Marciusban majd (Forbes szerint): New patch features: barbershops, a garage, improved AI, transmog system, a complete rebalancing of the loot system, new UI The promised free DLC will be bundled in and includes 4 new weapons, New Game Plus, apartment customization, new gigs
First expansion takes place in Pacifica which is actually quite huge
You walk around and do quests in what is called the "combat zone" The combat zone is being fought over by two new gangs: the Bozos (violent clown psychopaths with a sick sense of humor) and a gang called Slaughterhouse (violent psychopath fascists). Walking around the combat zone feels very inspired by the game STALKER. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.01.03. 14:39:11
Mit kell csinálni, hogy ne lássam a két kezem magam előtt ha nincs benne fegyver? Meg ha van akkor miért tartja mindíg az orra előtt? A fegyvernek csak akkor kéne látszania ha célzok, a kezeimnek, meg ha körmöt vágok. Beragadt valami billentyű, vagy van rá valami beállítás?
Őket is említettem, csak én a technológiától és a kibernetikától való függésüket emeltem ki, hiszen elsődlegesen ezért cyberpunk. A puszta lázadás és a társadalmi normákkal történő szembemenés jellemző a sima punkokra is. Ahhoz nem kell semmilyen "cyber" jelző.
Figyu, ezt most politikai nézetektől függetlenül írtam! Amúgy én is moderátor vagyok már talán több, mint egy évtizede. Tehát az aktuálpolitikától függetlenül írtam! Csak felvetődött bennem, hogy épp ez a kiberpunk lényege, amiről szó esett. :)
Ez a cyber része a fogalomnak, de a tiédből hiányzik a "punk". A cyberpunk azon túl, amit te leírsz, jelenti a lázadást az elnyomó multinacionális tőke ellen is, a konformitás ellen. Jelenti az alkohol-drogmámoros bárokat, a színes fényeket, a hülye frizurákat, ruhákat.
És hogy még ontopicabb legyen: ez egy nagy plusz a CP2077 térfelén. A korábbi cyberpunk (-nak mondott) játékok sokszor hibátlanul hozták a cyber-t, de elfeledkeztek a punkról. JC Denton egy állami ügynök, Jensen egy vállalati katona, majd rendőr. Egyik sem "punk", mindegyik a rendszer része. A CP-ben viszont igazi lázadó vagy, a sztori miatt muszáj is az lenned, Johnny miatt legalább egy picit. Az utcáról mászol a csúcsra és a végén keményen bemutathatsz a hatalomnak.
Nekem a Cyberpunk-ról mindig ez ugrik be, nem holmi IRL emberek. :)
"Felhőkarcoló-erődjeikből multinacionális cégek irányítják a világot, akaratuknak kibernetizált zsoldosok hada szerez érvényt. A lepusztult városi vadon utcáin Booster-bandák gyilkolnak és fosztogatnak, fotómodellé plasztikázott technikusok nyomulnak páncélozott országúti harcosokkal vállvetve a Posztholokauszt innenső oldalán: a legforróbb klubokban, a leglazább bárokban, a legsötétebb sikátorokban. a világ egyetlen szűnni nem akaró mulatozásban tobzódik.... A Jövő még sosem volt ennyire ijesztő.
De Te megváltoztathatod. Mert interface aljzatokat hordasz a csuklódban, fegyvereket a karodban, lézereket a szemedben, bio-chip programok üvöltenek az agyadban. Harcra vagy drótozva, felcuccolva - életveszélyesen élsz ott, ahol csak a legkeményebbek és legvagányabbak maradhatnak életben. Mert CYBERPUNK vagy.
CYBERPUNK: a sötét jövő szerepjátéka. Vállalati bérgyilkosok, heavy-metal hősök és önpusztító konzolcowboyok világa, megspékelve jókora adag élvonalbeli technikával, brutális utcai harcokkal, és sodró lendületű cselekménnyel."
"na az lenne az igazi kiberpunk, nemde? Amikor a hatalom és a nagytőke nemhogy összefonódik, hanem egy és ugyanazzá válik..."
