Sziasztok, kérdés.. Kérdőjelek, mellék küldik ha a fő sztorit elkezdem vinni akkor nem ugor át vmilyen mellekkuldit? Vagy előbb amit látok megcsinalom majd a fő küldetésböl és az aktival utána újakat.. Értitek csak nem akarok semmi felet atsiklani ha nem törvényszerű, köszönöm
Használom és nekem működik. (i5 4590, RX 480 4GB, 24GB DDR3) - Low, Medium és High vegyes beállításokkal. Alacsony populációval. 30-50 között mozog.
Megvásároltam. Nemekem is fura volt ennyi játékidő után. Az elején csodálkoztam, hogy mire sokaknak a nagy hiszti, erre tessék. Érdekes, nagyon különböző dolgokat képes produkálni. A nyelvi baállításokat van akinél orvosolta a tapasz van akinél nem. Én az utóbbiakhoz tartozok. Kollégámnak hasonló configgal ugyanolyan beállítások mellett -20fps...Ki érti ezt? :D
Kocsid csomagtartoja is STASH-nak hasznalhato, ahogy a lakasod egyik sarkaban is van egy (ugyanazt a tartalmat ered el mindkettobol, rakhatsz oda barmit).
Amúgy valami tárolószekrényünk azért lesz? Csak mert apartmanunkban szépen kiürítettem a ruhásszekrényt, és aztán ugye nem tudtam visszapakolni. Mért nincs a lakásunkban tárolószekrény? Ha van, akkor pedig mért nem találtam meg? :D
Remélem valamelyik DLC-ben eszükbe jut, hogy egy ilyen játékban jó móka csinosítgatni a lakást, egyáltalán hogy legyen több választásunk lakhatásilag, egy corponak meg egy nomádnak más az ízlése berendezésileg, meg pl. nem volna hülyeség lakbért bevezetni, hogy ne érezzük evidensnek, hogy egy ilyen világban nekünk lehet egy kényelmes lakásunk, és ha nem tudjuk fizetni, akkor Jackie ad egy lakókocsit a tengerparton azt kész. És persze vásárolhatnánk is sajátot. És berendezési tárgyak. Annyi lehetőség van ebben, eh.
Srácok, így 33 óra játék után azt kell mondanom, hogy, ez egy nagyon jó játék...lehetett volna! Most telt be a pohár amikor nem tudom megcsinálni a küldetéseket a bugok miatt. Az, hogy alkalmanként újra kell indítanom mert épp beüt valami grafikai kakkancs, még elmegy...Na de hogy 1,5 órát szívjak egy küldetéssel, mire kiderül, hogy a bug miatt nem lehet továbbvinni...Ez nagy baj. Sajnos eddigi tapasztalatom az, hogyha valami így adnak ki, azt már hiába foltozgatják...Inkább lett volna kisebb a térkép, vagy kevesebb a küldetés vagy valami. Őszintén mondom, nagy kár érte! :(
Sehol. Mert mindig újrakezdem. Nem vagyok elégedett a karakteremmel ahogy játszottam. :) De amúgy 20-25 óra alatt ép túljutottam a prologon és belekezdtem a fősztoriba abból is volt valami :) Most előröl. :) Ha ígíy csinálod mindig lesz új dolog :) Az első dlcig :D
A fő küldetés olyan 13 óra lehet, ha valaki enm sieti el, mellékküldikkel együtt mennyi lehet , Ti hány óránál tartotok?
Az biztos a cyber mód cyber hadviselésre van, nem pisztolyhősöknek. Csekkoljátok a classokat, netrunner solo, tech. Ezek az alapok. A Database az alap menűben sokat segít. Utoljára szerkesztette: Although_, 2020.12.16. 20:35:58
Oké figyelj. Sok mindent tudsz használni cyber modban is csak nem írja ki. A read az nem működik. De nagyon sok minden. Próbálgasd. Ezt a játékot kurvára fel kell fedezni mert ahogy Kancsiborz mondta tele van rejtéllyel . :) Például most fedeztem fel tudok nagyítani cyber módban a scroll gombikával az egéren :)
Kis összegzés ilyen netrunner féle... Szóval a Breach control az non-fight út. De van hatása a quickhackingra ami harci cucc. Mármint vannak perkek. Amik arra hatnak. Újra indultam most Hardon és így már mintha élne :) Most csak feltörök dolgokat kapom az xp-t meg a fejlesztést. Nincs hősködés itt tényleg úgy csinálom mint akinek törölték a képességeit és előröl. Nagyon ott van a rendszer.
