Kicsit még áradozok a játékról, mert reggel van és mert nincs jobb dolgom. Három teljes végigjátszás után azt kell, hogy mondjam, hogy bár Bloody Baron szintű küldetés nem volt, de ettől még emlékezetes küldetésekből volt egy rakás a játékban. Spoiler nélkül: a Peter Pan küldetés pl. ott van, de örökre megmarad a merülés Judyval is, vagy az 8mm filmre hajazó történetszál. Aki próbálta a titkos befejezést és emlékszik az érzésre, amikor a rebel path zene elindul és Johnny benyögi, hogy time to party like it's 2023, az tudja miről beszélek. Egyetlen küldetésre sem emlékszem a MEA-ból, pedig tavaly újra elővettem a Legendary Editionre várva. Egyre sem. Valamiből hármat át kellett sudokuzni, hogy egy izé bekapcsoljon és egy számláló feljebb menjen, ha jól emlékszem. Kb ennyi.
A CP az első olyan cyberpunk játék, ahol a "cyber"-en túl a szó másik részével a "punk"-kal is törődtek a történetírók. A Deus Exben, a régiben JC Denton egy anti-terrorista ügynök. Az újakban Adam Jensen egy társaság biztonsági vezetője, aztán pedig rendőr. Ezek egyike sem "punk", cybernek mindegyik cyber, de nem punk. Azt az életérzést, ami amúgy átjön pl a CDPR játék alapját képező, 80-as években készült PnP RPG könyvekből, azt egyik játék sem adja. A városi utcapatkány, a nincstelen szerencsevadász, aki ha beledöglik is, de bemutat a nagy és mindeható társaságoknak. Johnny a CP2077-ben tökéletesen bemutatja ezt a kicsit seggfej lázadó perspektívát, ami ott van a forrásanyagban minden oldalon, de eddig egyetlen játékban sem volt jelen.
"Tehát a befektetőket nem most kell figyelni, hanem majd a következő projektnél, mikor meglátják a fele annyi előrendelés és első heti eladások számait"
Nyilván nem értek egyet veled, szerintem a CP2077 a tavalyi év legjobb játéka, még bugokkal együtt is, de nem is ezt akarom most leírni, hanem szerintem már az alapfelvetésed is hibás. Hányszor baszták át az embert EA-k, Ubik, Activisionök? Hányszor kaptak 60-80-100 dollárért lecsupaszított csontváz SW Battlefrontot, játszhatatlan ac unityt, 4 órás kampányos shootert? Watch Dogs trailer vs Watch Dogs valóság? Az egy dolog, hogy a grafika egy évszázadban sem volt a kettőben, de az E3-on tett ígéretek az intelligens hackingre épülő játékmenetre kb 5%-ban valósultak meg. Eredmény? Ubi következő játékait tömegek rendelik elő, listákat vezetnek. MEA? Bioware kiad egy jó játékot, még ha csak egy remake is, mint a ME Legendary Edition most és már a csillagokban az érdeklődés a játékosok részéről. Senki nem emlékszik a bugos, félkész és ami ezeknél sokkal fontosabb, mert peccselhetetlen: unalmas játékra.
Nem lesz semmi, de semmi következménye ennek sem. Ráadásul a CP2077 szemben pl a MEA-val vagy WD1-gyel, peccselhető. A hibái főként bugok, egy-két feature, de az alapja, a történet, a küldetések, a karakterek, azok rendben vannak. Hiába javították később a MEA vicces bugjait peccsekkel, ettől még nem lett érdekes karakter Ryder, nem lett jó történet, nem lett benne egyetlen emlékezetes NPC vagy küldetés sem, nem lettek a plot hole-ok sem betömködve. Mert a történet nem peccselhető, a t-pózoló Keanu Reeves igen. Utoljára szerkesztette: lwb, 2021.04.16. 06:49:31
Ugyanmán'... Ez a mai intelligens, és öntudatos játékos közösség 2-3-év múlva megfelelően adagolt "hájp" esetén a következő címükre is úgy röppen rá mint légy a szarra... Az utóbbi egy-két évben szinte csak erre láttunk példát, de becsülöm az optimizmusod, hogy úgy véled a "CD Projekt esete a vásárlókkal" című szappanopera után majd a játékosok hirtelen felelősségteljesen kezdenek el gondolkodni... Mondanék egy címet a múlt hétről : Outriders... Aha, látszik a fejlődés...XD Azért erre a "feleződő előrendelések" dologra én nem fogadnék nagy összegben...XD
Nevezhetjük profitnak, de én a "kicsalták a pénzt" használnám, mert engem megvezettek és átbasztak. És nem érdekel, hogy jövőre milyen jó játék lesz vagy sem, én (és millió más játékos) tavaly adtam nekik 80 euro-t. Az hogy a csalódások áradata után 1 évvel később hozzámcsesznek valamit ami akkor már 30-40€-t sem fog érni, amivel már semmi kedvem sem lesz játszani (már most sincs) az semmit sem kárpótol. Egy biztos, és a büdös életbe nem adok nekik egy forintot sem és ahogy látom nem vagyok ezzel egyedül.
