Craftolás mennyire létszükséglet egyébként? Egyelőre nem akarok rá pontot tenni, meg annyira túlbonyás többlépcsős, hogy nem is látom, hogy mikor fogok valaha értelmeset csinálni. Eddig kh. heling potit csináltam....
A varázslóval szeretnék új varázslatokat tanulni, csak nincs kitől és hogyan, még ha tennék is skill pontot. Nagyon kéne az eső varázslat...
A zombik felett sárga kérdőjelek jelennek meg. Ez mit jelent?
kérdőjel: Azt hiszem, nem tudnak tájékozódni, nem tudják merre vannak vagy ilyesmi. Azt hiszem én is többnyire potion-öket gyártottam, ilyen kenyérsütésnek pl. nincs sok értelme. Varázslatokat vannak dögivel. Többnyire venni tudsz kereskedőktől de találhatsz is. Ha pontot raksz rá az azt jelenti, hogy egyre többet memorizálhatsz és egyre magasabb szintű varázslatokat sajátíthatsz el.
Azt hiszem pl. az esővarázslathoz viszonylag későn jutottam hozzá, mert tudom, hogy volt egy nagy lávatengeres rész és emlékszem, nem nagyon tudtam bemenni, csak teleportálgatással, illetve miután meglett az eső scroll. De lehet hogy csak az én bénaságom.
Az eső nagyon hasznos lenne sok helyen, de azt a játék elején nem tanultam meg. Mást tartottam fontosabbnak. A fagyasztás varázslatot, mert bal ctrl + bal kikkel sem lehet oltásra használni sajnos.
Azt kell még megnéznem, hogy scrollból hogyan lehet könyvet csinálni, hogy megtanulhassa a varázslónő. A hatalmas mérgező tavacskán végül sikerült átkelni telekinézises és 9-es csapdaérzékelős varázslónővel. Jópofa volt.
Egyebkent ha jot akarsz magadnak akkor mindenkepp vidd vegig ezt a jatekot es a masodik reszet is mert ez a ket jatek a valaha keszult osszes jatek kozul a legjobbak koze tartozik. Az elso reszt 170 oranal fejeztem be es kb. 75%-ban mindent megcsinaltam. A masodik resszel most jatszok es 150 oranal vagyok vele es sztem meg egy 30-40 orat biztos beletekerek minimum.
Az elso reszben van egy-ket fejtoro ami nem kicsit frusztralo es oncelu, mindenkepp nezz korul alaposan mindenhol (rejtett mini kapcsolok!).
Hát, nem könnyűek a csaták. Most vagyok ott, hogy az orkok és csontik ütik egymást. Itt kellett az első csata reaload. Mármint kivéve, amikor eleve esélytelen lett volna lvl 4. vs lvl7 szörnyek ellen. Viszont jó ideje semmi questet nem sikerült lezárni. A csapás házat viszont kirámoltam.
A játék viszont nem mindenhol következetes. A láva pl. nem tűz. A tűzimmunitás sem véd meg ellene...
A harc animációt nem gyorsítani valahogy?
Kezd egyre keményedni a játék lehet, hogy mert eddig nem nagyon craftoltam. Most azért a varázslóval megtanultam pár újabb varázslatot. Az viszont homályos, hogy a varázsbotok töltését miért nem ismeri fel a játék. A fireball meg van saját skillből és botból is. De botból nem tudom elvarázsolni. Ha bezzeg a farkas idézéses bot kerül a kézbe, az abban levő töltet automatikusan rávágja a quckibarra, hogy másnál is. Nem értem.
Lassan nem nagyon tudok továbbmenni sehova. Az orkok utáni barlangban vagy egy hely, ahol 4 db bitang rák és egy iszonyat erős mágikus láda köpköd rám. Feltápolva talán már menni fog. Másik irányban is játék elején látott 7. szintű farkasok és a csapdás ház után meg 7. szintű élőholt. Nagyon nem az összevissza kapkodós és darálós a játék. Most érzem azt, hogy a varázslatok kombózását és mást el kéne kezedni valahogy. Csak eddig nem sikerült túl sok olyan dolgot szerezni, amivel pocslya vagy más csinálható lenne.
Nah, megtanultam néhány varázslatot, picit átbalanszoltam ezt-azt és sikerült a ládás rákokat és még utána egy rákcsapatot is lenyomni jól. A nyilakon kívül más fogyóeszköz fogyása nélkül. 1-2 heling poti nem a világ vége.
De, hogy a fizikai immunitásos, brutál csonti és minden 7. szintű kísérős bandát hogyan lehet majd lenyomni, de azon pislogok majd egy sort. Egylőre ötletem sincs... Odacipelek majd egy rakás hordót vagy nemtom, de ez majd a jövő zenéje.