Hm, ez kicsit csalódás. Tökre adta volna magát, hogy pikáns legyen a játék. Nem feltétlen az aktusokra gondolok, hogy mutassanak mindent, a softcore témában is alkothattak volna maradandót. Küldetések szintjén, vagy szórakozás szintjén, hogy sok változatos karakterrel összejöhess. A jövőben a szexualitás sokkal inkább a hétköznapok része lesz, ennél jobb játékot ennek bemutatására nem is találhatnánk. Kár, hogy kissé "prűdek" lettek lengyel barátaink.
külön kell sima nézetbe configolni, autóban meg cyber módban meg fegyver módban a zoomot vagy az egérgörgőn a choiceokat....... kölönk kell gomb a pick up itemre vagy a kocsinál az ajtónyitásra.....stb stb eddig egy gombal nyitottam a kocsiajtót, választottam ki a cybermódban a hackeket és vettem fel a tárgyakat....ennyi újjam nincs ami ennek a modnak kell, túltolta a készłtő Utoljára szerkesztette: nordan, 2020.12.16. 19:43:21
Nekem csak az "E" hianyzik az interakcional (F nem esik kezemre), plusz nalam minden mmoban es jatekban a dodge az a bal oldali alt. Ha erre ez kepes, en mar boldog vagyok. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.16. 19:40:24
Hekkerek ellen, nekem a megelőző elkerülés vált be. Ha már betámadt, akkor a helyét fölfedő képességgel, egy ideig látható a sárgában pompázó sziluettje. Mivel, ilyenkor még jó pár lövöldöző ellenfél van köztetek, így egy Tech fegyver 100%-ra töltve, már beválhat, mert akkor át tudsz lőni a falon. Minél több Tech fegyver képességet tanultál, annál hatékonyabban.
Hiánypótló mod: Better controls menu Kipróbáltam, ezzel gyakorlatilag minden gomb konfigurálható (a nyilak is az irányokra többek közt)
Tegyük fel végzek sztorival akkor ezeken a mellékküldiken kívül többet nem kapok majd? Vagy ez teljesen független sztoritól és kapom továbbra is?
Szivesen, de azt ne feledd azért hogy egy "fölös szintlépés"-nyi pont ehhez vajmi kevés lesz, épp az a szép ebben a játékban hogy ( hacsak enem easy-n vagy medium-on játszol ) hogy nem leszel félisten, ha a tech pontod kevés akkor ezek +1-2-ponttal többel is sz*patni fognak...XD Én mint mondtam szemüveg mod-ban találkoztam ilyen hack "ellenállás növelő" moddal, lehet hogy más ruhadarabhoz is lesz, erdemesebb volna inkább olyanokat keresni es "passzívan" védekezni, mint elaprózni a fejlesztést sokfelé...
A tech fa skilljeit nézd. Fejből nem megy, de ott vannak az "anti hacker" skillek. A leghasznosabb mindjárt az elején, ami felfedi a támadót azonnal. Szemüveg modok vannak még, illetve agyi implantátum ami bónuszokat adtech ellenállásra.
Úgy kifejezetten ilyen eszközzel nem találkoztam még, de az feltűnt hogy az AI nem szeret "közvetlen irányzással" hekkelni, hanem kamerán keresztül, távolabbról. A játék elején többször megpróbáltak overheatelni, de mióta akkurátusan kiiktatom a kamerákat már a foglalkozás elején, azóta sokkal ritkábban próbálkoznak ilyesmivel.
egy kicsit kifejtenéd? milyen perk, mod? van egy fölös szintlépésem rápakolnák akkor arra mert kilőttem az összes kamerát leszedtem jó pár huligánt de csak támad valaki
A #2967 tippek mellé: fedezék és kamerák/átjátszó eszközök kiiktatása, amivel a fedezék mögé is beláthat a támadó. Plusz I SPY perkkel azonosítsd, ki az és azt likvidáld először.
