Már a legelején alap ... sok minden hasznos infót meg lehet tudni tõlük. Pl szinte minden helyszínen vannak patkányok, akik az adott helyre jellemzõ titkokat is elárulhatnak. De pl már a játék elején a városban van olyan küldetés, ami konkrétan erre épül, állat adja.
Ez egyszerûen nem annyira van kitalálva ... így is problémás néha mozogni velük ... simán ott szoktam hagyni pl a városban három karit valahol, és az egyikkel megyek barangolni és lopkodni :) úgyis a main a lényeg, akit irányítasz, a többi a harcon kívül csak kolonc. A DD is tökéletes volt egyedül, sõt. Pl Black Cove koponyás kapunyitását is egy karival csináltam a csapdákat kerülgetve, a többi meg pihent valahol.
Ez nem egy D&D játék, ahol nagy csapatokkal nem csinálsz mást, csak harcolsz meg beszélgetsz ... azért ez bizonyos tekintetben interaktívabb játék :)
Illetve a harcban is néha a 4 karinál is a field effect skillekkel óvatosan kell bánni, mert magunkat is megszívathatjuk. Pl ezért is tartom jó magasan a tûz és méreg ellenállást. A méreg egyáltalán nem is zavar, mert így lvl8-9-en 2-3-at tikkel, és mire lejár alig visz le vmit, barangolás közben is simán átszaladok a méregtócsákon ... problémásabb, hogy a csapat magától ki akarja kerülni, az északi mérgezett hídon is úgy kellett belekényszeríteni õket a méregbe, különben megkerülték volna a fél világot :)
Nekem az egyik karim 2h a másik 1h+pajzs ... az 1h az elején kb semmit nem sebzett, most már azért van olyan fegyvere, ami jó. A pajzsra nem teszek semmit, arra megy felszerelésbõl. Az egykezesre viszont kell, illetve arra is még cuccokból. A kari jobban bírja, mint a 2h, viszont a 2h sokkal jobb támadóerõben, van hogy egy körben 2 ütésével kivégez vkit. Vele nem is nagyon használok skilleket, úgy jó ahogy van, max a faltörõ kosos bigyóját, mert azzal a csata egyik végébõl a másikba át tud menni úgy hogy sebez, míg gyalog nem tudna.
Azért a forgószeles körbetámadás jó (jó nagy fegyóval), közeli gyógyítás jó, segítõ kéz jó hogy felhúzza a másikat, ha fexik, meg a távolra ható ököl is, mert attól mindég fexik szinte az ellenfél. Nem sebez sokat, de nagyon jól jön.
Ha tudom én is eltüntetem ... de pl az északi hídon nem lehet, mert akkor megsebzel vele egy NPC-t ... de pont ilyenek nincsenek pl egy 8 fõs D&D-ben, csak kolbászolsz, mennek amerre akarnak.
De pl a House of Traps (vagy mi a neve), ott keresztülmenni egyesével lehet ... vagy az várostól nyugati részen lévõ csapdás pincében, ami az elhagyott házba vezet azt hiszem.
Bõven elég a 4 kari .. sõt, a DD egy karija után még sok is :)
Persze, csak a nagy sebzését sokszor nem áldozom be sem gyógyításra, sem másra. De ha muszáj, akkor persze lehet. Illetve nála még nyomni kell, ha máshogy nem cuccokból, az AP növelõ pontjait, mert úgy hatásos :)
Nem csak a lootos küldikrõl szól a játék ... eleve a küldik meg a loot hogy jön össze, mikor nem magából a küldi megcsinálásból lesz lootod, nem igazán osztogat rewardokat ... illetve a már említett egyéb megtudható információkról már nem is beszélve, sokkal színesebb így a játék ... ez egy RPG ... egyébként meg minden küldi legalább ad XP-t :) Mire oda ér, hogy nincs mire tegye, már beletett 40+ órát.
Egy karinál simán elfér már az elejétõl, mint pl én is a magemnek adtam.
személyeskedõ faszkodást töröltem, továbbá erõsen javaslom a kollégának, hogy fejezze abba sürgõsen, thx
Tyûh gyerekek, tök lehetetlen harcokat is meg lehet nyerni. Ép csak lev 10 lettem és lev13-as bossfight az immaculate initiation végén megvolt. Na nem mondom, hogy nem volt vérhugyozós, de sem italt, sem scrollt nem használtam fel és mindenki végig életben maradt. Najó, summonból vesztettem vagy 10-et. :DDD
Szokásosom 2 mágus, 2 lovag. Elsõre laza voltam, levertek úgy, hogy nem is igazán került rám a sor (kör). Na mondom ANYÁTOK, összekaptam magamat és másodikra epic fightban lezúztam a pofájukat. Nem mondanám hogy 1xû volt, kb., minden ötödik támadásom talált pl. (ilyen 29% esélyeket írt, se) :DDDDDD ezek meg egész partira tolják mass weak-et, fagyasztást területre (és nekik mindig fullra bejön), villámot egész csapatra, mindenki stunnolva, criplleznek stb. õrület amit mûvelnek.
Lényeg, hogy mindig kint legyen a két summon. MINDIG. Igaz van hogy egy körben kettõt megölnek indulásból, de nem baj, máris kiteszed a következõ kettõt. 3-3 summon már be van tanítva variknak (fire, ice, spider), de vettem még újakkat (pl. sima csonti harcos, armored csonti lovag decapitator, fogok még blood wasp-ot), szal. bõvítjük. És nagyon ésszel kell élni.
A látszólag buta skillek, mint a harcosok fentrõl lezúzó ökle, nagyon hasznosak, mert pl. a varik ettõl földre zúgnak és máris el lehet õket találni fegyóval is (100% méghozzá, még a summonok is eltalálják innentõl õket). Ja meg a blind, csak az ritkán jön be. Slow sem árt.
Csak vettem olyat. Mág bõvítem neki, hogy legyen helye. Nem szívesen válok meg a régebbi varázslataimtól. Viszont így szinte mindegyik varázslatágat bõvíteni kell, az sok-sok skillpont...
Egyébiránt a játék kicsit túl van lõve szvsz., mert pl. kilencedik szinten mászkáltam és MINDENHOL 12-13-14-15-ös ellenfelek (és két szint nagyon sok már itt). De nem kicsit. Pedig én a csipcsup szarokat is megcsinálom, igyekszem minél gyorsabban fejlõdni, de alig ad expet...
