Nem tudom, hogy volt-e pár általános tipp a fórumon. Amiket én tapasztaltam:
1. A legfontosabb, hogy legyen kajapia elég. Én most végre elértem, hogy regenerálódok, ehhez megittam két tele üveg vizet, és megettem nagyjából 15 konzervet. A visszajelzés: "my stomach is filled", és ehhez hasonló fehér betûs spam a képernyõn. Így viszont úgy láttam, hogy jóval gyorsabban visszatér az élet, mint amiket a neten találtam. Kb 10 perc alatt szürkésbõl full színes lett ismét minden.
2. Szerintem egyéb fontos tárgyak: csavarhúzó, vagy konzervnyitó. A kaják nyitásához kell valamelyik. Víztisztító por, amit elsõsegély ládákból lehet kiszedegetni. Kötszereket szintén. Vér cuccokkal nincs értelme a helyet pazarolni. Defibrillátor is max akkor kell, ha többen mentek együtt. Minél elõbb érdemes egy fejszét találni, melee távon elég keményen odavág. Lõfegyverbõl a magnum szinte felejtõs, nagyon ritka hozzá a lõszer. A 45ös pisztoly jó, ahhoz lehet tárakat találni. Én mindig 3 tárral megyek, kettõ elõkészítve, egy a fegyverben. Sokkal gazdaságosabb a lõszereket kiszedegetni, mert 40 darabig stackelõdik, és így 3 slot helyett 1-et foglal. Én találtam egy fasza farmhelyet, mégpedig Zelenogorsk déli részén van egy kisebb military base, a város része. Itt szinte senki sincs soha, nyugodtan lehet ugrálni és szedegetni dolgokat. M4A1 Carbine a fõ fegyverem, 3x60as tárral, hangtompítóval. Lõszeres láda se árt.
Ezek ha megvannak, akkor már van bárhol bárki ellen esély.
A zsákpakolgatás: egy hátizsákba be lehet tenni még egy fullt, de ennél több esetén a játék játszhatatlanná válik. Ma egy teljes zsák tartalmát inkább hagytam elveszni.
Nagyjából ennyi. :)
Szerintetek van arra esély, hogy szaggatás nélkül, minimal-grafon elfusson a játék ezen a gépen? Core2Duo E7400 (2,8) 2GB RAM GF 7650 GS (256)
LIRIK:D édes Istenem sírva röhögök ezen az emberen! mekkora forma!!:D:D
Egy próbát szerintem megér. Én most néztem meg egy elég gyenge konfigon : AMD Athlon x64 4400+ 2.3 Ghz 4 Gb ram de még csak 32bites Win7 van fent szóval 3 gb-ot lát Radeon HD 6670 1 Gb DDR5 vram
1280*1024-es felbontással mindent kikapcsolva vagy alacsonyra véve szépen futott akadás nélkül.
Következõ frissítésrõl van valami hír? Nem különösebben új contentre gondolok,hanem esetleges létezõ hibák javítása stb.. Elég nagy csend van most a játék háza táján.
Ettõl mondjuk agyfaszt is lehet kapni, általában vagy két évvel késõbbi, jelenleg még nem létezõ konfigra fejlesztenek, de mire a világ hardverteljesítménye éppen behozná a motor igényeit, kiadnak egy újat, ami szintén használhatatlan lesz még két évig.
már fáj a hasam a röhögéstõl ez az ember egy ISTEN :D:D bár most valami RUST-al játszik,de meghalok a röhögéstõl ez is survival zom,bi játék
A Rust a Garry's mod készítõinek az új játéka, bár a DayZ-hez hasonlóan Alpha verziós tapasztalataim alapján sokkal inkább játszható és élvezhetõ. Kicsit olyan mint ha a DayZ megszeretkezte volna a Minecraftot :)
Igazából a DayZ-vel nekem jelen állapotában annyi bajom van, hogy értelmetlen és unalmas a számomra. Rohansz rohansz rohansz, lelõnek a semmibõl kezded elõrõl... Nekem ez nem pálya. Ha kicsit népesebbek lesznek a szerverek és némi értelme is lesz játszani (Beta, vagy Release), akkor biztos fogom tolni a DayZ-t is. Rustban egyelõre több fantáziát látok :) Na de bocsi az offért :)
"Ha kicsit népesebbek lesznek a szerverek és némi értelme is lesz játszani"
Én soksok hónappal ezelõtt pont ezzel a reménnyel függesztettem fel a játékot. Hogy idõvel talán lesz majd értelme, nem csak egy iszonyat körülményes deathmatch. Azóta nem nagyon érzem, hogy fejlõdne a dolog.