De. Függ a szintedtől, a perkjeidtől, és vannak mod-ok is ellene, ill. hatásait csökkentheted. Nekem tech-ként nem olyan vészes, arra is van perk hogy azonnal felfedi magát ahogy hackelni akar. "Verőlegény" karakterrel gondolom nagyobb szívás. Én meg a "buta" meele ellenfelekkel szivok ha elbaszom a sunnyogást. A tech-eket kiiktatom előre.
És ott a környéken még van egynéhány lakás is, amibe érdemes benézni. Figyeljétek a tetőket, meg a tűzlépcsőket, nyitott, vagy "feltörhető" ablakokat...XD
" A város tele van random szeméttel, be kell nézni minden alá, minden fölé"
Az biztos! Egyszer egy sikátorban találtam egy dobozban úgy 2000-2500 dollárt, még a játék elején. Sima utca volt, nem voltak bandatagok, semmi. Azóta sem találtam ekkora random lootot.
Én először hekkeléssel próbálom megpuhítani őket. Van ahol jól működik, volt egyszer egy enemy camp ahol ezzel az electric damage hekkel kipucoltam az őrök 90%-át. Nyíltabb terep volt, és bár miután az ellennek feltűnt hogy a cimbijeik random szikrázni kezdenek és összeesnek olyan bénán kutattak utánam hogy szinte már megsajnáltam őket. Persze megtörtént az ellenkezője is, mert volt olyan enemy ami olyan gyorsan mozgott és olyan erős volt hogy hekkelgetni nem nagyon volt időm, ezért géppuskával kellett megszórnom. De alapjában véve a hekk + combosabb precision rifle kombó jól működik nekem. Ha pedig belép az intim szférámba valaki akkor megkínálom egy nagy adag söréttel. Meleehez béna vagyok, szerintem a V-met egy hatéves kislány is agyonverné - tök jó olvasni hogy másnak meg pont az vált be. Jó kis játék, nem létezik "A Tökéletes Build" hanem többféle működő megoldás van harcra is.
én gondoltam majd a Nagy meló után kifizetem (bár a trailerben már spoilereztek kicsit de reménykedni lehet) hát most ott tartok, hogy a raklapnyi cuccom is eltűnt a gardróbból
Mondjuk ez függ a karakteredtől is. Én egy tech/gépész lopakodós csóka vagyok, minimális fizikai erővel. A karaktergenerálásnál minimális "fizikai" pontokat adtam neki, és azóta sem túl sokat. A bokszolós küldéteseket valószínűleg nem fogom tudni megcsinálni. Levernek mint a taxiórát a közelharcos szimpla enemik is, ha nem figyelek...XD
Semmit se adj el, bontsd le (ha csak nem uniqe cuccot találsz, azt eleinte tartsd meg)! Ne nagyon fejlessz eleinte (se fegyvert, se páncélt), csak bonts le mindent.
Ha új cucc kell, használd a random találtakat (dugig van a játék cuccal, mint egy looter shooterben, csak győzd kiválogatni, hogy melyik kell neked a sok lomból), vagy - és ez a fontos - GYÁRTS! :) Unique cuccok kivételével megéri gyártani mindig a szintednek megfelelő geart, addigra a sok bontásból és porszívózásból lesz annyi nyersanyagod, hogy a füleden folyik ki. A város tele van random szeméttel, be kell nézni minden alá, minden fölé, fel kell mászni mindenhova, mert mindenhol IS van valami lootolható láda, nyersanyag, szekrény, stb. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.16. 13:18:19
Még az elején vagyok, és ilyen 20 dollárokért adom el a fegyvereket. Még nem látom hogy hol van pénz a játékban. Most akarom megverni az első utcai harcost, 2000 dolcsi jöhet belőle. De közben kellene ruhára is pénz, mer nem vagyok elégedett a külsőmmel. Eh. :)
Azt gondolom nem haragszik meg, ha a játék végén fizeted vissza :) Olyannak tűnt aki V.-nek bizalmi alapon is majd megfizeted ha megtudod. Persze mondja ez az utolsó de :) Mondjuk angol nyelven nyomom.
