Ja, most olvasom, hogy Evelynnel is végeztél már. Akkor meg két inner kéne legyen a már említett helyekrõl, azaz harmadszor kéne felmenned ha elhasználod a követ.
Mikor elsõre felmész, akkor ismered meg a helyet, másodjára mehetsz be a Hall of Heroesbe, azaz már a kocsmai dolog után be kéne tudnod menni. Úgy tudsz bemenni abba a szobába, hogy beszélsz a város kapitányával a gyilkosságról, és õ ad engedélyt a belépéshez, ezt kell majd közölni az ajtónállóval.
Speciel az elsõ blood stone-t pont nem kéne elhasználni. Azt jobb átvinni magaddal a következõ helyszínre és ott meggyógyítani vele a hátast.
Mire végzel az elsõ területtel úgyis lesz 4 elhasznált kõ (egy a fogadóban, egy a gyógyítónál, egy az úton ami a következõ területre visz az ott heverõ hullánál, egy meg lenn a nagy élõholt fõnöknél mikor kinyitod a ládáját). Emellett van még az összeszedhetõ blood stone a kalózoktól.
Felesleges elrakosgatni, többe fogsz belefutni és azokat a megközelítés során kisütni, mint amennyire szükséged lesz ahhoz, hogy mindent kinyiss odaát (az elsõ területen 4 ilyen kõ lesz, a másodikon 3 blood stone mindenképpen felszedhetõ és legalább ugyanennyi kisütésre kerül csak azáltal hogy megfelelõ helyen vagy, aztán akkor még hátra van két terület). A sztori során elegendõ követ fogsz aktiválni anélkül is, hogy akárcsak egyetlen blood stone-t is felhasználnál. Emellett az értéktelen kövek is csak plusz tömeg amit cipelni kell.
De ahogy érzed, ha te szükségesnek tartod hurcibálni õket senki nem fogja neked azt megtiltani. Csupán felesleges a dolog. :)
Laza, te írtad talán, hogy a Guardian volt az addigi legnehezebb csatád? Egyrészt hát pfu, tényleg jól bírta a disznó, másrészt igazából nem csinált semmit sem, harmadrészt tűzzel azért meg lehetett ölni belátható időn belül - tény, hogy semmi mással :)
Más: ugye varázslókra és íjászokra mindenki kirakta a glass cannon talentet?! Kötelezőnek érzem :)
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
Egyébként most fent megnyitottam egy olyan helyet, ahol egy démonnal lehet tradelni fejlõdési pontokat, meg 1000 pénzért visszaadja minden pontod és újra lehet osztani, azaz bármelyik kariból tényleg bármit tudsz csinálni :)
Most pl filózom, hogy egy talent pontért 10 abilities pontot ad, amivel azért jobban lehet erõsíteni a karit, mint magával a talenttel. Eddig sem osztottam le minden talent pontot, mindegyiknél van 1-2, mert sosem tudom mire kéne még tenni :)
Így is csak a main harcosomnál 304 féle/stack cucc van ... ebbõl 4db táska, ami mind tele :) Pl tekercsekbõl rengeteget összeszedtem már, de még egyet sem nyomtam el :)
Ne egyetek meg, megkérdem: milyen játék ez? Ilyen diablos hack and slash féleség random loottal, legendásokkal stb? Nézek most videokat de nem igazán jön le. Köszi!
Az elsõ résznek, a Divine Divinity-nek Diablos volt a harcrendszere, ennek viszont körökre osztott. Itt is van rakás loot, de azért nem úgy, mint a Diablo-ban ... az inkább a hent játékmenetre és a loot-ra épít, azért ez mûs stílus :)
Illetve ha valaki tenne/tett a Bigger and better talentra, akkor jobban jár, ha elcseréli a talent pontot 10 abilities-re, majd 2x5 ablitiest primary stat pontra, mert így egy helyett két pontot szerezhet :)
Ahahah, white whichet valaki próbálta teleporttal kiszedni az első találkozásnál? fun :)
Ehh, remélem kezelik vagy megcsinálják ezt a teleport piramis hülyeséget, hogy nem lehet bárhonnan használni ... mert pl most lent vagyok a havas vidéken, fel kéne menjek javítani, de hiába dobom le a követ, visszarakja az invembe ha felmegyek :(
Ez a DD-ben tök jól mûködött.
