Nekem a Delamaines küldetésekkel egyedül az volt a bajom, h egy bug miatt utána az összes karakternél szét meg összecsúszott a kép a videotelefonálásnál, mint ahogy az egyik Delamain kocsi esetében. Vagyis egyeseknél szétcsúszott, másoknál meg csak egy kis rész csúszkált, valamint bizonyosoknál Delamain is ott volt a háttérben. :D
Ne aggódj! Egyszer már én is meghaltam. De mire jó az a rakat automentés......
Rewardok is tetszettek. 3ik vegigjatszasra kiprobalom a reset-et. Vicces uzeneteket kuldenek a felszabaditott AI-k es megkaptam az exelsior (vagymi) verdat. A merge-oles nem csinalt semmit nekem csak egy stock taxi ami soha nem szolt hozzam.
A roncstelepen megfenyegetett, a másik elütött és a motorháztetőn rodeóztam, míg megállt! Beteg egy menet volt mind, az biztos! :Đ Tuti nem hagyom ki, a következő végigjátszásban sem! :D
Nekem bebugzott (szépenjólmagyarul) a Delamain küldetés. V képtelen volt fölvenni a telefont, nem szkennelte az autókat. Pár órát haladtam, szintet is léptem, mikor az első autónál ez kiderült. Bosszantott, mert korábbi mentésem, éppen a küldetés elvállalása előtti volt. Visszatöltöttem és ráálltam. Talán, a negyedik volt Coastview. Miután megszólalt az autó, már tudtam, megérte!
Kihagyott ziccer szerintem a légitaxi. Gyorsutazva másodpercek alatt ott lehetek a térkép bármelyik pontján, de szívesen rááldoznék akár perceket is egy városnéző túrára a magasból. Közben meg lehetne nézni a híreket, Johnnyval beszélgetni, iszogatni, stb. Még a prológusban volt ilyen mikor Lizzie bárjába kellett menni, az tök jó volt és nagyon sajnálom hogy nincs rá lehetőség.
Ezért jó motorozni. Motorral tökéletes a 'belső nézet'. És a dugóban sem akadsz el :)
Igen, én is az első végigjátszásban (vagyis pontosabban az eddigi egyedüliben :D) nem mentem vissza, mert nem tudtam, h lehetséges. Utána, mikor végigjátszottam és utánagugliztam, h milyen a többi befejezés, ott láttam, h meg lehetett volna menteni.
Chippin' in küldetésben, Graysontól megkapod, vagy lelövöd és a hullájától elveszed a kulcsot (én ezt tettem). Onnan szemben, fent van egy daru kezelő konzol, megnyomod és a hajó mellé letesz egy konténert a daru, abban van a kocsi
Meg kell kímélned Graysont az Ebunike hajón. Ahol Johnny pisztolyát is megszerzed. Chippin' in mellékküldetés, de mellékküldetés csak névben, mert kb muszáj végigvinned, ha normális befejezést akarsz.
"szoval amiert te nem talaltad meg oket nem jelenti hogy nincsenek... "
bazz mondtam én ilyet??? azt mondtam nekem ezek vannak meg több nem is kell csak egy mocit használok kocsit csak akkor ha stash-t nyitom meg mert motornál bugos
lehet PC-n és xboxon másképp van a hekkelés nálam a max ha esetleg mindhármat kinyitom akkor 1600 2-es adatbányászattal és mondom ritkán ad pénzt általában csak komponenseket
Nekem siman sikerult 2500-3000eket kiszednem. Nem csak ezek az ingyen autok vannak... "Batman" auto, arany cabrio, 2 pickup, szoval amiert te nem talaltad meg oket nem jelenti hogy nincsenek...
Na ne má'! Ha csak az alsó bejön, már akkor 1k környéki a bevételed - dupla csákánnyal. "Rendes" mellékküldikben meg NEM egy antenna árválkodik, "újrahangolásra" várva (automaták, fali konzolok, stb.), mint a rendőrségi lövöldéknél - néha még maga a munkabér is elmarad a begyűjthető hekkelések hozamától. Csak szerezz be egy tisztességes kütyüt, ami kibír pár "kerülőt" is a cél érdekében.
