a legtöbb cucc a Johnnyis "fő" mellék küldetésen található meg a nadrág (meg talán a csizma) az spec egy random mezei kérdőjeles melónál szóval nem vezet oda semmilyen nyom azt bármikor be lehet szerezni ha kinézed guglival, hogy hova kell menni érte
de cicie is meg fütyie is van a karakteremnek és mindenki Mr.-ez ha úgy szólítanak meg egyedül a Felhőnél volt keveredés mikor babát választottak nekem a gép férfit és nőt is kiadott egyezésnek és nekem kellett választani mivel "különleges" voltam
Jah, igazad van. Rosszul emlékeztem. Panam esetében férfi hang és férfi test kell. Szal úgy tűnik, h románc esetében nem csak a hang számít. Szal kérdés, h a különböző nemű hang és test kombináció esetében melyik karakterekkel működik a románc.
Sleeping Dogs is 100 óra felett van / lehet ha mindent megcsinálsz benne, felfedezel, stb. Illetve CP is csak 10-20 óra, ha kizárólag a főküldetéssel foglalkozol.
nem csoda, hogy megkavarodtam nem kicsit skhizoid a szituáció néha azt sem tudtam V-vel vagy Johnny-val beszélek-e de V nem ajánlotta fel a testét nekiállt hisztizni és nem akartam ellopni a testét ezért tökölődtem ide-oda de mint most kiderült megbékélt a szituációval és végül belement a cserébe ez a lezárás már tetszett
nekem már csak a nadrág hiányzott Johnny cuccai közül ezért csaltam picit megnéztem hol van és ott egy fanatik rajongótól kell ellopni egy gitárt kódot kér, feltörhetetlen olyan az egész mint fort knox
hát én azt hittem a versenyre, hogy bugos de talán az is nincs az az isten, hogy ne te nyerjél még ha ki is repülsz a térképről amit mondjuk a bestiával nem nehéz megtenni pattog össze-vissza ha rendes verseny lett volna az életben nem nyerek
Sleeping dogs na az akció-kalandjáték! Az tényleg az. Az össz játék 34h Míg a CP 2077 88h. Megtalálod a howlongtobeat oldalon. Nem összehasonlítható a kettő. Mint játék mondhatod jobb neked a SD. De az nem rpg. Az amit láttam belőle egy nagyon jó gama. Messze, inkább azt mondom fele annyi tartalom nincs benne. Azt tudom mondani kb. több mint 80 óra után a pálya felét ha láttam. sleeping dogot ki lehet dolgozni részletesebben mert nem ilyen méretű mint ez. Tegnap azzal ment el három órám a kikötőben és környékén bolyongtam és érdekességeket gyűjtögettem, meg pár feladatot megcsináltam.
Versenyek ugye nemcsak szerintem lett gáz? Egyrészt nem nyújtanak semmi kihívást, másrészt megöli az egész hangulatát az idióta lövöldözés. Komolyan ezzel akarták feldobni? Sleeping Dogs, ha még valaki emlékszik rá, na ott mesterien voltak megcsinálva a versenyek, de nemcsak az, még a hackelés is sokkal értelmesebb volt. Fel lehetett törni kamera hozzáférési pontokat, gondolkodni kellett hozzá. Hangulatot, történetet nem is említve, köröket ver a CP-re az a játék, pedig nem mai darab és nem is fektettek bele annyi pénzt.
Hát igen, kapsz kevés pontot a delamain küldiért is (ha nem megsemmisited akkor nem kapsz, ha megsemmisited a magot és felszabaditod az AI-kat akkor 5 pont. És mivel eddig senki nem ment 70 fölé ezért valszeg ez is kell hozzá). Plussz vannak még apró mellékküldetések amikben johnny kifejti hogy légyszi öldd meg, stb. Ott is a kedvére kell tenni és kapsz 5 pontot (szózalékot).
nem egy előre megírt szkript szerint kéne figyelnie a játéknak a karakterek kapcsolatát hanem plusz-mínusz pontrendszerrel hagy legyek néha bunkó amikor úgy érzem és jópofi ha olyan kedvem van végig ment az adok-kapok Johnnyval így jött ki a 60% ha már RPG legyen ennyi költői szabadság... Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2021.01.06. 08:20:36
Ez igy van.... 2 küldi van aminél meg van határozva hogy mit kell mondani hogy elérd a 70%-ot. Én nem oboáztam johnny-nak és meglett simán a 70. szóval ezt itt nem nagyon értem.
