Négy városú provinciában kb. oszd el, mindenbõl legyen egy kicsi, ahol pedig ennél kevesebb v. több van, ott csak tõled függ mit milyen sorrendben építesz meg.
Be kell állni, és ha van templom, akkor gyorsan elmúlik. Röhej, mert pont az ellenkezõjére számítana az ember, de ez van. :) Mondjuk írja v. mondja is, már nem emlékszem, hogy csak az istenek kegyelmében bírhatunk, hogy hamar elmúlik. :) Egy kötelezõen megverendõ pestises seregtõl szereztem. :)
Én meg inkább kiálltam a városból, nehogy a lakosság is megdögöljön. Azt írja az egységkártyra mutatva, hogy áldozatot kell bemutatni az isteneknek, hogy meggyógyuljanak, de nem tom hogyan. Rendesen betett ez most a handjáratomnak, már épp indultam volna Knosszosznak erre tessék
Ha magyarítás nem is lesz, de valaki a városfejlesztést részletezhetné, mit érdemes miért építeni. Több bevétel, boldogabb populáció, erõsebb hadsereg és ebben az egyensúly. Átláthatóbb lenne ha jól kidumáljuk. Elég ridegnek találom így elsõre. Amúgy sztem rohadt jó lesz ez ha kijavítják és optimalizálják. Nekem i72600k,8gb ram,Gforce660ti van és szaggat néha. Ha lerakom a játékot asztalra (ami stabil), ugyan úgy szaggat a win7fos.
Arra már nem is mondok semmit, hogy miért tud majdnem minden távolsági egység égõ lövedéket használni... Elég nevetséges és baromira távol van a valóságtól, hogy egy tevés íjász égõ lövedéket lõ. Mégis hogyan?
A diagnózis felállítását követõen azonnali erélyes antibiotikum kezelés szükséges. A pestis a régóta ismert és használt antibiotikumokra (pl. Streptomycin, tetraciklin, kloramfenikol) is jól reagál. Az életfunkciók fenntartása: a víz és sóháztartás fenntartása infúziókkal, oxigénlélegeztetéssel, stb. Tüdõpestis esetén a beteget megfelelõen felszerelt intenzív osztályon elkülönített helyen kell kezelni.
Hát, ez talán válasz a kérdésre, miért steam. Persze, manuál netrõl is jöhet, meg elqrt doboz sincs, és persze ettõl még a 6K különbség játszik, de a steamnek meg van a kényelme. Az idõ és hely is pénz. (Ha az összes játékom magyar dobozos lenne, az pár négyzetmétert elvenne, 1 nm lakás pedig alsó hangon 180K. :):) Na jó, ez izzadságszagú érvelés volt a részemrõl.
hogy ne legyenek külön kis francos 2-3 egységek a térképen, mert akkor az AI is ezt csinálná állandóan, ahogy eddig is minden TW játékban. Végre, hogy most erre nincs lehetõség. Max annyi egység rohangál a nagytérképen, amennyi serege lehet. Más: az ügynökök nagyon nagyon jól használhatóak. Volt, hogy 2 sereg + helyõrség núbiai régiót úgy hódítottam meg egyetlen kicsi sereggel, hogy gyakorlatilag bemasíroztam az üres városba. A kutak, ellátmányok mérgezése, rabszolgák fellázítása, a kaja ill. infrastruktúra rombolása teljesen legatyásította az összes seregüket 3-4 kör alatt :D Nem volt pénzük fenntartani, ezért körönként a mérgezés, a rabszolgák és a champion-öm gerillahadviselése mellett már állandóan dezertáltak is a katonák a zsold hiánya miatt. 4-5 kör múlva a kb. 5 ezres seregbõl, 600 embert kellett agyonvernem a város elfoglalásához :DDD
Az egyikkel lehet támadni mivel roham bónuszt kap a pikánál rövidebb lándzsák miatt. A pikás viszont csak védekezni tud, ha jól tudom közelharcban kardra váltanak. Hogy miért tud mind2 falanx formációt az jó kérdés.
Gondolom az össze csapott, átgondolatlan egység-fa miatt.
