Nagyon messze van az rF1-tol (fizika, FFB, realroad stb.). OK, a latvanyvilag, menuk es egyebek "hasonloak", es persze minden fizikai engine-nek megvannak a sajatossagai (erzesre). Az R3E vagy a CARS sem tudott elszakadni az ISI-alapoktol.
A motor valóban közös az rF1-gyel, de annyit fejlesztettek rajta, hogy kb össze sem lehet már hasonlítani a 2 programot. Az Automobilista egy teljesen más világ. Igen, a grafika nem a legjobb, de cserébe kenyérpirítón is elfut, a fizika nagyon rendben van, a FFB az egyik, ha nem a legjobb a jelenlegi szimulátorok között.
Mindkét pályát szeretem, de nekem nem igazán jön be az Automobilista. Már fázok ezektől az rF1-es modoktól/játékoktól.
Ingyenes?
Tölthető az utolsó DLC: Snetterton és Donington Park
Nagyon jó.
Új gameplay! AMS1 vs AMS2 - Ultima GTR @ Snetterton Comparison Reiza July Development Update Újdonságok: -Kyalami: Modern, 1976 és az 1992-es változat, ami később fog bekerülni a játékba. -Sprint Race, ami egy új brazil bajnokság. 260LE V6-os motor, hátsókerékhajtás és 6 sebességes szekvenciális váltó. -Egyik képen ott van a Mitsubishi Evo, szerintem eddig azt sem láttuk.
Az AMS1-hez augusztusban jön Donington és Snetterton (mind a 2 lidar adatok alapján készült)
Az tök jó. Meg észrevettem hogyha nem jön be a széfti mert beragadva akar a pályára jönni, akkor olyan dühítő,hogy egy egyszerű pályán is több mint 15 perc egy kör, meg folyton beállnak és az első pár meg leköröznek addig mért?
Itt csak skinbe vannak. Ahogy néztem rendesen vissza kell venni néhány szériában a tagokat, hogy fusson, még egy rendes gépet is megtudja fingatni, és játszhatatlanná téve.
DTM-et mivel lehet működtetni hogy ott legyenek a listában?
Kipróbáltam 104 kocsival na azt már nem bírja totál lenyírja a játékot.
inkább Spa , LeMans ,Nurburgring és ott ahol sok több géposztályos verseny van. Szerintem amúgy 20 AI bőven elég . Még ott is szívás az időmérős feltartás miatt :( az AIW fájlok első soraiban van a " grid " ott legördítted pontosan látható hány darab van .Lehet ha hozzá adsz még akkor használja is . Csak figyelni kell a pozicióra , egy próbát megér :)
Pályák méretét megnézted? Hungarolingen pl 24-nél többet nem enged mert azokat a pályán kívülre rakja be és nem a kanyarba mért? Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2019.07.27. 18:52:00
Köszi megnézem, hát igen egyszer már láttam,hogy egymás hegyén hátán vannak időmérőn. De azért kitudnak jönni csak sok idő.
az összes széria állítható csak a pályákon álltalában nincs ennyi box " 54 " ez gond lehet főleg időmérőn. a pályák gdb . fájl-jában van a " Max Vehicles = " itt változtathatsz.
Igen azt láttam, de a pályáknál korlátozva vannak. Első körbe 54 nascarral próbáltam az elején kicsit beröccent, de utána tartotta a 90 körüli fps-t. Majd 154-el akarom kipróbálni azt bírja e:D:D:D A lemansi 13,620 kilóméteresen tudom csak tesztelni, másiknál ki lehet venni a limitet?
igen ott vannak ! onnét kéne nekem a REIZA23.srs file és a REIZA23.tga file ! Amúgy az srs fileban tudod maximalizálni is az ellenfelek számát " Max Opponents = " felülről a 15. sor kb ! Csak ha nincs annyi AI akkor Klónozza őket ,
Pályákon is lehet?,hogy több kocsi tudjon menni rajtuk?
Megvannak máshol voltak. A series mappában.
Sokkal kevesebb a mappa mivel csak alapjátékom van meg.
Nem más.
Neked nem ilyen a könytár szerkezet ? AMS Utoljára szerkesztette: Sinyo70, 2019.07.23. 20:01:26
Ja pedig a boxbahajtás tankolás kerékcsere adja a legnagyobb élményt meg hogy bekapcsolod a törést.
