Engem se nagyon motivál, de sajnos sok IQ hiányosat még mindig, és még õk jó sokáig életben fogják tartani ezt a hulladék kiadót a pénzükkel.
BF3 kiadása elött ugyan ezek a parasztvakító dumák voltak, hogy az eddigi legjobb supportja lesz, legjobb esports támogatása lesz... A következõ az lesz hogy megint jönnek a dumával, hogy a BF2 méltó utódja lesz szerintük.
Az egész esports támogatás abban merült ki a BF3-ban hogy megcsinálták a battlelogot platoon rendszerrel, valamint csináltak egy Creat Match battlelog funkciót, ami tulajdonképpen egy DICE által megírt rcon parancsokat futtató script. Ennek a titkos rcon commandjait persze basznak kiadni publikusba, mert akkor a végén valaki beleintegrálná azt a pár fegyvertiltási lehetõséget a meglévõ proconba vagy rconNet-be és egyébb "ready gomb" és ilyen funkciókat. Ez kurva nagy esport támogatás volt így, nah meg az eddigi support is, úgy hogy a BETA óta jelen vannak még a bugok 80%-a.
Egyébként az eddigi hírek alapján nekem az jött át, hogy õk igazából a feljesztési környezeten dolgoztak eddig, szóval csináltak valami saját moddtools félét, hogy a hülye képzetlen alkalmazottaik is tudjanak részt venni a fegyverek kreálásában és pályakészítésben, mert sok idejük nem lesz erre már . A játékosok felé nagy érdemi fejlesztésbõl semmit nem mondanak csak hogy jobban dõl a fa majd egy rpg után és ennyi.
Picit jobb a grafika, de az engem nem motivál /fõleg úgy, hogy van egy pont mikor sétálnak a vízben, és a vízzel együtt hullámzik a föld textúrája is, itt felröhögtem :D/, de az már most látszik, hogy ua hibákat is fogja tartalmazni mint az elõd.
Nem akarok személyeskedni,de amikor te voltál a BF3 hg, néha az a nagyképû idióta hozzállásod a kérdezõ fórumozókhoz,igazán bicskanyitogató volt,én örültem hogy leléptél! ITEM példamutató nyugodtságával,segítõkészségével magasan kiemelkedik a HG-k közül!Te a saját kis csapatoddal elvoltál,de ha valami newbie betévedt akkor áááá!Ez csak szösszenet volt úgyhogy csend!
Kis fesz oldasnak 1-2 BF4-BF3 single gameplay osszehasonlitas:
Kimeríti neked a ... majdnem megmondtam mit... Tudod mit látott ebbõl egy átlag fórumozó??Egy beböfögést,hogy "no,ki lesz a házigazda,ekkortól meg ekkortól,na ki??""...és két nap múlva te lettél.Szvsz ennyit a szabályokról. Amit te írtál,az a nem kis ferdítés,ne is haragudj.Én akkor sem,utána sem voltam személy szerint ellened,nem tudom mi a f@szt kell rajta háborogni,a módot,-ahogyan a fórumozók látták,- azt sérelmeztem.De igazad van.Téma lezárva.
Gabesz igazán tudhatnád már hogy az sg modik csak és kizárólag náci/kommunista terror módszerekkel dolgoznak, az evolúció se volt hozzájuk kegyes, mert backbone hiányuk van. Running max kihasználta a lehetõséget, de szerintem az adott eset nem az õ hibája, felelõssége, hanem a majdnem ember modiké.