A "cyberpunk" alapvetően a robotika, az információtechnológia és a számítógépek uralta világot jelenti, és az ezzel függésben élő hálózathasználókat, illetve a legkorszerűbb számítógépes technikák rajongóit, ismerőit, valamint a biológiai anyag és a kibernetika összefonódását. Amiről te beszélsz, az az oligarchaság, és már régóta jelen van a társadalomban. Mindenféle történelmi korokban voltak oligarchák, a cyberpunk fogalma viszont egy lehetséges technológiai jövő előképe.
MÁS: Ha Gattyán tényleg komolyan gondolja, és nem csupán egy álcázott stratégiai meállapodásról van szó az ellenzék gyengítésére, és neadj Isten még nyerne is (ami jelenleg nyilván fantasy és sci-fi témakör... :D), na az lenne az igazi kiberpunk, nemde? Amikor a hatalom és a nagytőke nemhogy összefonódik, hanem egy és ugyanazzá válik...
Meg is dobtak, csak elfordultal es eltunt.
Oh, te kis naív :D
Semmi se jött 1 éves évfordulóra? Kicsit azért csalódott vagyok. Legalább egy autóval megdobhattak volna minket...
Jó de az óra-óra az 300k-nál indul, Tissot-al :) És megy a végtelenségig (az ár és az óra is:)) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.12.04. 12:05:16
Számomra az óra mozgó alkatrészeket tartalmaz és fogaskerekekkel működik. Minden egyéb csak bohóckodás.
Hat hja, de anno a "csoda" 7 zenes casio sem kerult akkor annyiba, mint ez most :)
Atyaég...megint a lengyelektől fogunk kvarcórákat vásárolgatni, mint a 80-as években a bosnyák térnél? :D Ott volt ún. "lengyel piac", a sláger termék pedig a kvarcóra volt. :D
Ebben a témakörben akkor már ez ütősebb szerintem: Snake Edition
En egy Cyberpunk GO-val is ellenék. :) A Hitman GO és a Lara Croft GO nyomdokain. Tudom, hogy erre vajmi kevés esély van, csak elméleti síkon. :)
Ma hallottam, hogy elvileg az 1.4 a next gen patch lett volna iden, de a fejlesztok (az also szinten dolgozo melosok) szinte "koveteltek", hogy csusszon at jovore, mert muszaj es mert muszaj. :) Ezert atraktak 2022 Q1-re ezt, akkorra, amikorra terveztek az 1.5-ot, igy a ket patch egyutt erkezik, de tartalmilag egymastol teljesen fuggetlenul, vagyis az 1.5 kvazi a next gen patch ES a gameplay reboot egyszerre. Elobbi kvazi a relaunch a mostani generacion, utobbinal pedig olyasmire kell szamitani, hogy a jelenlegi alapjatekba is erkeznek ujdonsagok, ujabb dontesek, elagazasok es azok a ficsorok, amelyeket anno bejelentettek/igertek, de egy eve kimaradtak, nagy valtozasok lesznek. (A Cyberpunk Online pedig kozben gozerovel keszul, es nagyon eros belso pletyka szerint jon egy Gwen-szeru kartyajatek a Cyberpunk vilagaba is - nem unatkoznak a sracok, de hat ezert vasaroltak studiokat maguknak) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.12.01. 19:43:33
Bár ez utóbbi inkább a mobilos cuccokra jellemző, ott szoktam ilyen rettenet verziószámokat látni build számokkal megsépelve. Szerencsére (vagy épp nem szerencsére) már kijöttem ebből a játékfejlesztősdiből. Királyság volt ez annó, mostmár szerintem csak csalánnal faszverés. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.12.01. 13:33:54
Most is így van sok helyen. A lényege az előző hsz-emnek, hogy nem mindegyik verzió kerül ki a publikumnak. A verziózást egyébként most három fő módon intézik az IT-ban, egyik az oldschool, amit írtál, van a Google féle rolling version (gyakorlatilag lehagyják a major verziószámot, azaz v2.93.11 helyett v93.11, 94.22, stb), valamint a minor+bug+build number, azaz 6.313.99323asd ahol a harmadik tag a builder által generált szám, vagy a verziókezelő (git, svn, stb) merge/commit id. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.12.01. 13:28:07
Oké ide annyi azért tartozik, hogy a W3-nál az 1.32 fölötti peccs számok azok mind a konzolverziók. A számozás folyamatos egészen a félidős konzolpeccsekig, azért maradt ki ott az 1.4. De ugye az 1.5 pc-re is jön elvileg, az nemcsak egy konzol upgrade lesz.