Legyen minél több szörnyidéző varázslat. Alacsonyabb szinten van megidézhető csontváz, meg elementálok. Magasabb szinten csontvázlovag stb. Csináld meg a Fejetlen Nick küldetést is, akkor az lesz a jutalmad, hogy Nick bármikor megidézhető. Én mindig azzal kezdtem a csatát, hogy mindent megidéztem amit lehetett (karakterenként 1 segítőt enged). Általában plusz 2-3 segítővel mentem a csatában, ami már jelentős előny, még akkor is ha csak pár körig élnek. Másik kedvencem a csábító nyíl és varázslat, amivel egy ellenfelet pár körig magad mellé állítasz. Így már volt úgy hogy ideiglenesen 8-an harcoltunk az ellenség ellen egy csatában :) Egy kis csalás: a csábító varázslat előtt érdemes egy mentést nyomni, mert ha sikertelen a varázslat, akkor csak visszatöltöd, és újból megpróbálod. A 2-3. általában sikeres szokott lenni. Utoljára szerkesztette: Dynamic, 2019.12.24. 18:53:35
Igen, ezekkel próbálkozom, ha túl erős az ellen. Csak valami varazslattal egy akcióval is ki tudtak nyírni idezett lényeket. Haladok a barlangban tovabb, a rakokat leverem mar siman. A nagy csontis banda meg messze túl erős. Majd össze kene craftolni valamit, amitől tobb akcio pedig pontom lesz, meg valami gyorsító varázslat kozelharcosnak. Az ijasz pancelcsokkentese is nagyon hasznos lassitassal.
Hát, bakker jó nehéz játék ez. Hogy ezt videók nézése nélkül ki és hogyan tolja végig... Ott vagyok a nagy koponyás teremnél, kapcsolók, de semmiféle támpont, hogy hogyan működnek vagy mit kéne csinálni... Van nevük ok. És? A támpont nélküli kombinatorikai "fejtörőktől" a falnak megyek.
Utólag nem lehetséges módosítani a játék nehézségi szintjét? Mert kb. most jutottam el oda, hogy ezt kezd rohadtul nem élvezetes lenni. Kb. azonos szinten levő szörnycsoportokat lehetetlen feladat leverni. A temetőben levő élholtak és a nagy koponya mögötti kalózokat is. Basszus azzal kezd, hogy egy atomnagy méregizét varázsol és mindenki szinte kb. félhalott lesz tőle.
Ez így kb. annyira szórakoztató, mint sajtreszelővel rejszolni. Immunitást kapni semmivel sem tudok...
Nem emlékszem már, hogy ott mi volt a megfejtés, de voltak olyan fejtörők, ahol én is csak videó segítségével tudtam tovább menni. Szerintem nem lehet nehézségi szintet módosítani. Én normálon nyomtam. Mindegyik csatát meg lehet nyerni minimális sebzéssel, csak sokszor agyalni kell meg trükközni. Ki kell használni a tereptárgyakat kombinálni azokat, illetve a korábban említett csábító varázslatok és lény idézés segített nekem sokat. De millió módon meg lehet nyerni. Vannak BOSS fight videók a youtube-on, ott is láthatod, hogy mindenki teljesen máshogy oldja meg. Esetleg nézd meg azokat.
Ha nagyon nem boldogultam valamivel, akkor tudtam egy kicsit csalni is úgy, hogy kinyírtam gyorsan 1-2 csicskát utána elteleportáltam a harcból mindenkit, felgyógyítottam a csapatot, utána megint vissza, és ugyanez elölről. Addig csináltam, míg olyan kevesen maradtak, hogy a főgenya egyedül maradt és onnan már könnyen dolgom volt.
A BOSS fight videón látom, hogy ha szétszedem a csapatot, akkor csak egy ember lesz a mérgező tócsában. Csak akkor nálam kb. itt kezd elveszni a hozsánna meg varázs. Mert nem az a jó nehézség, ha reloaddal lehet csak megoldani. Az a jó kihívás, ha a tócsa ellenére is megoldható lenne felkészülés nélkül...
Mert ez így meg kb. cheat... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.12.30. 18:22:43
Ja hát bossoknál alap, hogy ne egy négyzetméteren álljon a csapat, hanem minél jobban szétszórva. Pl. Braccus Rex-szel szívtam sokat, mert kapásból tűzesővel nyit, nekem meg ott álltak egy kupacban az embereim és minimum ketten már az első körben kipurcantak. Egyesével kellett szétszórni őket messzire egymástól, mielőtt támadtam volna. Egyébként nekem meg pont az tetszett, hogy mindig meg kellett fejteni, hogy hogyan győzzek. Mindig teljesen máshogy kellett és nagyon-nagyon idegesítő volt sokszor amikor 10-edjére is kinyuvadtam, de amikor rájöttem a megfelelő stratégiára, és győztem, az az érzés felbecsülhetetlen :) Utoljára szerkesztette: Dynamic, 2019.12.30. 18:41:49
De szembemegy azzal, hogy ne legyen save and reload. Ergo a játék "cheat" nélkül játszhatatlan. A Pontius Pirate-ot lenyomtam, elmentettem quicksavvel, a láda meg hirtelen támad. Visszatölteném, de sehol a qucksave. Eddig élveztem ezt a játékot, de most kezdi nagyon felbaszni az agyam...