Pl: Romanak az elején lv2-es bépületbõl van karod-pajzsos (hastiti) és lándzsás-pajzsos(tirrer vagy vami hasonló) Jön a poén, ha tovább kutatod a katonai tech-tree az elsõ tier után, elvés a lándzsás egységed, soha többé nem tudod ki képzeni. Ennek mi a franc értelme van? Csak légiósod és velites egységed lesz. + valami kardos rohad gyenge lovasság. Mert a lándzsás roham lovas is eltûnik...
Másik gondom miért nincs õrzõ mód? Tök jó lenne ha rohannának a gyalogosok a menekülõ ellenfelek után... Másik miért nincs fire-at will gomb római gyalogosnak, van náluk gerely, de csak maguktól roham közben dobják.
Mert csak tábornok vezethet sereget, és abból limited van. :) Ha nincs tábornokod, ugrik a sereg is. Mindez az új "legio rendszer" miatt.
De én is kérdezek. Hogy lehet tengeri csatában kijelölni, hogy a távolsági egységek az általam korábban kijelöltre adjanak le tüzet? Tengeren kicsit kicsinek érzem a terepet a manõverezéshez, pedig lehetne itt Empire szinten harcolgatni! :(
Nekem meg pont az tetszett, hogy pajzs mögül kiszúrva a másik pajzsát, meg egymás sorai tologatják. Ez számomra realisztikus - most az animációról ne beszéljünk. Cannea-nál Hannibál direkt a gyenge és könnyû fegyverzetû gyalogosokat helyezte szembe a nehéz fegyverzetû római légiókkal, a két szárnyon elhelyezve az elit egységeit. A terv az volt, hogy míg a szárnyakon az elit egységei nem mozdulnak, addig a rómaiak úgyis visszaszorítják a gallokat, és így az elit egységeknek csak rá kell fordulni a romai légiókra. Így is lett, aztán megjött a karthagói lovasság is. Az addig pár szász embert vesztett rómaiak abban a gyûrûben majdnem 80 ezer embert vesztettek el tudomásom szerint, azaz a teljes seregüket. S2-ben inkább japán filmeket idézett a csata, amikor az utolsó ember - a hõs - forog kivont karddal, közben meg 100-an veszik körül, és senki nem döf a hátába, amíg levág még 3 embert. Mondjuk, láttam egy autentikus japán filmet is, ahol a Yari egységek közel sem úgy harcoltak, mint az S2-ben, egymással szemben állva tisztes távolságból tömött sorokban piszkálták egymást ki-ki döfve egy óvatlan ellen felé, tartva a sorokat és várva, hogy valahol, valaki fölénybe kerüljön (pl. oldal támadás vagy hátba támadás), és eldöntse a dolgot.
Igen erre rájöttem, de nem tetszik. Nem értem miért nem lehet csak párat átküldeni mint eddig, minek kell a fél kontinensen keresztül masírozni két-három egység miatt.
Zöld nyíl le v. fel mutat, ctrlel kiválaszt, és pipa.
Most egymás mellé kell vinned a két sereget, és úgy átadni.
Na jelentem, a PlayOnos magyar kiadás az elqurt tok után azzal is büszkélkedhet, hogy nincs benne pdfes manual. A játék könyvtárjában sincs. Ami a dobozhoz van, az + kb. semmi. :(
A seregekbõl nem lehet leválasztani egységeket? Pl ha az egyik seregbõl 3 egységet át akarok küldeni egy másikhoz, akkor ez eddig úgy történt, hogy ctrl + klikkel kiválasztottam melyikeket akarom, és jobbklikkel kiléptek a seregbõl. Most viszont ez nem megy, az egész sereg megindul, nem csak a kiválasztottak.
Kb. minden profibb egység dárdát/pilum, hívjátok bárminek dobál, de vannak kifejezett missle infantryk is.
A phalanxoknál max. minõségbeli a különbség. Hasolítsd õket össze, és máris láthatóvá válik, hogy mi.
No igen. Itt még annyit se számít, mint az AC3nál, ahol esetleg a magyarítás zavaró is lehetETT. Itt angol a felirat az itteni kiadáson is, és 10k volt az 576nál IS.
Nekem pl. az a fura, hogy a peltast egység ugye gerelyhajigáló, a royal peltast pedig, ami elvileg a fejlesztett változat meg már közelharci egység. Az most akkor nem is dobál? Még egy kérdés, mi a különbség a hoplita falanx, és a pike falanx között? Elõbbit csak hopliták, utóbbit csak pike infantry (pl. egyptian pikemen) tudja.