De nem ez a szokásos eljárás. Az hogy az internal verzió az micsoda, az egy dolog, de szerintem a release verzió, az folyamatos. Legalábbis ebben eddig a Witcher 3-nál és a CP2077-nél is következetes volt a CDPR.
Játékfejlesztésben volt (van?) egy olyan rule, hogy jellemzően minél közelebb van a ponthoz a verziószám annál nagyobb a change. 1.00 az alap: 1.01 -> apróbb változások, minor/major bugfixek 1.10 -> critical bugok (blocker ugye elméletileg nem is lehetne), plussz feature update-ek. 2.00 -> engine upgrade vagy engine csere.
Legalábbis igy működött annó amikor én is benne voltam 15 éve. Hogy ma hogy megy ki tudja. Lehet hogy azóta változott és/vagy a cégek is egyéni számozással dolgoznak. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.12.01. 11:29:39
A verziózás a szoftverfejlesztésben belső mutató. Nem minden release build kerül ki a felhasználókhoz. Előfordulhat, hogy az 1.4 nem elégítette ki a várakozásokat, továbbfejlesztették, aztán majd megkapjuk azt amit publikálni akarnak. Lehet az 1.8 vagy 5.0 is.
Ja, ez egy ismert bug. Elvileg már peccselték, de még mindig megtörténik néha. Van pár ilyen vicces bug meg egy-két kisebb zavaró dolog (pl. nem tudsz felvenni dolgokat, amik ott vannak előtted, mint a tutorial küldetésben a pénzköteg a scavenger kanapéján), de nagy bugot 1.31-ben én már nem találtam. Persze a hiányzó feature-ök azok még mindig megvannak.
Tavasz óta pihentettem, de a napokban belekezdtem egy új végigjátszásba. Jött már annyi frissítés azóta, hogy egy próbát megint megért a dolog. Eddig egyébként pár vicces bugot leszámítva nem volt gondom, igaz még a prológusban vagyok, de jelenleg nem volt semmi gamebreaking vagy bosszantó hiba.
Sajnos nem sikerült időben nyomni a screent, de tegnap jót röhögtem. A sztori elején csinálnám Dexnek a beavatós melóját, és indultam volna Meredithhez dumálni. Na gondoltam lehívom a kocsimat, most nem gyalogolok. A kocsit nem használtam azóta, hogy Jackie elvitte a randija miatt. Nos... lehívás után így érkezett meg :D Nem tudom hova vitte Mistyt, de komoly buli lehetett...
(a bug ott volt egyébként, hogy amikor lehívtam a verdát, pont volt ott egy autó a spawn helyen. Így az én kocsim pár méterre előrébb spawnolt - ez már azért haladás a premierhez képest -, de az "ütközést" a program érzékelte és egyúttal le is modellezte. Ami a vicces és erről sajnos nem sikerült képet lőni, hogy a kaszni több része a kocsi mögött volt sértetlenül, a levegőben lebegve (ajtók, motorháztető, stb.), a kocsim meg ilyen lett. De, beülve a volán mögé, ment mint a kisangyal. Újabb lehívás után persze megjött eredeti pompjában.) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.12.01. 10:10:45
Én is ebben reménykedem. nekem egy alternativ judy / panam skin, egy autó, vagy bármi is jó lenne, csak legyen valami dec 10 környékén azoknak akik továbbra is szeretik a játékot és nem pártoltak el tőle.
Mintha mondtak volna a mult heti interjuban, hogy iden mar semmi sem varhato, de jovo ev marciusig viszont kapunk egy "major" frissitest, amely valoszinuleg nem csak a next gen patch lesz konzolokra, legalabbis remenykedem.
Hát, elvileg azt mondták, hogy 1.5 lesz a jövő évi nagy next gen update. Mostani verzió 1.31, szóval nehéz nem észrevenni, hogy az 1.4 az hiányzik a kettő közül és nagyon mélyen nem beszélnek róla egyáltalán semmit.
