Lehet venni masik autot, hogy hivhato legyen? Vagy a lopottakat meg lehet hackelni?
Kedvenc autó? Nem próbáltam még sokat, de a legpraktikusabb lehet hogy a motorkerékpár lesz. Hiába megy némelyik autó 200 felett, de motorral akkor is lassítás nélkül tovább lehet jutni ha minden sáv bedugult. Autóknál marad a design, ha megtetszik valami ellopok egyet az adott típusból és egy ideig azt használom. Az összes olyan szépen, részletesen ki van dolgozva hogy legalább egy kört mindegyikkel menni fogok. :) Az is szép hogy típuson belül egyes példányok is nagyon különbözően néznek ki: tegnap loptam egy lerobbant Hellát, és aminek csálén áll az egyik ajtaja és a motorháza sincs teljesen a helyén, résnyire nyitva van. Rozsda, és karfiolosodó festés is van rajta, ráadásul olyan helyeken ahol IRL is rozsdásodnak a kocsik. Zseniális. Óriási feeling belső nézetből valami borongós ambient synthwave nótára krúzolni az éjszakában, immersion lvl999.
Sebesség: szerintem km/h lesz az. Motorral mentem már 165 körül ami ha mérföld lenne az már kb. 270km/h-nak felelne meg. A sebességérzet sokkal kevesebb volt, olyan 120km/h-nak tűnhetett. Másfelől ha mph lenne a kijelzett érték az azt jelentené hogy játékban a legleprább kotla is megfutja a 190km/h-t, ami azért sok lenne.
Kevés a 210km/h? Fogjuk fel úgy hogy ma is vannak erre mutató jelek: a Volvo már gyárilag 170-ben maximalizálta az összes autója végsebességét. (Vagy fogja a nagyon közeli jövőben.) Vagy ott a hetvenes évek olajválsága, amikor az addig 3-400 lóerős amerikai cirkálók hirtelen lel lettek fojtva 120-150 lóerőre. Szóval nem életszerűtlen hogy egy ilyen disztópiában meg legyenek nyomorítva kicsit az autók.
Bár szerintem a relatív alacsony sebességeknek sokkal prózaibb oka van: ha már csak 160-al is megyek a belvárosban, néha becsúszik egy két glitch - random a levegőből lepottyanú autók, maguktól összeomló tereptárgyak, stb. Lehet hogy van az a sebesség amit már nem tudna normálisan kezelni az engine. Utoljára szerkesztette: RedRiot, 2020.12.15. 08:15:23
Legyen nalad egy jo melee fegyver is, egy kalapacs vagy baseball uto. En szinte mindig kifogyok az osszes loszerbol egy-egy nagyobb csata (20+ fo ellenfel) soran, aztan eloveszem a suhit benyomom a gyogycsomagot es hajra. 2-3 utes eleg azoknak is, akikbe egyebirant a fel tarat bele szoktam nyomni.
Plusz hasznald a megfelelo sebzesmodosito passziv perk pontokat, azok is segitenek, hogy hamarabb haljanak. Szerencsere nem bonyolitottak tul a gunplayt, a fegyverhez alig erto karakter is boven tud ervenyesulni a gunplay soran, csak ez esetben pontosabban kell celoznod, mert egy fejloves itt is ugyanolyan hasznos, mint barmely random akciojatekban :)
Igen csak az a baj hogy itt nem is nagyon látszik hogy ők most annyira kemény legények, ezért tényleg olyan érzésed van hogy csalnak ellened közben meg lehet ilyen katonai titánium implantokkal vannak szétszerelve csak kívülről ez nem látszik és azt látod hogy egy ember arcába engedték 2 tárat és még mozog :D
Ha megnezed a kuldiket a kozeledben akkor latni fogod hogy milyen threat level, ha mid az mar narancs szinu, a high az mar piros/halafejes mobok ertelemszeruen azokkal szemben hatranyba vagy/magasabb szintuek mint te/kisebbet sebzel rajtuk nem tudod leadni a full sebzeset a fegyvernek es mivel cyberpunk itt "normalis" ember mar reg nincs, itt mindenki augmentelve van tehat boven van armorja is meg akkor is ha nincs ugy oltozve, subdermal cyberware, ilyesmik. Nalam mas lovoldozos jatekokbol jott a reflex hogy mindig fejre mindegy milyen fegyverrel, es celzott loves, ezen tul persze karibol/fegyverbol mindig crit chance es crit damage, a poison iszonyat viszi az armort is, burn is jol proccol, electrical/shock nem gyozott