Na pénz az rengeteg van benne. Ha hajlandó vagy "kukázni", meg rejtett zugokat keresni rengeteg értékes "szemetet" találsz. Tegnap adtam el pl. egy nyakláncot, ami csak egyedül 5K-t ért...
Tök jó volna, ha állandó pénzszerzési lehetőségként beraknának valami játékot, lehetne például pénzért verekedni illetve kártyázni. Tudom hogy van benne ilyen (verekedés), csak pontosan azt játszották el, mint a Witcher 3-ban, hogy küldetések vannak, le kell győzni a tagokat, és akkor véget is ért. De nekem egy ilyen állandó utcai harcos játék kellene.
Illetve nincs zenéje a játéknak. Tehát olyan meghatározó zenéje, mint a Deus Exnek is volt. Hoogy? Valami jó kis szintipop vagy ilyesmi. Mé' nincs?
Há' nem, szóval amikor egyszerre 4-5 enemyvel állok tűzharcban, az egyikbe beleengedek karabéllyal egy tárat, elbújik, gyógyítja magát visszajön majdnem fullba, és ugyanúgy 4-5 enemyvel állok szemben, csak már kevesebb lőszerrel, és közben ráadásul hekkelik az agyamat, az így egyszerre kurvanyomasztó tud lenni. Most ehelyett az, hogy lopakodva tördelek egy-két nyakat, majd felugrok a rámpára, leágyúzok valakit, majd tovább ugrálok, hekkelem a rendszert, bénítom a társaságot, aztán beszánkázok közéjük és karddal-pengével aprítani kezdek, az valahogy izgalmasabban hangzik. :)
Na mi legyen, sáska + valami lőfegyver, vagy ágyús kéz + katana? Most ez utóbbi jobban tetszik. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.12.16. 12:49:30
mióta beültettem a sáskapengét csak kíváncsiságból használtam. Amíg van katana/kalapács azóta nem érzem szükségesnek, bár meg kell hagyni, brutál jól nézz ki vele az ember.
inkább azon gondolkodom hogy átültetem gorilla kezekre, mert főleg techre, hidegvérre és hackelésre adok csak pontot, a testi erőm sehol nincs. Lehet jól jönne egy két ajtónál amit csak erővel lehet kinyitni, vagy egy két bunyónál ahol csak az öklöm használhatom Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2020.12.16. 12:49:15
Ne is mond... Csomó helyen olvastam olyan kommentett, hogy “mÉ keLL KéT tÁR a ELLenFÉlbe” és hasonlók. Minden hol írva van, hogy RPG, de még nyilatkozva is volt :D
Az a sáskapenge nem véletlen van benne a játékban. :) Valami olyasmit képzelek el magamnak, hogy sáska + pisztoly, és csinálok még majd hozzá valami spéci tech mesterlövészfegyvert. És akkor kedvem szerint minden távolságból hatékony lehetek. Az a fekete testtetkó kell, de arcra is. Ha már sáskapenge lesz a karomban, akkor ott véget ért a szociális élet, lényegében egy szociopata félrobot bérgyilkos leszek. Ja de várjatok lehet olyan karba ültetett ágyút is szerválni, nem? Tehát működhet az is, hogy szamurájkarddal aprítok, és lőni meg a robotkarral lövök.
Pontosan így. A sok apró történet ahogyan tálalva van, a rengeteg választási lehetőség, elágazás nagyon megdobja az élményt. Nem az érződik hogy a sztori egy főútvonal, amiről pár hurok leágazik ugyan de mindig pontosan ugyanoda térsz vissza, hanem az hogy végpont is többféle van, az ezekhez vezető utak néha keresztezik egymást és még erre van ráborítva a rengeteg apróbb mellékszál.
Nem tudom hol tarthatok per pillanat a fő sztoriban, úgy 30-40%-ra tippelek, de eljutottam egy olyan pontra hogy csak V-t illetően legalább 3-4 befejezést el tudok képzelni - és akkor a többi szereplő sorsáról még nem is beszéltünk.