Ez persze csak reménykedés, de jó lenne, ha nem is szülinapra, de mondjuk a karácsonyi szünetre kijönne valami 1.4 extra content peccs.
Ebből is látszik, hogy ez a játék jól ki van találva... Néhol elbaszták a megvalósítást, akad jónéhány bug, logikátlanság, de maga a játék jól átgondolt. Kár hogy nem kapunk semmi 1 éves a játék meglepit (vagy tényleg meglepi lesz csak kussolnak róla).
E3 2018 lightning mod de csak mert ettol brutalisan megvaltozik a jatek kinezete, nekem jobban tetszik igy, True Darkness modot kihagynam belole kurvara semmit se lehet latni a sotetben vele de a csomag tobbi resze az jo. Rebalance mod elsore jol hangzik de valojaban kinyirja/feleslegesse teszi a craftot, par ora utan inkabb toroltem. Ha modozni tamadt kedved a nexuson van mar komoly felhozatal, utoljara a mutans Mystique skint lattam de azt mar tulzasnak ereztem, vagy a 18+-os Panam/Judy skineket.
Nem ertem a loot szortirozos problemadat, ha jol sejtem te nem craftolod oket max qualityre, mert akkor nem igazan nehez kivalogatni az epic(esetleg legendary) kozul a tobbit, masreszt a karid specializalasa megszabja milyen tipusu fegyverrel haladsz tehat ha handcannon-os vagy akkor teged annyira nem fog izgatni a melee vagy a lmg, shotgun.
A sidequesteket mindenkeppen erdemes megcsinalni Johnny-Panam-Judy-Kerry-Rivers tortenetszala nem keveset tesz hozza a main storyhoz es mindig megeri a reward ez nem kerdeses/majd meglatod. Hogy mast ne mondjak az egyik legjobb handcannon az Archangel az Kerrytol jon majd. Panamtol a legjobb assault rifle a Problem Solver es a jatekban az egyetlen silenced sniper rifle az Overwatch, stb
A sidequestek eseteben van az egyetlen igazan komoly "baki" a fejlesztoktol, a main story bizonyos reszei, fontos NPC-k story arc-ja sidequestnek lett minositve es ez kurvara nagy faszsag mert ezeket igy sokan kihagyjak es a tortenet vegen ertetlenkedve pislognak hogy mi a fasz van, itt valami kimaradt. Ami mellekes es tenyleg kihagyhato az jopar Gig de ott is vannak jo storyk amik standallone nem a main story resze viszont jok. Az abszolut csak gyujtogetoknek valok az autok, ott eleg komoly melo ha valaki mindet fel akarja oldani es megvenni. Az abszolut grind es passzolhato az a rendorsegi melok foleg az assaultok, de ha craftolni akarsz akkor kelleni fog a hozzavalo es ezekbol jon rendesen.
Használ valaki modokat a játékhoz? Érdekelne hogy van e valakinek kedvenc Quality of Life mod javaslata. Tehát nem olyanokra gondolok amik kvázi csalások (szuperfegyver, örökélet, örökpénz) hanem olyanokra amik a játékmenetet nem könnyítik meg, csak a játék használatát.
Pl ami nekem macerás a játékban: - az állandó loot szortírozás minden összecsapás után. Leginkább pl hiányzik egy biztonsági kapcsoló, hogy még véletlen se daráljam be a kedvenc fegyvereimet, meg egy jóféle sortolás hogy lássam mik az új cuccok (az a picike new jel ami ráadásul instant eltünik ha ránézek egy fegyverre annyira nem kóser) - zavar hogy a különféle mellékküldetéseknél nem látszik hogy mégis kb mennyi lenne a reward, érdemes e vele foglalkozni.
Köszi a tippeket.
Közelharcot nem favorizálom, nekem valahogy a játék közelharcrendszere nem jött be, nem érzek rá, nem tetszetős. Amúgy normal fokozaton játszom.
Mindenképpen lenyomom őket ha már ott vagyok, csak nem nagyon tűnt fel hogy lehetne rájönni a gyenge pontokra, hogy mire érzékenyek, mik a trükkök náluk. Ilyen nagyon HP zsákoknak tűntek...