Kell sereg is a közelbe, meg ha nincs háború, hát akkor se nagyon búslakodnak.
Legyen rengeteg plusz kajád, az is ad bónuszt, meg a kék ikonú vízrendszer épületek (ki kell fejleszteni elõbb) Szerintem a public order is beleszámít, mivel szoktak üzenetek jönni, hogy milyen boldog a nép stb.
Én emlékszem rosszul vagy a Shogun 2-ben volt még egy animáció részletességre vonatkozó beállítás? Mert akárhogy nézem a harcokat közelrõl, nekem nagyon gyengének tûnnek a harci animációk, vagy pl nincs is. Két lándzsás egység harca az elég érdekesen néz ki. Mintha valami "toljuk át a másikat a vonalon" játékot produkálnának. Valahogy a közelébe sincs a Shogun 2-es pár harc alapú látványos harchoz.
Majd ha mentek játszani figyeljétek már meg. Lehet nincs igazam, és valami beállításihoz van köze. Pedig egység részletesség: High.
Ez érdekes. Eddig nem jöttem rá, mivel lehetne a város terjeszkedéshez szükséges populációt látványosan meggyorsítani. A körönkénti növekedés egyes épületek vagy tudomány hatására oké, de azok százalékos értéket mutatnak, miközben a város menüben pl. az szerepel, hogy még 7 populáció kell az új slot megnyílásához.
A rabszolgaság repu semleges a tapasztalatom szerint, bevételt növel, de nagy mennyiségben unrest-et generál. Az elengedés reput hoz pénz nélkül, ha jól láttam, a foglyok kivégzése pedig repu vesztést okoz.
Nekem egy dolog nem tetszik csak. Az ingame encyclopediaban egyszerûen baromi lassan lehet megkeresni egy-egy egységet, még népekre lebontva is, és van jópár nép és egység. Ezt mindenképpen rendszerezni kellene. A Shogunban kb. jó volt, de ott is voltak butaságai. Az pl. zavaró, hogy ha már átláthatatlan az encyben az egység leosztás az annyira egyforma kártyák miatt, akkor legalább ha az ellennél rákattintok egy egységre, írja ki az ency részét, mint a Shogunban. Feleslegesen vették ki ezt a funkciót (erõs a gyanúm, hogy bug), és feleslegesen vették ki az egységeknél a vizuálisan kiírt számot. (Ez is bug szerintem ...)
Nem egészen. Én 2-3 ezer fõs csatát szeretnék a két éves, akkor a középkategória jobbik feléhez tartozó CPU-n látni S2 high minõségben egy olyan játékban, amiért 18K-t fizettem elõrendelve, mert a kiadó azt állította, minden oké, a játék kész. De nem is. ETW high minõség is jöhet, de még az R1 high minõséget is csípném. A francba, csak visszatértem a lerágott csonthoz.
Annyi elõnye van a város nélkül maradt maradék seregnek, hogy egyrészt van könnyen legyõzhetõ, utánpótlás nélküli ellen a térképen, aminek a legyõzésével lehet tapasztalatot bezsebelni másrészt pedig könnyû szívvel lehet szabadon engedni a foglyokat, ezzel is némi diplomáciai reputációt szerezve.
Most jöttem r, hogy hülye vagyok. A mercenaryk miatt jött cksa 900 / kör, disbandoltam õket és egybõl 1800 lett belõle :D Nagyon drágák, nem is éri meg õket haszálni, cska vészhelyzetben. Az meg tényleg elég idegesítõ, hogy hiába foglalok el egy várost, a maradék sereg folyamatosan támadgat még. Kb 5 kör óta támad Athén ilyen 100 emberrel, sok értelme van.
Csak akkor tör ki polgár háború ha az egyik pártnak van nagyon sok, pl neked. 60%-nál én már számítanék rá, hogy a gép folyton megpróbálja majd kinyírni a tábornokaidat, illetve legyen azért mindig legalább 10K aranyad, mert ha pl nem orgyilkost küld a gép kör végén, akkor pletykát fog terjeszteni ami neked sok aranyba kerül, hogy kivédd a hatását.
