Én csak objektív vagyok. Amit látok videót, vagy olvasok infót, azokra reagálok és ez eddig nem volt számomra túl sok pozitívum(kivéve a karthagói ostrom). DE ezek a dolgok nagyon jól hangzanak. De ami tényleg tetszik, hogy reagálnak a sirámokra..és ez a mai világban nagy dolog, fõleg ezen a piacon.
Ej mi ez? Dícsérõ szavak? Bizakodás? Mindjárt összevonom a szemöldököm!
Ám tényleg faszák ezek a hírek. Ha a nagyobb része igaz a híreknek, az egyik legjobb rész lehet.
És a másik ötletet pont a tw onlinen taglaltuk az is bejött. Na végre valami kézzelfogható remény. Arról nem beszélve, hogy a rohangálást is javítják. Szóval lesz több gyõzelem fajta, pont ezt mondtam múltkor, hogy milyen jó lenne a kis népekkel valamilyen presztizs pont szerû gyõzelem típus.
Úgy látszik, régi vágyam teljesül: " Ezzel akkor találkozhatunk, ha egy olyan sereget ér támadás, amelyik a kampány térképen éppen erõltetett menetben halad. Ez azt hangsúlyozza ki, hogy az így megtámadott sereg sokkal kiszolgáltatottabb és felkészületlenebb a támadásra. Ez az erõletett menet által megnõtt megtehetõ távolságot kívánja ellensúlyozni, érdemes lesz jól meggondolni, mikor haladunk így."
Egyrészt nagyon örülök, mert úgy látom, törõdnek a rajongói észrevételekkel. Másrészt azt gondolom, el vannak maradva mint az állat, tartani akarják a dátumot, és senki nem megy szabira.
Nem lesz demo. Nagy kár érte.
Hoppá! Mekkorák is azok az egységek a partraszállós képen?Több mint 200 bõven, hacsak nem folynak egybe.
Jó a cikk, sok (számomra) új info volt benne. (Például errõl a politikai rendszerrõl is)
A forum témában meg a repülõs marhaságon túl az e3 videoval kapcsolatban felmerült komolyabb kérdésekre is. Ami számomra pozitív, hogy mindenre valami magyarázatot próbál adni, nem csak elhessegeti az aggályokat, hogy "mit sírtok, jó ez így" :) Persze az majd õsszel derül ki, mennyire lehet a válaszokat komolyan venni.
Ha még nem olvastátok volna a strategyinformer összeszedte a legfontosabb tudnivalókat a kampánnyal kapcsolatban amit itt olvashattok (megéri, sok érdekes info kiderül belõle): link
Összességében sok újítás lesz az eddigiekhez képest amelyek szerintem mind az elõnyére válnak majd a játéknak ( az átdolgozott provincia rendszer, a toborzás, a belpolitika, hajózható folyók stb). A nagy kérdés persze az, hogy miképp teljesít majd az ai.
A repülõ rómaiakkal kapcsolatban pedig azóta megjelent a készítõk magyarázata is amit itt lehet olvasni: link
A lényeg, hogy a végleges változatban nem fognak ekkorát repülni az egységek.
OMG, a GS gárdája ennyire 0 angol tudással bír...?
Szerintem javitani fog a jatekekmenyen, mert egy bizonyos meret utan nem lesz az az erzesed, hogy mar feleslegesen jatszol, ugyis nyertel. De teny, hogy errol olyan keves az info, hogy akarmilyen lehet.
Igen, ezért húzom én is a számat, amikor a harc megjelenítését fényezik nagy marketinggel... leszarom :)
Más: a délelõtti gamestaros linkben arról próbálnak hírt adni meglehetõsen ügyetlenül (pl. civil háború - jaj), hogy lesznek a faction-ökön belüli politikai konfliktusok.
"A belharcok, árulás és ármány jellemzi ezt a történelmi korszakot, annak ellenére hogy úgy látszik, mintha egységes birodalmak hajtanák uralmuk alá Európa nagy területeit. Holott rengeteg ember próbált hatalmat szerezni a többiek fölött, és úgy éreztük, hogy ezt nem megjeleníteni nagy hiba volna."
Ilyet is mondott még Dominique Starr ebben az interjúban: "Megpróbáljuk ezeket a belsõ feszültségeket úgy szimulálni, hogy kiegészítsék, de ne feltétlen akadályozzák a hagyományos stratégiai játékmenetet. Nehéz feladat volt."
