Há most belefuttottam egy ronda bugba. Megvan a tenebrium, hordozószar is van hozzá, de a hülye Brandon nem veszi át. Már sok mindent kipróbáltam, de nem. Mások is akadtak el hasonlóan. Ez szemétség. Tenebrium skill nélkül kb. el is lehet felejteni a továbbiakat.
Pf, én kb 60 óránál járok csak a full megjelenése utáni újrakezdés óta :) lehet itt tökörészni rendesen :)
Érdekes, hogy 11-esen mentél a második térképre ... én már egy jó részét átnéztem a másodiknak, most mentem be a trial dungeonba, de elõtte már a boszi háza alatti barlangot is átkutattam meg egyebeket csináltam, és csak 10-es vagyok :)
Milyen nehézségen játszol? Mikor átmentem a második területre mind a négy karakter 11-es szintû volt és közel jártak a 12-höz (és utólag mentem vissza megcsinálni az elf-ork háborús feladatot mert kihagytam, ahogy jóval késõbb zsebeltem be a robi legyõzése után megmentett emberek adta extrákat is mert elfeledkeztem róluk). A kezdeti ellenfelek odaát 9-es szintûek voltak normál nehézségen és mire elértem a végére, akkorra jöttek fel 15-re a legcombosabbak, de addigra a csapatom már keményebb volt náluk (22-es szinten zártam). Szóval igazán hátrányban egyszer sem voltam. Persze megesett, hogy túl korán mentem egy helyre (Silverakármi város bányája a második területen, ahová majd csak a beavatás után és a boszorkány kimentését követõen kellene elmenni, hiába kapja az ember elég korán meg a bányatulajtól az egyik oda szóló feladatot), de akkor inkább visszamentem oda késõbb.
Az utolsó harmadban sem rohangáltak ennél keményebb ellenfelek (16-18, a neves kiemelt ellenfelekbõl volt alig pár darab a játék legvégén akik elérték a 20-at, a többiek 18 vagy az alatt maradtak). A nehézséget inkább jelentette az, hogy egyeseknek valami eszement magas volt a védelmük. Vagy túl voltak páncélozva, vagy valamelyik elemi ellenállásuk volt orbitálisan magas (meg van pár sebezhetetlen ellenfél akik elõl lopakodás, megbújás, elkerülés játszik csak míg megfelelõ "fegyvert" nem kerít ellenük az ember). Míg a harcos nõci meg nem tanulta a resistance lerontó képességet, illetve be nem táraztam kellõ mennyiségû silver vesszõbõl, addig voltak problémák, de végül is csatabeli halálozás nélkül sikerült befejezni a játékot (feltámasztás csak véletlen lávába gyaloglás meg elkóborló és rossz irányba rohangáló társak miatt kellett). Mondjuk a leggenyóbb ellenfél ellen (guardian, ami egy bazinagy fa gólem vagy mi a rák, odaát a havas pályán, még jó, hogy egy volt csak belõle) kellett is minden mocskos kis trükk, mert alapból minden védelme 150-200 és volt neki 3000 HP-ja. Szóval kapott eláztatást, sokkolást, fagyasztást, mérgezést, vérzést, armor rontást, ellenállás rontást de így is ez volt a játék legkeményebb meccse.
Érdemes minden kis hülye feladatocskát megcsinálni, azokat is amiket állatok adnak, olykor a lehetõ leghülyébb helyeken. Futottam bele úgy is feladatba, hogy elmerültem épp egy könyv olvasásában (ami amúgy pont adott egy feladatot) és leragad a csapat egy helyen, így kitudott hallgatni egy szerelmespárt akik miatt új feladat jött elõ. Van, hogy egy feladat több módon is megoldható és van hogy az alternatív megoldás olykor a több XP-t biztosító nem az elvárt út. Lesz olyan helyzet például a harmadik területen amikor elõbb teljesíthetõ lesz egy feladat ha nem figyel oda az ember mint hogy a hatásosabb, békésebb módon letudja azt. Vagy van hogy valaki segítséget kér és elrohan, azt ha nem spurizik utána az ember, csak egy kicsit is lemarad, akkor az általa adott feladat végére már halott a megbízó (meg lehet így is oldani a feladatot persze de drasztikusan kevesebb XP jár majd érte).
