Segítek a W3 nem sok köze van az open world címkéhez. Dragon Age origins modern verzió. Igaz bemutatták meg tudják csinálni lehet jobban is. De ez. Ez egész más.
Nem gond, nem lesz játék ami bejön majd neki úgy teljesen igazán :) Igazából ez az igazán szar dolog: :) Én tudom egy ilyenre vártam. És boldog ember vagyok. Már most mi lesz dlckel kiegekkel remélhetőleg :)
Nem láttál belőle semmit így nincs jelentősége. A vége kapcsán nem tudok nyilatkozni mert 1 volt meg. De aki ilyet ír az nem látja amiről beszéltek nem csak fősztori lesz de mellékquestek is azok lesznek. Mikor a fősztorinak 2 befejezése van szerinted meg ott vannak a mellékquestek 10 kb amit láttam amit többféleképpen be lehet fejezni, ott vannak a gigek a többféle4-5 megoldási lehetőséggel, ott van egyenlőre 2-3 társ sztorival ott van a kezdő karakter aki bevisz a játékba aki maga is ki van dolgozva.Ott vannak amit kancslaborz mondott questek ahol hallgatod a rendőrt és rájössz amit a fixer adott feladatot lehet nem is úgy van..ott vannak a beszélgetések. Az van amit mondtam fogalmatok sincs mivel játszotok.
Carlos más tészta. Pl. Ő tudja csak kevesli....De te nemigazál fogtad fel. W3? Ok legyen? a nevetséges harcrendszerével? mindegy melyik fokozaton játszol? Ok vannak mellékquestek amik ki vannak dolgozva a főszál jobb de van 10-20-30 gig vagy több amit többféleképpen megoldasz? VMondom nem bántom a W3 mert tökéletesen értem neked miért volt tökéletes jobb volt mint a Max Payne...Igen tudom te a dlckel kiegekkel teljes játékról beszélsz. Az van, öreg, ez az első epizód még csak.
"Két ügyvédi iroda karácsony előtt beperelte a CD Projekt RED-et a Cyberpunk 2077 miatt. A cél az, hogy az ügy csoportos keresetté váljon, amely minden olyan befektetőt képviselhet, aki pénzt veszített a szerepjáték rajtján. A New York-i Rosen Law Firm és Los Angeles-i Schall Law Firm ügyvédi iroda beperelte a CD Projekt RED-et, a célja pedig az, hogy az ügyből csoportos kereset váljon, amelyhez minden olyan befektető csatlakozhat, aki idén január 16. és december 17. között tett pénzt a lengyel fejlesztőcégbe. A vád szerint a csapat "hamis vagy félrevezető" kijelentéseket tett az új játékkal kapcsolatban, és így megkárosította a részvényeseket. Egészen konkrétan a CD Projekt RED nem közölt elegendő információt azzal kapcsolatban, hogy a Cyberpunk 2077 konzolos verziói bugosak és "gyakorlatilag játszhatatlanok", sőt a játék januári elhalasztásakor még azt mondta a vezetőség, hogy az anyag "készen van és játszható". Felemlegetik azt is, hogy Adam Kiciński elnök és társügyvezető egy későbbi konferenciahívás alkalmával leszögezte, hogy a PS4-es és Xbox One-os átiratokkal "nincs probléma", csupán optimalizációra szorulnak."
2 féle befjezést már megkaptam és igazából a grafikát (itt is inkább csak a textúrák minősége és a város maga) leszámítva nem vagyok elájulva. A legnagypbb bajom az, hogy igazából minimális ráhatásod van a dolgokra, tök 8 mit csinálsz a vége ugyanaz. A Witchernél éreztem ,hogy van súlya a döntéseimnek itt ez nincs meg és szerintem ez a játék legnagyobb hibája. Az, hogy még így 70%-osan is egy elég jó játék az nem feltétlenül csak a CDPR-et dícséri, szerintem. Na mindegy, kíváncsi vagyok azért milyen lesz majd a "végleges" verzió.
Nagyon mellelottel. NAGYON! 6 evig dolgoztan a jatekfejlesztesben. Szoftverfejleszto vagyok 15-20 eve. Ugyhogy tudom... Ezert is latom mashogy mint ti akik nem tudjatok mi megy ott. Nem fikazom a jatekot. Egyszeruen tobbet vartam.