Azért nem... level 50-en mindegyiket le lehet csapni easy-ben. (gorilla arm-al). Csakhát vissza kell venni a nehézséget.
Ezek direkt úgy lettek megcsinálva, hogy csak az arra kiélezett karakterek tudják végigvinni. Kell a magas body, a talentek és gorilla arms is. Szerintem ez nem baj, hogy van benne olyan küldetés, amit csak egyféle build tud megcsinálni. Bár lenne több ilyen.
Ezt egy új peccs csinálta ilyenre. Egyébként pont ez a lényege: ezek ilyen mini-boss-ok. Érdemes magasabb szinten nekifeszülni, nem az elején. Viszont jó lootot is tudnak dobni, tehát van értelme a dolognak.
Én a bunyós küldökkel vagyok igy. egy netrunner pl hogy verekedjen amikor közelharcra pontot nem osztottam... Marad a jó öreg explot: játék átállítása easy-re, bunyó (sok próba) és aztán utána vissza very hardra. Láma dolog, de én máshogy nem tudtam.
A Jig-Jig Street-i ripperdoc, Fingers hálószobájából kimentett ütővel - szinten tartás! hogy rohadna meg, aki kitalálta - és a zúzófegyveres támadás kitartatásköltségét felező perk-kel. Lehet, hogy a HP- és kitartás-növelő, 2x3 perk is kell hozzá, netán a fogyóeszközökből ezeket megtámogatót használni. Lehetőleg minél nagyobb szinten akarj bajszot akasztani velük. A dekk-ből a speciális képességeiket gátlót érdemes lehet rájuk elsütni még. A lényeg: ütlegelni őket, majd, amikor elfogy a kitartás, kitérni előlük, gránátokat rájuk tapasztani (érdemes megnézni, hogy mire érzékenyek - ezt a dekkből is kaphatják), majd újból orrba-szájba vagdalni őket. Ha van dedikált gyenge pontjuk, akkor azt támadni.
Ha nem szorultam sarokba, akkor nem volt velük gondom. Lizzy-t sokáig nyüstöltem, az egyik kedvenc pisztolyom volt, de aztán jött a Liberty. Mesterlövész puskából meg a kedvencem a Panamtól kapott volt, azt tuningoltam. Mivel a hackerkedésre fejlesztettem elsősorban és olyan chip is került a fejembe, így nem voltak gondjaim. Illetve trükközni kell. Volt, amelyik nem tudott ugrálni, így háztetőről intéztem el. Gránátok meg gyorshackek segítségével. Volt amelyiket jó messziről mesterlövész puskával. De ártalmatlanítottam pisztollyal és géppuskával is. A shotgun nekem nem volt a kedvenc fegyverem.
Én egyedül a megtalálásukat tartottam nehéznek, így ez a feladat nem is lett teljesítve. Nem volt kedvem az összes jelet végigtisztogatni.
De gondolom az sem mindegy, hogy milyen nehézre állítod a játékot.
Akármilyen módszert is választasz, érdemes felfejlődni, mielőtt nekikezdesz ennek a feladatsornak. :) Minden feladatnál van egy veszélyességi szint jelző, ez ha piros színű, akkor még nem vagy elég fejlett a feladat kényelmes teljesítéséhez. :)
Cyberpsychok legyőzésére van valami jó taktika? Az egyetlen ami jelenleg nekem működik az egy tech shotgunnal pofánlövöldözés, de megeszik 50-60 skulót is és elég necces mert 10ből 1x ha sikerül. Hátrálok, ugráálok el miközben tömködöm beléjük a sörétet, meg nyomatom a gyógyítást ezerrel.
Minden más fegyvert automatikusan kidodgeolnak, közelharc meg esélytelen.
Quickhacket max egyet tudok ellőni a harc alatt....
Sokal sokkal nehezebbek mint bármimás a játékban...