Felderíteni is érdemes olykor elérhetetlennek tûnõ helyeket is mondjuk a kék piramis átdobálásával máskülönben megközelíthetetlen helyekre és utána odateleportálni mellé azt így haladni tovább (van hogy a tippeket épp állatok adják majd). Ehhez kötõdik például az a négy cetli ami az end of time területen található kódos ládát nyitó számokat rejti de persze fejtörõbe csomagolva. Na ezek elõkaparása is ad némi extrát. Emellett érdemes felhasználni minden blood stone-t, mert egyrészt a sztori kiteljesedéséhez fel kell majd használni/ki kell sütni 12 db-ot, másrészt egy rahedli Xp-t adnak amikor felhasználásra kerülnek. Különösen igaz ez akkor, ha mondjuk mások megsegítésére lesz felhasználva a dolog (például a hátasállat meggyógyítása vagy épp a sérült manus megmentése ugyanazon a második területen csak egymástól jó távol).
Pár tipp: Ha látsz valamelyik kereskedõnél fiery heart nevezetû zöld üveget (sima palack) azt meg kell venni és el kell tárolni. Ez ugyanis az alapanyaga a szívre hasonlító svirling mud mellett a játék legerõsebb egykezes kardjának a planet sword-nak (csak össze kell gyúrni a kettõt és még csak skill sem kell hozzá). Lepipál minden fegyvert. Eszement nagy tûz sebzéssel, nagy alap sebzéssel bír és még tuningolható (köszörû és tetszõleges sebzés fokozó bejátszhat, csak a maximális hatáshoz 5-ös crafting skill kell) essence-el vagy épp tenebrium bar-ral ami további sebzést tol neki (meg kaphat még mondjuk tormented soul által +DEX és + STR bónuszt is). A dolog trükkje, hogy a fegyver alap képességei a létrehozó karakter szintjéhez kötõdnek. Magyarán ha túl korán lesz megkreálva, akkor gyengébb lesz mint lehetne. Én a játék alatt 4 db-ot készítettem belõle összesen és így nem volt gond egy karakter fegyverzetével, mert az övé fix volt (pajzs és ez a kard).
A rubinokat is érdemes eladás helyett tartalékolni, mert skill-tõl (crafting) függõen adnak minden ellenállásra a négy alap közül (föld, víz, tûz és levegõ), így nem kell az essence-eket erre használni. Ha pedig összehozza az ember a 100 fölötti értéket akkor akár sétálgathat tûzcsapdákon is, nem fog elhalálozni a karakter (meggyulladás ellen me véd). De ez csak páncélokon mûködik. Essence-ek fegyverbe tehetõek (egyszerre egy, annak megfelelõ sebzést kap extrában a fegyver) vagy éppen vértbe, övre, karvédõre, szoknyára. Adott típus adott elem ellen ad védelmet (skill-tõll függ mennyit). Void essence vértdarabokban sneak skill-t növel.
Bõrvért tuningolható fémdarabokkal (metal scraps) és mobile kitchen használatával (mindkettõ crafting-ot igényel). Nehéz páncélhoz persze plate fragments kell majd.
Fegyver élezéshez (köszörûn vagy fenõkõvel) és pajzs tuningoláshoz (üllõn) blacksmithing skill kell, a többihez crafting.