meg. Masik szempont mindent bontani, amit nem tervezel hasznalni es craftingbol upgradelgesd a fegyvereket. Ha esik iconic fegyo akkor megprobalhatod kicraftolni a magasabb szintu verzioit de oda sok mati fog kelleni cserebe viszont brutalis fegyvereid lesznek. Az is szempont meg hogy milyen tipusu fegyverrel mesz tech/power/smart mindegyiknek megvan a stilusa nekem keves gearben az elejen a tech fegyo volt nagy segitseg, azert nem minden szembejovonek van tech fegyvere hogy falon at visszalojon. A smart az nem elsore hozzaferheto meg cyberware is kell hogy tudjad hasznalni cserebe nagyon fun hogy a golyok kikerulik az akadalyokat kozted es a celpontod kozott. Power fegyot meg nem is probaltam,a ricochet annyira nem tetszett mint otlet. Ha ez mind megvan akkor megnezheted a specializalodasodat (technical)engineer perkek tech fegyokat buffoljak, (reflexes)handguns vagy assault ami neked jobban tetszik. Jol rakod a perkeket lesz neked is oneshot fegyvered. Nekem elejetol fogva hangtompitos iconic power pistol Kongou van, masodik sloton sokaig volt a Fenrir iconic power submachine gun de helyzetfuggoen becsereltem Widowmaker tech precision rifle-ra, harmadik sloton meg sniper, elsore Nekomata tech sniper, aztan meglett az Overwatch majd esett egy smart sniper is. Ugy cserelgetem ahogy a harci helyzet kivanja, szerintem jol haladok, napok ota assault meg crime scene kuldiket farmolom egyelore csak a halalfejes Militech buzikat nem tudom legyalulni illetve 5-6 szintlepessel korabban meg nem sikerult, azota meg nem mentem vissza ertuk a sivatagba/badlands. Bocs ha kicsit hosszu lett remelem segitettem.
Elfelejtettem hogy jopar iconic fegyo a main story/kapcsolod sidestory-bol jon, tehat relativ konnyu megtalalni oket. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2020.12.15. 07:04:42
Pont az hogy nem. Nagyon kevesen vannak akik bevállalják már ezt a rendszert és nem a skálázás van szinthez. Nem véletlen. tömegével vannak mint csocso akik arra is lusták utána nézzenek a térképen, pedig szerencsétlen CD mindent megtett. Az utolsó nagy élmény a Fallout New Vegas volt talán, mikor kis táblákat raktak az út mellé haláljellel danger. Egyszerűen azt el kell magyarázni egy nem skálázó rpg-ben bekerülhetsz olyan környékre ahol lv20-sok vannak. Ettől is élőbb mint a skálázós. Azt is meg lehet csinálni jól de ez az igazi. Az igazán jó az nem hozzád skáláz. Vagy többlet befektetéssel oldod meg ésszel vagy elkerülőd. Ott van mokuci ő megoldotta.
Leírás alapján nagyon rossz környéken vagy :D RPG játékokban ez ilyen. Próbálj könyebb küldiket csinálni, vagy ott a lopakodás én elég ritkán lövöldözök egyébként. Utoljára szerkesztette: Palinko, 2020.12.15. 05:34:04
a huligánokat én is kerülöm ha még az elején vagy akkor vedd fel az ingyen pisztolyt a lakáshoz közeli fegyverkereskedőtől az már egész jó cucc próbáld minél tovább diszkréten megoldani a szituációkat pakolj perkekre más megoldás nincs igazán illetve verd őket kupán attól beszédűlnek Utoljára szerkesztette: Irgum76, 2020.12.15. 05:32:15
igen gyakran ment automatikusan csak néha már akkor ha beütött a szar pl végig nidzsázod a küldetést és hekk nézet helyett véletlen odadobsz egy gránátot (megesik az ilyen :) ) és úgy rak vissza, hogy már lebuktál vagy mint esetemben szimultán vittem a két karaktert mert "újrakezdem, kezdi a tököm, visszamegyek a pontok elosztásáig más perkkekre rakok, jé lehet fegyvert váltani a kocsiban akkor mégis inkább folytatom" szóval egy karakternél nincs gáz de többnél már van keveredés legalábbis nálam
Most lottem el egy senkihazira 200 golyot. Mindegyik talalt. De legyen mondjuk 100 ami tuti talalt. Ok ket lovesbol leszednek. Ez irtozatosan nagyon nagy baromsag. Normal modban jatszom.