Egyik kedvenc trükköm lett a piramisok közül az egyiket a varázslónál hagyom és ha bajban lenne a másik embernél levő, akkor kiteleportál jó messzire, ahol gyógyítható vagy tűzoltható, ha kell.
Az is tetszik, hogy tényleg nagyon okosan használva a tárgyakat és scrollokat jó eredmény érhető el. Másodjára még könnyebben levertem a kalózt, de azért egy ember most is meghalt, de magát is felgyújtva a molotov koktél tette a dolgát...
De, hogy az élőholtak ellen mit kéne tenni, az egyelőre homály. A megidézett lényeket elsőre kinyírják és egyik sem túl erős az élőholtak ellen, mert méreg és vérzés nem játszik. Érdekes menet lesz.
Megpróbálom a csatatér környékét valahogy robbanó hordókkal körbevenni meg ilyesmik. Hátha.
Az viszont ziher, hogy a II. részt, ha ezt sikerül letolni nem fogom ilyen nehéz szinten. Azért ez durva. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.12.30. 19:56:00
Az is tetszik, hogy azért az okos fejlődés és jó varázskombók és tárgyak által mit lehet elérni. A 7. szintű farkasok a segítő farkassal is 2. szinttel ezelőtt simán levertek. Most úgy vertem meg őket, hogy a saját embereimet megütni sem tudták az idézett pókot leszámítva, ami whatever, Azért van.
Az, hogy van színe a fegyver és páncéloknak annak van valami "set" hatása? Vagy csak pusztán informatív a színe? Eddig semmiféle kombót nem sikerült találnom...
Legnehezebb szinten úgy tűnik bizony kell craftolni, mert így lesz sok nyilad. Az meg kell sok helyen.
Az viszont homályos, hogy pl. semmilyen crafting guidban nincs nyoma pl. az ezüst olvasztásának és 3-as skillel sem sikerült megolvasztani.
A javító kalapácsot hányszor lehet használni? Vagy ez szerencse kérdése?
A varázsló szokás szerint itt is ultrapower egy ponton túl. Alacsony szintű varázslatokkal tudja erősen módosítani a környezetet.
Az itt levő listábal a HL = hero level. Ez a tárgy megalkotásakor vagy viselésekor van? Tehát, ha alacsony szinten készítem, akkor magas szinten a hős szintjével nő a hatása a tárgynak?
A boostolást sem értem. A nevesített varázsfegyverek esetén nem lehet tápolni őket? Pl. a fenőkövön eddig semmit sem tudtam fejleszteni. Vagy a húrral a íjat.
Nah, tényleg korlátlan a szabadság a játékban. Az erős harcosok elcipeltek három robbanó hordót és egy mérgezőt is, és egy tartalék volt. Letettem a temető szűk bejáratába, majd uzsgyi. Beállt mindenki. Beküldök egy fireballt mondván lássuk mi lesz és tűrtem fel az ingujjam...
... majd pislogok. A fizikai immunitásos halott nő instamurder és még többek. Gyakorlatilag séta a parkban volt a leirtás. Durva.
A gyorsítás varázslatot elsütve néhány méterre tűzfelülettől hol égni kezd a karakterem, hol nem. Ez mi a rákért van...? Semmiféle utalás nincs a játékban erre...
Jól. Cysealben kv végeztem. 11 szint körüliek a karakterek. Tegnap ott maradt abba, hogy goblinoknál barlangnál vagyok és van egy szobor, ami blokkolja az utat és nem tudok vele még mit kezdeni. Megyek tovább másmerre. Gondolom én..
Viszont ami nem tiszta még most sem a crafting és annak igen szélsőséges vonásai. Erős mérget keverni nem nagy szám és fegyverre tenni. Viszont tűzsebzéshez meg, ha jól látom essence kell. Drága, alig van belőle. Majd pont erre fogom pazarolni...
Találtam pl. olyan scrollt most, amiből spellbookot kéne csinálni, mert vásárolni még nem tudtam olyat sehol. Ahhoz meg ilyen kell, ha jól látom.
Egy rakás étel van, de úgy tűnik azok használata kb. a meh kategória és akkor is, ha a hozzá való skillt tudja az ember.
Kovácsolással is elég brutálisan fel lehet tolni a páncélokat és fegyvereket. 3 szinten tudja egy kari, de csak 2 db tárggyal. Ha mát egyszer lett kovácsolva valami, akkor későbbi is lehet, ha fejlődött közben a kovácsolás? Akkor jobb lesz tőle? Vagy akkor kell új alap tárgy, amit lehet fejleszteni?
Akár így vagy úgy, de én asszem most felhúzom 5. szintre tárgyakkal. Mert brutális bónuszt adnak.
