Főként magammal szeretném összehasonlítani az időmet, lássam mennyit fejlődök körről körre egy meghatározott autóval az éppen aktuális pályán. Persze ez is fejlődhet még.
Time Trial módban össze tudod mérni másokkal az időidet. Pályánként, autónként. Legfeljebb nem találsz túl sok összehasonlítani valót, mert nagyon kicsi a játék játékosállománya. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.29. 22:46:20
persze hogy nem ott, de ha "véletlenül" oda kerül az ember, elvárható, hogy ne perceket töltsek a füvön, kanyar, vissza és csapatni tovább ... na mind1. Ettől függetlenül, hogy pozitívumot is mondjon az ember, a sebesség elmosódás effekt nekem bejött, bukósisakos nézet is kaphat egy piros pontot.
Gondolkodtam azon is amit itt korábban írt valaki, hogy érdemes-e összehasonlítani bármelyik eddigi Sim-el is ... szerintem "mindenki" szinte minden simet kipróbált már így pontosan lehet tudni, hogy AM mitől ilyen vagy olyan. Ebben sosem lesz teljes konszenzus mert ahány ember annyi szokás vagy szemlélet. Viszont. Lehet csilli grafika, vagy effekt vagy fizika, ha a hangulata nem érint meg és ami szerintem még fontos a fejlődés nyomon követése. Tudjam hogy egyes pályákon vagy egyes autó kategóriákban ha jobban teljesítek akkor mennyivel. Mert bár nem nyertem versenyt a 7végén, de ha 2mp-et tudtam faragni a köridőmön, már jobban tudom érezni magam. Nekem a RR3-ban a leaderboard rendszer nagyon bejön. Lehet nincs annyi időm vagy kedvem, hogy egy egész 7végén versenyezzek és gyűrjem a köröket, de van pár órám és szívesen tolok néhány kört saját rekord megdöntése érdekében. Egy Northschleife viszonylatban meg pláne :) Ezért nem árt egy jó pályánkénti és autónkénti bontásban meglévő ranglista rendszer kihívásos szegmenssel együtt. Eddig az egyik legkényelmesebb megoldása a RR3nak van. (iRacing-et még nem próbáltam, de gondolom ott is adnak erre. :) Ha ebbe is programoznának egy ilyen rendszert ... használna neki. Toltam teszteket, érvényes mért körön, de valahogy nem írta fel az eredményemet. Kár ...
hat ja, kicsit tullotttek a celon, egy sima utcai gumis auto is ugy mozog rajta, mintha jegen menne... De jo is lenne, ha ez lenne a legnagyobb baja, elvegre nem ott kell kozlekedni :)
Végül sikerült a kalibrálás. Azt nem értem, hogy füvőn másnak is ennyire vezethetetlen ? Nem tudom értelmezni, hogy enyhe gázfröccsre miért kell 180fokot fordulnia a gépnek. Mintha nem akarna menetiránynak fordulni ... pf.