Õõõ...ez nem kis ferdítés. Nem szorultam rá, se akkor, se most, hogy bármit is átjátszanak, mivel ilyen nincs. Jelentkezni kell a fórumon a megfelelõ topikban, és ha az adminisztrátoroknak megfelel, kineveznek. Akkor is az történt. Volt egy eltûnt házigazda, akit megkérdeztem, kívánja e betölteni a pozícióját, mivel rendbe kellett rakni a topikot. Jelezte, hogy õ ezt nem szeretné, nem ér rá, jelentkezzek házigazdának, amit meg is tettem. Elfogadták a jelentkezésem, a topikot rendbe raktam, majd szó esett arról, sajnos csak utólag, hogy ez megfelel e a topik látogatóinak, vagy legyen más. Mivel rajtad kívül ha jól emlékszem senkinek nem volt ellenvetése, mivel a Battlefield 2 topikot is évekig vezettem, így maradtam. Ennyi a sztori, minden más a te fejedben létezik. A hozzászólásod pedig nem kicsit felháborító, túlzó, és erõsen kimeríti a személyeskedés fogalmát, hiába nem a személyemnek szántad. Nem szükséges egyébként mindenkinek megfelelnem, nyilván ez lehetetlen. Gondolom nem kell kiemelnem, hogy a továbbiakban nem szeretnék semmilyen kommunikációt veled. Elõre is köszönöm a megértésed.
Miért,az mennyivel volt okosabb húzás,mikor átjátszották a kezedbe a bf3 topikot,mondván te jobban értesz hozzá...semmilyen házigazda kritériumnak nem feleltél meg,a közösséget a kutya meg nem kérdezte,csak elénk lökték,hogy holnaptól ez van?? És ez most ha hiszed ha nem,nem a személyedre szólt,mint akkoriban is megírtam,hanem maga az elv és mód volt a közösségre,fórumozókra nézve sértõ...
Bf3 idején az volt a legnagyobb, mikor Battlelog fórum moderátornak kineveztek egy csalót, aztán mikor jelezték nekik, hogy a srác már lebukott, akkor próbálták eltüntetni a topikokat, meg mindent, szánalmas volt...
Mi tortent, beteg vagy..? :) Vagy ennyire mazochista lettel, hogy olyanra biznad a hazigazdasagot, aki vereskezu diktator modjara torolne majdnem minden sörös hozzaszolasodat? :p :)
Érdekes. Én , meg mi vagyunk a neveletlenek, azt mégis te keltél ki magadból, meg te háborodtál fel, és hisztériázol, mert nekünk nem tetszik az irány, amit csinál a dice, és még rosszul is csinálja azt is, de te jössz és megmondod a tuti, és az absolute igazságot a diceról, és hogy mennyire gerinces emberek, és jól dolgoznak. Nem ez látszik.
Na ez az, amitõl már kicsit nevetségesek vagytok, már bocs, hogy ezt mondom. Egyetlen kommentet linkelj be, amibõl te azt szûröd le, hogy én elvakult vagyok. Nem tudsz ilyet írni, de mindig ezzel jöttök. Ha vki nem ismeri be azt, amit ti "láttok", akkor elvakult, fanatikus, hülye. Arra egyikõtök se gondol, hogy egyrészt talán nem feltétlenül van úgy minden, ahogy ti gondoljátok, másrészt ha ennyire nem tetszik a játék, akkor lehet, hogy nem kéne játszani vele, illetve mindenki mást leszólni, mert játszik vele és szereti, illetve talán egyáltalán nem kéne idejönni folyton és rombolni az egész fórumot.
Lehet véleményt nyilvánítani, de bizonyos keretek között, és azt nem hiszem, hogy egy fórumnak csak errõl kell szólnia, amit ti mûveltek. Amióta megvan a BF3, itt vagyok a BF3 fórumán és aktív is voltam rendesen, mert akkor még rendesen beszélgettünk a játékról, csatákról, statisztikákról, tippekrõl, ésatöbbi. Majd jöttek sorba az ilyenek, mint Starfarer és csak és kizárólag a szar folyt belõlük. Erre nem tudok jobb szót mondani, mert ez az igazság. Csak az ócsárolás, a játék így szar, úgy szar, minden egyes komment az errõl szól. Ennek pedig nincs itt a helye, de sehol se. Ha vkinek ilyen véleménye van egy adott dologról, akkor ne foglalkozzon vele, mert egyértelmû, hogy nem tetszik neki. Milliószor el lett mondva, hogy én se, akinek tetszik a játék, nem megyek át a CoD fórumába és kezdem el szarozni a játékot, mert ez, ugyanaz.