Íjak és számszeríjak tuningolásához bow string kell (ami két darab sinew összegyógyításával keletkezik, ellenben a késõbbiekben kapható strong sinew nem jó semmire, mert nincs hozzá recept pillanatnyilag). Íj kreálható egy bow string és egy darab branch összerakásából (legalább 1-es crafting-ot igényel). Számszeríjhoz kell egy branch, egy iron bar, majd a kész cuccra kell egy bow string. Mindkét fegyver típus tovább tuningolható extra bow string applikálásával (a legjobb hatáshoz 5-ös crafting kell és sebzés növekedés csak akkor lesz ha az elõzõ tuningolás óta volt crafting javulás, bár 5 fölötti értékeket már nem veszi figyelembe a program). Íjakra és számszeríjakra lehet applikálni távcsövet ha talál valaki egy darabot. Másra úgysem jó és legalább ad némi extra perception értéket.
Egyébiránt a játék kicsit túl van lõve szvsz., mert pl. kilencedik szinten mászkáltam és MINDENHOL 12-13-14-15-ös ellenfelek (és két szint nagyon sok már itt). De nem kicsit. Pedig én a csipcsup szarokat is megcsinálom, igyekszem minél gyorsabban fejlõdni, de alig ad expet...
Csak vettem olyat. Mág bõvítem neki, hogy legyen helye. Nem szívesen válok meg a régebbi varázslataimtól. Viszont így szinte mindegyik varázslatágat bõvíteni kell, az sok-sok skillpont...
Szokásosom 2 mágus, 2 lovag. Elsõre laza voltam, levertek úgy, hogy nem is igazán került rám a sor (kör). Na mondom ANYÁTOK, összekaptam magamat és másodikra epic fightban lezúztam a pofájukat. Nem mondanám hogy 1xû volt, kb., minden ötödik támadásom talált pl. (ilyen 29% esélyeket írt, se) :DDDDDD ezek meg egész partira tolják mass weak-et, fagyasztást területre (és nekik mindig fullra bejön), villámot egész csapatra, mindenki stunnolva, criplleznek stb. õrület amit mûvelnek.
Lényeg, hogy mindig kint legyen a két summon. MINDIG. Igaz van hogy egy körben kettõt megölnek indulásból, de nem baj, máris kiteszed a következõ kettõt. 3-3 summon már be van tanítva variknak (fire, ice, spider), de vettem még újakkat (pl. sima csonti harcos, armored csonti lovag decapitator, fogok még blood wasp-ot), szal. bõvítjük. És nagyon ésszel kell élni.
A látszólag buta skillek, mint a harcosok fentrõl lezúzó ökle, nagyon hasznosak, mert pl. a varik ettõl földre zúgnak és máris el lehet õket találni fegyóval is (100% méghozzá, még a summonok is eltalálják innentõl õket). Ja meg a blind, csak az ritkán jön be. Slow sem árt.
Tyûh gyerekek, tök lehetetlen harcokat is meg lehet nyerni. Ép csak lev 10 lettem és lev13-as bossfight az immaculate initiation végén megvolt. Na nem mondom, hogy nem volt vérhugyozós, de sem italt, sem scrollt nem használtam fel és mindenki végig életben maradt. Najó, summonból vesztettem vagy 10-et. :DDD
személyeskedõ faszkodást töröltem, továbbá erõsen javaslom a kollégának, hogy fejezze abba sürgõsen, thx
Nem csak a lootos küldikrõl szól a játék ... eleve a küldik meg a loot hogy jön össze, mikor nem magából a küldi megcsinálásból lesz lootod, nem igazán osztogat rewardokat ... illetve a már említett egyéb megtudható információkról már nem is beszélve, sokkal színesebb így a játék ... ez egy RPG ... egyébként meg minden küldi legalább ad XP-t :) Mire oda ér, hogy nincs mire tegye, már beletett 40+ órát.
Egy karinál simán elfér már az elejétõl, mint pl én is a magemnek adtam.
Persze, csak a nagy sebzését sokszor nem áldozom be sem gyógyításra, sem másra. De ha muszáj, akkor persze lehet. Illetve nála még nyomni kell, ha máshogy nem cuccokból, az AP növelõ pontjait, mert úgy hatásos :)
Ha tudom én is eltüntetem ... de pl az északi hídon nem lehet, mert akkor megsebzel vele egy NPC-t ... de pont ilyenek nincsenek pl egy 8 fõs D&D-ben, csak kolbászolsz, mennek amerre akarnak.
