogy engedjék ki mert bezárták õt. mindenki kinevette,adtak neki inni enni de nem nyitották ki az ajtót,pedig csak ugye use-olni kéne. Aztán valaki egy könyvet bedobott ami valami Escape címû volt.:DDDD
cruel world
Hehehe... Alig bírom megállni,hogy megvegyem. Egy következõ updatet még megvárok,aztán szerintem becsatlakozok én is. Hiába hogy bugos még... De a feeling már ott van. A modot agyon játszottam,igaz ez még nem ér fel hozzá,de ha úgy lesz ahogy ígérték,akkor nagyon elégedett leszek :)
ha nem sietsz,tök fölösleges...van bennt 2 féle lõfegyver,nincs jármû,szinte semmi nem mûködik....a grafika ugyan jobb mint a modban,de én is pl. modozok inkább amíg nem lesz benne tartalom....
Attól függ, hogy milyen szerverre jutsz be (leszüretelt vagy teli loottal) és, hogy milyen stílusban játszol. De ettõl függetlenül a mod-ra még mindig hasonlít abban a játék, hogy csak másokkal együtt játszva élvezhetõ hosszútávon a lootolgatás / túlélés rövid távon megunható, viszont már látszik, hogy dolgoznak ezen a részén.
Ha csak a peak playerst veszem alapul, akkor is csak 43.762 játékos játszott vele egy idõben, ami barátok között is több mint 1 millió euró, 315 millió forint :)
Egyébként a kiadással csak annyit vettek a nyakukba, hogy mostmár kénytelenek lesznek belátható idõn belül tényleg megcsinálni, mert hiba az alpha státusz, meg a figyelmeztetés, ha a community elé teszel valamit, pénzt kérsz érte, akkor jönni fognak a nyafogások és még türelmetlenebb lesz a nép, mint eddig :)
Ha egy embernek csak egy karija lehet és ezt itt játékonként számolja, akkor még lehet is ... meg az online játékosok száma alapján is elképzelhetõ, hogy egyszerre kb a 5-10% online csak (és cserélgetõdnek a játékosok) ... így akkor a befolyt összeg a saccolt 10x-ese, ami már nagyon szép summa (3,7 milliárd Ft) :)
Egy darabig nem leszek online, viszont jó lenne majd a SA verzióval tapasztalt játékosokkal játszani. Mit szóltok hozzá, illetve van valakinek kedve? :)
Másnak nem esik le az fps kisebb falvakban, vagy városban?
húztad a procid és az energiaséma teljesítmény módban van ? azt játékhoz be kell kapcsolni játék után pedig ki kell kapcsolni ha nem kapcsolom be akkor nekem is így viselkedik
nem húztam a procimat, teljesítmény módot hol lehet állítani?
A lakot területeken sokkal több megjelenítendõ textúra van, ezért értelem szerûen kevesebb lesz az FPS azonos beállításokkal, mintha egy sivatag közepén, vagy vízben lennél. :-)
Vedd lejjebb a felbontást. Minek a FullHD, ha low-on van. :-) Két helyen állíthatsz felbontást, a második, hogy mennyit élesítsen ki a teljes képbõl, mert pl a monitor szélén nem kell minden fûszálnak élsimítás. Chernoban sajna szar szokott lenni, eleve az arma nem a kis gépigényérõl híres.
én is meg mindenki más ezt hitte...aztán installáltuk a játékot.....:P
én azt se értem miért nincsenek benne a fegyverek+jármûvek meg a feature-ok amik a mod dayz ben voltak...elég lecvsupaszított 2-3 évvel ezelõtti verzió ezt a standalone a grafon kívül:P ami meg ugye optimizálatlan....
nemnem,azért mert lusta f*szok! Susarc-nak igaza van.Több évnyi fejlesztgetés után kukáztak mindent kb és most kezdik standalone néven a legelején.
És ne mondja senki hogy azért mert ez csudiszupi új motor,mert arma3-ra kb két nap melóval átdobálták az arma2-es modokat.lásd breaking point zombie mod.
ez szimpla lustaság.