Milyen nehézségen játszol? Mikor átmentem a második területre mind a négy karakter 11-es szintû volt és közel jártak a 12-höz (és utólag mentem vissza megcsinálni az elf-ork háborús feladatot mert kihagytam, ahogy jóval késõbb zsebeltem be a robi legyõzése után megmentett emberek adta extrákat is mert elfeledkeztem róluk). A kezdeti ellenfelek odaát 9-es szintûek voltak normál nehézségen és mire elértem a végére, akkorra jöttek fel 15-re a legcombosabbak, de addigra a csapatom már keményebb volt náluk (22-es szinten zártam). Szóval igazán hátrányban egyszer sem voltam. Persze megesett, hogy túl korán mentem egy helyre (Silverakármi város bányája a második területen, ahová majd csak a beavatás után és a boszorkány kimentését követõen kellene elmenni, hiába kapja az ember elég korán meg a bányatulajtól az egyik oda szóló feladatot), de akkor inkább visszamentem oda késõbb.
Az utolsó harmadban sem rohangáltak ennél keményebb ellenfelek (16-18, a neves kiemelt ellenfelekbõl volt alig pár darab a játék legvégén akik elérték a 20-at, a többiek 18 vagy az alatt maradtak). A nehézséget inkább jelentette az, hogy egyeseknek valami eszement magas volt a védelmük. Vagy túl voltak páncélozva, vagy valamelyik elemi ellenállásuk volt orbitálisan magas (meg van pár sebezhetetlen ellenfél akik elõl lopakodás, megbújás, elkerülés játszik csak míg megfelelõ "fegyvert" nem kerít ellenük az ember). Míg a harcos nõci meg nem tanulta a resistance lerontó képességet, illetve be nem táraztam kellõ mennyiségû silver vesszõbõl, addig voltak problémák, de végül is csatabeli halálozás nélkül sikerült befejezni a játékot (feltámasztás csak véletlen lávába gyaloglás meg elkóborló és rossz irányba rohangáló társak miatt kellett). Mondjuk a leggenyóbb ellenfél ellen (guardian, ami egy bazinagy fa gólem vagy mi a rák, odaát a havas pályán, még jó, hogy egy volt csak belõle) kellett is minden mocskos kis trükk, mert alapból minden védelme 150-200 és volt neki 3000 HP-ja. Szóval kapott eláztatást, sokkolást, fagyasztást, mérgezést, vérzést, armor rontást, ellenállás rontást de így is ez volt a játék legkeményebb meccse.
Érdemes minden kis hülye feladatocskát megcsinálni, azokat is amiket állatok adnak, olykor a lehetõ leghülyébb helyeken. Futottam bele úgy is feladatba, hogy elmerültem épp egy könyv olvasásában (ami amúgy pont adott egy feladatot) és leragad a csapat egy helyen, így kitudott hallgatni egy szerelmespárt akik miatt új feladat jött elõ. Van, hogy egy feladat több módon is megoldható és van hogy az alternatív megoldás olykor a több XP-t biztosító nem az elvárt út. Lesz olyan helyzet például a harmadik területen amikor elõbb teljesíthetõ lesz egy feladat ha nem figyel oda az ember mint hogy a hatásosabb, békésebb módon letudja azt. Vagy van hogy valaki segítséget kér és elrohan, azt ha nem spurizik utána az ember, csak egy kicsit is lemarad, akkor az általa adott feladat végére már halott a megbízó (meg lehet így is oldani a feladatot persze de drasztikusan kevesebb XP jár majd érte).
Felderíteni is érdemes olykor elérhetetlennek tûnõ helyeket is mondjuk a kék piramis átdobálásával máskülönben megközelíthetetlen helyekre és utána odateleportálni mellé azt így haladni tovább (van hogy a tippeket épp állatok adják majd). Ehhez kötõdik például az a négy cetli ami az end of time területen található kódos ládát nyitó számokat rejti de persze fejtörõbe csomagolva. Na ezek elõkaparása is ad némi extrát. Emellett érdemes felhasználni minden blood stone-t, mert egyrészt a sztori kiteljesedéséhez fel kell majd használni/ki kell sütni 12 db-ot, másrészt egy rahedli Xp-t adnak amikor felhasználásra kerülnek. Különösen igaz ez akkor, ha mondjuk mások megsegítésére lesz felhasználva a dolog (például a hátasállat meggyógyítása vagy épp a sérült manus megmentése ugyanazon a második területen csak egymástól jó távol).
Pár tipp: Ha látsz valamelyik kereskedõnél fiery heart nevezetû zöld üveget (sima palack) azt meg kell venni és el kell tárolni. Ez ugyanis az alapanyaga a szívre hasonlító svirling mud mellett a játék legerõsebb egykezes kardjának a planet sword-nak (csak össze kell gyúrni a kettõt és még csak skill sem kell hozzá). Lepipál minden fegyvert. Eszement nagy tûz sebzéssel, nagy alap sebzéssel bír és még tuningolható (köszörû és tetszõleges sebzés fokozó bejátszhat, csak a maximális hatáshoz 5-ös crafting skill kell) essence-el vagy épp tenebrium bar-ral ami további sebzést tol neki (meg kaphat még mondjuk tormented soul által +DEX és + STR bónuszt is). A dolog trükkje, hogy a fegyver alap képességei a létrehozó karakter szintjéhez kötõdnek. Magyarán ha túl korán lesz megkreálva, akkor gyengébb lesz mint lehetne. Én a játék alatt 4 db-ot készítettem belõle összesen és így nem volt gond egy karakter fegyverzetével, mert az övé fix volt (pajzs és ez a kard).
A rubinokat is érdemes eladás helyett tartalékolni, mert skill-tõl (crafting) függõen adnak minden ellenállásra a négy alap közül (föld, víz, tûz és levegõ), így nem kell az essence-eket erre használni. Ha pedig összehozza az ember a 100 fölötti értéket akkor akár sétálgathat tûzcsapdákon is, nem fog elhalálozni a karakter (meggyulladás ellen me véd). De ez csak páncélokon mûködik. Essence-ek fegyverbe tehetõek (egyszerre egy, annak megfelelõ sebzést kap extrában a fegyver) vagy éppen vértbe, övre, karvédõre, szoknyára. Adott típus adott elem ellen ad védelmet (skill-tõll függ mennyit). Void essence vértdarabokban sneak skill-t növel.
Bõrvért tuningolható fémdarabokkal (metal scraps) és mobile kitchen használatával (mindkettõ crafting-ot igényel). Nehéz páncélhoz persze plate fragments kell majd.