Off: skyrim nekem 1 ora volt es toroltem a francba azt a szart. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.04. 21:24:13
~200 óra után csalódott vagy :) Nekem a skyrim 15-30 után ugyanez. Érted a különbséget. Ne hidd nem értelek. Csak tudom ez a telhetetlenség. Egyszerűen nem értitek mit jelent megdolgozni egy ilyenért. Mert sose csináltátok. A lengyelek a haver a Conanból mondta nem kicsit előttünk vannak nem csak előttünk de nyugat előtt is ezt most kőkeményen bebizonyították. Nem kell telhetetlennek lenni. Csak kell mondani még egy játékot ahol 200 óra nekem 100 óra után érzem bár még jobb lenne. Ez lesz mert megvan a lehetőség. Ahogy tudtam anno a skyrimnál büdös életben nem. Nem azért mert nem jó játék hiszen emberek millióinak szerzett örömet percekre szupersztárnak érezhették magukat. Dragooonborn. De mint rpg? Pláne év rpgje? :) Ez meg az a kérdés 1-2 év múlva minden idők egyik legjobb címe lesz.
Nem tudom mi a fene bajod van Keanu-val, de esetleg ha eszedbe jut a Johnny Mnemonic akkor talan rajosz hogy nala keresve se talaltak volna alkalmasabbat, nem kellene felulni minden idiota bloggernek/dumanak es nyilvan a CDPR-nel is voltak, akiknek nem gyokketo az IQ-juk es nem lottek el idonek elotte a nagy meglepetest. Ami meg a gazsijat illeti nem tudom mennyi az annyi de Keanu az a szinesz aki film forgatasanal is lemondott a gazsija felerol(?) is csakhogy egy nagy huzonev (Al Pacino) is szerepelhessen vele a filmben.... Az a reddites post az 50%igazsag 50% kamu, attol hogy kreativ nezetelteresek voltak egy ekkora volumenu projectnel nem ilyen sunyi hatbatamados modon kellene "visszavagni", az meg hogy 200+ ora jatekido utan arrol irkalsz hogy sokkal tobbet(??) akkor gondolj arra hogy ez az ALAPJATEK majd akkor dumalj amikor ezt is 3 expansionnel egeszitettek ki, most nem azert de amirol te azt hiszed hogy kivagott tartalom az siman lehet tervezes eredmenye, az expansion tartalom amit nem akartak semmikepp a kerettortenettel egyutt kiadni, nem kapzsisag siman csak tervezes... Johnnyi tortenete csak megadta az alaphangot, reszemrol belefer hogy a tortenet a tovabbiakban nem V foszereplesevel megy majd tovabb.
Igen én is igy érzem. Ha a executive-ek nem pofáznak bele és esetleg nem jön keanu akkor ha a DEV-ek akik értenek hozzá letesznek egy olyan játékot ami minimum hozza a 2018-as elvárásokat (amik akkor bennevoltak és most hiányoznak). Nem fikázom a játékot de a 3ik végigjátszás már nem annyira epik mint mondjuk az első volt pedig teljesen más karaktert és mentalitást csináltam. Direkt másokat válaszoltam stb és nem nagyon tértek el dolgok csak apróságokban (maelstrom vs militech, NetWatch vs Voodoo pl) (plussz judy egy tünemény Panam meg csak egy húzható sunci) :) Sőt még a kiváncsiság még Kerry-re is rámozdított hát nem vagyok büszke a hajón történt homár party-ra, de legalább ezt is láttam. :)
A lényeg: csalódott vagyok mert ebből a játékból SOKKAL többet ki lehet(ett) hozni. Reméljük a DLC-k és kiegek majd megadják azt amit a DEV-ek akartak adni. A főnökségtől meg elveszik a karácsonyi bónusz merciket és odaadják a Lead Dev-eknek vagy valami.
Szerintem mindenkinek igaza van.. Az tény hogy sok egysíkú küldetés van.. Érezhető hogy valami hiányzik.. többet akartak és nem fejezték be. Ez is látszik. Ha úgy adták volna ki ahogy ez tervezve illetve a devek akarták lehet még 2 év de akkor szerintem az évszázad játéka lett volna. Így sem középszerű alkotás csak a szájíz romlik tőle. Élvezetes játék és szerintem a történet szerint így is az év játéka esélyes szerintem. Hihetetlenül élnek az NPC karakterek.. egy egész film amiben a döntés sokszor a kezedbe kerül. És vicces és szomorú. .annyi eldugott dolog derül ki és annyi lehetőség lenne még benne..
Azokban komoly fejtörők vannak, lásd akár a Secret World. Ott tényleg kellett gondolkodni a Dragon Age originsben is volt egy kettő de már azok nem kalandjáték színvonal a skyrim 3 a 3dik max 27 lépcsőben megoldható viccet ne nevezzük rejtvénynek. Ez a Braindance nem rossz. De nem igazán fejtörő oké vannak nehezebb részei de tök jó, hogy belerakták! Ahogy a kódtörés is nagyon jó. Messze jobb mint vártam. Persze az eredmény nem maradt el a vásárlók fele azt se tudja mit vett meg.