Én egyenlõre a diplomáciát figyelem, Athénnal vagyok. Csatát hármat játszottam le+még 3-4 autobattle-t,mert teszteltem, mennyire mûködik az új rendszer (3 lehetséges taktikai utasítás van, kijelezve a várható gyõzelem/vereség nagyságát és a várható veszteséget %-osan) és eddig jól mûködött. Egy kivétellel az összes csatámban támogatott legalább egy szövetségesem. Solo csatát Spártával vívtam, 2-2 sereg mindkét oldalon, na az kaotikus lett, kicsit az Alexander kiegészítõ sodródó rohangáló csatamenete jött elõ. Úgy tûnik, tényleg megéri már az elején szétnézni és eltervezni, kivel milyen tartalmú diplomáciai megállapodást köt az ember, merre akar terjeszkedni, és hogyan (hódítás vagy kliens). Úgy tûnik, viszonylag könnyû sok szövetségest találni az elején, de ez kétélû dolog. Pl. jól jött az egyiptomi szövetség, mert mint lentebb írtam, rá tudtam kényszeríteni ezzel Knosszoszt, hogy végre kereskedjen velem. Idõközben viszont néhány tudatos diplomáciai döntésem okán némileg megrendült a reputációm még a szövetségeseim körében is, akikre nagyon rá voltam szorulva a Spártával vívott háborúm miatt. Ebben a szituációban gurult el a Perzsák gyógyszere, és öt tagból álló szövetségével hadat üzent Egyiptomnak, akik persze rohantak hozzám, hogy támogassam õket, amit meg is tettem, mert nem mertem egy cserben hagyással tovább rontani a megítélésemet. Így most a teljes "közel-kelettel" hadban állok egy olyan háborúban, amiben nincs célom, egyetlen "elõnye" a helyzetnek, hogy a Macedón kliensem úgy vélte, ebbe beletörik a bicskám, és szépen hadat üzent, így mégis adódik valami ésszerû lehetõség az expanzióra. Lehet, hogy a fenti összefüggések egy része csak a képzelet szüleménye, de biztató,hogy a többi TW (kivéve ETW) esetében semmilyen sztorit nem tudtam beleképzelni a történésekbe.
Nem csoda hogy ilyen ótvar szarul fut... cpu magból, az 0# 100% a többi három 50% vagy alatta fut. GPU 60% volt maximum. Rossz kihasználtságból eredõ CPU "bottleneck" miatt... 2600 RAM-ot és 1100 körüli VRAM-ot használ nálam a játék. Ez így elég gáz azért, gyengébb grafikai beállításon rosszabbul fut mint a shotgun 2 magas beállításon. Szerintem ezen egy pár nap alatt össze dobott patch semmit nem fog változtatni, hónapok múlva lesz esetleg (vagy soha) játszható AMD-vel. Én ezért nem fogom eladni a VGA-m hogy 70-ért kóreÁj7-et vegyek.
Harcrendszer az nagyon baba! Kár,hogy csak konzolra jön!
Ja, ami még hatalmas, az a belsõ családi politikai intrikák, szerintem kegyetlen hangulatos. Simán a más családok generálisait parkoltatom az utolsó sivatagi helyõrségben, nehogymár valami hírnevet szerezzen. Erre be szoktak rágni és átlag 10 körönként meg probálnak valakit gyilkolni a saját családomból :D Most olyan 64%-os a családom támogatottsága, kíváncsi vagyok mi történik, ha lemegy 50% alá, polgárháború?
Én csak sima hard-on játszom elõször, amíg kitapasztalom. A public order rendszer tényleg nagyon megváltozott, kis idõbe kerül, amíg megszokja az ember. Alapvetõen templomokkal, tisztasági épületekkel (aquaduct) és szórakoztató épületekkel ("sárga" épületlánc, színházi maszkos fejlesztése) lehet növelni, valamint, ha megvan a teljes provincia (az összes régióval), akkor a provinciális "edict"-el is lehet. Lehet továbbá a 3 ügynök közül a kémen kívül a másik kettõvel (nem tudom a magyar nevület, dignitary és champion).