Azt sajnálom, hogy nem tettem korábban a kereskedésre pontot, mert craftolással simán pénzt is lehet csinálni. Azért adtam ki már komolyabb pénzt erre-arra...
N+1 féle guide és táblázat van fent craftingolásra, de egy részükből hol ez, hol az hiányzik, pl. a bombakészítés nincs benne ebben.
Az is érthetetlen, hogy miért csak bőrsisakra enged tenni mágikus boostokat, de acélra nem. Ez így most olyan, hogy akkor melyik kezébe harapjon az ember.
De eddig tetszik. Nagyon. Ez az első játék, ahol van értelme a crafting és kobácsolásnak. Anélkül már régen nem lenne elég spéci nyílvesszőm és olyan táp cuccom, ami van.
A harcrendszere is piszok jó. A BG III topikban meg valaki azt írta rá, hogy tök átlagos. Pislogok. Kicsit más tárgyakat használva és bőkezűbben ugyanaz a 12. szintű ork csapat elsőre elpicsázott, másodikra meg én őket.
Nagyon figyelni kell az erőforrás használatra. A nagyon erős csapatok a csábítással úgy leverhetőek, mint állt. Egymást ütik és gyengítik, engem nem is támadnak, majd a végén a kevés túlélőt lepofozom.
A DOS kb. úgy néz ki, mintha az RPG fanok összes kérését egybegyúrták volna és berakták volna egy játékba. Bár a lopakodás skillre még nem volt szükség. A zárnyitásra azért már igen.
Életem egyik legjobb játéka eddig. Ez sem hibátlan, de messze, messze átlag feletti. Annak is örülök, hogy már az EE változattal tolhatom. Ha a BG III ilyesmi lesz, akkor hajjaj... :)
Csak az első két részt kéne végre letudni... 16 éve tervezem... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.13. 14:13:52
Igen, én akarok. A craftingolást leszámítva alig pár helyen néztem dolgokat az elején, amíg nem éreztem rá.
A másik irányban meg 13. szintű emberekbe botlottam.
Most saját magamtól jutotta be a burok alá és találtam meg a kapcsolót a tükör túloldalán.Bár arra kíváncsi lennék, hogy aki nem gyúr az észlelésre az hogyan találja meg, mert spellel vagy mással igen korlátos ideig lehet növelni.
Ha ez az út is nehéz lesz, akkor olyan csata lesz, hogy ahol nagyon komolyan erőforráshoz kell nyúlni. Bár lehet, hogy csak én vagyok skót használni túl sok spéci nyilat, koktélt és mást...
A kaják elkészítésének van értelme? Mert van olyan skill, ami duplázza a hatást. Azért egy egyszerű izétől +2 erő az sok, még ha csak rövid ideig tart. Csak a +2 const.-nak nincs értelme, ha egyből nem is ad HP-t. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.15. 23:50:10
Azt megnéztem még, hogy milyen tanulható varázslatok és képességek vannak. Egy csomó jól jönne, de egyszerűen nem jött belőle skillbook. Pl. íjásznál a skillből csábítás az elég durvának tűnik. Az íjászom talán a legsokoldalúbb karakterem. Mindenféle elemmel képes egy csomó mindenre.
Az is lehet, hogy ideje lenne költeni a mágusnál a skillekre, hogy olcsóbbak legyenek a varázslatok, ahogy harcosnál a képességek. Az AP-ket próbáltam még fentebb tolni, nem sok sikerrel eddig.
Sajnos úgy tűnik a karakter szint és a szörny szint közötti difi itt is túl erős faktor pl. a sebzés kiszámításánál... Álá Witcher III.
CR 5] Potion (STR) | Minor Constitution Potion + Bone Dust [CR 5] Potion (DEX) | Speed Potion + Sinew [CR 5] Potion (INT) | Minor Perception Potion + Void Essence (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (CON) | Empty Potion Bottle + Bone Dust (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (SPD) | Empty Potion Bottle + Void Essence (May required the recipe book to craft: unconfirmed) [CR 5] Potion (PER) | Empty Potion Bottle + Eye (May required the recipe book to craft: unconfirmed)
Ezek permanens bónuszt adnak, ha megcsinálom?
Az egy működő stratégia, hogy 12. szinten vagyok. Jahant felvéve most ő is az lesz. (Eddig nem cseréltem tagot.) Lesz egy rakás sklii pontja. Nem akarom semmire használni, de 5-re húzható a crafting. Bármit megcsinál. Ha craftolok, akkor beveszem a csapatba és megcsinálja, majd visszaváltok a másik emberre. Mindig elérhető marad egy karakter?
Mi értelme van annak, hogy 6. szintig is lehet skillt tanulni? Van értelme? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.24. 17:53:00
Vagy dettó ez tárgyak eladásával pénzhez. Csak a 20%-kal drágább eladás és vétel 40% difi összességében.