igen ki volt írva, hogy opcionál menj a kűtba/hídra de csak az egyiket láttam erre írtam, hogy lehet én kevertem el + (éjjel kettő volt nem voltam már a toppon) ne mosd össze a kettőt amit írtam az a hülyeség szerintem, hogy ha nem pontosan azokat a válaszokat adod be amik előre le vannak kódolva akkor cseszheted Panam a viharnál mikor behúzódnak a kis "motelbe" felteszi a lábát én meg végigsimítottam és rámozdultam ott (mint kiderült) a whiskyről kellett volna fecsegni és csak egy másik jelenetnél tovább fűzni a csajt Johnnynak meg tényleg szopni kell (de akkor ez lehet csak a titkos ending miatt) amikor a teste helyén keresgélnek ott én megjelöltem neki a monogramjával a helyet erre ő: "ha igazi sírkő lenne mit írnál rá" én meg benyomtam egy: "egy nagyképű pöcs"-öt ahelyett, hogy azt mondtam volna, hogy "az én megmentőm"
Plussz Kerry homár tehát csak fiúkkal kavar River pedig hetero. Plussz van egy pici Meredith is aki bi szóval ott mindegy. De mivel kidobott panam ezért valszeg csajjal volt tehát judy és/vagy River lett volna a te románcod + Meredith.
Plussz minden endingnek (kivéve öngyi) van két sub-endingje: ki kapja a testet. Szóval ott is a kútba ment és nem a hídra. Ha nem olvassuk/értjük amit leirnak akkor persze hogy szar lesz és nem az történik amit akar...
Johnnynak akartam adni a testem de vagy nem volt meg hozzá a százalék (60%) vagy valamibe belekeveredtem ott a végén nem tudom de V tért vissza és megnéztem most pár videót mivel a románc is csak pasival sikerült volna amit meg nem akartam szóval az esetek 99%-ában nem számít mit dumálsz úgyis a legfölső lesz a frankó a többi csak tökölődés viszont vannak kulcsfontóságú válaszok amiket ha elcseszel nem úgy alakul a sztori ahogy elképzelted én pl rányomultam a nomád csajra következő lehetőség "akkor legyünk barátok" semmi más nincs a klasszik "bocsi be voltam nyomva" vagy "majd legközelebb kidumáljuk" semmi megsimizted a lábát te perverz húzz a rákba szerintem ez így nem frankó tecső videókból kell kinézni, hogy hogy szopd Johnny f-át ez így el van cseszve
ami viszont zavar, hogy eltűnt Johnny csinálok mindenféle mellékküldetést néha feltűnik benyög valami szarságot aszt mintha ott se lett volna jópofák ezek a kis küldetések pl the hunt jó beteg volt meg a roncsderbi stb de most már jó lenne Mr. Silverhandre koncentrálni
Igen. Előre scriptelt jeleneteknél érdekes eredményeket tud néha produkálni az, h a mi karakterünk szabadon mászkálhat. Például, amikor az NPC-k átsétálnak rajtunk, mert a script alapján beszélgetés közben azt az útvonalat kell megtenniük.
Arra se mondanám az évek során fejlődött. De valóban az ami miatt rossznak nem lehet nevezni. Rád volt írva az egész, minden miattad történik vagy te leszel a szupersztár. Az egész játékon érződik egyik eleme sincs kidolgozva, kihagyott lehetőségek sora akár a Dark Brotherhood történet, vagy a mágus quest ahol egyből bekerülsz sűrűjébe, nincs átvezetés. Vagy ha megtalálod a jegyzeteit a Companions vezetőjének akkor arról te milyen különleges vagy az egész játékon érződik tömegeknek csinálták, embereknek akiknek az a játék pár órára vagy többre megadja az érzést milyen nagyszerűek. Pont az lett aminek szánták tömegtermék.
Az óriási hibát ott követte el a CD, hogy egy játékot csináltak ami nem felel meg azoknak a kritériumnak aminek a skyrim megfelelt. Amit azóta is annyian próbálnak másolni. Lásd EA-BIo páros pl. Ez a játék nem tömegjáték ebben a formában. Sok embernek nem fog tetszeni. Mert ha nekünk rétegjátékosoknak tetszik az a tömegnek nem fog. A két halmaz sose fedi egymást. Mi mást várunk egy rpg-től és azok is akik csak egy jó sztorira vágynak, pár órára szuperhős érzésre. Mit érdekli őket itt többféle karaktert eljátszhatsz egy egyszerű gignél is lehetsz tank, lehetsz lopakodó, lehetsz netrunner, mert vannak megoldásai a játéknak rá, és a világ reagál is rá nem csak a fejedben képzeled el a dolgokat.