Hm. Egy kicsit olyan 'legyen is benne meg ne is' érzésem van. Mindegy, lehet belõle jó dolog, remélem úgy lesz :)
A history channelt meghagyom neked. És ami a törit illeti mániákus vagyok...de honnan tudtad?!
Látom van köztünk egy intellektüel is :D tragikus hogy ilyennek ábrázolják a filmek a régi Rómát. Döbbenet, komolyan mondom elfajzik így a világ, jó hogy nem láttad.. lehet felvágtad volna az ereid ilyen szentségtörés láttán. Ennél már csak a repkedõ légiosok rosszabbak. :D LOL Beteg vagy ember :D komolyan, ezek szorakoztató alkotások amit írtam vicc volt ^^ szerintem kapcsold be a history channel-t ;)
Ha élethûek és tényleg nagyok lesznek a csaták, csatán belül is megteheted bõven.(amúgy az összes tw közül így is a régi romában vannak a leghosszabb csaták.) De amúgy nem rossz ötlet amit írtál.
Ha valaki taktikusan játssza a csatákat nem sok ideje van az egységeket nézegetni... Én azt szoktam, hogy madártávlatból végigjátszom a csatát, aztán lementem replaybe (visszajátszásnak a csata videót), ha nagy és élvezetes csata volt. Aztán akkor visszanézem, olyankor lehet nézegetni a harc animációkat.
Én úgy tudom , hogy ke.272. Disznó kérdésre visszatérve:ok, de hányszor volt ez? Akkor legyenek Gallriasztó libák is. Én úgy gondolom ami csak 1-2* történt meg, azt ne tegyük bele.
Hát égõ disznõk nekem se kellenek, de Beneventumi csatában a disznók sivalkodó hangja ??? rémisztette meg az elefántokat. Kellenek a röfik így.
Egyébként mikortól indul a játék? Ez elég lényeges.
És ezt a részét pl nagyon kevesen ismerik a római történelemnek, miközben sokkal komolyabb veszélyben volt az állam mint bármikor-kivéve Hannibált és a germánokat. De Spartacust mindenki ismeri, mondjuk elég érthetõ, hisz szinte lehetetlen amit véghezvitt.
Hát azért a szicíliai rabszolgafelkelések is elég jelentõsek voltak. Epeiroszra kiváncsi vagyok, elefántok, falanx? Ellenük meg disznók? Jó lenne ha így beletennék. Jelentsen komoly gondot Rómának ez a kis állam.
Bocs ha hosszú-de érdekes: "A szövetséges vagy marsus háború Kr. e. 91-ben (u. c. 663) kezdõdött és teljes három évig tartott. Fellobbanása váratlanul érte a köztársaságot. Közép-Itália minden részében egyidejüleg tört ki a háború. A történetírók mindkét részen fölsorolják a hadvezéreket és a csatákat, melyekben állításuk szerint a rómaiak gyõztek. Róma hadvezérei közt sok név merül föl, mely késõbb nevezetessé vált. Marius ebben a háborúban csak mint Publius Rutilius Lupus consul legatusa szerzett érdemet, midõn a vezér a Tolerus vagy a Liris mentén jelentékeny veszteség után elesvén, õ mentette meg a sereget. Nagy szerepet talán azért nem viselt, mert szorosabb viszony fûzte az ellenséghez, hogysem szigorúan léphetett volna föl. A római vezérek között kiváltak Lucius Julius Caesar, Gnaeus Pompeius Strabo, de valamennyit fölülmulta Lucius Cornelius Sulla, ki legtöbb babért szerzett. Érdekes megemlíteni, hogy a fiatal Gnaeus Pompeius, a késõbbi nagy hadvezér is részt vett a csatákban, s hogy Cicero, Róma legnagyobb szónoka, Strabo alatt érdemelte ki elsõ és egyetlen «stipendiumát». A szövetségesek között a legtehetségesebb vezér volt a marsus Pompaedius Silo, ki az északibb vidékeken harczolt, Gaius Judacilius a picenumi Asculumból, s a samnit eredetû Gaius Papius Mutilus, a déli hadak feje. A római vezérek sikeres mûveletei a háború elsõ évében nem tarthatták volna vissza Etruria és Umbria lakosait, hogy a szövetségesekhez ne csatlakozzanak, ha Róma a fenyegetõ veszély nyomása alatt fel nem ruházza ezeket és az el