Pont az jutott eszembe ott látszik igazán a Dragon Age origins hatás. Megoldani egy open worldben legyenek" kalandozó társaid." Valóban messze nem tökéletes :) De ahogy mondtam Biztosra vettem a CD is rálép arra az útra amire a Beth és a többiek akik nagy cégek lettek. Ehhez képest.
Nagy szarban vagy öreg mert lehet életedben nem fogsz olyan nyílt világos rpgvel ami neked bejön, maradnak az izometrikusok. Ha neked nem elég a Panam, Judy féle mellékszereplő karakteres történetek dilemmái, a Cloud letérő alakulása a döntéseid nyomán és még hány ilyen van, a sokféleképpen megoldható gigek. Akkor el se tudom képzelni neked a virtuális sisakos szappan operákban való szereplések előtt lásd neuromancer könyvek. Szóval nag szarba vagy ha ez ami ebben van, nekem, kancsiborznak és még sok régi rpg fannak jó neked meg semmi :)
Jó kérdés. Annyira régen játszottam vele, hogy nem tudnék egyértelműen válaszolni erre. Mostanánan már mindent RPG-nek hivnak amiben lehet attrib pontokat rakosgatni meg skilleket molyolni (ennyi erővel a diablo 3 is RPG). Nekem csak az fáj, hogy annyira lejön az egészből, hogy a DEV-ek mit akartak és mi volt az amit rájuk erőltettek...
Akkor a Witcher 3 sem RPG, ahol még csak nem is te kreálod a karaktered, valamint még előéletet sem választasz, hanem meghatározott karaktert irányítasz?
számomra egy rpg azt jelenti, hogy egy az előéleted (amiből összesen volt 3x3 darab annó most csak 3: nomád, corpo, street) befolyásolja a játékot. Itt nem. Itt befolyásolja az első 15 percet és mész jackie-vel streetkid-kedni. (az előélethez fűződő extra beszélgetések nem gyakorolnak lényeges hatást a játékre és az adott küldetésre). Az hogy különféle küldiket különféleképpen lehet megcsinálni megintcsak erős túlzás. Az hogy mivel fizetsz a flathead-ért ugyanolyan ramazurit csinál, csak éppen nem a maelstrom-ot hanem a militech-et irtod ugyanott (ilyenkor az áruló köszöni szépen hogy segitettél kiccsaj ment a levesbe és ennyike volt... Az hogy kiszabaditod-e brick-et vagy felrobbantod esetleg megintcsak nem nagyon lett kifejtve (gyanitom kivágták, mint ahogy a maxTac csatlakozást és Peralez küldiket, Taxisokat és Jackie történetet is). A teljesen legvégét leszámítva tökmindegy mit csinálsz sajnos az esetek 90%-ban megcsinálod a küldetést ahogy épp akarod (szétlövöd, széthekkeled, szétkardozod, stb) és annyi. Nagy döntések? Pl Delamean-nél hogy mit csinálsz? Semmi kihatása a játékra. 3 féle autót kapsz akiknek van 5-6 mondatuk/SMS-ük és ennyi a különbség. Esetleg a netwatch/voodoo boys ellentét a vége felé? Nincs különbség. Ugyanaz a kettő. Egy különbség van. Kifelé menet meg kell-e küzdened a feka csókával (Placide). És gyanitom ez is kivágott rész mert Pacifica-ban szinte semmit se kell csinálni. Van kb 10 gig és 5 mellékküldi. Ez itt masszivan el lett hanyagolva. Se a netwatch se a Voodoo Boys nem talál meg bármelyiknek segitesz.
Sajnos a jó öreg architect-nek van most most igaza a Mátrix-ból: a választás csak illúzió. Tökmindegy mit választatsz a beszélgetések alatt csak a szöveg más de a végeredmény majdnem mindig ugyanaz. (epilógust leszámitva) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.04. 14:14:02
> Szerepjátéknak az egyik alapja a karakterek a másik a történet és a döntési lehetőségek. A CP 2077-ben főszál és a mellékszálak többsége 2-3 módon befejezhetők.
Mondjuk akkor a Telltale játékok is szerepjátéknak tekinthetőek? :)
> Kalandjáték, érdekes gondolat. De azokban puzzle kötelező elem míg a régebbi rpgben ritkán volt ebbe meg nem nagyon.