Tehát a befektetőket nem most kell figyelni, hanem majd a következő projektnél, mikor meglátják a fele annyi előrendelés és első heti eladások számait.
Olyan ez, mint az olimpiai atletikai selejtezojeben a toronymagasan eselyes vilag-, europa- es olimpiai bajnok magasugro a selejtezo szint magassagat mar ketszer leverte volna es csak egy probaja maradt, hogy tovabbjusson. CDPR is itt all az utolso proba elott. Ha ezt atviszi (szerintem at fogjak), akkor johet a donto, "tiszta lappal", es akkor ebbol a jatekbol meg barmi (is) lehet. Nyilvan az olimpia utan ra fognak kerdezni az ujsagirok az elso ket bena ugrasra, de a kovetkezo olimpiaig a lenyeg az lesz, hogy a dontoben mit produkalt a versenyzo. Csak ahhoz be kell jutni elobb. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.04.15. 09:29:58
Szerintem se jön még hónapokig semmi max hotfixek meg konzol-performance javítók, hogy végre visszakerülhessenek a ps store-ba is. Szerintem ez most az elsődleges cél a CDPR-nél, hogy a store-ba visszategyék őket, mert a mostani helyzet óriási blama.
Aztán jöhet az extra content. Szerintem inkább ősz lesz az vagy tél és nem nyár, de meglátjuk.
Vannak azért vele bajok, attól függetlenül. hogy szerintem is nagyon jó a játék és érdemes belekezdeni, HA: vagy erős pc-vel vagy új gen konzollal rendelkezik valaki.
De azért az AI, a rendőrök stb még javításra szorulnak.
Sziasztok,akárki akármit mond vagy lehet csak én gondolom így de ez a játék k*va jó minden téren, nem is értem miért kell várni hogy javítsák ki azt meg azt MÉG mindig,mondjatok egy játékot ami bugoktól(amit mondjuk nem is tapasztaltam pedig nem is az 1.2es javítással vittem végig) vagy kritikáktól mentes?
Nézd, ha van mivel játszanod, illetve kibírod, hogy várj, szerintem abból baj nem lehet. :) Csak jól járhatsz, ha később esel neki. Ha csoda nem is várható, de a hibajavításokkal kevesebb idegeskedés, az ingyenes és egyéb DLC-kkel pedig talán kevesebb hiányérzet társul majd. :)
Elvileg ez az elfordulok és más spawnol, ez ki lett peccselve az 1.2-ben. Az AI ugyanakkor ostoba, mint a tök. Szerintem ne várj vele, fókuszálj a játékra, a történet(ek)re, a karakterekre, mint egy rpg-ben és nem fogod megbánni. Tényleg nem.
Igen immersion breaking bugs. Na ez nem bug hanem random generator ahogy a W3-ban is volt. Csak sokkal sokkal nagyobb méretben. És szembetűnőben a lényegesen nagyobb generált mobs miatt. Minket sokakat nem érdekel mert a világ élő része érdekel és nem a háttér. Azért ez érthető mivel a piac szempontjából pont fordítva várták az emberek kevesebb energiát a tartalomba többet a háttérbe, a felszínes látvány életszerűségébe ami fontos persze. Tényleg hihetetlen, hogy így döntöttek számomra :) Még most sem hiszem el.