nem pártolt itáliai lakosokat a lex Julia alapján polgári jogokkal. Kr. e. 89-ben (u. c. 665) Marcus Plautius Silvanus és Gaius Papirius Carbo néptribunusok még szabadelvûbb törvényt fogadhattak el (lex Plautia Papiria), melynél fogva a Pótól délre minden itáliai lakos, ki 60 nap alatt Rómában jelentkezik, a köztársaság egyenjogú tagjává lesz. A már meglevõ 35 tribushoz ezért tíz újat szerveztek. Így akarták a föllázadt szövetségeseket megtérésre birni. De a törvénynek nem volt nagy vonzó ereje. A római vallás megkivánta, hogy minden törvényes eljárást bizonyos szertartás elõzzön meg, s ez csak a város szentelt falai közt mehetett végbe. Szavazni sem lehetett másutt, csak Rómában. A polgári jogok megszerzése ezért eleinte nem igen csábította a távol lakókat, a kik helyi illetõségükkel járó elõnyeikrõl kénytelenek voltak lemondani olyan kiváltságokért, melyeket ritkán élvezhettek. A szövetséges háború sok vérontása után az itáliaiak nagyobbrészt beérték azzal, hogy régi közjogi állásukban megmaradjanak. A római polgárok száma, melyet a 114. évi (u. c. 640) census 394,336-ra becsült, huszonnyolcz év alatt (mert csak a Kr. e. 86. évrõl vannak ismét adataink) csak 463,000-re szaporodott, s 16 év mulva lefogyott 450,000-re. Mindazáltal megtörtént az elsõ lépés, melynek a római történet késõbbi korszakaiban áldásos következményei voltak. Egyes esetekben már most megkapták africai, hispaniai és galliai lakosok a teljes polgárjogot; a latin jogot, mely a rómaihoz lépcsõül szolgált, még nagyobb bõkezüséggel osztogatták. Pompeius Strabo Gallia Transpadana összes lakóit felruházta ezzel. E válságos években a szabadelvû engedmények élesen kidomborítják a római kormányzat bölcseségét. A római irók kivétel nélkül magasztalják e politikát; ennek tulajdonítják az állam fönmaradását és azt az erõt, mely fejlõdésének útját egyengette. Róma tényleg elvesztette a városállam jellegét, s az itáliai népek elvesztvén faji tulajdonságaikat, a latin törzsbe olvadtak bele. " forr.-Nk.világtörténelem
Az biztos benne lesz..szerintem Epeirosz csak miatta lett kiemelve.
Igen, bár történelmileg(a Spartacus félét kivéve) fél kézzel megoldották a rabszolga lázadásokat. A körül lakók' viszont nagyon nagy gondot okoztak némelykor.
Szerintem nem igazán lehet tudni, hogy igaz volt-e a pletyka vagy sem. Attól hogy valaki volt férfival is, még nem számít kapásból melegnek, tehát az hogy esetleg volt ilyen esete fiatalon, majd utána mennyi nõje volt, a kettõ nem zárja ki egymást.
De egyébként nem tartom én se hihetõnek, inkább csak olyan rágalom féle, de biztosat nem lehet errõl tudni,mint ahogy a derék gladiátor Spartacus származásáról is van egy rakás elmélet. Olvastam már mindenfélének. De egyébként sem a származása érdekes, hanem a lázadás, ésaz a mély társadalmi probléma ami a birodalomban volt már ekkor-és hogy ne csak off legyen. lehetnének nagy rabszolga felkelések a Rome 2-ben. Tök fasza lenne, ha nagyon elégedetlenek, hopp megjelenik egy -két lázadó sereg, rabszolgákból, szegény szabadokból, gladitárokból...
Igen, bár a császárkor az egyszerûbb eset, inkább a köztársasági résztõl félek. Pedig az itáliai nagy lázadás nagyon jó lenne a beraknák...és többször volt igazából is.(a leigázott de rokon népek, akik adták a katonákat, de nem kaptak polgárjogot-samnisok , masusok,stb.
De visszatérve a játékhoz, nagyon reménykedem valami jó alapban, már ami a diplomáciát illeti. Az sem baj , ha torz(történelmileg), mert ha jó maga a rendszer, majd megcsinálják a moder gyerekek élethûre.