Mondjuk épp most találtam egy másik teleport kaput, így megoldva ... de akkor is.
Faxom kivan a deathknight-okkal. Direkt beszerváltam magamnak egy rangert a HoH-ban, felhúztam alaposan, odasunnyogok, ezek mindég kiszúrnak. Okés hogy látom, hogy merre és meddig néznek (5 feletti sneak-nél csak nem gond), de mászkálnak, meg egymással szembe mennek áááá). Láthatatlanul is kiszúrnak, hiába a vari. Szal. ez ilyen kicsit ügyességi rész is egyben. Vagy mész a másik irányba, lebontva az omlást, akkor még az immaculate-eket is leverheted (vagy átvered) és bányászhatsz tenebriumot kedvedre, nem is talizol lovagokkal. DE ha ott tovább mész, ott is lesznek és szopatnak. Király. Pedig csak a kurva teleport kapuig kéne eljutnom.
Nálam speciel 200-as volt minden ellenállása, még a tûz is. Ezt 90-ig tudtam összesen lerontani pár resistance rombolással, meg a fizikai védelmét ezüst nyílvesszõkkel levenni, így sikerült kinyírni. De varázslatból semmi nem fogott rajta. Ámbátor a woodoo bábú azért érdekes módon mûködött ellene...
Laza: Én nem egyezkedtem a démonnal, gyanús nekem valami vele kapcsolatban, lehet hogy a végjátékba vagy valahol máshol majd a vele való egyezkedés beleszól a dolgokba ha vele csencsel az ember (ezt biztosra nem tudom, csak volt egy ilyen érzésem vele kapcsolatban). Anélkül is megoldható volt a játék gond nélkül. Meg aztán most például 2 emberes a csapatom összesen, mert felvettem a játék legelején mindkét karakteremnek a lone wolf képességet. Így szintenként több ability pontból elég gyorsan fejleszthetõek és a nagyobb HP mennyiség miatt elég nehezen kopnak el. Ezzel a képességgel két karakterrel is megcsinálható a normál nehézségi szint (jó, még csak most megyek át Hibernheim-be, de eddig nem volt problémám, elég képzettek a karaktereim). Emellett mivel pénz annyi van mint a szemét és cuccokba is bele lehet fulladni (tehát van cserealap), minden szintlépés után el kell menni a hall of secrets-be és megvenni a könyveket a nõtõl. Alkalmanként 10K aranynak megfelelõ értéket kell nála hagyni, de ez is +1 tulajdonság és +1 ability point anélkül hogy bármit áldoznod kéne érte.
A talent pontok meg fontosak lesznek, mert nagyon sok elõnyt tudnak adni. Persze nem árt ha az ember a megfelelõ skill-eket növeli, de azért egy 50%-os resistance mindenre egy talent pont-ért nem gyenge, ahogy adott hatásokkal szembeni immunitás, védelem a természeti hatásoktól és más hasonlók is igen nagy segítséget tudnak jelenteni. Én nem áldoznám be ezeket csak úgy pár extra pontért amit könyvbõl is megkaphatna a kiszemelt karakter.
Hátizsákot nekem még nem sikerült megtöltenem, mert ahogy elértem az utolsó sort, ami kezdetben ugye 4 sor, azonnal lett egy újabb csak lentebb kellett görgetni, most vagyok ott, hogy mindkét hátizsákom a harci karakteremnél van aki erõre gyúrt és mindkettõben 10 sornál járok már de eddig mindig nyílt újabb sor, tehát nem telt be a zsák. Készíteni meg pofon egyszerû, csak kötél és bõr kell hozzá.