Ne faradj vele, elvakult Ubi rajongo, neki minden szar amit nem uborkaek csinalnak, az hogy minden hiba amit itt ennel a jateknal kiemel meg savazza a fejlesztoket az hangsulyosan jelen van dlc-k utan is a felmagasztalt AC Valhallaban, hat tudod, van az a mondas hogy mas szemeben a szalkat... Ez a topik mar reges regen tul van azon a ponton, hogy a pc-s verziosoknal nagy szamban jol ment a jatek, nem voltak gamebreaking bugok stb de erted neki ott a sokmillas csili vili pc-je, hat nem tudom, azt varta hogy majd lemaszik a jatek a kepernyorol es o meg majd felebred mint NEO a matrixban.... Senki sem vittatta hogy elbaszott management miatt mekkora szarvihar lett a megjelenes utan, de azota is dolgoznak rajta, sot mint raakadtam az egyik dev rendszeresen streameli amikor jatszik a jatekkal jonehanyan kovetik(sokszaz folower/subscriber) es dumcsiznak vele a jatekrol, a bugokrol, olyasmikrol amik igazi inyenc dolgok es en ennek orulok, ez a jatek egyaltalan nincs eltemetve.
Mostansag arrol cikkez boldog-boldogtalan, hogy a CDPR devek elmondtak, jovore indul a CP2 es a Witcher 4 fejlesztese, igy a CP max kap egy nagyobb kieget es vele rendberaknak mindent, ahogy az kell es ennyi. Legalabbis tippre.
Hozzateszem, en most ultem le ele megint egy vegigjatszasra, es azert jobb a helyzet sokkal, mint anno, de van meg mit hegeszteni, nyilvan.
Ugyanolyan ramaty mint volt. 1.3 óta semmi update, a questek fele ugyanúgy törött, bugok mindenhol, az AI értékelhetetlen, eltűnnek az objektumok, mikor elfordulsz tőlük, item és fegyver balansz változatlanul béna, isten vagy a játék harmadától, értelmetlen a kraftolás, stb.
Azon kívül, hogy olcsón adják a játékot, semmi sem változott nyár óta, és a megjelenés óta is csak konzolon.
Mert már nem olyan ramaty mint release-kor a patchek miatt és akciós volt black friday miatt. Mekkora sütiség lett volna ha idén december 10-én jelenik meg mostani formában. 90 fölötti értékeléseket kapott volna...
Én még meg is bocsátanám egyébként akár a GTA Trilogy szintű bugokat is, de azt, hogy egy rosszabb verziót portolnak le, ráadásul kevesebb feature-rel, mint a 20 évvel ezelőtti változat volt, azt semmilyen patch nem fogja javítani.
Nem kell túlszabályozni a dolgot, abban egyetértek veled, hiszen a piac idővel úgyis lerendezi ezt.
DE, egy komolyabb fogyasztóvédelmi eljárás/hatóság/szabályozás ráférne az iparra, lehetőleg nemzetközi, mert a refund, mint "megoldás, ha valami szar" erre nem elég. Nem tudom, hogy mi, nem értek hozzá, de az elmúlt évek alapján a helyzet egyre rosszabb, és tényleg nonszensz, hogy 60-80 eurós AAA játékok alfa/béta/EA verzióként jönnek ki, félkészen. Nem a pénz része érdekel, arra ott a refund aki akarja, engem a minőség bosszant. Van türelmem, talán több is, mint az átlagnak, de lassan már én is azt mondom, hogy kezd túlzás lenni az, ami jelenleg megy... :)
jaj.. ne legyél már ennyire.. persze a te döntésed. Nem sok buta ember van aki nem tud dönteni jól.. Felveszi a hitelt és becsődöl az élete mert nem tanította meg senki gondolkozni. Persze az ő hibája vagy a szüleié de most akkor lőjük le? Vagy ne engedjük hitelt felvenni csak a fizetéséhez mérten? HA mindent a játékosokra bízol azt ugye tudod hogy kb 60% 15-év alatti.. akinek az apja inkább megveszi a faxságokat minthogy foglalkozni kelljen vele. Így a játékgyártók elkényelmesednek mert free bevétel van 0 tartalommal. Most tényleg ez kell? Nézd meg az elmúlt időszak terméseit.. szerinted jól van ez így? Ne már.. Statisztika vagy és a kisebbik százalék. Ezen kell változtatni. A két óra meg lófax. Van hogy ennyit egy karakterkészítéssel elbax az ember.. de van olyan játék amit meg végigjátszol.. de ez nem jó így.