Nem nagyon szoktam hosszú versenyt nyomni úgy h a kör visszavételes problémával még nem találkoztam. Max 20 perc egy futam álltalában. Viszont szeretnek egy kis segítséget kérni a Series mappából kéne nekem egy eredeti REIZA23.srs file és a tga -ja . Volna valaki olyan szíves feltölteni ,valaki aki még nem modolta szét az eredetieket. véletlen felül írtam a Clio modal és most bekavart a sorrendbe
Ja értem köszi. Kamionokat akarnám kipróbálni, de dlc-kként kezeli amit felraktak a modderek, és nem működik. Belehet állítani, hogyha lekörözés van akkor visszavegyék a körüket?,nagyon zavaróak tudnak lenni, miattuk nem telik el egy kör se és újra bent van a biztonsági autó.
E:\Program Files (x86)\Automobilista Brazilian Touring Car Classics\Series\ itt vannak az srs fájlok , amit a képen látsz ! ha van commandered akkor F4 és szerkesztheted és mented simán kilépéskor. ha nincs akkor jobbklikk az srs fájlon és tulajdonságok , állítsd be a notepad -ot alapértelmezett alkalmazásnak .
Formula e-t nekem is csak egy alkalmam volt kipróbálni, azóta nem.
Lehet sikerült megoldanom , sorban átneveztem az srs és a kapcsolódó tga fájlokat is ,pl F1 2019 ről REIZA95.srs -re a tga-t is ! A 34.srs az utolsó hivatalos nálam na meg a 99 ez az All cars -os. Ezért 99 -tól lefelé ( 98 , 97 stb .... ) adtam meg az új nevüket. Ja és töröltem az ID és Order bejegyzéseket is a fájlban. Amíg ezt nem tettem a Formula E mod nem akart megjelenni. Ezeknek mi a szerepe amúgy ?? Már mint az Order és ID számoknak ?
Okés az jó.
Köszi a választ. akkor kűzdök tovább , ha rájövök valamire h mi okozza ,megosztom majd :)
Sziasztok. Olvasgattam de nem találtam a gondomra magyarázatot.. :( Az volna problem , hogy ha be teszek egy modot duplázódik a már működők icon-ja . Na és persze amit betettem az nem megy,és nem is látszik :( nem igazán látom át mit csinálok rosszul .
Ez a körös visszavétel jó lenne mert csak feltartja a többieket. Meg mért nem veszik észre, hogy nincsen üzemanyaguk?,ezért ma is kb 12-en estek ki, ennyire sík hülyék vagy mi?
Ha lehet akkor kipróbálnám, illetve mi az hogy ha leköröznek nem vehetem vissza a körömet?,what de fuck.
24 órás futamot le lehet állítani és folytatni?
Én befizettem rá, amúgy is megvenném.
Anyagilag megérte a PC1, az biztos. Én is sok mindent vettem, más játékokat is, az abból bejövő pénzből. De nem ebből a szempontból mondtam, amit, hanem mert egyiknél se volt meg az újdonság varázsa, vagy már szinte ráuntam, mire kijött az 1.0. Volt hogy menet közben már jobb volt, mint a végleges. Vagy voltak olyan tartalmak amik nem kerültek végül bele a játékba még DLC formában se. Szóval jó lesz így új progiként. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.06.30. 14:51:15
Nekem szerencsem volt es/vagy nincs rossz atapasztalatom.
Az AC a legelejen olcso volt, rengeteg minden jott hozza, es kesobb sok jofajta DLC is ocso lett. Es sokat hasznaltam. A CARS fejlesztesi -tamogatas is "bejott": ingyen lett hozza minden DLC, ingyen volt a CARS2 es meg egyebeket is vettem belole (pl. rF2 vagy iR tartalmak). Az ACC-vel sincs gondom. A legelso arert tokeletesre sikerult, es meg tuti csinalgatjak egy ideig.
Persze, minden programnak van hibaja vagy hiannyossaga, tokeletes semmi sem lesz, de ha csak azt nezegeti az ember, akkor sose fog semmit hasznalni:D
Ezt mondjuk en sem vennem meg vakon 120$-ert (vagy 100$-ert, mert megvan az AMS+DLC-k). Megjeleneskor jo lesz 40$-ert, aztan majd kiderul, kell-e hozza majd a tobbi DLC is.
De ha valoban ez volt a korabbi Bonanza-s tamogatos program (es egyelore ugy nez ki igen), akkor az akkori 75$ mar nem faj, annyiert jo volt/van az AMS es DLC-k (bar azt valszeg a GSC miatt [is] volt), es jo lesz "ingyen" a full AMS2+DLC is:D
Én se szeretem a korai hozzáféréseket nálam is csak megjelenés után játszik. Megjelenés után lesznek benne ezek a nascar puma wtcr tcr stb szériák?, Verseny közbe beiktatva piros zászló és újraindítás után felállni a rajtrácsra úgy mint az f1-ben lenne csak sosincs lehetőség megnézni milyen lenne.