Fegyver élezéshez (köszörûn vagy fenõkõvel) és pajzs tuningoláshoz (üllõn) blacksmithing skill kell, a többihez crafting.
Íjak és számszeríjak tuningolásához bow string kell (ami két darab sinew összegyógyításával keletkezik, ellenben a késõbbiekben kapható strong sinew nem jó semmire, mert nincs hozzá recept pillanatnyilag). Íj kreálható egy bow string és egy darab branch összerakásából (legalább 1-es crafting-ot igényel). Számszeríjhoz kell egy branch, egy iron bar, majd a kész cuccra kell egy bow string. Mindkét fegyver típus tovább tuningolható extra bow string applikálásával (a legjobb hatáshoz 5-ös crafting kell és sebzés növekedés csak akkor lesz ha az elõzõ tuningolás óta volt crafting javulás, bár 5 fölötti értékeket már nem veszi figyelembe a program). Íjakra és számszeríjakra lehet applikálni távcsövet ha talál valaki egy darabot. Másra úgysem jó és legalább ad némi extra perception értéket.
Érdekes, hogy 11-esen mentél a második térképre ... én már egy jó részét átnéztem a másodiknak, most mentem be a trial dungeonba, de elõtte már a boszi háza alatti barlangot is átkutattam meg egyebeket csináltam, és csak 10-es vagyok :)
Há most belefuttottam egy ronda bugba. Megvan a tenebrium, hordozószar is van hozzá, de a hülye Brandon nem veszi át. Már sok mindent kipróbáltam, de nem. Mások is akadtak el hasonlóan. Ez szemétség. Tenebrium skill nélkül kb. el is lehet felejteni a továbbiakat.
Amúgy most vertem le a trial dungeon végén az emberkéket, most léptem meg a lvl 11-et ... viszont egy jó ideje már lvl13-14-es itemeket találok, magamnak alig ... most is itt a ládában volt legendary, meg egy másik jóféle, és nem tudom használni ... a leg 14-es, a sima meg 13-as.
Valaki írta, már nem emlékszem ki, hogy full tele van lóvéval ... nem mondom, mindig akad 20-30k goldom ... de most vmi lvl16-os monszták körül szaladgálok 11-esen, beleszaladtam egy 'árusba', aki egy rakat legendary-t adna ... ha lenne ennyi pénzem ... kb 10+k egy cucc :)
Ha beszélek egy árussal, akkor a nála lévõ cuccok a szintemhez igazodnak? Lehet elbattam, hogy ezzel az árussal már most beszéltem?
Én ebben a pillanatban adtam le a Tenebriumot Brandonnak, rá kellett kérdezni a tervére, vagy mire, és akkor jött az a lehetõség, hogy odaadjam neki ... de nekem nem onnan volt, ahonnan a quest szerint kéne megszerezni, arra még nem is jártam, hanem ...
... az Immaculate titkos falujában, a Sacred Stone, vagy mifenében, ahová az amulett felmutatással lehet bemenni, na ott rögtön balra van egy kovács mûhely, ahol a polcokon rengeteg Tenebrium van ... fogtam, be a sarokba, kinyitottam az inventoriból a ládát, amiben vinni kell, sneak, és elloptam 3db-ot bele a ládába, a karik meg is jegyezték, hogy remélhetõleg biztonságos a láda ... aztán kimentem, visszaportoltam Brandonhoz, és leadtam neki ... minden kari megkapta a Tenebrium skillt.
Laza: Lehet, hogy rosszul emlékszem, de nekem ez rémlik. Az biztos hogy 10 fölött voltam a két saját karakterrel, de valamiért 12 rémlik.
A crafting recepteket találtam könyvekben (ha elolvasta az ember utána bekerül ugye a recipes részlegbe és vissza lehet olvasni), jegyzeteken olvastam és azokat használtam fel. Meg pár beszélgetésben, állatok által említve is voltak ötletek amiket kipróbáltam és mûködött. A planet sword-osat találtam egy jegyzeten. A kedvencem a were sheep receptura alapján készülõ komplett könnyû szõrmepáncél (egy gyapjúból készül egy alkarvédõ, egy sisak, egy öv és egy páncél, mind egész kellemes képességekkel, 16-os szintû tárgyként.
Viszont vannak kivitelezhetetlen receptek is (például a házilag készíthetõ pajzs amihez hordótetõ kéne csak épp ilyen nincs a játékban, meg az elven stew aminél a paradicsomszósz nem fogy el egy hiba miatt és még akad nem egy problémás receptúra).
Persze nem teljes a könyvekbõl szerzett tudás, több könyv kimaradt, nem találtam meg azokat. Például a kajareceptes könyvek közül hiányzott az 1-es és 5-ös, a kalandozók könyvei közül 1-7-ig megvolt mind, majd 9, 13, 14, 20. A scroll könyvekbõl van az 1-es meg a 4-es a listámban, az íjászoknak szólóból is csak hármat tudtam megtalálni/venni és olvasni.
A kereskedõknél kapható cuccok részben igazodnak a szintedhez. Nem pontosan követik, de +1/-2 között variálódnak majd. De lesznek olyanok akiknél a cuccok fixek a szintjüket illetõen, ahogy egyes található eszközök is korlátozva vannak szintedtõl függetlenül.
A pénzt én inkább "gyártottam" mint szereztem (ámbátor a végére elég szépen felgyûlt a zseton, a két fõ karakteremnél volt 150K arany amit egyben vertem el skill könyvekre a játék legvégén a nagy utolsó csata elõtt) egyszerû eszközök gyártása által (rongyokból és bõrcafatokból vérteket készítettem és adtam el, kibányászott vasból vasat meg acélt gyártottam amiket aztán fegyverré kovácsoltam és eladtam vagy épp használtam). A pénzt meg tartalékold mert mikor megnyílik majd az end of time-ban a titkok terme akkor az ott dekkoló nõcitõl minden szintlépés után vehetsz két könyvet. Az egyik tulajdonság pontot ad a másik ability pontot. Darabja 5K arany volt ha emlékezetem nem csal. Ezekbõl jó sokat vettem, amint szintet léptem tipliztem is a nõhöz mert ekkor frissült az árukészlete. Lehet még venni tõle kincses térképeket is, amik így felkerülnek a térképre ahol megtalálhatóak kis láda ikon formájába (nem mindig könnyû észrevenni a térképen).