Én itt be is fejeztem, örültem, hogy lett egy BF4 fórum is, gondoltam, itt hátha nem jönnek ugyanazok az idióták, de muszáj ide is fröcsögni, szóval kiszálltam. Nem kell sírni miattam, nem azért mondom, hogy fenyegessek meg ilyenek, de többet nem jövök vissza, a válaszokat se nézem meg, nyugodtan írhattok, ki is lehet tiltatni, de azért gondolkozzatok el rajta, hogy jó-e az úgy, hogy azok lelépnek (mert nem én vagyok az elsõ), akiknek tetszik a játék és azok maradnak, akik folyton szidják... érdekes.
Neked meg az ítélõképességeddel és még jó pár dologgal. Ugyanaz a motor, minden ugyanaz, igen. Te náluk dolgozol vagy te egy király vagy, akinek már most kiadták a játékot, hogy teszteld?
Végtelenül szánalmas ez az egész, amit mûvelsz és még vitatkozol is, amikor vki megszól érte. Nevetséges vagy, jó lenne, ha ezt a fórumot békén hagynád a hülyeségeiddel.
Hát, /bár tudom így nem kezdünk mondatot/, ha te a szuper 17 perces gameplaybõl nem szûrted le, hogy az ua motor /tény, hogy nem is titkolják/, ua feature listel és bug listel, ami ügye már a frostbite 1 óta velünk van, akkor baj van a szemeddel.
Igen tudom. Megkaptam és el is olvastam, csak véleményekre lettem volna kíváncsi, és hogy vannak-e ötletek amiket rátegyek még, hasonlók. Volt szabadidõm és azért csináltam. És köszi, hogy kiraktad. :D
Szerintem egyenlõre elég ennyi. Amúgy még nincs házigazda, szal modiknak küld el.
Hali. Csináltam egy bannert. HG-nak már elküldtem, viszont ha vannak esetleg ötletek, hogy mit kéne még rátenni, azt megírhatjátok. Ezért rakom csak be. :)
Egyenlõre, mivel az EA a kiadó ez a legvalószínûbb. Eddig még csak annyit tudunk hogy a grafika az szép lessz, de ez ugye nem minden...
Tudom nem kéne ilyet kérnem tõled, mert egy csõlátású fanboy vagy, de nézz csak be jobban abba a leádozott topikba... Elkönyvelted magadban hogy szar lesz a BF4 ilyen-olyan mondvacsinált indokkal.
Igen, konzolon jelent meg elõször a Frostbite, ahogy mondtad. Ettõl viszont nem lesz "konzol-motor". Az egy mítosz, hogy ha elõször konzolra fejlesztenek egy játékot, akkor a motorja is automatikusan "konzolos" lesz és azon jobban megy. A Frostbite 2-t már PC-re mutatták be, arra is fejlesztették, arra optimalizálták, látszott is az elsõ pár hónapban, amíg a konzolok küzdöttek vele.
Hát ilyet ne írj hát a konzolok az isten mindenkinek,minden játék 4k-ban fut rajtuk,a pc már a full hd-nál meghal. Ezt szajkózzátok minden egyes konzolfórumon.Pl:a pc-s játékoknak leálldozott.
A legelsõ motor igen. BF3 óta meg kurvára nem konzolos motor. Konzolokon úgy néz ki, mint az okádék, mert szarrá van butítva a PCs engine. Persze konzol haterek mondhatják továbbra is, hogy pfejj konzolmotor erre is meg az FB3-ra is, attól még még nem lesz igazuk.