én nem panaszkodtam, hogy nincs lové csak azt mondtam, hogy a hekkelés még a perkekkel sem hoz nagy pénzt bennem van egy csomó vas és így is van 30K-m kocsi nem kell mocival sokkal viccesebb közlekedni meg megvan a delirien vagy mi egy luxus limónál többet mit szeretnék
A küldetésekért is csorgatnak némi aprót, ha ezzel együtt sem elég, akkor add el a fehér/common fegyvereket, cuccokat - a színes dolgok mindenképp bontásra valók.
Számomra hihetetlen ez a nincstelenség, mert kicsit térülve-fordulva, már 44k zsével állítottam be elsőre (a 2., akkor 4. szintű, VH karakteremmel) Viktorhoz - csak a 750-es szemetet adtam el, minden más bontásra került. Miután meglett egy 15k-s dekk (ehhez kell szint&hírnév -> tehát mindenképp érdemes és kell is csavarogni), azután már dőlt a lé: van olyan mellékes, ahol az automaták majd negyede meghekkelhető... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2020.12.29. 05:59:38
Én most visszamentem egy korábbi mentésre és megmentem Takemurát, mert azt nem tudtam, hogy meg lehet, amikor elsőnek vittem végig. Hallgattam Johnnyra és nem néztem meg, hogy él-e még. Corpo befejezést meg akarom nézni.
Én is elsősorban nem azért szerettem volna mindet megvenni, mert annyira volna használtam őket, hanem csak, h megcsináljam azokat a küldiket is (ilyen mániám :D), meg relatív könnyű acsi.
Szerk: Én többnyire motoroztam. Meg néha-néha kis kocsikázás, de szinte mindig ugyanazt használtam. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.12.29. 01:18:58
Hát a Caliburn meg a másik autó (nem spoilerkedek, tudod melyik) után nem láttam értelmét megvenni semmit. Szerintem az utóbbi a legjobb kompromisszum a sebesség és irányíthatóság között, a Caliburn meg a leggyorsabb autó és kurva jól néz ki belülről. Én a pénzem - utólag teljesen felesleges - cyberware-ekre vertem el. Szerintem egy implant kb a lényeg: a duplaugrás. A többi az lényegtelen. Ehhez képest annyi mindent bevásároltam, hogy legalább 100-200k-t elvertem rá a játék alatt.
áhh még mindig találok új helyeket Lent a centrálnál van egy parkos rész ahol sosem jártam.. ott beszélgetett éppen két hajléktalan: "Bro, you look fantastic" "It must be the new patch"
:)
Na Secret ending is megvan új karival (62 óra a második lövöldözőssel (100 óra volt az első hekker csajjal)). Elég érdekes volt bár nem nagyon láttam "olyan reward amit máshol nem kaphatsz meg". Ha valaki tudja mi volt a reward akkor irja meg pls spoiler-ben!
Én valszeg 300k pluszban zártam volna legalább, ha nem kezdem el venni a kocsikat. Azonban így kb. 60k-val zártam és nem tudtam megvenni a legdrágább kocsik közül 5-öt talán. Elsősorban azért, mert a játék közepétől találtam pár öltözéket, ami tetszett, aztán kicsit később pár fegyvert, ami tetszett és azokat fejlesztettem végig és elég sok mindent szétszedtem alapanyagokhoz, ahelyett, h eladtam volna őket. Van egyébként olyan acsi, h vedd meg az összes kocsit, valamint itt is említette valaki, h megvette mindet (és azt is, h nem foglalkozott craftolással), szóval nem képtelenség.
