Kiadhatnák őszre, de ha mégis 2020 tavasz lesz belőle az sem hatalmas probléma, lehet kicsit halasztani a Ryzen 3000 konfig építését. Annyit pedig csak nem halasztanak hogy még a 2020-as E3-on is ott legyen...az már-már Duke Nukem Forever kategória lenne. :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.03.07. 19:16:17
E3-ra viszik, az előtt tuti nem jön, azt meg kétlem, hogy év végén adnák ki... a Cyberpunk 2020 szerepjátékra épül a dolog, hülyék lennének kiadni 2019 év végén.. akkor már csiszolgatják még pár hónapot, és stílusosan 2020 a megjelenés..
szvsz ha még idén jön, akkor Augusztus - Szeptember amire tippelek, utána már csak jövőre..
Nohát, arról még csak nem is hallottam, hogy készül. Kösz a tippet, ideje utánanéznem :)
Én imádom a cyberpunkot, és kevés a minőségi videojáték, film vagy akár könyv ebben a popkultúrában. Legalábbis manapság. És mivel ez ráadásul még szerepjáték is, duplán nagy a hype. Na meg a 48 perces gameplay-t is többször megnéztem, és még mindig nem találtam benne semmi kifogásolhatót. Oké, ez most akciójáték is valamennyire, de nekem kimondottan tetszik ez a felpörgetett játékmenet. (Bár szerettem volna többet látni a szerepjátékos elemekből.) Amúgy egy apró félelmem még van a megjelenési idővel kapcsolatban: Nekem nincs jó PC-m, PS4 Prón játszom, és bár a jelenlegi konzolgenerációra jelentették be a fejlesztők; ha jövőre jelenik meg, az már simán lehet PS5. Márpedig a konzolváltással én még várni akarok, mert az első kiadásokkal általában gond szokott lenni, és 1-2 évre rá jön a ráncfelvarrás. :D Utoljára szerkesztette: csgj, 2019.03.01. 10:13:37
Én meglepődnék, ha idén jönne. Szerintem jövő nyár-ősz az esélyes.
Azért az év vége még talán belefér. November, december simán lehetséges, ha az E3-on megadják a megjelenési dátumot. Tudom, jobb, ha csiszolnak rajta, a "késői" megjelenés sosem baj, de sajnos régen nem érzett hype dübörög bennem miatta. :D Nem is rémlik, mikor vártam utoljára ennyire egy videojátékot. Felnőtt ember létemre meglepően nagy a várakozás. :D
Hat, ezen meglepodtem, oszinten. Meg mertem volna kockaztatni azt, hogy ennel trivialisabb dolog jelenleg nincs a piacon. De ezek szerint megsem, sorry, tevedtem, a cikk hianypotlonak tekintheto. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.02.11. 09:16:36
Egyébként ha gog ha nem gog simán kiadhatják epic storeba is a steam mellett.. Mivel kisebb a sarc ott is minden egyes eladás a steames bevétele felett lenne.. Az más kérdés hogy 100 emberből 100 steamen venné majd :)
Nekem eddig fogalmam sem volt, hogy a CDPR-é a GoG. Akkor gondolom ezért volt annyira olcsó rajta.
Egyetértenék, de mgésem, mert az emberek -vagy gyerekek-, jelentős részének az ilyen cikkek nélkül fogalma nem lenne arról, hogy ki üzemelteti valójában a GOG-ot, vagy a Steam-et, vagy az Epyc-et. Ebből viszont megtudja, és akkor már számára is világos lesz, miért volt hülyeség az eredeti felvetés.
Hát mivel napjainkban ez a legfontosabb, hogy Steam vagy Epic Store only, így persze, hogy fontos. Mondjuk én dobozosan veszem majd, mivel magyar feliratos, amit meg GoG-ba kell majd aktiválni :)
Nem az a baj, hogy egy vegtelenul ostoba fasz erre rakerdezett twitteren, hanem az - es ez tokeletes peldaja a mai gamer "ujsagirasnak" -, hogy ebbol valaki cikket irt. Eljen 2019 es az Y (de)generacio! :)
Hallgasd vegig Stokiek podcastjait (iddqd blogon megtalalod checkpoint hivatkozasokat), sok regi arc meselt mar nagyon erdekes sztorit a kezdetekbol es aztan az aranykorszakbol :)
Ez tök jó,én pont beleestem ezekbe :) Az akkori zsurnaliszták szemszöge lehet még jobban érdekelne,ők miként élték meg ezt a forradalmat. Köszi a linket
(lehet eredeti játék klubbingba lett volna a helye :P)
OFF de nem tudom hova tegyem. Kis történelem akik ebben az időben kezdték gyerekként vagy idősebbként azoknak lehet ez egy kincs lesz. Vakondok
Én nem is mondtam ilyet, sőt, jeleztem, hogy pl. a Cities:Skylines is elérhető konzolon, de azt állítom, hogy játszhatatlan és kontrollerrel élvezhetetlen az egész.