Szerintem mondjuk lehetne olyan ötletük, hogy amikor épp császár váltás van, mondjuk az egyik hadvezér fellázad, szintén császárnak kiálltja ki magát, pár város, légió mellé áll,-és akár lehetne is ilyenkor választani melyik mellé állunk, és onnantól õt irányítjuk. Kicsit mint az Empire-ben az államforma váltás, az egész ötletes volt.
Na ezért fikáztam olyan keményen a mai filmeket, és tört. program szerûségeket. Hogy sokan innen vesznek tudást, a régi korokhoz. Ha vicc volt, vedd úgy , hogy nem is írtam. Csak szólok bárki, akirõl kiderült, hogy homok volt a köztársasági idõkben, annak a politikai karrierje ki volt herélve. Caesarról pont azért terjesztették a homok pletykát, mert húszon évesen rábeszélte az egyik 80 éves! öreg királyt, hogy adjon x hajót Róma egy háborújához. És ez senkinek nem ment addig, így a politikai ellenfelei(fõleg késõbb) erre hivatkozva állították a storyt.(mármint, hogy megszúrta az öreg, aki mint a keleten sokan tényleg az volt) Mellékesen jegyzem meg, az összes ellenfele feleségét lek*rta, mert igen nagy kujon volt, meg aztán bizonyítéknak sem utolsó buziság ellen.. Erre mi marad meg hollywoodban-buzi volt..gratulálok. Spartacus(bár nem nézem a sorozatot, lehet ott már az eredeti az alaptörténet) az amcsi szarokban, a trák harcos legény, akit rabszolgának hurcoltak. Ezzel szemben az igazság: római légiós volt(de legalábbis légióban szolgált valószínûleg valami kisebb rangban), aki megszökött, elkapták és választhatott a halál, meg a gladiátorság között...ja így már nem olyan szép a story.
Hát olyan lesz mint a Spartacus 4. évadában. :D az ellenséges hadvezért akár meg is erõszakolhatjuk, ezzel is gyengítve az önbecsülését :D Szegény Caesar-nak is becsúszott :D
Viccet félretéve Shogun 2-nél is azt mondták hogy az Ai tudni fogja az Art of War mû minden okosságát. Hát nem tudja :D Biztos lesz házasság, esetleg homokosok is barátkozhatnak, megmérgezhetjük aki nem szimpi, ahogy eddig is. Ez marketing, jol hangzik csodát nem kell várni.
Hát ja, de tartok azért attól ez csak marketing duma, meg nem tudom elképzelni egyelõre, hogy m iaz hogy mély politika, mire akarnak gondolni?
Ha már a repkedés ennyire központi téma, itt az elsõ rész trailere ... :D
Ez jó lesz, ha jó lesz :) (Bár mondjuk mindig ígérik, hogy a diplomácia meg politika mennyire jó lesz, aztán nem szokott annyira bejönni, de el kell ismerni, hogy azért nagyon sokat fejlõdött már a kezdetek óta)
Konkrétan pl a repkedés engem majdnem annyira hidegen hagy, mint az (azt hiszem) MTW2-ben behozott "no more army of clones", vagy a késõbb fényezett szuper harci animációk - a csatát úgyis kizoomolva vívja az ember.
Az egységkártyákkal meg úgy vagyok, ahogy a Shogun2-nél - nekem annyira nem jön be, de az egész design-hoz, hangulathoz marhára illeszkedik (arra nem lehet rossz szava senkinek).
Szóval remélem én is, hogy ez faszán meg lesz csinálva.
Ez például szerintem megint csak sokkal érdekesebb, mint hogy jaj repkedõ egységek, de még az egység kártyáknál is-bár szerintem se szépek, de teszek rá. Nem tök mindegy? Nekem ez lényegtelen.
Ez a hír lényegesebb, legalábbis remélem, hogy nem csak egy üres marketing duma, hanem tényleg meg is valósították. És remélem a belharcok nem azt jelentik, hogy hopp fellázad idõnként egy-egy város, olyat az összes eddigi TW tudott, az nem túl érdekes.
De ha tényleg rendesen megcsinálják ,hogy polgárháborúk, egymás ellen császárok, politika, az nagyobn fasza lenne.-És a repkedõ légiós, meg hogy nem úgy fogja a kardot vagy tököm tudja mit a kezében ahogy kell( valahol ilyet is olvastam, hogy ezért szar!) továbbra se érdekes.