Azért sokat számít a pénz ha csak a külsőt nézzük is. Rogue és Hanako is kb. 80 évesek, de még előbbi egy jó hatvanas, utóbbi max harmincnak néz ki. Nem mindegy hogy az Arasaka örökösnője vagy, vagy csupán egy fixer. Ha van elég pénzed meg tudod fizetni az örök ifjúságot, esetleg halhatatlanságot..? Amúgy Hanako nekem jobban tetszik mint Judy vagy akár Panam, kár hogy nincs vele románc mert imádom az ázsiai nőket Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.12.28. 11:56:12
Én 150k pluszban zártam a játékot, mondjuk autót nem vettem, amikor a legjobb autókat találni lehet. Fegyvert sem, csak kibercuccokat. Pénzkeresetnek jó, ha a lootolt fegyverek és tárgyak egy részét nem lebontjuk, hanem eladjuk. Vannak többszáz ED-s fegyverek is, amik olyan alkatrészeket adnak, amit olcsóbb izékből is össze lehet szedni. Ezekre figyeltem, hogy inkább eladjam lebontás helyett és így könnyen lett pénz.
Meg csinálni kell gig-eket pl., onnan is jön a pénz. Vannak olyan side missionök (pl. a politikusos), amik szintén jól fizetnek.
én rápakoltam de nem igazán gazdagodtam meg belőle kevés a port és kb egy ezrest tudok akasztani már ha beadja a pénzt is mert kb minden másodiknál ad hekk bisz-baszokkal már tele vagyok nem igazán tudom mire használni
Kell rakni a "csákányra" 2 pontot és máris dupla pénzért hekkelsz - meg venni egy pufferdúsabb hekkmestert hozzá, hogy semmi se vesszen kárba. Azér', el kellene tudni dönteni, hogy mi a fontosabb: a kényelem, vagy az anyagiak... A nagytakarításokat amúgy sem úszod meg, mert a szemétbe nem beleszámító fogyóeszközöknek (a darabja 10 kupakosak és nem lehet lebontani ezeket) is van súlya, miközben ritkán használod őket és szépen gyűlnek, ha szorgosan hajolgatsz. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2020.12.28. 06:44:40
az újraosztás nem 100K dolcsi? mert ha még ilyen 750 dolláros cucc számít neki akkor nem hiszem, hogy ez kihúzna a vízből talán majd a jövőben szétszedik a kincseket a junktól és akkor nem darálja be az értékes cuccokat
Azért a "hulladék tárgyakat automatikusan szétszereli" nagyon nem jön jól amikor ilyen 750 euródolláros zsákmányok vannak az ellenségnél. Ezt nem lehet valahogy kikapcsolni?
Corpo itt :) És a woodoo boys lesz az első akiket elteszek láb alól :D Belopták magukat a szívembe :) Mekkora már nem :) RPG :)
első végigjátszásom nekem is igy ért véget... Most egy lövöldözős nomád vagyok Panam-el az oldalamon. Elfogyott minden megint (majdnem)... szóval haladok a főszálon (Voodoo Boys).
Annyira annyira kemény sztori, hihetetlen mindez már a holnap :) Némelyik mellékquest igazán odatett, ez majd talán megtörténik. Nem biztos persze jelenleg az aktuálisnak nekem az, ami tetszik Mohamednek jó ami nem az nem. Mégis akkor is ez kemény :) Angol felirattal rohadtul ott van. Utoljára szerkesztette: Although_, 2020.12.27. 21:26:04
Nem tudom, hogy kapod én utazás közbe. Mekkora móka volt mikor még csak Watson volt :) Huh ez nagy most meg...egyre nagyobb.. Ahogy áthaladsz a területükön rádszólnak pl, vagy a hely közelében. Nekem így tűnik. helyesebb ha megállsz. Közben. Van hogy nem motorozás közben válaszolgatok :)
Azt különösen szeretem amikor beszélgetés közben megcsörren a telefon mert beadja a script, hogy lejárt az X óra és most azonnal hívnia kell az NPCnek. Mondjuk ez már inkább a bug kategória.
Igen, tudom, csak zavaró, hogy órákig semmi, aztán egyszerre nyolc különböző dolog. Ezen csiszolhatnának, mondjuk hogy main mission alatt ne engedjen be sms-eket gig-ekről meg side missönökről, csak utána. Meg hogy párbeszéd közben ne kapjak telefonhívást stb.
Az se lenne baj, ha a Delamain küldetés figyelmeztetései sem jönnének minden alkalommal telefonhívás formájában.
