Folyamatosan kuzdesz, semmi ertelme az egesznek. Minek az a sok "szar", foleg ha nem is tudod ki kivel van. Hasznald az alapot, minden verseny tipus benne van, boven jo.
Sokat szamit hogy "durvan" felhuztak a fizikai reszt, a gumit es az FFB rrszletesseget, es bar nem szken palyak, de nagyon jol, reszletesen, normalisan meg vannak csinalva az aszfalt reszek is. Nem ossze-vissza pattogos, hanem ott es olyan ahogy kell, es az aszfalt tipustol es a realtroad-tol is jol valtoznak a tapadasok.
Az a Vee nagyon jo, egyszeru cucc, de eppen emiatt kozvetlen az egesz, valoban mindent erezni.
gt masters, dtm, british gt, grand turissimo, WC 2016,GT 300-as szériák nem működnek bennevannak a listában a menüben de kocsikat nem dob ki hozzájuk mért? Ez az f1 1994 meg egy vicc mikor a damon hill meg ayton senna van benne, megyek és alig nyomok rá a gázra egyből kiforog a tök egyenesen is mondom ez mi a fasz???? what is it???
Ugyan az a kanyar nagyon jó a Formula Kart-ban, ha rosszul mész rá, 100%, hogy eldobod. Ha a valóságban is ilyen, és miért lenne más, az valami brutális, Man TT egy laza délutáni kirándulás hozzá képest, bármelyik pillanatban elpattan, és meghalsz.
Igen, 4 különböző pálya, nemcsak a sikánok vannak "átmozgatva", szépen megcsinálták. Ahogy a többi pályát is, mentem most végig a kis Vee-vel rajtuk, Johannesburg Historic-nál az egyik gyors kanyarban javítva van egy részen az út, nagyon finom felfutni rá : ) Mondjuk ezzel a Vee-vel azt is érzed ha egy hangyán áthajtasz, pöpec kis gép..
Imolak nagyok jok lettek! Nem "egy" Imola 4 nyomvonallal, hanem valoban 4db evjarat. Mindet vegig teszteltem a sajat evjaratahoz tartozo formulaval, nagyon jo cucc. Csak prac. video, ket korrel (1988), es mivel ~100kb a feltoltesem, igy kisfelbontas es kis bps:) Bar a felbontas alapbol ekkora:)
skinből amiket letöltünk melyik mappába kell rakni?
Meg ha szemfüles az ember akkor egy két magasan szálló kondenzcsíkot húzó repcsi is van. (Chemtrailesek előnyben)
Ez eppen az a funkcio (a sok kozul), ami az ISI engine-ben mar 20 eve meg van (rF1-ben es az rF2-ben is), csak nem nagyon, ritkan, soha nem hasznaljak, meg a gyari cuccokban sem:/ Es persze ezekhez hangok is rendelhetok (pl. kozonseg fuggvenyeben). A Reiza legalabb megrpbal kihasznalni mindent.
"Apróság", de Imolánál verseny alatt jópofák a daruskocsik (is). A többi pályán is sokat dob a látványon mikor átlépsz gyakorlásból versenyre, a nézők, sörsátrak, autók, buszok, szervizkamionok színes kavalkádja. Practice
Race
Boxkiálláskor hogy váltasz a tankolás meg kerékcsere között?
Meg arra is jo, hogy erezni lehessen, mennyire lehet kellemetlen igazabol egy elfekezes utani kockazas, amikor kenytelenek kimenni a box-ba friss gumiert (valszeg igazabol durvabb lehet, ott nem a kormany eppsege miatt aggodnak:P).
Amugy gozom sincs;) Tiszta FFB-t hasznalsz (pure) vagy be van kapcsolva valami kamu effekt is (pure+effekt)? Az effekt nem kell, az tuti gazos. Van valami smooth is, de az meg tuti az egeszre ervenyes. Talan a hivatalos forumban van valami.
Elfékezés utáni kormányrázást lejjebb lehet valahogy venni? Ez csak arra jó, hogy kicsinálja a kormányát az embernek :D
Bathurst van egyébként és ahogy Ingy2 is mondja ez a Patrick Giranthon jól tolja a pályákat, mind igényes, dynamic road meg amivel lehet "felupgradeli" :) Van Mid-Ohio is, de ez elég gyengus, kár érte, pedig én is nagyon kedvelem.
Nekem most tűnt fel, hogy van féktárcsa effekt, lassításban végignéztem és szépen meg van csinálva, látványos ahogy fokozatosan visszahűl..
Biztonsági autó nincsen?,mert így rohadt nehéz csináltam egy 56 körös versenyt az első oldalon lévő lancher 37-tel és éppenhogy nem köröztek le. Meg ez a kiállási téma is az ellenfeleknél hogy van ez hogy nem jönnek ki a boxba?,mikor én vagy 3-szor voltam kint ők meg a táv során jó ha egyszer jönnek. Meg ezek a szériáknál mért nincs kocsiválaszték mikor a menübe bennevan?