Hát, ha Spárta ennyire csóró (900/kör) akkor én inkább kussolok - épp nekiálltam volna sírni hogy három sereg, meg flotta mellett hogy fizesse ki a rezsit kb. 2000 denarii/körbõl? :D
Amúgy ami rettentõ módon el van baszva az hogy ha elsüllyeszted a hajóját, a tábornok még mindig simán visszavonul.. kicsit idegesítõ volt hogy Scipiót kellett kergetnem a tengeren (szegény elkövette azt a hibát hogy néhány gerelyes bohóccal egy szállítóflottán krúzolt az olasz csizma lábánál :)
Én elõször a Suebikkel próbálkoztam, de very hardon kb lesöpörtek a térképrõl a minden irányból támadó többi törzsek, így most átváltottam Spártára. Hellász már az enyém, most Makedónia felé terjeszkedem (déli része már az enyém), illetve tervezem a délen levõ Knosszoszt is elfoglalni, bár hajóim még nem igazán vannak. Sikerült két trade agreementet kierõszakolnom Egyiptomtól és Pergamontól, most így három várossal közepes adón 900 / kör jön a kasszába. Sajnos a körváltás nálam is elég lassú, a csatákat meg auto resolvolom, mert amúgy játszhatatlan.
A public ordert hogy lehet növelni? Ki milyen nehézségen játszik?
A sok technikai anyázás helyett inkább beszéljünk a játékmenetrõl. Esetleg sztorik mindenkinek a kampányából stb. Én pl. rögtön Egyiptommal kezdtem, és nagyon tetszik. Rengeteg féle egység van, meg épület dögivel. Kb. 40 kört léptem le eddig (a körlépés tényleg nagyon lassú), meghódítottam Cyreneica-t meg a köcsög núbiaikat/etiópokat, csakhogy meglegyen a teljes Nílus-völgy, ami egy nagy rakat kajával járul hozzá a birodalom fenntartásához. A környezõ népekkel, valamint Syracuse-al és Athénnal és a görög szigetekkel kereskedek, 5000 pénz jön be körönként, úgy, hogy 5 nagy sereget tartok fennt. Most tervezek nekiesni Arábiának, mert ki kell pucolnom a hátországot, mielõtt nekimehet a szeleukidáknak. Akik egyébként meglepõen békések, érdekes.
A játék maga nekem is tetszik, már csak a látvány hiányzik. Kb. 20 órám van benne (a tényleges játék kevesebb, mert igyekszek mindent elolvasni, meg visszatöltök, hogy lássam pl. a relation változásokat egy diplomáciai döntés után). Azokkal a véleményekkel, hogy maga a játékmenet rossz, vagy kidolgozatlan, én sem tudok egyetérteni. Nem akarok szentségtörõ lenni, de épp a sokak által legrosszabbnak tartott ETW kampány AI-ját látom visszaköszönni, fejlesztett változatban. Ott is volt mögöttes tartalma a kampány AI döntéseinek. Spanyollal játszva pl. tuti volt aárhány újra kezdésnél, hogy pár kör után a Hollandok hadat üzennek Flandria birtoklásáért, és legalább egy olasz állam szemet vet Nápolyra. De tuti volt a a francia szövetség, mint ahogy az is, hogy csak flandria feladásával lehet annyi erõt összeszedni az elsõ szakaszban, hogy marokkót legyûrve újra lehessen építkezni. Rome2 annyival több,, hogy itt összetettebb és transzparensebb a történet, mert már az elején látszik, ki, kivel, hogy van jóban vagy fasírtban. ETW csatái is tetszettek, korhû közelibb volt, mint bármilyen korábbi TW csata, voltak álló harcok, a lovásságnak közben elõbb egymással kellett megküzdeni, hogy aztán a gyõztes fél lovassága átkarolhasson, folyamatosan kellett erõfölényt kicsikarni a harctéren. Csak nekem nem volt idõm 20-30 perces csatákra. Itt a Rome2-ben is úgy látom, hogy a csata korhû közeli (bár még van mit gyakorolni irányításban). Korhû alatt azt értem, hogy szemmel láthatóan az egymásnak feszülõ hasonló értékû egységek akár "órákig" is csépelnék egymást, viszonylag alacsony veszteség mellet, de aztán egy oldalba támadás morál romboló hatása pillanatok felgyorsítja az eseményeket. És az ókori csaták döntõ része ilyen volt, egymásnak feszültek, és a hamarabb pánikba esõ fél elkezdett menekülni, elõször a gyengébb egységek, majd a core unitok. A veszteségek zöme ilyenkor keletkezett.
