Köszönöm, aztán megtaláltam én is. Pontosan az volt a bajom, mint írtad is, hogy pl. ellenfelek és köztem olaj, és taktikusnak tûnt felgyújtani, mielõtt a közelharcosokat beküldöm tevékenykedni. Olyan van, mint a Wiz-ben volt, hogy az egymás mellett állókat tudom egymással védeni? Mágus mellett harcos áll, például.
A Larian-nál meg lehet venni a dobozos CE verziót. Nincs véletlenül már valaki, aki rendelt? Tapasztalat? Hozzánk(MO) kihoznák?
Olvasom mennyi bajotok van, pedig a játék iszonyat zseniális :)
Nekem semmi bajom azzal, ha néha 1-1 harcot újra kell kezdenem, a harccal néha én is izzadok, de pont ezért jó :) pl Evelin harcnál a lépcsõrõl indulás miatt ki kellett találnom valamit, hogy szétszóródjunk, mert a tüzes párduc szerûségek tudnak meglepetést okozni. Azokat Teleporttal dobáltam ki semleges pályarészre :)
De ott a sok kaja meg lötty, rengetegen nem használják õket semmire, pedig hasznosak tudnak lenni, ráadásul mindenkinek lehet adni és olcsó az elhasználásuk ... pl 1-1 resist löttyé.
És pontból vagy cuccokból az alsó három tulajdonságot, a Cons, Speed, Perc nem nyomod? Mert ezek adnak aztán sok HP-t meg akció pontot. Én cuccokból leginkább ezekre építek, meg persze main statra, mert nem mindegy mibõl mennyit tudnak elnyomni egy körben a karakterek.
Én lvl8 körül vagyok, végigjártam nyugatot és észak nyugatot, kelet déli részét (bár a bosst otthagytam), majd most vagyok a templomban, kint a tüzes részen is otthagytam a bosst ... illetve nem voltam még a másik területeken, a havas és egyebeken, nem bántottam észak nyugaton a portált (ha egyáltalán azok vezetnek oda :)). Eddig elég jó haladtam, bár akadt pár keményebb harc ... leginkább a tûzre érzékenyebb ellenfeleket szoktam szívatni, a tüzeskedésben jó vagyok :)
a skeleton boss meg a tuzes boss szvsz baromi gyengek, szerintem sima liba mindketto :) igazabol ha a kornyekukon tudsz haladni, ok sem okozhatnak gondot
Figyejjé mé, ha NEM a fõ tulajdonságra teszek csak, akkor nem tudom felvenni a geart. Így is néha várnom kell a szintlépésre. Ennyi. Hibridet nem is lehet építeni. Néztem a clericet, de reménytelen.
Tüzes párducokat be kell teleportálni a többiek közé szorosan, azonnal meghalnak az eséstõl és felrobbannak a picsába, jól lesebezve mindenkit, akit fog a tûz (de durván). Kör indulásánál ezt eljátszom a két varimmal és máris csak egy párduc marad a háromból és sok lángoló balfasz. Aztán mehet a tûzelementál közéjük és így tovább. Az nem problémás. Csak a skeleton parancsnok égõ faszi, arra nem hat.
Én amúgy akár a 2 szinttel magasabb bossoknak is nekimegyek, leszarom. Általában vérhugyozással, de meg szoktak lenni.
Resist lötty kb. semmit sem ér, mert pillanatokig tart és a kicsi ad 15%-ot egy elem ellen. Nahát azzal kb. kitörölhetem a popómat. Próbáltam, szarra sem jók. Igazi kemény ellenfelek ellen nem jó.
btw a warrior csajnak kiesett egy legendary kard, ami szerintem azon a ponton mindenkinek ki fog esni, olyan 500akat sebez vele, ha valaminek sok az armorja, arra csak 2-300akat ugyhogy erdemes karbantartani a csajszit, hasznos joszag :)
Detto,még azt sem értem, hogy miért kell szenvedni. Egyszer kellett egész játék alatt élesztenem, azt is a láva miatt nem az ellenfelektõl. Harcosnõ el se jut az ellenfelekig, mert gyakorlatilag a két mágiahasználó és az ijász megöli az ellenségek többségét.
Inkább odateleportálok egy elementált. Na persze aki pókokat használ,az szenvedjen.