V1.0.1.2 CHANGELOG:
Fixed CTD when saving / loading car setups Fixed in-game session lengths block displaying wrong values in multiplayer Further adjustments to AI behaviour over first lap (ongoing development) Further revisions of penalty system & detection of cars to be ignored when going off track (ongoing development) Fixed position 6 selecting position 5 on instant replay leaderboard Fixed load to frontend placeholder background image Fixed text in vehicle selection screen displaying in some wrong situations Fixed & corrected StockCar 2020 thumbnails Fixed error in Stock Corolla causing a blank red car to load Fixed error in one of the new AI personalities causing some drivers to coast to a halt Further adjustments to ARC Camaro, Truck, Stock Car onboard cameras Slightly reduced kart scrub radius Further minor adjustments to tyre sidewalls & load damping Slightly reduced AI Aggression multipliers for all cars Slightly reduced grass, gravel bump amplitude for less bouncing when going off-track Hockenheim: Adjusted AI pace in T2, T6 and T8 @ Hockenheim Modern; Adjusted AI pace @ final corner in 77/88 layoutsAdd some pit in/out line cones to 88/01 versions Londrina: fixed broken pit exit/entry merge to main path. Corrected Stock Car 2019 driver model animations Stock Car 2020: Piquet Jr livery update with Extreme SimRacing logo Stock Car 2019 - Collision mesh correction ARC Camaro - Fixed cockpit mirrors Camaro SS Added wiper animations and cockpit vibrations
Automobilista 2 v1.0.1.1 CHANGELOG:
Adjusted row highlighting on session Load/Save screen to make active column more obvious. Enabled keyboard Tab key navigation for setup Save/Load page columns Updated "Ready" icon in lobby Fixed incorrect icon shown on dedicated servers in multiplayer browser Fixed ultrawide alignment issues on vehicle classes dialog screen Minor general AI dry performance callibration pass Updated track limit system logic to help avoid some penalties when avoiding accidents Reduced amount & time of lifting throttle required to pay track limit penalty Interlagos Historic: Fixed AI hitting garage door post on exit; updated performance; Set Max AI participants to 31; Fixed AI hitting garage door post on exit Hockenheim: Minor art pass to all versions; added screen gantry / pit pole; updated render road mesh to match physical; remove static crash fences from 1977 version; updated Historical & National cameras Camaro SS: Added wiper & windshield cleaning animations Formula V10 Gen2 - 2 skins Hitwin FR Team Adjusted onboard cams for ARC Camaro, F-Retros, F-Vintages, Trucks, Opalas, SprintRace, Puma P052, Stock Cars, Super V8 Fusca (all variants): Adjusted cockpit POV Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.28. 11:07:41
V1.0.1.0 CHANGELOG:
CONTENT Added Hockenheimring 2020 (GP, National & 2 Short layouts) Added Hockenheimring Historic versions (1977, 1988, 2001)
UI & HUD Fixed incorrect logo alignment on initial splash in some resolutions Added Session duration information to In-Race Info Layer Add 'Skip Cooldown Lap' option after race is finished Tweaked text colour and background opacity on timing/delta messages Increased name area on relative positions HUD unit Fixed championship standings screen only displaying first driver Added markers for DLC content Fixed Single Official Championship autoloading. Fixed lower case button labels on pause menu return to pits button. Corrected inconsistent size in Kart thumbnails Fixed Caterham Academy gearbox information Fixed error in Superkart name Slightly improved lighting in showroom Corrected Stock Cruze 2020 Thumbnails Fixed position 6 selecting position 5 vehicle on monitor leaderboard Fixed looping issue when trying to invite players to lobby via steam overlay Added more fonts assets Updated splash screen content logos Added hud colors + HUD class logos for Montana and G55