Konkrétan felszerelést csak nagyon ritkán vettem. Egy gyûrû, 2 nyaklánc, két csizma, egy pajzs, meg 2 íj volt amit vásároltam, egyébként inkább költöttem a pénzt alapanyagokra, tuningoláshoz szükséges cuccokra, nyílvesszõkre (az egyik karakterem ranger volt és nagyon hasznosnak bizonyult). Skill könyvekbõl is csak párat ami nagyon kellett vagy nagyon hasznosnak találtam, inkább a blank könyveket és scroll-okat kombináltam és így szereztem skill könyveket vásárlás helyett. Jahan például egy korán megtalált legendás botot forgatott a játék végéig (10-es szintût), csak meg lett fejelve a bot egy moonstone-al a tuningolt sebzés érdekében (botot csak ezzel lehet erõsíteni sajna meg persze esszenciával). Az íjászom a második területen talált neves íjat (ez mindig ott van, ugyanazon a helyen, csak kicsit gondolkodni kell a megszerzéséhez és nem azt az utat bejárni amit csóri manus csinált aki kereste ezt a hearthseeker íjat és a hullája ott porosodik alatta) használta nagyon sokáig, míg egy rövid idõre le nem cseréltem egy házibarkács íjra (überelt minden mást amit csak venni lehetett volna) végül majdnem a játék legvégén találtam egy jobbat neki amivel gyilkolhatott kedvére.
Sir Quno jedi: Én kihagytam azt a feladatot szándékosan mert valahogy nem akaródzott lopnom bár késõbb már elvállaltam volna de nem lehetett (ettõl még kirámoltam a troll király otthonát meg bányásztam is tenebrium-ot, aztán elloptam a manustól a jegyzetét amivel egy másik feladatot lehetett megcsinálni), mégsem volt belõle gond.
A tenebrium kezelése megtanulható beszélgetések során is (legalábbis mikor bányásztam mindenféle spéci cucc nélkül ezt az anyagot a karakterem megjegyezte hogy milyen jó hogy már tudja hogyan kell kezelni ezt a fémet és így nem betegszenek meg tõle, viszont arra nem emlékszem hogy kivel beszéltem errõl a cuccról és hol vagy talán valami könyvet olvastam róla talán?), meg maga a skill egy karakternek meg megtanítható, mert van hozzá könyv az immaculate táborban ahol tenebrium fegyvereket is lehet venni. Ott benn a varázsló nõci házában a polcos szekrény tetején lapul egy egyszer használható könyv (ami egyébként hiba, mert többször használhatónak kéne lennie mint a spéci varázslatnak amit majd a Conduit nõci vérébõl és spéci tekercsébõl kreált könyvnek), amit ha elolvas valaki akkor megkapja a tenebrium skill-t a harciak közé. A kimondottan tenebrium fegyverek kezeléséhez ez kell. De ha csak meg van turbózva egy kis tenebrium bar-ral valamelyik másik fegyver akkor ez nem szükséges. Mellesleg a tenebrium fegyverek nem jobbak mint a simák, cak eleve beépítve van nekik a tenebrium sebzés. Ámbátor a tenebrium pajzsok speciel tényleg jók, a játék vége felé egy kereskedõtõl az end of time-ban tudtam venni egy olyat ami 50%-os blokkot adott alapból meg egy szép magas tenebrium ellenállást.
Huhh, én 64 óránál tartok, és van még bõven hátra. Úgy látszik sokat tökölök az egyébként 80%-ban üres vázák, hordók, meg minden egyéb lootolható dologgal ... amit egyébként kezdek unni :)
És még a craftingba bele sem kezdtem. Én a lootokból öltözködöm, meg 1-2 cuccot vettem már árustól.
Az End of Time-ba a térképet áruló csaj már egy ideje ott van, vettem is tõle 1-2 térképet, de azok pont nem olyat mutattak, ami el lenne rejtve (mint a kincses térképek voltak a városban), mert pl Balck Cove ládáját jelölte meg a kalózhajón, amit már réges-régen kifosztottam és még el sincs dugva.
Lehet belekezdek majd a craftolásba, úgyis elpakoltam jó pár cuccot ami ad skillt.
Azt az íjat én is megtaláltam a szirten, de mivel nincs íjjászom, így pihen a zsákomban. Eddig legendary-t vagy unique-t staffból nem találtam. Abból valahogy nem adja.
Lucky Charm, a megoldás. Main karakteremnek 6-os értéke van és potyognak rendesen a legendary itemek. Arról nem is beszélve, hogy az offense-t is növeli.
Legendary staff-okat én is csak boss gyilkolásból szereztem, illetve egyes boltosoknál (end of time utazó kereskedõje meg a két kovács a második településen, illetve valamelyik általánosabb kereskedõ szintén a második településen) elõfordult ismeretlen cuccként amit nekem kellett azonosítanom. Mondjuk amilyen gyenge a felhozatal belõlük, még crafting-al is jobbat készítettem náluk azonos szinten.
A nyitogatással elmegy az idõ de lehet azt gyorsan is csinálni. Például egy kupacba rakni a cuccokat és ráküldeni egy fireball-t az egészre. :) Amikor meg rámolás közben bejön a lucky find akkor lehet tudni hogy abban a tárolóban valami extra van.
A secret map-ok meg rávezetõ dolgok. Egyik láda sincs eldugva, egyik kiásásra kijelölt helyszín sem rejtett, csak ha tudod hol van akkor például alacsony perception mellett is észreveszed a megkapott térkép miatt (amit elolvasás után lehet is elpasszolni azonnal). Csupán egy kis segítség arra, hogy ne menj el az érdekesebb ládák, potya skill könyvek mellett. Teljesen játszható nélkülük is a játék és minden ugyanúgy, ugyanott megtalálható a secret cuccok közül. Annak a nõnek az igazi elõnye inkább a két spéci könyv (lehet majd máshonnan is szerezni egy-kettõt de õ a biztos forrás).
Az íjászkodás egyébként nagyon jó, csak kezdetben gyengélkedik. Megfelelõ nyílvesszõvel piszok hasznosak a lövészek (fõleg mikor sikerül a legerõsebb ellenfeleket kivonni az ellenünk fenekedõk közül egy charming arrow-al, vagy kombináljuk a hatásokat a leendõ mágikus támadásokkal). A combosabb lövéssel és egy riochet strike-kal egész szép tömegsebzést tudnak prezentálni vagy majd a volley attack-kal (egy bizonyos szögben baromi gyors sortûzzel elárasztja a területet az íjász és aki ott van és nincs takarásban kapni fog az áldásból rendesen, bár maga a sebzés nem függ az íjtól). Ha meg még lopakodni is tud legalább egy picit és megvan a backstabber tudása, akkor aztán frenetikus mikor egy lövésbõl szed ki ellenfeleket (és a legszebb hogy például elrejtõzéssel, a power shot és a riochet strike alkalmazása mellett akár egy lövéssel többeknek félelmetes sebzést lehet bevinni harc közben is). Szóval a ranger az valami nagyon kellemes karakter lett, príma kiegészítõje bármely csapatnak.