Kukáztak mindent mivel játékmenetileg nem mûködött a dolog (legalábbis számomra). Aki 1 - 2 óra alatt fel akar öltözni high end katonai cuccokba és utána team/death match-elni azoknak továbbra is ott van a mod. Mondjuk ha ezt kiadták volna standalone néven kicsit polírozva rajta azért én nem fizettem volna.
A lusták dolgot, hogy érted? Alkalmazottak dolgoznak ott napi x órában havi fizetésért. Gondolod bemennek lóbálni a lábukat és a hónap végén megkapják a bérüket?
A második mondatod pontosan illik a standalone-ra remélem tudod. Összvissz 20 perc kell ahhoz hogy fullos karakterrel lõdözhess mindenkire.
Innentõl kezdve felesleges megmagyarázni miért is írtam a lustaságot mint jelzõt.
De nekiugrok röviden. Tehát egy évvel ezelõtt bejelentették hogy jön a standalone. Aztán két hónapra rá jött pár ingame kép. Aztán 4 hónap és elindult a devlog yt-on ami úgy lett volna hogy rendszeres idõközönként pénteken frissül. ez is havonta sikerült,HA sikerült. Ezekben láttunk sok jót,ami benne sincs a mostani verzióban.Ha visszanézzük a devblog-okat akkor ott beszélnek arról mi lesz majd az alpha tesztben.Fele sincs meg.
Kikerült a netre az a verzió is ami az e3-on volt.aki leszedte csak ámult mennyire rettenet lett. Aztán elmentek egy hónap pihire a mount everestre.ott nem volt meló.utána kimaradt a devblog is,mivel kell a pihi nekik.Standalone kijött.
új motor,új map(jelzem ezt a mapot már a dayz+ ban is kipróbáltuk cirka fél éve) Hát ha én így dolgoznék engem úgy rúgnának ki hogy a lábam se éri a földet.
Természetesen nem a SA ellen vagyok,mert örülök hogy kinn van.És tudom hogy ez early access alpha. De hülyeség olyat mondani hogy azért nincs benne fegyver meg jármû mert nem a mod fegyverei lesznek benne.
Szimplán ennyi elég két fegyver,egy kis ráncfelvarrás és pár feature egy techdemo szerûséghez.jó ha nyárra élvezhetõ lesz.szerintem.Addig meg marad a mod.Azt még hozzátenném amit többször is kiemelt Dean Hall,hogy a standalone is moddolható lesz.tehát megint a community fogja kicsiszolni a hibákat(dayzero,origins,epoch).
Jól összefoglaltad. Sajnos tényleg ez a helyzet... De én abban reményekedem,hogy most hogy kiadták,és nem keveset kaszáltak vele,talán az ünnepek után amikor már kipihenték magukat ismét... Belevágnak és mutatnak is valamit
"A második mondatod pontosan illik a standalone-ra remélem tudod. Összvissz 20 perc kell ahhoz hogy fullos karakterrel lõdözhess mindenkire." Pontosan illik a techdemora (hogy téged idézzelek), persze lehet a végleges formája is ilyen lesz, amit kétlek, és akkor tényleg felesleges volt az erõlködésük.
"De nekiugrok röviden. Tehát egy évvel ezelõtt bejelentették hogy jön a standalone. Aztán két hónapra rá jött pár ingame kép. Aztán 4 hónap és elindult a devlog yt-on ami úgy lett volna hogy rendszeres idõközönként pénteken frissül. ez is havonta sikerült,HA sikerült. Ezekben láttunk sok jót,ami benne sincs a mostani verzióban.Ha visszanézzük a devblog-okat akkor ott beszélnek arról mi lesz majd az alpha tesztben.Fele sincs meg." Dean Hall jelentgetett be mindenféle baromságokat mert semmiféle tapasztalata nincs azon a területen ahova tették. Ez persze a BI felelõssége. Az egy másik megközelítés, hogy azt jelentenek be amit akarnak, max a hitelüket játsszák el (az eladásokat látván ez sem történt meg). Ebben a témában egyébként nem akarom a BI-t védeni, az Arma3 kapcsán már kiábrándultam belõlük, ez a játék is csak Dean miatt lesz jó ha jó lesz szerintem.