Megismétlem, attól, amit írsz, az mind feltételezés. Nem hiszem, hogy a végzettségedet tekintve van róla fogalmad, hogy egy játékban mit jelent fizikai modellt írni, mert akkor nem írnál ilyeneket. Egyszerûen nem igaz, amit írsz. Az, hogy megakad a tank egy patkán, majd megcsúszik egy lejtõn, nem a fizika hiányának tudható be. Ez egyáltalán nem script. Ez a pályák nem megfelelõ megírása miatt van. Maradtak hibák, mint az olyan sziklák, amiken átlátsz, de nem tudsz lõni. Az ilyen kis objektumok is ilyenek, ez nem fizikát helyettesítõ scriptek. Amit írtál, az pont azt jelenti, hogy rendes fizikai modellezése van a tanknak, éppen ezért akad el néha ott, ahol nem kéne és ott csúszik meg, ahol egy tank nem csúszhat meg. Nem tökéletes és nem teljesen jól megírt fizikai modell, pont ez a hibája, ezt írtam máskor is.
A netkód egyáltalán nem a frostbite motorhoz kapcsolódik. A játék kódjába van írva, össze van kapcsolva a grafikus motorral, de nem a grafikus motor határozza meg.
Megint csak azt kell mondanom, hogy attól, hogy te azt HISZED, hogy a konzolra lett írva, az nem lesz úgy. Már régebben is mondtam, volt szerencsém olyan programozói elõadáson részt venni, ahol a Frostbite-ot is bemutatták, akkor még fejlesztés alatt állt a BF3. Minden amit bemutattak PC-n futott és minden ami akkor és azóta történt, egyértelmûen azt mutatja, hogy PC-n fejlesztették, még el is mondták, hogy könnyebb "visszabutítani", mint javítani rajta. Szted miért van az, hogy amikor késik egy játék a konzolos verziójához képest, akkor egy rossz portot kapunk, de amikor egyszerre jelennek meg, akkor a konzolos verziókban van több hiba?
Sztem én itt be is fejezem a vitát, mert azt veszem észre, hogy amíg én próbálok más források alapján érveket hozni és igyekszek csakis tényeket mondani, addig te a saját tapasztalataidat írod le és állítod be ténynek, majd én vagyok a paraszt, akit beetettek a hülyeségükkel. Ilyen érvekkel én nem fogok vitatkozni, hogy lássak át a dolgokon és ne higgyek el mindent, amit mondanak nekem meg olvasok ésatöbbi. Ennyi erõvel azt mondom, hogy valójában földönkívüliek irányítják a bolygót és az a céljuk, hogy lassan elpusztítsa magát az emberiség.
Egyáltalán nem magasztalom, egyszer sem írtam magasztaló szavakat, mert nem gondolom, hogy tökéletes, sok hibája van, amit én is látok. A különbség annyi, amit írtam is, hogy én ezeket elfogadom, bár idegesítenek néha, de fõleg nem jövök ide és mondom el minden egyes nap, hogy mekkora szar, pláne nem szarozom le elõre a BF4-et, még ha nem is ezzel a szóval illették páran.
"Amúgy a rombolhatóság az scriptelt az egész és nem fizikai." "A scriptelt fizikáról meg annyit, hogy sajna a jármûvek fizikai viselkedése is nagyrész script, egy minimális fizikia valós szimuláció nicns amikor történik valami kölcsönhatás a jármûvek és tárgyak között."
Ezt írtátok, sztem nem értettem félre, elég egyértelmû. Igaz, te nem a fizikáról beszéltél, de nem is neked írtam. A rombolhatóság így néz ki a BF3-ban: “We have the ‘micro-destruction’ as we call it, which is basically objects that are around the player like cover and so on, you can blow holes through walls and stuff to open up new paths and move through environments,” “We also have the really big scale destruction like [building] facades and stuff that can crumble and fall over, as well as set-piece destruction – which is more or less scripted, big destruction events.”