Nekem 1080p ami van és tök élvezetes. De ha nem lenne ez igen kérdőjel. Mégis akinek régi gépe van és akar egy tökéletes rpgt megkapja. Ami szinte hihetetlen tekintve a textura minimum 3GB vd kártyát igényel.
Ne foglalkozz vele állj meg agy majd utána. engem a motoron kapnak el...Ahogy nő hírnév úgy találnak meg többen a 3 kártya jelent valamit. elraktározom, vagy megállok és váltok olyat még nem láttam volna ami idő függvénye azt gondolom ami lesz az a főszál kaszál el pár dolgot. Annyira régi iskola, hogy szóhoz sem jutok :)
Ebben nincs vita köztünk. Nekem leginkább az nem tetszik, hogy street credhez köti a küldetéseket és amikor szintet lépek, akkor egyszerre szakad a nyakamba huszonöt sms meg három telefonhívás, mindez akár story mission kellős közepén is. Nagyon zavaró.
Egy 2005-ös játék szintjére butítja le a grafikát. Úgy nem nehéz fps-t nyerni. Igazából nem csinál mást, mint lenulláz minden grafikai paramétert az árnyékoktól kezdve a tükröződésen át, a fényforrásokig. Ennek megfelelő lesz a látvány is. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.27. 19:46:20
Eddig még "mérhető" volt a skyrimhez. Hogy érthető legyen. Bár messze alulról de befigyelt a beth "korszakos" alkotása. Innentől, jön a szélesvásznú utazás, ááááhhh :) Utoljára szerkesztette: Although_, 2020.12.27. 18:30:52
Hidd el még semmit nem láttál, most értél az intro rész végére a bevezetés. Grat 30 óra az kb. a csúcs kösd be magad az ülésbe mert ededig tudtad követni, innentől kb sokszorozódik minden quest események, sztorik, szállak döntések. Még nem láttál semmit higgy nekem.
30 óra és most értem el a főcímet, egy rakat gig és side quest még nincs is kész, plusz még szórja is az újakat. Ez az első rpg-m a Skyrim óta, úgyhogy a másnak szokványos, unalmas elemek engem totál lekötnek, a világ meg beszippantott. Szinte minden kő (hulla) alá benézek, milyen történetet dob a szilánk. Porszívózás ezerrel. Elég sok a grafikai bug, az invertory lehetne átláthatóbb, a küldetés menü dettó. Az AI béndzsó minden szinten, az autó irányítás inkább szar, mint egyedi, bár a belső nézetes motorozás nagyon adja egy kis tanulás után. Viszont, noha a sztoriról még kb. fingom sincs, de ha csak egy jó közepest megüt, teljesen elégedett leszek már a játéknak ebben az állapotában is.
Nagyon remélem, hogy nem fingatják meg a CDPR-t, és nem szívják el a fejlesztőket a nagy csapatok. Patch, DLC még tuti jön ilyen bevétel (és balhé) mellett. De a CP-nek azért elég mély javítások is kellenének. Nem beszélve egy esetleges folytatásról, aminek ez a játék jó alapul szolgálna, az engine-t, felépítést tekintve. Azt nem tudom, milyen mélyen kell belenyúlni egy kódba, hogy pl. a felpattanó autók, lebegő traffic, meg amik a yt-on láthatók, azokat kigyomlálják? Vagy az AI-t lehet-e utólag finomítani/cserélni, szoktak egyáltalán ezzel foglalkozni más játékoknál?
Végigvittem. 80 óra. Ebben az összes mellékküldi, gig, valamint open world cucc (kék ikonok) benne vannak. Az egyedüli küldetések, amiből nem csináltam meg mindet, az az autóvásárlás, mert nem volt pénzem mindre. Ha eladok mindent ahelyett, h szétszedek csomó cuccot, akkor valszeg lett volna pénzem mindenre, de akkor meg a craftolást kellett volna hanyagolnom.
A sztori, a karakterek, a különböző döntések, a világ, a küldetések, a hangulat, mind imádtam. A játékmenettel többnyire elégedett voltam, de semmi olyan, amitől kiemelkedő lett volna. A Witcher 3-at sem a kardozás miatt szerettem.
