Nem a verekedés miatt nekem a világ legjobb játéka sem ér pénzben többet. Mert minek fizessek érte 60$-t ha később 5-ért szórják majd vagy bundleba az emberhez vágják? Tudok várni....
Ez a Braindance hasonló mint az Arkham Knight nyomozós szkennere. Bár ott csak egyszer, az Orákulum elrablásánál kellett használni, itt viszont fontos része lesz a játékmenetnek. Nekem bejön.
Hát megnéztem ezeket a gameplay videókat, de nem estem hasra tőlük.Tele van az egész kijelző mindenféle adattal, amitől jóformán nem látni a környezetet. folyamatosan ott a térkép és még a rendes részen is a szádba rágják, hogy hova kell menni és mit kell csinálni. A jobb alsó sarokban mi olyan fontos része lesz a játéknak , hogy a tőzsdei árfolyamoknak ott kell lennie?Pár érdekes animáció is volt, a lépcsőn lefelé sétálás és a karakter fordulása. Meg arról volt szó, hogy mindent FPS nézetben csinálják erre a kocsi vezetés meg külső nézet. Apropó kocsi, hát úgy néz ki itt is elfelejthetjük a fizikát, mert a kocsi megint nem ismeri , a kanyarodás és az úttól ugratás az megy ,de nem a fizikának megfelelően.
kitalálom, megvárod míg 5 euro lesz és akkor veszed meg mert annyit ér a verekedős jelenet miatt :D
Vén szarok vagyunk már... Bakker... most nézem, hogy annyi idő amennyit az SG-n (annó superwarez, márha jól emlékszem) töltöttünk felnőtt egy generáció... súlyos.
14 perc gameplay kommentár nélkül. Igazából semmi igazán új. Mármint az első fele ugyanaz, amit láttunk a Night City Wire alatt, csak itt a játék hangja hallatszik. A második fele meg a braindance, ami már a streamben is kommentár nélkül volt.
Pedig a 18 év ittlétem alatt tonnányi jó gamet mondtam már.De ami szar az megmarad benned mert neked ezek a szarok a mindened és belehalsz mert más ezeket nem ajnározza. Ez pl már most nem 10/10 az elbaszott indie zs szintű verekedés miatt
Jogos. Inkább szólt ez annak, h soha egy pozitív véleményt nem olvastam egy játékkal kapcsolatban sem grebbertől. Nem az, h nincs neki. Gondolom, h van. Csak mindig a negatívakat osztja meg és lefárasztja az agyamat.
Amit hiányolok, amit egyik videóban mondtak, h nem lehet az arcon, testen részeket megfogni és húzgálva változtatni őket. Szóval mint mondjuk a legtöbb modern MMO-ban vagy az újabb Sims játékokban. Habár szerintem még így is össze lehet majd hozni tetszetős karaktert.
A verekedős animáció kb valami vicc..oda már nem jutott pénz
Detto, ott ereztem picit, hogy erdekes meg minden, mas jatekban is mukodott az ilyen holo/rewind megoldas, de itt remelem csak opcionalis lesz, igy kedv/hangulat szerint hasznalhato. De, azt mondtak, hogy szerves resze lesz a jatekmenetnek, igy muszaj lesz hangulatot csinalni hozza :)
Kínában hogyan akarják eladni azzal,hogy nem lesz benne férfi+nő hagyományos értelemben és az a rengeteg genitália testreszabás meg LMBTQXYZ? Az kurvaélet,hogy a kínai komcsi párt nem fogja engedni
A full lineális azt is jelenti, hogy erősen történetközpontú fps, amitől meg olyan, mintha egy film főszereplője lennél. A történet vonalvezetése emeli az fps-ek fölé, konkrétan ennyire jó sztorija szerintem nincs másik fps-nek.
Újszerű dolgok meg például a kütyüzés, hogy volt órád, hogy volt kézi áramtermelőd a lámpához meg éjjellátóhoz. Az ahogy a külső területen maszkban kellett rohangálni, és ha nem siettél, nem élted túl. Vagy ahogy oda kellett figyelni mire költöd a pénzedet (töltényedet), mert ha elszórtad, később nem vehetted meg a jobb páncélt. Végig koncentrálni kellett, mert nem lehetett ellövöldöznöd a töltényeket, tervezni kellett, voksolni kellett fegyverek mellett, és aztán nem volt visszaút, mivel elköltötted a pénzedet, amid volt, az maradt meg. Kicsit olyan hardcore rétegjáték feelingje is volt, hogy az garantált volt, hogy az első végigjátszást azt csak úgy átbukdácsolja az ember. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.20. 12:53:01
Atomszférán és szép grafikán kívül nekem semmit nem adott.