Ezt mondtam én is. Egy része scriptelt, mint a házak összeomlása, illetve, hogy bizonyos részei robbanhatnak ki, minden más valós idejû. Az, hogy eltûnnek, azért van, mert akadályt és teljesítménycsökkenést jelentenének, nem is kicsit. Nem tudom észrevettétek-e már, hogy a karakterrel elmozdítható tárgyakat mindenki más helyen látja. Pl. egy hordót, amit lehet lökdösni, én úgy látok, hogy elõttem van, meglököm és arrébb gurul. Közben más azt látja, hogy ott van elõttem, vagy hogy máshova gurult. Ez azért van, mert kliens oldalon van számítva annak a tárgynak a helyzete. Nem sok ilyen tárgy van egy pályán, nem is jelentenek fedezéket, csak design elemként vannak ott. Ezeknek többé,kevésbé valós fizikát adtak és ha vki lökdösi és azt mindenkinek kiszámolná, egy 64 szerveren igen gyorsan meghalna a játék.
A hitboxot nem tudom miért hoztad fel, nem szóltam egy szót se róla. Nyilván azért nem adták ki a mod tools-t, mert nem akarták, hogy több és akár jobb pályákat kapjunk, ezt én is így gondolom.
A helyzet az hogy a végzettségemet tekintve van fogalmam hogy mi az a fizikai szimuláció. Jelenleg ebben a játékban sem az van, hanem egyszerûen egy modellt megalkottak, amibe szimulációs eredményeket rögzítettek, az eredményt pedig bescriptelték arra hogyan viselkedjen egy tank az emelkedõn pl. Az eredménye ennek az hogy vannak helyzetek mikor tök élethû, mert a betáplált modell pont az ami az adott pillanatban történik, de nagyon sok pillanatban meg nagyon nem élethû, és ekkor van az mikor megáll a tank a patkába vagy épp 180 fokban megpördûl egy hepehupás emelkedõn. Szóval ebben a játékban csak elõre betáplált fizikai modellek vannak, amik lefutnak a mozgások során, csak hogy azok minden szituációt nem tartalmaznak, és számomra ez nem fejlett fizika, ennél egy HL2 fizika is több volt annó.
A rombolás meg teljes mértékben script, és az ilyen zászló lobogás is amit a trailerben látható. Ez mind ugyan az, nem lehet befolyásolni a szimulált darabok vagy zászlók mozgását/szétesését, mivel csak egy script ami épp fut a játék során, mindig ugyan úgy, pont ugyan azokkal a mozdulatokkal. Ezt semmi képpen nem lehet nevezeni szimulációnak.
A netkódról annyit hogy a játék motorja felelõs érte, vagyis a frostbite bizinyos részei, ami lehetõvé teszi azt hogy ezek a rombolhatós pályák multplayeren játszhatók legyenek. így amíg ezt a részt újra nem írják PC-rr, addig örökké benne lesz az hogy lepattan a TV rakéta a célpontról vagy épp átmegy rajta és az ellenkezõ oldalon talál be, és lesz bõven még olyan hogy egymást lelövik a játékosok 1v1-ben.
Ha sokan nem látják azt hogy a frostbite konzolra volt fejlesztve, és ezáltal az összes BF3, BC2, és BF4 is az, azokat csak sajnálom, az EA/DICE-nak bedig nagy gratula az agymosásért érte. Minden játékbeli funkció tükrözi azt hogy a konzolon lévõ játékra ment a koncetrálás, a jármûiránytastól kezdve mindenig.
Azt a marhaságot meg hogy a fizikai szimulációk miatt nagy a CPU igénye haggyuk már, mivel nincs benne semmi szimuláció, így nem azért. Egyszerûen azért mert így lett megírva, hogy konzolokon ki legyen kompenzálva az hogy ott nagyon gyenge GPU-ált rendelkezésre. Egy régebbi generációs i7-et sem hajtott ki 50%-osan se a BF3 annyira le volt butítva PC-re már a konzolok miatt, ha lenne itt fizikai szimuláció bõven ki lenne hajtva az, és ha persze PC-re lett volna fejlesztve, dehát nem így volt, csak parasztvakításban volt az PC re fejlesztve, nektek speciálba.