"Aztán elmentek egy hónap pihire a mount everestre.ott nem volt meló.utána kimaradt a devblog is,mivel kell a pihi nekik.Standalone kijött." Dean ment el mászni aki egy alkalmazott és jár neki szabadság. A többi alkalmazott ezalatt dolgozott tovább. Persze nem dolgoztam még a BI-nél, lehet ott mindenki a tökét vakargathatja és még fizetnek is nekik érte :)
"új motor,új map(jelzem ezt a mapot már a dayz+ ban is kipróbáltuk cirka fél éve) Hát ha én így dolgoznék engem úgy rúgnának ki hogy a lábam se éri a földet." Te szoftverfejlesztõ vagy? Én az vagyok, megtudom ítélni a látottakba befektetett munka mennyiségét, te is? (Kis segítség AAA címeket több száz ember évekig készít).
"Természetesen nem a SA ellen vagyok,mert örülök hogy kinn van.És tudom hogy ez early access alpha. De hülyeség olyat mondani hogy azért nincs benne fegyver meg jármû mert nem a mod fegyverei lesznek benne." Fegyverek: 1, átdolgozták a fegyverrendszert, most már komplex objektumok a fegyverek (arma 2-ben ugyebár nem voltak moddolhatóak, nem tudtad darabjaira szedni õket, nem volt minõségbeli állapotuk stb), tehát úgy egészében kukázhatták volna eleve az összeset, még a modelljeik is fejlesztve lettek, tehát azok is kukázva 2, civil fegyverek lesznek leginkább a játékban (legalábbis errõl van most szó), már csak emiatt is kukázhatták az arma2-õs arzenált Jármûvek: Tényleg bárkinek hiányozik az arma2-õs jármûfizika ? Nekem nem.
"Szimplán ennyi elég két fegyver,egy kis ráncfelvarrás és pár feature egy techdemo szerûséghez.jó ha nyárra élvezhetõ lesz.szerintem." Igen, a játékfejlesztés egy ilyen lassú és nyögvenyelõs történet :) Egyébként elég egyértelmûen a tudtunkra volt hozva, hogy mit kapunk a pénzünkért.
Egyébként nem meggyõzni akarlak, én mint programozó máshogy látom ezt az egészet, te meg aki a végterméket szeretné látni, te megint máshogy tekintesz rá.
Azt kihagytam,hogy nem a torkodnak akarok ugrani,csak nem egyezett az én véleményem a tiéddel. persze én is még alfa lejárta elõtt megveszem.
De igen,én nem konyítok a programozáshoz egy cseppet sem.amiket írtam csak saját tapasztalat és/vagy próbálkozás. De legalább kettõnk hsz-eibõl mindenki képet kapott milyen most :)
Úgy mondtál róla véleményt, hogy még ki se próbáltad? Gameplay videók és más emberek szavait használtad fel az értékeléshez. Alpha bugos és optimalizálatlan (Hála annak a szar armás enginenek. Az Arma 3 sem jobb e téren.) de ha továbbra is ilyen részletgazdag lesz a játék akkor a végeredmény mindenkit kárpótolni fog.
Ahogy elnéztem a játékban talált cuccokat akkor lehet, hogy elég részletes lesz a jármû beszerzés is. Rengeteg szerszámot lehet találni a játékban. Csavarhúzó, kalapács, franciakulcs, villáskulcs.
Ezeknek szerintem nem puszta melee weponként lesz szerepük. Legalábbis remélem. Ahogy a hordozható gáztûzhelynek sem.
Lesz itt tartalom türelem.