A White Whitch kunyhójába kell menni elõször, nem szabad otthagyni az erõteret (én buktam a gombás találóst, aztán leszartam). Onnan meg el lehet kerülni sok érdekes helyre és így tovább. Így lev9-10-11-12-13-14-ig jók vagyunk és máris jöhet az immaculate-es ökörködés. Addig rá sem kell szagolni arra a rohadt erdõre, az egész csak buzi elterelés. Szal. sem pókozás, sem goblinozás, sem death knight-ok, sem tenebrium fegyók, sem immaculate trial-ok, sem trollok, sem semmi, az kééésõõõbre van. :D
Amúgy a játék buta. Ha elõbb csinálod meg a full trialokat az immaculate-eknek (és így BÁRHOL tudod bizonyítani, hogy közéjük tartozol), akkor a lev14 és afeletti helyeken az erdõben stb. nem balhéznak veled, hiszen velük vagy. Viszont a White Whitch kunyhója utáni részekben mindig ellenségesek velem alapból és soha nem lehet eljátszani, hogy velük vagy, csak alakoskodni lehet max. Ez bezony óriási hiba. Arra gondoltak, hogy olyan alacsony szinten ÚGYSEM fogod végigcsinálni a végsõ bevatást (tényleg durva) és így minek. Csakhogy aki más sorrendben csinálta, mint én, az meg húzza a száját, merthát a sztori hitelességét és koherenciáját (nomeg a logikáját) "kissé" üti. Nagyon. :D
Jah és Boreas az Elemntal King azé nagyon geci kis genyó, de szépen meg lehet fektetni némi trükközéssel. :DDD
Persze tenebrium problémám ettõl még nem oldódott meg, de legalább jó úton járok a sztoriban. :D Sajna Brandon csak emlegeti a nyugdíjas tervét, de hiába kéri számon rajtam a tenebriumot, odaadni nem tudom neki. Pedig 100 körülre feltornáztam az attitûdjét is irányomban. :DDD
nálam úgy oldódott meg, hogy odaadtam a tenebriumos zsákot egy másik karinak, és kivettem belőle shift klikkel egy darabot, odaadva a főkarimnak így amikor a főkarim beszélt vele, ment tovább a story rendesen más kérdés, hogy "odahaza" teljesen megkergült a story, nem nyílt meg a HoH, de már bombázzák a területet, az a kis fasz goblin meg nem hajlandó beszélni velem a white witch kunyhójáról... trialokon meg minden szaron túl vagyok én is
Ke keserdj el. Emlépxel a találós kérdéses gombákra a White Witch kunyhója körüli pajzs körül?!? Na õk tartják fent a pajzsot. TEHÁT mit kell velük csinálni... Köhhh...
Amúgy meg azt írják, hogy még a deathknight-ekhez sem kell feltétlen tenebrium fegyó, mer ki lehet õket sunnyogni az egyik karival és utána a végén meglógni az uccsó kettõ után. Ott már lesz teleport kapu és hallelujja.
Ja és van a feather fall varázslat, azt felétlenül szerezzétek be, meg a tornado-t. Ezzel a kettõvel olyan helyekre is be lehet jutni, ahova amúyg lehetetlenség. Tornado még a lávát is kitakarítja, a másik meg átemeli bárhova az emberünket, akár egy másik sziklára, vagy egy magas kerítés/rács túloldalára stb. Ha hallgatunk az állatokra is, ez is hasznos lesz a sztoriban is.
a részeg goblinoktól (méhkaptárak vagy mik vannak még ott) balra haladva lesz egy úgy, tele csapdával, a végén láda, abban tekercs, amit a ww kunyhójánál használva eltûnik az erõtér
eh köszi nem akartam már mégtovább rontani a story scriptjét, de akkor legyen :) viszont ilyen halhatatlan genyókat már 2 helyen is találtam (a mine-ban, meg fent aaa.. hát ilyen lávás templomszerû akármiben) az a vicc, hogy már konkrétan tenebrium-os fegyvereim is vannak, de gondolom mivel a story nem volt hajlandó menni elõre, még nem érek velük semmit (?!)
A bombázás akkor indul be, ha véletlenül átmész phantom forest területére. A megoldást ekkor elmondja az imp (a második pályán kell szétverni egy blood stone-t).
A boszorkány kunyhójáról két módszerrel is el lehet venni az erõteret.
leölöd mindkét beszélõ gombát az épület mellett vagy fenn a terület felsõ részén ahol kopár minden és fúj a szél, ott megmented a sérült ipsét és futsz utána mint akinek a nyomában démonok járnak, le abba az általa megnyitásra kerülõ helyre ahová megy. Õ ott lesz a részleg végén és ha nem sietsz kipurcan és beragadhat a feladat. Na az õ problémájának megoldása segít majd ahhoz, hogy bejuss a mágikusan lezárt részbe idelenn ahol lesz egy scroll/könyv amit a barrier elõtt kell felolvasni és leesik a barrier.
A halhatatlan genyók legyõzhetõek, sima fegyverrel is könnyedén, de ahhoz két dolog is kell majd.
Egyrészt végig kell csinálni az egész hacacárét az immaculate vonalon, tehát legyél beavatott és menj el a fent lévõ szentélyükbe ami a falujuktól induló, totál elaknásított romokon keresztül vezet. Itt megleled majd lenn a templomban a szükséges alkatrészek egyikét (vérminta). Ha ez megvan és a boszi is kiszabadult már, akkor lehet menni a bányába. Leölni nem tudod ekkor még a lovagokat de nem is kell. El kell sunnyogni mellettük. Mikor megtámadnak akkor tipli onnan. Ha megvan a jelszó a kapuhoz ami környékén cirkálnak a leölhetetlenek, akkor azon bemész és találkozol majd a fõgenyó nõcivel. Itt lenne egy harc ami helyett futás elõre, némi bútor rombolás után pedig csak le kell tapizni az ott lévõ tükröt. Az elteleportál téged a kriptákhoz vagy a könyvtárba, amelyiket választod., Igazából mindegy melyikbe mész, a lényeg hogy az egyikbõl lehet majd eljutni a papi lakosztályba ahol a szükséges alkatrész második fele lesz meg egy varázslat formájában. A vért és ezt kombinálod és kapsz egy könyvet amit elolvasva megtanulsz egy varázslatot amit rámondva a lovagokra leesik azok elpusztíthatatlansága.