Valaki magyarazza mar el, hogy mi ez az irto nagy baromsag, hogy nekem 3-4 full tarat bele kell lonom mindenkibe... 90-120 golyo, hogy megoljek valami random street thugot de engem ket lovessel leteritenek. Shotgunbol is bele pumpaltam az emberbe 8 at full kozelrol. Ele alltam. Mindennel eltalaltam es nem halnak meg az emberek. Nem birok egy sima utcai rendkeltest lenyomni...... Agyam elborul.
Melyik a kedvenc autótok? Szerintem kicsit fura hogy nagy részüknek 200 körül van a teteje kivéve a Caliburn-t sikerült már 211 körül meghajtani. Viszont az én személyes kedvencem a Shion "Coyote" talán nem annyira jó a gyorsulása mint a Caliburn-nek de sokkal jobb a kezelhetősége és a végsebességben is eléri a 199-et. Másik nagy kedvencem a Type 66 minden változata kicsit lassabbnak érzem a Coyotetől de mindezt hangban kárpótolja. A kijelzett sebesség mérföldben értendő amúgy? Gondolom mert km/h-ban a 200 azért gáz lenne :D
Ami az en jatekstilusomat illeti csak akkor csinalok kezi mentest ha szerintem merfoldkonek szamito upgradet szereztem es nem akarom quicksave-el kockaztatni hogy felulirom, a jatek egyebkent igen surun autosave-el, kb minden akcio/quest elejen, de buktam mar el random legendary cuccost, mert meghaltam nem sokkal azutan, hogy kiesett egy hullabol es ujratoltesnel ugyanabbol a hullabol mar csak egy kek szart kaptam. De volt olyan is hogy megkimeltem az eletet egy seggfejnek aki atbaszott volna az uzletnel es mikor keszultem volna elhagyni a helyszint akkor hirtelen visszahivott es megsugta hogy virusos a szallitmany csakhogy ezt elotte sehol semmilyen formaban nem jelezte a jatek tehat nem tudtam volna ugymond menteni a dontes elott, vagy amikor idore kell lereagalni egy szitut a helyes valaszal, szoval itt kb nem mukodik a regi recept hogy a dontes elott mentek es elnevezem a save game-et... Kb azert mentegetsz hogy ne tul messzirol futkoss vissza ha fube harapsz, es egy adott ponton tul a jatekban mar eleg konnyu belefutni egy zakoba, hiaba hittem hogy uber armorom van(400+) az kb arra eleg hogy ne oneshotoljanak de amikor lerohannak meg bevetik a tech fegyvert amivel fedezeken keresztul is kilonek na olyankor meleg van...