*Full lineáris és kb. varázslónak kell lenni a jó befejezéshez. *A játékmenet annyira primitív volt, hogy kb. a Doom 1 szintjén éreztem magam.
Megnéztem a 2. részt is, hátha. Sajnos nem. Csak azért vettem meg, mert ajnározták és asszem -50% vagy 66% sale volt. Annyit meg is ért kb. Nekem nagyon nem jött be. Ez kevés. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.20. 12:36:44
A Metro 2033 számomra zseniális játék volt (a maga idejében). Nem időt álló játék, de akkoriban nagyot ütött, szerintem mert abba nagyon sokat beleraktak a fejlesztők, kicsit olyan feelingje volt, mint a Witcher 1-nek, hogy ami izgalmas, újszerű, kísérletezős dolog volt, azt elsütötték ezekben az első epizódokban, és működött is, viszont a későbbi játékokban már ennek egy vizezett formáját látjuk. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.06.20. 12:36:00
Szerintem ki kell próbálni ezeket a játékokat. Ami érdekel, azt nincs az az isten, hogy előbb-utóbb ki ne próbáljam. Sok csalódásom van nekem is, pl. Metro Exodus volt egy komolyabb, mikor ráéreztem a szürke koncepcióra valahol a sivatagos epizód elején, és egyszer csak abbahagytam. Nálam nem a játékidő túlhazudása a válóok, mert az csak marketingfogás, attól még bőven lehet érdekes a játék, hogy a Pistike nem azt az infót kapja, hogy 20 órás a játék, hanem azt, hogy 100.:D Mostanában az egyedi játékmenetek izgatnak, mikor valaki mer kilépni a trendekből, tesz egy kísérletet, és szeretem megnézni hogyan sikerül. Kojima kísérlete is ilyesmi, és szeretném megnézni, hogy működik vagy sem a számomra. Lehet hogy nem fog, és igazat adok neked. De ki kell próbáljam.
Igen, kinek mi jön be. Csak a DOS 150 órás szivatása után bennem most ért meg. Ha valaki azt adja selling pointként ezentúl, hogy 60-100 óra játék, akkor ignore.
A Witcher III-at leszámítva eddig semminél nem jelentette a tartós élményt. A FO: NV-t egy ponton hirtelen nagyon meguntam és gyorsan letudtam a végét, de az még úgy hozta a 100 órát.
Ennél a kritikánál halomnyi ellenvélemény fogalmazódott meg, ami teljes egészében ignorálja nálam a kritikát. Egy posztapok világbeli utazás váratlan eseményekkel, kihívásokkal, útakadájokkal tarkítva engem érdekel. Az utazás része nem alibizés, hanem az maga a játék. Nincsenek benne alibi tevékenységek tudtommal (mint az Assassin és számos játékban a bizbaszok gyűjtögetése). Ha erre a koncepcióra vevő vagy, akkor tetszeni fog, ha nem vagy, akkor meg nem. Számos olyan játék van, amiben maga az utazás a játék, pl. flight szimulátor, kamionszimuláor (most jött ki a Snowrunner például), hajószimulátor, hegymászós játék, és ilyesmik. Ezeknek mind megvan a rajongótábora, szóval nem mondhatjuk, hogy kizárólag az intenzív játékélmény lehet szórakoztató.
Nekem F1 után tényleg semmi új. Azt se terveztem megvenni egyből, de a TW Troy kiesett a játékból, így az F1-t veszem meg. Death Strandolás viccnek is rossz, BG3 engem elvesztett, hogy inkább DOS és még Early Acces is (gondolom anyagi okok), Mafia remaster meg egyelőre nem érint. Így nekem pont jó lett volna a szeptemberi CP2077. De ez van :D
OFF Metascore 72 a userek által = középszerű felett egy picivel és ezt kb. Kojima fanok húzták fel.
A RDR2 is így járt, túl sok embertől hallottam azt, hogy szép lovaglás szmulátor és a játékidő, a VALÓDI játékidő túl kevés.