Úgy látom nem csak a Madness-t vették át SMS-től hanem a teszter árképzésüket is, legalább is ami a PC2 alatt volt. Itt se kell számolni túl nagy tömegek jelentkezésével. Én csak a megjelenéskor veszem meg. A PC1 óta nem igazán van kedvem beszállni egy készülő progiba, bár itt nem lesz olyan hosszú a teszt/fejlesztési időszak. És az Early Accesstól-tól is elment a kedvem az AC/ACC után. :P Szigorúan megjelenés után. :)) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2019.06.30. 11:29:34
Erre kivancsi leszek, mert Simracing Bonanza Level 5 vagyok (2015-ben tamogattam oket 75$-ral), amihez eleve kaptam Formula Truck-ot es az Automobilistat is;)
Közben pár új infó: -Brands Hatch, Oulton Park, Cadwell Park, Donington Park, Snetterton biztosan benne lesz a programban. -Jövő hónaptól lesz egy folyamatosan frissülő autó és pálya lista, amelyben lehet követni, hogy milyen tartalmak lesznek elérhetőek megjelenéskor.
A képek alapján Suzukától és a Puma GTB-től sem kell búcsúzni. Ár: 40$ a cél. Season pass: 100$ (gondolom ez tartalmazza az alapjátékot is. Azért a 40+100$ igen erős lenne árnak. Még a 100 se éppen kevés)
2 éves DLC Roadmap: AMS2 DLC roadmap for 1st 2 years so far includes:
Automobilista 2 Early Backing Campaign (Támogatni lehet a készítőket)
Különböző támogatási szintek vannak: US$ 119.99 for new members US$ 99.99 for users that already own AMS + All DLCs US$ 89.99 for Reiza Members and Simracing Bonanza backers of level 3 or below US$ 79.99 for Simracing Bonanza backers of level 4 Exempt of extra charge for Simracing Bonanza backers of Level 5 and above
Amit a támogatók kapnak: -AMS2 + Season Pass -AMS1 + Season Pass (amit egy barátnak tudsz ajándékozni, ha már rendelkezel vele) -Reiza 51 hozzáférés és szavazati jog a fejlesztést érintő szavazásokon. -Beta hozzáférés -"Támogató jelvény" a felhasználói fiókodban -Korai hozzáférés a template-ekhez. (-> esély, hogy a skined bekerüljön a játékba és a neved is, mint az adott autóhoz tartozó versenyző)
Nagyjából ezek derültek ki a 2 részes Racedepartment interjúból: -Az SMS biztosítja a Madness engine-t és a forráskódot, illetve technikai segítséget is nyújt -A gumimodell a Project Cars által használt SETA lesz -LiveTrack 3.0 -A Madness Engine-nel 2018 október óta foglalkoznak, de minden más már az Automobilista első részével egy időben fejlesztés alatt állt -A teljes Madness engine-t használni fogják (SETA, Live Track 3.0, fizika) -Niels még része a projektnek, de a szerepe az évek alatt folyamatosan csökkent (a saját cége miatt). Ma már inkább tanácsadó -A Mclarenek nem lesznek az alapjáték részei (és a végén hozzátette Renato, hogy vannak még ott, ahonnan ezek jöttek :D ) -Az AMS1 legtöbb tartalma bekerül az AMS2-be is, de lesz, ami kimarad -Valószínűleg lesz Early Acces, de már csak akkor, amikor beta állapotúnak tekinthető a program -3 évre terveznek a programmal -Jelenleg a PC-re fókuszálnak, ha ez "kész", akkor majd eldöntik, hogy mi lesz (konzol) -Jelenleg arra fókuszálnak, hogy minél inkább rendben legyen a tartalom, fizika stb. Az az elsődleges szempont hogy ezek rendben legyenek. Csak ezek után kívánnak még több multiplayer specifikus dolgot hozzáadni a játékhoz -Jelenleg 2x annyi ember dolgozik az AMS2-n, mint ahányan az AMS1 fejlesztésének végénél voltak. -Szeretnék áthozni az AMS1-ből a limitált számú gumiszetteket (egyúttal azt is, hogy a használtakat is vissza lehessen rakni az autóra) -Full course yellow és "rejoin" (ezalatt nem tudom pontosan mit ért a kérdező) csak az 1.0 megjelenése után fog bekerülni a játékba. -Modok: skineket, setupokat lehet majd berakni a játékba, de autók és pályák pont annyira lesznek, mint amennyire a PC2-höz voltak. Szóval modok off. -Teljes szabadságot kaptak így úgy alakítják a motort, ahogy akarják. Sokkal közelebb lesz az AMS1-hez az érzet, mint azt az emberek gondolják. Akik kipróbálták, azok szerint jobb is. -Lesz natív 3 képernyős support. -Lesz Stadium Super Truck, ezen már dolgoznak is. A rallycross is visszatér, de nem lesz az alapjáték része. -Lesz spotter (angol és portugál) -Gépigény: nagyjából ugyan az lesz, mint ami a PC2 gépigénye volt -A Madness Engine turbó modelljét fogják használni (ami Renato szerint legalább olyan jó, mint a sajátjuk volt) -oválverseny jelenleg nincs tervben -Ahol lesz értelme (és tudnak) használni laser scant ott lesz, de nem alapkövetelmény. Renato szerint enélkül is remekül meg tudják oldani a feladatot.