Dupla ugrással is nagyon jókat lehet húzni továbbra is az egyik legértékesebb képességnek tartom az ellenfél vakításával egyetemben, kicsit már Mirrors Edgere hasonlít a játék így :D Ezért én inkább felül osonok mintsem alul. A Deus Exben volt hasonló de ugye ott zsebkendőnyi volt a térkép és teljesen más a Cyberpunk hangulata.
Viszont a mellékküldiknél nem értünk egyet bár felére igaz amit írtál van ott egy jelentős mennyiség amire nem... azok igen csak olyanok mintha küldetés generátorral lettek volna csinálva, elmész a kérdőjelre, kapsz egy hívást, egy hosszabb sms-t menj be a helyre, tölts le valamit, tölts fel valamit, hozz ki valakit, lopj ki egy autót, ölj meg valakit aztán gyere ki. Szóval jó hogy próbálták variálni de ez még mindig ugyan azt csinálod és nem is csak egyszer plusz nem igazán vettem észre hogy hatással lenne a világra bármit is csinálsz. Bár lehet csak nem veszem észre és azért olyan kedvesek a fixerek mert már letoltam a melóikat opcionális feladatok telejesítésével is általában.
Most csináltam meg egy mellékküldetést ami a sztorihoz egyáltalán nem kapcsolódik csak teljesen véletlenül futottam bele. Direkt nem lövöm le melyik, remélem másnak is ekkora élmeny lesz. 2,5-óráig tartott amire körbejártam és megbeszéltem/kihalgattam minden hozzá kötődő párbeszédet, felderítettem a lehetséges utakat helyeket, miközben pluszban egy csomó rejtekhelyet, leirásokat, felszereléseket találtam... Komoly érdekellentétek, morális dilemmák benne stb. Nem számoltam, de 10-felett volt a lehetséges megoldások száma. De természetesen egyébkent akár 2-perc alatt is megoldható lett volna mondjuk egy lövéssel pl. ahogyan szerintem sajnos a többség megcsinálta, azután meg idejön és leírja hogy a "game nem egy nagy szám"...
A CD Projekt csinált egy szenzációsnak tűnő "kampányt" a játéknak amivel tényleg minden "stílusú" játékos figyelmét az egekig fokozta. Ez most kezd visszaütni, mert rengeteg olyan ember játszik most vele, aki HC RPG-ket még életében nem is látott, és sem türelme sem affinitása nincs hozzá, azt keresik benne amit ők szerettek volna belelátni a játékba. Ezt elb@szták és remélem tanulnak belőle meg ilyen bugosan kiadni szintén nem bocsánatos bűn, de a magamfajtának ez a játék maga a "kánaán".XD
És sajnálom azokat akiknek ez nem fekszik, de ez se nem GTA, se nem Assasins Creed, se semmilyen ilyesmi, ez egy RPG nagybetűvel ...
Nem tudom elképzelni, egy mellékquestnél is pl a tábor a sivatagban csak bejutásnak 3-4 formája van, pl csatorna is a terep alatt. A megoldások lehetőségek végtelenek, egy ideje már nem lövök senkire. Bőven megvannak a perkek a szint ami kell, hogy ne okozzon sok dolog problémát.
Mondom felfoghatatlan az a munka amit eddig beletettek és még valóban kell javítani. Felfoghatatlan. Más játékok nemhogy ilyen nyílt világot nem adnak ennyi melléksztori és fősztori mellé de még a mellékquestek negyede nem ennyire kidolgozott mint itt.
Baromira semmi szükség itt a multira, csak gondolják berakják mert a GTA-t is az vitte aztán évekig előre, de ez egyrészt nem GTA, másrészt tényleg sokat kéne foglalkozni hozzá egy jó multihoz és úgy látszik nincs rá kapacitás. A Rockstars sem tudta saját sikerét leutánozni a RDR2 multija már közel sem lett olyen népszerű sokaknak ugyan tetszik de kap minimum annyi kritikát is, innen indulva a multi is csak egy újabb ön tökön lövés lenne de valamit már ki kell adniuk hiszen beígérték. Gondolom súlytalan lesz tényleg csak hogy ki X-elhessék hogy ígértek multit és benne van.