A lávás templomszerû akármiben nem is lehet de nem is kell harcolni a sebezhetetlen démonokkal. Ha ide belépsz az is elindítja a támadást aminek amúgy csak akkor kéne indulnia ha átmentél a következõ területre. Az egész terület megkerülhetõ csak nem kell bemenni az elsõ kapun hanem mellette tovább haladni. Ekkor direktben eljutsz az egész démon járta terület mögé anélkül hogy velük harcolnod kéne.
A tenebrium meg nem csodafegyver ami bármit és mindent sebez, csak egy új elemi sebzésforma a föld/tûz/víz/levegõ mellé amivel tápolni lehet a meglévõ fegyvereket és van ellene is resistance.
koszi az infokat, most akkor ugy erzem, mentheto a jatek :)
igy osszefoglalva akkor annyira nem kuszaltam ossze a jatek menetet, egyszeruen a boszihoz kell bemennem most a megfelelo modszerrel, aztan szep sorban minden helyreall
lehetne azert rugalmasabb a jatek, mert miota atertem a 2. (sot mar a 3.) teruletre, erezhetoen nagy az osszevisszasag akozott, ahogy haladok, meg ahogy szerinte haladnom kene
Igazándiból eltolni nem lehet a játékot, mert ha valami kimarad mert más merre mész és inkább átmész új területekre ahelyett, hogy mondjuk kivégeznéd teljesen a meglévõt, akkor majd nem tudsz egy idõ után tovább haladni és úgyis kénytelen leszel visszatérni a korábbi bejáratlan területekre. Meg mindenhez van többnyire legalább 2 megoldási metódus is. Szóval elakadni, teljesen lehetetlen helyzetbe kerülni nem tudsz, ahhoz túl bolondbiztos a program.
Például a már emlegetett tenebrium kezeléshez szükséges skill is két módon elérhetõ, nem csak a lopásos feladat által ami a troll királyhoz vezetne.
A harmadik területre meg tényleg felelõtlenség azelõtt átmenni, hogy a második teljesen kivégzésre nem került. Elég komoly szintbeli ugrás van ugyanis az ellenfelek terén odaát, ami 4-5 szint is lesz ha a teljes sztorivonal addigi részei nincsenek kipipálva (magyarán ha a boszorkány ki lett hagyva).
siman haladtam a 3. teruleten is, de persze feltunt, hogy meg nincs ott keresnivalom viszont kivancsi vagyok, hogy mennyire van igazad, mondom nalam a Hall of Heroes sem nyilt ki, es ugye most a tamadas miatt nem is vagyok benne teljesen biztos, hogy ki fog a karaktereimnek megvan a tenebrium skillje, tokkal vonoval, de meg ugye a witchnel nem is jartam, ugyhogy azert vannak itt erdekessegek a 2. teruleten tulajdonkeppen minden kesz, ahol nem jott szembe velem halhatatlan ellenfel, vagy nem a witch kunyho
Nem kell aggódni ki fog. Csak ki kell üssed a támadást fenntartó blood stone-t azon a területen ahol a sebezhetetlen démonok mászkálnak. Csupán nem kell egyenest bemenni hanem kerülni kell és szétcsapni a követ. Aztán megint nyugodtan tevékenykedhetsz odaát. Egyébként én akkor is átmentem és csencseltem mikor ment a támadás. Csupán el kell viselni a tûzcsapásokat de amúgy ennyi. Új helyek nem nyíltak meg de ez minden. A korábban elérhetõvé vált helyeket simán meg tudtam közelíteni és be tudtam oda menni hiába dobáltak a támadók mindenféle tüzes borzalommal. Ha lezárod a probléma forrását akkor minden helyreáll, megnyílnak az új helyek (már ha használtál blood stone-t vagy használva volt rajtad). Egyszerre egy, nem egyszerre mindegyik.
Én elõbb mentem le a kunyhó alá, mint megcsináltam a trialst, mert elindultam a goblinok felé, ott meg ugye megtaláltam a tekercset ... de eleve a varázslatról is a gombák beszéltek (a gombás kérdezõsdi elsõre meglett, szerintem egyszerû volt), mert kitekertem kicsit, elõbb voltam a kunyhónál, utána mentem vissza leverni Rex-et, és mikor kivettem a ládájából a követ, felmentem EoT-be, és rá lehetett kérdezni Zix-nél a barrierre, õ mondta, h fejbe kell verni a gombákat, majd a gombák meg meséltek a varázslatról ... így mikor megtaláltam a tekercset már tudtam mire való :)
Mondjuk a kunyhó alatt elmentem egészen a tóig, ott a 'buborékig', de a hang azt mondta, a lejutáshoz az Immaculate-nál van valami varázslat, így elmentem megcsinálni a trials és most meg a titkos faluban vagyok (innen loptam a tenebriumot, ezt adtam le Brandonnál, még nem jártam sem a pókoknál, sem a goblinoknál sem a troll kingnél).
Egyébként van itt két dolog az állatokkal beszélõkhöz (még hogy nem jó semmire) :)
Egyszer van ugye a trials felé vezetõ úton egy goblin utazó árus, akinek a málhás állata könyörög nekünk, hogy öljük meg a gazdit, mert szemét ... itt valaki betámadta és megölte a goblint? Jó az nekünk? :) Még hagytam szaladgálni.
A másik, hogy a White W kunyhója alatti barlangban ugye egy papír szerint el van rejtve valami, amit az egyetlen túlélõ vaddisznó segít is kiszagolni, ha megkérjük ... de a kiszagolt helyen nekem nem jelenik meg semmi ... mekkora perception érték kéne ide? 10-ig felnyomtam itt cuccokkal, de akkor sem jelent meg semmi.
A buborékosnál a tónál beszívattak akkor téged, mert a scroll (avagy könyv má nem emléxem) az azon a szinten van közvetlenül valamék immaculate táborban (levered õket mind, meglesz). Csak oda kell vinni a tóhoz a bubikhoz, felolvasni asszem és voilá. Mehetsz is át a túloldalra.
Állatok rengeteg hasznos tanácsot adnak, néha questhez is plusz átjutási lehetõséget, ami még a quest listában is megjelenik. Fontos velük beszélni. Segítenek.
