ATI HD 4670-re tud/használ valaki jó drivert? mert feltettem ezt au új bétát de nem nagyon faxa. ráadásul most a win7 nem is nyitja meg a catalyst kezelõfelületét....(win7x64 op rendszer)
Én is kb ezt vettem ki belõle. De a remény hal meg utoljára.
Fû de felbaszta az agyam ez a szar. Ilyen nincs. Elfoglaltam Carthago-t jön egy nagy sereg, megtámad,m partra száll hajókkal és ostrom..és beszarik az egész. Amúgy elviselhetõen fut, de itt, amint a hajók többsége partraszálláshoz közeledik, úgy lelassult...így legalább öt órát kéne ülön elõtte mire vége. Percenként megtesznek tíz métert a katonák, kurva izgi.
Ja, mivel nagy a támadó sereg, nem jászhatom le automatán, mert akkor lehet veszítek, vagy túl nagy lesz a veszteség...
Így meg lehetetlen megcsinálni annyira szarul fut
Kurva jó. Tényleg. Isteni fasza.
Patch noteban összesen annyi van hogy a beállítás preseteket kicsit állították, de hát custom grafot eddig is lehetett állítani és ha úgy szar volt akkor most is az lett.(de még1x írom lehet hogy valamit nem vettem észre a patch noteban)
Hát így patch note alapján nem nagyon javít...(de persze lehet csak kihagytam azt a részt) Szerintem warezold le holnap a patchel együtt a játékot és próbáld ki... Ami alapból ennyire szar az nagy eséllyel késõbb sem lesz jelentõsen jobb.
Here are the patch notes for Total War: ROME II Patch 1 (due for release on 06/09/2013): For additional information on improving graphical performance visit this thread.
• Higher average frame rates with out-of-the-box settings (more conservative settings) • Fix for DirectX 10.0 Lighting issue reported - environment map wasn't being created leading to black reflections. • Fixed a sunken Samothrace temple complex world wonder on the Campaign map. • Fixed defender being able to create encampments when involved in a combined battle. • Added some localisation fixes to audio packs in French, Russian, Italian, German and Spanish. • Fixed lock up in Multiplayer Campaign battles when a desynchronisation occurs. Players are now notified of the desynchronisation, and the battle ends. • Fixed Multiplayer Campaign battle "overrun" prompt, which was not being shown to a player if they were a reinforcement and the other player was spectating. • Fixed corrupt loading screen when changing to fullscreen / windowed mode after a battle, and then going into another battle. • Fix for Multiplayer Campaign host being unable to move the camera in campaign, after reloading a save game on some rare occasions. • Safe guards added to prevent a very rare crash in coastal assault battles. • Fix for game lock up during end turn sequence / Celtic AI faction turn in single player campaign. • Improved AI use of walls on Athens large settlement battle map. • Improvements to Auto-resolve balancing in Single Player and Multiplayer Campaign modes. • Aligned ship unit upkeep costs with land units - made mercenary ships more expensive and non-mercenary ships cheaper. • Fixed slow turning rates for transport ships. • Improved civil war balancing in relation to campaign difficulty. • Fixed vehicle ground pipes, to prevent Siege Towers becoming immovable when they are left empty during the Deployment Phase of a Siege Battle, then units were moved into the Siege Tower when the battle has started. • Fixed bug when ramming sideways into moving ship, which caused the ramming ship stick to target and strafe along with it in battles. • Reduced the chance of Naval units sometimes clipping through the ground or harbours / ports during Port Assault battles when attempting to disembark. • Fixed issue where armies would be stuck in Muster stance and could not exit that stance in Campaign modes. • Fixed case where spies could get stuck on top of fleets in Campaign modes. • Fixed rare post battle lockup in Campaign modes. • Improved unit pathfinding in Barbarian village battle maps (fixed no go zones). • Fix for Multiplayer Campaign lock up when the player was reinforcing an AI ally who was victorious in battle, causing the player to become stuck with no victory / continue / exit battle user interface functionality. • Fix for cultural influence bonus from the Shrine of Neptune building • Fix for “Zone of Controls” of hidden armies being visible to both players in head to head Multiplayer Campaign mode on mouse-over. • Assorted minor fixes to city battle maps. • Fix for "Rome Wasn't Built in a Day" achievement failing to unlock when its requirements were met in some situations.