Volt az, és van az. Szinte minden rpgben van minimum fél tucatnyi fejtörő, amely vagy logikai, vagy lexikális, vagy más - esetleg rosszabb esetben ügyességi - alapokon nyugvó akadály, amelyet le kell győznöd. Dragon Agetől a Skyrimig, a Baldrus Gatetől a Tyrannyig bezárólag. A CP-s Braindance ugyanolyan puzzle jellegű kihívás, mint mondjuk a kódfeltörés minijáték, vagy a tetőre való feljutáshoz szükséges rejtett útvonal megtalálása és pallókon és kukákon történő kicentizett ugrások a cél érdekében. Nyilván ezek nem annyira hangsúlyosak, mint mondjuk egy Tomb Raider játékban, vagy egy random point and click kalandjátékban, de vannak szép számmal, mert a puzzlek a szerepjátékok szerves részei. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.04. 13:58:11
Szerepjátéknak az egyik alapja a karakterek a másik a történet és a döntési lehetőségek. A CP 2077-ben főszál és a mellékszálak többsége 2-3 módon befejezhetők. A gigek meg többféleképpen megoldhatók Ha azt mondom ettől még a W3 is messze van, akkor nem túlzok. Kalandjáték, érdekes gondolat. De azokban puzzle kötelező elem míg a régebbi rpgben ritkán volt ebbe meg nem nagyon. Open world teljességéhez valóban ma még hiányoznak az npck a terepen ne csak töltelékek legyenek. Jelenleg mint az rpgben általában a töltelék szerepet töltik be. De mint a skyrim idején is mondtam ez az amit utómunkákkal is meg lehet oldalni. vagy pcn a moderek megoldják. Az előbbit viszont nem lehet. 1 év múlva nagy eséllyel ez a valaha volt egyik legjobb open world akció rpg lesz ami méltó az izometrikus rpgkhez is.
Nem sandbox, de nem is lineáris. Open world és akció RPG.
Mind a két, általatok használt jelző túlzás, szerintem. Lineárisnak semmiképpen sem lineáris, viszont sanboxnak sem sandbox. Egy bőséges tartalommal telepakolt open world gameplay-jel operáló jelentős szerepjátékos elemekkel megspékelt akció-kalandjáték.
Még mielőttt elkezdene bárki is szpemelni, miszerint "az anyádpicsáját, ez a játék kőkemény szerepjáték", jelzem, hogy a CDPR-t idéztem, ők maguk nevezik így a SAJÁT játékukat minden hozzájuk tartozó felületen: "an open-world, action-adventure story", miután kb. másfél éve törölték az rpg kifejezést a leírásból. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.04. 13:14:37
Lineáris akciójáték? :D Rég játszottál már te lineáris akciójátékot, ha ez neked az. Azt leszámítva, h first person és tudsz benne lövöldözni, semmivel sem kevésbé RPG, mint a Witcher 3. Megvan benne az összes olyan elem, ami azt RPG-vé tette.
Ööö.... ez lineáris akciójáték lenne? Wtf... Szerintem többféleképp megoldható, több szálon futó sandbox rpg-t kaptunk, ami lényegében pont olyan, mint a witcher volt, a küldetések kb ugyanolyanok. Nem mondanám a witcher 3-at lineáris akciójátéknak. Az "immerzív", az meg szubjektív, hogy kinek az. Nekem az, másnak lehet, hogy nem. Ezen nem fog semmi peccs sem változtatni.
A 48 perces izét szándékosan nem néztem meg, hogy nem legyen spoiler benne.
A DLC-k ingyenesek lesznek, de ezek apróságok lesznek esélyesen, mint a Witcher 3-nál. Fizetni majd a kiegészítőért kell (azaz Expansion, nem DLC).
Neeeem!!!!! Amit mi kaptunk az egy linearis akcio jatek. Mi open world immerziv rpg-t vartunk (mert ennek hirdettek vegig). Nezd meg a 2018-as 48 perces gameplayt. Olyanokat mond es mutat ami NINCS a jatekban es akkor meg ott volt! Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.04. 12:37:46
Szerintem a NMS nem jó példa. A NMS-jal a baj nem a bugok voltak, ott nem is nagyon volt bug vagy az, hogy szarul futott, hanem hogy egész más játékot kaptunk, mint amit ígértek. CP-nél ez max a rendőrökön és a rendőr AI-n érződik, amúgy a játék legnagyobb baja a bugok és a konzolokon a szar performance.
0% az esélye, hogy fizetősek legyenek ezek a dlc-k. A witchernél is ingyen adták, pedig ott botrány sem volt. Sőt, inkább arra fogadnék, hogy a Blood & Wine kategóriás kiegészítőket is lehet, hogy ingyen fogják adni, csak hogy visszaszerezzék a bizalmat. Inkább erre tennék pénzt, mint hogy a szimpla dlc-kért hirtelen pénzt kérnének.