Hall of Heroes? Az elvileg ha jól rémlik a második kõ megtalálása után nyílik meg ... nekem az elsõ ugye az orvosi beavatkozáskor lett meg, a második meg Jake halálának tetthelyén.
Most fent már legutóbb megnyitottam a második elementál portált is, és van még ...
Bizony :) Már a karakter generálásnál elsõ dolgom volt, hogy a magem egyik talentjét cseréltem le erre :) Szerintem a játékmenet szerves része, rengeteg szituációban és küldetésnél használtam.
Nem vagyok egy lopós fajta az életben ... lehet pont azért, mert titkon a hasonló játékokban élem ezt ki ... lehet az extra izgalom, hogy vajon elkapnak e :)
megnyilt nekem is mar regen, villogott is jobb oldalt a piramis ikon, csak akkortajt leszartam (pont lent volt az immaculate trialsban) aztan amikor meg foglalkozni akartam vele, akkor mar elorebb jart a script, es mar a bombazas tortent, nem a HoH de mind1, bizom benne, hogy megjavul minden
nalam annyi van abbol a szarbol, hogy a 4 karakternel kulon kell tarolnom, mer nem birjak (olyan ~40 darab) ezert is lenne mar jo haladni a story-val, hogy tudjam mire hasznalni
Tedd le valahol egy hordóba, ládába ... elvileg nem szabadna eltûnjön. Nem kell mindig mindent cipelni.
Én már filóztam, hogy önkényes foglalóként beköltözöm valami elhagyatott házba egy portál környékén, akad 1-2 ... remélem, ha már a teleport kövek nem úgy mûködnek, mint a DD-ében, legalább a földre és egyéb helyekre lerakott tárgyak nem tûnnek el. A DD-ben nekem szépen ki voltak dobálva egy bolt mellett a földre a felesleges és nehéz cuccok, senki nem vitte el :)
Egyébként a tárgyak jobb klikkes menüjében láttam, hogy el lehet küldeni õket a Homestead-ba ... ez része is volt a Kicstarter projektnek ... ha tippelnem kéne, akkor ez az a két ágyas szoba fent ... itt még nem jártál, mert ez a HoH után nyílik meg fent.
Nem tudom itt hova teszi a cuccokat, de amennyire emlékszem elég mesze kell rohangálni a portáltól, így ide tuti nem fogok lepakolni ... bár ki tudja, azért az elég jó, hogy bárhol vagyok a zsákomból rögtön tudok ide küldeni cuccot :)
Laza: Öld meg nyugodtan mert kapsz cserébe egy jó kis tippet amivel haverrá teheted a goblinokat.
12-es perception kell oda ha jól emlékszem, a 10-es az nagyon karcsú. Varázslattal is lehet ám erõsíteni, az egyik tûz varázslat 2 pontot is emel rajta, plusz van kaja is ami dob rajta ideiglenesen.
A tónál leölt immaculate manusoknál meg van egy tekercs amit ha felolvasol a tavacskánál, akkor nyílik meg az átjáró. Nem kell tehát a beavatáshoz visszamenni érte, ott van helyben a leöltek egyikénél.
A kavicsokat tessék nyugodtan felhasználni minél elõbb. NPC-ken való segítéshez csak kettõ kell, mindkettõ a második területen (egyik a málhás másik egy manus a pókok területén). Ha ezek megvannak akkor lehet szép gyorsban elsütni mindet ami a karaktereknél van. Így nyílnak meg ugyanis az újabbnál újabb helyek (egy zárva marad mégpedig a forbidden zone, mert az nincs még kész, valószínûleg egy DLC majd belerakja).
j0nNyKa: Az a láda nem nyitható míg mind a négy kódját meg nem leled (minden pályán van egy kódrészlet). Ellenben ha már megnyitotta elõtted a szálláshelyedet zigi (ez a harmadik kavics után történik meg, elsõre zigihez jutsz, a másodikkal a toborzóhelyre jutsz be a harmadikkal meg a szállásodra ami nem a hall of heroes, az egy toborzóhely ahol ha akarsz vehetsz fel új embereket), akkor onnantól kezdve bárhol jársz is a játékban, ha egy tárgyra nyomsz egy jobb klikk-et akkor megjelenik egy olyan opció hogy hazaküldjed a karakter saját ládájába. Az onnantól ott lesz míg ki nem veszed onnan.
Tenebrium-ot meg felesleges tárolni. olyan 4-5-öt elég megtartani a bar-ból, a többi eldobálható. Úgyis találni fogsz még egy csomót belõle. Felhasználásuk legjobb módja ha valamely fegyveredet erõsíted vele vagy kombinálod egy fadarabbal (ekkor lesz egy olyan pálcád ami egyszer használható csak, de a környékeden bizonyos hatótávon belül kinyír egy bizonyos típusú ellenfél akármennyit, ez az ellenfél egy bazinagy faember).
Pont két kavicsom van, ez elõtt talán egy volt csak, amit fel lehetett venni a táskába, de még az elején. Lehet pont ezért adott most kettõt. Direkt nem használtam el, gondoltam kelleni fog ha már így el lehet tenni, ezek szerint jól.
Amúgy ha bombázzák EoT-ot, akkor már nem nyílik meg a többi portál?
Mert még mikor átmentem a trial után a titkos falu felé, akkor átmentem a hídon is a 3. területre, ahol ott volt a goblin, és ha jól vettem ki a lentiekbõl, akkor az indítja el a lövöldözést odaát.
Ja, úgy tûnik. Visszatöltöttem mentést onnan, hogy még a híd elõtt állok, úgysem csináltam ezen az oldalon sok mindent azóta, odaát kóricáltam egy ideig ... újra elloptam a Tenebriumot meg leadtam, mûködött, illetve megint felgyógyítottam Alfit, most már villogott zölden a teleport ikon, és odaát várt is a goblin ... szóval egy ideig akkor nem megyek át a 3. területre.
Amíg a bombázás tart addig nem nyílik új. Zig (aki nem goblin, köze nincs hozzájuk) el is mondja miért és hogy mi a teendõ. Amint leállítod a bombázást megy minden tovább a maga normál menetében. Ha sikerült kinyitni/használni pár kavicsot azok addig is tárolódnak azt amint újra szabad az átjárás szépen egyesével meg lesz nyitva minden. Egyszerre egy, amihez ha átmész és meglesed majd visszajössz megy zigi a következõhöz vagy épp a szoborhoz hogy sztorizzon és új elem felé nyissa meg a kaput.
Egy pár perces kis feladattal leállítható a bombázás, szóval nem egy nagy dolog, nem okozhat gondot.