Mellesleg, steamen elérhetõ a beta patch.
Aki kipróbálta, írjon már valami véleményt, hogy mennyit javult neki a game. Mert ha nem javít teljesítmény problémákon, akkor nem dobok ki rá holnap 10k forintot.
Csak egyet kérdezek: Ki a fasz tesztelt akkor? Nem hinném, hogy ez nem lett elmondva.
Saját tapasztalat HD 7770-es kártyához: A 13.8 Beta driver nagyon rosszul teljesít!! Sokkal jobban fut a játék a 13.4 driver alatt. Az unlimited video memory mindenféleképpen legyen bekapcsolva. High 1680x1050 beállítással 37 átlag FPS a teszt alatt. A 13.8-al ez 19 FPS volt.
Egyik se jó szarra se per pillanat sajnos.
Megmondom miért. A testudo jó kis helyre tömöríti az embereket, szóval tuti el fog találni valakit.
A játékban van normál sebzése a fegyvernek, meg AP. Az AP mindig továbbmegy és levonódik találat VAGY sikeres melee attack esetén.
Jelenleg a slingere minden találata 4 (iceni: 5) hp sebzést okoz, egy gyalogosnak van 40-50 HP-ja. Szóval legkésõbb 10 találat után kampec, tök mindegy milyen shield vagy armor értéke van (a shield az R2-ben amúgy sem külön van számolva, hanem elölrõl beszámít az armorba). A nyilak kb. dettó ugyanennyit, a javalinek ennek 2-3szorosá viszik be.
A távolsági harc úgy megy hogy minden dobó/lövõ/hajító ember kiválaszt egy külön embert a támadott alakzatból, és azt lövi. A cuccnak van szórása, de ha valaki mást eltalál akkor azt sebzi.
A testudo sajnos csak annyit csinál hogy jól felemeli az egység armorját és összetömöríti az embereket jó kis helyre. Az armor sajna nem számít nagyon, a fentiek miatt, sebzés lesz, nem is olyan kicsi. A végén inkább rosszabb lesz, mert sokkal több kavics fog eltalálni valakit mint egyébként, és mindegyik levon 5 hpt.
Ezért van hogy ha belerakod õket testudóba az elsõ néhány kavicszáporig semmi, aztán hullanak mint a legyek...
Jah fél év múlva biztos lesz (vagy nem) valami javítás... Amúgy ez tény, hogy nevetséges szart sem ér az a formáció, kavicsot hajigáló csúzlis parasztok is ledarálják...
Én szerintem ne nagyon játsszon a játékkal senki, mivel folyamatosan 100%-on nyüstöl egy processzor magot, annyira nem jó játék hogy megetessünk vele egy procit...
Egységtõl függõen van defensive és van offensive. Az offnál kiadod a parancsot, támad, majd teknõssé válik, na ez fõleg ostromnál jó a falakig. Defensive meg tényleg kalap kaki, mert több veszteségem volt slingerektõl ha aktív volt, mintha nem. :)
Hmmm, a testudot ne nagyon használjátok mert jelenleg kb. szart sem ér arra amire kitalálták. Megváltozott a harcrendszer és még nem nagyon sikerült belõle.
Nektek mi volt a trigger event az ugynokokhoz a prologue kampányban? Egyik jatekban egy varos elfoglalása volt, most vissza töltöttem, de semmi... Es most nem tudom folytassam e vagy szarakodjak még itt...
Ennek a vicotry point rendszernek mi a lényege? Nem lehet normálisan taktikázni miatta. Pl most volt egy csatám egy domboldalban, szépen felállítottam a sereget védekezni a dombra erre látom hogy a VP valahol száz méterekkel a sereg elõtt van a puszta közepén, amit persze védeni kell mert ha oda ér az ellenség és elfoglalja akkor vesztek. Mi a jó ebben?