Amit az optimalizáltság és a zombik hülyeségein kívül tapasztaltam az a szövegek. Sok helyen nem jelenik meg a szöveg csak egy üres kis menü. Ezt az inventoryban tapasztaltam. Lehet, hogy a játék többnyelvûsége miatt van ez. Legalább is én erre gondolok. Elvégre található a játékban pár magyar dialógus is és elképzelhetõ, hogy a jövõben az egész játék magyar nyelvet fog kapni.
Nekem hiányoznak a hudok. Bár az inventoryban színskálákkal jelzi a játék, hogy épp mennyire vagy éhes vagy szomjas de, hogy mennyi véred van arra mindig csak tippelni tudok. Elég sok orvosi kütyü is megtalálható a játékban és találtam olyat is amirõl fogalmam sem volt mi a szerepe.
Keveslem a zombikat. Vyborban is max 4-5 ha volt. A hullájuk azonnal eltûnik amint kiütöd õket.
Fegyverek. Hát eddig 3 fajta lõfegyvert láttam a játékban. 1. Mosin 1930 (Nem biztos, hogy pont ez a típus) 2. Egy kis pisztoly. Márkájára nem emlékszem már 3. M4
A fegyverek remekül módolhatok. Ez nagyon tetszik viszont lõszer az nagyon kevés van. Szóval tényleg meg kell gondolni, hogy mire lõsz rá.
Lehet papírt és tollat is találni a játékban. Ezzel akár üzenetet is hagyhatsz a többi túlélõnek. Ötletes de nem láttam még, hogy használta volna bárki is.
Több dolog most nem jut eszembe a játékról. Azok akik megvették ne felejtsék el, hogy ezzel a játék fejlesztését támogatták ás ez egy Alpha így egyértelmû, hogy szar lesz. Nem tudok nektek olyan játékot mondani aminek király lett volna az alpha változata. Bár ezt az árat sokkalom érte (de ennél csak drágább lesz) és vicc, hogy még az ünnep alatt sem volt leárazva.
Kedves fórumozó társaim. Kérlek titeket, hogy nem mondjátok a többieknek, hogy szar és ne vedd meg csak mert neked nem tetszett. Lehet neki meg tetszene.
Ha az optimalizáltság nem változik én egyben biztos leszek. Mégpedig abban, hogy a játék végsõ verziója rettentõen ki lesz dolgozva a legapróbb részletig is.
Ezúton is szeretnék mindenkinek elõre is boldog újévet kívánni.
Ja és még valami. Külön jó, hogy van LED lámpa amit a fejedre tehetsz és tudsz vele világítani és fegyvert használni egyszerre.
És még egy kis negatívum. Szerintem túlságosan is hamar lesz szomjas a karakter.
Amennyit én hallottam, városonként perpill nincs is több 4-5 zombinál, ami elég elszomorító.
Én viszont továbbra is fenntartom, hogy a probléma nem az SA "szegényességével" van, elvégre alpha stádiumban van, és remélhetõleg rendszeresen frissítik és foltozzák majd, az én problémám sokkal inkább az, hogy 8-10+ hónap devidõ után mindössze annyira futotta, hogy a zombiapokalipszis közepén nagyon pöpecre fel tudod öltöztetni a karakteredet.
Ami nekem pozitívum, az a craftolás (ruhából kötszer, pl), a fegyverek modolhatósága, a durability rendszer (lássuk be, egy valós szituációban is romlik a fegyver minõsége a használattal), és hogy végre nem csak a hátitáska számít inventorynak, hanem a nadrágzseb, holsterek, ilyesmik is.
Ami negatív, az a zombik mennyisége (õszintén, nem is értem hogy miért csak ennyit raktak be, talán stressztesztelni akarják mennyi zombit bír el egy szerver, vagy még nem véglegesek az animációk, de ez így picsafüst kb), az hogy a karakter folyton rinyál gyakorlatilag a spawntól kezdve, illetve az, hogy momentán rá vagy kényszerülve az eszközhasználatra (pl. konzerv kinyitása), de a szükséges eszközökbõl csak nagyon kevés akad, nehéz találni.