Hát a franc se tudja, én még várok vele. Prolog után hagytam abba kicsivel, nekem leginkább az immersion breaking bugok tettek be (kedvencem: jön egy kocsi a kereszteződésben, elfordulok majd vissza, és másik kocsi van ott. Ha egyáltalán van ott valami). Én azért bízom benne, hogy valamennyire mégiscsak összerakják, hiszen a cég erre tette fel a jövőjét. Gondolom olyan lifecycle-t szánt neki, mint a W3-nak. Ha rossz az alapjáték senki sem fog DLC-t vásárolni. És sztem az is cél, hogy visszakerüljön a PS store-ba. Így vagy úgy, idén karácsonykor újra nekifutok. Utoljára szerkesztette: BladeW, 2021.04.07. 13:48:53
Halálfejes területeket pucoltam ki very hardon néha. Hardon meg az volt a kedvencem. A játék sokféle útvonalat biztosít még a GIG-ben is a célhoz. Úgy ahogy mondták sokan itt is. El nem tudtam volna képzelni AA kategóriás játék ilyen régi feelinget adjon :)
? Elkeserítő ha így látod. Very Hardon kényelmesen haladtam valóban van egy szakasz amikor kicsit kell grindelni de megoldható. Igen ellenben a GTAval itt nem ügyesség kell, hanem gondolkodás magas fokozaton pont ezért szeretjük sokan. Valóban vannak úgymond "könnyebb classok" amivel egyszerűbb haladni és van amivel nehezebb. Minden jobb rpgre igaz ez. itt is nem egy topic van amiben megy a mi a legjobb build mivel egyszerű. Ez is egy megközelítés. Másik elképzelsz egy karaktert és elfogadod ez most nehezebben megy mint az előző.
Szerintem nem a lövölde vs nem lövölde itt a kérdés. A játék SP akció-rpg-nek már jelenleg is teljesen jó. A küldetések változatosak, egy rakás opcionális, többféle befejezéssel stb, ahogy egy rpg-ben kell. Ezek készen vannak, nekem ezek számítanak, a játékmechanika ennél számomra kevésbé fontosabb.
A normál fokozat a lövöldözős játékokkal most ismerkedőknek is túl unalmas lesz egy idő után, pont az ellenfelek és a küzdelmek kihívásnélkülisége miatt. Viszont, ahogy növeled a nehézséget, úgy lesznek egyre fájóbbak és kiábrándítóak azok az "egyszerű, kis" hibák, amik ilyenkor mutatják meg, hogy hol is tart a játék a belső finomítás, összecsiszoltság terén -> ez még mindig alfa-béta állapot, sajnos. Sz'al, ha nincsenek elvárásaid, akkor azokat tényleg maradéktalanul kiszolgálja a játék a mostani állapotában, de, ha az n+1. lövöldénél többet szeretnél, akkor azért még bőven lenne mit bütykölni rajta.
Igen, az ubi-t, meg a többit is uígy rugdalnám hátsón, uezekért, mert manapság senki sem tud befejezni, késszé csinálni egy PC-s játékot sem!
155 óra, a 44 achi és 4-féle befejezés után vége lett a kalandnak. Voltak bosszantó hibák, alapvető hiányosságok, de összességében elégedett vagyok azzal, amit kaptam. Nem vagyok óriási rajongója a Cyberpunk világnak, de sokszor maradt tátva a szám. Tanulság: nem vagyok egy fanatikus előrendelő, a CyberPunk előtt a Test Drive Unlimited 2-t vettem meg előre - az meg talán 2009-ben volt. Szóval, előrendelés kizárva! Egy esetben teszek kivételt, ha a The Witcher 4 jön... Várjunk csak, na a CDPR megint megfogott... :D
Újrajátszás? Nem az én asztalom. Ha sztori DLC jön, azt letolom, egyébként meg az új implantos/techdokis/külső átalakítós/fodrászos/ruhás/lópáncélos DLC-k hidegen hagynak. A 60 Eurós kezdőár talán borsos volt, de 35-45-ért már bőven megéri. :)
Értem, köszönöm!
Spoiler nelkul: amikor veget er a prologus es a "mozi" utan ujra V-t iranyitod, akkor mar nincs lockdown (ertheto okok miatt) es szabad a palya. Addig/azelott viszont ezzel a lezarassal korlatozza a "tutorial" reszre a jatekost a rendszer, ezert nincsenek gigek, nem erheto el sok varosresz, stb.
Mégegy hülye kérdés: az elején a zárlatnak mikor lesz vége? X idő eltelte után, vagy a történet előrehaladása által?
Még egy rakás másban lehetne jobb a játék, de nem hiszem, hogy lesz. A játék most is játszható, ha nem akarod a rejtett befejezést, akkor simán végig lehet vinni kényelmesen, nem kell min-maxolni, normalon minimál kihívás lesz a játék egy átlag játékosnak.
A don't fear the reaper endinghez meg elég kb 44-45. szint is, ami kihozható simán a gigekből, side mission-ökből, nem kell grindolni.