> Lehet nyafogni, hogy 7 év fejlesztéséért a dlc-kért is pénzt kérnek
Mondjuk a CDPR ekkor ismét csak szembeköpné magát és a vásárolókat, mert ingyenes dlcket igértek. Bár igértek sokminden mást is, amit nem kaptunk meg, de kizártnak tartom, hogy meglépjék a fizetős dlcket, ezt szerintem már ők sem merik megtenni az elmúlt hónap szarcunamija után, bármekkora faszok is lettek az egykor ajnározott vezetőkből. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.04. 11:15:00
Nézőpont kérdése, ez a játék így is kb duplája tartalomban a piacon levő többi hasonlójátékhoz képest. Ha méretében nem is W3 a fősztori hossz. Mellékquestekkel simán megvan a 80-100 óra. Lehet nyafogni, hogy 7 év fejlesztéséért a dlc-kért is pénzt kérnek ha az eredeti tartalomban benne lett volna. Most miért. Azt tudom egy szó nélkül kifizetek minden dlc-t mert ez nagyon messze van a lehúzástól.
Ugyanaz december kozepi leak a forrasa, amit en is beszurtam es amit Merlin is berakott, senki sem tudja, hogy mennyire valid (egyelore), de annak tunik. A cucc mar ket hete kinn volt, de csak tegnap kerult ki a redditre, na onnan meg irany a mainstream gamer media, a kovetkezo napok CP temaja meg is van minden portalon. (mivel nincs mar sajat munka, hanem mindenki a kotakut/eurogamert/PCGamert forditja es/vagy az alapjan irja a cikket, igy csak akkor irnak rola, amikor ok is)
Több helyről jött már ez az infó de nyilván ugyanazt az egy "leak-et" idézték... Amúgy én simán el tudom ezt képzelni ismerve a "fejesek" hozzáállását a játékokhoz... Jómagam is átéltem pár ilyet szóval teljesen reális ami a leak-ben van sajna. Aztán hogy igaz-e az már más kérdés. De ha meg akarják vetetni velünk a majd DLC-ként a feature-öket amiket kivágtak akkor szerintem rájuk gyujtják az emberek az irodát. No Man Sky pl eddig egy fizetős DLC-t se nyomott ki ha jól tudom, minden free volt. Nem is tudom elképzelni hogy másképp legyen mert irgalmatlanul felháborodnának az emberek és úgy megzuhanna (még jobban) a CDPR-be vetett bizalom (és részvényár) hogy bele is pusztulnának...
Elvileg azt ígérte a CDPR, hogy az első 2 patch januárban és februárban jön. Ebből nem jött le nekem az, hogy ezek ki is javítják az összes dolgot, szóval a júniusi feature complete állapot teljesen reális lehet. Sőt, talán még korainak is tűnik picit.
Meglátjuk. Már az is épp elég lesz, ha a legzavaróbb hibákat és a last gen performance-t valahogy normalizálják. Azzal visszakerülhet a játék a store-ba és talán véget ér a hisztike is.
Ugy nez ki, lesz 2.0 (elvileg/talan), nem 3 hanem 6 honap kell amig befejezik/rendberakjak. Ugy volt 3 honapot varok vele, de akkor (min) 6 lesz belole;)
!!! Nem tudom mennyire hiteles info, nem neztem utana, lehet csak youtuber lehuzas !!!
World Renowned Supercar Designer Reacts to Cyberpunk 2077 Vehicles!
ja megoldottam a 3th p nézetet csak fejem nincs azt írják (ha jól értem) a 1.6 patchnél már nincs konzol ezért nem lehet beírni a sorokat
jé van elemlámpa a játékban lehet valaki kibányássza nekünk
Igen a zene hozzá. Meg aaahhhh. Korunk abszolult nagymesterei ezen a téren. Mondom nekem megvolt a Tyrrany és levés sötétebb játék van. Az egész úgy kezdődik a gonosz már győzött. És te az egyik katonája vagy... De ez kb ugyanaz a szint ezzel a véggel :) Legalábbis most így érzem :)
Na, 100 óra alatt végére értem az első végigjátszásomnak. Nem éppen túl vidám véggel, de illett a corpos karakteremhez. Keserű, melankolikus scifis befejezés lett, mellbe vágó lezárással. Hagyom ezt most kicsit így, mielőtt utána néznék a többi lezárásnak.. talán majd az első dlc-vel (ha hagyja a mentést folytatni) újra szövöm a történetet, kicsi nomádosabb stílusban.
Ez egy hatalmas élmény volt.. hiába van vagy száz ezer problémám és hiányom a játékkal kapcsolatban, olyan élményt nyújtott, amit más játék talán a Mass Effect óta, nem adott.
Nexuson van toggle módos walk 4 kivitelben egyszerűen használható és tökéletesen működik jelenleg ez az ami megoldható :)
Talán az, de a tényeken nem változtat. Eddig is lehetett tudni hogy rengeteget vágtak ki belőle, ezek egy jelentős része talán visszakerül év végére, de azt senki ne higgye hogy 100 giga plusz tartalmat ingyen fognak adni. A kiadó ezen is keresni akar, felcímkézik majd mint DLC és úgy állítják be mintha mindig is ez lett volna a terv. Pénzt kérnek majd olyanért is aminek alapból benne kellett volna lennie.