Tekercsekbõl csak a legerõsebbeket tartottam meg és csak addig, míg könyvvé nem alakítottam õket. A többit elcseréltem könyvekért. Illetve van most 14 db (mindet találtam) resurrection scroll-om, meg 4 esõ és 4 tûzlabda scroll-om, de azokat használom, mivel szeretem én kezdeni a harcot ezért messzirõl beledurrantok a tûzzel az ellenfélbe vagy épp elõre oltani kezdem a terepet ha várhatóak tüzek.
Piákból, legalábbis a resistance piákból mindbõl fejlettebb itókákat kreálok (elsõsorban resit all italokat) amiket aztán augmentor-ral feltápolok maximális erejûre. Cserealapnak sem utolsók de igazán hasznosak és nem kell annyi különbözõ és nehéz cuccot cipelni.
A teleportos dolog meg szándékos. Pályák között (illetve ha másik területet kell betölteni ahhoz hogy a teleporthoz ugorj) utazgatni nem lehet vele és amúgy is minden pálya tele van kapukkal amik minden fõbb rész közelében megtalálhatóak. Mondjuk nálam nem vette vissza a kék piramist ha ledobtam és elmentem másik területre, maradt ott ahol volt, csak másik területrõl nem tudtam használni. De amint visszamentem bárhová azon a területen ahol le lett dobva, tudtam használni és azonnal odateleportáltam mellé. Ezt használtam mikor Hibernheim-ben egy láda kinyitásához egy könyv kellett és nem akartam pár lépést extrában megtenni. Csak eldobtam a kék vackot, elugrottam a könyvért aztán vissza H-ba és használtam a kis vörös piramist azt ott is voltam a kék mellett.
Javításhoz miért mászkálsz el ha egy kalapács vagy épp fogó segítségével ingyen is megoldhatod magadnak csak kell legalább 1-es blacksmith skill hozzá? :)
Ha csak láthatatlanul mész akkor kiszúrnak könnyedén, mert hallanak és a lopakodás meg csak bizonyos távolságig mûködik (piszok jók az alap beállításaik az érzékelésre). Kombináld a kettõt a sikerhez (nekem is csak így ment) az a tuti.
Egyébként ha a bányáról van szó ahol lopakodni akarnál akkor a módszer a következõ. A bejárat mellett látod a beomlott részt, na azt el lehet ám bontani csak támadni kell. Ott felül körbemész és teszed amit tenned kell (csontik felszabadítása például), aztán egy karaktert fogsz, leválasztod a csapattól, láthatatlanság és lopakodás kombóval mész vele a szélek mentén. Így elérsz egy hídhoz, amin átslattyogsz, majd elfordulsz jobbra és ott lesz egy kapu ahová elhozhatod majd a srácaidat. Ha a híd után a másik irányba mész, akkor egy halom akna van ott, de azon átjutva a járõrözõ dögök mögé tudsz kerülni és elérheted az egész galerivel gond nélkül a célodat, a nagy vaskaput.
Kétféle fogó van. Ugyanúgy néznek ki. Az egyik a disarm trap kit névre hallgat a másik neve tongs. Véletlenül találtam nemrég, egy asztalról szedtem fel ha emlékezetem nem csal akkor pont az immaculate faluban. Így most azt használom mert a javító kalapácsnál sokkal könnyebb.
Tudom. Azért írtam, hogy egy karakter leválaszt és csak vele menj. A felsõ részen ha végigmész akkor az út majd visszakanyarodik, de ott ki lehet õket kerülni, könnyebben mint ha alul mennél a ketrec (akarom mondani dutyi) felõl. Ja és olts el minden fényforrást, amiatt lehet lebukni lopakodás közben, mert azok közelében még láthatatlanság és lopakodás kombóval is kiszúrnak, ám ha leoltod akkor nem.
Ezen az útvonalon a lefelé kanyarodás után mászkált egy deathknight nálam fel és alá, aztán a peremen el tudtam úgy jutni a hídhoz hogy csak elfogadható távolságra közelítettek meg lovagok. A hídnál várni kell majd kicsit mert az egyik lovag az pont járkálni szokott rajta és csak akkor kell rámenni ha már elhagyta.
Illetve az sem mindegy hogy a scoundrel vagy a varázslatbeli láthatatlanság van használatban. A ima láthatatlanságban valamiért könnyebben kiszúrnak mint a scoundrel skill book megfelelõjében.