Félre értés ne essék, én is úgy gondolom, hogy konzolra nem lehet stratégiát csinálni, pláne nem deep stratégiát. Viszont, azt nem lehet mondani, hogy nincs ilyen konzolon :)
Még az elején a nagy ütközetnél és a sárkánynál is le kellett vennem normálra. És úgy se ment könnyen. Igen nerfelnek mindent sajnos jó lenne válogatni a patchek között főleg a nerfes patchek lehetnének opciósak.
Itt tudni kéne, hogy mikor toltad a 2. részt, mert idővel brutálisan könnyítettek rajta. Én maxra húzva toltam végig és egyetlen főboss volt csak kihívás... Lehet, hogy az EE és egyes mega patch előtt volt kihívás a 2-ben, de 2015-ben az EE-t tolva én nem találtam. A régi csatamezőn az a nagy állat volt nekem túl nehéz, máshol bőven volt poti és elég képesség. Nem kellett töprengeni.
Nem mondanám azonos. A 2 az egy az egyben a regények rendszere volt időlimit a főzetekre, és nem volt mindegy mit használsz maga az elkészítés és az ívás is adta a regényeket. És a leglényegesebb a 2-t hardon és felette még el lehetett rontani. jó pár harcban egyáltalán nem volt mindegy hogyan fejleszteted a karidat. Hogy ez most a kifejezetten nehéz harcrendszernek az ugrálásokkal együtt van jelentősége az kérdés. A 3. már semmilyen szinten nem jelentett kihívást. Fullra le van butítva mint minden más játékban az alchemyvel együtt. Mára már csak a sztori központúságra figyelnek maxon. Nagyon vigyáznak rá véletlenül se legyen nehéz a harcrendszer. Ezt megtanulták a Bethtől. Elég rendesen. Nem Dark Soult várok de komplett rpg-ben igenis van jelentősége az összképnek, aW2-ben kifejezetten imádtam, annak ellenére is hogy az ugra-bugra borzasztó nehéz lett, hogy olyan mintha a könyvet olvasnám minden elemében.
A kettővel már rég játszottam. Most az elsővel játszogatok, (Fallout4, Assetto Corsa, The Crew mellett, és időnként a Crossout is be-befigyel, így sok idő nem jut rá már munka mellett) minden perce élvezet. Nekem ennek a "ritmikus" irányítása jön be leginkább. A másodikéra már tényleg nem emlékszem, lehet, nagyon hasonlít a másodikéra, de bennem valahogy az maradt meg, hogy a harmadik lett a leginkább kontroller barát, még a mozgások kinézete is. Ettől függetlenül az a meglátásom, hogy ez a három játék az, amit kár kihagyni. Vannak-e hibái a játék(ok)nak? Vannak. Van, amivel én magam is nehezen békülök meg? Igen. (Végigjátszottam a hármat, de még mindig csak 99%-ig világos a fejlődési fa, a példa kedvéért) Mégis. Minden forintot, minden percet megért, amit ráfordítottam. Ha a Cyberpunk 2077 csak fele annyira lesz jó, még mindig messze a legjobb játék lesz.
Ebböl most egy szót se értettem...persze lehet azért mert marhára másnapos vagyok. De maradjunk annyibban, hogy nektek nem jött be a witcher, csak sajnálni tudom, ennyi.
Az általam ismert két talán legjobb játéknak kimondottan szar a harcrendszere ezek a Bloodlines és a SH2, mégis olyan felejthetetlen élményt adtak amiért sokszor újra játszottam öket. A harcrendszer egy fontos elem de néha maga a játék olyan jó, hogy ennek gyengesége megbocsátható.
viszont te minősíted azt akinek nem tetszik, akinek nem tetszik az nem minősít téged én nem állítok olyat hogy te bajod hogy időt szánsz egy játékra ami nekem nem tetszik, mert így leírva tökbutaság nem?
Ez érdekes akkor ezek szerint te hater vagy ha én fanboy...most melyik a rosszabb?