"Ocsmányak a kártyák" :D azért ez így erõs, inkább egyes emberek ízlésvilágának nem túl tetszetõs. Nekem is furcsa volt elsõ ránézésre de teljesen illeszkedik az adott korba, simán telitalálat.. Az 1 év/kör azért lenne gond mert elveszne egy taktikai lehetõség. Most az hogy 6 év az adott út engem nem zavar ^^ japánt is be lehet járni egy hónap alatt a seregeknek pedig volt vagy 10 év :P
Ja ezen én is jót mosolyogtam :) Repkedõ légiósok. Biztos azt fogom figyelgetni a csata hevében, hogy repkednek. Eddig az összes TW sorozattal játszottam és kb jó ha a csaták 1%-nál zoomoltam ki tökig a játékot. Max az elején a csata elõtt megnéztem, hogy milyen szépek az egységek de utána tojtam rá, mert a legtöbbször nincs is idõd rá meg nem is célszerû.
Nekem tetszik ez a klasszikus stílus, ha már a realizmusnál tartunk, jóval korhûbb ez az egységkártya kinézet. Egyébként is tetszenek az ilyen ókori képrajzok.
A videóban látott 1-2 egység egyensúlytalanságán kívül, (ami még béta állapot volt) igazán nem tudok sok rosszat mondani. A kinézetet, meg majd alakítják a történész modderek ha szerintük nem tökéletes. De én azt ránézésre nem mondom meg, hogy nem jó színû valamelyik sisakja.
Viszont ami igazán érdekel az a játékmenet, hogyan oldják meg az 1 kör 1 év dolgot leginkább, illetve a diplomácia és az AI képességei érdekelnének. Ezek az igazán fontosak szerintem, nem az elefánt fülmérete. Remélem lesz játszható demó vagy még jó pár gameplay vidi, szeptember elõtt.
Bár csak az alap RTW-vel és minimális MTW2-õt toltam, de egyetértek azzal, hogy ezek az UI cardok ocsmányak, teljesen eltüt az UI többi részétõl, stb.
"Egy közülük több idõt öl a játékba, mint egy átlag sutyerák".
Ezt most érvnek szántad? Lehet, hogy egy "átlag sutyerák" nem játszik annyit, mint egy TW centeres felhasználó, aki több száz órát beletol. Csak tudod lehet, hogy az a sutyerák viszont fizetõképes keresletet jelent a több száz órát játszó (valószínûleg marhára ráérõ és valószínûleg nem dolgozó diákkal) felhasználóval szemben.
Na de tényleg hagyjuk, mert baromira nem is érted mirõl hadoválunk.
Kíváncsi vagyok (gondolom az elõzõ témát elég jól kiveséztük), hogy láttátok e a kampánytérkép-térképén,-hogy területekre van osztva a tenger. Ez akár jó is elsülhet. Viszont nagyon remélem revideálják az egy év egy kör, elosztást, mert ahogyan nézem, 6 év lesz eljutni Rómából Egyiptomba.
Bocs...10 átlag sutyerák.
Akkor gondolom az a pár ezer õs felhasználó a TW centeren is húzzon a sunyiba ugye? Egy közülük több idõt öl a játékba, mint egy átlag sutyerák.
Shogunban mint említettem nem a gyorsasággal volt gondom, hanem hogy nem volt különbség az egységek között, minden klánnál ugyanazok voltak (értem én, hogy ez akkoriban így volt, de a változatosságot totálisan agyonüti, legalábbis számomra).
Shogun 2-ben mint ahogy Tom én is a diplomáciát utáltam még nagyon. Fél Japán a tiéd és a kis fing klánok hadat üzennek neked. Értem én, hogy a sógunátus fontos dolog volt akkoriban, de ez azért a józan észnek bõven ellent mond.
Nekem már ott köröket ver az elõzõ részekre az új rész, hogy a kedvenc korszakomban játszódik. Imádtam a Medievel 2-t is, de ami a legjobb volt az a Rome. Ha már kapok egy Empire szintû játékot római korba ültetve, korabeli harcosokkal, változatos egységekkel (népenként legyen jó pár eltérõ speciális csak általuk toborzható csapat) én már élvezettel fogok nekiülni. Sõt még vihorászva fogom a DLC-kben kiadott plussz népcsoportokat is megvenni mindenféle szemrebbenés nélkül.