Pók amúgy sokkal jobban bírja néha, mint az elék. Õ van geomancer ágon summonnak ele helyett. Csontik ellen annyira nem jó, mert azok is geo alapúak és pl. gyógyulnak a méregtõl stb. Szal. végülis a pók is ele valahol... És kezdetben nincs más summon, jó sokáig rá vagy utalva (lev7).
hát meg igazából a 2. terület szarásig van olyan részekkel, ahol a pók konkrétan 0 sebzést kap végig, mert csak poison damage jön ki az ellenfelekbõl jóaza pók nagyon
Az ice elementálig nem is használtam semilyen idézést... Nem tudom milyen a party összetételed de ez user hiba lesz ha ennyit szenvedsz mert abszolút nem nehéz a játék / normálon játszok /
Kedvetekért most próbaképpen bementem Rex-hez az EGÉSZ partival és elsõ cselekedetbõl megölte mindet egyetlen mozdulattal, game over. Mondom, nem ugyanazzal a játékkal játszunk.
Vagy csak nem használ olyan dolgokat,amikkel sokkal könyebb az elõrehaladás. Például lopakodás (ami többsebzés és ráadásul a kövekezõ körben is te lépsz) ,skillel megnövelt sebzést lelehet igy adni,vagy a területeket olajjal felvarázsolni lopakodó módban és utána rá a tûz. Vagy füstöt kreálni,amitõl az ellenfelek nem tudnak sebezni.
Nekem például abszolút lassú a harcosnõ is, az egyik leglassabb karakter és még oda is kellene érnie az ellenfelekhez, vagy csomó mozgáspontot elpazarol a mágus a teleportálásával. A varázslóim sokkal jobban megoldják,és még az ellenfelek többségét távol is tudják tartani a fagyasztással, gyakorlatilag cselekvésképtelenûl álldogálnak. Ha közelebb érnek el lehet teleportálni õket, ráhajítva az ellenfelekre. De ugyanúgy ott vannak a több ellenséget sebzõ dolgok.
A játék elején az ellemfelek többsége élõhalott méreg nagy mértékben nem is hat rájuk. Ellenben a tûz, kivéve az északi részt, szétgyilkolja õket pár pillanat alatt. Olaj alap,de késöbb még az se kell, mert tûzfalat lehet emelni a Firefly-al.
Rengeteg lehetõség van, ami megvédi a csapatot. Csak egy példa a sok közül, esõvarázslat a bombáthordozó ellenfeleknél és máris nincsen bumm!!!
Ráadásul azt mondom, hogy a régi bétához képest gyengébbnek is érzem az ellenfeleket.
Akkor passz. A hydros mágus és a melee csajszi mellé én egy ijászt és egy pyros mágust tettem, eddig még csak kétszer kellett vissza töltenem egy harcot annyi meg kell is. Az se mindegy merre mész én csak velem egyszintüeknek vagy nagy ritkán egyel feletieknek megyek neki. Az természetes, hogy szopsz mint a torkosborz ha két-három szintel erösebbekkel állsz le harcolni.
Ezek mind szépek, nyilván én is használom az elementál kombókat, trükköket, de bossok ellen nem jönnek be. Itt is addig mentem be újra és újra míg szíveskedett nem az elsõ körben ellõni a partit. Aztán legyilkoltam õket és bár közben elõadta újra, de a fél partit még tudom nélkülözni egy ideig.
Ha meg megtalálod a doktor kuckóját ( azt hiszem Rex dobja a kulcsot vagy Evelyn, de szét is lehet verni ) ott meg megtalálod a Summon Unded könyvet is.
Én se értem azt aki panaszkodik, az elején lvl 3-5 körül izgalmasak voltak a csaták, rá kellett jönni hogy hogyan tudok gyôzni, majd lvl 8-10 körül nagyon sok harc sokkal egyszerûbb, pl a tüzes boss is könnyû volt, a tüzes csontikat meg mészároltam másodpercek alatt, csak arra kellett figyelni hogy mindig essen az esô.
Ha egy íjász 200-at rádsebez a kör elején az a Te hibád. Látod a kis piros pontokat a minimap-en, szóval tudod hogy hol az ellenség. Ha szembôl nekikmész az a Te bajod... közel lehet lopózni, ledobni olajat eléjük úgy hogy odaterelt az ellent a harcosaidhoz, aztán egy tûzgolyóval kezdeni lopózásból, begyújtva az olajat. A ranged enemy nem fog látni, és azzal fogja tölteni az idejét hogy olyan pozícióba mozogjon hogy legyen LOS-a rajtad. Bizony más ez a játék mint a Diablo...