Olyan, mintha hosszú távra terveznének egy engine-t. Megcsinálják, hogy majd évekig jó lesz. Aztán nem használják évekig, minimális tartalmat még kibasznak hozzá, aztán elkezdik megint mókolni a grafikus motort.
A Flashpoint még jól mûködött ebbõl a szempontból, az tényleg évekig fasza volt, és sorban jött is hozzá az anyag. ArmA1-gyel már úgy jártam, hogy "jól van, félreteszem, mire lesz rá gépem", és mire lett rá gépem, már az ArmA2 volt az aktuális.
Helló Sziasztok ! Tegnap meg vettem végre én is a SA. nekem nagyon tetszik, sokat ISS-eztem elötte, ég és föld a kettõ.
Az elöttem szólót nem értem, azt mondod hónapokkal ezelött abba hagytad a játékot, egy hónapja sincs a SA steam storeban, amúgy meg picit vissza pörgetve a fórumot mindeki elégedetlen ,hogy így rossz úgy rossz, le volt írva mit vásárolsz vagyis egy nagyon kezdetleges BUGhalmazt, valahol még olvastam bétába is év végére tervezik majd át tenni,
na mindegy kár újra és újra leírni, én nem gyõzõm csodálni még ezt az alphát is, mindig is tetszettek az ilyen szabadon bejárható túlélõs játékok, mindig a GTA korszakra gondolok vissza amikor kidobták a San Andreast, hatalmas bejárható terület, rengeteg tenni való, Dayzhez kanyarodva meg a zombik. ISSel töltöttem el elég sok idõt, de sajnos nagyon nagy csalódás tele nagy kijelentésekkel amibõl jó ha a 1/3 elkészül és bekerül, remélem , hogy ennek a játéknak nem ez lesz a sorsa.
A modot toltam hónapokkal ezelõtt, nem az SA-t, nyilvánvalóan.
Azt meg nem tiltottam meg, hogy neked tetsszen a dolog, csak leírtam, hogy nekem unalomba fulladt a végjáték céltalansága miatt, és hogy elég szomorú, hogy azóta sem változott ez a dolog, még gondolati szinten sem.
Akkor pedig elnézésedet kérem, nem vagyok tisztában a Modos verzióval, le ragadtam akkoriban az ISSnél , a Mod kimaradt az életembõl, és így elsõ neki futásra a SA bejött, sok fantázia van benne, új dolgo volt nekem ez a minden zsebembe fér valami "kincs" , konzerv kinyitás, eltört láb sinbe rakása stb.. igaz viszonyítási alapom csak az ISShez meg a State of Decayhoz van.
Nekem picit úgytûnik,hogy most hogy elérték az egymillió eladott példányt még jobban nem akarnak foglalkozni a játékkal. Rocket-nek is a twittere nincs tele mással mint hogy ide utazok oda utazok... De ha valaki rákérdez a játékra,vagy talán csak egy újabb frissítésre semmire sem válaszol. Értem én hogy nem megy ez egyik napról a másikra,de legalább valami életjelet adnának.. Brutálisan rossz a support. Teljesen az az érzésem,mintha csak muszájból csinálnák a játékot...
Ez a csóka saját kis hobbiprojektje volt, valószínû így, hogy kötelesség lett belõle, a kedve is elment tõle rögtön.