Meg van egy olyan tárgy, hogy kifinomult gyűrű készlet. Mi a fenére jó az? Nem találok róla semmit. A gyűrű kraftoláshoz szükséges üres gyűrűt eddig 0 darabot láttam...
Na, hát közben kiderült, hogy ilyen ládikás izé, abból lehet gyűrűt csinálni. Csak nem úgy néz ki, mint a crafting doksiban a szürke gyűrű... Eszméletlen miket lehet csinálni 5. szintű kovácsolással és tárgykészítéssel.
Az egykezes harcosom blokkolása 40% táját karolja és akkora védelme van, hogy azonos szintű ellen -50% sebzés. Meg a leadership miatt atomtápol még mindenkit.
A kétkezes harcos kritikus 30% felett.
A varázslóm intelligenciája asszem 17-es.
Nyilak, bombák, amit csak akar az ember. Bár a bombák nem túl erősek már így 12. szint táján, de a sok féle speckó nyíl. Ej.
Jó ez na. Az első játék, ahol van értelme tényleg a craftingak és nem csak olyan tárgyat gyártasz le vele, ami dísz.
A kék 2-es helyen levő két oldalsó zárt részt hogyan lehet kinyitni? Az egyikhez még el is tudok jutni, de a másik előtt lávafolyam van. Semmivel sem tudtok hatni rá. A lent levő 4 db kapcsoló a lépcsőn semmire sem jó. Kattan. Ok. Az feedback nélküli logikai rejtvényekkel nem tudok mit kezdeni...
Az 1-es kék helyen levő résznél is lávafolyam. Egy kapcsolóval hatalmas fémládát tudok előhozni és mozgatni, de hogy mire jó...? Nem jöttem rá.
Néha nagyon rejtélyes ez a játék és őrületbe kergetni az embert, ha nem jön rá valamire. De ez eddig a legjobb RPG talán, amivel valaha toltam. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.26. 18:10:01
A ládát lebegtető varázslattal lehet kihozni (ha arról beszélsz, ami egy rács mögött van egy lávatenger közepén). Feather fall, magyarul nem tudom hogy fordították. A másik lávafolyamos részen, ahol a kívánság kút is van, azon is azt hiszem valami lebegő varázslattal lehet átmenni. A négy kapcsolóval emlékeim szerint ha egyszerre kapcsoltad be, akkor lávatengert lehetett aktiválni, aminek segítségével mellesleg a nagy dög Guardian szinte harc nélkül, pofonegyszerűen lenyomható :)
Ja, a nagy dög leverése pofonegyszerű volt. Sok HP-ja volt, de támadó ereje kb. semmi. Csak nem látom, hogy hol aktivál lávatengert. Sebaj.
Valamikor volt olyan varázslatom, ami az a lebegés volt, hogy lehet járni bármi felett. Most nem találom. Majd megkeresem. Az mindenesetre érdekes, hogy a 100% tűzimmunitás varázslat a láva ellen nem működik...
Viszont lebegtetős varázslatot na, azt még nem láttam egyet sem. Utánanézek. Bár, ha csak loot van benne, annyira nem vesz érte a fene.
Az Idők Végzete helyen a titkokat áruló nő térképei szükségesek a játék végigjátszásához? Bitang sokat árul, de drágák is. Mindenesetre nem szórom a pénzt. Jahannal nem játszok felhúztam 5/5/5-re a craft, kovácsolás és kereskedelmet is. Így elég szép pénz jön be. Aztán, ha nagyon kell, akkor a n+1 alapanyagból nekiállok még tárgyakat csinálni.
Egy barlangban találtam fémkupacot vagy mit és közölte, hogy nincs szerszámom a bányászathoz. Ahhoz mi kéne? Mert eddig csákányt nem találtam. Vagy mi kellene ehhez? Gondolom vasércet lehetne bányászni.
Eszméletlenül bejön a játék szabadsága. Be tudtam jutni a palotába a titkos részen, de ha valakinek alapból nem lenne nagy az észlelése, akkor az elítéltekkel is be tudna jutni. Gondolom az ő sorsukról is lehet dönteni.
Az egész játék olyan, mintha minden RPG fan kedvenc hiányzó pontjait egybe gyúrták volna és abból készült volna egy játék. A II. részt is le fogom tolni ezeket után szerintem. Tudom, hogy igazságtalan az összehasonlítás a néhány év difi miatt, de az agyonhypolt DAO ehhez képest egy rossz tréfa volt. Becsületből toltam le. Ez a játék évek óta először okozta azt, hogy szombaton fél kettőig toltam, mert hajtott előre.
Úgy látom, csak az egyik kapcsolóval kellet variálni, erre rosszul emlékeztem, de a lényegen nem változtat, hogy a láva csapdával seperc alatt ki lehet nyírni :)
Bányászathoz valóban csákány kell. Asszem magasabb szinten lehet venni vagy találni.