Amíg nem végeztél el mindent a második területen nem is szabad átmenni a harmadikra. Egyrészt mert felesleges, másrészt mert egy része elzárva lesz elõled illetve sebezhetetlen ellenfelekbe futsz bele ha túl korán átmész.
Jut eszembe, nehogy elhasználja bárki is a játékban található 4 db unlock spell scroll-t (az elsõ a macskavarázsló szobájában van az egyik asztalon). Ugyan van 3 láda meg egy ajtó amin spéci lakat van ami kinyitható így, de ezek mindegyikéhez van ám kulcs is (például az elsõ ilyen láda az elsõ terület fõ dögjénél van, a kulcs meg az utolsó területen van hozzá, a többi helyen sokkal közelebb lesz a kulcs) tehát nem kell rájuk elpazarolni a varázslatot. Ezek a scroll-ok kellenek, hogy mikor az ember megnyitja az armory-t (szép nagy spéci kovácsmûhely) annak van egy oldalszobája a lépcsõrõl amiben van 3 varázslattal lezárt láda. Mindegyiket csak ilyen scroll-al lehet nyitni. Mindegyik ládában van 1 unique/legendary tárgy, 2 varázskönyv és 2-4 egyéb cucc. A cuccok 19-20-as szintek mindig, nem függenek a játékos szintjétõl mint a random generált loot. A dolog azért fontos, mert ezt a scroll-t csak fix helyen találni lehet, vagy véletlenül generálni mikor random scroll-t ír az ember. Máshogy nem lehet hozzájutni, könyvvé sem alakítható mert nem sorolták be egyik iskolaformához sem.
Mindegy, visszatöltöttem úgy megyek tovább. Amúgy is mikor átmentem elkóricáltam lent a városig, aztán az árusnál láttam egy rakat legendary-t, amit éppen az akkori szintemhez generáltatott, na meg úgyse lett volna pénzem rájuk, úgyhogy visszatöltöttem a mentést, de még azt, amit az átjövetel után csináltam, csak visszamentem. Szerencsére azóta nem volt idõm sokat játszani, úgy hogy visszatöltöttem a híd másik felérõl az állást és gyors lenyomtam a fontosabbakat amit addig csináltam. Úgyis van még tennivaló itt a 2. területen.
Mondjuk nekem valahogy ez a 2. terület nem túl izgalmas ... valahogy az elsõ terület mintha sûrûbb és változatosabb lett volna, és ott ellõttek egy rakás jópofaságot, jó kis fantasy ellenfeleket, minibossokat, amibe itt már alig fut az ember, csak kergeti a csuklyásokat. De aztán lehet jó lesz ez még itt is késõbb, csak lassan indul be :)
A második terület is tele van velük. A településen túl ugyebár ott vannak a lángoló romok, a goblin falu és környéke, a szeles rész a pókkirálynõvel és ivadékaival, a troll király területe, az út a bányákhoz, az immaculate falu és annak környéke ahol van pár felfedezni való (érdekes építmény itt is akad akivel lehet diskurálni), aztán van eldugott kis fejtörõs dungeon, meg ugye ott van a banya és a szála ami hibernheim-be visz meg a fõ szálhoz kötõdõ bánya szerteágazó és sokszínû helyszínekkel, a többféle templom amiben nyomulni kell. Ehhez képest igen szegényes volt az elsõ terület változatosságot illetõen. Mindössze az a bevezetõ rész és ezért hosszabb, több tötymörgést igényel mert nagyon gyenge még ott a csapat. Ha nem az lenne akkor keresztül lehetne rohanni az egészen. Feladatból akad itt ugyanannyi, illetve kicsit több is, sok érdekességgel, trükkös helyzetekkel hogy például egy feladat háromféleképpen is megoldható illetve végzõdhet a döntésektõl függõen, több állatos küldetéssel, jópofa diskurzusokkal és megoldásra váró apró feladatokkal.
Még csak a térkép alsó felét jártam be, bal oldalt csak a trial dungeonig, másik oldalt a szakadék mentén végig, tovább még nem mentem, de azért már jó régen itt kóricálok :) de akkor lesz még mit csinálni errefelé :)
Szevasztok! Lehet teljesen noob kérdés lesz, de hol tudok valami jó scoundrelt felvenni? Meg 1 innerstone 1 bloodstone-om van és valami portalnak kellene megnyílnia az end of time-ban ahol embereket lehet felvenni, de nem teszi :D Mit csinálok rosszul?
Hányszor voltál fent? A második kõhasználatra meg fog nyílni fent a Hall of Heroes, és ott lehet majd felbérelni mindenféle karit.
De ha meg akarod tartani a személyiséggel rendelkezõ karikat, akkor szerintem a könyvtárból a mágust simán át lehet nevelni az elejétõl ... vagy indítasz magad egy íjjászt, mert harcost úgyis fel tudsz szedni.
Inner stone az lesz, ha elhasználódott egy bllod/star stone. Az elsõt ugye a betegek gyógyításánál fogod felszedni (ha felszeded), akkor mész fel elõször ... a második ha jól rémlik majd a kocsmai szobában lesz, Jake gyilkosságának helyszínén.
Ha van nálad olyan kõ, ami még blood stone, akkor nyomj rá jobb klikket és use. Az elején még el lehet/kell használni, én is kiraktam a város közepén.
Inert stone-ok száma lényegtelen, nem kell gyûjtögetni azokat. Mire eljutsz oda, hogy kinyírd Evelint, már legalább 2 aktivált köved lesz. Egy a fogadóból, egy másik meg a gyógyítóhelyrõl Evelin mellõl. Ennyi elég a hall of heroes megnyílásához.
Persze ha esetleg nem voltál még ott mert csak átugrottad a helyet, nem jártad be mikor a kis imp mondta akkor értelemszerûen még nem nyílt meg. De ezt könynen ellenõrizheted. Csak átugrasz end of time-ba és elmész a nõhöz a nagy terem végében. Jobbra esik a hall of heroes ami meg lesz nyitva amennyiben a második követ aktiváltad. A második aktiválása után mikor átmész EoT-ba akkor fogad téged az imp és szól hogy menj vele. Na ekkor nyitja meg neked a HoH-t. Csak bemész oda körülnézel és ugyanott ahol bementél kijössz. Nem szabad kiteleportálni vissza a normál játékba mert az hibát okozhat és ekkor nem fognak megnyílni a további kapuk mert ne mondtad el az impnek hogy mit találtál odabent.