Egyébként tehetséges a csóka, mint dizájner, de nem zseni. Az alapötlet kiváló, a hangulat nagyon el lett találva, a játékmechanikák egy része teljesen frappáns... egy másik részük idegesítõen idióta, és a végjáték végképp koncepciótlan. Egyéni projektnek példás, igazi, "nagy" játéknak meg kevés. Ahhoz szerintem kéne mellé egy nagyobb fejlesztõgárda, egyszemélyesnél kicsit nagyobb kreatív stábbal. A haladáshoz meg egy csapat programozó.
Csak érted... Nehogymár azután menjen el tõle a kedve,hogy bezsebelt nem kis pénzt,és igérgetett nem kis dolgokat utána. Figyeld meg,eltelik most X idõ,és valamikor majd hó végén elõáll egy 2mb-os fixel ami nem javít majd semmit csak elõhúz még nagyobb problémákat (tudom hogy alfa) de amikor megjelent a játék a rá következõ 3 napban 3 update egybõl jött hozzá,nem kis listával. Mostanra hová lettek ezek?
Nem tudom, nekem is nagyon vontatottnak tûnik ez a fejlesztés. Ami azt illeti, fura is, hogy a mod hirtelen a semmibõl meglepõen játszható állapotban érkezett, aztán gyakorlatilag azóta semmi érdemleges nem történt vele. Amit én a kb egy hónap játékom alatt fejlõdést láttam, az annyi volt, hogy elvették a kezdõ makarovot és babot, meg került a játékba balta. Talán még valamit a tárakban lévõ golyók számolásán mókolt, meg sûrûbb lett a bab. Ennyi, kész, többre nem emlékszem.
Ja, meg bejelentette, hogy lesz kutya. Az belekerült végül? Meg látom, hogy lett konzervnyitó, hát az valami csodálatos.
Most a mod-ra vagy a SA-ra vagy kíváncsi? Mert a modot oct 23.án frissítették utoljára. Itt van a changelog:http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/149928-dayz-mod-1803-hotfix/
Az SA-hoz viszont semmi új... Csak egy lista,hogy mit terveznek. Elszomorító... :(
Eh, mindegy, nem tudom, mire vagyok kíváncsi, meg több idõ lenne kideríteni, hogy mikor hagytam abba, és hogy azóta mi történt, mint amennyit érdemes rászánni.
Annyiból meg nem nagy baj ez, hogy mutatott egy irányt, ami népszerûnek bizonyult, lett is hirtelen egy csomó koppintás a témában. Talán egyszer kapunk egy kidolgozott, jó játékot is ebbõl a sandbox zombis alapkoncepcióból. :)
Mondjuk az eddigiek siralmasak, a Dead Island (kérdés, hogy klón-e) egy Diablós grindfest, a State of Decay szinglipléjer, az Infestation Survival Stories meg még a DayZnél is nagyobb átbaszós lehúzás negyedkész játékkal. De legalább próbálkoznak...
Én néhány ilyen alfa/fizetõs béta játékba beszálltam az elmúlt évben, ha az egyiket megunom, megnézem, hogy hol tart egy másik. Türelmetlenkedéssel csak magamat szivatnám, közben meg annyi más játék van, hogy több élet kevés lenne.
Hálistennek még nem vettem meg,és Rocket hozzáállása sem ösztönöz rá... Gyûlölöm azt a palit,és nem azért mert be van sózva a seggem,és nem birom kivárni a végterméket. Hanem mert telibe leszarja az embereket,akik problémát jelentenek be,esetleges változtatásokat találnak ki. Nem nyit a játékosok felé... Egyáltalán nem..
Ezt is mondjuk mondta elõre, hogy nem enged "beleugatást". Egy szintig érthetõ, sõt, támogatható hozzáállás, de amit helyenként mûvel az már nem az "eltökélt, céltudatos ember" hatását kelti, hanem a "csökönyös fasz"-ét.
Ahol felüti a fejét a kereslet ott elõbb utóbb elõkeveredik a kínálat ... A kínálat pénzhozamot eredményez és a velejáró vérszemet ... A vérszem okozza a kínálat ,kereslet nélküli megjelenését ... Ami a jelenhelyzetet vonja maga után ...