Hát a loot-szintezés-tárgykészítés lehetne egyedi és nem egy diabló-klón-szerű(t sem elérő) vmi, aztán kész is van a remekmű. Mert most csak az 50. szint eléréséért hajtasz, hogy végre normálisan tudjál játszani és a történetre figyelni. Az rendben van, hogy vannak az aktuális szintednél sokkal erősebb ellenfelekkel "lezárt" területek, de az, hogy néha találsz egy-egy tárgyat, ami 10-12 szinten át is használható marad, mert annyira OP, míg a sajátkészítésű cuccaid a kanyarban sincsenek és 2-3 szintenként inkább mindig újat gyártasz belőlük, csakhogy használható eszközöd is legyen...
Felesleges itt nagyon várni bármire is. A játék teljesen játszható, csak tudomásul kell venni, hogy ez nem GTA, nem is lesz GTA soha. Az összes quest végigjátszható, a legzavaróbb bugokat javították, ami maradt, az inkább vicces, mint játékmenetromboló. A police rendszer ilyen, mint a W3 városőrei, ezek sem fognak üldözni minket, ezek is a semmiből spawnolnak be, kicsit kevésbé látványos most, de ha valaki direkt erre vadászik, az észre fogja venni patch után is. Nem hiszem, hogy ezen nagyon változtatni fognak már. Az AI-t itt-ott még csiszolhatják, de szerintem itt sem lesz jelentős változás.
A játék nem egy GTA vagy WD vagy ilyen GTA-klón. Ez inkább egy deus ex csak nyílt városban, nem pályákra elhelyezve. A város csak háttérkép, mint pl. Prága a Mankind Dividedban. Ez egy lineáris single player akció-rpg, nem skyrim, nem GTA, nem watch dogs. Ha ezt tudomásul vesszük, akkor egy nagyon jó játékot kapunk, ami 40-50 órára le fog kötni egy átlag játékost.
bármilyen kocsit el tudsz rabolni még a zsarukét is de egy idő után elveszted amik lehívhatók maradnak azok igen küldetésekből szerezhetsz vagy megveheted őket
Ha felszámolok egy bandát, akik körözés alatt állnak és a végén elhozom az autójukat, az az enyém marad? "Magamévá" tudom tenni valahogy? Vagy autó majd küldetésből, kereskedőtől jön?
ó, még csak most jött össze a keybindings? megmondom őszintén, hogy nem is néztem rá a patchnotes-ra, csak láttam a méretét, és mondom ezt biztos nem tudom letölteni, az előző nagyobb sem ment már fel :(
ha van felhős szinkronizálás, megmaradnak a kontrollbeállítások is, nem? most jutott csak eszembe, lehet amúgy sem kellene mókoljak semmit az irányítással
Semmivel. Nem akadsz el kocsival, tudsz bind-olni billentyűket, 50 méterrel távolabb spawnolnak a rendőrök, meg pár quest bug fix. Minden más ugyanolyan fos.
összetudná valaki foglalni mi új, mivel ad t9bbet most a játék mint amikor kijött és végigvittem?
- Elvileg megoldották a keybinding-ot az 1.2-ben (a patch notes alapján). - Multi lesz, nem biztos hogy idén, külső cég csinálja. - A kis DLC-k elvileg már mind készen vannak, de gondolom azokat is patch-elni kell majd az alapjátékhoz. - Expansion-ök, meg jönnek amikor jönnek, gondolom ezek az utolsók a listán (technikai okokból kifolyólag).
Megvettek egy kanadai multikra szakosodott studiot, azok fogjak csinalni a jovoben a CP-s es a Witcheres multit es live servicet, nem a fo CDPR csapat.
Remélem multi nem lesz, értékes időt és energiát venne el hasznosabb fejlesztésektől. Annyira maradandót sikerült alkotni az alapjátékkal hogy 5 hónappal a megjelenés után már erőltetni kell magamat hogy fel tudjam idézni a főszál eseményeit. Ellenben a W3 történéseire még 5 év után is emlékszem. Egy kisebb csapat csinálja a DLC tartalmakat meg foltozgassa ezt az izét, de mindenki mást állítsanak rá az új witcherre, akkor talán még megérhetjük hogy 2025-re elkészülnek. Úristen, akkor már 10 éves lesz a W3!
sziasztok!
a keybinding problémája patch-elve lett már? az elején nem lehetett bizonyos billentyűket beállítani, valamelyik ini fájlban kellett megtenni ezt manuálisan, ha jól emlékszem... annyira le vagyok maradva a frissítésekkel, hogy inkább törölném és visszaraknám a játékot helyhiány miatt, de nem akarok megint szenvedni a billentyűzetkiosztás mókolásával :/
"383 gb kell ennek a foshalmaznak hogy feltelepüljön. Élhetetlen. Nem hittem a szememnek amikor megláttam ezt a számot, azt hittem meghülyültem de nem."
