A pénztárcádtól függ. A határ a csillagos ég. Thrustmaster, Logitech, Fanatec, Moza, Simmagic, Simucube, stb... Vannak szíjas, szíjas-fogaskerekes és direct drive(DD) FFB kormányok. Ezek mind tudják a max. 900 és 1080 fokos elfordulást és az áruk emelkedésével nő a tudásuk is. Tényleg csak az anyagiak és az aszerinti igényeid határozzák meg, hogy mit veszel.
Jaja valamiért nem csipázzák, pedig van benne craft rendesen modokkal mindennel. Multizni is lehetne ha összehoznánk egy brigádot.
Sajnos itt nagyon kevesen játszanak az első résszel és ha igen, nem igazán kommentelnek ide, de ahogy látod, még az aktuális Automobilista 2. részről is csak szökőévente esik szó. Tanácsolni akartam, hogy próbálkozz esetleg másik fórumon, pl. a Prohardveren, de ahogy láttam, az ottani topikban is leginkább magaddal beszélgetsz, mert 200 hozzászólásból 110 a tied. Nem hiszem, hogy kapsz itt a kérdésedre választ, de ne legyen így.
Ez egy fejlesztői napló az elvégzett és elvégzendő feladatokról. Ha valamit nem értesz, akkor kérdezzél. Nem az ő bajuk, ha te ebből nem értesz valamit vagy semmit. ;)
Remnélem sok a maszlagon kívül amit összehordanak ,javítanak olyan durva hibákon is, hogy pl az AI a kanyarok 50-%-át ne SC tempóban vegye már be ... Rettenet idegesítő .....! Legalább ennyit, a többi dolga az olyan amilyen, de ez így nagyon szar ....
Ránéztem hogy az általad a videón belinkelt 4 literes Porsche Cup egy mod. Elől 65, hátul 80 mm a hasmagasság. Ugyan ez a Reiza Porsche cup szintén 65/80 mm. Szóval ez a kijelentés: "autó alja ezeréves ütközésmodellt használ, ezért is tették jó magasra nehogy leérjen az alja mert szar az egész....Néhány modban rendesen lent van" , nem állja meg a helyét. Érzésre nem igazán van különbség a mod és a gyári tartalom vezetésében. A mod készítője állítja, hogy saját beállításokat használ, gondolom ez adhatja ki azt kis eltérést, de alapjában véve a Madness enginre épül az ő munkája is. Legfeljebb eltérő felfogású a két modellező. És a gyári adatokon kívül a saját ízlésüket is beleviszik a modellbe. Ezzel nincs is baj mert a valóságban is eltér ugyan annak az autómodellnek a beállítása az adott pilóta vezetési igényéhez igazodva. Pl. Verstappen és Perez se biztos, hogy el tudná ugyanúgy vezetni ha autót cserélnének. Bár Verstappen még Perez autójával is megnyerné a VB címet legfeljebb két futammal később ünnepelne. ;) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.10.19. 15:10:34
Ezt meg végképp nem tudhatod, mivel még mindig dolgoznak ezeken a problémákon is. Most a hó végére is tervezik egy nagyobb fejlesztés kiadását, tehát már pár héten belül is változhatnak az általad kifogásolt dolgok. Persze egy ilyen összetett szimulátorban ki tudja mikor lesz az amikor azt mondják, hogy ez már legalább 90%-osan kész van. Mellesleg Verstappen azt mondta az F1 játékra, hogy egy rakás sz@r. Ő már csak tudja. Végül is nem a játékkal lett háromszoros bajnok. :D Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.10.19. 14:34:11
Versenylebonyolításban és AI-ban valószínűleg soha nem fogja utolérni, nagyon nem mindegy, hogy egyvalamire kell koncentrálni vagy gokarttól az utcai autón át a versenykamionig mindenre. Sokkal egyszerűbb egy adott versenysorozat AI-nak script-t írni mint ennyi félének...
A többi állításodra azért nagy összegben nem foganék, eddig is elég szép fejlődésen ment a játék, fizikában biztos, hogy jobb lesz mint az F1 széria, de szerintem nem érdemes összehasonlítani őket egy ponton túl, mert aki szimulációra vágyik az az F1 esetében már a setup résznél kilép a játékból.
A miért az egy másik dolog, jelenleg messze van a jó szimtől. Én elvagyok vele, de elég árkon-bokron stílus az egész.... Sok dologban soha nem éri utol CM F1-et, mint AI, cersenylebonyolítás , aero számítás, az autó aljának ütközése, gumikopás gumi használat, stb .......
