Mindig az elsõ az igazi. 2004-ben megjelent Vietnám már egy fos utánzatnak tûnt, 2005-ös bf2 meg végképp tönkretette a battlefield sorozatot. 1942 sikere valami véletlen lett, talán nem is õk készítették. A többit meg ne is említsük ...
Remek, így kell a nagy multú játékokat a süllyesztõbe vágni, mint a Medal Of Honor-t is tették. Gondolom rájöttek hogy ez a netkód és egész multiplayer a szerver résszel együtt teljesen alkalmatlan bármire is.
Az mindegy. Egy BFre írni ilyet, hogy kevesebb lesz multi központú már maga facepalm. Persze ettõl függetlenül a multi szar lesz. Nagyon nagyon nagyon sok mindennek kéne változnia, hogy megyvegyem mégegysezr.
Kétlem. A 3at sem vettem meg megjelenéskor, késõbb is csak azért, mert nincs jobb. A játéknak rengeteg hibája lenne... ha nem javítják õket, nem veszem meg. Bár ha lesz bundle kuponban 4k-ért...
Teljesen mindegy mit mondanak, mivel csak marketing. Amit mondott a fejlesztõ, az is hülyeség, vagyis, hogy minek lenne sok tdm map, ha csak párat szeretnek az emberek. Miért? Nem a módokat nehéz megírni, hanem egy pálya elkészítése a nagyobb falat. Ha megvan az adott pálya, akkor a különbözõ módok ráerõltetése már csak bohóckodás. A balanszolás már nehezebb, de az meg sose ment nekik, nem hiszem, hogy pont most lenne ebbõl gondjuk. Honnan tudom? Battlefield 3 megjelenés elõtt még õk dicsekedtek vele, milyen egyszerû módosítani egy pályát, amit a videóban meg is mutattak. Battlefield 2-ben elkészítettem néhány pályát, és gyorsan lehetett kialakítani a módokat. A combat zone-t pl csak körbe kellett pöttyözni, a zászlókat le lehetett dobálni, meg pár pár értéket módosítani és csoki. A zászlókhoz kapcsolódó spawnpontok már nehezebb dió volt, ha sok variációt akartál, de az is csak annyi volt, hogy a kijelöl területekre dobáltad le a spawnpont kockáját. Jármûvek hasonló. Kicsit összecsapva kb 2 óra munka volt egy 32-es méretû jármûves térkép mód összedobálása. A balansz, meg pontosítás késõbb nyújtotta azért rendesen az idõt. Egy térkép elkészítése a méretétõl függõen 50-100 óra között módok nélkül. Én egyedül készítettem, kb 8 új közepes méretû térképet, nem egyszerûeket (10-15x annyi objektummal, mint az eredeti bf térképek), mindeközben a DICE ugyanennyi idõ alatt 1 darabot, amit a peccshez hozzáadott. Szóval ami írnak kamu, mert egy ekkora cég, kb 1 nap munkával összelapátolja a kész térképekre a módokat, ha legalább 4-en dolgoznak rajta. Ezért nem kell elhinni egy szavukat sem, minden ami a marketinghez kapcsolódik, az hazugság, és semmi más célja nincs, mint a tömegeket, a birka gondolkodású véristván hordák begyûjtése a megjelenésre, valamint az elõrendelésre. Persze sok értelmesebb vásárló is megveszi, mert a játékaik nem szarok, kiemelkednek az átlagból, vagy nincs is más helyette, de mély, kidolgozott tartalmat nincs értelme várni. Ehhez kapcsolódik az is, hogy a mai korosztály már nem az mint a 10-15 évvel ezelõtti. Manapság, ha valami nem megy elsõre, akkor esetleg segítséget keres, pl youtube, vagy multiban cheat, a többség keres más elfoglaltságot, facebook-ozik tovább. Kiváló példa erre unokahúgom (13), aki úgy játszott a játékokkal, hogy kipróbálta, ha elakadt, 1 perc kínlódás után szólt nekem, hogy segítsek, ha nem segítettem, akkor kb 5 perc után otthagyta, de fel sem merült benne, hogy tovább próbálkozzon, vagy utánanézzen mi a megoldás. Õk a vásárlók, nekik kell játékot készíteni, nem azoknak, akik régen, 1 hónapot vártak egy PCGURU-ra, hátha lesz benne játékleírás, mivel 20+ óra és az 52. próbálkozásra sem sikerült megoldani a továbbjutást. BF példa: Én ugyan nem játszottam vele, de a DC-ben nehéz volt a repülés, gyakorolni kellett, sokan rengeteg óra alatt képezték ki magukat, ma a 2. becsapódás után, már posztolnák a fórumon, battlelogon, meg a facebook-on, hogy milyen szar a játék, mert nem lehet benne repülni. Kb ennyi jutott eszembe. :)
Runningnak volt türelme ahhoz, amihez nekem nem, de te mégis támadólag lépsz fel.