Basszus az a baj, hogy ezzel kell szórakozni 2013-ban. Az embernek van egy normális gépe ennek ellenére ezzel kell szenvedni. Mint 15-20 éve. Agyrém Kurvára nem ezt várom egy 55 eurós játéktól. A faxért adják ki minimális teszteléssel?
Na, ma megérkezett a csomag... Kaptam hozzá pólót is (igaz, S-es, én meg XXL-es :D), meg DLC kódot is (marhára nem hat meg, hogy a rómaiakon kívül mással is játsszak), pedig azt hittem az elõrendeléses extra. De nem telepítem még, megvárom a holnapi patchet... Nehéz huszonnégy óra lesz...
Elviselhetõ, az Anti Alising sokat segít rajta, de lehet mókolok még vele hogy menjen 1600x1440ben, de az se reális hogy egy viszonylag régi konfigon 60 fps-t várjak el.
Legendary, tulajdon keppen az a sok sok faction semmit nem csinal kicsit kolbaszolnak de se diplomacia se semmi a CAI nem agressziv, max egy generalal tamadja a varosom értelmetlen. Az UI-t eleve utalom értem én a minimált de ettõl nem hogy jobb lett hanem rosszabb. teljsesen logikatlan kliggelgetések, a fontos info alig latszik, a trading screen silamas. De ezeket még eltudom viselni, csak egyszerúen megunom. tudom bennem a hiba:))
Az, hogy semmit nem csinál. Egyáltalán nem támad. Vártam 10 kört (mire felépült a tier3-as kovács) 2 környire volt tõlem az ellensége 30 körüli egységgel, nem támadt meg...
1280 x 720 asszem, full HDban is ment de ott röcögött szóval levettem. Lehet feljebb is, 1600 x 1440-ben szép is volt és asszem jól is ment. 4+1 Giga rammal nem emberkedünk.
Este postolok fel egy képet a beállításról, ami szerintem lényeges:
- unlim. vid. memory BE - trinlinear filtering - as aniso gyilkos! - shadow-t levenni - unit detail Extreme alá, nagy különbséget õszintén szólva nem láttam - SSAO, BLUR, VEG ALPHA KI
Állítólag az is sokat segít ha a Task Managerben (Ctrl + Shift + Esc) a Rome processt feltolod HIGH-ra (nagyobb prioritást kap a többi taskhoz képest, egyébként ez általában is segít, real time ra nem szabad)
A Task Manager pontosan mutatja az proci terhelést magonként, memóriahasználatot. Meg lehet okosodni, a böngészõk pl. zabálják a memóriát, tök fölösleges a softwares tûzfalak, vírusírtók háttérben futtatása is.. sajnos általános jelenség hogy minden mindeféle szart feltelepít ami háttérben fut.
Béta grafikus driver. Felraktam de én nem vettem észre változást.
60 kör után meguntam, olyan mintha nem lenne CAI, az ok hogy a BAI egy fos, Naval WAR teljesen felesleges, de egy ido utan nem tortenik semmi és megunja az ember. MED 2 vel ezt sose éreztem.
Milyen beállításokon van neked a játék és hogy fut? Esetleg van valami programod amivel tudod játék közben figyelni az erõforrás kihasználtságot?
Amúgy aki akar valami eszméletlen vicceset az csináljon custom battle módban 40vs40 egységes csatát(large battlehöz pipa), general + 39 war dog (róma) vs parasztok. Valami hihetetlen erõsek azok a kutyák.
Ez tény, hogy jobb lett volna egy tényleg csak szállítása (esetleg fedélzet támadásra) alkalmas szállító hajó. A hajód nem toldat vissza automatikusan, sõt nem is tudsz tolatni, még billentyûzettel, [lefelé nyíl] sem. Pedig evezõs hajóval alap lenne egy ilyen gomb. Csak akkor tolat, ha újra kiadod a támadás parancsot.