Az ember azt kritizálja, amit lát. Lehet, hogy fanboy barátunknak semmi sem jön le a látott csatajelenetekbõl (merthogy volt már korábban is csatavideo), másnak igen. Fõleg ha az ember a korábbi TW-k ismeretében (igen, a Rome 1 óta, amióta a Sega a kiadó, vannak ugyanezek az arcade elemek) már tudja, mit figyeljen.
A Total War az elsõ Shogunnál azzal fogta meg az embert, hogy nagy(obb) léptékû és (meglehetõsen) realista csatákat lehetett vívni, azóta se nagyon van párja szvsz. Ez kezdett megbotlani a Rome 1-ben már, és bizony aki fan volt korábban, már ott is húzta a száját a felpörgetett sebesség miatt (vissza lehet keresni ha valakinek sok idje van). Persze sokkal több volt a pozitív változás, és lelkes rajongók ezt a hiányosságot napok alatt orvosolták. (De nem az õ dolguk lenne, és az ezeket javító modok megjelenési gyorsaságából látható, mennyire nem lenne nehéz beépíteni mondjuk kétféle választható rulesetet)
Azóta mindig hasonló a tendencia, villámgyorsan mozgó egységek, pillanatokig tartó csaták az alapjátékban. Ez pedig nem a hardocre stratégáknak fáj, hanem bárkinek, aki egyáltalán stratégiát akar játszani - a felgyorsított összecsapásokkal éppen a lényegébõl veszít sokat a program, mert egyszerûen nincs idõ taktikázni.
Kedves TomDantes, egyáltalán nem mondtam, hogy rossz lesz a játék. Az eddig látottak alapján szerintem nagyon fog tetszeni, és rengeteg idõt bele fogok ölni. Csak azt mondtam, hogy ha valami nem tetszik, azért szólni kell, mert ha senki nem háborog, akkor biztos benne marad.
És igen, fontosabb a gazdaság, a diplomácia és az AI, csak azok egész másfajta problémamegoldást igényelnek, mint ahogy leírtam az elõzõ hozzászólásomban. A harciszekér meghajtású római légideszant valószínûleg elég könnyen kezelhetõ lenne, és valószínûleg szándékoltan került be.
Részemrõl a vita lezárva. Ennyit nem ér. És még egyszer, szerintem jó lesz a játék, és szerintem is fontosabb sok általad felsorolt dolog, de attól még ezt is ki lehetne javítani.
Had fikázza nincs ezzel semmi baj, de ne offoljátok szét a topicot teljesen. Bár azt én is hallottam hogy Rome2 utáni gagyi lesz :D
Azt próbálja magyarázni Tom egy kissé érdekes hangnemben, hogy a kritika akkor jó, ha megalapozott. Amíg nem játszottál vele nem tudsz hiteles véleményt alkotni, csak találgatsz.
Sok játékos szokása hogy megjelenés elõtt ítél, ami nagy hiba.
Nem megyek bele értelmetlen vitába. Meg nem is tudunk még konkrétan semmit. Majd ha lesz játszható verzió, ha kijött a játék szeptemberben, akkor majd visszatérhetünk rá. Addig csak szócséplés az egész.
Nekem már a korválasztás miatt hatalmas plusszal indul a játék (se a shougun, se az empire nem jött be elsõ sorban a korválasztás miatt, másodsorban az ugyanolyan egységek miatt, harmadrészt a bugyuta toborzás és építkezés miatt. Valószínû ezek ugyanúgy benne lesznek a Rome 2-ben sajnos, legalábbis a toborzás és építkezés biztosan, az elsõ kettõ meg talán jó lesz) , nem nagyon lehet lerontani, de biztosat majd akkor mondok, ha már játszottam vele 5 órát.
Te meg nyugodtan fejtegesd tovább, hogy miért lesz rossz a játék, csak már kissé unalmas. Egy dolgot felejtesz el, hogy egyrészt ez egy játék és a valós dolgok beépítése nem feltétlen eredményezne jó játékmenetet, másrészt meg nem mindenki olyan "szakértõ" mint te vagy és nekik talán úgyis megfelel majd ahogy kialakítják. Üzleti szempontból (mert hogy a játékmenetet az üzleti szempontok is befolyásolják mégpedig, hogy lesz a legjobban eladhatóbb a dolog) és ebbõl a szempontból a valóság beépítése nem biztos, hogy megtérülne.