Amúgy meg ennek a játéknak nem csak idõre van szüksége,hanem egy normális csapatra aki foglalkozik vele,és ameddig ez a senkiházi Rocket vezeti az egészet... Addig marad ilyen amilyen most. Semmi elõrelépés nem lesz.
Azért ennyire ne utáld, mégiscsak letett az asztalra egy játszható bétát. Ha nem csinálta volna, most azt sem tudnád, ki õ, nemhogy keresztre akarnád feszíteni...
Én is azért játszom inkább azt, teljesen rendben van és amiket összefoglaltak most, hogy milyen fejlesztések lesznek betéve belátható idõn belül... hát az na :) Lassan körözi a DayZ-t szerintem, nem beszélve arról, hogy 5-6 éves configokon 1920x1080 ultra grafon simán megy :) Na de off off :) Akit érdekel a Rust a játék topikjába látogasson el :)
De igazad van,még nem kéne temetni Rocketet várjunk aztán majd meglátjuk mi kerekedik ki a végén belõle... Reméljük a legjobbakat,és hogy vállalható idõn belül történik meg :)
Kérdés helyett olvass: *Note: This mod is available for free elsewhere, but has been included in this bundle collection too.
A HB egy csomagban adja a Steam accodhoz a játékokat, és abban a csomagban ez is benne van, függetlenül attól, hogy ingyenes. Persze az 1$-os résszel is adhatná, csakhogy annak sok értelme nincs, mert abban nincs benne az OA.
Kb 1300Ft és van még rá bõ 6 napod és kapsz érte 7,5 játékot (+ amit menet közben még feloldanak)... féllábon is simán összekéregeted, nincs akadály :)
De már 1$-ért is (kb 230Ft) szép kis játékokat kapsz :)
ha 1$-t fizetsz Arma II Take On Helicopters UFO: Afterlight Alpha Prime ARMA: Gold Edition ARMA Tactics
de ha 6$-t fizetsz akkor még ezeket is+ Carrier Command: Gaea Mission ARMA II: Operation Arrowhead ARMA II: DayZ Mod*
Na hát ez a játék biztos nagyon király csak játszani nem lehet vele :D Akárhova akarok belépni rinyál valami verziószám miatt. Ahova meg berak nagy nehezen, onnan egybõl ki is vág. "Play with beta patch" dolog meg nem mûködik, valami "missing executable" dolgot ír ki :S
Nem akarok flémet indítani, csak egy alap kérdés :D Ha körülbelül senki nincs megelégedve a játékkal jelen állapotában, akkor miért játsza mégis mindenki? :) Komolyan foglalkoztat, hogy ez a talán alfánál is gyengébb verzió, hogy a bús francba tudott 1 millás eladást produkálni egy hónap alatt úgy, hogy még csak nem is olcsó és nulla garancia van rá, hogy ebbõl értékelhetõ játék lesz. Azt megértem, hogy egy-két hétig el mókázik vele az ember, de utána mi van? meghalsz elõbb vagy utóbb így vagy úgy és kezdheted elölrõl... Még csak zombi apokalipszis sincs, mert városonként ha kóborol három sokat mondtam, az is olyan, hogy melléütsz aztán meghal. Szerintem a grafikán meg azon kívül, hogy a házakba be lehet menni óriási visszalépés a modhoz képest... Nem lett volna értelmesebb a modot különszedni a fájljaival együtt, kicsit felhúzni a grafikát és rányomni hogy SA? Aztán kaptunk volna egy játszható valamit, ami idõvel fejlõdni fog... De ez? Tényleg nem trollkodásból kérdezem, hanem komolyan érdekel: Van olyan ember aki ezt egy hónapja játssza és még nem unta meg?
Szerencsére arról nem beszélt senki, hogy azért kéne megvenni :)
"Nem lett volna értelmesebb a modot különszedni a fájljaival együtt, kicsit felhúzni a grafikát és rányomni hogy SA?"
Na de bazze, a "kicsit felhúzni az ArmA2 grafikáját" projekten dolgozott az egész Bohemia Interactive 2 évig, az lett az ArmA3... :P Aztán alácsapták a modból, amit lehetett, és rányomták, hogy SA.