ja és a mentés egy rémálom 20 slot van az összes karakterre mindet V-nek hívják nálam mindkettő utcagyerek még a szint a mentési dátum és a indexkép ad támpontot aszt találgass
én esés-kelés után eljutottam a feliratig de úgy döntöttem újrakezdem és most már egy igazi ki-be baszott John Wick vagyok :) a kontroller is megbarátkoztam boxon egyébként igen vicces lett egy meghatónak szánt jelenet a prológus végén
egy ezrest összespórolni megvenni egy nem halálos fegyvert lecsapni az idegbeteg borg nénit rengeteg loot van körülötte felpakolni az ikrekre 2000-et felszedni az ingyen cuccokat pisztoly, démon és már egész jól áll az ember mellette még egy kis hekkerkedés és ha megvan a 10K jöhet a "küklopsz barlang" bevontam az ügynök csajt is viszont zsebből fizettem (elcsesztem a dekódolást) így a cég támadta a bandát és én meg szedegettem a hulláktól a cuccot kijöttem bocsi, pacsi jöhet a hotel majd holnap
ja aszem a hekkelés bugos mert kb minden második ad pénz is az alkarészek potyognak kezdem megkedvelni a játékot
És mennyire igazad van. Ez az az ok, amiért még mindig csak egy XBox 360-am van, amit elöveszek szököévente 1x, ha karácsonykor a kiscsalád bowlingozni vagy teniszezni akar, de egyébként ott porosodik a TV alatt. Helyette van egy jó kis gamer laptopom, ami még pár évig kiszolgál, ha meg már nem, akkor veszem a következö generációs lapost. Játék nálam szigorúan PC-n. :)
Hátöööö, csak ha kirúgják a vezetőket, akkor kb. vége a CDPR-nek. A két alapító vezeti a céget, nekik köszönhető, hogy egyáltalán pozitív kép alakult ki róluk és tettek már le kiváló jtákokat az asztalra. A CP2077 is kiváló, zseniális játék, a hibái ellenére is az, amit egyébként pl. az Ubisoft-hoz képest nem hagynak úgy évekig. A W3 bugosabb volt mint a CP2077 megjelenéskor, csak már senki nem emlékszik ezekre. ott volt pl. a legalább ekkora botrányt kiváltó grafikai butítás (a trailerekhez képest), amit egyébként szintén a konzolok miatt kellett meglépniük akkoriban is.
A konzol egy átok. Gazdaságilag sikeres, de a fejlődést egyértelműen gátolja. Rengeteg címet butítanak le csak azért, hogy a sokéves elavult hardveren is fusson a játék. Ezért sincsenek már ilyen szintű ugrások az iparban, mint a CP2077. Nem vállalja be senki, csak menjen az elavult kávéfőzőn is a játék. Én nem a fejlesztőkre haragszom, mert ami magát a játékot tartalmilag illeti, az mérföldkő. Én arra haragszom, aki kitalálta a konzolt, mint koncepciót, a maga 7-8éves életciklusával egy olyan iparágban, ahol a technológia egyébként évente akkorát ugrik, hogy lólépésbe lehetne haladni a fejlődéssel. Ehelyett megy butítás, hogy a 8éves avétos dobozon is menjen. A felhasználó persze képtelen különbséget tenni és megérteni, hogy ez nem így működik, ő elvárja, hogy 7 éve megvette a dobozt, és 7 év múlva is ultra grafikán 4k-ban menjen a legújabb cím is egy olyan hardveren, ami addigra egy ekvivalens PC-n már régen a roncstemetőben pihen. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.12.15. 00:15:27
42 óra, fő történet egyik vége végigjátszva. Rengetek mellék küldi megmaradt még. Huh, nagyon jó a történet. Le a kalappal. Viszont az érződik, hogy itt még nagyon sok rész remélhetőleg történet dlc-vel jön majd. Bugos, fura optimalizálás, de kegyetlen jó élmény.
Stat kiirás is full el van baszva. A ruhába rakott modokkal tuningolt crit chance és crit damage nem számolódik bele... Tiszta vacak hogy azt se tudom mennyit critelek... Ez a cucc nem nagyon volt tesztelve... :(
Mennyire módolható a játék? Jó lenne hozzá egy Speedlimiter a vezetéshez, ahogy maffiában is volt.
Szerk: Nvm, látom nexuson már 8 oldalnyi mod van, köztük van walk/slow dirve is. Talán jó lehet. Utoljára szerkesztette: Madi92, 2020.12.14. 23:09:18
A vezetőség cseszte el, nagyon, ők hazudtak a régi konzolverziók minőségéről, ők nem engedték, hogy valódi ps4/xb1 felvételek kerüljenek az előzetes reviewbe (na, vajon miért nem?), ők nem tudták normálisan összehozni a fejlesztés utolsó szakaszát, ők döntöttek arról, hogy az ismert hibák árnyékában is vállalhatatlan határidők kerüljenek kitűzésre, stb. (a túlórás balhéről, az ottani hazugságokról, stb. nem is beszélve.) És most nem a bugokról van szó - az a kutyát nem érdekli, manapság amúgy is iparági sztenderd a bug, a 90%-a még vicces is és egy reloaddal megoldható -, hanem a vállalhatatlan alap ps4-es teljesítményről, melytől éppen csak egy hangyafasznyival jobb a xb1 alapkonzolokon.