Ha ettõl neked nem lesz jó a játék, akkor játssz mással. De akkor nem is kell ide bejárkálni szidni egy olyan programot, amit még csak képen, meg videón láttál, játszani meg egy másodpercet se játszottál vele. Hiteltelenné tesz, ha láttatlanban fikázol valamit. De ez már a te dolgod.
Ügyes vagy , hogy feltûnt. Fõleg, hogy eddig alig adtak ki olyan videót amiben ez nincsen bent. De ha már itt tartunk, nekem pl tetszik a játék színvilága-és bár találtam azért hibát-de nagyon jók a tengeri csaták. Az , hogy evezõs hajók lesznek benne fõleg, segít hogy élethûbb legyen a harc de ne az élvezet rovására. Lásd NTW-ETW.
A grafikája se tetszik. Áh...márha lesz , nem fog tetszeni, mert megmondó ember vagyok. Éspunktum
Értem én azt is, hogy eddig látottak alapján. De eddig nem láttunk szinte semmit. Pár kép, egy beállított videó? Hû.
Majd olyan 20 beleölt óra után, akkor már lehet egy ilyen játékról rendes véleményt formálni. A többi meg továbbra is csak ökörségekbe belekötés.
Bánja a tököm , hogy például mekkorát ugranak a rómaiak...ki a fene figyeli majd ezt harc közben? Hát persze az, aki mindenbe bele akar kötni, mert ezt élvezi. Nekem fontosabb, hogy legyen egy nagyjából épkézláb AI a csatában. Na, ha ez szar lesz, jogosan lehet mondani, hogy nem jó.
Arról nem is szólva, például nekem ebben a videóban az tûnt fel, hogy az íjászok ilyen szalma golyókat vagy mifenéket gyûjtanak fel, és görgetik le, nem nagy dolog, de jó kis taktikai dolog, mint a Empire-ben ahol lehetett végre sáncot meg karókat letenni, meg aknát letenni. Ja, nekem ez tûnt fel, nem az hogy mibe kössek bele, csak hogy moroghasak mint a bolhás kutya.
Senki nem(de legalábbis én) nem állítom, hogy elbaszták, itt többen arról beszélgetünk ha még szabad, hogy az eddig látottak alapján, nem tetszik a dolog. Ki habitusától függõen, pro és kontra. Valaki azt írja nincsen remény én nem, de nem tetszik amit eddig láttam-hogy egy Gallust idézzek"szabad ember vagyok egy szabad hazában!-(csak úgy mellesleg az utolsó szavai voltak) és ez akkor is így van ha szétrobban az agyad. És még csak hülye sem vagyok.
Szerintem a Rome 2 után jövõ Total War rész nagyon szar lesz. Már ha lesz, de ha lesz az lesz. Árkád gagyi. Igaz, még az se biztos hogy lesz, semmit nem tudni róla, de én már most meg mondom elõre. És nekem van igazam. A rome 2 után következõ rész, nem is lesz történelem hû. Hát nézzétek már meg! áh, én nem venném meg.
Tök jó, hogy a két hónap múlva! megjelenõ Rome 2-õt elbaszták. Mert te tudod. A lottó számokat is látod elõre? Nem kell mind az öt, én megelégszem kevesebb pénzzel is, csak négyet adj meg oké?
Na mindegy, nem írom le újra, mert valami oknál fogva nem fogod fel, hogy egy még meg sem jelent játék olyan dolgok miatt szar, amit meg a korábbi TW részeknél nem baj.
Ha valaki nem látja be, hogy hülyeség...akkor az hülye.
Félre értés ne essék: ha miután megjelent a játék!!! és utána jönne az értelmes!!! krtika, hogy teszem azt, bugos, vagy nem jó a diplomácia, túl könnyû, vagy túl nehéz, vagy rossz a gazdaság, vagy nem jók a csaták mert ostoba a gép...ezt simán elfogadnám, és ha igaz, egyet is értenék vele. Mintahogy a korábbi részeknél is mindig.
De kössünk bele ökörségekbe, amikor még ki se adták...