Ez akkor most a program bosszúja. :) De nagyon rövid részrõl van szó, ennyi talán kibírható. Én a ranger karakteremet használtam erre, neki volt 1 pont a scoundrel skill-en és megkapta onnan a "láthatatlanságot". Vizes nyílvesszõkkel eloltottam vele távolról a a fáklyákat és egyéb világító vackokat (jó kis régi Thief-es idõket idézve fel ezzel) és óvatosan osontam vele. Egyszer kellett csak viszatöltenem az állást mert nem sikerült elmenekülni vele a harcból mikor meglepték a lovagok mert elbambultam. Amúgy a lovagok elõl elfutás sem rossz ötlet harcban, mert lassúak és elég rövid a "követési távolságuk" ameddig még utánad mennek. Ezt a hiányosságukat majd amúgy ezen a pályán használni és kihasználni is kell.
mert az ajtó, amit írtál, az zárva van és csak jelszó nyitha...
jelszót meg a zombik ismerik, de azok meg nem mondják meg, csak ha balra majd lefele menve lesz egy rész, valami bloodstone vagy totem vagy mi a csuda van ott a kultistáknál, és azt szét nem vered..
bár lehet, hogy más módon is megszerezhetõ a jelszó, nekem csak így jött össze, addig felesleges átkommandózni a hídon..
az egészbe az viszont a legnagyobb szívatás, hogy a barlangban nem mûködik a piramis, így minden társad át kell juttatni gyalogosan..
Én pont este lefekvés elõtt voltam a Guardian-nál ... kb 3 körönként sebzett, akkor is ilyen 60 körül, szóval lótúró ... viszonyt sebezni csak a tûzvarázslatokkal tudtam, egy flare 100 körül sebzett rajta ... csak egy emberem jártas a tûzvarázslatban lövés szinten ... de a melee harcosok csak karcolgatták, a tüzes fegyverek miatt sebeztek rajta 10 körül ... lehet legalább a Flare-t meg kéne tanítsam a tûzben is jártas warrimnak :) dobáltam még a teleporttal meg a nagy égbõl hulló kõvel (earth), és így szedegettem le a 'kis' életét :)
Nem mindegy melyik részét akarod ütni a beomlott szakasznak. Lenyomod a Ctrl-t és mozgatod a kurzort akkor látni fogod mit üthetsz. A jelszót egyébként megtudhatod a dutyiba zárt imp-tõl is. Sõt, még le is van írva egy könyvben is ami meg a csapdákkal teleszórt úton megközelíthetõ utolsó bujdosó csoportnál van.
A piramisra meg nincs szükség. Elég ha az alsó teleport kapuig eljutsz, akkor a lovagok nagyját megkerülted már, onnan meg sétagalopp. Csak elsasszézol a megtisztított útvonalon körbe a csapatoddal és ennyi.
Szerintem a démon az hasonló okból lehet ott, mint a másik helyen a tükör, hogy tudj módosítani a karin ha más irányba mennél ... de aztán ki tudja. A csaj is csak annyit mond róla, hogy ad valamit, de cserébe kér is.
Elkezdtem én is feljárogatni a könyvekért, de nálam 9k/db ... lehet az alacsony, csak 2-es bartering miatt. Arra nem tettem, csak cuccokból. Persze a csere csak egy lehetõség, mert a könyvek jók, de ugye csak 1-1 van belõlük :) mondjuk én sem piszkáltam ... azaz mentettem egyet és kipróbáltam, de mivel nem akartam rontani a karimon, inkább nem pakoltam újra a pontjait, jó ahogy van.
A kis extra táskáknál nem is néztem a csuszkát, majd meglesem.
