A Hammerpoint Interactive többek között a DayZ névre hallgató, Arma II mod sikerén felbuzdulva elérkezettnek látta az idõt az elsõ játékának bejelentésére, ami rögtön egy MMO, a zombisabb fajtából. \"Tavaly, mikor megalakult a cég, azon kezdtünk el gondolkodni, hogy elsõ játékunk egy küldetés-alapú MMORPG lehetne, amit egy zombik által megszállt világba ültetünk. Ahogy haladt volna elõre a játékos, úgy nyíltak volna meg elõtte az újabb területek és lehetõségek illetve az új kihívások, küldetések is. Aztán láttuk, hogy milyen népszerû kezd lenni a DayZ címû Arma II modifikáció, láttuk, hogyan reagál egy ilyen játékra a közösség. Két dolgot sikerült ezáltal realizálni - az egyik egy megerõsítés volt, hogy a zombis MMO ötlete nem halva született, van igény egy ilyen játékra. A másik az, hogy talán nem annyira jó ötlet a folyamatosan megnyíló világ, esetleg jobb lenne, ha hagynánk szabadon barangolni a játékosokat már az elsõ perctõl fogva\" - árulta el Sergey Titov, a játék producere. A sztori nem túl bonyolult, adott egy világ, amiben már 5 éve randalíroznak a zombik, és adottak a játékosok, akiknek túl kell élniük. Két játékmód lesz elérhetõ, az egyik a normal, amiben, ha meghal valaki, az feltámasztható, illetve a hardcore, ahol a halál végleges. Lehetõségünk lesz váltani third person és first person nézetek között. Az elsõ térkép, ami elérhetõ lesz, Colorado névre hallgat. Már több terepet megterveztek, de csak szép sorjában engedik rájuk a játékosokat. Egy-egy terep 200-400 négyzetkilométer körüli lesz. A játék nem a klasszikus értelemben vett MMO, sokkal inkább egy \"sima\" online játék, hiszen session alapú (például Diablo III), pont ebbõl kifolyólag nem lesz elõfizetési díj, elég lesz egyszer megvenni, majd a kliens letöltése után minden frissítést megkapunk ingyen. Jó hír, hogy lesznek dedikált szerverek, illetve lehetõségünk lesz saját privát szerver indítására is, ahol minden beállítást testreszabhatunk majd. A megjelenés idén év végén lesz esedékes, az õsszel startoló bétára már lehet jelentezni a hivatalos oldalon.
A rossz hír hogy havidíjas lesz! legalább is pár helyen ezt olvastam. De meglátjuk milyen a beta és hogy a The Secret World mekkorát bukik a havidíjas rendszer miatt(szvsz mocskosnagyot)
Nem olyan biztos az, hogy azért bukta lenne mert havidíjat kérnének érte. Azért azt is vegyük figyelembe még mindig nem a magyar fizetésekhez kell viszonyítani a havi díj árát ami más országokban kb "vicc" kategória az árat tekintve.
Amúgy:
"Sergey Titov: When we thought about how the game will operate, we first asked ourselves – what we as players want. We don’t want to pay a subscription, because what if I don’t have time to play the game regularly? We don’t want to be forced into buying every single upgrade, like new maps just in order to play the game with friends. We don’t want a “pay to win” model. So we said, "OK, we’ll go with a one time fee, that should be lower than $60." So we settled at a $29.99 price point, and we’ll offer a discount to those that pre-order the game."
Nekem egy "reális" zombis játék tetszene. Nem tudom, h ez olyan lesz-e. Úgy értem, h nem ilyen L4D, Dead Island fajta (habár ezek is tetszenek), ahol megyünk és lemészárolunk több száz zombit. Inkább olyan, ahol a túlélés a lényeg, kaját és biztonságos helyet találni, a zombikat inkább ajánlatos elkerülni, vagy csak kis számú csapatokat megtámadni. Esetleg összefutni olyan emberekkel, akik a úgymond a negatív oldalon állnak és kihasználják a helyzetet, esetleg lõnek mindenre, ami mozog.
ahogy más topikban is írtam jelenleg ez a dayz mod.Csak pár hét után unalmassá kezd válni.
DayZ errõl szól illetve a War Z is errõl fog szólni ha minden jól megy. Egyszerûnek, meg könnyûnek nem mondanám a DayZ-t semmi képen, remélem legalább azt a szintet megüti a War Z is.
Hát a készítõk ugyan azok, Azt már felmérték, hogy igény van a cuccra. Ha nem veszi el az eszüket a "keressünk gyorsan sok pénzt más nem számít" akkor még mi játékosok is jól járhatunk :D
"We don’t want to pay a subscription, because what if I don’t have time to play the game regularly?" + "So we settled at a $29.99 price point, and we’ll offer a discount to those that pre-order the game."
megarespect!
kerdes... ha tartjak a szavukat es tenyleg megallapodnak olyan 30 dolcsi kornyeken... es ha elorendeli az ember, akkor szerintetek mennyit lehet meg diszkontban szamolni? 5 dollar? :) (tudom, senki sem la'to', de a "rutin" mit szokott diktalni?)