Nem hinném egy ilyen hosszú projektek nagy tervekkel indulnak. Aztán kiderül nem fog menni. Elég szar ez a jelenlegi "szabad piac" De végtelenségig nem "herdálhatod" a befektetők pénzét. Nincs olyan "fasz" aki ezt békésen tűrné. Te sem.
Ez ugyanolyan belso info szivarogtatas, szigoruan nevtelenul, mint az oszi "tuloras", vagy a "kell meg fel ev, mert a jatek nincs kesz", stb. levelek, amelyet a fejlesztok irtak vegso "nuclear" opciokent a sajtonak, miutan a vezetok kezebol kicsuszott a fejlesztes. Ha barmelyik ilyen leakrol kiderulne, hogy ki irta, az holnaptol mar nem dolgozna se a CDPR-nel, se a jatekfejleszto iparban.
Nyilatkozhatnak ilyesmit nincs NDA? Bár jó hogy kaptunk betekintést milyen lett volna teljesen kár hogy nem tudtak vele időre elkészülni. Minden játék sokkal jobb lenne ha teljesen olyan lenne ahogy a fejlesztők megálmodják.
Ez nem "csak" magyarázat, hanem tények, hogy egy negyed játékot kaptunk a pénzünkért / játszottunk egy hónapig :) Ezt a szösszenetet nyilvánvalóan az egyik programozó írta, sajnálom szegényt (meg a többieket is). Viszont ahogy írta, - meg én is megjósoltam - év végéig lesz használható Cyberpunk. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.01.03. 20:26:45
"A következő napok tartalmából", ahogy várható volt, jönnek a magyarázatok a jelenlegi állapotra. :)
You'd be amazed by how much is already done. That "cut content so people finish the main quest" talk was all bulls***. Most apartments with "Closed (locked)" indications used to be lootable, we've scrapped 50,000+ lines of dialogue and I believe the June update will bring a whole lot of cut content back into the game.
Address the cut content as well. If they see that you guys are asking for s*** to be put back into the game, we might actually make the game we intended back in 2018. There used to be a huge underground part of the city that the public never got to see because it "looked ugly" to the execs. It was f***ing awesome and felt like the malkavian/nosferatu path on Vampire the Masquerade.
I don't want to hate on Keanu, but f***ing hell, our original Johnny was way cooler and sounded like a maniac. Think Foltest on crack. I don't appreciate his acting either, but he's a very nice man. Walked up to us personally to greet us on the first day and took time to personally thank us one by one when they wrapped up recording.
The word is his fee was actually manageable and the need for a Star Talent came from outside CDPR. The execs complied, because who the f*** knows? It sucks.
Our original Johnny was heavily inspired by David Hayter's Solid Snake from the first MGS and believe it or not, Cillian Murphy
There was a whole AI routine with minor gang violence in those areas. Stuff you could sit back and watch unfold or directly influence. There was also a lot of drug use with kids that eventually got cut due to inside censorship. There were priests and hare krishna side arcs that got cut due to censorship. Miles wrote a sidequest where a Max Tac officer offed himself and you could take its place but it created such a complex detour from everything tonally that it got cut as well. I hope it comes back, because it felt amazing to get into their headquarters and hack s***. You'd see the police trying to operate and breaking down mid-arrest due to your shenanigans.
Might sound weird, but the disaster launch was actually something beneficial, from our perspective. A cold shower sets priorities straight and so we're able to resume work on what was originally intended without having those f***ers breathing down our necks to publish.
I believe it was due to miscommunication and leads not setting goals like they should. The game was jumbled together for 2019's E3. The last dev comp before the scrap was 160Gb alone. There should be some whistleblowing in the coming weeks if the step downs
Series X was a mere rewrite of code and load orders. Next-gen's architecture is actually very good for ports. It's company policy to release when a game runs without debug hitches and the reason why it did baffles me and is the reason why I started this thread. It's a mix of hubris and deep incompetence from some big names around here. I'm going home for the holidays and really thinking about my friends who will be in the office for the next couple months redoing scrapped work without being able to say "I f***ING TOLD YOU!!! This is your fault, Boss". Next E3 will be bizarre for CDPR, I bet.
We've scrapped two whole arcs because the mission cleaned a save due to a bug with character placement. We've also scrapped a big portion of the underground and sewers because of bugs. Night City had three different types of cab besides Villefort and drivers would hold whole conversations and give quests. That also had to be scrapped.
Police pathfinding script worked wonderfully until somebody screwed the pooch. All I know it is already being fixed. It was a major oversight, of course.