Szal effektíve az történt, amit kértél, csak nem úgy, ahogy képzelted. :D
Azért ez több sebbõl is vérzik amit írsz :) Egyrész a DayZ nem Arma3 motor, csak kb 1/3 részben, másrészrõl a motor legnagyobb újításai nem is feltétlenül a grafikában keresendõek, inkább a fizika az amit brutálisan fejlesztettek a Bohemiánál. A baj szerintem csak annyi, hogy a DayZ-hez nem kéne olyan halál pontos szimuláció, mint amilyen az Arma3-hoz, hiszen teljesen más a lényege, ellenben jelenleg ezért nincs benne smmi, mert felzabálja a gépet a "semmi" számolásával.. ;)
Na közbe rájöttem, hogy miért hányt be. DayZt és magát az ArmA II-t is frissíteni kell. Mindenesetre mindenki töltse le a DayZ Commandert, szenzációs progi. Egy-egy gombnyomással lehet frissíteni a játékokat, még a DayZ modjait is külön, van jóféle serverkeresõ ezerféle filterrel, Steam elindítása nélkül lehet nyomni a Dayz-t vele. Ezzel a progival tudtam megcsinálni a játékot, hogy menjen. ArmA II-t frissíteni kellet, DayZ-nél pirossal írta, hogy "corrupted", egy repair segített rajta.
Jövõhéten jön az uj patch! http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/165709-pending-changelog-experimental-branch-031114343/
Hali!
Tegnap sikerült megkaparintaom az arma 2-öt és arma 2: oa-t, ami úgy tudom elég a Dayz modhoz.
Tegnap szépen fel is raktam: -arma 2, arma 2: oa, majd dayz
Nah igy nem ment, hiba.
Arma 2: oa beta fent van, oké akkor sem. Dayz commander fel, minden átnéz pipa oké, mégse jó, steam leellenõrzte a fájlokat. Az összeset (mind3) jó volt. Hiba. Béta Dayz elindit, úgy se.
Szinte mindent kipróbáltam már, mindig más és más a hiba: van amikor bad version, van amikor You cannot play/edit this mission (és útána fájlok), van amikor szimplán egy fájl-t nem talál, megint másik.
Mind1-re megtaláltam a választ, meg is csináltam de mégse megy.
Valaki akinek megy, az elejétõl a végéig leirhatná, hogyan is megy, mert tegnap este 2, ma pedig 3 órám ment rá, h elinditsam, de már kezd elmenni a kedvem a játéktól.
Minden eredeti, semmi nem mókolt.
Elõre is köszönöm!
indítsd el a sima arma2-t és a sima oa-t is, utána tedd fel a beta patchet, utána dayz, így elvileg mennie kell.
Elsõnek igy próbáltam nem ment. Most mindent letörlök és újból letöltöm.
Ahogy Don mondta, jónak kell lennie! ArmA 2 indtal, elindít, ArmA 2:OA instal, elindít, patch, beta patch, DayZ mod, beta OA indítóban átírod a Target sort, elindítod, expansion menüben ellenõrizd, hogy ki van-e pipaálva a mod Elvileg így már mennie kell. Amúgy: DayZ instal wiki
Hi, régen foglalkoztam DayZ-vel. Most megint ránéztem, és látom hogy a legtöbben a DayZ Epoch moddal játszanak. Arra a kérdésre sajnos nem találtam választ, hogy pl. ezen mód esetében hogy mûködik az adatbázis? A legtöbb szerver teljesen önálló, saját adatbázist használ? Vagy itt is vannak "hivatalos" szerverek, amik közös adatbázist használnak és MMO szerûen mûködtetik a játékot? Meg az is jó kérdés, hogy az épületek, bázisok hogy maradnak fent akkor? Ha pedig csak különállóan a szerverek önállóan mûködnek, akkor azt jelenti, hogyha valaki elkezd játszani, akkor folyamatosan ugyanarra a szerverre kell visszajárnia?
És az eredeti Dayz mod esetén még mûködik a hivatalos szerver hálózat? Mert a szerverek elnevezésébõl már nehéz rájönni?