Nem látod õket, mert menet közben idézik be õket stb. Szép is lenne, ha elõre el tudnád rendezni a terepet. Sima harcok nem nehezek, ahhoz felesleges lopódzkodni, meg smokescreen-elni stb., de BOSS fightoknál cefet tud lenni. Fõleg azért, mert bármikor bármelyik karaktered meg tudják ölni körön belül, anélkül hogy bármit is tudnál érte tenni. Sokszor abszolúte a szerencsén múlik. Van hogy röhögve megvan szépen, van hogy ugyanazzal a taktikával mész kusztóékhoz.
Mivel két mágus + két lovag-gal tolom, nehéz is lenne lopózni. :D
"Szaros íjászok simán besebeznek egy lövésbõl 200HP-t már 7. szint környékén. Érted egy sima csonti íjász, van belõle x darab + keményebbek. Én meg csak kapkodok levegõ után."
De ezt írtam. Sima csonti íjász, amit beidézget párat a fõnök, hogyne. van hozzá elegendõ mágusa is stb. Így van. Van valami rohadt nyílvesszõjük, ami több méreg és tûz sebzést okoz 1xrre. Nem csak nekik van sajna ilyen. Dehá ez van. :D
Na amúgy kitakarítottam ezt a térképet BOSS-ostúl, már csak ilyen macskával beszélõs szintû mellékquestek maradtak. Holnap folyt. köv. :D De ezen a charmoláson megin kibuktam. :D Nagyon csal, nem kicsit.
Viszont a grafika az pazar gyerekek. Nagyon szép részek vannak benne, de tényleg. Ezekután kíváncsi vagyok a Sacred 3 mit hoz, mer már berendeltem, már csak várni kell rá és jövõ hónap elején az is jön. node ezt nem könnyû ûberelni. Sem a hangulatot.
én azt vettem észre, hogy van 1-2 elõre fixált pattern, amit "dob" a gép pl. amikor 2 papírral kezd, majd olló, majd azt hiszem, kõ ezt csak ma megkaptam ~3x, pedig alig egy órát játszottam
Hát énmá próbálkoztam mindennel. Az automata az veszít ugye általában. Ha meg én csinálom, akkor meg mind1, ha mindig másikat nyomok, vagy ha ugyanazt, ha taktikázok és figyelek rá õ mit nyomott elõbb, vagy bármi más. Nem lehet valódi random semmiképp, mert akkor nem pont nélkül buknám el mindig.
lehet, ezt a 2 papír - olló - kõ kezdést azért figyeld, hátha tényleg bedobálja sûrûn neked is bár olyan húdesok ilyen beszélgetõs rész nincs is (hálistennek)
Én nem vettem semmilyen csalást. Az elöbb simán csináltam meg egy 7-es boss küldit 2 boss 6 csonti,amibõl kettõ ijász, 2 mágus 2 közelharci enemy volt, ráadásul úgy,hogy elötte párbeszéd volt a boss-al, emiatt még rejtözködni se tudtam.
A harc tartott 3 körig. Ijásszal barrage a varázslókba, majd fõnököt rájuk dobtam a mágussal. Egy hulla + 200 damage a bossba az eséstõl. Aztán a harcosnõvel elindultam a bal oldali ellenségek felé. (ez kb. ahogy szokott semmit nem ért.)
Main pyromancerrel a fõnök és a mellette még fél élettel rendelkezõ csonti alá olaj majd meggyújtottam flarevel. 2 hulla és a fõnöknek maradt félHPja.
Az õ körükben befagyasztották a harcosnõt,megidézteta fõnök és kiosztottak átlag 40 sebzést fejenként. (600-800 van nekem, szóval nagyon megijedtem...)
Következõ körben ijászom 3-szor lõtt a fõmukiba egy kritikussal 80-110 sebzést neki, ami után a mágusomtól kapott egy kiselektromosságot és már meg is halt. 3 hulla. Harcosnõ ugye kimaradt a freeze miatt. A pyro firerfly-al kinyirta a csonti ijászt és a csonti mágust. 5 hulla. Az utolsó csonti ami maradt az meghalt a 3 körben. Tehát még gyógyítanom se kellett,pedig mindkét mágusom tud gyógyítani.
A multit próbálta már valaki? Nekem furcsa, hogy akkor is két karaktert ad a játék, és a csatlakozó lehet a kettes karakterrel. Vagy valamit rosszul csináltam?
Én pl a teleport piramisért bemenve a fürdõkádas jelenetnél 7/2 arányban elvertem a csajt kézzel ... persze automata nem sikerült volna, manual is harmadjára sikerült :)
Ált nekem ha nagyobb arányban érvényes az én esélyem, akkor automatán gyõzni szokott. Sõt, Néha még akkor is, ha pl 3/2 arányban nekem van kevesebb. Az eredeti verziót tolod? :D
Naná, steam, azonnal patchelve mindég automatán. De nekem 7/3 arányban az én javamra IS veszít az automata. Ezé is mondtam, hogy szvsz., nekem akkor valami szpesöl verzióm van.
ez segít egyébként az rpg feelinget megtartani, hogy minden lehetséges rossz döntés elõtt csalsz, és visszatöltögeted? nem lenne hangulatosabb a játék, ha nem csinálnád?