A teleportos dolog nem tudom mennyire szándékos ... miért lenne az, ha amúgy is telepakol mindent kapukkal? A Divine Divinity-ben mûködött. Szerintem itt nem akartak extrát trükközni a piramys helyének mentésével a különbözõ, külön töltést igénylõ helyszínek között és egyebekkel, vagy nem tudom ... semmi logika nincs abban, hogy melyik helyszínek között mûködik, egyedül annyi, hogy ahol külön tölti be, nem a fõ helyszín részeként, ott egyszerûen visszateszi a zsákba. Na mindegy, itt egyébként is halomra vannak a teleport kapuk (mondjuk ez fura, de a mai játékosokat is ki kell szolgálni), ráadásul bárhonnan lehet ezekhez portolni, nem is értem minek van bent a két kõ, szerintem nagy nosztalgiából.
Eddig most javítottam a kb 70 óra alatt elõször ... nem is nagyon kopik semmi sem, csak a melee fegyver, de még az sem túl gyorsan, csak ez már régóta nálam van. Nekem egyébként ez fura ... a bétában drága volt az identify, a rendesen koptak a cuccok, azért is elkértek azért rendesen, most meg nagy nehezen leamortizálódik egy fegyver (régóta ez van nála) 10/70 körülre, és 27 pénzért javítják meg. Minden egyéb meg csak 1-2 pontot kopott.
Fogadjunk, hogy a tükörhöz hasonlóan a javító kalapács sem törik el ha használom? :D Szintén nem használtam még eddig, de azért bezsákoltam egy csomót más játékokból jött szokás alapján :)
5-ös barter-rel 5000 arany darabja. Tárgyakból és trait-bõl ez összehozható gond nélkül.
A teleport kapcsán a fejlesztõk oldalán írták a dolgot, miszerint direkt nem lehet majd pályák között közlekedni vele. A két kavicsnak meg lesz majd szerepe a játékban, lesznek helyek amikre ezeket okosan használva lehet majd csak eljutni.
A tárgyak kopása... nekem más a tapasztalatom. Nem ritka hogy csata közben is javítanom kell úgy, hogy amúgy megvan a my precious képesség is ami miatt kevésbé kopnak a cuccaim. De csak fegyvereket. Más tárgyam még nem sérült csak egyszer és akkor is csak 1 pontot.
Ezek szerint a 2 és 5 barter között ekkora a különbség? Akkor így tudtok sokat spórolni és több pénzt keresni :) Na majd megkeresem a lehetõségét, hogyan tudnám feljebb nyomni.
Hogyne, a bugyi helyére mennek az övek/kötelek pl. Abból van stength-es uniqe egy rakás, ad pajzsot, egykezest, craftot, balcksmith-et stb. Sajnos kétkezest azt nem nagyon (tán egyet találtam?)
Az a szagos az másra való, feladathoz kapcsolódik (kutyeszzal lehet így azonosítani Jake feltételezett támadóját), ahogy a sál, a zsebkendõ meg más szagos ruhadarabok.
Övekbõl meg lesz majd mindenféle. Vagy most a lelógó szoknyaszerû vacakról van szó? Az is akad majd szép számmal. Én mondjuk ezeket a kiegészítõket inkább arra használom, hogy a resistance értékeket tornásszam fel velük (megy beléjük az essence azt jön az extra resistance). Az csak egy kis plusz ha valami tulajdonságra vagy skill-re adnak extrát. De például az elsõ területen a az élõholt lovagnál keleten, a két neves ládából meg a trón melletti kicsibõl mindig sikerült olyan övet kihorgásznom ami legendary volt és giant nevû (ez ad a harci skillekre +1 pontot, meg van egy másik típus ami a fizikai tulajdonságokat nyomja meg 1 ponttal). Ja meg mikor beszélek valakivel és van neki kereskedõ ikonja akkor mindig megnézem mi van nála, akkor is ha haldoklik, akkor is ha bunyó lesz belõle. Így is jó cuccokhoz lehet jutni.
De ha ez ennyire fontos akkor mikor mész egy boltoshoz, ments egyet és ha nem tetszik a készlete töltsd vissza. Ez majd az end of time-ban lvõ boltosnál eredményezhet jó dolgokat ha legalább 3-4-es a szerencse faktora az éppen vele diskuráló karakternek.