Nem szeretek már itt nosztalgiázni, és magamat ismételni sem. A játékot úgy is megveszem, ha lesz benne annyi, mint a Bf3-ban, meg 7 ropinál nem lesz drágább, de feltétel az is, hogy a csapatból másnak is meglegyen. Egyedül nem szeretek bohóckodni, heti 3-4 órás kikapcsolódásra remélem megfelelõ lesz, semmi más egyéb elvárásom nincs már a Battlefield játékokkal kapcsolatban. MMO-k mellé jól fog jönni egy kis alternatív pufogtatás, de semmi komoly, semmi esport, semmi erõlködés, azt meghagyom a fiataloknak.
Hát ezek az új BF-ek másra nem is jók.Észre sem veszem ha már több hete nem játszom velûk.Ellenben a BF2-2142-vel még több évvel a megjelenésük után is alig vártam hogy legyen idõm leülni a gép elé játszani.
Sokszor elborult az agyam bf3-ban feleslegesen és irogatni (szidni) is. Running leírta a pályakészítés lényegét, az bár nem moddoltam bf3-at (mivel nem is lehet) de az alapjai ugyanazok. Népjátékot akarnak, azt is csinálnak és milliós eladási számok magukért beszélnek. Nincs miért változtatni rajta. Gyuszó, én mind a mai napig ha van egy kis idõm elindítom a kedvencemet és azzal tolom, teszek a divat bf3-ra. Sokan vannak még az "õskövületekkel", találok még játékosokat. Újabbakkal meg játszon az akinek az való. Ezt a prémium faszságot már nem vettem meg, vége a BF-nek, nincs értelme megvenni ha úgysem használom. Olvasgatni biztos fogom a fórumokat, jó azért néha teleszemetelni ha olyanom van :D
nem támadólag léptem fel, csak nyomatékosítani szerettem volna, hogy hivatalos forrást mutassatok :D
Majd a BF4 developer verzióban biztos lesz legalább már olyan mint a BF2-ben volt, hogy külsõ nézetbõl bárkit figyelhetsz. Aztán majd talán a BF5-re ez már benne is lesz a publikoknak szánt verzióban.
Ebbõl lesz az EA/DICE tuti profitja most 10 évig, hogy direkt a jól megszokott tök alapnak számító BF2 featureket szépen apránként vissza adagolja évrõl évre, egy új verzióban 60€-ért.
Igencsak megnövekedett a nyílt állások száma a DICE-nál, vajon az eddig fejlesztõk a BF3-ból szintén tovább álltak már? Egyébként a meghírdetett állásokból simán lehet látni, hogy kb mik a fejlesztési tervek, és hogy az a fránya frostbite mire képes. http://dice.se/jobs/
Tudtommal, a kiadók a fejlesztõkkel több évre vagy projectre kötnek szerzõdést, és addig általában tejhatalmat gyakorolnak a dolog felett. A dice tudhatta volna, és és köthette volna az ebet a karóhoz, hogy mégpedig olyan szerzõdést írunk, amit mi akarunk, mert anno már lettünk valamit az asztalra. De nem, mert dollárjelek a szemükben és lófasz a seggükben, és inkább csinálnak szart, mintsem hogy jót, mert ahhoz meg kéne erõltetniük magukat.