Volt, amit kihagytam, de én ezeket tartottam jelenleg a legfontosabb és legérdekesebb információknak. Ha valamit sikerült rosszul lefordítanom, akkor kérlek javítsatok ki.
Én örülök. :)
Inkább legyen eredeti, igazi minőség, ne barkács dolog, akinek kell, vegye...
A forráskódhoz való hozzférés pozitív, mert így tudnak korrigálni dolgokat, és valami jó is összeállhat belőle idővel. A 2018 októberi kezdés viszont nem bizalomgerjesztő továbbra sem a fizikát tekintve.
Kiváncsian várom mi sül ki ebből, bár továbbra is szkeptikus vagyok a már korábban említettek miatt. Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.05.27. 21:25:42
Te, figyu már, magyarázd már el, hogy _honnan vetted_ ezt, hogy mióta készül az Automobilista, mert az, hogy bemutatnak egy trailert, aztán X hónap után jön a játék, nagyon nem azt jelenti, hogy annyi idő alatt készítik el, de ezt szerintem egy dedós is tudja...
Ez egy régóta esedékes projekt, amit nagyon nem ma kezdtek. Nyilván nem 4-5 éve csinálják, de tapasztaltabbak már jóval, szóval simán lehet nagyon jó. 2017-től már mindenki tudta, hogy valami készül.
2017-től!
És majdnem 2020-ban jön ki a játék.
A többire totál felesleges is reagálnom, mert innentől kezdve semmi köze a valósághoz annak, amiről és ahogy beszélsz. Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2019.05.26. 15:09:00
A játékkönyvtáramban megtalálható a játék, de ez lényegtelen.
A Reiza összerakta egy csomagba azt a tudást, amit a modder közösség összehozott az rF1-hez 4-5 év alatt. Illetve amit nem tudtak megoldani (kódolás), arra felbéreltek külsősöket. Kimaxolták azt, ami az rF1-ben volt, sőt. Ezt el lehet ismerni.
Fizikához:
Most viszont kapnak egy teljesen új fejlesztőkörnyezetet. Decemberig nyilván világmegváltó fizikát rittyentenek össze... Programozók nélkül... Egy olyan motorral, amiből olyan játékok jöttek ki, mint: NFS Shift1, Shift2, PC1, PC2...
Tény, hogy számít a fejlesztőcsapat fókusza, hogy milyen értékek mentén készítik a játékot. De kóder nélkül, fél év alatt, egy olyan motorral dolgozva, ami eddig csak olyan játékokat produkált amiket finoman fogalmazva "nem a fizika adott el", egyértelmű a visszalépés.
Lehet fanboykodni, de a tények sajnos nem azt mutatják hogy előrelépés fog történni, mert az engine limitál. Ez egy nagy hátraarc.
Idővel, és elegendő ráfordított pénzzel, valódi programozókkal, lehet kalapálni ezt a fizikát is, ha van szándék (és egyáltalán van hozzáférésük a forráskódhoz, nem csak binárist szereztek). De szerintem első körben ehhez pont nem fognak hozzányúlni.
Miért?
Mert túlságosan is csábító a jelenlegi, konzol kompatibilis fizikát felhasználva megcélozni a 150 milliós konzoltábort. Ha úgy nyúlnának hozzá, hogy a konzol már nem bírná el a játékot... nem részletezem.
Tartalomhoz:
A kurva jól csengő tartalom + Madness Engine kombinációt már láthattuk a gyakorlatban. Megkaptuk, úgy hívják Project Cars 2.
Erre jön a Reiza a noname tartalommal, és ugyanazzal a körítéssel mint a PC2. Mi ez, ha nem egy rosszul kinéző DLC egy nem túl jó szimulátorhoz? Utoljára szerkesztette: bottleopener, 2019.05.26. 14:16:17