Nézd, nekem a sírással és az állandó hisztériával van bajom, meg hogy ez divat lett. Sírás a DLC-rõl, sírás a bugokról, sírás a gonosz imperialistákról, nevetséges összesküvés elméletek amivel tele spammelik a forumot. KETTÕ, azaz kettõ napja van kinnt a program, ehhez képest apokalipszis hangulat van. Ez egyszerûen gyerekes.
Namost: ha nálam megy, az valahol azt jelenti hogy a software alapvetõen rendben van, mert különben nálam is szar lenne. Tisztelt User, a hiba tehát az Ön készülékében lehet, nem? A hibákat részben az okozza, hogy a felhasználók egy része rohadtul nem ért a saját gépe beállításához, nincs tisztában alap dolgokkal. Õk hisztiznek mint a hülyegyerekek és elvárják hogy helyettük ezeket valaki megcsinálja. Alap hogy új programhoz friss direct xet, drivert raksz fel, ha valami gebasz van esetleg ránézel a biosra, elolvasod a support forumot stb.
A másik meg egyszerûen abból fakad, ami a PC sajátja, végtelen számú konfiguráció van, a hardwarek gyári supportja is sokszor szar (példa: a köcsög sound blaster a mai napig nem csinált rendes Win 7/64bites drivert a régi SB Extigy külsõs kártyámhoz, így megy valami alap windowos driverrel, csak a funkciók nélkül). Ennyi féle hibaforrásra (+ userek hülyeségér) nem lehet felkészülni, szerintem ezt nem kellene külön mondani.
Tényleg jó lenne, ha a sehova se vezetõ sírás helyett inkább a programmal összefüggõ kérdések - megoldásokról szólna a topic...
elhiszem, de akkor is lehet várni 1-2 hetet és utána ítélkezni nem? nincs két napja, hogy megjelent. ha késõbb is így hagyják, akkor tényleg le lehet húzni, de sztem még korai.
Nagyon el vagytok tévedve. Senki nem várja, hogy maxon fusson. A millió ember is a hivatalos fórumban nem azért károg, mert extremen 10fps-e van, hanem mert mediumon sõt lowon is.
Az új FX szériás AMD procik. Valami vezérlése hiba van a BIOShoz, ami 2011ben derült ki és már a Shogunban is bezavart, ezt persze nem a CA sara vagy javítható általa, a Usernek rendbe kell tennie a bioszát (és persze anyázhatja az nvidiát/amd-t aki a biost kiadta így)
szerintem ilyen rövid idõ alatt nem lehet ítéletet mondani rendesen. tény, hogy kiadhatták volna úgy, hogy mindenkinek maxon fut, de pc játékot úgy megcsinálni nem olyan könnyû. normális ember sztem 1-2 patch után mond ítéletet és nem sír mint egy 4éves.
Nem vagytok semmik. Kimegyek sz...., WCre, hét hozzászólás, visszajövök, telefonálok egyet, még tíz. :D
Na ha a patch után nekem fog szarul futni akkor én telespammolok mindent fikával :D Pont most kezdem megszeretni egyre jobban a játékot az kéne csak, hogy hétvégén meg ne legyen jó :P
Szerintem ebben nincs igazad. Inkább te vagy eltévedve azzal, hogyha neked nincs problémád, akkor a többi biztos hülye. Majd sírsz te is, ha a patch után meg esetleg neked lesz szar. Volt már, hogy patch ilyen hatással járt. Utlosó hsz-em a lerágott csont kapcsán, de valójában van itten szó: It really saddens me to rate this game this low... Total War Rome II is a bait and switch emblematic of a trend affecting a disturbingly large amount of game releases these days.This along with several other PC releases of late (Diablo III, SimCity, etc) really reinforce that people need to start being discerning with their purchases. The puppy mill system that has infected gaming is too efficient at pulling money from an impatient, hype sensitive consumer base. I'm guilty of contributing myself. I don't say it lightly when I ask, do not buy this game. We're destroying our hobby by continuing to accept half finished games at full price.