A Diablo-ban szintet tudsz lépni, meg küldit kapsz ... amire választ sem adhatsz, csak leokézod... választási lehetőséged semmi... a GTA 5-ben legalább annyi beleszólásod van, hogy eldöntöd, Michaelt nyirod ki, Trevort, vagy egyiket se.. fejlődni lehet benne, küldiket kapsz... nem mondom, hogy a GTA 5 egy RPG, de van benne annyi RPG elem, mint a Diablo-ban, ami annó év RPG-je lett... szóval vagy mindkettő az, vagy egyik se.. inkább utóbbi..ettől függetlenül azok is jó játékok..
Azért vedd bele azt is, hogy amikor a játék kijött, éppen kezdődött az évvégi holiday season, a szabadságolások, most viszont már mindenki visszament dolgozni, iskolába stb., tehát ideje is kevesebb van játszani.
Nagyon sokan vannak ezzel ugyanígy, legalábbis három héttel a megjelenés után a steames játékosszám alakulása alapján (az alltime csúcsérték 20%-nál jár most a játék napi csúcs) úgy tűnik.
Feltételezve/figyelembe véve, - hogy az átlag játékos napi max egy órát játszik (heti 6,33 órát) - hogy egy végigjátszás 20 óra main story + 30 óra extra tartalomból áll ...akkor az átlag játékos a main storyt 3 hét alatt teljesíti (ha eljut odáig), vagyis nagyjából egy karrier fér bele december 17. óta.
(még mielőtt kitörne a hiszti, az itteni bagázs nyilván nem napi 1 órát játszik, én sem, de itt most az átlagokról van szó)
Mára már a CRPG elnevezés sem a régi szerintem. Mióta egy csomó játék leírásánál megjelent az rpg kategória, azóta már az RPG sem ugyan az jelenti, mint ami előtte volt. Mert ha belekerül(-nek) a szintezhető karakter(-ek), fejleszthető harci és egyéb a játékra kiható képesség(-ek), a szabad felfedezés és küldetés alapú rendszer, az alakítható/változtatható történet és a dobásokra épülő harci mechanika, stb.. máris rpg lesz a játék. Csak ettől még nem lesz az a Klasszikus értelemben vett RPG egy játékból. A kérdés, hogy egy játék mennyit tartalmaz ezekből az elemekből és milyen arányban, illetve, hogy a játékban min van a hangsúly. Ezek tekintetében kell vizsgálni ezeket szerintem. A régi CRPG meghatározás mára már elavult lett. Nálam a CRPG az a régi, klasszikus rpg-ket (és az azokhoz hasonlítóakat) jelenti.
Amiket írtál, AC, GTA azok nálam akció-kalandjátékok, nem többek és nem is kevesebbek.
TES-ekben mindig is mellékszálakon bontakozott ki a történet a főszál meg alibi és arra jó hogy legyen ami triggerelje a creditst. A tolvajcéh meg a black hand története általában zseniális.
Én csinálok egy második végigjátszást, de box series x-en. Annyira elkúrtam a százalékom Johnny-val, hogy a fél játékot újra kéne játsszam a titkos befejezéshez, szóval akkor inkább csinálok egy másik végigjátszást konzolon.
én még mindig játszok és mivel baromi szar a névmemóriám már így is felejtek, hogy ki kicsoda és mit akar...
Én ezért se játszom végig másodszor, plusz időt is spórolok és a fixek is megjönnek szóval a fejlesztés befejezésekor tervezem újrajátszani addigra hátha felejtek és nem tűnik fel a linearitás
Igen, ez a része lényegében egy vizuális segédlet és távolságokat áthidaló eszköz volt a KM/GM kezében, mintsem teljes értékű játék. De, számomra az volt a legközelebb ahhoz, amekkora szabadságot egy pnp ad, hiszen a kalandorok a dnd 2.5e (bár lehet, hogy már 3e volt) szabályrendszerét használva bolyongtak az általam megalkotott világban úgy, hogy az internetnek köszönhetően azt a világot, mint aktív KM/GM én irányítottam "realtime", amennyiben szükséges volt. Egy offline szerepjátékban a lehetőségeidet mindig a fejlesztői gondolatok korlátozzák, hiszen jelenleg nincs olyan AI, ami ezt le tudná kezelni, ha pedig egy fejlesztő nem gondolt arra, amire te, akkor azt nem tudod megcsinálni. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.05. 11:11:36
Sok játék átvesz rpg elemeket, ez igaz. Az hogy mi lesz rpg és mi valami más rpg-elemekkel, az szubjektív. Nekem a GTA sosem lesz rpg, fejlődéstől függetlenül, az AC meg nagyon akar witcher lenni, de pont a lélek hiányzik belőle.