Engem csak az érdekel belőle! Mount panorama is jöhetne!
@Laccoo: Ne is mond most vettem észre, hogy behalt a Ps3, a gyerkőccel akartam játszani, végén a k*kúrt kormányt se fogom tudni megvenni mert szirszar elviszi a pénzt.
Majd jovore megveszem, most nincs ra zse, talan addig lesz hasznalhato harom monitoros tamogatas is. Behalt a csalad 15 eves kepcsoves teveje, muszaj venni egyet... Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.11.18. 20:42:19
Miféle mod? Én is az alappal mentem. Montreal historicon nagyon könnyű jobbat menni a time trial rekordnál. G25 pedált arduinoval is meg tudod csinálni, olcsóbb, mint a bodnar kábel. A váltót fogom megcsinálni, mert a G29 nem érzékeli.
Pedig de, nekem jobban tetszik mint az rf2, fizikában pláne(F1Classic, EEC GT Mod, SuperV8, Caterham). De a grafika(sokat dob ha nvidia vezérlőpultban bevan kapcsolva agyig a DSR)/cockpit mozgás nagyot dob a beleélési faktoron.FFB is nagyon jó. Pálya aszfalt minőség is brutkó. Asszem a kormányra is találtam megoldást :P veszek egy T300GTE-t és hozzácsapom a G25 pedált(létezik hozzá adapter). rF2 ott veszít vele szemben, hogy jobban összerakottnak tűnik nincs az a félkész érzés még a modok is igényesebben vannak megcsinálva(pláne a Patrick csóka pályái).
Annyi jot mondtok, meg a vegen csak meg kell vennem :) Csak az a franya harom monitor ....
V8 supercar eszméletlen jó, és nagyon durva, hogy mennyire hasonlít az iRacing verzióra. Megcsúszás tök ugyan az, talán kevésbé pattogós, jobban hasonlít az igazira videók alapján.
Below is the Changelog for v1.15:
Content
Cars (AVAILABLE ONLY FOR BRIT PACK AND / OR SEASON PASS OWNERS): Added Ultima GTR Standard Road Series (less powerful than the original 720 model) Tracks (AVAILABLE ONLY FOR IMOLA AND / OR SEASON PASS OWNERS): Added 4 versions of Imola - 1972, 1988, 2001, 2016
Features & Fixes Opponent filters now listed alphabetically in session menu Added vehicle configuration menu to Multiplayer car selection screen Slightly toned down AI aggression when near other cars for all tracks Removed the fields with wrong info from AMS Config Added Memory load warning when approaching application limit Added warning messages for Pit Lane Closed & Open during multiplayer start procedures for players starting from the pits Increased Multiplayer pre-race time from 30s to 60s Switched penalty for leaving the pits under a red light after race start from DQ to stop/go (penalty when leaving before the start remains DQ) Updated UI sound effects Several track limit detection tweaks at Interlagos, Mendig, Montreal, Granja, VIR, Salvador & Supertruck layouts Adjusted collision feelers for better detection, slightly improved behavior & AI awareness Corrected engine sound panning for cars with alternative driver seat positions Minor DFV sound update Corrected pit menu settings for brit pack cars Updated road & terrain properties for Brands, Cadwell & Oulton Cadwell: Fixed issue with falling through terrain on right hand side just before mountain turns Oulton: Moved tire stacks on apexes back by about 20cm; Improved wrong way messages when running wide on straight after Cascades (may still occur in some circunstances); Adjusted AI line through Druids in International layout Spielberg: Adjusted AI line through last corner Mini: Minor adjustment to onboard engine sounds StockV8: Corrected Julio Campos driver number Metalmoro: Fixed cockpit windows texture Boxer Cup: Fixed cockpit windows texture Superkart: Fixed low-res mirrors F-V10: Added community Team Cosmo; Adjusted default setup; increased soft tire wear rate Metalmoro: Added community driver Kart: Fixed error in damage file F-Vintage: Fixed material name with gold rims which could cause GMT errors F-Vee: Fixed unrealistic front suspension animation Ultima GTR: Various physics adjustments; Adjusted AI performance; Adjusted gearshift timings; Adjusted driving aid properties F-Trainer: Various physics adjustments; Adjusted AI performance; Adjusted gearshift timings; Adjusted driving aid properties MRC2000: Various physics adjustments;Adjusted AI performance; Adjusted gearshift timings; Adjusted driving aid properties; Added left driver side configuration Caterhams: Fixed Oil and Water gauges; added headlights for cockpit view; Added rollcage to driver side configuration; Adjusted drag coefficient; Revised tires in all models; Adjusted AI performance; Adjusted gearshift timings; Adjusted driving aid properties
OBS: Steam Achievements are being phased in over the next couple of weeks. You may notice some basic Achievements popping up in the meantime.
OBS2: Updated integration with newer Logitech drivers has been postponed for the next build (no need to update drivers just yet).
OBS3: If you have an online race tonight, you may stick to or revert to the previous v1.1.1 by selecting that branch from the Steam Beta tab. Further instructions as to how to do that here.