Miért lenne 'csalás' mentést használni? Ha már 'RPG feeling', ennyi erõvel ha egy csatában levernek, akkor kezd újra a játékot vagy tedd le, hiszen vége van a játéknak, a csapatod nem élte túl.
Egyébként meg pl az ork könyvtáros csajnál sem mentettem, bebuktam, megcsináltam más úton. De vannak helyzetek, mikor meg szeretem nézni a történéseket több szemszögbõl.
A temetõben is a szellemeknél megnéztem mind a két választást, végigjátszottam egyik iránnyal majd a másikkal, és onnan folytattam.
Egyébként a piramis teleportkövek miatt egy kicsit szomorú vagyok. A DD-ben nagyon jó volt, mert ezek segítségével lehetett tök jól teleportálgatni, és bárhonnan-bárhova mûködött. Itt meg minden sarkon van Waipoing Portal, amikre bármikor bárhonnan oda lehet utazni, ráadásul a piramis kövek nem mûködnek olyan területek között, ahol a játék külön tölti azt be.
Á, nekem ebbõl elegem van én amit dob a gép elfogadom vaze. Nemmegy, nemmegy. Megy máshogy. Mortician-t is kinyírtam a gecibe, méghozzá úgy, hogy Õ támadott meg engem. :D
A pyro,hydro..stb skill csak a varázslatok mennyiségét befolyásolja, vagy az erõsségét is?
A szükséges action pontot befolyásolja. Így magasabb szintû varázslatok olyan sok action pontba kerülnek, ha nincs elég skilled is hozzájuk, hogy gyakorlatilag nem tudod õket használni.
Az erõsségét nem tudom, de a használatát is, bizonyos varázslatok büntetéssel használhatóak ha nincs meg az adott main stat vagy skill érték hozzá. Ettõl kicsit csalóka lesz a megtanulásuk, mert a könyveknél csak azt látod, hogy hányas lvl szint kell a megtanuláshoz, de hogy egyébként még milyen követelményei vannak, azt nem.
Az erõsségét inkább a main stat határozza meg, mivel arra %-os levonást vagy bónuszt ad.
Öcsém ilyen nincs. Vagy 10x próbáltam meg azt a köcsög Galagher-t meggyõzni charm-mal, de ha neki 3, nekem 7, akkor mindig veszítek auto resolvval, pont nélkül. Akárhányszor gyakorlatilag. Ez vagy bugos, vagy nemtom. Kurva anyjukat rohadékoknak... Mégis mi a rohadást csináljon az ember ha minden ilyen questben elakad... faxom már ebbe...
Hehe, amúgy így lev10 felé kellett rájönnöm, hgy az ALT-ra nem mutatja meg az összes földön heverõ tárgyakat, mert amit füst/köd borít azt leszarja, akkor is ha mellette/felette állsz, pláne ha nem elég maags a perception-öd. :D Mennyi faja cuccot hagyhattam így ott eddig, te jó isten... :D:DD (úgy jöttem rá hogy Black Cove-ban a végsõ bossfight után gyanúsan nem voltak jó cuccok, aztán vakon tapogatózva szedtem fel a narancssárga jóságokat, amit baxott kijelölni (még nevet sem írt nekik, ha rámutatok). :D Jó vicc.
ha ez megnyugtat: igen, akkor elég sok itemet hátrahagytál :)
Amúgy így, hogy mindkét mágusom tud 2-3 idézést, gyakorlatilag folyamatosan kint tudok tartani két summont. Az ellenfelek jól elvannak velük. :D Azon filózok, hogy betolok egy-egy summont a lovagoknak is. Nem lesznek erõsek, de elterelésnek jók. Gyógyítani is tud mindenki, ez sem fog tán ártani... :D
Leadership is fontos. Gyakorlatilag szinte mindenkinek van nálam szépecskén egy pár pont (fõleg gearbõl), de a fõlovagomnak már 6-os. NAGYON durva bónuszokat ad a többieknek, pl. +10initiative, az kemény. Sokkal táposabbak csoportban, négyzet felállásban. Így a man-at-arm-os gyógyítást is tudják tolni egymásra, mert ugye touch távolság.