"Csak hogy miért kell neki ez a sok hely:
Először is kitömöríti magát a patch valahova, ez többnyire a játék mappájába történik, hogy a rendszer tempbe ne szemeteljen, mivel az sok esetben SSD-n van, ne nyomja fel a wearinget.
A már feltelepített játékfileokhoz nem nyúl, hanem csinál egy másolatot. Ezt a másolatot kezdi el módosítani (patchelni) úgy, hogy menet közben kell neki temp hely (a windows működési módja miatt). Amikor kész, folytatja a következő file-al, amíg az összeset meg nem csinálja. (...) telepíthető akár külső merevlemezre is, majd átmásolni belső SSD/HDD-re. Updatenél pedig a külsőn megcsinálni az patchelést, majd a fileokat belsőre átmásolni és onnan játszani"
Lófaszt, nehogy már... Te vagy a Blade... Blade Runner... :) Szóval a lényeg, hogy nem csak a Csiberepunk bugos, hanem itt sg-n a mobil módban elkövetett kód szerkesztés is... :) Először nem értettem mire gondolsz, de aztán megnéztem asztali gép módban, és javítottam, mert mobil módban hibátlannak tűnt, és kattinthatónak...
Előzetes tesztek alapján mind a konzolos, mind a pc-s verziónál performance növekedést hozott a játék. Ez nem részletes teszt még, azzal megvárjuk a digital foundry-t, de egyeznek az én tapasztalataimmal.
Nagyon nagy mínusz, hogy lényegében minden fontos exploitot kipeccseltek. K-hopping, repülés, autóajtó clipping, space oddity festmény bug, item duping, sasquatch bug, projectile launcher nerf stb. :(
Lehet nem fejeztem ki magam elég egyértelműen (ez valószínűleg gyakran előfordul :D), a második része a mondókámnak a jövőbeli terveikről szólt, és a prezentációról. :) Azt sem írtam, gondoltam, hogy átbaszás lenne, csak azt, hogy miközben néztem ezt a prezentációt a jövőről (vagy minek is hívjam), én úgy éreztem magam mint egy befektető, akinek éppen port hintenek...de most, hogy kicsit belegondolok, lehet inkább úgy, mint anno valami LML rendszerű győzködő előadáson. :) Mindegy, meglátjuk mit hoz a jövő. Remélem a DLC-k nem csak azokról a dolgokról fognak szólni, amiknek eleve benne kellett volna lenniük a játékban. :)
Atbaszasnak nem mondanam. A kameraba nezve hazudni azt, hogy minden rendben a prevgenen is, a premier elott ket hettel - na az az volt, ott tenyleg gerinctelenul es aljas modon szopattak a nepet. Most viszont tenyleg dolgoztak es javitottak sok hibat a sracok. Az mar mas kerdes, hogy a jatekot istenitok mivel magyarazzak a listat, amit kaptunk, de ez mar legyen az o bajuk. Mindenesetre volt mit javitani, maradt is mit, plusz jottek elo ujabbak is - ilyen ez a popszakma.
Kozben felvasaroltak egy multis ceget, aki majd hegeszti a jovobeni multis projekteket, igy a single karara nem fog menni a profilvaltas es a massive online jelenletre valo atteres. Ez jo hir, megmarad a kaposzta is, es a kecske is jol lakik.
Nahh akkor lakónikusan, ha jól értem multi egy darabig nem lesz (engem ez annyira nem zavar), a rendőrség még mindig lótúró (hülyék, mint a segg, de cserébe közel halhatatlanok, felhívhatatlan diszpécser stb...), de azért tettek egy kis sebtapaszt egy nagy nyílt sebre. :)
Jól van csak így tovább... Amúgy ezt az új szösszenetet nézve úgy éreztem magam, mint valami átbaszott tahó veszkócsizmás texasi befektető, akit próbálnak összezavarni grafikonokkal, ábrákkal, szakkifejezésekkel, és filmes füstgépet megszégyenítő ködösítéssel...