Ami a bugokat illeti, nem volt semmi kiemelkedő. Főleg animációs bugok, vagy olyanok, h UI elem ott maradt, de quicksave és reload megoldotta a dolgot. A Witcher 3-mal ellentétben itt nem volt olyan, h mellékküldit nem tudtam megcsinálni bug miatt, valamint ez 1x crashelt egész játék alatt, szemben az AC Valhallával, ami naponta 1x.
Összességében elégedett vagyok a játékkal. Azt kaptam tőle, amit vártam. Biztos, h lesz még benne pár végigjátszás. Majd vissza-visszanézek, amikor kiadnak egy-egy DLC-t, már ha lesznek köztük küldik, valamint az első kiegészítő közeledtével végig tervezem játszani újból az alapot, végezve vele ismét addigra, mire a kieg kijön. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.12.27. 17:45:48
Van értelme a cyber fejlesztésnek teljesen más egy rare vagy epic szintű ram kártyával nyomulni :) És gondolom a többi út is hasonlóan jól fejleszthető.
Nincs felépített segítség dolog mit csinálsz igazi open worldos lett :) Olvasol tanulmányozod a leírást. Meg végiggondolod a karaktered akit "alakítasz" mert nem magadat játszod ugye. Megfelel vagy sem. Alapvetően hihetetlen munka van benne a fősztori alakul a side questekkel, és vannak utalások össze vissza. Mindezt úgy van értelme a szintezésnek és a nehézségi fokozatoknak. Tényleg hihetetlen számomra. Ámulok és bámulok :)
Milyen az már mikor meghackeled a turretet és a zűrzavarban amit okoz a "baráti tűz" szépen tovább osonsz :)
Mert több van belőlük, mint ahány variációt még meg tudtak volna valósítani, nem másért. Ezért kapsz egy olyan szűk magyarázatot mindenhez, ami bármelyik variációban megállja a helyét (lehet, hogy csupán a történet időrendje változik, de már ez is épp elég ehhez, nemhogy az esetleges cselekedetek behatásai), míg a maradék el van rejtve a történetbe és a shard-okba.
Van egy fő váz, amihez lazán csatlakozik a többi, amiben van némi szabadságod, de mindenképp végig kell menned a történet gerincén, legfeljebb nem érintesz és nem játszol ki minden elérhető pontot, mint mellékküldetések - ez is tőled függ.
jó oké végül is nem ez volt a lényege a mondanivalómnak hanem, hogy itt szerintem rosszul van megoldva a küldetések kezelése a menüben nincs mit mihez kötni elveszel a sok lehetőség között és csak egy kis kurta leírást kapsz hozzá ha ráklikkelsz mert még az sincs, hogy automatice ha rámész kiírja szóval nem felhasználóbarát
A befejezés függött a döntéseidtől (egyébként itt is, van vagy 5 féle főbefejezés és egy rakás olyan dolog, amit a végén megemlít, hogy ezzel-azzal mi lett stb), de a játék főszála lineáris volt. Nem tudtad nem megölni Kellogot, vagy nem megszerezni a corsair chipet vagy nem végigszenvedni a memory dent.
A Fallout 4-gyel nincs semmi bajom, de ott milyen több szál volt? A főszál az hót lineáris volt, egyáltalán nem volt semmi párhuzamos vonal.
1. Nick Valentine 2. Kellog háza 3. Kellog-vadászat 4. Memory den 5. Glowing sea (Virgil) 6. Corsair chip 7. Institute
Ezen a ponton attól függ, hogy melyik csoportot választottad, úgy fejeződik be a küldetés. A csoportküldetések opcionálisak, ha nem csinálsz meg egyet sem, akkor mész a minute mennel.
Mondjuk a CP2077 küldetésvonala is eléggé lineáris, fejezetekre van bontva, csak annyi a választásod, hogy fejezetenként te döntöd el, hogy milyen sorrendben csinálod meg. De átbaszós is, mert olyan küldetést is mellékküldetésnek ír, ami igazából főküldetés, ha normális befejezést akarsz. Viszont a történetvezetés itt is lineáris, akárcsak a Witcherben volt.