az végül is olyan lehetett, mintha asztalnál bábukkal játszanád le a harcot, csak virtuálisan megoldva.. bár még mindig limitált, hisz csak azt tudod megcselekedni, amit beleprogramoztak..
bár mintha hasonló a Sword Coast Legends-be is bele lett volna téve, nem ?
hát igen, kérdés, mennyi elemet vagy mely elemeket kell átemelni a Tabletop RPG-ből a CRPG-be, hogy azt RPG játéknak lehessen nevezni ?
Elég a szintlépés ? A szerteágazó fejlődés ? Hogy küldiket kapj ? Hogy a küldetéseket különböző módokon meg tudd oldani ? Hogy a párbeszédekbe legyen beleszólásod, különböző jellemeket játszva, különböző végkifejletet elérve ? Vagy hogy több végkifejlet legyen ?
És még számos más szempontból lehetne vizsgálni a dolog...
Szóval tényleg személyfüggő, hogy ki mit tart annak számítógépes játékok terén.. én mondjuk amondó vagyok, ha annó a Diablo RPG volt, akkor ennyi erővel az Assassin's Creed meg a GTA legutóbbi része is az..
"számomra az RPG még mindig az asztali játék, mesélővel, karakterlappal, kockákkal és a fantáziánkkal (: azt átültetni számítógépre lehetetlen"
Neverwinter Nights kalandszerkesztő része azért visszahozta ezt, főleg a dungeon master módban, ami csak egy paraszthajszállal volt másabb, mint a pnp verzió. Rengeteg kalandot/modult raktunk össze anno, hogy aztán mesélőként hostolva rászabaduljanak a cimborák. De, az kétségtelen, hogy az emberi (interkatív) KM miatt, mint tényező volt csak élvezhető, előre scriptelt verziók mindig korlátozni fogják a játékosok lehetőségeit.
A CP 2077 már hasonlítható a skyrimhoz. A W3 még nem, mert az inkább DA3 ami nagy grindelős játéktér, alapvetően igaza volt azoknak akik azt mondták nem mérhető a skyrimhoz mert még mindig story alapú játék egy nagy játéktérben. A DA3 is ilyen csak az jobban rákényszerít a griondelésre. A CP 2077 viszont, ha még nem is hozza skyrim tevékenykedő polgárait ami az élet látszatát adja mégha maga a párbeszédek felületesek is, már igen. Ebből lehet az, sokkal sokkal nagyobb méretben. És a régi állítások miszerint nem lehet megcsinálni open worlben amit a Dragon Age tudott vagy az izometrikusok most megdőlni látszanak.
/szőrszálhasogatás ON: a héten már harmadjára olvasom, hogy a TES világa Tamriel, pedig nem :) A TES világa a Mundus, ez foglalja magában a halandók létsíkját/bolygóját a Nirn-t (amelynek a megnevezett Tamriel csak az egyik kontinense a sokból), illetve szintén enne része a Nirn "körül" található Isteni/Aedra és a "nem isteni"/deadra (Oblivioni) létsíkok. :) /szőrszálhasogatás OFF:
Másfajta rpg egy diablo, meg egy skyrim, mint mondjuk egy planescape torment vagy fallout 1, esetleg arcanum. Diablo az külön alkategória az rpg-knél: looter akció rpg. Skyrim meg leginkább a szabadságával és az ökörködéssel lett híres, nem a csodás történetével és karaktereivel, ez igaz. Én jól elvoltam vele, a lényeg ott a karaktered és nem annyira a történet meg a párbeszédek.
Rpg az nagyon tág fogalom szerintem, sok minden megfér alatta.