Az hogy te minden fórumon magasztalod ezt az nem jelent semmit,úgy gondolom kár is veled vitatkoznom és nem is fogom. Attól még megvan a véleményem és tapasztalatom.Valamit féreértettél, senki nem beszélt scriptelt fizikáról,ellenben a rombolás az scriptelt. Ha ezt nem veszed észre az elég baj. Meg lehet nézni a BC2-nél is mikor belépsz a szerverre akkor felülröl látod a pályát,ha szanaszét van rombolva mert már a kõr vége fele lépsz be akkor a szemed elõtt teszi a szerver a földel egyenlõvé mindent mielõtt belépnél.Ha valós idõben fizikai rombolás lenne igencsak megfogná a gépet egy ekkora rombolódás. De gyakorlatilag nulla fps esés van. Másrészt ha tényleg fizikai lenne akkor nem az történne hogy ha a GL-el meglövöm a falat és egy marék követ kidob magából a többi meg eltûnik. A hitbox-ról meg annyit hogy a BF2-nél sem volt az igazi,de érdekes módon a módoknál teljesen jól mûködött,valamit tudhatnak ezek a modderek pedig leblamálták õket hogy azért nem adják ki a mod tools-t mert túl bonyolúlt.Azt a fenét,arról van inkább szó hogy a kiadó megtiltotta nehogymár ingyen pályákat kapjunk.
Na most attól, hogy ti hisztek dolgokat, az nem teszi õket tényekké.
A Frostbite CPU igénye a fizikából fakad, nem azért, mert a konzoloknál inkább arra támaszkodnak a fejlesztõk. Ez pedig szinte minden fizikai motornál így van, illetve máig, minden motor arra támaszkodik, hiába lehetne a GPU-ra is, nem használják a játékok. A grafikai motornak pedig semmi köze a netkódhoz. Olyan sincs a játékban, hogy scriptelt fizika, azon kívül, hogy az épületek bizonyos részei rombolódhatnak, ezen kívül minden valós idõben történik, a jármûvek fizikája is. Ha azt akarjátok, hogy minden esemény valós idejû fizikai számításokon keresztül történjen, akkor olyat kértek, amit ma még nem tud a játékipar. Nincs az gép, ami tudná ezt egy ilyen játékban, nem véletlenül nincs semmilyen másik játékban sem, hiába hozzátok fel a Red Faction-t. Annak a single player részében nem volt minden rombolható, illetve alig voltak épületek is. A multiplayerben konténernyi pályák voltak néhány játékossal, nulla grafikával. A Havok más fajta fizikát alkalmaz, nem tudom elmondani a technikai hátterét, mert nem vagyok benne jártas, de nálam sokkal jobban hozzáértõ emberek bemutatták. A Havok-ot azért szeretik nagyon, mert viszonylag kevés erõforrásból képes fizikát szimulálni, ugyanis a Havok háttere nem a valódi fizikára épül, hanem teljes mértékben a játékokon belül érzékeltet olyan fizikát, amit valósnak érzünk. Nem tudom, hogy ez így érthetõ-e, de ez a lényege. Ami a BF3-ban van, az azért olyan, mert különben senki nem lenne képes futtatni a játékot és mert egy ekkora multiplayerben kell egyfajta egyensúly a játszhatóság és a valóság között.
Nem hazudtak arról, hogy PC-re fejlesztették. Attól, hogy a PS3 2 hét exkluzivitást élvez, az a Sony-nak köszönhetõ, sokszor eljátsszák, marketing. Pontosan lehet is látni az eredményét annak, hogy PC-re fejlesztették, mivel a konzolos verziók FPS drop-tól és grafikai hibáktól nyüzsögtek, nagyobb textúrákat kapott a játék késõbb, miután jobban sikerült optimalizálni. Tömörebb pályák? Játszottál konzolon? 24-en semmilyen pályán nem lehet normálisan játszani, mert mindegyik túl nagy hozzá.