Meg ahogy Sir Quno Jedi is említi, készíteni is ehet ám magadnak kötél és megbûvölt mindenféle alkatrész segítségével övet ami extrákat ad.
Nekem nincs gondom ezen a téren, inkább túl sok is van belõlük, de itt is ugyanaz a jellemzõ mint az öveknél. Kimondottan azokat használom amik resistance-ot adnak (elsõsorban tenebrium és poison, mert a többit megoldom essence és rubin által). Amúgy meg örülj neki, hogy kapsz Int-eset, kell az a harcosnak is ha netán nem csak a harcos spell-eket akarod nyomni vele.
Ha kevesled a dex és str értékeket akkor meg rakj soul-t (azt a vörös és fekete elnyújtott fejszerû vacakot) a fegyveredbe és máris lesz ezen tulajdonságokra bónuszod. Minél magasabb a szinted annál magasabb lesz a bónusz.
Na, akkor helyesbítek ... szóval csak olyanok esnek, amiknek int a felvételhez szükséges feltétele. Bármilyen statot ad, a legkevesebb is 7 int volt eddig, mint feltétel. Ezt meg ugye a harcosoknál nem nyomom. Az egyiknek van talán +1, azaz 6, mert egy legendary amulettbõl kap azt is.
Ja hgoy ez a probléma. Szoknyából elsõsorban ilyenek vannak. Néhánynak, a leggyengébbeknek, nincs elõfeltétele, de ha van feltétel az szinte mindig INT, nem erõ és nem DEX. Szóval ha jobbat szeretnél akkor ha mást nem hát hörpintsen fel a felvétel idejére egy INT booster piát a harcosod. Ha már rajta van a cuccos akkor amíg el nem veszed tõle addig rajta is marad akkor is ha a stat leesett a szükséges érték alá.
Edes Istenem ez a jatek... Mar 3 napja jatszom egyfolytaban es meg mindig az elso varoskaban vagyok,jelenleg 7-es szinten. Szemetladak,utalom a kiadot,programozoi gardat,mindenkit.Az alvas most nem opcio egy darabig.
(komolyra forditva:valami elkepeszto jo ez a game,utoljara ennyire a DAO elso resze szippantott be)
Egyébként olyan, mint a DAO fullra néha, csak itt nem kell pauzálgatni a csatát, mer eleve az.
nekem inkább a Baldur's Gate-tel eltöltött éjszakába nyúló játszadozásokat eleveníti fel (:
a Guardian ellen én idéztem egy tûzelementált meg egy páncélos csontvázat.. utóbbit ütlegelte, addig az elementál meg jól megsütögette.. a tûzmágiában jártam máguscsajom közbe szórta rá az áldást, az íjászom meg tüzes nyílvesszõkkel kínálgatta..
Nem lehet valahogy megnövelni a lenti skill bar hosszát? Mert egy rakás cucc másik sorban van, és sokszor el is felejtem mik vannak ott, mert nincsenek szem elõtt.
Néha nekem még az ellenfél köreinek gyorsíthatósága is elkélne, mert mikor sokan jönnek rám, mindig kivárni amíg megcsinálják amit akarnak, letelik a naptár :)
Laza, a hotkey-eknél nézd meg, valamelyik kombinációval asszem elõcsalhatóak
mittomén shift + 0 -> shift + 9; ctrl + 0 -> ctrl + 9 , pontosan nem tudom, én rákattintgatok a pöcökre, de mintha láttam volna a key listában
bár tényleg a hotkey bar legyen a legnagyobb baja a játéknak (:
Ugye ha belegondolunk, hogy kellenek a support varik, a gyógyító varik, a kalandozáshoz szükséges varik, a különbözõ elementál varik, a cc-k stb. akkor kijön, hogy a három sor is kevés. Ezt nem tudom hogyan gondolták mégis.