PHYSICS Implemented optimal brake temp ranges (this adds an optimal brake temperature plateau to the brake response curve, making them slightly less peaky) Revised load damping for all tyres & sidewall & tread stiffness tweaks to F-Retro, F-Reiza, F-V10, F-Ultimate, Caterhams Adjusted F-Classic, F-Trainer, F-Retro & F3 tyre treads Adjusted carcass stiffness for karts & superkarts Reduced carcass heating for Truck tyres Added new Differential hump mode values (this affects how the viscous locking torque varies by fluid temperature inside the diff, reducing locking torque as slip starts to increase the temperature, then virtually seizes with high locking torque as thermal expansion dominates at higher temperatures) Removed air restrictor setup option Reduced front ride height range & default setting, rear brake torque for G55 Supercup Revised rear wing efficiency & distribution for G55, Stock V8 2020 (both models Further adjusted F-Retro aero yaw & rake sensitivity Reduced wheel contact factor (hopefully contributes to excessive collision issues) Slightly increased FFB max force range Fixed Push-to-Pass button being available for Stock Car series in Time Trial mode Fixed wrong default preload following range correction in v1.0.0.3 Added antistall clutch to all karts Kart brake heating updates Adjusted Copa Truck tyre temp optimal window Reduced engine inertia for superkart Adjusted head physics (slightly better bump damping in cockpit view) Minor adjustment to MRX & Sigma P1 FFB max force Corrected default wing setting for F-V10, F-V12 (one click more in both ends for both cars) Reduced baseline anti-roll bar stiffness for F-Reiza Opalas: Reduced brake heating, moved default brake bias slightly forwards F-Classic: Small tweak to FFB max force Increased DRS effects for all cars that feature the device
AI Added new AI start logic (AI cars now are more creative off the line in looking for spaces and getting out of single file over first lap) Added opponent names & personalities for F-Ultimate, F-V10, F-V12 drivers Adjusted AI blue flag behaviour to reduce erratic movements when lapped in races Minor AI performance callibration pass for P1, P2 models Slightly reduced AI Grip for Bathurst Revised Classic cars AI performance & throttle application (fixing some inconsistencies added with late pre-release changes) Callibrated AI performance for Copa Fusca, Copa Uno, Copa Clasic, Karts, Caterhams, G55 Supercup series Increased AI effects for DRS
AUDIO Reduced default tire skid & surface volume to 50%
TRACKS Brasilia: Fixed vehicles popup behind the tents at turn 1 Cascais Slightly improved performance in replays Guapore: Reduced garage depth (stops AI crashing on pit exit)
VEHICLES Fixed bug in sorting cars of the same class in a quick race grid (now grid is always randomised within same grid grouping value) Fixed Gol & Passat grid grouping in Copa Classic FL & Hot Cars Added Gol wiper animations and cockpit vibrations (all variants) Сhevette: Wiper pivot point correction Added Copa Truck wiper animations and cockpit vibrations (mirrors/window net) Added Puma GTB, GTE,P052, Chevette wiper & cockpit animations Added cockpit animations, wipers & windscreen cleaning animation to ARC Camaro and Passat (all variants) Added suspension animations and cockpit vibrations to F-Classic G3M2 Updated Vitor Genz KTF livery Added New Ginetta G58 livery Corrected F309 undercar shadow Corrected cockpit POV for F-Classic G3M2 Temporarily disabled some suspension animations fro F-reiza, F-V10, F-v12 and F-Ultimate F.Reiza: Fixed numbering on liveries Updated Formula V10 Gen2 liveries: (2 New Teams - AsiaTech Factory Racing #24#25 / Dominilab Racing #26#27) + Updated/Revised #05#06#09#10#11#12#18#19
Nem volt félreértés. Ez a verzió nyomokban se szerepelt a hsz-ben. Ha így gondolod, akkor így írd! :DD Szerintem nincs sok értelme összehasonlítani a különböző játékokat. Más motor, más koncepció, más fejlesztő. Ha mindegyik egyformán oldaná meg, akkor minek ennyi féle?
Akkor, hogy ne ertsd felre, Ugy ertettem Reizan belul dolgozik Jozsika, aki a palyakat "rajzolgatja", addig a tobbi masert felelos emberke, meg javitgat. toldozgat- foltozgat es némi esellyel uj funkciokat rak bele. Pl az a gyalazatos egesz multiplayer koritest ami van, mondjuk helyrepofozza. Mondjuk egy ac-s content managereses lobbykereso utan mindegyik autos jatekban levo gyalazatosan bena. Milyen erdekes, hogy aki hasznalja is akar ingyen ossze tud rakni valami hasznalhatot.