Okas. A játék néhány skillje egyébként teljesen feleslegesnek tűnik. A lopakodást eddig pl. semmire sem tudtam használni. A zárfeltörésnek volt értelme, a főszálhoz is kellett. Mióta a varázsló tud láthatatlan lenni, azóta meg...
Bakker, eszembe se jutott, hogy élettelen tárgyra is alkalmazható. Sőt, még hülyébb vagyok. Elfelejtettem mivel játszok. Saját karaktert is át lehet talán dobni.
Na, ezért akarok a 2. résszel is játszani. A Gothic II óta nem éreztem ilyet, de ez annak a sokadik hatványa.
Köszi. A 2. résszel is játszottál egyébként? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.27. 15:53:05
Az EE-ben a régi Divinityk vannak, többek között ez az 1. rész is. Nincs sok értelme, szerintem. Ráadásul így csomagban most 89 euróért adják, de ha ugyanezeket a tételeket egyesével válogatod össze akkor csak 45 euróra jön ki!!! Vicc! Ennek aztán főleg semmi értelme.
A karácsonyi leárazáskor -50% volt, de mivel akkor még az első rész elejét gyűrtem nem akartam megvenni. Majd a legközelebbi leárazáson megnézem. Az első rész EE kiadásával már megkaptam a korábbi részeket is, de azok nem érdekelnek.
Csak közben most látom, hogy 1 résznél EE = enhanced edition. A másodiknál meg Eternal a Steamen. Annak tényleg semmi értelme. Ott a Divine Editon lesz a cél.
Na, most csalódtam picit a játékban. A varázslónő láthatatlanság + lopakodással elkommandózza magát a bánya bejáratig.... ...majd nem enged be csapattagok nélkül... :( Így meg sajnos agyatlan hentelés marad. Pedig reménykedtem benne, hogy nem. A teljes csapatot odáig elvinni képtelenség. Még láthatatlansággal is alig sikerült... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.01.28. 21:11:12
Az csak egy embert mozgat emlékeim szerint. Akkor is szét kell csapni, aki a bejárat előtt áll 3 embert. Akkor szétcsapom az összeset és több XP. Mert nincs külön reward azért, mert ügyes voltam. Kár.
Csapatot is mozgat de nem ez a lényeg. Amúgy is át tudod adni másnak a tárgyat úgy hogy nem vagy közvetlen mellette ("varázszseb"). Tehát lerakod a 'target' piramist, utána invertoryban átpasszolod valakinek a másikat, és mindenki odateleportál a targethez..
Na, most a halállovagoknál próbálok ellopakodni. Újabb sajnálatos feature hiány. Mozgásban akadályoz a láda és hordó, de egymásra rakva sem lehet belőle fedezéket építeni. Oszt miért...?
Kipróbáltam, hogy a sok pénzből vettem világi titkok papírokat a mindentudó nőnél. A felső kincs valóban kiásható volt. A térképen levő kincset 11-es érzékeléssel sem látom. Nincs korábban felásott nyom. Vagy az eltűnik? Lehet, hogy már kiástam és csak nem emlékszem rá?
Na most kezd kb. idegesítőbe átcsapni a játék. 14 szinten vagyok és esélytelen egyelőre leverni Mangoth és haverjait. Már harmadjára futok neki, megpróbálom akkor a szobába bezárva. Nevetséges basszus, hogy ezek a szarok MINDENRE mentőt dobnak. Elcsábítás? Nem megy. Leütés és bénítás? Az sem. Ők meg tolják a csoportos lassítást és minden szart. Nevetséges...
Nah, hát ez sikerült. Mivel az M. volt a főgenyó ezért kimaxolva egy stratégiával láttam neki. őt leverni. Ahogy lehet. Már eleve ott szemét a játék, hogy csata elején meg a mozgatáskor volt, hogy a vezetőm látómezejéből kimozgatta embereimet. Kedves...
Na, amikor ez nem volt meg, akkor én kezdeményeztem, ahogy kell. Leraktam két hordót már előre és bumm. Mondjuk annyira nem volt sok. Aztán sújtó ütés, és végül jött az "géppuska". A 16 db nyíl közelmenve egyetlen ellenfelet ér csak. Egyből meg is murdelt. Után már kb. séta a parkban volt, kb. mintha ott sem lettek volna. Persze azért dobáltam rendesen a gránátokat is és végre egyszer kétszer el is esetek a szörnyek, stb.
Durva mennyit számíthat egyetlen komoly változás a csatában. Meg annak megválasztása, hogyan álljunk fel. Ehhez képest minden korábbi RPG-ben szinte 'whatever' szint volt, hogy mit csinálok.
Viszont megnéztem, a testi erő és akaraterő picit alacsony volt mindenkinél, hát tettem rá pontot a sok spórolosából.
Jópofa az túlvilági lény, akinél újra lehet balanszolni az embereket. Már, ha bevállalod azt, hogy elveszhet egyes varázslat/képessége, mert azt is elfelejtik.