De pl a House of Traps (vagy mi a neve), ott keresztülmenni egyesével lehet ... vagy az várostól nyugati részen lévõ csapdás pincében, ami az elhagyott házba vezet azt hiszem.
Bõven elég a 4 kari .. sõt, a DD egy karija után még sok is :)
Azért a forgószeles körbetámadás jó (jó nagy fegyóval), közeli gyógyítás jó, segítõ kéz jó hogy felhúzza a másikat, ha fexik, meg a távolra ható ököl is, mert attól mindég fexik szinte az ellenfél. Nem sebez sokat, de nagyon jól jön.
Nekem az egyik karim 2h a másik 1h+pajzs ... az 1h az elején kb semmit nem sebzett, most már azért van olyan fegyvere, ami jó. A pajzsra nem teszek semmit, arra megy felszerelésbõl. Az egykezesre viszont kell, illetve arra is még cuccokból. A kari jobban bírja, mint a 2h, viszont a 2h sokkal jobb támadóerõben, van hogy egy körben 2 ütésével kivégez vkit. Vele nem is nagyon használok skilleket, úgy jó ahogy van, max a faltörõ kosos bigyóját, mert azzal a csata egyik végébõl a másikba át tud menni úgy hogy sebez, míg gyalog nem tudna.
Ez egyszerûen nem annyira van kitalálva ... így is problémás néha mozogni velük ... simán ott szoktam hagyni pl a városban három karit valahol, és az egyikkel megyek barangolni és lopkodni :) úgyis a main a lényeg, akit irányítasz, a többi a harcon kívül csak kolonc. A DD is tökéletes volt egyedül, sõt. Pl Black Cove koponyás kapunyitását is egy karival csináltam a csapdákat kerülgetve, a többi meg pihent valahol.
Ez nem egy D&D játék, ahol nagy csapatokkal nem csinálsz mást, csak harcolsz meg beszélgetsz ... azért ez bizonyos tekintetben interaktívabb játék :)
Illetve a harcban is néha a 4 karinál is a field effect skillekkel óvatosan kell bánni, mert magunkat is megszívathatjuk. Pl ezért is tartom jó magasan a tûz és méreg ellenállást. A méreg egyáltalán nem is zavar, mert így lvl8-9-en 2-3-at tikkel, és mire lejár alig visz le vmit, barangolás közben is simán átszaladok a méregtócsákon ... problémásabb, hogy a csapat magától ki akarja kerülni, az északi mérgezett hídon is úgy kellett belekényszeríteni õket a méregbe, különben megkerülték volna a fél világot :)
Már a legelején alap ... sok minden hasznos infót meg lehet tudni tõlük. Pl szinte minden helyszínen vannak patkányok, akik az adott helyre jellemzõ titkokat is elárulhatnak. De pl már a játék elején a városban van olyan küldetés, ami konkrétan erre épül, állat adja.
az, hogy most nem tudom mire költeni a pénzem és van mittomén 50-60k-m, még nem jelenti azt, hogy a késõbbiekben ne lehetne NPC-knél valami bitang drága cucc, ami lenullázza a "bankszámlámat"
más RPG-be jártam már így, szóval inkább begyûjtök mindent, amit lehet (:
30+ ora utan mar jocskan bele kellett szaladnod pl. a polgarmester kutyajaba (vagy macska vagy miaz), meg a mellette levo epuletben a szukaba, stb. :) ok pl adnak questet
Há lehet. Momsmá ilyen tükörpartim van. Amúgy csatában elég effektívek, bár a kétkezes fegyósok helyett két egykezes kellett volna pajzzsal, mivel többnyire már csak állnak egy helyben és védenek. Nem tom van-e pajzsos skill, amiben be lehet defendelni magát.