Persze, ezek nyilván változnak a késõbbiekben, de az én személyes véleményem szerint az ebben a stádiumban lévõ alpha nem ér meg majdnem 25 eurót, max 10-15-öt. Azt az üzletpolitikát pedig végképp nem tudom hova pakolni, hogy állítólag a fullos verziónak duplázódni fog már az ára, és 50 euróba fog kerülni.
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Enhanced Server-side security & customization options Design: .357 Magnum Speedloader should now spawn Server: First Person only servers are now supported (Seperate Hive coming later on)
Fixed:
Design: Player corpses should no longer despawn upon disconnect Server: Respawning should now function properly - in some cases you may have to wait a few seconds. (during high death/respawn times) Design: 357 Magnum spawning fixed
Hali. Remélem itt valamelyikõtök tud segíteni. Készítettem egy DayZ Epoch Cherno szervert és mikor DayZ Commanderbõl akarok belépni publikus IP vel akkor azt írja hogy Connection Faild. De ha a 127.0.0.1 el lépek be akkor pedig beenged. Tud valaki valami segítséget erre.
Még mielõtt megkérdezitek eredeti az Arma II õm!
Ja és még pár infó: Kinyitottam a portot amit a szerver használ azzal nincsen gond kinyitottam a Xampp nak a MYSQL porját is.
Olyan csapatot keresek aki a DayZ epoch móddal játszik. Magamról annyit hogy 16 éves vagyok körülbelül másfél éve játszok a Dayz különbözõ módjaival. Jó helikopter pilóta vagyok és a repülõt is tudok vezetni és elég sokat csipáztam a játékba. Megtaláltok skypeon:monsterkid981 és teamspeaket is használok szóval ha adtok egy IP szívesen felmegyek.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.Rendelkezem az Arma mindkét részével ami szükséges a játékhoz. Viszont az nem Steam változat hanem rendes dobozos. Szugseges-e megvásárolnom a Steame-n a Combined Operations csomagot, vagy elegendõ a DayZ-t. Elõre is köszönöm a segítségeteket.
Újabb hatalmas adag update érkezik hamarosan.:) Íme a változások.
New:
Design: Balancing of player spawns (ongoing) Server: Dead player cleanup (time based) Design: M9130 Bayonet can now open cans
Fixed:
Server: Dedicated Server crash related to player skeleton Server: Player location rubberbanding Server: Large delay in item manipulation and "inventory tetris"
bazz......kezd elég szánalmas lenni a "munkatempó"
ne vidd túlzásba a fanboikodást hanem gondolkozz már reálisan! ennek a játéknak most az nagyon kellett,hogy megoldják,hogy bajonettel is kinyithass egy konzervet......
Inkább te fogd vissza a trollkodást. Az objektív kritikával semmi bajom nincs, de a baromság irritál.
Észrevetted hogy ünnepek vannak? Bent maradt dolgozni 1 - 2 ember, mert elfogyhattak a szabadnapjaik vagy mert unatkoztak és te levontad messzemenõ következtetéseidet a fejlesztés tempójáról, brávó!
Nem értek hozzá, hogy mennyi idõ egy program elkészítése, de az tény, hogy a BIS a csillagokat is leígérte az égrõl ARMA-val kapcsolatban korábban. És szerintem a Day Z fejlesztése is nagyon béna MARKETING szempontból. Szerintem ezt ilyen talált pénznek gondolták, majd rájöttek hogy arany bánya és túlgondolták. Ennek ellenére az alfát viszik mint a cukrot.
édes fiam! megvetted a játékot?! ÉN MEGVETTEM tehát engedtessék már meg,hogy elmondjam a véleményemet! bezsákoltak töbmillió dollárt és b+ ennyire futja? Oké hülye voltam,mert hittem nekik fasza lesz a standalone!,de 2 ft-ot nem ér és kibaszottul beleszarnak a fejlesztésébe az a bajom! meg abba,hogy a fanboiok nem látnak tovább az orruknál és beleugatnak a felnõttek dolgába