Ott valami más gond lesz, annyit biztos, hogy egyik verzió sem kér. Nem lehet hozzáférési/írási jog vagy valami más a gond? Próbáltad sima hdd-re felrakni? Mind a gogos, mind a steames telepített játék simán átrakható más könyvtárba a telepítés után. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.30. 19:41:29
van 1 kérdésem nekem gog version van fent az 1.2 -nek nem elég a 366gb menyi kell neki pontosan pc re ?
Minimap úgy tűniuk maradt a régi, pedig ez volt a legproblémásabb számomra... Egy gyakornok ebédidőben megcsinálhatta volna... A patch utáni első pár óra játék alapján olyan az érzésem, mintha több bug lenne mint előtte. Igaz korábban viszonylag ritkán találkoztam velük, lehet szerencsés voltam...
Azért remélem, hogy a minimappel is kezdenek valamit. Az mindig felbosszant.
Nem semmi patch notes...
Azt hiszem a hosszú hétvégén már elkezdem én is a játékot, ugy láttom a föbb problémák javitva lettek pc-én, annyiból volt szerencsém, hogy olyan elmaradásom volt játékok terén, hogy csak most kerülhet sor a CP-ra.
Látom pár exploitot kiszednek... :) Viszont nem láttam infót a skliiek és a mod-ok fixálásáról, kijelzéséről.
Bazz... ez azért egy combos fix... 10 perce olvasom. (ilyen se nagyon volt még életemben, hogy patch note-ot végigolvasok) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.03.29. 13:32:01
Ja, igaz. Csak pc-n általában a második megoldás szokott lenni ... Fizetsz teljes árat, aztán fizeted az inapp purchase-eket is szépen. Kb az összes ubi játék ilyen.
De ahogy nézem a Send in the Clowns invulnerability glitch-ét nem peccselték. Illetve azt sem találom, hogy a Space Oddity festmény eladásos izéjét peccselték volna.
"Fixed an issue where dodging right after the Kerenzikov cyberware effect ended resulted in pushing V a great distance forward."
Nem ocsmányság, hanem üzleti modell: "ingyen játék" + IAP. Az a kotvány, hogy megveszed a játékot 20-40-60 dollárért + IAP. Na ez a mocsokság.
Szintén. Én legutóbb ennyit talán a diablo 3-al és kiegjével valamint a GTA 5-el játszottam. Azok sem mai gyerekek már. Az összes többi, mai játék nem ütötte meg az ingerküszöbömet. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.03.29. 13:15:48
Kijött 1-2 órája a majdnem teljes, 1-2 napon belül érkező 1.2 patch notes. Marcin twitterén olvastam, rengeteg a bugfix és a javítás, combos csomagot kapunk, de ez még csak a tűzoltás része, nem a várt "új élmény", ahhoz majd a dlck kellenek. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.29. 13:07:41
A monetizálással kapcsolatban igazad van: a mobilpiac ocsmányságai átszivárogtak a rendes játékpiacra is. Mindenhol mtx-ek, fizetős shop, 40 dolláros season passok, abból is több, évente egy pl., ezerféle kiadások, lófasznyi horse armor dlc-k, 5 dollárért piros pötty célkereszt stb stb.
A CP-nek nem ez a baja, hanem a félkészség. Kellett volna még bő 6 hónap - 1 év, hogy kiadhassák a játékot, de nem vártak. Ennek okait nem tudjuk pontosan, könnyű azt mondani, hogy a menedzsment pénzt akart, de nem feltétlen igaz. Akár az is lehet, hogy azok a tulajdonosok nyomták a céget, hogy adják ki mielőbb, akik most perelik ugyanezt a céget a részvények árcsökkenése miatt. Ezen sem lepődnék meg.
Viszont, ahogy Fred is írta, a játék nekem is adott párszáz órát a két platformon összesen, ezzel messze ez volt a legtöbbet játszott játékom tavaly-idén, ami 2020-ban jelent meg. Sőt, 2019-ből sem tudnék olyan játékot mondani, amivel ennyit játszottam volna. Ezért nem tudok nagyon haragudni rájuk, mert még félkészen is jobb a CP a számomra, mint bármelyik Ubi játék fullosan és teljesen készen. Hiába teljesen feature complete mondjuk az ACV, ha maga a játék olyan unalmas, hogy két óra után egy fél doboz altatóval felér. Inkább ez a bugos félkész izé, mint valami fájdalmasan középszerűen unalmas.
De ez csak azért van, mert hozzászoktatott az ipar ehhez. Hozzászoktál a félkész termékekhez, mert az utóbbi 10 évben szinte csak azt kaptál. Nem a CP mivoltát kritizálom, hanem az állapotát. És hogy emellett szó nélkül elmennek sokan. Sőt, minden idők legjobbjaként kezelik. Ami elképesztően szomorú. Hozzászokott a játékos ahhoz a multis manipulációhoz - amiben a szociális média is nagy szerepet játszik -, hogy a fejlesztő/kiadó (nem az indie-kről van szó) a játékos barátja és nagyon szegények, nagyon elfoglaltak, nagyon nehéz dolgot csinálnak, úgyhogy adjál már egy kis pénzt legyél szíves. Jutalomként játszhatsz azzal félkész sz*rral, amin dolgozunk 1-2-3 éve. Igaz ráment 100 misi, de nekünk a te 10-20 dolcsid kell, hogy tudjuk fizetni a villanyszámlát.
Hogy teljesen természetes az hogy egy teljes értékű megvásárolt játékban in-game shop van. Ami miatt háborog is egy tábor, de ugyanúgy használja mindenki.
Sajnos már rég nem a játékról szól ez az egész - tisztelet a kivételnek, illetve a Sony platform játékok jó részének - hanem hogy hogyan lehet egy webáruházat játékként becsomagolni. Legyen itt szó az összes F2P, MMO, 2-3 órás tartalommal rendelkező multi FPS-ekről, sapkabolt játékokról, stb.
Aktuális példa, Rocket League is ESport játék lett, annyi pénzt hozott a fejlesztőknek hogy az unokájuknak is elég nyugdíjig, de ők inkább beletoltak 2x annyi mikrotranzakciót, eladták az epic-nek, aki belerakott még 2x annyit. Ja és F2P lett hogy még több 10 éves ott verje el a pénzét.
A végleges CP-t meg nevezzük komplett csomagnak, mert GOTY max lehetett volna, de azt az esélyét már elszabta. Persze a fenti okokból kifolyólag simán benne van, hogy a birkák megszavazzák.
A fentiekkel üzletileg semmi probléma. Okos emberek pénzt nyomtatnak, ilyen a világ. Az igazi bajom a 21. századi fogyasztóval, a társadalmi elvárásokkal, igényekkel, türelmetlenséggel, önkontrol teljes hiányával van, mert miattuk tartunk ott ahol. És ez ugye nem csak a játékiparra igaz, hanem minden másra is, de ez már egy nagyon másik téma. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.03.29. 12:34:01
...ha úgy nézem, hogy NEKEM ez a bugos romhalmaz is okozott közel 100 órányi szórakozást, akkor túl sok bajom nincs. Majd egy év múlva a GOTY legalább egy "új" élmény lesz (a ma bejelentett 1.2 miatt nem lesz az), így lesz egy valid okom mégegyszer felrakni.
Ha ez a foscunami kellett, hogy egy jó Witcher 4-et kapjunk, akkor ámen.
Win-win. Kapunk 1 év múlva teljes játékot, amit ~€30-ért adnak majd, CDPR meg kapott tőlünk ~€40 hogy dolgozzunk nekik, béta teszteljünk - azután, hogy elvertek 300 millió dolcsit - és ezért még hálásak is egyesek. Gyönyörű világ, "gondolkodó"/naív emberekkel. Bizonyos értelemben magamat is beleértve. Preorder-ről mát rég leszoktam, de az biztos, hogy a büdös életben nem veszek semmit 1day sem, de még az első hónapokban sem.
Ebben reménykedem én is. Eddig is jó volt a hülyeségeivel hiányosságaival, de ebből még akár remek is lehet.
Korrekt, címek alapján amit reméltem pár tétel meglesz gangs stb. A játék minden elemét nagyjából bővíteni fogják. Mire kijön az utolsó dlc meglesz életünk első valódi virtuális világa :)
Nem. Miért lenne. Te milyen pizzát csinálsz otthon? finom meg minden, de közel sem olyan, mint egy igazi olasz pizzás aki 20 éve ezt csinálja. De lehetne itt torta is vagy kovácsoltvas kerités. Craft nagyon erős a játékban. Tolni kell rá. Ha meg papir karit csinálsz akkor tolj a hackelésre. Valahogy nekem ez a kettő jött alapból: papir netrunner vagy szétbaszós zúzdás.
Exploit, nem bug. Lehetetlen ilyen 100-200-as armadillokat találni és én egyáltalán nem craftingra kihegyezett karakterrel 130-as armadillokat csináltam, szürkéket, alapból. Szóval a craftra hegyezett karakter kb 100x jobb védelemmel fog rendelkezni, mint aki csak úgy vásárol, találgat dolgokat. Elég egyenlőtlen.
Duplikált armadillo-k nem mindig működnek jól, mert ugyanaz az ID-juk mindnek. Az más kérdés, hogy egyszerűbb gyártani armadillo modokat (craft) és azokat pakolni. Amúgy nem értem ez miért bug? Ha van egy rucid amin van 4 slot és telepakolod legendary armadillov-val akkor lesz egy 600-800 (nem emlékszem) páncélos zekéd. Nincs itt semmi gond. Nekem is az volt, magamtól jöttem rá még duplikálás "felfedezése" előtt. Sipkába mehet az értelmes mod (cc, cd), minden más armadillo.
Ezek is igen. Bár itt vannak azért vicces dolgok, ahogy lehet pl exploitolni az armadillo modokat ... Ha lesz benne működő rendőr AI és autósüldözés, azt komolyan megtapsolnám.
Legalább az olyan bosszantó hibákat javítani kéne, hogy pl. néha nem lehet lőni, ha célzol (qsave-qload megoldja), néha "beragad" a dialogue mód és nem lehet duplaugrani beszélgetés után sem (qsave-qload ezt is oldja), beragadnak tárgyak a levegőben, máskor meg nem lehet felvenni tárgyakat a földről. Vagy pl. hogy amikor a faszi eldobja még lila a drop, de mire odaérsz a játék észbekap, hogy te csak normalon vagy és már mindjárt csak szürke vagy kék lesz. :D A gyalogos spawn in is zavaró, a buta AI is. Ezek apróságok, de zavaróak. Utoljára szerkesztette: lwb, 2021.03.23. 08:20:22
Hehe, nem csak én gondoltam rá: [video]https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aEpg9Ap_460svvp9.webm[/video]
Gondolom nem ok nélkül tiltották le a kommenteket az érintett videók alatt, ők is tudják, hogy ez kevés. Új content biztos nem lesz, nem is várható el még, de javítások terén komolyabbat várok és erre reális esély van.
Egyetértek! Amúgy pont olyan feature-el "reklámozzák" a patch-et amit már a modderek sokkal jobban megoldottak. Most az, hogy nem 50 hanem 150 méterrel mögötted spawn-ol a rendőr az szerintem 1 paraméter beállítás kb 1 perc. Nekem ez egyenlő a nullával effort. A többi fix se tűnik (eddig) eget rengetőnek, ground braking, breathtaking-nek.
"The Order: 1886 Download Size Revealed: Almost 30 GB"
ez azt jelenti , hogy 4x 30GB árán, lenne 4+ napszak, ami abszolút vállalható (évek múlva is vállalható) , vállalhatatlan egybefolyós helyett. ÉS meglehetett volna csinálni lastgen release-t, és mivel a körülmények pécén se kedvezőek, ott is futna 30++ -al.
Neeem. A foci nem érdekel. Elolvasom és hümmögök aztán annyi. De ez a technikai baromság, ami számomra kb a "fetyázok hogy csak én értek hozzá" -val egyenértékű idegesít. És tényleg nem érdekel itt senkit. Csak én vagyok olyan paraszt hogy az arcába mondom neki. Az első párat még elnéztem. De abból sem értett, hogy nem reagált rá érdemben senki, de csak nyomja, nyomja... Na ez basz fel, nem a magyar foci. :)
Focit azert dobtam be hasonlatkent - de mar banom, sorry, latom, hogy elpattant nalad valami miatta -, mert magyarisztan a 10 millio fociedzo es 10 millio politikus orszaga, utobbit viszont nem szerettem volna itt latni (vitakulturank annyi, mint CP-s rendorben az AI), igy maradt az elobbi, mint hasonlat. Legkozelebb majd mast hasznlok, mert ezek szerint csak 9 999 999 magyar fociedzo van itthon :)
#4971 Lehetseges, attol meg bizakodok. Az nem kerul semmibe, a jatek mar hetek ota nem erdekel, de remenykedem, hogy osszeraknak valamit, ami visszahozza picit a megtepazott renomet. Mar megvarom a GoTY kiadast, addig meg drukkolok a sracoknak, hogy legyen sikeres a visszaut. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.19. 19:26:49
Légyszi az engine és renderer témát ne itt feszegesd, mert nem nagyon érdekel senkit. Inkább fikázd a játékot, patch-et, vagy istenítsd őket. Tökmindegy. Ennél még a foci téma is érdekesebb volt.
Egyetértenék, de sajna nincs igazad. Aszonták, hogy az 1.1 az alap és erre építkeznek és majd az 1.2 lesz az ODABASZ patch. Ehhez képest eléggé olyan mehhhh... érzésem van az eddig látottakkal kapcsolatban.
"There are a few other little fun bits I feel that are worth mentioning. The Order: 1886 engine uses a Tiled Forward Lighting (Forward+) lighting engine. There is A LOT of technical stuff behind what makes Forward+ different that Deferred Lighting and which is better for what, and I’m going to avoid speaking much on it because it is honestly too technical for me. I do however want to specifically mention the use of Forward+ because the glass in this game looks spectacular. Their transparent (glass) materials receive full specular shading. This is notable because in Unreal 4, the current implementation of transparent shading causes glass to not receive specular shading." https://medium.com/gametextures/breaking-down-the-order-1886-596621d27ac1
Itt van a RED engine + UE4 vs. Godot + Order1886 téma megint :)
Ezért (is) van az, hogy a deferred+RTX csak egy felszínes effekt halmaz , na meg mert nincs is leágazása egy egy sugárnak egy sugarat csak egyszer követnek .
Ha valaki lát jobbminőségű PS5 4K streamet (amit nem evett meg a dupla tömörítgetés) 1886-ról, jöhet a link. Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.03.19. 18:40:36
Probald meg maskent nezni! A jatek egyes, egyszeruen minosithetetlenul gagyi alrendszereit nem fogjak kikupalni 2 honap alatt, ezt te is tudod. Ez az elso lepes.
(az tetszik, hogy a pr video alatt a kommenteket elore lelottek, elorelatoak es/vagy ravaszak) :D Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.03.19. 18:19:53
Aztakurva!!!!!! MEGOLDOTTÁK, hogy lehessen gombokat állítani és azt ha felakad a járgány akkor ki tudjon szabadulni!!!! BAZZZZMEG!!!!! Hát ennél durvább dolgokat még sose láttam a játékban!!!
Azért egy csicskalángost szivesen kiosztanék azoknak akik ezzel akarták demózni, hogy milyen jól haladnak a patch-el! Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.03.19. 17:36:24
Én már annak is örültem volna, ha GTA san andreas-os bandaháborúsdi is van. Az jó volt a maga módján annó. És szivesen csatalakoztam volna a trauma-hoz vagy a max-tac-hoz is Corpo-ként. Dehát uccagyerek lettem. :)
Nekem is volt pár dolog ami eszembe jutott a hogy, lehetne fokozni az élményt. És élőbb világ legyen. Itt ez a mod a forum részt teszem be ahol látszik milyen elképzelései vannak. -Bandaháborúk, csatlakozási lehetőséggel -Corpo system! /cold wars,etc/ -etc. Persze mindezt úgy megcsinálni színvonalasan jó sztoriban vagy gighez hasonló rendszerrel, az lesz a művészet. Az a jó az ilyen játékokkal ez vonza azokat a modereket akiket érdekli, hogy lehet jobb szerepjáték. És csak nem milliónyi cosmetic mod van. :) Immersive Roleplay. Utoljára szerkesztette: Although_, 2021.03.19. 14:48:42
Na igen. a vége az szerintem "leak" volt... Tényleg csak akkor jön elő véletlen, ha: "na, gyorsan szarok egyet a final előtt!... 10 minutes later: WTF???"
Szerintem a delamaines küldetés nélkül is meg lehet az a 70% simán. Ha jól válaszolsz a sírnál és utána megcsinálod a rugó - samurai koncertes küldetéseket, akkor meg lesz az a 70. Persze, nem egyértelmű, de véletlenül is meg lehet csinálni. Mondjuk az 5 percig bámulom Johnnyt, az csak akkor jön ki véletlen, ha valamiért el kell menned a gép elől. Az már nálam se véletlen volt.
kb 3 küldetés kell hozzá: delamain, porsche-s sirlátogatós és rugó dugás. Asszem. Ha ezek megvannak akkor megvan a 70 is. Én elsőre a sírlátogatásnál nem azt választottam amit kellett volna ezért buktam is plussz a delamain-t se gyilkoltam le. Nekem nem volt bajom vele. Merge-öltem mindenkit Delamain Jr. -ba. :) Szóval annyira nem egyértelmű.
Nagyon könnyű azt a 70-et elérni. Ha nem vagy vele seggfej és megcsinálod a küldetését és nagyjából empátiával közeledsz felé, akkor meglesz az a 70 könnyen. Nekem elsőre véletlen sikerült, nem volt akkor még kint guide.
egy átlag játékos easy-normal módban nem éri el a 70-et johnny-val. Vagy csak irgalmatlan mákkal! Átlag játékos: 1x játsza végig (ha egyáltalán) a játékot. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.03.18. 14:30:43
Pl. ez is jobb megoldás lett volna. Csak az bántja picit a szemem, hogy ha valaki nem a fórumokon él, de rábukkan a secret endingre, azt pofonként fogja érni a fix nehézség, mert az átlag karakterszint 25-35. között van a játék végén. Egy átlagos játékos easy-normalon kb ilyen szinten van, amikor Hanakoval találkozik az utolsó küldetésben. Egész addig a játék könnyű, aztán a végén beleütközik egy falba.
A játék nyilván tetszik, azért vittem végig háromszor. Ha nem tetszene egyszer se vittem volna végig. A szintezéssel sincs bajom, csak a don't fear the reaper megoldása nem jött be. Főleg, hogy ez egy nagy kibaszás az átlagjátékossal, mert maga a játék amúgy könnyű, aztán a végén odaér a secret endinghez a 30-35. szintű karakterével és kb egy lövéstől meghal. Egy nagy középső ujj ez mindenkinek, aki előismeretek nélkül ment neki. Szerintem ez béna megoldás volt.
Az is zavaró a sztori karaktereknél nem lehet csak úgy "meglepni" őket. Stb. stb. Meglátjuk az Obsidian új játéka milyen lesz. Hátha az igazán jó lesz ezen a téren.
Pont ez amit nem értek, ezt a grindolást. Persze én mindig hagyok nem látott tartalmat 2-3 végigjátszásra a gigek nem unalmasak, tényleg van munka bennük, és az is egy lehetőség, különböző karaktereket építesz. Úgy mentem végig very hardon, hogy nem volt az az érzés mint a W3-nál egyes questek a terepen töltelékek. Ott nem sok volt de például a DA3 na az grindelős. Ha meg már unod nálam így, van tovább megyek egy játék amibe 80-100 órát bele tudok tenni és észre se veszem elrepült az idő. Ott erről beszélni. Össze se merem adni hány órát öltél bele :) Nem mondom nem lehetne jobban megcsinálni mert nem egy helyen van érzésem ezt lehetne jobban, - például a halálfejeseket nem lehet csak elkábítani v. megölni lesből. - hacking eszközök is lehetnének többfélék, - a karakter attribok is. De ez így egy korrekten összerakott nem rossz szintezés.
Ja, PC-n én is a szarrá minmaxolt karakteremmel megcsináltam 38. szinten, de ezerszer meghaltam, mert egy kósza lövedéktől végem volt, hiába tudtam én is leszedni őket 1-2 lövéssel. Nem ez lenne a normális szerintem. Már eleve nem oké, hogy kihasználom az elcseszettül OP pisztoly-headshot-cirtical buildet. Főleg, hogy 45. szinttől egy normál build is meg tudja csinálni simán.
Mondom: nem baj a nehézség, de nem ez az optimális megoldás szerintem erre. Ez nem nehézséhnövelés, hanem lényegében egy time gate, mint egy mobilos játékon, hogy grindolj még X órát és akkor meg tudod csinálni.
Very Hardon rendszeresen vörös questekre mentem. Izgalmas mert ott nem vehetnek észre. Elég sokat megoldottam. A szinten belül ha jól fejlesztesz le tudsz szedni magasabb szintűeket is. Főleg ha stealth karid van. Ott egyedül a halálfejesek a gond. Azokat nehéz megölni. Alapvetően very hardon rákényszerülsz, hogy fejlesz epic cuccokra ott már tervezni kell vagy véredben van mint TomStromnak. Neki meg csak azon van kihívás. Egyénfüggő. Működik. Csak ez működik :) Ettől is élő a világ vannak nálad erősebbek és gyengébbek is. Boss harc volt egy kettő ami nehéz volt különösen az őrült punk lány, ő volt az egyik. Állandón blokkolnom kellett a mozgását, megtervezni a lépéseket, körbe körbe keringeni, eltűnni előle de fent tartani a küzdelmet ne álljon vissza alapállapotba.
Nem azt mondtam, hogy 50. szinthez van kötve, hanem hogy a küldetés fix 50. szintű. Nincs level scaling itt, hanem az ellenfelek fel vannak tolva a max szintre (50) akkor is, ha 28. szinten mész oda és akkor is, ha 48. szinten. A nehézség az oké, de azt nem úgy kell megoldani, hogy feltolom az ellenfelek szintjét, mert a CDPR-nél a W3 óta tudjuk, hogy ez mit jelent: semmit nem sebzel, ők meg megölnek egy hit-tel. Ennek nincs köze a valós statokhoz, egyszerűen így csinálja a játék, hogy alacsony szinten ne menj neki magasabb szintű ellenfeleknek. Ugyanazzal a sebzésű fegyverrel 35. szinten 400 lövés az a robot az arasaka lobbiban, 45. szinten 6-7. A sebzés ugyanaz, csak a szinted már benne van abban az intervallumban, hogy a játék nem érzékel túl alacsony szintűnek. Szerintem ettől nem lett nehezebb a küldetés, csak egyszerűen van egy szintkapu, amit el kell érjél hozzá. Ez nem tetszik nekem.
Ha úgy lett volna nehezebb, hogy több ellenfél, olyan pályakialakítás stb, akkor nem lenne ezzel problémám. De a jelenlegi helyzet az, hogy 45. szint felett nem különösebben nehéz ez a küldetés.
A W3-nál pont ellenkező volt a probléma: annyi mellékküldetés volt, hogy egyszerűen muszáj volt kihagynod egy-kettőt, különben minden főküldetéshez túl magas szintű lettél volna. Szerintem ez a jobb megoldás. Hogy egy-egy végigjátszásnál nem kell kimaxolnom minden lehetséges contentet, hanem válogathatok és meghagyhatom a küldetések felét is akár, ha úgy tartja a kedvem. Növeli az újrajátszhatóságot, mert legközelebb majd pont a most kihagyott witcher contractokat, mellék küldetéseket fogom végigvinni.
Nincs 50-es szinthez kötve. 70-es johnny szinthez van kötve. Az más kérdés, hogy lehet, hogy 50-es szint alatt nehezen vagy csak csítelve lehet megoldani. Amúgy szerintem 40+-os a dolog, de nem tudnám megmondani, mert tényleg 50-es szinten mentem oda. És urambocsá' egy darab SECRET ending hadd legyen már nehezebb. Aki látni akarja az "küzdjön meg" érte.
Grind: Én nem éreztem annak. Valahogy szerintem ez is olyan lett, mint a witcher csak ott valahogy ezek a "gig-ek" jobban bele tudtak olvadni a környezetbe és nem voltak ennyire egykaptafásak és kevesebb is volt belőle.
Amúgy kezd hiányozni a játék de a 1.2-t már mindenképp megvárom. 1.06 óta nem toltam a játékot (patch-ek sincsenek fent) de már mennék vissza játszani (ilyet is ritkán ér el egy játék (kb diablo 3, gta 4-5, guild wars 1 volt hasonló)).
Szerintem sem volt jó ötlet a "secret" endinget fix 50. szintre tenni. Kb 60 óra volt a harmadik végigjátszásom a grind miatt, pedig itt kb elnyomtam a beszélgetések / átvezetők többségét (miután már harmadszor láttam őket, nem voltak olyan érdekesek). Nyilván nem min-maxoltam quickhackekkel, tehát lett volna olyan optimális exploit-közeli megoldás, amivel ez a 60 óra rövidíthető lett volna, de egyszerűen nem volt kedvem mégegy quickhack végigjátszáshoz. Tudom, bennem a hiba.
Az ilyen, a valós és érdemi tartalom helyetti grind-feszteket minden értelmesebb utálja. Ezen játéknak nagyon nem tett jót ez a fajta szintezéses rendszer!