Az egykezes harcosomat úgy újra tudtam húzni, hogy most nagyobbat üt, mint a kétkezes. Neki minden skill újra megvehető volt, amit eddig összeszedett, csak egy magas szintűt bukott el, amit eddig úgy sem használt.
Azt hittem eddig, hogy ez a Witcher III találmánya, de ezek szerint a DOS-tól vették át. Vagy lehet, hogy egymástól függetlenül.
Van olyan skill vagy valami, amivel a gránátok vagy nyilak hatásosságát fentebb lehet tornázni? Meresztem szemem, de nem találok ilyet. Azt látom, hogy dobás távolságot lehet növelni, meg azt is észrevettem, hogy nagy távon hajlamosak sokszor nagyon mellé dobni a célterülethez képest.
Az idők végzete helyen folyamatosan tűzeső van. Ez valami bug vagy mi a tököm...?
Elkezdtem Honour nehézségi szinten Lone wolf perkkel a gamet,jó mert 3 éve játszottam vele utoljára így már nem sokra emlékszek, de egész kellemesen szopatom magam vele.
Az Imp közölte, hogy az a két egyelőre sebezhetetlen lény teszi, a jól értem.
Most tartok ott, hogy a harmadik helyszínen patkánykirály kinyírva, az ork csatakanca legyakta két emberét, a szerelmes és a patkányos csávót. Megtaláltam a rejtőzködőket, de csak úgy tudtam meggyőzni, hogy bízhatnak bennem, ha a varázsló csaj ad egy gyűrűt. Hiába vezettem ki börtönből a csapatot, hiába nyírtam ki a patkányokat, ez is kevés volt. Nem tudom mit kellett volna még tenni.
A fegyvertár kulcsa is megvan, de egyelőre még semmit nem tudtam kezdeni vele.
Van a véres vasrács és ott zárt ajtó meg két kar. Azokkal sem tudtam még mit kezdeni.
Az erdőben vagy hol még nem jártam.
De érzem, már közeledik a vége a játéknak.
A charisma skillt ti mennyire használtátok? Valahogy eddig nem éreztem hiányát, de most tárggyakkal elérhető az 5-ös, ha kell. Túl sok haszna eddig nem volt.
A tenebrium fegyverek sebzését növeli, ha növelem azt a skillt? Találtam az ork csatakanca pincéjében egy rakás fegyvert, de az 5/5/5 kéműves, kovács és tenebrium kovács nem tudja azokat továbbfejleszteni. A tenebrium fegyverek ezek szerint nem fejleszthetőek? Konvácsolni olyat még nem csináltam, de akkor most azt is kipróbálom.
Két hétig játszani nemigen volt időm vele. Valahogy most elfogyott a lendület. Itt vagyok.
Bal felső sarokban Cassandra. Kér tőlem füvet. Lövésem sincs hol van.
A röfi által megjelölt varázsló 19. szintű. Esélyem sincs leverni.
A két narancsságra jel közelében zárt ajtó. A szörnyeket előtte levertem, de semmiféle nyitó mechanizmust nem látok.
Az őrszobrokkal határolt területre bementem. Ott egy kapcsoló volt, amit nem értem el sehogy.
A két citromsárga helyre eljutni nem tudok. Van egy baszott erős 18. szintű szörnyekből álló banda pókkal és hüllő izével. A többi irányban meg insta kinyíró szemek. A jobb sarokban alul jártam, volt egy varázsló, aki egyezkedni akartam velem. Őt érdekes módon le tudtam verni.
Ok, és akkor innen hogyan tovább? Lövésem sincs...
Nem értem. Jártam itt. Nem adtam el a könyvet és a vérét elméleim szerint megszereztem. Mégsem találom sehol az inventoryban. Eladni biztos nem adtam el. Most kezd őrületbe kergetni a játék...
A másik amit nem értek, hogy volt egy rakás pénzem. Szőrén szálán eltűnt. Mind. Nullázódott kvázi. Ez mi? Valami istenverte bug. Több tízezer zsém volt most venni akarok és 0 van mindenkél. 0.
Basszus játék közben nullázódott a pénzem. Eladtam ezt-azt az idők végzetében. Van pénz. Odamegyek a tengerparton levő árushoz. NULLA pénz mindenkinél. Hát ez így vicces...
szerk: Közben megtaláltam Evely erszényében... ...ami azt sem tudom, hogy már kitől jött és micsoda... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 13:14:47
Az EE-ben nem is így néz ki a helyszín. A napló nálam van, a vér nincs. Akkor most mi a tököm van?
Én voltam a hülye, a térképe mellett valahogy nem vette fel a karakter a vérét. Akkor most már talán tovább tudok menni.
A sebezhetetlen démonok felé, amik csinálják a tűzesőt tovább lehet majd menni?