Meg lehet nyitni a skill táblát és onnan elnyomni :)
meg rosszabb mint a pockot nyomkodni :D aprosag, de tenyleg sok vele a szopas, mindig amulok, amikor egy alapvetoen kurvajo produktba ilyen egyszeruen javithato, es banalis hibat, hianyossagot pakolnak a keszitok.. :)
Laza: Tuti. Elég sok cuccot így sikerült csak a karaktereimre aggatnom, mert nem volt meg nekik a szükséges tulajdonság követelmény. Ilyenkor adok neki kegy megfelelõ löttyöt amivel épp elérik a kérdéses értéket, gyorsan rájuk adom a cuccot és lehet örülni.
A quickbar-ral nekem nincs gondom. Csak mert nem fér ki minden egy sorban az nem érdekel, mert akármikor lenyomható a k billentyû amire felugrik a teljes ismeretanyaga a karakternek és kiválasztom ami kell belõle. Mivel idõ van, nem ütnek közben így nem gond ha egyszerre csak 10 dolog fér ki.
Mi a gond vele? Nem real time a harc, hogy ilyenre ne legyen idõ, meg aztán egy billentyû lenyomása, két kattintás és mehet a buli. Nem kell mindennek egy billentyûre vagy többre leosztva lennie ahhoz hogy jól mûködjön a játék. Nem MMORPG ahol egy pillanat mûve az elhalálozás és ahol szükség van a gyors billentyûzésre. :)
Minden körben megnézem a karimnak milyen spelljeit tudom elnyomni és az alapján építem fel a következõ lépést. Jó lenne egyben látni, vagy egyszerûen átgörgetni, mert így mindig végiglépegetni ... szarakodok mással is eleget :)
De végül is mindegy, mert a gyakran használtak ki vannak rakva elõre, és eddig is azért megoldottam minden csatát :)
nem az a baj, hogy akadályozna a harcban, hanem hogy klasszisokkal jobb megvalósítások vannak kb minden más (jobb-rosszabb) játékban, és semmiféle negatívummal nem járna, cserébe rohadtul kényelmes lenne
57h és végére értem. Egy erős 8 pontot adok neki mert a harc és a hangulat nagyon ott van a topon de a többi erősen közepes és itt föleg a storyra gondolok. Ebben a stilusban a Wasteland 2 lesz a övetkezö amit várok.
nekem speciel a wasteland 2 ennek a kozelebe sem ert
Én az ilyen játékoknál egyenként nézem a kis sztorikat, nem feltétlen a fõszálat, a nagy sztorit. Azt amúgy is csak húzni lehet és úgyis az a vége, hogy valami gonoszságosat szét kell zúzni. Viszont a kis mellékes sztoriknak ezer féle kimenetele és megoldása lehet. Ezt a játékot is a kis sztorik színesítik, meg a világ, a játékmenet :) A hasonló játékokban sokszor el is felejtem mi is a fõsztori, mert közben élek egy életet a világban :)
ertem en, hogy alpha vagy beta vagy micsoda, amivel mar tolni lehet, es meg javul meg csoda lesz meg moziba visz meg minden, de szoval az alapveto hangulata nem jott ugy at, mint ennek igazabol ami nagyon eros erzes bennem, az az, hogy ott a csata egyaltalan nem tetszett, vontatott, rengeteg a miss, kevesebb lehetoseg, stb. - itt a csata nagyon tetszik szerintem nekem a wasteland 2 nem lesz valo, meg akkor sem, ha a kedvenc stilusaim egyiket kepviseli, ami egyebkent elegge.. pang mostansag sajnos :(
na igen, ezek a jatekok mind nagyon nagyon kiralyak nem mondom, hogy ez (a divinity) van olyan jo, mint azok, de ha csak egy pici lepessel is, de kozelebb all hozzajuk _szerintem_, mint a wasteland2 :)
igen, a Magicka-ban is jól ellehetett kombózgatni, csak ott nem körökre volt osztva, azonnal kellett reagálni, itt meg jól átlehet gondolni a lehetõségeket
Ti is úgy látjátok hogy a mágusoknak kb. mind1 milyen bot van a kezükben? Ha nem ad valami jó kis plusz inteligence-t vagy bármi más jó statot, akkor akár üres kézzel is mehetnének harcolni mert annyi varázslatuk van és olyan jók hogy soha nem lövöldözök a bottal. Vagy valamit nem tudok?