Nem metacriticet kell olvasgatni hanem játszani (nálam teljesen játszható, stabil, az égadta világon semmi gondom nincs vele). Komolyan annyira sírósak (és akkor nagyon finom voltam) lettek az emberek hogy az nevetséges, õrjöngve telesírják, mindenfajta konstruktív hozzáállás nélkül hogy az hihetetlen. Huszon-harmincéves emberek úgy sírnak mint a tini picsák...
A Company of Heroesnak meg kb. azért alacsony az értékelése, mert az oroszok, akinél most a sztálinista rendszerre mint valami dicsõ korra tekintenek, berágtak azon hogy milyen a történet (bárgyú, de kb ennyi, meg persze van benne Gulág meg néhány szemét komisszár) és most sportot csinálnak abból hogy lehúzzák.
Akinek meg fémillás konfigon szar textúrák mennek annak valszeg nem adott a jóisten annyi észt hogy hihetlen szellemi és fizikai erõfeszítéssel beikszeljen egy négyzetet a video configban... mondjuk egy hülye opció, de lehet low end gépeken jól jön.
De ez egy grafikon, amin visszamenõleg is meg lehet nézni jó pár másodperccel korábbi állapotokat is. Különben miért fagyna ki ? Én ki be lépdelek desktopra meg a game-be 1x sem fagyott ki, ilyen stabil game-t még nem láttam.. Legfrisebb driverek, pucolt rendszer kell, nem kell minden szart feltelepíteni meg félévente egy format sem árt.
Különben Shogun 2-vel jártam ugy hogy megvettem az Fx procit és a játék kemény 15 percig töltött majd állóképeket láttam és ujabb 15 perc volt betölteni a kampányt.. Volt öröm mire rájöttem, hogy alaplap bios-t kell frissíteni :P Azért ez nem konzol millio féle pc kombináció van amin futni kell, sok driver stb..
És itt pontosan hol? Annyit látok hogy cpu hasznlat 100% de azt nem irja, hogy melyik mag megy 100-on. Vagy hacsak az egyik menne akkor 50% lenne?
Jó nagy hülyeséget mondtál. 1) lefagy a játék, vagy úgy belassul, hogy feladat kezelõbõl kell leállítani. 2) Ha lerakod tálcára, akkor (normális programok) szüneteltetve vannak és nem használnak cpu teljesítményt.
Azt hogy tudom megnézni, hogy hány magot használ a játék?
tegnap jósok benchmarkot csintáltam, meg álligattam a játékot. a növényzet megjelenítése terheli rendesen a dolgokat. az egységeket ha csak high-ra állítod és nem ultrára meg extreme-re, akkor sincs igazán látható különbség köztük, performance-ban viszont sok. árnyékolás sokat nem oszt nem szoroz. végül ahhoz folyamodtam, hogy a képfelbontást levettem 1600-ról 1400-ra, na az sokat dobott a gyorsaságon. de egy idõ után visszaállítottam, mert pár óra játék után leszoktam arról, hogy nagyítóval nézegessem az egységeimet.
Igen, Coh2 1300 negatív értékelése WR gyanús, de ott valóban magát a játék koncepciót rontották el, és az egység balance is. Szerintem a Rome2 lesz az a játék, ami alacsony metacritic felhasználói pontszám mellett is népszerû lesz. És ez is unikális helyzet lesz, csodálnám, ha 7 fölé kúszna fél éven belül a pontszám.
Ohh és akkor elvileg minden mag 100%-on fog futni ? Mert akkor rákeresek hogy kell. Bár nekem elfogadhatóan megy, simán játszható és szép, de persze plusz FPS sosem árt. Bár sztem fõleg a Videokari a szûk nálam de az cserélve lesz a napokban.
Kapcsold ki a Win7 cpu core parkoltató funkcióját, az talán javít valamit. Nálam Csatába egyenletesebb lett, de a kampány map ugyan úgy röhejes teljesítmény produkál.
Különben az bug hogy az állatokat.. kutya ló, nem pakolja ki partraszálláskor ? Prológba csináltam kutyákat mondom milyen frankó lesz, partraszállok erre semmi sehol.. Persze lehet direkt van, ilyen egységeket nem lehet kipakolni csata közben, de azért fura..
Mondjuk azt én sem értem, hogy miért adták ki így? Nem jellemzõ rájuk.