Az a Józsika a Reiza. Csak most nem a gMotort moddolgatják, hanem a Madnesst. Nem véletlen, hogy pálya modok nem készültek a Madnesshez. Külsősöknek csak autó modokat sikerült eddig csinálni. Biztos nem véletlen, hogy senki se állt neki pályát csinálni. Pályához ismerni kell a full progit. Külsős Józsika a licensz miatt se nagyon kaphatja meg a teljes hozzáférést. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.20. 07:32:29
A DLC csak egy palya, amit rajzolgat mondjuk Jozsika, addig aki masert felelos tudja kalapalgatni a jatekot. Viszont ez meg ingyenes lesz azoknak akik a dlc megjelenese elott megvettek, megveszik a jatekot.
Pontosan. Még ebben a hónapban kitolják az első DLC-t és még sehol se áll össze a progi. Tudom, jön patch is a DLC-vel, de előbb össze kéne rakni a játékot, ami mellesleg nem lenne rossz, csak még nem nagyon használható.
Szerintem ez nem rossz, de what. Ilyen, ilyen motorral nem szabadna. Se kihívások, se események, se semmi.
Tudom, tudom, arra ott lesz a pCars, meg a Forza meg etc, de hihetetlen, hogy az iR-en túl senki nem fogja fel, hogy néha a hardcore réteg is fun-racingelne, és hát nekem is az a gondom az AMS2-vel, hogy belépek, ránézek, és oké, el tudok vele lenni, ha akarok, de csak egy championship van, aztán kész, totál steril az egész, és ezerszer elmondtam már tudom, de nem értem miért nem csinálnak acsikat, heti eseményeket, ahol akár láthatnám, hogy a haverok mittudomén' milyen szinten, idő alatt tudták megcsinálni, ki lehetne hívni a másikat, stb...
Persze lehet fognak ezzel még foglalkozni, de ez kevés lesz, mert jönnek a többiek sokkal játékos-barátabb hozzáállással.
Mi köze a konzolnak ehhez? Egyébként mindent a rendelkezükre bocsátott az SMS, ezt maga a Reiza egyik főembere nyilatkozta, sőt az SMS programozói is segítették őket.
Nem tudhatjuk milyen development kit van hozzá, gondolom még Te sem :) Főleg annak fényében, hogy nemrég még saját konzollal hozakodtak elő, erre a motorra alapozva. Gondolom ezt nem mind vakon tették meg. Igaz már a bejelentés pillanatában is egy vicc kategória volt az egész, és ahogy erre számítani lehetett nem is lett belőle semmi :) Utoljára szerkesztette: Danecay, 2020.07.16. 19:21:16
2018 óta dolgoznak a Madness motorral. Azóta ennyit sikerült összehozniuk, hogy átültették az AMS1 tartalmát. Amivel meg még nem készültek el, azokat DLC formájában tolják majd ki. De így is az autók fele még félkész... jó indulattal. :)) Biztos vagyok benne, hogy túl nagy falatba haraptak. Eddig elmoddolgatták a gMotort, de ez egy AAA cucc. Ehhez kicsit több kell. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.16. 19:15:58
Valójában nem nevezhető visszaesésnek, mert többen vették meg, mint az AMS1-et és a napi használók száma is magasabb. Szerintem ez a brazil cucc nem túl népszerű, meg a pálya/autó kínálat is soványka. Még dolgoznak rajta. Ki tudja mire jutnak végül. Lehet, hogy a gMotor után ez űrtechnológia nekik és még nem tudták feltérképezni rendesen.
Nem csodálom, hogy mindenki skippeli... A remekü felturbózott Gmotor után érthetlen nagy visszaesés a pcars vacak....Reizától sokksal jobbat vártam ... Kuka .
hat ja, rohadt elszomorito egy vilag ez, abbol a 20 multis jatekosbol aki jatszik vele tobb mint a fele olyan beszukult, hogy a gt szeriaig jut el. Amire aztan egy kis szemellenzo levetel utan mar van 100 alternativa ami meg jobb is..
"Yep - Silverstone Pack will include the 1975, 1991, 2001 and 2020 versions of the track, all period accurate!"