Egyszóval azoknak a vezetőknek, akik ilyen helyzetbe hozták a 2020. december 10-e előtt mintának, követendő példának számító céget, azoknak repülniük kell, ezt követeli a piac, a morál, a közösség, stb. - feltéve, hogy helyre akarják hozni ezt a blamát. Márpedig akarják és fogják is.
Legyen neked igazad, valóban nem mindent azt tudom taroltak. Azt is tudom folyamatban vannak a visszatérítések a PS4-nél a mértéket nem tudom. A CEO meg nem mindegy mert ha idióták kerülnek be mint az EA-nál baszhatjuk az egészet. Szerintem a CD azért ilyen mert ma is azok viszik akik a kezdetektől? Persze cserélődnek emberek. De a lényeg maradt a szellemiség. Ha azok mint a Bionál elmennek, mint Ray meg Greg már csak a név marad. De legyen igazad. Nem vagyok olyan jó véleménnyel a rt. igazgató tanácsról. Persze fontosak. De őket kicsit se érdekli miből lesz a pénzük. Az minket érdekel. De világ választ minket el :) Végül is jól van ez így. Van néhány közös pont. Nem sok de az is elég.
"Apro kis dolgok ezek, de megis hianyoznak igy 2020-ban - bar a hianyatol nem megyunk a falnak, nyilvan."
Pont így gondolom én is. Én kb. biztos voltam benne hogy ezek amiket írtál alapból benne lesznek a játékban. Amíg nem fogynak el a küldetések addig abszolút nem hiányoznak, de az eljövendő DLC-kben remélhetőleg pótolnak ilyen fícsöröket. Néhány minigame, egy kis autótuning, fodrász, plasztikai sebész, megvásárolható kecók. Azok alapján amit eddig láttam a gameből kb. könnyed ujjgyakorlat lenne a fejlesztőknek.
Olvasni kellene cikkeket. Mar az elso nap visszahozta a marketing es a gyartasi koltseget, akkorat taroltak, hogy a fal adta a masikat. A reszvenyek persze sullyednek, a perek is indulnak, az biztos, hogy szokatlanul nagy szarban van a CDPR, de tul fogja elni es nyugodtan dolgoznak tovabb, max a CEO meg egy-ket vezeto lemond aztan csokolom. Az egyszeri gamer memoriaja mint az aranyhale, a piac meg mindig az aktualis allapotokra reagal, vagyis ha rendberakjak a ps4 es xb1 verzio (ha tudjak), akkor nem lesz gond.
Azt azért számoljuk, úgy mindenkinek aki követi ezt. És tudja mit jelent a részvénytársaság. Nagy eséllyel amiről olvasunk az nem marad következmények nélkül! Fejek fognak hullani. Nem tudom itt a pcsek közül mennyien vették meg de 50% az szerintem jó és ez már lassan nemzetközi standard lesz. Komoly kérdés mekkora profit várható. A konzol kudarc után. Az igazgató tanács fejeket fog követelni. Mert messze az új konzolos igazi verzió , mint olvastuk. Minden dlc minden jövőbe tett ígéret pénz befektetést jelent. Megkockáztatom ez lesz az utolsó pc-s main projekt. Minden kétséges most, lehet. :) Nem tudhatjuk. Minden támogatásra szükségük lesz talán.
A launch trailerben volt egy titkos uzenet, abban azt irtak - igaz, akkor meg nem szakadt a nyakukba az a szarcunami, amiben jelenleg ulnek a regi konzolok miatt, igy ez csuszhat is akar -, hogy 2021 elejen mar erkezik is az elso ingyenes DLC.
Nekem is ez jutott eszembe. Nem emlékszem, hogy a Witcher 3 esetében mikor jelentették be, hogy lesz 16 ingyenes DLC. Csodálom, hogy a CP esetében még nem említettek semmit. Itt is lehet, hogy lesz pár, csak még nem jelentették be őket. El tudom képzelni, hogy ha itt is lesznek ingyenesek, akkor az egyik köztük fodrász lesz. Esetleg pár új haj is mellé. A Witcher 3 esetében is volt jó pár kozmetikai DLC a 16-ból.