Nem üvöltene senki, mert azóta sem jelent meg ilyen a témában, így mindenki örülne , hogy nini ilyet is lehet. Ha lenne egy csomó ilyesmi, pont leszarnám , hogy a TWR2-tõt el*aszták. De nincsen.
Abban biztos vagyok, ha a Rome 1 most jelenne meg, -persze 2013-hoz igazított grafikával- versenyt üvöltene ez a sok hülye hogy mekkora szar. Mert manapság mindenben csak a hibát kell keresni, meg szarozni, és természetesen hónapokkal a megjelenés elõtt, mert úgy a menõ.
Maradjunk csak annyiban, hogy az ilyen dolgok engem nem zavarnak. Játszani szeretek nem hibát keresgélni. Ha élvezhetõ a játékmenet az ilyen apróságok pont totálisan elnézhetõek.
Aki meg ilyeneken fenn akad az vagy keressen más hobbit, vagy csak simán hagyja ki a játékot.
Annak, hogy több száz hsz-e azon agyaltok, hogy miért lesz szar azzal semmit nem értek el, csak nõ a hsz szám. Nem tetszik keress mást, ami szórakoztat. Azért nem kell vele játszani, mert Total War.
Az a baj, hogy a játékosok elfelejtik manapság, hogy a játék szórakoztatásra való. Ha ezt nem éri el, akkor azzal csak az idõdet pocsékolod és nem szórakozol.
Te figyelj haver, szedd össze magad, ne hisztizz itt, aztán nyugtató megmondtam. Ki vagy te , hogy nekem toljad az okádásod!? Vitázni lehet, meg ugratni a másikat de ez már simán tipikus netes trollkodás! Az Empire utáni Napóleon nem is igazi folytatás-semmi, azaz semmi nem volt benne új-kezdve a motorral. Amúgy meg akkor lehet az élethûséget legjobban összehasonlítani, ha ugyanazon történelmi korban játszódna a játék-de ez csak megjegyzem. Amúgy meg keresed már kis csákó a régi tw játékokhoz való hozzászólásaimat, aztán mondjál kettõs mércét. Az empire óta hiányolom a komoly fejlõdést. És ne beszélj velem így többet!
Ja, tudom. Persze 10 éves, meg mod-ok...eh. Hülyeséget beszélsz. Vagy mindegyik részen követeld meg a történelem hûséget, vagy egyiken se. Az nem megy, hogy csak az egyiken, a másikon meg nem. Vagy mind a két résznek elnézed, vagy mind a két rész szar, mert nem történelem hû.
Tudod, akik kettõs mércével mérnek, azok undorító okádék szar alakok, elvakult ostoba seggfejek. Már bocsánat a kifejezésért, nem sértésnek szánom, de döntsd el ilyen akarsz-e lenni. Rohadtul utálom a kettõs mércével mérõket.
Nem kell gratulálni érthetõen leírtam , hogy miért. A roma 1 részét sem szidom azt is leírtam , hogy miért. Viszont az emlegetett fejlõdések' az empire óta megvannak..,hogy is van ez?
Viszont a történelem hûséget számon kérni továbbra is akkora hülyeség! Sokadjára írom le, a Rome 1 se volt történelem hû. Rohadtul nem volt az! Ott miért nem hányod az epét , hogy mekkora szar?! Miért csak ennél baj? Ott miért baj? Ha a történelem hûség neked ilyen fontos, akkor a Rome elsõ részét is szidni kéne!
Vagy kettõs mércével mérsz? Az nagyon fasza...akkor gratulálok.
Na igen, a fejlõdés. Ez már más kérdés, és ebben egyet is értek, ha nem fejlõdik semmit az egyik epizód a másik után, az baj. Van amiben fejlõdött is. Például van már tengeri csata. Van kutatás, ami szerintem értelmesebb megoldás, mint hogy simán felhúzok egy épületet, és akkor már gyárthatom is új egységeket.
Most mi van mi van mi van ? :D Miért lesz gagyi nem értem ? Amit én eddig láttam igen jó volt, a repülõ unitok meg azért repülnek hogy lássunk is valami csodát. :D A vér megoldása sem volt élethû de rendkívül hasznos volt stratégiailag is.. Ezek direkt ilyenek, ezeket az elemeket kicsit el kell túlozni hogy látványosabb legyen. A gond itt csak az AI lehet mind csatában mind a kampány térképen, eddig ezt nem sikerült megoldani, most sem fog :P de talán javul némileg.