Szerintem is kicsit late beta tester érzés azért megvan, figyelni kell hogy legyen mentés minden küldi előttről, közben stb mert most is volt olyan hogy nem spawnolt a karakter a bárba így teljesíthetetlen volt a küldi de nem game breaker mert újratöltés megoldotta. Ezek a legnagyobb kellemetlenségek amivel számolni kell, a visual bug inkább az immersiont rombolja csak.
Hat, jelenlegi performance mellett fogalmam sincs, hogy lesz ebbol multi :)
Egyebkent maga a jatek nem korszakalkoto a maga nemeben, ahogy a tobbseg (el)varta, viszont zsenialis, az utobbi evek egyik legjobbja, ami PC-re (is) megjelent. Ilyen jol kidolgozott es megvalositott karaktereket, illetve ennyire jo fosztorit es a kidolgozott mellekszorikat nem is tudom mikor lattam utoljara. Ez a jatek meg kepregenykent is berantana/berantja az embert. :)
Jo dontes a GOTY, mert kevesebb fejfajassal fog jarni, ha tenyleg ki tudjak javitani a hibakat es raszanjak azt a 4-5 honapnyi munkat, amely sajat bevallasuk szerint is hianyzott a decemberi megjelenesbol. De ha belevag valaki PC-n vagy next gen konzolon, az az unnepi szezonban nagyon, de nagyon jol fog szorakozni a jelenlegi allapotaban is. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.12.16. 10:13:23
Azokra még én sem jöttem rá... Érdekel engem is. Én még nem tartok ennyire elöl (20/10/5). :) De már csak a főküldik maradtak most. Aztán ha jönnek megint mellékek akkor nyomom azokat. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2020.12.16. 09:18:30
Én nem csalódtam a játékban. Mondjuk én nem vagyok HC gamer (már). Nekem megérte megvenni a vasat hozzá és a játékot is. Nagyon jól szórakozom 1 day óta (nem előrendeltem, mert CE-t nem lehetett)
Egyébként ha nyomunk egy I-t az a 3 kártya meg a % mi? Az első a fixer munkákban hogy haladunk a másik 2 meg a főküldihez kapcsolódhat?
Nekem most 90-25-40
Tanulság újra és újra ugyanaz: nem szabad felülni a hypevonatra és 0 day nekiesni mindennek. Fél-1 év, game of the year verzió, esetleg megspékelve pár DLCvel is adja a tökéletes játékélményt. Early Access az meg maga a sátán :D
(személy szerint én legalább 2 évvel le vagyok maradva a játékokkal.. vagy durvábban, pl nemrég kezdtem borderlands 2-zni :D )
Van persze néha hátránya is ennek, előfordul hogy egy egy multis játék az EA közepén van toppon, aztán amikor a playerek rájönnek hogy mondjuk abandoware lett mert a fejlesztő elszaladt a pénzzel akkor kihal...
Igen a minijátékok ritkán jók. A Red Deadben tényleg jók voltak, de lehet csak azért mert szeretek pókerezni és már egy idő után ott is lassúnak éreztem és x játék után elég volt, a domino is szintén lassú stb, ha egy játék jó akkor az érdekel hogy mi fog történni a küldetésben és mész nem ülsz le órákig minijátékozni. A GTA-ban azért szoktak jók lenni de megint amennyi munka van vele nem biztos hogy megéri. Viszont az RDR-ben jó volt hogy sokszor kidolgoztak egy mechanikát egyetlen küldetés kedvéért, de az legalább olyasmi volt amit mindenki biztosan látott.
Szerintem azt várják sokan hogy lehessen a karakterekkel interakcióba lépni 1-2 köszönésen túl, de egyszerűen erre soha nem lesz lehetőség még nem lesz olyan MI ami kezelné tudná. Sajnos a barátnő szálak is ezen futnak ki hogy ott a vége a scriptelésnek és várnád a további történéseket de nem lesznek mert meg kellett még 5 románc opciót csinálni és nyilván egyik történéseit sem lehetett végtelenül elhúzni, ha csak nem arra épül maga a játék hogy valaki melléd van rendelve társnak.