De nem akarok én gyözködni senkit az magával tol ki aki kihagyja ezeket a játékokat mert ezek sokkal többek annál mint pusztán egy harcrendszer, szvsz.
Már az első hozzászólásodra is majdnem reagáltam de gondolom hagyom, de most mégis megjegyezném hogy szerintem a 2. és 3. rész harcrendszere szinte ugyan az, egy pár akciót más gombra tettek, máshogy működik a varázslás, bekerült pár mozdulat de nagyjából érzetre ugyan az a két rendszer. Én a harmadik rész után újrakezdtem az egész szériát és így nem telt el sok idő a 3. és 2. rész között azért emlékszem. Az első rendszere meg kifejezetten eltérő az igaz sokan köpködték is emiatt én szerettem mégis, de valahogy nem is sajnáltam mikor nem vitték tovább azt a vonalat, modernebb hatású és jobban is illik a játékhoz ami a másik két részben van. Azt én sem éreztem, hogy a többi játékhoz képest valami bénaság lenne a harc, bár kiemelkedőnek sem lehet épp nevezni de egy közepes-erős átlagot hoz.
ugyanígy voltam én is mint kandurex, mindhárom résznek adtam pár órát, mindhárom részben a harc miatt nem volt kedvem elindítani többet, mentem tovább ezen nem kell bereccsenni, nem kell fanboykodni, senki ellen nem vagyok, nekem nem tetszenek, ennyi történik attól hogy ráugrasz, nem fog neki tetszeni hidd el
Az elsö rész harcrendszere meröben más volt mint a második, harmadik résszé biztos probáltad azt is? Azzal meg vitatkoznék, hogy a Witcher frencsájz hack'Slash alapú RPG mert szerintem sokkal inkább történet központú de ez ízlés dolga végül is.
Ugyan ez nem a The Witcher topik, de nem tudom megállni. Az első rész harcrendszere nekem kifejezetten tetszett. (sajnos az örök fanyalgók miatt változtatni kényszerült a CDPR, Lásd TDU-TDU2 irányítása közti különbséget...) A kettőére megvallom, nem is emlékszem igazán, csak arra, hogy nem tetszett a változtatás miatt. (Ha kifejezetten vacak lett volna, az megmaradt volna.) A háromé pedig KONZOLOS. Ez nem egyenlő a rosszal. szokható minden féle gond nélkül.
Ha valaki azért nem játszik egy játékkal, mert nem tetszik az irányítás első blikkre, az egy autós játéknál elfogadható, annak valóban, az a lelke. De egy RPG-nél... azt kell mondjam, súlyos tévedésben van, aki így gondolja, az én véleményem szerint. Ott a Dragon Age. Első egy jó játék. Második irányítása.... első után OMFG! kategória. és az is marad végig. (Pláne az animációk...) Mégis. maga a játék megért egy végigjátszást, akkor is, ha az elsőnek semmilyen szempontból nem ért a nyomába.
Aki pedig egy The Witcher szintű szériával az irányítás miatt nem játszik, annak csókolom az önéletrajzát...
Mer' mindbe belepróbáltam 3-4-5 óra erejéig.
Egy hack'Slash alapú RPG, a harc kifejezetten fontos eleme. Mindamellett elismerem, hogy a körítés az átlagon felüli volt. De az a súlytalan buziskodás, ami harcként volt előadva,... Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2018.09.02. 13:15:19
Ha mindet kihagytad akkor mi a fenéröl beszélsz egyáltalán? A játékokszive meg véletlenül se a harcrendszer bár már a megfogalmazásod is rossz mert max lelke szokot lenni...