Honnan tudod mennyire tapad a valóságban egy ilyen GT autó? Utána néztél, hogy a valóságban mennyire van leengedve? Ránéztél hogy ebben az osztályban mik a szabályok a beállítással kapcsolatban? Összehasonlítottad, hogy te a valósághoz képest adott pályán milyen köridőket mész? És mi az hogy mindent meg lehet fogni? Nem jellemző, hogy egy valódi versenyen össze-vissza pörögnének kiforognának az autók. Az amiről te beszélsz extrém dolog, ha elrontasz nagyon valamit akkor dobod el a vasat, főleg a GT kategóriában. És ha szerinted nincs eléggé leengedve, akkor miért nem állítasz utána? Ez mind mind csak kifogás, hogy ide gyere trollkodni és fényezd az F1 játékodat.
Szerintem csak nincs még kész és ezért érzed ezt.. az biztos, hogy itt több a fizikai számítás mint az F1 / Dirt vonalon, csak egyszerűen szétdarabolják magukat ezzel a rengeteg totálisan eltérő szériával / autóval és igazából egyikből sincs kihozva a benne rejlő potenciál. Azt adom, hogy ha F1-re támad kedvem, akkor az F1 22-t indítom el és nem ezt, de azt már nem tudnám megmondani, hogy ez a vezetési élmény vagy a körítés miatt van. Az F1 nagyon jól eladja magát széles rétegeknek, nagyon élvezetesre bevan lőve de inkább használ kiváló scripteket mint valós fizikai számításokat. Jól érezhető ez a luxus autókon... még a DR2 aszfalt "fizikájánál" is borzalmasabb, sírni tudna az ember.
A Dirt / F1 széria abszolúte egy simcade kategória, az AMS2 meg egy félkész szimulátor kisebb-nagyobb hibákkal... szerintem sokkal előrébb járnának, ha nem lenne ennyi tartalom.
Legnagyobb baja a túlzott tapadfás ,és hogy az autó alján az ütközés 20 éves rfactor szinten van, nem is merik leengedni ,ezért mindenen átmegy mint atank. Mit kell ezen bizonygatni ?
Leírom értelmesen m ia bajom erere jöttök személyeskedni ,egy szavatok nincs a témához,, hagyjuk már ! :DDDDDDDDD
Igazából pillanatok alatt igazolni tudnád az állításaidat, ha volna konkrét adatod arról, hogy hol, milyen viszonylatban téved a Reiza vagy éppen mi volt rossz a PC2-ben, mert az hogy "szar az egész" eléggé alátámasztatlannak tűnik. Főleg úgy, hogy te nem vagy egy neves F1 pilóta vagy egyéb más autósportban se szereztél semmily hírnevet se. Tehát bátran kijelenthető, hogy amiről te értekezni próbálsz, arról NULLA tapasztalatod van vagy hogy másképp fogalmazzak, nincs semmilyen viszonyítási alapod se.
Nekem bárki bármit mond, ezt egy félig árkád játék, pcars volt és maradt is, igaz az AMS srácok azért tettek bele nem kis munkát.... Ettől még jó, én élvezem, de semmivel sincs magasan egy F1 vagy Dirt rally felett ...
És hogy ki a troll... meg sem említed a játélkot csak jössz személyeskedni,,.,, De ahhoz is láma vagy ! :D kapaszkodsz amibe tudszz, legtöbb saját kitalációd! :DDDDDDDD Utoljára szerkesztette: lac coo, 2023.10.19. 12:01:58
Ők régóta szeretik egymást, emiatt laccoo szerintem direkt gerjeszti a feszkót... néha úgy érzem, hogy unatkozik és ezzel szórakoztatja magát. Kinéz magának valamit ami sokaknak tetszik és elkezd szembe pisilni... PH-n most a Fanatec tulajok a kiszemeltek, minden szar amit a Fanatec csinál, főleg amióta MOZA-ra váltott a TM-ről... de elég csak megnézni az aláírását, sok mindent elárul, hogy valaki küldetésének érzi mindenhova becipelni a politikát. A tűz a lényeg, nem az építő vita... :)
Hát akinek termésezetes az, hogy egy 500 LE autó alig forog ki ,annak akkor jóezígy ! :DS Élvezetes játék, de a szimektől ez nagyon messze van....