Vicces tényleg ez a postgres.exe, akinek nagyon akad a játék, netán 100% memóriát vagy cpu- használ, lõje ki a taskmanagerbõl ezt. Hivatalos fórumon is írták, nem tudom mi lehet ez.
Speciel az mondjuk rohadt vicces volt hogy az icur picur kártágói hajón tolongó, abszolút túlerõben lévõ római légiónáriusok lemmingként vetették magukat a vízbe, miután a saját hajójuk süllyedni kezdett :D :D
Én azt vettem észre hogy a rammolás után automatikusan hátramegy a hajó (az enyém is). Azt még nem sikerült észrevennem hogy a nekifutás-felgyorsulás hossza mennyire befolyásolja a sebzést..
A megfordulás meg passz, egy icipici hajó nyilván jobban fordul mint a megrakott bazi nagy transport.. õszintén szólva én valami vitorlás, rammolni nem tudó gagyit raktam volna be transport shipnek. Valami ilyent, nem egy evezõs hajót.
Az hogy a boarding/ramming gomb tényleg kicsit buggos, a gép hajói tudnak tolatni és 1 cm-en úgy megfordulva lerammolni, (ilyen kicsike távolságból is) hogy azonnal elsüllyed a hajód 100% hpval.
Nem megy most nálam a hang - a tengeri csatában a római játékos által hülyén irányított és ezért egymásba akadó transzportokkal embereskedni akaró, és ezért AI flotta által szarrá alázással mi a baja? :D
Üdv urak! Jó pár hsz született mióta utoljára a topicban jártam, megtudná valaki mondani, hogy az egységek szvsz csúnyaságát mi okozza ultra beállítások mellet? Lehet ezt valahogy orvosolni,vagy törõdjek bele?
Nem a fertõzöttet írja szerintem, hanem ha minden város a provinciában a tiéd, választhatsz egy edictet, ami valamire hat. Én a kenyereset szoktam ha lázongás van, de amit akarsz. Rámész a provinciára, és legelsõ kör alakú "fül"-nél lesz négy menüpont. (Ha nem errõl van szó, nem szóltam.)
Már elõtte is vacakolt, mikor megtámadtam Bovianum-ot, akkor inaktiv volt minden gomb, a csata animácio elindult, de nem tudtam rákattintani semmire... :( ALT-F4
OK, nincs meg, már kihalt a frakciója. Az OBJECTIVES-ben ez van: dy_description :DD Most baszhatom az egészet, töltsek vissza...vagy még a gallokat is ki kell irtani??
HE? Az egy dolog, hogy meg lehet találni, a bosszantó az, hogy nem egy kattintással, mint pl CIV-ben? Ha raktak volna oda egy nagyítót is, ami rögtön az adott egységre dob az lett volna a fasza...
Kampány mapon, a minitérkép feletti gombsor 2. eleme. Az a egység nyilvántartó, nyisd meg ott fogod látni, hogy ki lépett szintet, sõt még azt is hogy ha egy sereg tartalmaz ügynököt. Nem ártana azért elõbb tisztába lenni az interfésszel...
Ami rohadtul idegesít, az az mikor kör végén kiirja, hogy valaki fejlõdött, biztos end turn? Na de azt már nem mondja meg hogy ki, illetve megmondja a nevét, de nekem kell megtalálni, áá
Megpróbálom megkeresni, hátha tengerre szállt.. Akkor a Gallokat nem kell megölni?
Tegnap megvettem. Viszont sokat dolgozom, ezért nagyjából annyit csináltam, hogy optimalizáltam a játékot. Extreme-t javasolt, én javaslom neki a Smith & Wesson-t. Very high-on egész jó, bár nagy csatáknál inkább high érvényesül, mert a benchmarkban olyan tumultus nincs. Config: Icore5 32xx 4GB RAM, GTX 460 OC.
Én úgy látom, hogy high-on még élvezhetõ lesz nagy csatáknál is talán. Ennyi a tapasztalat fél óra után. Nektek??