"Ilyen komplexebb világot alkothatna más is ami jobban összefonódó érdekeket tartalmaz és nem mindig csak segítek ha te és segítesz a felállás hanem pl néha később jön a kérésével miután már megoldotta a problémád stb vagy odaadja amit keresel és látod később hogy akaratod ellenére a te terved hogy segítette az ő tervét és akkor megérted stb."
Ezt tényleg nagyon jól megoldották a lengyelek. Nekem úgy érződik hogy követték a klasszikus regényírás receptjét, ami azzal kezdődik hogy még a cselekmény felépítése előtt megalkotják és részletesen kidolgozzák a szereplőket. Mindenkinek van egy saját története, háttere, motivációja és ez elhelyezi őt a térképen és létrehoz egy dinamikát a karakterek között. Ami pedig különleges hogy ez a részletesség nem csak 3-4 főszereplőre korlátozódik hanem rengeteg mellékszereplőnél is érződik hogy van mélységük.
A részletesen kidolgozott karakterek megnyitják a lehetőségeket egy szétágazó, érdekes történet felé. Pl. ha a játékos ezt vagy azt csinálja hogy reagálna rá Takamura? Mit szólna hozzá Johnny? Mivel ők saját értékrenddel, világképpel, célokkal rendelkeznek a reakcióik is hihetőek és a történetbe illeszkedőek lesznek.
A vicces pedig hogy az első végigjátszásom során pont az általam irányított V lett a buta, semmiből nem tanuló figura, aki a legegyszerűbb célt fixen követve végül mások kezében lett eszköz és eltűnt a süllyesztőben. A befejezés pedig mesteri volt: a kezdeti bizonytalanság homálya lassan eltűnt a halvány reménysugárral együtt és kirajzolódott hogy mennyire tragikus következményei lettek némely átgondolatlan döntésemnek. A kemény pedig az, hogy igazából jobban átgondolva a dolgok állását számítani lehetett volna erre. Nem a játék volt geciparaszt, hanem tényleg úgy érzem én irányítottam zsákutcába a főszereplőt. Gondolkoztam rajta hogy majd valamelyik vége előtti mentéstől majd újra próbálom, más döntéseket hozok de inkább az elejétől újra fogom kezdeni, ez a játék megérdemli mert benne van a lehetőség hogy az új kaland egy teljesen más történet legyen. Utoljára szerkesztette: RedRiot, 2020.12.27. 09:08:43
jaj a szilánkok kezelése dettó horror ha nem olvasod el mikor felveszed az életben nem találod ki melyik-melyik a Fallout 4-nél (most gondolom sokak zsebében kinyílt a bicska, hogy hogy emlegethetem ezen egy napon) is több szálon futott a sztori 3-4 fő iránnyal mégis sokkal jobban követhető volt ki kicsoda, mit akar melyik küldetés mihez kapcsolódik stb itt meg odavan ömlesztve a menübe aszt klikkelgesd végig meg találgass, hogy most ez kinek a micsodája
Azért, ha nem röstellsz lehajolni és elolvasni a kihelyezett információt, akkor nagyon is összefüggő kép alakulhat ki a városról, a benne "élő" világról. (Pl. Fingers-ről egy teljesen átlagos mellékküldi során találtam "mély elemzést", amiben nagyon nem volt várható ez, de mégis azzal lazán összefüggött és világított meg más dolgokat a háttérben.) Mivel itt nem csőjátékról van szó, így előfordulhat az is, hogy mire hozzájutsz az információhoz, akkora az már rég elavulttá vált, mert már túljutottál azon az eseményen, amihez az kapcsolódott - de ennek ellentéte is előállhat: már rég elfejtetted a hírt, mire belefutsz a vele kapcsolatos eseménybe. Sokszor van olyan is, hogy végigjátszásfüggő az adott küldetésben elérhető eseménysor, mert egy előbbi cselekedet, kihatással van egy, vagy több, másik küldetésre is. Már maga a küldetések elvállalásának sorrendje is sokat számít(hat).
Messze nem tökéletes, de a piacon ma kaphatóak közül mégis a legjobbak között van, ebben a tekintetben (is).