Én úgy vagyok vele, hogy nekem nem 150 órás játékot adjanak el, amit mesterséges marhaságokkal nyújtanak el. Legyen 30 óra, de ne alibizés legyen. Erre számomra ütős példa volt a Dying Light. Nem elnyújtott, kellően open world, de nem bassza el ez időmet.
Nincs erőm arra, hogy 3-4 hónap alatt toljak ki egy címet 100-150 óra játékkal, majd csalódjak egy hatalmasat. Rajtad a szemem DOS 2...
ON Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.19. 15:50:04
Én is ezen gondolkodtam hogy kb 3/4-ed év elmúlik valami normális pc megjelenés nélkül. Az F1 engem is érdekel, de mi van abban is max 2-3 szezon aztán számomra unalmas lesz valszeg, jön még project cars, de utána tényleg augusztusig semmi mikor a Horizon meg a Mafia érdekes lesz, de akkor azzal kb ki kell húzni megint 3 hónapot a Cyberpunkig és év végén meg belefulladunk a nagyobb címekbe. Jobban örülnék én is ha szépen el lenne osztva.
Én azért nem örülök, mert így egy kupacban jön - elvileg - a CP2077, AC Valhalla, WoW SL, és nem tudok szabira menni ott :D Addig meg a júliusi F1-et leszámítva uborka szezon nekem.
"Amikor ezeket a sorokat írjuk, a Cyberpunk 2077 mind tartalom, mind játékmenet tekintetében kész, így a küldetések, az átvezetők, a skillek és a felszerelések; az összes kaland, amit Night City ígér, ott van már. De amikor ennyi kontent és komplex rendszer szövődik egymásba, módszeresen végig kell mennünk mindenen, ki kell egyensúlyoznunk a mechanikákat és kijavítanunk a hibákat. Egy hatalmas világ rengeteg polírozást igényel, és pontosan ezzel töltjük majd ezt az extra időt."
Ha emlékeztek a W3-ra? dettó ugyanez volt a szitú...és igy utólag megérte várni.
Hú, jó rég nem néztem meg a DONTNOD-ot. Sajnos amit a Lis2 és a Vampry-ról hallottam eddig... ...kihagytam őket.
PC játékosként nekem az kimarad, de legalább jön a Horizon Zero Dawn valamikor nyár vége előtt. Death Stranding is egy hónap múlva. Aztán még érdekelnek a Life is Stranget jegyző Dontnod új játékai is, a Twin Mirror és a Tell Me Why.
Egy jó játékért megéri várni, rohadt közhelyes az igaz, de nem is ezzel van a baj hanem azzal hogy állandóan elhúzzák az orrunk előtt a mézesmadzagot aztán túrót kapunk a fülünkbe. Inkább ne mondjanak semmit, csak ha már TÉNYLEG biztosra tudják mi merre hány méter. Az új dátumnak nagyon remélem hogy nincs köze a genváltáshoz, mert ha nekiállnak egy ismeretlen hardver ismeretlen buktatóira portolni, akkor nem fognak év végére se elvégezni.
En tisztaban vagyok vele, es valahol ezert is rohogok magamban mindig akkor, amikor a fohosno cserejerol van szo, hiszen egy, ugyis krealsz egy ujat, ketto, fps gameplay mod miatt ritkan fogod latni :)
En arra celoztam, hogy egy het mulva itt a NCW, utana vege az NDA-nak es jonnek az early previewk, igy aztan kiderul, hogy a homo- es transzfoboknak lesz e igazuk, vagy esetleg a "masik" oldalnak. Vagy igy, vagy ugy, meglatjuk.
Az biztos, hogy a holiday season elott nov19 talan az utolso idopontok egyike, amikor meg lehet jelenni, mert lesz par het utana az elso hetek patch es fixeire, utana mar nehezebben menne januarig.
Ez sajnos nem igaz, de transz karakter tényleg nincs benne. Vagy legalábbis kimondottan transz karakter. De nem is ez volt a baj vele. Mindenesetre meglátjuk majd a végleges cuccot: holnap este kezdek hozzá.
Csak megvárják a nextgen-t. Nincs nyitócím se a Sony-nál, se a Pihénél. És ők diktálnak. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2020.06.18. 19:10:05
Éééés. Unfav.
/Off Ha a TLU2-re írod, akkor eléggé elvagy tévedve, már az egész ending etc fent van a youtubeon, minden igaz ami a leakben volt. /On Ugyan ez játszódik le most a Cyberpunknál is, attól hogy homokba dugják az emberek a fejüket, még nem normális, hogy kamu indok miatt ronda nőre cserélik a szép női karaktert.. a többi dologról nem is beszélve.