Morgan Blackhand's backstory and a nod to the Coporate Wars. The DLC's will add a lot to the crazy and cool ideas Mike gave us when we began briefing the project. You guys should have the complete game by the end of next year, if everything goes well. I really gotta go now. Take care.
Nem találkozhattál ilyennel, mert szintén Kancsalborz szavaival élve, ilyennel csak izometrikus rpgkben, BG, Dragon Age origins főleg, vagy obsidian, hogy újabbakat mondjak, PoE 1,2 vagy ami szintén nagyon durva az a Tyranny, vagy régiek, Kotor1,2 amik vannak, de azok nem nyílt világban teszik ezt. Méretében ez óriási azokhoz képest, pedig azok sem kis játékok. Ez eddig még senkinek sem sikerült. Anno a skyrimtól vártam. De a Beth nevetséges szint ehhez. A Bio meg már az EA égisze alatt hozott össze egyet, DA3, ami legalább karakterek sztori szintjén felnő ehhez. Ha a világ nem is.
Nekem is egy végigjátszásom van eddig, és szintén az "Arasaka for life / Johnny tűnj el" vonalon teljesítettem. A dramaturgia, a rendezés, az egész élmény olyan hatású volt amit már rég éreztem videojátéknál. Talán az eredeti Mafia volt ilyen erejű, bár az egy teljesen lineáris játék volt még. Itt az is mélyítette az élményt hogy tényleg úgy éreztem hogy a döntéseim következménye teljesedik be, és ezt eddig más játéknál nem tapasztaltam még. Szinte minden más játéknál van egy optimális végigjátszás, a készítők elhelyeznek egy jól látható fonalat, amit követve elérhető a biztos siker. A CP-ben nincs ilyen segítség, a játékos dönti el hogy mi a fontos számára, hogy milyen célt választ és mit áldoz fel érte.
Nagyjából kérdésedre a válasz minden questnél ahogy Kancsalborz mondta, minden a teteditől és a válaszaidtól függ. Speciel amit kérdezel ott konkrétan lehidaltam, mivel kíváncsiságból visszatöltöttem, mennyire eltérő módon alakul ennek a kis mellék questnek is a története. Szóval ennyi.
Szerk: Vannak hibái amit javítani kell de még senki nem csinált ilyen méretű, hangsúlyozóm, nem Assasin cred vagy autós cucc. Fősztorival nagy világgal ami jó egyszer. Le is tudtad hiszen azok egy sztorit adnak. Ennek kb 3-4 végkimenetele vagy több lehet a karakterek reagálnak a viselkedésedre, még nem tökéletes. De nincs mivel összehasonlítani. Egy darabig nem is lesz. Hasonló. Senki más nem fog vesződni ilyennel. Utoljára szerkesztette: Although_, 2021.01.03. 16:35:50
Ez a Clouds főnökcsaja volt. Van arra vmi mód, hogy ne haljon meg? Mert szerintem Judy ezért sokall be. Vagy mivel úgyis vége van a Judy szálnak, nem maradhat?
Megvan az első végigjátszás, 60-70 óra. Vagy több valamivel. Corpos aki meg akar szabadulni johnytól. Arasaka híve volt, maradt mindig. Bármi történt. A vége meg, igen. A W3 óta tudjuk a CD nagyon ért ehhez. Ez mellbevágó volt. Szó szerint órákra. Nem hiszem lenne bármi ami indulásnak ennyire erős lett volna. A 7 év tényleg kevés ehhez a volumenhez. Ahogy a Bionak is kevés volt anno. De érthető ennyi idő után már ki kell venni a pénzt. Húzták amíg lehetett. Most azt mondanám, ebbe elképesztő méretű tartalom tolható minden szinten. Meglesz az első virtuális valóságunk pár év múlva. Csak kár egy kicsit. Érthetően a kidolgozott mellékquestek és gigek nem tették lehetővé a random feladat generálást. Amivel még tovább lehetne fokozni. Ahogy a számokat néztem az inventoryban kb még legalább 20-30 óra nem látott tartalom lehet. A két másik úttal. Felfoghatatlan mennyi helyszín van benne ami meg van töltve élettel, és még mennyit meg lehet tölteni.
Kár a moderek többsége saját szarságait teszi melle quest mód szinten nem pedig hasonlókat gyárt...Bár egy két arc lesz azért.
Nah végül sikerült még csinálni, annyi volt h megcsináltam egy másik küldit majd visszamentem és már ott volt a két srác szóval engedte a küldit.