Valamiért ragadósak a dolgok, újratölteni sem mindig tölt újra R-re sajna, lehet az egésznek egy forrása lesz és hogy hány inputot képes kezelni a motor, mert újratölteni is rögtön tölt ha nem futkorászva ugrálok mellé.
Nekem talán a legdurvább bugom az volt mikor megvadulnak a taxis gépek és sokáig kereshettem az utat mert lent a dodgemezés odáig fajult hogy kigyulladt meg kiégett az autó meghoztam a core-nál a választást majd megyek vissza és mondja az autó hogy üljek bele elvisz, de közben ott lángol teljesen szétesve, próbáltam a lángoló autóba beszállni hátha, de nem sikerült csak tűz sebződtem :D A másik mostani durva hogy az utolsó boxos küldiben egyszerűen nem sebzem az ellent pedig van erőn 15 stb, igaz nagy modulátorok nincsenek, próbáltam már azt a fegyver felvevős trükköt és eldobtam egy katanát, de azt már lehet kipatchelték vagy rosszul csináltam egyszerűen nem sebez rá semmit. Szerintem túl nehézre csinálták ezeket a részeket mert sokszor bekapsz úgy is ütést hogy a közelében nem vagy dodgeolsz de nem ér semmit.
vigyázz mert lesz olyan szituáció amit csak lőfegyverrel lehet megoldani csak azért szólok, hogy ne akkor vágd bele a billentyűzetet a monitorba :) én is sokat bénáztam az elején a lövöldözéssel aztán felvettem az ajándék kék pisztolyt és onnantól már nem volt gondom a lakás melletti fegyver kereskedőnél van 0 dolcsi
100 ezer eddiért lehet venni bármelyik tech dokinál "tabula rasa" itemet, amellyel újra el lehet osztani a skillpontokat. Csak meg kell venni és automatikusan visszakapod a pontjaidat.
Ja, hát mondjuk amikor egy küldetésben a dialógus közepén jött egyszerre a telefonhívás valami szar mellékküldetésről meg az sms az új kocsiról, amit megvehetek, az zavaró volt. Konkrétan párhuzamosan beszélgettem egyszerre két emberrel,a saját szavamba vágva. Ezt azért peccselni kell.
A Witcherben miket lehetett csinálni az utcán ácsorgó emberekkel? Mert szerintem semmit. Aki nem interaktív npc volt, tehát boltos, küldetésadó vagy akivel kártyázni lehetett volna, az ugyanolyan passzív díszlet volt, mint itt a járókelők.
Biztos javitják. Amúgy meg csak az embereknek el kéne fogadni, hogy ez NEM GTA / NFS. Itt máshogy viselkednek a kocsik. Erről eszembe jutnak a régi szép idők amikor az Invictusnál dolgoztam. Úgy megszoktam az autók irányítását 15 FPS mellett, hogy aztán amikor Dénes kijavította a dolgokat és ment 30+-ak (2000-es évekről beszélünk) akkor nem birtam menni a kocsival... Jó volt.
Hát most tényleg minden prosztóval az utcán minijátékolni akartok??? Nebassz! Ott van kb (eddig nekem 100-150) mellékküldi. Azok nem elegek? Nagyon kevesen tolták le szerintem innen őket és megy a nyávogás, hogy jajj, szembejött az utcán egy jónő és nem tudtam megdugni... Menj ki a blahára és meglátjuk hogy sikerül IRL. :)
Engem inkább jobban zavarnak a beragadó UI elemek és párbeszédek. Most az, hogy fél óráig (IRL) jönnek az autós üzik kinem szarik rá. Egyszer megjön mind és kész. Le van tudva... utána meg megy a sipolás, hogy küldi ikonja van az autóvásárlásnak és az OCD-sek nem tudják eltüntetni őket... (kicsit engem is zavar amúgy)
Amúgy ami nekem nagyon feltűnt a játékban az a "végleges" verzió tesztelésének hiánya. Értem én hogy kb 10%-át látjuk a bugoknak, de az olyan Critical/Blocker bugokat bennehagyni, hogy a ruhákban lévő cc és cd nem működik az számomra szekunder szégyen! Utoljára szerkesztette: Carlos, 2020.12.16. 08:11:03