Hozzá kell tenni, hogy a karthagói sereg egyébként is zömben núbiai és numídiai zsoldosokból állt. Ezek elsõ osztályú harci értéket képviseltek. Saját soraikból kiállított katonai egységeiket kímélték (leginkább a zsoldosok megfékezése érdekében). Itáliában ugyanakkor az afrikai zsoldosokat is kímélte Hannibál, mert ezeknek a nagy harci értékû katonáknak a pótlását a teljes hadjárat során eleve kockázatosnak ítélte a tévolság miatt, ezt késõbb a hadi helyzet is igazolta. Helyben elsõsorban a gallokat használta a hadjárat elején, õket is tette ki a legnagyobb veszteségnek, mert õket tartotta a legkönnyebben pótolhatónak amellett, hogy ezek a katonák fegyelmezettségben messze elmaradtak az afrikai zsoldosoktól. Késõbb arra épített, hogy a déli (azt hiszem etruszk) városok Róma ellen lázításával és a lázadókkal kötött szövetséggel biztosítja azt, hogy egy elhúzódó, Róma területén vívott háborúval elõnyös békét harcolhat ki, és helyre hozhatja az I. pun háború után Róma javára billent egyensúlyt, egyúttal a Barkidák vezetõ szerepét is megerõsítve Karthagóban. Végül is, 14 évig húzta Római területen a taktikájával, és otthonról talán csak 2 alkalommal kapott erõsítést.
Jártam már én így az AC3al, viszont az úgy nem lett hálist fullmagyarosítva. Sokkal nem volt drágább, mint itthon. Aztán abból még egy CEt is kaptam ajándékba, úgyhogy lett magyar vált. is. Az újat már boltban veszem. Steam amúgy jó dolog, én szeretem.
Ez elég reális, olvasgatva a kártágóiak próbálkozását szirakuzánál, n+1 hadjárat és ostrom fulladt kudarcba azért mert kitört a táborban a pestis és a maradék seregük kénytelen volt visszavánszorogni. A szicíliai hadjárataik konkrétan annyi emberveszteséggel jártak hogy azért is álltak át a zsoldosokra, nehogy már a jóféle kártágói polgárok harapjanak fûbe folyton..
Persze tény történelem, meg ebben nagyon fontos volt a realitás... ha minden másban nem. Csak ez a játékban nem mûködik, mivel így Rómával csak egy fajta stratégia van, csak támadni lehet. A szûk városi utcákban ez = a vereséggel, még akkor is ha én vagyok a támadó. Jobb kihúzni nyilasokkal és rohamra kényszeríteni az AI-t. Mivel lényegében csak közelharci és távolsági egységem van, egy dolgot tudok tenni. A maximális morál rombolást. Elõre megyek Velitesel, megszórom õket égõ lövedékkel, majd amikor vissza rohannak, roham a légiósokkal, azok eldobnak egy sorozat gerely-t illetve tábornokkal követni õket sorosan majd azonnal War Cry. Így nagyon gyorsan elfut az AI. De viszont ha lerohan a rakás lándzsásával akkor meg én kapok ki szinte azonnal.
Érdekes dolgot vettem észre. Pár óra játék után elindult egy postgres.exe nevû valami a feladatkezelõben, ami rengeteg memóriát zabált, 70-80%-ra ment fel a használat. Leállítottam, a játék mûködése leállt, viszont újra elindítás után már nem volt postgres.exe és a memória használat így csak 30%, kört is kb 1 perccel hamarabb lép.
És azt az "5-6 fullos sereget", ha a hadi épületekre gyúrsz, ugyan mibõl fizeted?
1. Egységváltozások: mert a hadseregreform ezzel járt. Check history.
2. Fire at will gomb a római gyalogosoknak - ha nincs, akkor azért gondolom, mert azok csak roham elõtt szórták meg az ellent. Ezért nem a missile kategóriába tartozik.