Ere nincsenek, emlékszem talán te is mekkora Conan rajongók voltunk. Tényleg jó volt egy időben. De ez. Huh nem is tudom. Nem a képek mikor fényképészkednek meg teszik fel. Pl most fogtam fel akivel nyomulok azon vérdíj van nézem is :D Talán "egy másik életben" rá vadászok de most :) Csak a corpo a lényeg a profi munka :) Meg kell csinálni az akciót :) Sztori meg.Mikor nézed Cirit a haldoklót, ahogy kiszáll az élet belőle. Meg a történetet amit írnak, írtak. Na igen ők a master level. És ezt még van hova fokozni. Nem fokozni kapsz egy élő lélegző világot. Mikor már nem csak a történet van, mikor megmutatják képesek arra amire a Bio volt. De az van képesek olyanra amire senki más...és ezt napról napra még egy bugos játékban is. Mi lesz itt 2 év múlva? :)
Jah.. meg a fodrász.. :( hátha bekerül egy dlcvel.. A nomád csaj is tetszik de mivel női karit csináltam nem lehet vele interactolni.. xxx -ben :D ezt sajnáltam mert amúgy bejött nagyon... Nagyon jó stílusú párbeszédek és személyiségek vannak a játékban. Némelyiknél alig vártam már hogy hívjon hogy beszélgessünk.
Igen, a transmog nagyon hianyzik, manapsag mar szinte fajo pont, ha hianyzik egy-egy jatekbol. Emellett nekem hianyzik, hogy a tarsakkal lehessen tobb idot eltolteni, bandazni, dumalni, stb. a sztorin kivul is, akar ugy is, hogy mondjuk egy kozponti helyszinen, barban, kocsmaban stb varakoznak, vagy akar a lakasban. Apropo apartman, azt is lehetett volna kreativva tenni, fejlesztesi lehetosegekkel, esetleg tobb helyszinen ujabbat venni, stb. - vagyis adni hozza valami erteket, nem csak annyi, hogy itt egy agy meg egy stash es csokolom. Egy garazs elfert volna, benne a begyujtott verdaknak.
Apro kis dolgok ezek, de megis hianyoznak igy 2020-ban - bar a hianyatol nem megyunk a falnak, nyilvan.
amúgy valaki játszott ezer évvel az Omikron Nomad Soullal ? kb az a hangulat jön vissza ezer évről (a bejárható és lenyűgöző város, rengetek ember az utcán, és hogy az egész csak egy kirakat, bár ott legalább le lehetett játszani a holo-kazikat, nem úgy mint itt a braindance cuccokat.. azért erre a három szájú élvezetre kiváncsi lennék )
mert különben rájönnénk milyen kevés és ismétlődő a side quest felhozatal (mert azt nem nevezem új questnek, hogy más nevű és hátterű egyént kell megint kimenteni egy szobából).
de legalább ami normális quest van, az legalább tartalmas és hosszú Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2020.12.14. 19:38:10
Nekem csak ilyen apró bajaim vannak a játékkal. A lentebb leírtak mellett pl. az, h a megvásárolható autók küldetéskét megjelennek a journalban valamint a mapon is. Nem akarom elhinni, h nem volt erre jobb megoldás. :D Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2020.12.14. 19:33:26
Nekem nagyon tetszett az AC Odyssey-ben az a megoldás, h meg tudod változtatni bármelyik ruhaneműd kinézetét egy másikéra, miközben az első statjai megmaradnak. Valamint a Valhallában az, hogy bármelyik slotban levő ruhaneműre kiválaszthatod, h látszon-e vagy sem. Nagyon jó lenne ebbe is ez a két megoldás. Vagy legalább fejfedő elrejtése. Annak azért egy modern RPG-ben alapnak kéne lennie.
Nézem a ruhákat ingame, de pl. bár tele volt minden video korábban, minden picsán volt, stockingst ingame mintha nem lehetne venni egyik boltban se. Lootolni? Alig van értelmes ruci.
Geforce Now-al szarakodtam azt közbe kiderült hogy a gépemen jobban megy:D
Levettem a Volumetric Cloud/Volumetric Fog párost, mert túl sokat nem oszt, nem szoroz, cserébe megeszi a kártyát. Így 1080p-ben RTX ON/DLSS ON 60fps-t stabilan tartok egy 2070 Superrel, belvárosban is. Nem tudom mit sírnak az emberek PC-n. Oda kell figyelni a beállításokra és kész. A preseteket el kell felejteni.