Igen, a régebbi rpg-knél ezt még meg lehetett csinálni, de ahogy jött a mo-cap technika, a minden szöveg voice overelve és társai, úgy fogytak az erőforrások a huszonötféle választás és eredménye kidolgozására. A Fallout 1-ben ezek a választások csak pár sor szöveget jelentettek meg a végén egy képkockát a slideshowban. Egy CP-ben mindez egy rakás új jelenet leforgatását, mocap színészekkel, stúdióhangok felvételével stb. Röpködnek a milliók.
Nem mondtam nem rpg de nagyszerűnek mint játék nevezhető, ami sok embernek remek kikapcsolódást nyújt. Mint év rpgje a nulla szintű párbeszédeivel, nulla szintű társaival, minimális választási lehetőségeivel, és nagyszerűnek kicsit sem nevezhető fő sztorijával. Vicc. kategória. Egy jó rpgnek rendelkeznie kell ezekkel a dolgokkal. A skyrim nem rendelkezik.
számomra az RPG még mindig az asztali játék, mesélővel, karakterlappal, kockákkal és a fantáziánkkal (:
azt átültetni számítógépre lehetetlen, így nincsenek is túl nagy elvárásaim.. de ettől függetlenül lehet számítógépre is jó, hangulatos CRPG-t készíteni..
és jogos, hogy azért még a BG is limitált volt ilyen szinten.. annó tán a Fallout 1 volt, amiben tényleg megvolt a lehetőséged a sokféle választásra.. például csatlakozhattál a Master-hez bedarálva a Vault 13-mat, bombát rejthettél el a hátsója alá, rábeszélhetted az öngyilkosságra vagy Rambó módra legyalulhattad... vagy sz@rtál az egészre, míg el nem indult a mutáns invázió... Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2021.01.05. 10:14:25
Ezt megértem, gondolom túlhype-olták, ami előfordul. Nekem itt a kedvencem a Dragon Age Origins volt, ahol eleinte azt magyarázták, hogy "you can enslave nations with necromancy" meg ilyenek, aztán a végeredmény egy eléggé lineáris, de attól még nagyon jó rpg lett. Messze nem az a csoda, amit ígértek, de sebaj.
Én ezért - ha egy játék nagyon érdekel - semmi PR anyagot nem nézek meg belőle. Elvárásaim szinten maradnak.
Ok, akkor átfogalmazom. Én (és sokan akik legalább 2-3x végigjátszották a játékot) többet vártunk annál amit kaptunk ugyanis úgy volt reklámozva a játék, hogy a választásaid befolyásolják a világot (küldetéseket, karaktereket, bandákat). És ezt nem kaptuk meg. Emiatt vagyunk csalódottak. De a játék nem szar. Sőt.
Öööö... izé... Merlin, nincs olyan, hogy Forgotten Realms szerepjáték szabályrendszer. A Forgotten Realms az a D&D egyik, ha nem a leghíresebb világa.
A The Elder Scrolls sorozat High Fantasy, mint az FR, de saját szabályrendszere és világa (Tamriel) van. Talán emiatt a High Fantasy settings miatt hasonlítják össze a kettőt. Mindkettő világ nagyon népszerű és kidolgozott.
A Skyrimnek semmi köze a Forgotten Realmshez. A FR az egy DnD világ, semmi több, nincs szabályrendszere, egy szimpla általános fantasy világ, Baldur's Gate, Icewind Dale, a régi goldbox játékok (SSI-tól: pools of ...), az Eye of the Beholder játékok játszódtak ott. De DnD szabályokon épül. Skyrimnak otthont adó Tamriel nem különösen hasonlít a FR-re szerintem. A TES játékok szabályrendszere meg eltér a DnD-től lényegében minden elemében.
Ennek ellenére egyetértek veled, a Skyrim az RPG. Az RPG az nem abszolút fogalom, vannak átmenetek. Van akció rpg, pl. a diablók vagy akár a mass effectek. És van másféle rpg is. Nehéz a definíciót meghatározni, sok is ezen a vita, de nekem ahol egy (vagy több) karaktert játszok (akit én kreálok vagy aki előre kreált, de én alakítom a képességeit) és a karakter fejlődik, a világban küldetéseket oldok meg, npc-kkel kerülök interakciókba és van mindemellett egy fő történetszál, az nekem rpg. Biztos van kivétel, ami mindennek megfelel és mégsem, de ettől még talán ez a legjobb definíció.