"I think you´ll find plenty of tracks that are used for GT3/GT4 racing already in the sim :) The larger batch of cars is looking likely for the late September update (there will be major updates at the end of every month at least for the next year)."
"Trying to gather a little more Argentinean content to keep it company... It will come, no timeline for it yet however." Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.16. 08:18:10
A gMotor xx verziója után, mintha kicsit túlvállalták volna magukat a Madness engine-nel...
Most már meg kellene kérdezni a Reizatól, hogy mégis mi a fenéért nem hagyják abba ezt aaaaaaa szimulátorosdit vagy játékkészítősdit vagy bárminek nevezzék amit csinálnak. Max 100 ezren vették meg eddig és ahhoz képest, hogy új játék, max napi 350 ember veszi elő. Ez még nem is lenne akkora baj, de ezután a félkész szinonímája nyugodtan lehetne az AMS2. Szinte semmi nem működik benne 100%-on. Az autók alapsetupja kritikán aluli. Ráadásul leragadtak az rF1 szintjére ami a szimulátorosságot illeti. Ez most így ebben az állapotában egy nagy nulla. Talán majd egy év múlva érdemes lesz elővenni csakhogy amilyen kínálat van, addigra el is felejtem. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.13. 10:40:26
Csináltam egy hosszabbat is, és a boxutcás dolog automatikusan szól hogy mikor kell kijönnöd. Viszont a nehézséget nem állítottam be, és 3 körhátránnyal maradt le az uccsó, és automatikusan lekörözgeti azt is mikor beértél. Mért azt nem tudom.
1 szériát megnéztem 20 köröset csináltam iszonyat jó csak az utolsó előtti kört elbasztam 1-ső helyett lettem 10-dik a végén.
:DDD LOL Ilyet bárki, bárhova be tud firkálni. Esetleg részleteznéd? Most nem a kinézetére gondolok, mert ami neked szép az nem biztos, hogy mindenkinek az. Ízlések és pofonok. Egyébként tényleg nem néz ki úgy, ahogy kinézhetne, kicsit mintha visszabutították volna a gMotor szintre.
Próbálgattam, hááát azért az előző felturbózott rf motor megette ezt ... ez még csak nem is szép ...
Van egy Edit assigment fül is a beállításoknál... Először ott állítsd be a jobbra balra, gáz fék stb - t... Aztán mehet a kalibrálás azon a fülön ahol most jársz...
Anno az AC 1.0-ája még ennyit se nyújtott. Se ennyi pálya, se ennyi autó, se időjárás változás, se működő boxutca nem volt. Sőt a mai napig sincs benne gyárilag sok minden, ami ebben. Fizikában se nyújtott igazi többletet. Mégis mindenki ájuldozott. Türelem! Ez is bővül, javul még. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.03. 10:41:39
Ez 1.0? Lehet jó, lehet fun, de mi ez a Championship? Most komoly csak egy széria aztán lecsó? Engem leginkább ez bánt...
Ha PC2-ben működik, mivel ez PC2 átirat, akkor ez AMS2 specifikus és ezt a Reiza felé kellene jelezni. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2020.07.03. 08:12:09
Idáig eljutottam én is. Majd mikor konfigolni lehetne effektíve nem lehet csinálni semmit. Azt kéri csatlakoztassam a perifériát ... de ha már rajta van akkor hogyan ? Végig próbáltam az összes USB portomat. AC,R3,PC2 simán és könnyedén konfigolható ... ezen meg se moccan. Ha átállítom G27-re ... bár a setupot kidobja de a kormányszög megadásánál és a pedál lenyomásokra nem csinál semmit. Valami árulás van ... valalmi trükk amit ki kell találni, aztán működni fog ... múködj ... múködj ... :)
Hali. Tudomásotok szerint Microsoft sidewinder kormányra is be lehet állítani ? És ha igen mi a trükkje ? Első körben meg sem moccant. Nem ismerte fel. Vicces lenne, ha ennél a játéknál is csak csilli-villi dedikált kormányokkal lehetne csapatni ... köszi.