Tegnap egész este ezt csináltam. Tényleg abból állt az egész játékom, hogy beültem a kocsiba, na mondom megyek Jackiehez (még itt tartok). Aztán mentem két saroknyit és láttam a közelben a térképen egy rendőrségi akciót, vagy megint két sarokkal odébb bandaháborút, vagy csempészeket, stb. így aztán ki a kocsiból, irány a balhé, nézzük meg mizújság, loot, xp, hullatakarítás (a zsaruk nem szeretik, akkor sem, ha bőnözőt vágtam haza), majd vissza kocsiba, 10 sec múlva hopp az mi, ki a kocsiból, stb. Közben a telefonon is egyfolytában nyaggattak, hogy ezt is le kellene vadászni, meg azt is, stb.
4 órával később logout előtt éppen hogy elértem Jackihez... :)
A puszta meg a farm se kicsi. Igen a GTA5 óta nem tudok már én se elnavigálni térkép nélkül pedig előtte ment mert nem voltak nagy városok, engem Hong Kongra emlékeztet Night City
Az elején kételkedtem benne hogy nem lesz ez egy túl nagy map, de most hogy pár napja motorozok rajta fel-alá le vagyok döbbenve. Lehet hogy négyzetkilométerre vannak ettől nagyobb játékterek de mivel ez jórészt beépített terület óriásinak érződik. Embertelen meló lehetett ezt így megtervezni, összerakni. Baromira élvezem csak magát a céltalan csavargást, felfedezést is. Tényleg mint amikor nyaral az ember és lődörög egy idegen nagyvárosban. Lehet hogy akkor is elszórakoznék ha egyetlen küldetés sem lenne a játékban. :D
Deadly Weapon:
Mindkettőnket az utca nevelt fel, csak a street kidet a Váci utca, engem meg az M7-es. :) Joh, engem a sztráda nevelt fel. Most jó?
> "Nomádként ezt kikérem magamnak, engem az utca nevelt fel."
Street Kidként meg a pusztát jártad, mi? :D Valami hibrid születhetett nálad, elvált Nomád és Street Kid szülők gyereke, aki egyik nyarat az aluljárók tövében a városban, a másik nyarat meg kint a semmiben tölthette...
A csítelést általában titokban használjuk, nem reklámozzuk, mert köztudott hogy a játékosok 90%-nak csak felcseszed az agyát vele. Használd egészséggel, de nem akarunk róla tudni. Így a béke is megmarad.
Jaj má, csináltam egy vadnyugati nomádtekit. Általános erőnlét, ökölharc, pisztoly és teki képességeket adtam neki alapból. Nézd, ez egy kb. 25-30 éves faszi, azért csak csinált valamit az életben idáig. Nekem ne adják elő, hogy nulla darab skillje van, de amint feltör 3 zárat, már lesz is egy skillje. Eszerint idáig egész életében nem csinált semmit. Nomádként ezt kikérem magamnak, engem az utca nevelt fel. Bemegyek a városbéli puhányok közé, aztán rendet rakok. Be vannak szarva, hogy mi van ha vége a városuknak. Hát engem nem érdekel, én a sivatag gyermeke vagyok. :P
Ilyen ez mikor szint alatt próbálkozol. Van hogy lehetséges, csak nehéz. Választás kérdése "grindelsz", questeket csinálsz, alszol és visszamész később. Minden döntés kérdése. Nyilván ilyenkor a loot sokat ér ha nincs szinthez kötve mikortól használhatod :)
Aztan sikerult vagy huszadjara lenyomni a boss-t, folyamatosan healeltem magam, meg futkaroztam mint a hulye gyerek. A widow maker tech puskt hasznaltam, fejbelottem joparszor, de ez a retek meg vissza is healeli magat, szoval nehez volt, na.Ps.: a hekkeles nem ert semmit ellene
Asszem újra kezdem a játékot. Hagyom ezt a pöcsöscsaj vonalat, mer most azonosulni akarok a karakterrel, és nem igazán megy, amikor a vörös körmeivel kapálózik, szóval most csinálok egy keletről érkező nomádot, egy olyan de olyan nomádot, egy olyat hogy... (persze nem lesz félisten, azér nem ölöm meg a játékot). Bele akarom venni a tech képességeket is a repertoárba, szóval egy tűzfegyveres hekkerteki, lopakodóizé lesz, közepes szintre fejlesztve. Ez a terv. :D
caps lock - neem, bőven hagyok fejlődési lehetőséget. De lássuk be a játékban nem kezdőként vágunk bele. Bármelyik életutat választjuk, van előélete a karakternek, sőt többet tud a játék világáról a karakter, mint a gamer. Sokszor van az, hogy párbeszédeknél olyasmiről beszél a karakter, amit mi nem is tudunk. :D Tehát ebbe belefér egy kis fejlesztés.
