Új trailert és megjelenési dátumot is kapott a játék ami június 28 lesz esedékes.
Szóval nem tudom. Lehet az a baj hogy van bennem egy elõítélet a fejlesztõkkel kapcsolatban, de valahogy nekem úgy nem áll össze az egész. Látszik hogy igyekeztek stb, de valahogy még is olyan budget szaga van az egésznek. Remélem tévedek.
az ellenfelek animációján kívül nem is néz ez ki annyira rosszul, mint gondoltam.
"A hivatalos bejelentés értelmében így a korábban június 28-ra tervezett premieridõpont Európa földjén augusztus 30-ra módosult, ami természetesen mindhárom bejelentett platformra, így kivétel nélkül PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra is érvényes információ."
Na bele is raktam gyorsan 3 órát! Jó ez és nem is néz ki rosszul. Szerintem a DS3-at veri grafikában.
Sürgõsen venni kell valami fegyvert,mert azóta is a kiinduló kis pisztollyal megyek és már túl vagyok egy ez miatt hihetetlen idegölõ bossharc szerûségen is.
Majd jött a 2. rész, mondom Holy Vallance!!! És mondom mivan stage 1/5 meg kutyafaxa? De a 3. rész elvileg legalábbis nem próbáltam még, a külsõs infókra építve, újra egy single sima story, nem chapteres arénaharc, még ha a 2.rész szép is lett.
kb 2 ora jatek utan, meg nem tettem le, mindig ad valami ujdonsagot, erdekesseget, a zenek utosek, jol optimalizalt, tetszik a jeges kornyezet. Kicsit keves a polygon, a kornyezet nem rombolhato, de nagyon eltalaltak az egeszet.
épp hogy csak belenéztem és egyelõre csak ilyen bárszék szörnyeket öltem de zene táj nagyon hajaz az alienre, az inventory meg az egész nézet deadspace csak nem értem miért ilyen lehetetlen helyre van egy két gomb kiosztva,ja és a japánok a mech õrületüket ide is belerakták, amúgy szerintem nem biztos hogy rossz lesz ez a kis game majd kiderül...
jónak tûnik ez a játék,bár eléggé dead space 3 nekem így elsõre.a hangulat.amitõl félek hogy unalmas lövölde lenne csak nekem:) pedig hangulatos meg minden
Pedig szép játék. A 2. rész is pazar volt, bár tény hogy a 2. rész konzolon szebben festett, tök másképpen nézett ki. Legalábbis a demoban.
Igen brutál loptak a dead-ból, fõleg a kamerakazelés. Régebbiekben ilyen hatásvadász dolgok nem voltak, de ez nekem jó pont, szeretem ha ilyen adrenalinpumpálós bejátszások vannak.
Sokszor ez annyiba nyilvánul meg hogy a details-oknál mondjuk a post process-t mondjuk dx9-el médiumig teheted, míg egy dx11-el meg high vagy ultra-ra, ne feltétlen dx11 kapcsolót keress....