Ha a nehézséget levesszük kb 85%-ra 50-es agresszióra akkor vállalható, de úgyis kurva nehéz billel. Elég egy rossz manőver és forogsz a francba és csont utolsó vagy. Kipróbáltam a bajnokságot is de nem toltam végig be kell állítanom még hogy jó legyen. Azért ne legyen veszett könnyű de ne is haggyanak ott a picsába. A tankolás hogy van?,valaki próbált már hosszú versenyt csinálni?
De, hogy pozitivat is irjak, amit eltalaltak azt viszont nagyon pl f1 trainer advance, biztos vagyok benne, ha eltuntetnenk a jatekra (kinezetre) jellemzoket ebben es az rfactor2-ben, a jatekosok (es nem a koca jatekosokra gondolok) min 80%-a nem tudna megmondani melyikkel jatszik, mert annyira hasonlo. Aki nem hiszi el jarjon utana :)
Pontosan mar nem emlekszem mikorra igertek a megjelenesi datumot, vajon volt-e megallapodas, hogy addig nem jelentik be a pc3-mat. de azert a megjelenes napjan 3 azaz harom ember jatszik multival, kb mindent elmond a jatekrol. Ilyet keveset sosem lattam.(persze 100-at sem nagyon lattam:) ) Par autot amit neztem meg mindig tok szar vezetni, meg mindig nem erezni ffb-ben a csuszast sajna. Ami alapesetben pont nem erdekelne, de annyira szemetszur, hogy a "soforok" helyzetet meg mindig nem pakoltak rendbe, lenyul a nem letezo valtohoz, nyomkodja a nem letezo pedalt, a laba atmegy az ulesen stb. Vr-ben eleg vicces. Aztan karrier stb(mar aki ilyenkre izgul meg mindig nem latok)
Szoval ez a very positive ertekeles a steamen tuti a nepes csaladjuktol van, mert jatekos gyakorlatilag nincsen. Utoljára szerkesztette: alma2, 2020.07.01. 10:31:12
Koran van meg a braziloknal, lehet meg csak reggeliznek epp :) na jo 17 ora mult, ha ott is ez a 6 oras megjelenes a jellemzo, akkor meg van egy orajuk.
A valóságot akarják szimulálni. Nekem a nascar 15 a favorit. Az 1-ső részébe néha előveszem azt lehet tolni billel. Trustmasters t300 kéne olcsobb mint a g29 extreme digitálnál csak 80500. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2020.05.17. 22:39:14
sportjátékok nagy részét vagy autós cuccokat csak és minimum gamepaddal kell tolni. Ami utoljára játszható volt billel és jók voltak, azok szerintem GP2-3-4, Nascar 02-03...
Nem is értem, miért nem törekednek arra, hogy billel is élvezetes legyen a játékélmény. Ezeknek a címeknek ment...
Hát ezt kukáztam gyorsan billentyűzettel halál irányíthatatlanok.
Megláttam a virágbóltban holnap ki is próbálom a bétát.
Ja értem akkor már nem sok lesz hátra.
Elvileg jovohettol mar csak 20% kedvezmeny amig nem lesz 1.0. Arrol nem irnak mikor lesz "vegleges" verzio.
de a google is leforditja neked nagyjabol erhetoen... "A Automobilista 2-vel, amely egy hónapon belül bekerül a korai elérési szakaszba, és nagyjából félúton a v1.0 felé vezető úton van, a jövő héten ennek megfelelően csökkentjük a jelenlegi 40% -os árengedményt a teljes kiadási árához képest, a v0.9.0 elérésekor. A játék ezután 20% -kal marad v1.0 árából (49,99 USD / 44,99 € / R $ 149,99) a korai hozzáférés végéig."