Szerintem ez olyan mintha erőszakot tennél a játékon, hisz épp az az RPG lényege hogy lassan építkezel, egy névtelen senkiből válsz a végére legendává. Ebbe pedig munkát KELL fektetni. A játék mindent megad a fejlődéshez, elborítják a mapot a tennivalók. Én most a sáskapengékre gyűjtök - addig is katanával szeletelek - de egy percig nem unatkozom hiszen a küldik nagyon jók és az eszköztáram már most is elég nagy hogy a legtöbb helyzetből kivágjam magam. Nem kell csalni, csak hagyni hogy vezessen a maga tempójában. Utoljára szerkesztette: caps lock, 2020.12.14. 10:52:41
Alapvetően ha very hard kategória és közelharcos vagy akkor kevés a szinted, felszerelésed. Lehet próbálkozni messziről. De úgy tapasztaltam a közelharcost nagyon nehéz messziről elintézni. Amit mostanában tesztelgetek az egy cyber cucc egy olyan kiegészítő modult találtam ami nem non-lethal volt. És azzal messziről szedegetem le a népeket ha olyan a dolog. Boss szint ellen persze valószínű nem elég.
Valaki lenyomta mar az Odo nevu boss-t ? (hardon) Engem 210-es eleterobol egy kardcsapassal megol, a billentyuzetem meg mar recseg-ropog
Az is egy lehetőség bekacsolod a hacker nézetett és gyalogolsz. Például ha így nyitsz ki egy sima ajtót kapsz 88xp és javul a skill is. Persze időnként meg kell állni mert nem látod a minimapot. Csekkolod az irányt és gyalogolsz tovább egy feelingje is van, hiszen a látásod már rég nem normál hanem olyan mint a hacker nézet.
Én eddig egy vasat vettem, teljesült az a küldi, verda lehívható de egyéb küldit nem adott. Spúr voltam és inkább a karakterfejlesztésre vertem el a pénzem, mert verda van már 3 ami küldiből lett.
attól kérdezném, aki már tart is valahol a játékban: vannak már kontaktjaim a város különböző részeiről (fixerek), akik folyamatosan dobálják a megvehető kocsikat. Ezeknek lesz több szerepük is, mellékküldetéseket adnak, érdemes lesz vissza-vissza térni hozzájuk, vagy ennyit tudnak csak?
Lehet jobban is jártál én kitakarítottam azon térkép ?-jeles küldijeit amit a title screenes események után kapunk és hát van pár húzósabb meg sem tudnád csinálni ha pl harcosra fejlesztettél mert tele van vörös koponyás szinted feletti alakokkal a helyszín ahol küldizni kellene, persze lopakodva meg lehet csinálni, de nem olyan lazán lapakodva ám, mivel hátulról nem tudod őket hatástalanítani mert akkor csak leleplezed magad, max annyi maradt hogy hackeléssel eltereled őket, vagy a dupla ugrással nagyon jó ritmusban elugrálsz amerre kell esetleg precízen átfutsz közöttük amikor esély nyílik rá. Egész jó kihívás pár közülük így. Sőt még sztori szempontból is van pár értékelhető közülük de azért 80% grind 20% sztori, élmény.
Kicsit több, mint 27 óra. Igen, főleg a melókat hanyagoltam. Fő sztori + fontosabb szereplők küldijeit csináltam, és pár plusz melót. Mert amúgy sose fogyna el annyi tennivaló van :D Így elsőre ez pont jó is volt, most már nyugisan tolom majd, de kiváncsi voltam, hogy hova fut ki. :)