Igen, a kidolgozás az osztályon felüli volt, viszont a játékszíve, akkora egy súlytalan-rupótlan harcrendszer, az összes részben, hogy mindet kihagytam. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2018.09.02. 12:15:52
Anno, leszedtem a The Witcher demóját, és bele is szerettem. Előrendeltem. Annyira tetszett, hogy a második részt, ahogy lehetett, szintén előrendeltem. Na itt ért egy kis csalódás, más lett a játékmechanika. Meg kellett szokni, de összességében kicsit sem bántam meg, hogy megvettem. Aztán jött a harmadik rész. Néztem a videókat, és ... nem tetszett konzolosnak láttam az irányítást, túlságosan. De, adok neki egy esélyt címszóval elsétáltam a magocska nevű virágboltba, egy "tiszteletpéldányért". Olyan 8-10 óra után jött el az az érzés, hogy töröljem, és elszégyelljem magam. Nagyon jó volt az egy. A második is tetszett, elvitte a történet, a változatosság a hátán, azok az apróságok, amik leginkább a változásból fakadtak az első rész után, a játék közepe felé már cseppet sem zavartak. A harmadik kicsit konzolosodott, legfőképp irányítási szempontból. De egyszerűen a világ, a történetek olyanok voltak, amik magával ragadták az embert. Egyszerűen. A legutolsó, eldugott küldetés is olyan, hogy gyakorlatilag egy komplett játékot lehetne írni belőle. Itt már el kell ismerni, hogy a CDPR nem pénzt, hanem JÁTÉKOT akar csinálni. Rájöttek arra, amire a nagy kiadók talán sosem fognak; A minőség adja el a játékot leginkább. Azzal lehet játékos bázist kiépíteni. Én EA, UBI, stb kiadóktól már a virágboltban sem nézegetem a játékokat. Egyszerűen a tárhelyet nem érik meg, amit elfoglalnak. EA lenne a tulaj, a Cyberpunk 2077 már tavaly kijött volna, abban az állapotban, amiben volt akkor.
A videót nézve, ez a világ is a helyén van, nagyon is. A külső "csillogás", egy lepusztult, sötét belsőt rejt ebben a világban. Ez akár metaforaként is felfogható. Ha olyan minőségben alkotják meg a világot, ahogy azt a Witcher 3-ban tették, ha olyan műgonddal tervezték a küldetéseket, ha annyira szerteágazó a történet, (És ebben semmi okom kételkedni) akkor ez ismét egy nagy dobás lesz a cég részéről. Egy biztos. ahogy lehetséges, egy fémdobozost én előrendelek magamnak.
> Nekem a belső terekről meg a designról eléggé a Dredd lepusztult világa jön át.
Nem veletlenul :) A GC-s nemet interjuban el is mondtak, hogy a Dreddbol meritettek ihletet a mega epuleteket illetoen, sot, azokat olyan szinten kidolgoztak, hogy az osszesbe be is lehet majd menni es fel lehet fedezni - lasd azt, ahol peldaul V is lakik. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.09.01. 15:20:06
Miért kéne megszokni valamit ami szar, ha van jó alternatíva is? Kár is tovább ragozni ezt a témát, vannak játékok amik nem valók kvarcjátékra, és kész.
Persze, meg létezik konzolra pl. a Cities:Skylines is, csak próbáld ezt meg élvezettel játszani egy kontrollerrel. Nem lehet, nem erre van kitalálva. Persze, kiadják, mert akkora a konzolpiac, hogy nem hagyhatják ki. A user meg szenvedjen a kontrollerrel, egy alapvetően egér/billre kitalált játékban, hol érdekli ez már a fejlesztőt/kiadót?
Ez kicsit olyan hozzáállás, minrt amikor a linuxosok jöttek annó azzal hogy hát hogyne lenne játék linuxon, ott a tuxracer :) OK van 1-2 stratégiai játék, de ez nem összehasonlítható a PCs felhozatallal. Főleg ha évekkel lemaradva hozzák ki a PCs cuccokat rá...
Én nem vagyok konzol ellenes, vettem is a PChez pl kontrollert, mert bizonyos játékokhoz jobban is illik mint az egér+bill kombó. De valljuk be, survival, stratégiai és MMO téren (engem ezek érdekelnek) a konzolos felhozatal elég szerény - nem arra találták ki.
Sőt, ha ki is jön rá egy egy ilyen játék (pl Ark is van PCn meg konzolon is), általában nem olyan jól játszható esetleg le van maradva a fejlesztésben.
Szóval a konzolnak is megvan a maga helye, meg a PCnek is. Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.08.30. 17:36:18
Tehát olyasmire gondolsz, mint a W2-ben, hogy egy döntésnél elágazik a sztori kétfelé, tehát legalább 2x végigjátszod (legalábbis a mentéstől). A W3-ban csak egy mellékküldetést próbáltam meg többször, az óriásost (nem spoilerezek), én 3 verziót találtam a megoldására, de direkt rákeresve még több jött ki. Ezekre a reakciót ráadásul nem is látod rögtön, lehet órák múlva csapódik le rajtad a döntésed.
Ha ez nem elég jó, akkor sajnos még jó ideig maradjunk az asztali rpg-knél, viszont az pl. számomra megoldhatatlan, mert szétszéledt a világban a társaságunk, tehát marad a "kisebbik rossz", a crpg.