mindenki nyugtathatja magát, hogy űberszimmel játszik ,de nem ... :DDD Utoljára szerkesztette: lac coo, 2023.10.19. 11:16:49
Mivel előbb a forza horizon-hoz, majd az F1 2023-hoz hasonlította az AMS2-őt, ezért úgy voltam vele, hogy Ő egy előre elhatározott céllal írta be ezt ide, ezért inkább nem fárasztottam magam azzal, hogy reagáljak, de örülök, hogy valaki megtette. :)
Az ugye megvan, hogy a gyári tartalom még mindig folyamatos fejlesztés alatt áll? Majd ha a Reiza kijelenti, hogy végzett mindennel és már nem fejleszt semmilyen fizikával kapcsolatos dolgot, akkor lesz érdemes ilyen "mélyen szántó szakmai" értekezésbe kezdeni. Továbbá a visszajátszás sincs még olyan szinten, hogy ugyan azt mutassa, ami a gameplay. Sokat lehet erről olvasni az AMS2 fórumon. Továbbá a felfüggesztés, a gumi és az ehhez kapcsolódó dolgok még mindig napirenden vannak, ugyanúgy mint az ideális ív fizikai viselkedése vagy a fékezési mechanizmus is átdolgozás alatt áll. Ráadásul az autók és a pályák készültségi szintje se egyenlő. És végül, de nem utolsó sorban, az hogy az AMS2 még nem tökéletes az nincs összefüggésben azzal, hogy az F1 játékok mennyire árkádok vagy mennyire nem azok. Ha az AMS2-őt megpróbálod lehúzni, attól nem lesz jobb az F1 23. Sőt az már marad ilyen, amilyen. Viszont az AMS2 folyamatosan javul minden egyes frissítéssel. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2023.10.19. 10:04:01
Nézeggettem...Vezetn iszerintem inkább árkádos mint szim.... Gyak semmi tétje nincs se a gázadásnak se a féknek, ha valami történik is mindent lazán meg lehet fogni mint ha csak Forza Horizon lenne...
autó alja ezeréves ütközésmodellt használ, ezért is tették jó magasra nehogy leérjen az alja mert szar az egész....Néhány modban rendesen lent van, ott vannak is gondok vele ....:
ezektől függetlenül jó szórakozás,,, Csak pls ne árkádozza már le ezek után minden AMS vérszimes az F1 23 -ast, ami ffb-n kívül mindenben jobb ennél ! :D
Azok közül csak az addlock van. Na most nincs ott hálisten.
Nálam nem, de lehet van köze ahhoz a 3db reklám blokkolóhoz ami a böngészőhöz van adva :D
Ha megnyitom ezt nálatok is bejön egy köcsög reklám azt nem lehet kiixelni?
Automobilista 2 - Modding Ez a fickó jó modokat csinál. Igaz, hogy mind PC2 tartalom, de teljes mértékben kihasználja az AMS2 fizika adottságait. És elég szép tartalmat kínál.
A Project Cars Modding Team vegyesen készít hozzá modokat. Egy részük PC2-ből, más részük a saját készítésű. De a 2023-as Indicar mod, a KAOS Modding Team-től teljesen saját építésű. Pályákat egyelőre, (de valószínű, hogy ez végleges, mert Reiza se akarja támogatni), csak a PC1-2-ből integráltakat tudnak beletenni.
Én próbáltam már a Content Managert hozzá, a videó alapján végigmenve a folyamaton valóban viszonylag egyszerűen lehet bepakolni a kocsikat pályákat. Igen egy-két kivételtől eltekintve PC2-es cuccokat teszik hozzá. (amt eddig láttam)
Vissza? Mihez képest? Gondolom, nem az rFactor első részéhez készült Automobilista MOD projektként induló MOD-olhatóságra gondolsz! Az Automobilista 2 egy másik engine, még ha valahol mélyen a gMotorra is épül, de eltávolodott tőle már annyira, hogy ne egy engine-ről lehesen beszélni, nem véletlenül Madness Engine a neve.Egyébként pedig ezen a téren is van előrelépés, a korábbiak tól eltérően, nem csak autókat lehet a játékba pakolni, hanem már pályákat is, igaz ezek jellemzően a korábbi Project CARS pályái, amiből jó, hogy volt legalább 3 rész, de legalább lehet és már Tool is készült hozzá: Automobilista 2 Content Manager Hozzáteszem, én még nem próbáltam.
Október végére ígértek egy újabb nagy frissítést, amiben többek között, a gumik további finomhangolása, a futómű hangolása és egyéb fizikai velejárók hangolásán lesz a hangsúly és az AI is frissítve lesz. Év végéig szeretnék a fizikát majdnem végleges állapotba hozni. Azért majdnem, mert mint tudjuk azon mindig lesz mit polírozni.
elég komoly hiba, hogy nem tudja számolni ha az autó alja leér vagy fennakad valamin.. .így tényleg mindenen átmegy mint a tank...
El nem bírtam képzelni, hogy mit szeretnél, de közben rájöttem :)