Mint pl hogy megkaptuk ingyen hol támadhatjuk meg a felvonuláskor az Arasaka konvojt és mondta a fixer hogy megvannak az okai ezt emlegettem az előző hsz-ben is de nem igazán derült ki hirtelen mi lehet az oka, biztos pénzt csinál az egészből stb, de nem éreztem hogy olyan nagyon profitált volna belőle :D
hát én meg az összefüggő sztorikat hiányolom vagy csak a küldetések kezelése szar nem tudom de nekem nem igazán átlátható mikor miért kinek amikor 10 szál fut egymással párhuzamosan vagy csak tufa vok... Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2020.12.26. 21:59:29
Én ma meg azon gondolkodtam hogy milyen jó is az a játékban hogy nem ez a szokásos van, hogy történik valami aztán el kell menni valakihez azzal kapcsolatban mert nála van a megoldás kulcsa, az a valaki meg elvár egy szívességet szívességért és aztán a megoldókulccsal megoldod az eredeti dolgod és mész tovább, hanem sokszor csak úgy odaadja a játék nem akasztja meg olyan hurkokkal a menetet amire lehet nem is vagy kíváncsi. Persze ez elég életszerű is mert ott is sokszor van hogy szívességet - szívességért, na de akkor is általában ezek a töltelék hurok küldik elég rosszra sikerülnek.
Totál meglepett mikor először volt ilyen helyzet már úgy álltam ott hogy nah persze, a segítséged kell már alig várom milyen hülyeséget találsz ki hogy mit honnan lopjak el neked hogy segíts rajtam és nem az történt csak simán segített mert megvoltak rá az okai :D Ilyen komplexebb világot alkothatna más is ami jobban összefonódó érdekeket tartalmaz és nem mindig csak segítek ha te és segítesz a felállás hanem pl néha később jön a kérésével miután már megoldotta a problémád stb vagy odaadja amit keresel és látod később hogy akaratod ellenére a te terved hogy segítette az ő tervét és akkor megérted stb. Egy jó RPG-ben ilyesmiknek alapnak kéne lennie de mégis sok játék csak azt az alap valamit valamiért hurkot alkalmazza.
Köszi a tippet, megnézem majd. Mondjuk az furcsa, hogy a ruhák a stashben vannak, a plüss a kanapén, a szekrényben meg olyan cuccok, amelyeket biztos nem én tettem oda. Te jó ég! Lehet, hogy én másvalaki lakásába költöztem be???
Első végigjátszás: 41 óra, Panam ending. Csak azokat a side missionöket vittem végig, amik érdekeltek vagy amik fontos karakterekhez tartoztak. Nem vadásztam a térképről egy darab missiont sem és a gig-ek közül is csak párat csináltam meg, amikor kellett a pénzt. Nem álltam le órákra nézelődni sem vagy kocsikázni a városban. Ez egy kényelmes, messze nem 100%-os végigjátszás volt.
Szerintem ez nagyon korrekt játékidő. 27. szintű, 47 street cred voltam a végén, crit chance revolver, cold blood buildem volt és a legtöbb ellenfél 1-2 headshot volt, szinte mindig critical, szóval nagy kihívás nem volt benne, de ez az egyik legerősebb build, szóval nem is vártam.
A játék nagyon jó. Akinek van pc-je, ami bírja, az próbálja ki. Nem kell patchre várni.
Pedig elvileg annak is ott kell lennie, fegyverek a stashben, ruhak a szekrenyben. Esetleg uj karakterrel probaltad, hogy annak sincs? (elotte csinalj backupot a mentesekrol, mert nem szedi kulon a jatek az egyes karrierek menteseit)
Kapcsoltam a GoG-os fiókomat a Steamessel, úgy indítottam a játékot, elméletileg kaptam Witcheres kozmetikát, minden megvan, de a Black Unicorne katanát sehol sem találom. Nem életveszélyesen fontos, de bosszant kissé. El tuti nem adtam, szét nem szedtem. Mi lehet a hiba? Este eltököltem vele fél órát, kedvem is elment a játéktól.