Ennek jelenleg egyetlen rpg sem felel meg a piacon. A legtöbb rpg-ben nincs is előélet választás vagy max ad 1-2 bónuszt a skillekre mint POE vagy Outer Worlds. Abban igazad van, hogy sok választás lényegében csak illúzió, de ez is igaz minden crpg-re. Sőt, a többség választást sem kínál, egyféleképp tudod megcsinálni, csak kérsz érte pénzt vagy nem a végén. Ez kb az összes bioware játékra igaz. De a Baldur's Gate-ben sem volt többféleképp megoldható küldetés, a második részben is annyi volt a választás, hogy megküzdesz vele vagy megkíméled, esetleg lepaktálsz vele. De nem hiszem, hogy én lettem volna az egyetlen, aki minden végigjátszásnál visszament és leverte Firkraagot, amint elég erős lett.
Nem tudom mi az oka de olyan összefüggsételenül, követhetetlenül írsz, hogy fáj olvasni. Értem én ,hogy szerinted ez a világ legjobb játéka de attól még nem mindenki hülye aki másként látja és esetleg nem találta meg benne a számítását. Na mindegy részemről téma lezárva ez akkor is csak egy 70%-os vmi ami így sem rossz de süt róla, hogy kellett volna neki még legalább fél év, hogy kész legyen.
Ez a mai hozzászólásokra csak úgy általánosságban.
Tehát a Skyrim sem rpg? Az ami a Forgotten Realms szerepjáték szabályrendszerre épült? Ez olyan mintha a D&D-re mondanád hogy nem RPG és ha az nem akkor mi? :) Nem kevered te az RPG fogalmát a vállról indítható rakétával?:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.01.04. 23:05:05
Csak megjegyzés szinten olyanok vannak a játékba minden questnél!!! Ami képesség függő bejutás. Most nem a kimenetelekről beszélek egy egyszerű gigről. De ami képesség függő ott is ér meglepetés ha bekapcsolod a hack nézetett. Mert lehet ki tudod nyitni. Olyan szinten, össze van rakva amit egy ilyen nagy cégtől nem vártam egy szar gig questet is meg tudok csinálni úgy, hogy nem ölök meg senkit sőt egy rablótámadást is le tudok szerelni. De lehetőségem van gondolkodás mentes rambot is építeni. És mindez számít is. A CD utoljára a skyrimmal szemben vesztes W2ben tett le szar év volt szégyenteljes év. Egy tényleg jó rpg szenvedett vereséget egy jó tömegjátéktól. De mindezt mindent Kancsiborz már elmondott. Csak figyelni kellett volna meg nem csak a vonalat követni....Felfedezni vannak meglepetések már én is vadásztam össze netrunner cuccot csak úgy követve egy nyomot....Egyszerűen élni kell benne és nem a hibáit nézni. Persze, hogy van. Ez kb olyan kísérlet mint a DAO volt a maga idejében vagy inkább sokkal nagyobb. Reménytelen :) Mert a befektetők gyorsan vissza akarják kapni a pénzüket. Bárkit kinevettem volna 2 éve ha azt mondja lesz még játék amibe ennyi időt ölnek. És itt van :)
Én normál félbeszakít hard majd most very hard :) Amivel te próbálkozol azzal én nem fogok elsőre :)
Még a polgárháborúba se tettek bele energiát.Komolyan a nulla semmi teljesítményt akarod mérni a CPhez? Az a játék az alfa és omega a kezdet amivel ez a szar kor elkezdődött amit mindenki másolni akart, hogy annyi pénzt keressenek. Elhiszem neked kurva jó játék volt. De a lentebbi kérdések pont adják mint rpg sehol nem volt Carlos csak okosabb volt mint mi akik szenvedtünk vele 10 órákat míg megértettük ez már kicsit sem rpg. Hiányzik belőle minden amitől az rpg rpg.
Tényleg? Mondj egyetlen questet ami nem lineáris volt? Mondj egyetlen élő társat ami nem dísz volt? Mond egyetlen szálat ahol tényleg számított a döntésed. Mielőtt írsz valami hülyeséget gondolkodj. Mert két dolog van te tényleg semmit nem láttál fogtál fel ebből amivel játszol. Vagy nem is érdekel. Szólók én tudok mondani egy questet és egy társat a Skyrim nem alapból a teljesből ami meg volt írva. Mindenből egyet. Neked eszedbe jut az egyetlen megírt quest egyetlen megírt társ?