Én értem, de a játék alapból figter+mage kombót ad, gondoltam azért, mert késõbb majd lesz mellé rugó stb. Hát nem. A lovag+mage kombóm mellé kaptam még egy lovag+mage kombót. :DDD
Naigen, de azoknak nincs spéci személyiségük, meg személyes quest-jük stb., mint Madora-nak pl. Azért nem lenne jó ötlet õt és Jahan-t lecserélni. Fõleg hogy Jahan-ból egész faja mágust kreáltam nagy nehezen.
ott ahol jarsz a story-ban, szerintem mar elerheto a Hall of Heroes (villog jobb oldalon a piramis ikon), vagy ha nem, hamarosan ott olyan hanchmant veszel fel, amilyet csak akarsz, kerdes, hogy melyik helyere nekem az egyik mainem egyebkent olyan, amit leirsz, csapdas lockpickes tolvaj, ijjal, es igen, nagyon imadom
De minek lopni??? Annyi loot van, hogy az összes NPC-t végignézve és mindent becserélve náluk, ami érdekesnek tûnt is dugig vagyok drága cuccokkal... Elég a hullarablás. :D
beszél, és elteleportált valami fagyos helyre, ahol zárt kapuk vannak, meg egy láda.. a ládát sikerült kinyitni (pontosabban szétverni), de a kapukat nem.. azok mikor / hogy lesznek nyithatóak ?
én azt vettem észre, hogy nem árt nyomkodni az ALTot, nem csak folyamatosan lenyomni, mert nem mindig jeleníti meg az összes földön heverõ dolgot (volt, amit kijelzett, majd nem, pár nyomás után újra, és az embereim nem mászkáltak, nem a rálátás volt a probléma, a kamerát se tekergettem, sztem bug..)
idõközben én is elértem a lvl 10-et, sikerült megtanulni a láthatatlanságot, a varázslónõm bár képzetlen a lopakodásban, de a kettõ együtt használva védhetetlen, zsebtolvajlás ugyan nem megy, de a házakban bármit összelop, akár a tulaj orra elõl is elemeli a tárgyakat, szóval anyagi problémákra már nem számítok :D
Sajnos nagyon hiányzik a rugó a csapatba. Dehát az alapfelállásban sem rak be a gép kezdõ karinak rugót. Így most a csapdákat csak közelrõl szúrják ki, szal. robbantgatni kell, meg tárgyakat elõre dobálni stb. Rohatt uncsi néha. meg az is, hogy a durvább szintû ládák kulcsát meg kell keresgélni (és néha nagyon nem van közel :D). És persze a spéci scrollokat stb. sem szúrják ki magas perception nélkül, osonni sem lehet nagyon (az mondjuk mind1). Szal. kéne egy rugó, aki íjász. Dehát most már hogy képzem át valamelyiket (ennyire)?!?! Lesz valami respec NPC, azt írják. Kérdés mennyire respec... :DDDD
Nembaj, jönnek jobbak. Úgyis annyi a loot, hogy már fárasztó azonosítgatni õket (pedig 5-ös lorecraft), meg elcserélgetni ami nem kell. Inkább hurcibálom õket magammal...
Amúgy így, hogy mindkét mágusom tud 2-3 idézést, gyakorlatilag folyamatosan kint tudok tartani két summont. Az ellenfelek jól elvannak velük. :D Azon filózok, hogy betolok egy-egy summont a lovagoknak is. Nem lesznek erõsek, de elterelésnek jók. Gyógyítani is tud mindenki, ez sem fog tán ártani... :D
Leadership is fontos. Gyakorlatilag szinte mindenkinek van nálam szépecskén egy pár pont (fõleg gearbõl), de a fõlovagomnak már 6-os. NAGYON durva bónuszokat ad a többieknek, pl. +10initiative, az kemény. Sokkal táposabbak csoportban, négyzet felállásban. Így a man-at-arm-os gyógyítást is tudják tolni egymásra, mert ugye touch távolság.