Nembaj, jönnek jobbak. Úgyis annyi a loot, hogy már fárasztó azonosítgatni õket (pedig 5-ös lorecraft), meg elcserélgetni ami nem kell. Inkább hurcibálom õket magammal...
Sajnos nagyon hiányzik a rugó a csapatba. Dehát az alapfelállásban sem rak be a gép kezdõ karinak rugót. Így most a csapdákat csak közelrõl szúrják ki, szal. robbantgatni kell, meg tárgyakat elõre dobálni stb. Rohatt uncsi néha. meg az is, hogy a durvább szintû ládák kulcsát meg kell keresgélni (és néha nagyon nem van közel :D). És persze a spéci scrollokat stb. sem szúrják ki magas perception nélkül, osonni sem lehet nagyon (az mondjuk mind1). Szal. kéne egy rugó, aki íjász. Dehát most már hogy képzem át valamelyiket (ennyire)?!?! Lesz valami respec NPC, azt írják. Kérdés mennyire respec... :DDDD
beszél, és elteleportált valami fagyos helyre, ahol zárt kapuk vannak, meg egy láda.. a ládát sikerült kinyitni (pontosabban szétverni), de a kapukat nem.. azok mikor / hogy lesznek nyithatóak ?
én azt vettem észre, hogy nem árt nyomkodni az ALTot, nem csak folyamatosan lenyomni, mert nem mindig jeleníti meg az összes földön heverõ dolgot (volt, amit kijelzett, majd nem, pár nyomás után újra, és az embereim nem mászkáltak, nem a rálátás volt a probléma, a kamerát se tekergettem, sztem bug..)
idõközben én is elértem a lvl 10-et, sikerült megtanulni a láthatatlanságot, a varázslónõm bár képzetlen a lopakodásban, de a kettõ együtt használva védhetetlen, zsebtolvajlás ugyan nem megy, de a házakban bármit összelop, akár a tulaj orra elõl is elemeli a tárgyakat, szóval anyagi problémákra már nem számítok :D
Csináld manuálisan. Nekem már többször bejött, de persze volt olyan is, hogy nem, végtére is nem nyerhet mindig az ember => RPG
De minek lopni??? Annyi loot van, hogy az összes NPC-t végignézve és mindent becserélve náluk, ami érdekesnek tûnt is dugig vagyok drága cuccokkal... Elég a hullarablás. :D
ott ahol jarsz a story-ban, szerintem mar elerheto a Hall of Heroes (villog jobb oldalon a piramis ikon), vagy ha nem, hamarosan ott olyan hanchmant veszel fel, amilyet csak akarsz, kerdes, hogy melyik helyere nekem az egyik mainem egyebkent olyan, amit leirsz, csapdas lockpickes tolvaj, ijjal, es igen, nagyon imadom
Naigen, de azoknak nincs spéci személyiségük, meg személyes quest-jük stb., mint Madora-nak pl. Azért nem lenne jó ötlet õt és Jahan-t lecserélni. Fõleg hogy Jahan-ból egész faja mágust kreáltam nagy nehezen.
Én értem, de a játék alapból figter+mage kombót ad, gondoltam azért, mert késõbb majd lesz mellé rugó stb. Hát nem. A lovag+mage kombóm mellé kaptam még egy lovag+mage kombót. :DDD
Érdemes felvenni az állat beszélgetös skillt? mert ha csak a poénos duma megy akkor nem pocsékolom rá a pontot.
Há lehet. Momsmá ilyen tükörpartim van. Amúgy csatában elég effektívek, bár a kétkezes fegyósok helyett két egykezes kellett volna pajzzsal, mivel többnyire már csak állnak egy helyben és védenek. Nem tom van-e pajzsos skill, amiben be lehet defendelni magát.
30+ ora utan mar jocskan bele kellett szaladnod pl. a polgarmester kutyajaba (vagy macska vagy miaz), meg a mellette levo epuletben a szukaba, stb. :) ok pl adnak questet
De az biztos hogy hiánypótló a gáma, több ilyen kell a jövõben. Faja grafika, legalább négyfõs parti, körös harc. Jóez.
Mondjuk én 6 vagy 8 fõs partinak jobban örülnék, nem kerülne semmibe sem. Több kar ikon baloldalt, oszt ennyi. AI-ja úgysincs a karijainknak.
az, hogy most nem tudom mire költeni a pénzem és van mittomén 50-60k-m, még nem jelenti azt, hogy a késõbbiekben ne lehetne NPC-knél valami bitang drága cucc, ami lenullázza a "bankszámlámat"
más RPG-be jártam már így, szóval inkább begyûjtök mindent, amit lehet (: