Megint mondom: nem lófaszjancsi hekker gyereknek kell igazságot osztani. Remélem megfogják és megy be a seggbekúrós böribe ezért, mert azt érdemli. Akinek nem tetszik a játék, nem veszi meg. Aki megvette és nem megy, csalódott, mind refundolhatta, volt rá lehetőség minden platformon.
Nem. Észbe kapnak, hogy gyerekek, ezt elbasztuk. NAGYON. És talán összeszedik magukat. Amúgy nem lepődtem volna meg, ha a hackerek a tárgyaláskor egyszerűen annyit kértek volna, hogy kapják össze magukat és csinálják meg gyorsan ezt a kurva játékot, or else... Dehát tenoristákkal nem tárgyalunk, meg is lett az eredménye. Túl nagypofájúak voltak és most bevertek nekik egyet. Én egy kicsit ezt instant carma-nak érzem.
(Én is, mint sokan mások) Videotonnal és C64-gyel kezdtem és imádtam végig az elmúlt 30-40 évnyi utazást, sosem zavart, ha pixeles valami, együtt nőttem fel ezekkel. Most viszont ha agyonvernek, akkor sem tudok megbarátkozni ezzel a szándékosan "pixelated" stílussal. Próbáltam, nem megy. Ugyanakkor bármikor leülök egy gogra felkerült 20 éves 320x200-as felbontású játék elé. Szegény Valheimet is behúztam a napokban és bár imádom, de összeszorított foggal játszok vele, mert pont azon a határon táncol a megvalósítás, amit elviselek (hiába az elmúlt évek legjobb survival sandbox játéka) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.10. 14:26:23
Azért jellemző hogy a take twos faszi szállt bele akitől most elvárt lenne az irányváltás ha ez etalon játék, és az nekik sokba kerül :D
Semmi. Talán az egyik witcher 3 kiegészítő. Épp ezt mondom: nem érdemelték meg 2017-et, egyébként most sem. Nem lófasz hekker jancsinak kell igazságot osztania. Ráadásul 2017-ben konkrétan megzsarolták őket.
Jujj, egy átlagos bethesda játék 6-7 évig készült (fallout-ok, oblivion és skyrim). CP 2016-ban kezdődött (olvass utána ha nem hiszed). Tehát 4 év. Ergó amit mondtál az nem igaz.
Nem. Az a legszomorúbb, hogy a csillagot a is lehazudták a pofánkba (tudom, work in progress bullshit) még release előtt 3 nappal is. Aztán release-kor hirtelen action-adventure... És jött a foscunami. És kurvára megérdemlik, hogy szétbaszták a hálójukat és vittek mindent amit lehetett. Rossz emberekkel (is) kibasztak. (Már másodszor)
Nekem minden platformon összesen kb 100 órám van a játékban. Ez a legtöbb, amit 2020-ban egy abban az évben megjelent játékba tettem és a CP decemberben jelent meg ráadásul. Nem vagyok csalódott egyáltalán. A történet jó lett, a világot eltalálták, a gunplay jóm a zene jó, a hangulat nekem megvan, hozza a forrásanyag hangulatát. Nem tökéletes, sok minden hiányzik, de a játék így is 2020 év játéka nekem és igen, játszottam a tsushimával meg végigvittem a Last of Us 2-t is.
Starfieldtől kb annyit várok, mint más Beth játéktól. Fallout 4 in space, ennyi elég, magasabb elvárásaim nincsenek, azzal már el lehet molyolni. Több jobb lenne? Persze, de minek ilyenre spanolni magam, amikor úgysem jön be.
Bethesda csak lusta, konkurencia és kihívások nélkül dolgozó jóllakott óvodások csapata, akik maguknak csinálnak mindig játékot - ami aztán vagy tetszik, vagy nem a közönségnek. Lásd egyfelől a Skyrimet, ami kommersszé tette és kvázi bevitte minden játékos nappalijába az openworld rpg játékokat (a sikere nélkül nem tartana ott a genre ahol) és lásd a kurvára nagy pofáraeséssel indult FO76-ot, amellyel kapcsolatban azt hitték, hogy tudják mit akar a nép (Morgan Freeman hangján: "de nem, nem tudták" :D Még mindig egy ócska játék a FO76, de becsületükre legyen mondva, két év alatt rendberakták a játékot olyan szintre, ahogy annak ki kellett volna nézni ÖT évvel ezelőtt, pár év és utolérig a 2019-es premierkori elvárásokat is).
Ezért is kell óvatosan kezelni a Starfieldet, mert az ötlet jó, viszont ugyanaz a gárda fogja készíteni, akik készítik a BGS játékokat idestova 15-20 éve. De, az egyszeri gamer agya mint az aranyhalé, hiába lett pofáraesés sok játék, hiába siklott ki a CP 2077-es hypetrain, az egyszeri gamer ugyanúgy megveszi a jegyet a következő vonatra és várja majd messiásként a játékot, hogy aztán.... Az élet egy örök körforgás.
"Modern game engines have exceeded the capability of traditional storage APIs; a new generation of I/O architecture is needed."
ezek nem jódolgukban butítottak , a bethesda viszont gyanús :D
Félek, hogy nem lesz itt változás a következő időszakban sem, a CP is megbukott ezen a területen, nem nyújt többet, mint bármely másik AAA rpg manapság, az meg nem sok, tizenéve ugyanaz.
Tényleg ott tartunk, hogy dönteni kell, hogy mit választunk. Indie fejlesztőket pixelgrafika mellett komoly döntésekkel és a döntésekre reagáló világgal (bár azért itt sincs akkora nagy tumultus), vagy AAA stúdiót az aktuális csúcsgrafikával, de a játékosnak csak kamu, illúziószerű döntéseket nyújtó játékkal.
(Hozzáteszem, ezért szeretem az mmokat/sandbox játékokat, mert ott tényleg az lehet az ember, ami akar, a célokat te magad határozod meg és annak megfelelően cselekszel - csak hát ezekben meg sztori egy sokadlagos minimalista tényező, és hát arra is lenne igényem)
Hagyjuk már ezt. A CD a GIGekbe több munkát ölt mint a Beth bármibe a Skyrimbe legyen az quest sztori, karakterek, a skyrimbe illúziója nincs a választásnak. Míg a CP - sok helyen látszik például a start questnél amikor meg kell menteni a csajt kidolgozták a lehetőségeket. Félkész ennyi. Azért mondom ez félkészen is nagyságrendekkel jobb mint a skyrim, bugyuta párbeszédei, alig találsz benne élő karaktert talán a brotherhood főnök, esetleg a Companion vezető, ezeknek van valamit érő monológja. Azt meg egy egyszerű feladatot több félképpen megcsinálj arra meg gondolni se mertek. Ez a játék a tömegnek készült, élményt ad szaladsz mint Pistike a fakardal miközben lobog a cloak. És kiabál Dragoooonborn..
szerintem azért lett így kiadva mert látták hogy jön ez
"DirectStorage for Windows"
, és még egy reboot lett volna erre átállni úgy mellé kieső bevétel hogy 95% hw-en nem fut. Hülyék lettek volna nem félkészen kiadni.
Igazából ekkora játéknál, effajta renderingnél mint ami ebben van, nekem fülig ér a szám hogy megmoccan 48fps-t mert ugyanezen a F4 sem bírt 72-t , belvárosban meg relatív 2x jobban megpusztult mint ez.
Hát ja, a fejlődés mindig is a technológiai irányba ment el és nem a játéktechnika felé. Jobban mutat a trailerben a csilivili grafika meg az E3 színpadán, mint az 5 percben bemutathatatlan valódi elágazás a történetben.
Kingdom Come fejlesztőnek vannak erről sirámai amit kerestem de nem jutottam közelebb ( ha látta valaki link)
"random spawnolnak vagy despawnolnak körülötted random nevekkel ("
hogy KURVA DRÁGA az ilyen nyilvántartósdi* náluk, cyberpunk nem csak azt spawnolja hanem ruhát ami nálad mert be van töltve memóriába akkor rájuk adja , innen csak egy lépés az hogy olyan fegyver van náluk ami nálad is van avagy nem változatos (MERT NEM KELL BETÖLTENI) :D
itt minden fel lett áldozva teljesítmény morzsákért ...
*ebből meg logikailag következik hogy van sok van de nem részletes, vagy kevés de részletes
és ilyet igazából nem érdemes csinálni hanem frakciónként hacsak nem walking simulator
Igen, kb azt a szintet hozza. Ez a AAA rpg szint. A Skyrim viszont picit ezalatt van, mert pl a FNV-szal ellentétben ott még ilyen kisebb döntések sincsenek, hogy speech-csel harc nélkül legyőzöm a Legiont pl. Alduint nem lehet harc nélkül legyőzni.
A TES-ek questdesignja nem túl jó. Már a Morrowind is ilyen síneken futó izé volt, egyféleképp tudtad végigvinni, döntésed nem volt. Értem, hogy a CP döntései is 99%-ban csak körítések, de ezek azért adnak vagy adhatnak annyi pluszt, hogy megérje egy új végigjátszás. Mint ME-ben renegade/paragon szál.
Ennyit tudnak a AAA rpg-k, szegény ember meg vízzel főz. Az indie játékok terén van más felhozatal is, de az meg durván minimalisztikus megvalósítással párosul, szóval valamit valamiért. Ray tracing meg Keanu meg full voice acting vs. három ASCII csillag kerget egy negyediket, de valós elágazás és választások.
Én tudom, kipróbálok szinte mindent ami piacra kerül, csak jó lenne, ha miszter fanatikus is megértené végre :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.10. 11:44:35
Pont erről van szó, hogy a CP ugyanolyan döntéseknek nevezett illúziókat sorakoztat fel, mint bármelyik korábbi játék. Minimális, jelentéktelen következmények, amelyek kvázi semmit sem számítanak, mert a sztori ugyanúgy megy tovább. Nincs tényleges elágazás, nincs lehetőség arra, hogy két végigjátszás során teljesen más élményt kapj, minden ugyanúgy fog menni, ugyanazokkal a kérdésekkel és döntésekkel, maximum pár mondatos eltérésekkel. Ennyit már a Mass Effect is tudott azzal a nyomorult renegate/paragon "döntési" baromsággal :)
Nincs ilyen, te is tudod. Nem is lesz. A CDPR egyszer csinált ilyet, a W2-ben és a diagnosztika szerint a játékosok fele kb soha nem látta a játék 40%-át, mert kétszer nem vitte végig és vagy Iorveth vagy Roche utat választotta.
Ugyanez egyébkén egy AAA rpg-ben sincs sajnos. ME-ben sem, DA-ben még annyira sem, Falloutokban sem.
Oké, mondj nekem olyan döntéseket a CP-ben, ami kihat a teljes játékmenetre, a városra, mindenre úgy, hogy nem csak egy "A" NPC helyett egy "B" fog ott állni hónapokig azon a helyen, hanem konkrétan beindul a pillangóeffektus és emiatt elérhetetlenné válik mondjuk egy rakás tartalom, mert a döntésednek ez a következménye!
És ne gyere nekem azzal a korábbi faszsággal, hogy "hát de a loading screen alatt mondják a hírekben mit tettél", mert azon még most is röhögök.
A Skyrim jó játék, de a Bethesda questdesignja tényleg inkább a GTA-hoz hasonlít, mint egy rpg-hez. Egyféleképp fejezheted be őket, nincs benne választás, legtöbbször a választás illúziója sincs. Menj oda, öld meg, gyere vissza. Menj oda, hozd el, gyere vissza. Hozz X darabot belőle. Kb ennyi. A CP2077 questdesignjánál legalább vannak eltérések. Minimális szinten befolyásolja az előző küldetésekben hozott döntés a ráépülő másik küldetést. Pl. Brick él vagy sem az első küldetésben, az előjön Johhny sidequestjében később, amikor mész a Totentanzba vagy hova. A Peralez küldetésnél befolyásolja a végkimenetelt, hogy a legvégén hogyan döntesz. A Delamain küldetésnél is konkrét dilemma, hogy mit csinálj a core-ral. Jelentősége csak flavour, ezt értem, de akkor is van valami. A Skyrimben nem tudnék olyan küldetést mondani, ahol lenne akárcsak egy alternatív befejezés is. Hacsak azt nem vesszük annak, hogy fel se veszem, meg se csinálom.
Igen ez az amiben a skyrim jobb maga a háttér ami nem feltétlen fontos de egy opne world rpgnél számít kidolgozottabb. Ekkora városnál ez rengeteg idő lesz. Nem baj ha mindig lesz töltelék karakter, de ebből a városból lehet egy élő lélegző várost csinálni tartom továbbra is ez lehet az első valódi virtuális valóság az alap adott a többi a CD Projekten múlik.
- A lineáris az maga a játék nincs benne minimális választási lehetőség sem egyetlen questet kivéve, nevetséges összehasonlítani ezzel a játékkal, ahol nem egy side questnél van választásod valóban még van munka rajta. De remélem dolgozni fognak rajta. A skyrim minden kiegészítőjével marad az a lineráis cucc ahol látszik még a polgárháborúba se öltek időt változatos legyen 1 db quest van a redguard women ami rpghez méltó. -lehet te szoktál élvezni játékra, én nem, valóban nem lett korszakalkotó csak még így félkészen is mérföldekkel jobb rpg mint a skyrim. Ami valóban inkább akció-kaland játék.
> "A skyrimet próbáltam elindítani néha régebben, de mikor érzed a világ nem él"
Vicces tőled ezt olvasni. Főleg azok után, hogy a Skyrimban legalább van 24/7 ciklusa az embereknek, bár faék egyszerűségű a script, de este kihaltak a városok és nappal meg ott keringenek a környéken, árulnak, isznak, mozognak - miközben a CP-ben két hét múlva is ugyanaz az npc hugyozik a wcben, random spawnolnak vagy despawnolnak körülötted random nevekkel (99%-uknak a világon semmi közük a városhoz, annak életéhez), a kínai árusoknál ugyanabban a pózban eszik ugyanazt, a bandatagok ugyanazt a lámpaoszlopot támasztják évekig, a rendőri helyszínelést meg hagyjuk...
> "Aki szerepjátékkal akar játszani annak elég az az újrajátszás amit a lehetőségek, amit az induló pl, classok mint itt három, végkimenetel lehetőségek biztosít."
Csak mondom, hogy a világ legnagyobb kamuja a három eredettörténet, főleg úgy, hogy kvázi 10 percnyi játék után rebootolja a játék a karakteredet és eltüntet minden addig választást. Kapsz pár extra mondatot itt-ott, de ez nem hogy középszer, ez konkrétan lófasz. Ha végig tudnád vinni a sztorit úgy, hogy tényleg eltér egymástól a három eredet, akkor az lennek az igazi újrajátszás. De így? Minden egyes küldetés ugyanoda lyukad ki, teljesen mindegy, hogy ki voltál előző életedben. Ha erre nem jöttél még rá, akkor nem tudom, hogy mivel játszol. Ha pedig azt mondod, hogy amiatt a 10-12 darab extra mondat miatt, amit egyedileg kap egy street kid vagy corp a sztori folyamán, amiatt megéri újrajátszani, akkor hajrá, te megkaptad amit vártál, a többség továbbra sem.
> "Pont az a gond, hogy nincs kedve az embernek a szintfejlődéshez mert nagyon lineáris az egész játék. "
Ezt nem értem, vagy nem ugyanazzal játszunk. Mind a Skyrimban, mind a CP-ben a fejlődési rendszer ugyanaz. XP-t szerzel, szinteket lépsz, skilleket/perkeket választasz. Mind a két játékban van horizontális és van vertikális fejlesztés.
Értem én, hogy CDPR fanatikusként ott a szemellenző nálad és azt is elfogadtam már évek óta, hogy kb úgy állsz a Skyrimhoz, mint a kormánypárt a "ferihez", sőt, azt is elhiszem, hogy nedves bugyival állsz fel minden nap a CP elől, de ha csak egyszer megnézed objektíven a CP-t, akkor rájössz, hogy ugyanolyan tucat félkész rpg-t kaptunk, mint bármelyik eddigi. Szórakoztató, megéri a pénzét, jók a karakterek, de kb. ennyi. Hatalmas lehetőségek kihagyott ziccerei.
A két dolog, amiben a többiek fölé nőhet, az egyszer maga a város, az istelentelenül jól és részletesen lett összerakva, másodszor pedig a filmszerű FP cutscenek, amelyek szintén nem szokatlanok, de egy idő után jobban berántják az embert a világba, mint külső kamerás felvételek. Minden másban bullshit a "a szerepjátékok következő generációja" duma. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.10. 11:19:12
A W3-ra a CD végtelenségig lebutított mindent a sztorit és a karaktereket leszámítva a jobb eladhatóság véget. Pont ettől tartottam a CP is ilyen lesz. Nem sokkal jobb lett. Amit te írsz az sem a szerepjátékos élményről szól. Valamilyen szinten az mert elképzelsz magadnak valamit játszod a karaktered élvezed a mászkálást meg a kalandozást. A jó szerepjáték az ahol neked nem kell képzelegni mert a világban élő karakterek vannak, amennyire lehet esetleg visszaköszön a "hírekben" tevékenységed eredménye. A világ reagál valamennyire amit csinálsz. Stb. stb.
Nálam a Skyrim teljesen mást jelent. 2x csináltam meg az egészet 100%ra. Minden mod nélkül. Abban a játékban egyszerüen a szabadsága fogott meg. Kezdő karakterként foghatod magad és elmész a fővárosba és ott kapsz is questeket, mindent, beszélhetsz a császárral. A craftolást, bóklászást, házépítést, mindent állatira lehet élvezni. A fősztorit kb akkor játszottam, ha pont arra mentem valami miatt és akkor már megcsináltam azt is. Van vagy 20 féle build, amit próbáltam.
Ezzel ellentétben pl. a Witcher 3 egy szuper fősztorival rendelkező, de nagyon korlátolt minden más tekintetben. 5 varázslat, amiből kettőt soha az életben nem haszálsz. (Skyrimban kb 2000 skill/talent variáció). Kitérsz-ütsz-kitérsz-ütsz, agyhalál.
Az újrajátszást nekem pl. a lehetséges kimenetelek induló kasztok számától függ mert rpgvel akarok játszani. A skyrimet próbáltam elindítani néha régebben, de mikor érzed a világ nem él, vannak benne npc amiknek van szövege vannak jó karakterek mint a Brotherhood sztoriba. De mindegyik egyszer játszható. Igen a tartalmi modok adnak pluszt mint a Beyond Reach ami brutálisan jó lett egy amatőrtől. Pont az a gond, hogy nincs kedve az embernek a szintfejlődéshez mert nagyon lineáris az egész játék. A Középszer. Aki szerepjátékkal akar játszani annak elég az az újrajátszás amit a lehetőségek, amit az induló pl, classok mint itt három, végkimenetel lehetőségek biztosít.
Az a tömeg akik folyamatosan élvezik a módok anyagait egyébként a nexus pontosan mutatja milyen rétegek játszanak a skyrimmal, azok 90% nem a szerepjátszás miatt játszik. Az élmény valós, szuperhős feeling, bámulja a karakter nagy melleit, Esetleg a harc ami nagyon jó akciójátékot szeretők részére. Ez valóban jól jövedelmező koncepció ráadásul mindig lesz egy generáció aki belép és megveszi. Szóval egy szerepjátékos az a sztori miatt és a lehetséges variációk miatt mivel ellenben azokkal akik egyből mindent 100% kifuttatnak, azok adott karaktert játszanak el lehetőleg 2-3 végigjátszásban. Többet meg nem érdemes. Mert valóban szórakoztató faktor számít.
Nem a sztori minősége tart fenn egy játékot évekig, hanem az újrajátszhatóság és a világ által nyújtott szórakoztató faktor. Fontos a sztori minősége, igen, sosem mondtam, hogy nem, az első végigjátszás során mindenképpen kell a teljes élményhez. De utána az a varázs elmúlik, ekkor jön a képbe az újrajátszhatóság, a kipróbálható variációk tömkelege és maga a világ. Te sem fogod a körmödet lerágni másodjára a paraván mögé bújva, hogy jajj, mi fog most történni, amikor szar kerül a palacsintába a prológus végén. Második nekifutásra másként döntesz, amely esetben látod majd, hogy a döntéseid istenigazából nem sok vizet zavarnak, mert az A->C->D útvonal mellett az A->B->D is ugyanoda fog vinni. Más játékban ugyanúgy, mint itt.
A variációs lehetőségeket vagy biztosítja a fejlesztő, vagy nem, és ekkor jönnek a modderek. A Skyrim is azért van 10 éve már a toplistákon, mert a modderek mindig biztosították az új variációs lehetőségeket, az új tartalmat, ami miatt megint megérte leülni elé pár órára. Nem az alapjáték miatt, az 400 óra után kifullad. A CP 2077 alapverziója sem tart örökké (főleg ha ilyen ütemben ömlik a szar a nyakukba), el fog fogyni a kontent hamar. Hamarabb, mint a Skyrim esetében, 10 év alatt változtak a játékosok, most már még gyorsabban fogyaszt tartalmat a játékos és még annál is gyorsabban ugrik a következő játékra.
Ezért kell majd egy korrekt mod kit és a modder közösség, hogy évek múlva is legyen értelme elővenni a játékot. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.10. 10:24:10
Még mindig nem érted tök mindegy hány jó modot gyártanak hozzá. Nem fog változni az alap minősége. Közepes szintű karakterek, közepes párbeszédek, sztori színvonal. Attól mert jól eladható tömegtermék attól nem lesz kiváló rpg nagyszerű sztorivezetéssel, marad ami, rövid magus céh sztori, elfogadható,jó Brotherhood sztori, Elfogadható, jó harcos céh. Közepes vagy gyengus fősztori, elfogadható jó dragonborn sztori dlc. Végtelenül gagyi vámpíros dlc. Ez összeadva nem egy kíváló termék. Ezen egy mód nem fog változtatni. Legfeljebb a Beyond skyrim bizonyítja még amatőrök is jobb sztorikat írnak. Ami a megjelent anyagok alapján szinte biztos. Ez sose fog megtörténni a CD Projektel. Sose.
Nagyon jó alapok vannak a játékban egy Sim settlements conqureror stílusú dologhoz ( aki nem látta volna , voiceoveres raider "kampány" telis-tele procedural dologgal F4-hez , egyfajta "gatyába rázott" settlement manager amilyennek lennie kellett volna ha az a rész ki lett volna dolgozva .
A másik : erre érdemes figyelni hogy itt mi hangzik el . Na ez azért messze nem olyan egyszerű mint elmondva, nem véletlenül nem hallani erről fejlesztőktől , viszont én tudok dolgokról egyébként is ,RTS-es múlt miatt. És ezt ki lehet terjeszteni settlementre avagy cyberpunk-ban frakcióra , akkor még bonyolultabb. Ha valakit érdekel hogy kell kezelni ilyet kóddal lőjön pm-et.
Nem nehéz ám azt megcsinálni, hogy a modolt és a vanila reportok külön folderbe vagy flagelve menjenek a jira-ba. Multi: Amig nem tudnak egy single playert összerakni addig nem fognak tudni egy multit sem. A multira a CDPR nincs kész. És ezzel a management-el nem is lesz. És mire elérnek odáig hogy na összeraktuk, kijön a GTA6 és a kutyát se fogja érdekelni az "elbaszott single playeres launch-os csapat talán fut valahogy játéka".
Na és akkor itt jön be a képbe a játékosbázis tömeges visszajelzése és bug reportja, amely sokkal pontosabb és használhatóbb, ha az eredeti vanilla verzióval játszva történt hibákat és jelentéseket küldözget, mint sem a modolt kliensekből származó kvázi használhatatlan adatokat. Ezért is gondolom (de lehet tévedek), hogy a modok egyelőre ezért nincsenek terítéken, de ha fenn akarják tartani évekig a játékot, akkor előbb-utóbb muszáj lesz ezt lehetővé tenni egy normális szerkesztővel. Lásd Skyrimet, amelyet habzó szájjal szapul pár kolléga idestova 10 éve, de a játék meg köszöni szépen, 10 évvel később is toplistás a modok miatt.
Bár az is lehet, hogy elengedik 1-2 nagyobb sztori DLC/kiegészítő után a CP singleplayert (lásd Witcher 3) és inkább fókuszálnak a nagyobb pénzt hozó online részre, amelyről semmit sem tudunk, csak célozgatnak rá az iparági pletykák, hogy az ihletet a GTA Online adta.
Nekem kb 1x fagyott arra is alig emlékszem , fel kell fogni hogy amig ez a játék nem tud rezzenéstelen 4k60+ -t kipréselni addig semmi nem lesz, csak ami eddig , hogy van előtted egy répa, és megérkezel a jelenetbe ahol patikai mérleggel kimért komplexitás van. De most már majdnem minden adott hogy meg lehessen csinálni mert mehet precompute SSD-ről VRAM-ba . Ez meg ilyen legacy build.
Igazad van, de én nem is adtam volna ki (és valszeg a devek sem akik tényleg dolgoztak rajta) ezt ahogy kiadták. És a tesztelés mindig vanila-val megy. Szarni kell a modokra. Azt kell biztosítani, hogy a vanila jól menjen. Ha jól megy, mondhatod, hogy gyerekek, a modok miatt van a gebasz, tegyétek rendbe. De amig az alapjáték képtelen arra, hogy 24 órát fusson nonstop crash nélkül (ami annó requirement volt) addig nincs miről beszélni.
Érdekes, hogy fel sem feltételezitek, hogy nem adnak ki hozzá normális "mod kitet". Szerintem fog érkezni hozzá, de mint mindig, muszáj előbb rendbe rakni az alapokat, fejlesztőként te is valószínűleg jobban szeretted a vanilla verziót tesztelni, mint az agyonmodolt és változtatott környezetben azon filózni, hogy akkor ez most a mod hibája vagy az "miénk". Muszáj előbb minden technikai szarságot megoldani, aztán jöhet a mod kit és hajrá.
De persze lehet, hogy ez is zárt rendszer lesz, meg-/beleerőszakolt modokkal. Sajnálnám. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.02.09. 12:28:40
Hát ha olyan volt a védelmük amilyen a CP akkor nemcsoda... Amúgy vicces hogy mindenki őket basztatja. Remélem észbe kapnak kicsit hogy valami nem kerek. Elmúltak már a "régi szép idők" amikor a playerek csak úgy kivárták amig a nagyságosurak méltóztattak csinálni játékot a kiadott betából. Hát most rábasztak. remélem kikerült a source kód és a modderek fossá modolják értelmes modokkal (nem a keanu tolós témára gondolok, hanem a mostanság megjelent rendőrségi üldözés, vagy a random quest generátor, stb) a játékot ha ez a dilettáns hozzánemértő banda erre is képtelen.
Akkor elvileg kijön a stadia féle linux+Vulkan api kliens , ők meg széttárhatják a karjukat hogy nem tehetnek róla, és azzal végképp lehetne menni valamire . Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.02.09. 11:23:51
Azért ezzel eléggé lesz biztosítva hogy nem megy a játék sehova, láttam az ingame modelleket meg már amúgyis kirippelték a pornós dolgaikhoz, így viszont lehet érdemi mod az agyatlanság helyett. Mondjuk a sim settlements conqueror szint az pont jó lenne.
"Miért lenne Hanako barát, mit tesz érted?" Egy szóval nem mondtam, hogy barát lenne. :) Azonban nem ellenséges, és nem feltétlenül szeretném holtan látni. :) Mellesleg a végén ugyanúgy felhív, mint a többi "barát". És nem barátságtalanabb a többieknél. :) Még közös munkát is kilátásba helyez, vagy legalábbis munkalehetőséget kínál esetlegesen. :)
"Jobban/Sikeresebben megment, mint bármelyik másik választható út?" Lehet igen, nem tudjuk a RELIC programból mi sül ki, de a lehetőség egyfajta tovább létezésre adott - és ingyen, nem úgy mint másoknak... DE ha mégsem, akkor is legalább nem jár tömegmészárlással, pusztítással, ismerősök halálával a Hanakó út. :)
A különbség lényegében a Devil és a secret ending között Arasaka téren, hogy Hanako vagy Yorinobu hal meg. Szerintem egyik sem barát, mindkettő szimpla npc, ezért tökmindegy. De az tény: ha a barátok közül akarjuk, hogy senki se haljon meg, akkor a secret ending és a Devil (Arasaka edning) a legjobb. A többinél valaki jóbarát tuti elpatkol: Saul, Rogue stb.
Nem biztos így van, meg alakulnak a dolgok, ha velemész a felderítésre ott egy plusz párbeszéd rész van abból elég jól kiderül neki mit jelent a becsület. Mondjuk angolul játszok tehát nem tudom a magyar milyen.
Miért lenne Hanako barát, mit tesz érted? Jobban/Sikeresebben megment, mint bármelyik másik választható út? Takemura megmondja, hogy patkányok vagyunk a szemében és csak a bosszújának prioritása miatt nem öl meg/hagyott meghalni bennünket (megloptuk szeretett főnökét) - kihasznál minket és uú dobna/hátba szúrna bennünket, ha nem tudnánk segíteni az ügyét. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2021.02.08. 11:33:38
Miért ellenség? :) Mi alapján? Akkor Takemura is ellenség? Amúgy ne feledjük, hogy végtére is Hanako a fő vonal. :) A többiek csak mellékesek. :) Legalábbis a játék struktúrája szerint. :)
Amúgy bármennyire is a többiek a barátaink, (mármint a Nomádok, mert Rogue valójában leszar, ő csak Johhny miatt tesz bármit is) nekem ezzel a "nekimegyünk a nagy gonosz cégnek" dologgal nehezebb azonosulnom, mint a Hanakós végkifejlettel. Főleg miután azért fáradoztunk Takemurával, hogy beszéljünk Hanakóval stb. Ő hajlik az együttműködésre, aztán szarunk bele, és bummm szétbaszni mindent sok halottal, cégalkalmazottal, hogy utána valahogy megint úgy érezzem szar van a palacsintában, és az egésszel igazán csak Alt - vagy ami lett belőle - jár jól... :) Sehogy se jó ez. Félreértés ne essék, ezzel nem azt mondtam, hogy a Hanakós végkifejlet tetszik. :)
Na meg ez a kripto ügyeskedés sem szól másról minthogy valakik kapcsoltak és próbálják maguk alá gyűrni ezt az elosztott számítás dolgot de persze tök korai meg tömegpszichózis meg használhatatlan de az nem baj :D.
Amikor a 80as cyberpunk íródott az a személyi számítógép hajnala volt, (azért azokkal a túlméretezett "pizzásdobozokkal" körülvéve "összehantázni" egy CP-t azért nem kis tehetségre vall) , most meg a viselhető hw hajnala van , hálózatba kötött gépekkel , csak még sokan ragaszkodnak a pizzásdobozokhoz. Nem kellene hangsúlyoznom a jelentőségét hogy mekkora ugrás az ha nincs kliensenként leszámolva közel ugyanaz.
Ez van srácok hallottátok az opportunizmus nem hálás dolog mindenki menjen haza xD
Hát a világ már nem lesz így megváltva, de hajrá. Várom a fejleményeket. :)
Pont, h most jött el az az idő ismét. Az indie játékok aranykorát éljük és rengeteg a sikeres és remek játék, ami egyszámjegyű fejlesztőcsapat vagy csupán egyetlen egy ember munkája.
Pont, hogy most van az az időszak, ennyire olcsó és könnyű sosem volt az amatőr szintű fejlesztés elkezdése. Ingyenes vagy olcsó licenszes KÉSZ motorok, tutorialok hozzá minden mennyiségben, plusz olcsóért beszerezhető premade assetek, kánaán a 80-90-es évekhez képest.
Aha, ez van. Nem fogod megérteni vannak olyanok mint én akik abból indultunk ki ez már nem is rpg lesz. Azt kellene érteni van a piaci elvárás ha nem 1-2 millió embernek gyártasz. Meg van a HC elvárás. Azt nem érted mi azért örülünk amit Kancsiborz is írt ez egy rpg lett nem is akármilyen nem olyan mint vártad. Ember benne volt a levegőben ez már ízig vérig "skyrim" lesz. Tudod miért? Azzal lehet keresni meg a GTAval és tök mindegy milyen matricát ragasztasz rá. Ehhez képest ők csalódottak. Én meg egy fillért nem bánok a pénzből amiért vettem. Azt nem tudom te milyen világban élsz? Utoljára szerkesztette: Although_, 2021.02.07. 16:10:24
Az öngyilkosság nem valós befejezés, de legyen így. :) Hanako viszont a secret endingnél is meghal! Mint minden esetben, amikor nem az ajánlatával élsz.
"legendary short circuitnek van egy érdekes mellékhatása." <-- és tuti hogy működik mert a sasquatch megszeppen tőle, meg egy tárral le lehet vinni 15-20%-ra ( "very hard" ), és nem tud jelenetet rendezni :D :D :D Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.02.07. 08:44:58
a 2018-as videóból: "so many options, so many possibilities, and each one has conseqvences rippling through the game world and your story. And that's just one quest."
Én az voltam 6 évig. Másik 14 évben pedig szoftverfejlesztő vagyok még mindig. Szóval lol.
Ebben a szakmában pedig az egyetemi diploma nem volt (annó) és szerintem most sem követelmény. Vannak referenciáid a CV-ben. Ha az megvan akkor felvesznek (ha nem elszállt árat kérsz). A gond az első project megszerzése. És ezt nagyon sokszor "haveri" alapon ismerős által, szerencse (jókor jó helyen (mint én)), vagy diploma által (egyszer jött hozzánk interjúzni egy friss egyetemista öltöny-nyakkendőben, kiröhögtük mert semmit se tudott, csak a könyveket mondogatta, de ha elkezdték szivatni akkor azt nem tudta). Szóval az ilyen szakmában inkább a tudás a fontos, mint a papir. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.02.07. 08:17:00