Nincs még SDK és Toolkit sem. Majd lesz, ígéret van rá, de nem prioritás egyelőre, ami érthető. Olyan community tool van, ami képes kiszedni az arhív fájlokból az asseteket, játékfájlokat, tehát textúra modok és egyéb ilyen felülírós, editálgatós ügyek vannak. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.01.03. 07:32:12
Konkrét mod-ot még sehogy, csak injection-öket lehet. Egyébként itt nézelődhetsz, kérdezhetsz. A mod-olhatóságot a jövőben igérik. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.01.02. 21:26:12
engem a tömeg nem zavar viszont ha épp a sztráda közepén parkolok és ezért elkezdenek rám dudálni kikapom az illetőt a gépjárművéből majd eltolatok onnan pár métert amíg nem csattan dudáljon az anyjának :)
Igen, ez a buta AI és a lélektelen NPC-k az árnyoldal, erre írtam én is a "sikerült hozzárakni azokat az egyéb idiótaságokat, ami miatt meg a fejemet fogom."
Biztos vagyok benne, hogy sokkal komplexebb volt az AI, de pánikszerűen le lett butítva a prevgen limitei miatt. A korai cikkek és nyilatkozatok 24/7-es beosztással rendelkező valódi életvitelszerű elfoglaltságot igért az NPC-knek, napszakhoz köthető megnövekedett/csökkentett bűnözést, stb.
De ha túl tudsz ezen az faék egyszerűségű lakossági AI-n lépni (nem egyszerű, engem mai napig irritál és roppant mód kizökkent, de már kezdem megszokni/ignorálni), akkor lesz érdekes a világ és jönnek elő azok a részletek, amelyeken viszont látszik, hogy mekkora lelkesedéssel és odafigyeléssel készült a játék, mert ezeket a zseniális apróságokat csak úgy lehet elkészíteni, ha tényleg szereted azt, amit készítesz. Szerintem.
Ez a Kerry akiről írkáltok mikor kerül elő, vagy mi kell hozzá, hgy felbukkanjon? Nekem eddign em került elő pedig Panam, Rivers meg Judy szálakt már megcsináltam, sztoriban már az innen nincs visszaút jönne de ezzel a jóemberrel még nem találkoztam.
"Rengeteg apró nüansznyi részletre figyeltek a játékban"
Rengetegre meg sajnos nem. Mivel megcsináltam a küldiket, leálltam egy kicsit jobban megfigyelni az npc-k által benépesített világot. Egy helyszínen belül több azonos modellel is találkoztam, azaz pl. néhány méteren belül ugyanabból a kis punk kölyökből kettő is volt. Még a ruhájuk is tök ugyanaz volt, kvázi ugyanabból a karakterből kettőt spawnolt be a játék a betöltéskor. Kicsivel arrébb egy dagadt öltönyös mukiból is kettőt láttam néhány méteren belül. Ez valahol fájdalmas. Régebbi játékoknál nem hoznám fel, de egy Cyberpunk-nál már alap lenne, hogy ne klónozza a karaktereket a program, mert úgy agyonbassza az illúziót, mint annak a rendje. Azt hiszem, a hasbeszélést már korábban is kifogásoltam, nos ebbe is bele lehet futni minduntalan, ha random npc-ket szólítok le. 3-ból 2-nek meg se mozdul a szája beszéd közben.
És a legcinkebb dolog az, hogy a nem játékos karakterek sehogy sem szervesülnek a világgal amibe beletették őket. A világhoz és az egymáshoz való viszonyuk majdhogynem nulla. Pl. elkezdtem őket követni, és valójában egyik sem megy úgy igazán sehová, csak körbe-körbe járkalnak egy adott útvonalat. Vagy körbemennek, vagy pedig néhány méter után megfordulnak és jönnek vissza.
Persze a legtöbb játékos nem fog leállni bámészkodni, így megértem, miért ilyen egyszerűek a karaktereket irányító algoritmusok. Nem igazán fektettek bele munkát. A tömeg csak töltelék, nincs funkciója, nincs valódi élettere, nem céllal közlekedik, nem tevékenykedik, csak a player miatt van ott, hogy azt az érzetet keltse benne, hogy most egy élő lélegző nagyvárosban van... mint a kamera előtt ide-oda futkosó statiszták a filmekben. Nincs semmi funkciójuk, kizárólag azért vannak ott, hogy azt az illúziót keltsék benned, hogy zajlik az élet.
Az npc-k rám való reakciója is elég steril és hiteltelen. Pl. a legtöbb csak néz ki a fejéből, vagy odaköp egy félmondatot, ha mellé állok. A keményebb arcok pl. belém köthetnének, vagy a rongyosabban öltözött muksók odajöhetnének pénzt kunyerálni. A punk kiscsákók megpróbálhatnának tőlem lopni, vagy egyszerűen csak összeverekedhetnének az utcán. Vagy valami, csak ne ez a kínos punnyadtság és apátia lenne a jellemző úgy kb. az egész világra. Utoljára szerkesztette: Bokafix2, 2021.01.02. 19:56:46