ha ez megnyugtat: igen, akkor elég sok itemet hátrahagytál :)
Hehe, amúgy így lev10 felé kellett rájönnöm, hgy az ALT-ra nem mutatja meg az összes földön heverõ tárgyakat, mert amit füst/köd borít azt leszarja, akkor is ha mellette/felette állsz, pláne ha nem elég maags a perception-öd. :D Mennyi faja cuccot hagyhattam így ott eddig, te jó isten... :D:DD (úgy jöttem rá hogy Black Cove-ban a végsõ bossfight után gyanúsan nem voltak jó cuccok, aztán vakon tapogatózva szedtem fel a narancssárga jóságokat, amit baxott kijelölni (még nevet sem írt nekik, ha rámutatok). :D Jó vicc.
Öcsém ilyen nincs. Vagy 10x próbáltam meg azt a köcsög Galagher-t meggyõzni charm-mal, de ha neki 3, nekem 7, akkor mindig veszítek auto resolvval, pont nélkül. Akárhányszor gyakorlatilag. Ez vagy bugos, vagy nemtom. Kurva anyjukat rohadékoknak... Mégis mi a rohadást csináljon az ember ha minden ilyen questben elakad... faxom már ebbe...
Az erõsségét nem tudom, de a használatát is, bizonyos varázslatok büntetéssel használhatóak ha nincs meg az adott main stat vagy skill érték hozzá. Ettõl kicsit csalóka lesz a megtanulásuk, mert a könyveknél csak azt látod, hogy hányas lvl szint kell a megtanuláshoz, de hogy egyébként még milyen követelményei vannak, azt nem.
Az erõsségét inkább a main stat határozza meg, mivel arra %-os levonást vagy bónuszt ad.
A szükséges action pontot befolyásolja. Így magasabb szintû varázslatok olyan sok action pontba kerülnek, ha nincs elég skilled is hozzájuk, hogy gyakorlatilag nem tudod õket használni.
A pyro,hydro..stb skill csak a varázslatok mennyiségét befolyásolja, vagy az erõsségét is?
Á, nekem ebbõl elegem van én amit dob a gép elfogadom vaze. Nemmegy, nemmegy. Megy máshogy. Mortician-t is kinyírtam a gecibe, méghozzá úgy, hogy Õ támadott meg engem. :D
Egyébként a piramis teleportkövek miatt egy kicsit szomorú vagyok. A DD-ben nagyon jó volt, mert ezek segítségével lehetett tök jól teleportálgatni, és bárhonnan-bárhova mûködött. Itt meg minden sarkon van Waipoing Portal, amikre bármikor bárhonnan oda lehet utazni, ráadásul a piramis kövek nem mûködnek olyan területek között, ahol a játék külön tölti azt be.
Miért lenne 'csalás' mentést használni? Ha már 'RPG feeling', ennyi erõvel ha egy csatában levernek, akkor kezd újra a játékot vagy tedd le, hiszen vége van a játéknak, a csapatod nem élte túl.
Egyébként meg pl az ork könyvtáros csajnál sem mentettem, bebuktam, megcsináltam más úton. De vannak helyzetek, mikor meg szeretem nézni a történéseket több szemszögbõl.
A temetõben is a szellemeknél megnéztem mind a két választást, végigjátszottam egyik iránnyal majd a másikkal, és onnan folytattam.
ez segít egyébként az rpg feelinget megtartani, hogy minden lehetséges rossz döntés elõtt csalsz, és visszatöltögeted? nem lenne hangulatosabb a játék, ha nem csinálnád?
Naná, steam, azonnal patchelve mindég automatán. De nekem 7/3 arányban az én javamra IS veszít az automata. Ezé is mondtam, hogy szvsz., nekem akkor valami szpesöl verzióm van.
Ált nekem ha nagyobb arányban érvényes az én esélyem, akkor automatán gyõzni szokott. Sõt, Néha még akkor is, ha pl 3/2 arányban nekem van kevesebb. Az eredeti verziót tolod? :D
Én pl a teleport piramisért bemenve a fürdõkádas jelenetnél 7/2 arányban elvertem a csajt kézzel ... persze automata nem sikerült volna, manual is harmadjára sikerült :)
A multit próbálta már valaki? Nekem furcsa, hogy akkor is két karaktert ad a játék, és a csatlakozó lehet a kettes karakterrel. Vagy valamit rosszul csináltam?