Skyrim kb. minden fronton veri a CP-t. Milyen jogon szarozol le valamit ha még a tutorialt se csinálod végig? OFF vége, csak nem tudtam elmenni a megjegyzésed mellett. Én többet játszottam a Skyrimmel mint a CP-vel valaha fogok, és elhiheted hogy nem szeretem vesztegetni azt időmet olyanra ami nem érdemli meg.
Nagyon komoly a Very Hard!De arra egy karakterrel kell az elejétől ráállni és iszonyat megtervezni mindent. Most ezt csinálom,nem érdekel már a több karakter/több stílus
1,6 patchal már be se tudom dobni a kukába a elnémított őrt mert meghallják és elkezdenek keresni. Ha megtalálnak végem is van. Szó szerint taktikusan körbe vesznek. Ha hagyom de pont az a lényeg mindenre fel lehet mászni majdnem mindenre legtöbbször már a tetőn közlekedem szigorúan csak este very hardon fokozaton, most. Mire bemegyek már nincs mivel körül vegyenek mert 2-3 maradnak, de így is van visszatöltés. Ez a W3-ban elképzelhetetlen volt 20 óra után.
Neem. Matrjoskaval az egyik chip volt titkositva amit el kellett lopni. Badummtsss... Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.04. 22:15:30
Tényleg nem az valami matrojska baba? Annyira nem láttam, hogy 1 végigjátszásom volt mert untam a harcrendszert, a tök mindegy milyen nehézségre teszem. Stb. Azért féltetem a a CP 2077 mert egy lépésre voltak a skyrimtól.Az igazi profittól a tömegterméktől, ahogy Mateusz megígérte egy dolog maradt a történetek és a karakterek a fősztori. Most meg? Letettek valamit ami jóval több mint vártuk, nem véletlen láttok olyan arcokat akik izometrikus rpgnek örültek ennyire utoljára. Nem azért mert a W3 szar rpg lenne. Csak ez teljesen más szint. Izometrikus rpg egy open world világban, élvezhető fejlesztéssel, craftal, ahol hardon én is mondom szigorúan hardon és főleg very hardon. Olyan élményt ad ami a W3 kb sose. Edit: Van értelme a fejlesztéseknek, a craftnak. Stb. stb...Hagyjuk gyerekek. A W2 eredeti kiadása tényleg élvezhető volt mint fejlesztés, craft, történet. A W3-ra ebből csak a sztori maradt meg a karakterek. Utoljára szerkesztette: Although_, 2021.01.04. 22:13:01
A dragon Age práhuzam a területek a társak, a questek történetek, a W3ban semmiféle erős open world érzés nem volt a gagyi szörnyekkel, meg. Hagyjuk...Lehet nem a legjobb példa de azért mondtam modern verzió. Mindent tudott amit a Dragon Age origins a zsebkendőnyi terület meg a csoda amit jelentett 7 év volt annak a kis csapatnak és korszakalkotó játékot csináltak. Egy etalont. A W3 úgy látom hozta a maga stílusában. De mint open world vicc kategória.
Oké leírom szerintem min lehetne javítani. Kifejezetten open world véget. A karakterek ne várjanak csak ott ahol a quest szól, megoldható szerintem, Lehessen telefonon segítséget kérni kis barátunktól. Szóval ne csak solo legyen. Legyen epic feladat is társakkal az alap már be van programozva szerintem. Majd persze pénztől függően költözni, Esetleg testőrséget fogadni :D Csupa hülyeség. De tényleg az van. Persze lehet fokozni a frakciók közötti háborút is. Mondom ebből és amit fent felsoroltam nem olyan nagy munka szerintem. Akkor ebből virtuális valóság lesz. A sztori karakterek, történet meg van csak fokozni kell meg a sokak által kritizált open world élményt fokozni és mindenki EA, Activision, Beth "elmehet a faszba". Ahova valók A CD világához képest.
Végülis W3 sem egybefüggő, Skellige külön van. Meg Toussaint is... :D Mondjuk a Dragon Age párhuzam ettől még elég erős, tekintve, hogy ott kb zsebkendőnyi területek voltak.
Ha a W3 nem open world akkor mi a fene? A 136 km2-es (1,5x nagyobb, mint a GTA 5 térképe) szabadon bejárható területével és rajta 200+ mellékküldetésével? Értem én CP LSD-n vagy hetek óta, de azért térjünk már észhez kicsit :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.01.04. 21:56:56