Amit még nem értek, hogy az Idők végzetében nem nyílt ki több portál, pedig találtam köveket. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 14:04:13
Na és most adom fel több órányi szenvedés után. Megnézek valami longplayt. Megint. Azért az egy dolog, hogy van puzzle, de hogy semmilyen kézfogó nincs arra, hogy hogy a búbánatos f*szba kéne bejutni. Mint a négy kapcsoló Leandra szobája előtt. Ott is van egy sorrend, de semmiféle utalást nem találtam arra, hogy milyen sorrendben kéne használni.
Mi van most?
*Nálam a kő, amit semmire nem lehet használni...
*Minden oldalról körbejárom. A két nagy kőajtónál van 4 db szimbólum mindkét oldalon és 1-1 kar. Ha két banda két oldalról húzza meg egyszerre, akkor sem jó.
*Egyik oldalon van egy kör egy fegyver, hal és valami váza szimbólummal és egy kar. Nem tudni mit csinál.
*Az őrszobornál van súly a kőkörön, nem csinál semmit.
*A belsőbb részeken is vannak kisebb kapcsolók, de oda sem lehet bejutni.
*Kint a hídon is próbálkoztam, csak az ládáig lehetett eljutni.
*Találtam egy rejtett tükröt, de az csak két külső helyszín között ugráltat.
* Elolvastam a könyvet, semmi konkrét nincs a templomról.
*A fogságban levő szellem omlékony falszakaszról ír. Sehol nem találtam olyat.
Azért valahol a nehézségnek is van egy észszerű határa. Szerintem nem ez... Itt jutott be bárki saját erőből...?
A halállovagokat kint széjjelvertem, szép kis XP farmolás volt. Meg a tűzesőt is letudtam. A másik helyszínen a csak halott juthat be elég egyértelműnek tűnik, csak még nem volt erőm saját embert megölni hozzá. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.03.01. 17:13:06
Ezek fejlesztik a BG 3-at. Lassan talán összeáll a kép és megérted miért nem örülünk...
Hogy túl nehéz lesz? Egyébként lehet, hogy csak én szűkültem be. Mert sima tárgyat nem engedett rátenni a lenti körre, de szobrokat igen. Csak meg sem próbéltam ameddig videón meg nem néztem, mert tárgyat nem engedett. Mivel volt hal a közelben és víz is azt hittem, hogy azt kell rátenni. Meg mert a 3. videót nem találtam.
Az aggodalmat így értem, csak semmi köze nincs ahhoz, amit a BG3 topikban írtatok. Nem a játékmechanika dönti el, hogy a BG3 az vagy nem. A Witcher I és W III rendszere totálisan eltért. Attól még senki nem olyan hülye, hogy azt mondja, hogy a WIII nem a széria tagja, mert NWN szerű rendszerből egy TPS akciójátékot csináltak...
Igazából megnézve a videót a bejutásról egy problémám van. Ha jól látom, akkor teleportálás nélkül nem megoldható. Sehogy. Tehát a probléma az volt, hogy én azt hittem, hogy van más módszer is. De nincs ezek szerint? Mert akkor, ha valaki varázsló nélkül játszik, akkor ez csak tekercsekkel oldható meg. Ha bármi okból elfogyott és már nem craftolható vagy a játékos nem ért hozzá, akkor IJ? Game over?
Az persze más kérdés, hogy megnézném, hogy varázsló nélkül hogyan játszható a gamma...
Na, kb. már csak a bejutás van hátra és az, ami utána jön. Cassndra lejutás simán ment, de megőszültem, mire megtaláltam a rejtett ajtót. Kb. véletlenül félreklikkelés által, mert elfelejtettem, hogy vannak illúziók is a játékban...
Eddig alapvetően élveztem a játékot, de most felbaszta az agyam. A Forrás Templomban közli az arc, hogy nincs nálam elég source stone. És honnan a f*szból kellene többnek lenni?
Összevissza csak ennyi questet nem csináltam meg. Akkor hogyhogy nincs elég? Most is szereztem egy rejtett követ a templomból, de mégsem nyílt meg új portál. Nem értem...
Ez meg akkor csak a bejutás után segítene? 14-es érzékeléssel végigmentem már minden cm2-en és nem találtam semmit.
A titkot tudójától is mi a péklapátot kéne megvenni, hogy akkor tudjam a kristályok helyét...?
Nem értem ezt. Kénytelen voltam utána nézni.
12 db vérkövet találtam eddig. Én egyet sem használtam el ráklikkelve. Ebből 4 db piros a többi már üres. Mégsem nyílt meg több arc formájú beszélő ajtó. Az idők végzetében nincs új porrtál új. Akkor sem, ha elsütöm őket. Senkivel nem tudok beszélni, hogy előre haladjak.
Ő elhasználja a köveit és ennyi. Ekkor sem nyílik portál és nem enged át. Zseniális...
Semmi gond anno én sem találtam meg az összes követ, de rájöttem, hogy azokkal a különleges fegyókkal amik a story vége felé kerülnek elő szét lehet csapkodni az ajtókat simán végig lehet így vinni!