Már kérdeztem. Dobozos CE verziót lehet majd nálunk kapni? Tud valaki valamit errõl?
"Én nem vettem semmilyen csalást észre."
Én nem vettem semmilyen csalást. Az elöbb simán csináltam meg egy 7-es boss küldit 2 boss 6 csonti,amibõl kettõ ijász, 2 mágus 2 közelharci enemy volt, ráadásul úgy,hogy elötte párbeszéd volt a boss-al, emiatt még rejtözködni se tudtam.
A harc tartott 3 körig. Ijásszal barrage a varázslókba, majd fõnököt rájuk dobtam a mágussal. Egy hulla + 200 damage a bossba az eséstõl. Aztán a harcosnõvel elindultam a bal oldali ellenségek felé. (ez kb. ahogy szokott semmit nem ért.)
Main pyromancerrel a fõnök és a mellette még fél élettel rendelkezõ csonti alá olaj majd meggyújtottam flarevel. 2 hulla és a fõnöknek maradt félHPja.
Az õ körükben befagyasztották a harcosnõt,megidézteta fõnök és kiosztottak átlag 40 sebzést fejenként. (600-800 van nekem, szóval nagyon megijedtem...)
Következõ körben ijászom 3-szor lõtt a fõmukiba egy kritikussal 80-110 sebzést neki, ami után a mágusomtól kapott egy kiselektromosságot és már meg is halt. 3 hulla. Harcosnõ ugye kimaradt a freeze miatt. A pyro firerfly-al kinyirta a csonti ijászt és a csonti mágust. 5 hulla. Az utolsó csonti ami maradt az meghalt a 3 körben. Tehát még gyógyítanom se kellett,pedig mindkét mágusom tud gyógyítani.
lehet, ezt a 2 papír - olló - kõ kezdést azért figyeld, hátha tényleg bedobálja sûrûn neked is bár olyan húdesok ilyen beszélgetõs rész nincs is (hálistennek)
Hát énmá próbálkoztam mindennel. Az automata az veszít ugye általában. Ha meg én csinálom, akkor meg mind1, ha mindig másikat nyomok, vagy ha ugyanazt, ha taktikázok és figyelek rá õ mit nyomott elõbb, vagy bármi más. Nem lehet valódi random semmiképp, mert akkor nem pont nélkül buknám el mindig.
én azt vettem észre, hogy van 1-2 elõre fixált pattern, amit "dob" a gép pl. amikor 2 papírral kezd, majd olló, majd azt hiszem, kõ ezt csak ma megkaptam ~3x, pedig alig egy órát játszottam
Viszont a grafika az pazar gyerekek. Nagyon szép részek vannak benne, de tényleg. Ezekután kíváncsi vagyok a Sacred 3 mit hoz, mer már berendeltem, már csak várni kell rá és jövõ hónap elején az is jön. node ezt nem könnyû ûberelni. Sem a hangulatot.
De ezt írtam. Sima csonti íjász, amit beidézget párat a fõnök, hogyne. van hozzá elegendõ mágusa is stb. Így van. Van valami rohadt nyílvesszõjük, ami több méreg és tûz sebzést okoz 1xrre. Nem csak nekik van sajna ilyen. Dehá ez van. :D
Na amúgy kitakarítottam ezt a térképet BOSS-ostúl, már csak ilyen macskával beszélõs szintû mellékquestek maradtak. Holnap folyt. köv. :D De ezen a charmoláson megin kibuktam. :D Nagyon csal, nem kicsit.
"Szaros íjászok simán besebeznek egy lövésbõl 200HP-t már 7. szint környékén. Érted egy sima csonti íjász, van belõle x darab + keményebbek. Én meg csak kapkodok levegõ után."