Nem tudom, h ez hogy jön ide és a TLOU 2-ben egyébként sem szerepel transz karakter. A témát meg sztem hanyagoljuk, mielőtt 1: elmegy off-ba, 2: tlou 2 spoilerfesztivál lesz a topic.
Kezd eléggé redflag lenni a játék. Remélem nincs köze a Trans of Us 2 fogadtatásához, bár az alapján hogy átrakták a főhős csaj kinézetét, nem fogadnék rá hogy minden okés lesz a játékkal.
Nem akarok vészmadár lenni, de remélem, h nem azért van ennyi halasztás, mert nem tudnak egy konzisztensen élvezetes játékmenetet összekalapálni. Jelentősen különbözik a Witcher játékoktól és a sok különböző build és ebből fakadó rengeteg lehetőség, ahogy a játékot játszani lehet (lopakodás, hackelés, közelharc, lőfegyverek, 0 öléses végigjátszás). Ne legyen igazam és gondoljak majd vissza erre a hozzászólásra, h mekkora hülyeséget írtam.
A W3-ból indulok ki. Az szokott lenni a standard, hogy a korábbi években E3-on bemutatott promó és a végeredmény között nem felfelé szokott lenni az eltérés.
Nem ertek hozza, az nyilvanvalo, DE, ha en csinalnam/en dontenek, akkor en fele lonek a dolgoknak, vagyis a kovetkezo generacio kepessegeit celoznam be es azt skalaznam le aztan a jelenlegi teljesitmenyere, igy mind a ket piac jol jar, feltetelezve, hogy a downgrade is minosegi munka, ami szerintem boritekolhato a CDPR eseteben.
Módosítások az oké. Én nagyon örülnek pl. egy 3rd person módnak, mint a Witcherben, de megértem, ha nem lesz ilyen. Látványban viszont nem gondolom, hogy sokat lehetne fejleszteni ahhoz képest, amit 2018-ban láttunk. Már az is közel lehetetlen, hogy ilyen szinten elfusson majd a mostani generációs konzolokon. Gameplay módosítások az oké, átdolgozott gunplay stb, de grafikai upgrade? Utoljára szerkesztette: lwb, 2020.06.11. 09:38:05
> Szerintem amit 2018-ban kiadtak, azon nincs mit fejleszteni. Olyan lesz, csak nyilván befejezték hozzá a játékot.
Vagy nem? Nyilvan nem lesz belőle kartyajatek, vagy real time strategia, igy az alapkoncepcio maradt, de az emlitett interjuban is elhangzott, hogy az E3-as gameplay video ota rengeteg mindent atdolgoztak, kivettek, betettek, vagy aktivan fejlesztettek (lasd gunplay combat), stb.
Azt biztosra veszem en is, hogy mai atlagos gamer konfigon siman fog futni es hogy remekul skalazhato lesz a jatek - a REDEngine altalaban ezt megoldja, mar a W3 is futott szinte minden gepen, csak be kellett loni a lehetosegeknek megfeleloen. 2080 ti kartyaval boritekolhato a vizualis orgia :)
Szerintem amit 2018-ban kiadtak, azon nincs mit fejleszteni. Olyan lesz, csak nyilván befejezték hozzá a játékot. Látványban kizárt, hogy fejlődött volna. Hová? Minek? A Crysis óta megtanulta a játékipar, hogy semmi értelme olyan játékot kiadni, amit senki nem tud futtatni a gépén. Amit láttál, az így is tökéletesen szép. Inkább downgrade lesz, hogy a mostani konzolgeneráción is menjen, nem upgrade. Senki nem gyárt játékot 2080 Ti minimum konfigra, a célközönség 2-3%-ának. (mondom úgy, hogy nekem 2080 Ti-m van, szóval nem savanyú a szőlő meg egyéb baromság)
Ja, csak nagyon várja már az ember, két év óta nem láttunk tényleges játékmenetet, nem számítva azt a 15 perces összevágott anyagot. Jó lenne tudni mennyit fejlődött azóta látványban, harcrendszerben, járművezetés, stb. Egy gépigény is érik már.
A Sony is csúsztatott, mivel eredetileg múlt csütörtökön lett volna a bemutatója. A CDPR pedig ezzel jól jár, h így nem ugyanarra a napra esik a övéké, mint a Sonyé.