Azt nem értem, hogy ha ennyire nem jó a játék, akkor minek játszotok? Értem, hogy nem tetszenek dolgok és hogy kifogásoljátok és lehet is véleményetek, meg is oszthatjátok természetesen, de egyrészt amiket mondtok, azok feltételezések, másrészt pedig ha így látjátok, akkor nem kell vele játszani. Persze tudom, nem kell mindent elfogadni és szeretni, én sem teszem és nem azt mondom, hogy ha játszol vele, akkor szeresd, de amiket itt olvasni szoktam, az már néha a józan ész határa. Ha nem értetek hozzá, nem baj, de akkor ne kezeljétek tényként. Nem kell elhinni, hogy PC-re fejlesztették, de akkor ne is beszéljetek marhaságokat.
Amíg újra nem írják a frostbite motor netkód és szerver részét PC-re hogy ne kliensoldali hitreg legyen, addig az összes leendõ BF egy rakás hulladék lesz játszhatóságban, hiába lesz csillivilli.
A scriptelt fizikáról meg annyit, hogy sajna a jármûvek fizikai viselkedése is nagyrész script, egy minimális fizikia valós szimuláció nicns amikor történik valami kölcsönhatás a jármûvek és tárgyak között. Így nem tudom szakmailag miért tartják annyira nagyra a frostbite motort e téren. Fényekben grafikában remek, de másban egy rakás hulladék amit tud nyújtani.
A BC2-õn még jobban kiüt a konzol alap. Amúgy a Frostbyte engine alapjait nem pc-re írták azért olyan amilyen. Amúgy a rombolhatóság az scriptelt az egész és nem fizikai. Az igazi fizikai rombolást a Red fraction guerrilla nevû játékban láthatunk.
A random FPS leeséselrõl meg nem is beszélek, biztos remekül lett így optimalizálva.
"A BF3 pedig jól optimalizált, jól skálázott, PC-re fejlesztették elsõsorban" A csipkerózsika álomból majd te is felébredz talán egyszer.
Remekül optimlizált mondhatom, miután kb csak CPU igényes a játék, ami annak köszönhetõ mert konzolra fejleszették, és ott már csak a CPU az ami ad vaalmi színvonalat anna ka hardvernek.
Az igaz hogy megjelenés elött azt hazudták PC-re készûl, de utána ha jól tudom kiderült hogy mégse, sõt a BF3 PS3 exclusive játék is volt. Ezek után persze, ez biztos hogy PC-re készült, még a hülye is látja hogy nem. A 4 fõs squadok tuti csak a 64-es pályák miatt maradtak benne lol, és tömörebbnél tömörebb mapok is, amik azért ilyenek mert konzolon így használható csak fel a 24 slotos játékra.
Amit mondasz, teljesen megállja a helyét, akkor, ha a BF3-at nem PC-re fejlesztették volna elsõsorban, de mégis így volt.
A másik, hogy a BF4 õsszel jön ki és eddig csak a jelenlegi generációra van bejelentve hivatalosan, tehát azt sem mondhatjuk még, hogy azért az AMD által támogatott, mert az új generációban AMD gpu lesz. Lehet, hogy ezért, de lehet, hogy azért, mert az AMD mostanában nagyon sok játékra teszi rá a kezét és a BF4 elég nagy név a marketinghez. Lehet ez is, az is, egyiket se tudjuk, viszont egyik se valószínûbb a másiknál.
A BF3 pedig jól optimalizált, jól skálázott, PC-re fejlesztették elsõsorban, mert könnyebb visszafelé butítani, mint fejleszteni. Ezt a BF4 bejelentésénél is elmondták, nem emlékszek már, hol olvastam, de ezt nyilatkozták.