Nem kell szabályozás. A játékosok majd döntenek. Epic-en ha két óra alatt vagy kérdés nélkül visszaadják a pénzed. No risk. Ha nem tetszik vagy nem megy akkor ennyi. Ha a 10 dolláros skin neked drága, nem veszed meg. Ha a 30 dolláros extra küldi tetszik akkor megveszed. Ez mind a te döntésed.
Az a baj hogy kb ennyire foglalkoznak a dolgokkal a cégek. Értem hogy a pénz a lényeg de ez ami most folyik az felháborító. Hiányzik hogy valaki leszabályozza az egész gaming piacot. Pl most kiadsz egy dlct mennyiért? Akármennyiért... pedig csak skin is lehet. EA játék játszhatatlan álapotban kerül ki és évekig abban van és nincs ami motíválja őket hogy befejezzék. Kellene egy központi szövetség ami igenis foglalkozik ezzel mert így gajra megy az egész.
Rockstar kiadta a három ikonikus rész "remasterelését" egy mobilcégnek, ahol dolgoznak vagy öten. 1. a három játék együtt teljes áras, külön nem vehető (egyelőre) 2. a játékot nagyrészt AI upscalinggelték, ezért tele hibával és buggal, mert ember nem meózta le kiadás előtt, látszik is 3. nem az eredeti kódot, hanem sokkal szarabb mobilportot portolták vissza pc-re és konzolra, tehát egy port portját kapjuk ...
A játék tele olyan grafikai bugokkal, amit én még életemben nem láttam AAA kiadásnál. GTA SA-t első nap játszottam anno, semmi ilyen nem volt benne. De elcseszték pl. az eső effektet is: tej esik az égből és víz fölött nem is látszik. Aminek az eredmény valami olyasmi lesz, mint amiket régen Jim Sterling mutogatott be a steam kamujátékairól szóló sorozatában. Mindezt a rockstartól. :)
És végül pár apróság: licenszelés miatt kevesebb a zene itt, mint a régiekben, ezeket újakkal persze nem helyettesítették, tehát ennyire definitive ez a kiadás. Kevesebb, mint a régi volt. A régieket persze levették, a moddereket meg befenyítették.
Tenyleg eros volt a felhozatal, a CP meg a WC3 Reforged koszonte is szepen a Rockstarnak, hogy "elvitte" az elso helyet :)
Egyebkent pont a napokban beszelgettunk errol magunk kozott, hogy a CDPR fejlesztok vegul csak megkaptak a kert kb. masfel ev plusz idot a fejlesztesre, igy emiatt jovore egy nagy, tartalmas es minosegi rebootra szamitunk, ami - ha nem is gyorsan - feledteti valamennyire majd a botranyosan szar premiert.
Nézte valaki a GTA Trilogy The Definitive ( :DDD ) Edition-t? Ezzel elvitték a legbugosabb játék címet, pedig kemény volt a verseny. Én a CDPR helyében perelnék. 20 év alatt sikerült három jó játékból három játszhatatlan szart csinálni.
Hol vannak már a régi szép idők, Fallout New Vegas-szal, meg pörgő, lufifejű Doc Mitchell-el...
Ezert kell megjeleneskor lehuzni utana alacsony elvarast konnyu megugrani, es hat lassuk be 3D-be eddig mindenkinel beletort a bicska/fog/felelos ertekitelet stb.
A tegnap esti gaming sessionöm végén futottam ebbe bele, majd meglátjuk. Bár én inkább arra gondoltam, hogy megcsinálok egy másikat és utána próbálok rá megint.
Nálam is volt ilyen egyszer. Asszem kellett nyomnom egy full reload-ot, de szerintem másik BD-nél. (Játék kilépés, visszalépés és megjavult) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.10.28. 08:53:52
A Poem of the Atoms zen mesteres mellékküldinél más is járt úgy, hogy az utolsó résznél (a körforgalomnál) a bd elindulása után a loading screen loopolni kezd? Végigmegy, villan egyet, megint végigmegy, stb.