OBS4: V1.1.5 AMS Dedicated tool is being uploaded and will be available later tonight. Servers may use AMS Dedi from the main game in the meantime.
6 eurós bassza meg.
Ez ingyenes, vagy dlc?
ebben a pillanatban jött ki az imola pályák.
tegnap kellett volna frissülnie a játéknak nem?
Bétában kint van a maradék 2 imola(2001, 2016) Utóbbi nagyon bejövős.
F1 RFT 2012 F1 WCP 2015
Ja értem. A multival akkor mi lehet a baj?
Ez már benne van. Már "csak" a future dolgot kell rá megcsinálni hogy igazán tökéletes legyen.
Be tudod rakni ezt a modot?
WIP. F1RMT 2001 mod. Még valahogy meg kéne oldani hogy a gumi koszolódjon stb.
Van valaki aki jól mozog a gen fájl szerkesztésében?
Szerver alatt van a nevem azt nem tudok vele csinálni semmit.
Csak kiírja a nevemet azt ennyi,a futó futamokba nem lehet becsatlakozni?,csak ahol 0 van?
Meg a G29 nem úgy működik, mint a G25 sajnos. G25-nél ha a kocsi kormánya 360-at fordult, a kormány is ennyit. Ha átírtam a pitben 400-ra, akkor a kormány ment vele. A G29 meg a régi rFactoros időket idézi, amikor folyamatosan állítgatni kell driverban vagy gombokkal. Nem igazán értem miért. Majd írok Niels-nek, ő biztos tudja :D
A boxkiállással bajban vagyok automatával nem lehetett kijönni kereket cserélni azt ki kellett kapcsolnom, de a többi kocsi meg ki se jött a boxba. Rengeteg időt lehet veszteni, 35 másodperces előnyöm volt és utolsókként 8 másodperces hátrányban jöttem vissza. Hogy kell beállítani hogy a többi is kijöjjön?
Aha kössz. Azokkal a szériákkal amik nincsenek rendesen berakva úgy hogy ott van a listában de ha rámegyek nincs benne autó akkor töröljem ki és rakjam be újra?
A kocsiknak a nézetváltása melyik alapbeállításban? Ha mondjuk motorházról akarom látni a pályát.
De , hidd el nagyon zavaro . Amúgy meg mi az, hogy sose lesz ? :) Ha akarnál akkor lenne ...ha nem most, majd jövőre vagy két év múlva, de lenne ! :) Utoljára szerkesztette: lac coo, 2016.11.08. 19:13:26
Sose lesz 3 monitorom, de a video alapjan ez sem tunik rossznak vagy "semminek" :) Lehet nem szamolja bele a kavat vagy a monitorok szoget, de mivel ugy is kozepen van a lenyeg, nem hinnem hogy zavaro lenne.
A v10-be hogy kell előzni mert olyan szar volt hogy azért basztam el a versenyt.
Nekem a classicot be se tölti texturahibával crome-s hibával.
Most van egy olyan gyanúm, hogy az automobilista cseszte el a kormányom. Teljesen újrahúztam a gépem, csak iR-t raktam rá meg drivereket, és ma még nem produkált semmi hibát. Ha ez így marad egy hétig, lehet nem is nagyon próbálkozok vele. Szomorú lenne, meg az összefüggést sem értem, de hát azt számítógépek hibáinál nagyon ritkán értem :D
Itt is mar regen dinamikus palya van, gumizodassal es gumitormelekkel. Persze messze nem iR-szintu, de meg nem is rF2, de a lenyeget (idealis iv) rendesen szamolja. Es elvileg csak az idealis iven valtozik a tapadas, mellette nem (az AC-ban csak latvany effekt az idealis iv, ott a teljes palyaszelesseg valtozik). Meg persze lathatoan/erezhetoen koszolodik, kopik es kockasodik a gumi is.
Ha sikerulne atbarkacsolniuk normalisabban DX11-re, es alatenenek egy Yebis-t (postprocess, ami az AC alatt is van), akkor a latvanya sem lehetne belekotni (a palyak mar most is topposak, ha erre rakerulne a PP, abszolut top lehetne). Bar csak a latvany miatt azert nem jonnenek tomegevel az emberek, attol ez meg szim marad (foleg az auto tartalom miatt).
Most tűnt fel hogy van ilyen "muiltiview" gondolom ez a 3 monitoros támogatás, jobb mint a semmi:)
Én most vettem meg a Season Passt 27 euroért. (Nekem is csípte a szemem, de megérte, ha ezzel tudjuk támogatni a fejlesztést.) Mellette van béta ahol le lehet csekkolni a fejlesztéseket. H váltó nálam nem az igazi G25-nél sűrűn félre váltok. Tervbe van véve T300RS de még sokat kell koplalni, hogy meglegyen( Alcantarás verzió érné meg de mondták ahhoz kesztyűt kéne viselni aminek nem vagyok híve) Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2016.11.06. 16:08:42