Nem elvárható AI-t átírjanak. Most kb a hatalmas játéktérben található hibák többségét remélhetőleg azokat aquesteket is ahol választási lehetőség volt de ténylegesen nem lett javítsák. A többit remélhetőleg a dlc-hez patch formájában. Fejlesztik fel szépen egymás után. Még mindig egyik legkomolyabb játékidejű rpg óriási méretű világban. 1-2 év és aranybánya lesz :)
Kb azt csinálták, hogy 10 méter helyett 100 méterre spawnolnak és az első spawn egy drón. És kb ennyi.
A rendőröknél csak a spawn in lett lassabb és elvileg most már nem tud zárt szobába mögéd bespawnolni a rendőr. Amúgy a többi ugyanaz, mész két blokkot és már nincs egy csillag sem: witcher városőrök maradtak és nem gta rendőrök lettek, ezt írtam én is.
nem tudom tegnap megnéztem a rendőrségi viselkedést és nem látom változást 2 csillagig tudtam vinni mert fedezékbe bújtam egy gép mögé erre eltűnt a körözés és a rendőrök is vagy ez még nincs benne én sokk javulást nem tapasztaltam a játékba,mikor kocsiba ülsz és megfordítod a kamerát a fps esés megmaradt stb
Persze, minden valtozhat (es fog is), de a szektorban ezeket a donteseket most kell meghoznod, hogy mit akarsz 2026-ban. Akar jo a dontes, az irany, akar nem. Ok most igy gondolkodnak, a tegnapi raport szerint, legalabbis.
Ez annyira messze van még, hogy addig bármi lehet meg annak az ellenkezője is. Ma a GTAO az pénznyomtatás, de volt olyan időszak, amikor a WOW-szerű mmo-k voltak a gyors pénz felé vezető leggyorsabb út. Aztán annyira szaturálódott a piac, hogy nem lett már üzlet újat csinálni. Ez simán megtörténhet 2025-re a GTAO típusú játékokkal is.
Meglátjuk. Én egyelőre annak is örülnék, ha jönnének CP dlc-k.
Nem felejtik el a mai céges beszámoló szerint, hanem kitolják. Nem csak CP (GTA) Online-t kapunk, de a következő Witcher game is live service modellre fog építeni. Kapunk egy erős CDPR szintű single részt, de egyúttal jön vele az Online rész is, amely aztán évekig hozza a pénzt. GTA-tól sokan hidegrázást kapnak, ha meghallják a topikban, de mindenkinek az a célja, amit a R* csinál(t).
Hja, és 2022-ben kezdődik a következő CP és Witcher játék fejlesztése, így tippre 2025-nél hamarabb ebből sem lesz semmi :( Amit sajnálok, azt hittem előrébbjárnak.
forrás Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.30. 21:43:25
Én Series X-en néztem rá és a eltűntek a beragadó lebegő tárgyak, meg a texture pop-in. Úgy általában a képminőség performance módban is mintha javult volna, legalábbis úgy vettem észre. A vezetés jobb lett, a rendőrök lassabban spawnolnak be, de ettől még nem GTA police lett csak inkább Witcher 3 police, szóval autóval simán el lehet kerülni őket.
Sok értelmét én sem látom, hogy újrajátsszam. Majd dlc-kkel.
ezt olvastad ? ez sima hdd re szolt nem ssd re, ráadás ként e re van letöltve a patch , f - re tenném fel mert ott a játék & a 390gb szabad hely a fel telepitet játékon kívül.
1.2 gyorsteszt Xbox One X-en: stáblista alól eltűnt a zene, a kilépés a főmenübe lehetőségek "beégtek a képbe" - amíg nem léptem ki, ott virítottak... :) Ezek eddig nem voltak. Mindegy, igazából aki már végigvitte a játékot (főleg ha többször is), sok értelme nincs javítgatások miatt elővenni. Max. majd a DLC-k miatt, bár vannak félelemeim ezekkel kapcsolatban is - de egyelőre elhessegetem őket... :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.03.30. 20:39:53
"Previously we hinted that our next AAA would be a multiplayer Cyberpunk game, but we have decided to reconsider this plan given our new more systemic and agile approach instead of primarily focusing on one big online experience or game we are focusing on bringing online into all of our franchises one day."
Nocsak-nocsak...
GOGon belül van download temp mappa, az a kevés. Adj meg valami másik helyet, pl. a játék mappáját.
ez sima hdd re szolt nem ssd re, ráadás ként e re van letöltve a patch , f - re tenném fel mert ott a játék & a 390gb szabad hely a fel telepitet játékon kívül.