Akkor ez nem lesz jo hatassal a BF4-re, hogy most szegeny DICE-osok osszes tejet megihatjak, amit a fejlesztesek kozben a munkahelyi hutoben tartanak. Eleg durva diktatura van naluk. :)
A DICE addig készített jó játékot, ameddig övék volt a cég. A Battlefield 2 után, 2006-ban az EA felvásárolta õket. Azóta nem is készítettek minõségi játékot, csak EA féle lehúzós csicsás szarokat.
hehe, van egy item nevû felhasználó itt a fórumon, még valami barom HG jogot is adott neki a bf3 topicban, lényeg hogy õ képzeli magát a janinak a hegyrõl,õ az aki megmondja mit gondolhatunk a dice termékekrõl, természetesen semmi rosszat, mert az utóbbi évek dice termékei rászolgáltak arra, hogy ne is keressünk benneûük hibát, hisz úgyse találnánk, és különben is aki a dicre rosszat mer szólni, az nem is érdemli meg az életet, állítja õ.
Szokás szerint megint csak ferdítesz,lényeg,hogy a "ku..a anyázós" meg a politikai kommentjeid miatt te vagy az etalon fórumozó. Amit mûveltek már nem vicces,írogasd oda a sírásaidat ahol szívesen látják.
" és különben is aki a dicre rosszat mer szólni, az nem is érdemli meg az életet, állítja õ."
Ez is csak a te kis fejedben létezik,és mivel oda már nem tudsz írni,máshol kell kisírnod a lelkedet,persze hazudozással,hogy megsajnáljanak.
te ferdítesz folyamatosan, anyázni nem anyáztam, politikai hsz volt mégpedig ezt írtam szó szerint : Orwell se csinálhatná jobban. Orbánnak most nagy szüksége volna olyan embereknek, akik segítenek neki megmondani az embereknek hogy mirõl mit gondoljanak. be tudlak ajánlani. Ilyen skilles embert pikpakk felvennének.
Starfarer azt írtad privátban, hogy "nem fogod magad azért rosszul érezni, mert mi mind buta seggfejek vagyunk, sõt". Akkor miért is sírsz mint egy szûzkislány ?:) És tényleg egy kurva nagy hazug szardarab vagy. Vagy csak simán hülye, nemtom. Soha senki nem istenített, mindig elismertük a hibákat, csak csupán nem bõgtük tele a fórumot mint egyesek. Hanem elismertük azt is, hogy igenis szórakoztató játék, és inkább BFeztünk bõgés helyett. Vagy ha szerinted szar játék, minek játszol vele? Azzal meg ne gyere, hogy azért lettél bannolva mert rosszat mondtál a játékra... Kétlem hogy Orbánnak sok köze lenne a játékhoz :D Na mindegy a lényegnek a lényege, hogy még jó hogy nem viselt meg a ban.
Gyuszo, az nem biztos, hogy jo lenne nektek vegul. :) En is szidom idonkent a DICE/EA-t, de pl nem sok ertelmet latom annak amit Starfarer + paran csinalnak, hiaba egyezik a velemenyem nagyreszt veluk. Szinte minden nap beirni nagy hanggal, hogy igy szar, ugy szar az egesz. Ennek nem ertem mi ertelme vagy celja. Sok felesleges vita es rossz hangulat a topikban.
Látom már sikerült egy új regisztrációt is csinálnod,nem sok értelme volt. Mindent elmond rólad,fõleg az értelmi szinted jól körvonalazódik ebben a hozzászólásodban is.
Megegyezik a stílus,nem volt nehéz rájönni,ez rád vall,nem az elsõ eset,hogy így nyilvánulsz meg. Ezen kívül pedig nem az elsõ ilyen reged,megvan mind a privátokban nyugodt lehetsz..
Na de ennyi elég is lesz,elnézést kérek az itteni HG-tól,többet nem írok ide,emiatt!
Te ostoba. Ha ismernéd a stilusom, tudnád, hogy max legondolatrendõrségezlek, meg diktatórikus nácinak nyilvánítalak, de kb ennyi. Amit linkeltél az pedig egyiket se tartalmazza. Kretén.
És azzal mi van, hogy te soha nem anyázol/szólogatsz be? Hagyjuk már, te vagy itt az egyetlen hazug. Látom amúgy, hogy nagyon túl vagy lépve. El se merem képzelni, hogy milyen lenne, ha még ott tartanál... :D