5-6 sereged fullosan? A játék elején? Kb 100 kör könyékén lehet addig lejutni. Infrastruktúrát kell építeni és fejleszteni, mivel kereskedelem semmit nem ér, meg alig ad bevételt. Nem úgy mint az Empire Total Warban. Élelmiszert, boldogságot és legalább 3000 körüli bevételt kell minél elõbb össze hozni. Elég ha van két sereged + flotta (csak távolsági egységbõl), 4-4-2 (gyalogos, nyilas, lovas vagy lándzsás) egységbõl, azzal már el lehet indulni. persze néptõl függ, Egyiptommal kell a 4, de romával nem.
Ok., gyõztél.:)Én elõrendeltem görögök miatt, ezek szerint drágán, és bár 5 perc után nekieshettem (volna)preload okán, csak kedd este tudtam játszani, és akkor megláttam high beállításon a zombilégiót a benchmarkban. És akkor nem csak a 18K tûnt soknak, hanem 2 K is soknak tûnt volna.
A búza v. tehén felhúzásának (nem tom most mi a nevük) pl. a Public Orderre van negatív hatásuk a környezetszennyezõdés miatt, és így tovább. Minden népnél ráadásul másra ad + v. - mutatókat. Szóval az elején amíg legalább 5-6 sereged nincs fullosan, addig a hadseregre érdemes építeni, utána lehet másra is.
Igen, érezhetõ, hogy minden egyes frakciónak vannak "elképzelései", és igyekszik ennek megfelelõen biztosítani a hátát. Annyira persze van pofátlan, hogy sok esetben az elsõsorban neki fontos egyezményért is a játékostól kér pénzt elsõ körben. Lehet alkudni.
Elvileg még ellenséges egységek feláldozása is jó lehet, legalábbis ilyesmit olvastam a fórumon.
Egyébként tetszik a campaign AI, meglepõen értelmes és életszerû döntéseket hoz. Területeim növekedésével pl egy-két közel levõ provincia igyekszik durván benyalni magát nálam, és megnemtámadási szerzõdéseket kötni, stb.
Annyi a lényege, hogy jó elõre ki kell találni hogy egy területen mit akarsz csinálni. Mivel mindenképpen egymás hatását erõsítõ kombinációkban kell építeni. kaja és public order mindenképpen kell hogy legyen sok, mivel a magasabb szintû épületek negatívan befolyásolják valamelyiket, eszerint kell valamelyikbõl többet "termelni"
Városba lehet bármit építeni, faluba csak: zöld(étel termelõ 2 fajta van), kék(ha parton van akkor valamilyen dokk) Piros (katonai, barakk, kovács) lila (templom) Valamelyik falunak az épülete ad bónuszt valamihez, pl több pénz földmûvelésbõl. Minden épület a teljes régióban hat nem csak az adott helyiségben.
Ha pl van valahol kereskedelmi nyersanyag, az ottani falu biztos ad bónuszt kereskedelemre (nem az egyezményekre, az épületbõl befolyóra) Akkor valahova építes egy Neptun (Róma) templomot, aphora makert, wine trader. Így maximalizálva a "maritime commerce" bevételt. Ha a másik ipari épületet építesz (tégla készítõ) akkor értelemszerûen Vulcan templomot teszel mellé. Illetve "industry" bevételt termelõ dokkot
De néhány épületet csak provinciális fõvárosban lehet építeni. A kisebb városokban gyakorlatilag csak földmûveléssel, katonaképzéssel és vallással kapcsolatos dolgokat lehet építeni, valamint kikötõt, ahol tengerpart van. Minden mást csak a fõvárosban. Vagy én láttam ezt rosszul?
Ez tény. De elmenni venni, vagy otthon kuksolni, míg kihozzák, idõveszteség. A steames kiadás nem karcolódik. Emellett egy kétéves gyerek max a netcsatlakozásnak árthat steamnél, egy dobozosnál meg a doboznak és a tartalomnak.
Nem feltétlenül hülyeség, mert bemennek a városba, ahol meggyógyítják õket, kint a vadonban táborozó seregnél legfeljebb olyanok vannak akik a seborvosláshoz értenek, míg a templomban képzett gyógyító.