- a fejlesztõk "veteránok", olyan játékokban vettek részt, mint: World of Tanks, Aion, Star Trek Online, Champions Online, Call of Duty BalckOps and BlackOps2, Mechwarrior játékok, stb...
- 2008 óta tart az engine fejlesztés, a játékot 2011-ben kezdték el.
- nappalok és éjszakák 3-5 óránként váltakoznak, hogy egy játék alatt mindkettõben részese lehessen a játékos.
- normál karakter halálát követõen 12-24 óráig lesznek elérhetetlenek, utána feléled.
- HC karakter mint DayZ, ha meghal vége a történetének.
- lesznek a játékban naplók, olvashatunk benne pl egy csalód menekülésérõl, ha figyelmesen olvassuk õket, akkor jobb gear-t szerezhetünk.
cod bo 1-2
Lehet menni majd zombikal? Vagy ha nem is lesznek benne elit zombik mint a l4d-ben, akkor lealább madártávlatbol lehetne irányitani rts szerüen pár tucat zombit. :D
inkább túlélésen lesz a hangsúly. Ha a dayz-bõl indulunk ki,akkor lesz zombi de a konfliktust inkább kerülni kell majd.
1. Baromi jól néz ki. 2. Feliratkozva. 3. Szerintem a TSW elég jó játék... még az elején vagyok. Ha F2P lenne, az sem zavarna, feltéve, hogy marad a mikrós bolt (ami valszeg nem maradna, hanem durvább lenne, amiatt én simán abbahagynám). Egyelõre nekem megéri fizetni érte. TOR-t is próbáltam, nagy rakás szar... 4. Szerintem a day-z egy nagy rakás szar. Legalább is egyelõre. Én elhiszem, hogy jó móka a permadeath... de ha nincs más választás, akkor szar. CSAK AZÉRT ILYEN NÉPSZERÛ, MERT JÓKAT LEHET LP-ezni VELE. Ennyi a titka. 5. "- normál karakter halálát követõen 12-24 óráig lesznek elérhetetlenek, utána feléled." Na ez viszont nagyon jó ötlet.
Jó a dayz csak egy idõ után unalomba fullad.
Ha itt eltalálják a jó quest/mission rendszert akkor kezem összerakom
Szerintem ugyanaz a baja, mint a Minecraftnak... nincs benne semmi cél. Az nem cél, hogy éljük túl. Az nem fun, hogy halál után minden elveszik. 0 értelme.
fav. ötvös cikkszerzõlopó úr elsõ jó-pontja hogy idetaláltam
"a fejlesztõk "veteránok", olyan játékokban vettek részt, mint: World of Tanks"
Höhö, icipici túlzással a WOTnak nincsenek is fejlesztõi, mert azok a marketingen meg az adatok XMLekben történõ átirkálásán kivül semmihez nem értenek :)
World: Worlds in size of 200-400 square kilometres Mixxed gameplay of PvE and PvP Safe settlements, where you can buy, sell and store items. In safe settlements you are also able to left a note for other players While you are exploring the world, you'll find more items and weapons World: Colorado, but there also exist maps, like Paris, NY or LA. (Maybe Later, as free (mentioned under Miscellaneous) "Map-Pack"?) Real locations for items - e.g guns in gun stores, police station, etc - medical stuff at hospitals Day and night cylce - fast than realtime Up to 250 players on each server
Characters:
Two difficulties: Normal and Hardcore First person and third person view Strong roleplay elements Up to 5 characters with individual skills, features and stats and difficulty. Social elements like bounties, help requests, entrapment Deja Vu - System: You can find notes or diaries of other people (players and npcs), and play their story in type of (Co-Op)mission. Quest-System: Survival won't be the only challenge you have to meet. When you are playing on hardcore, you'll spawn with a weapon. Stamina-System
Skills: Unique skills, which can be learned and improved Three skilltrees: medical, survival and gun handling
Zombies: "Classical" zombies, means that they are slower than you. Zombies cannot climb ladders or scale walls You can barricade yourself in a house, to be "safe" from zombies You can take stem cells of rare zombies and sell them to merchants for ingame gold. Players can be infected, you need vaccine to heal yourself. Zombie-Scent - Smell like a zombie via spray.
Groups: Clan and allicanes can be formed, clans can fight each other You can join and play as a group. Leaderbords InGame communication
Miscellaneous: Achievement-System "Unlock to 100%", kill a amount of zombies, find a special item, etc. Updates like bugfixes, new game-content and maps for free Dedicated and private Server
Tudjátok... én már NAGYON RÉGÓTA VÁROK EGY IGAZI ZOMBIS MMO-ra. Régóta álmodok róla, hogy egyszer kijön. Amit most írtál tutituti... nagyon jól hangzik. Sajnos túl jól is, de majd kiderül. Nagyon várós lett.
hát serényen keresgélek újabb hírek után,de most nagy a csend.Amúgy redditen találtam ezt,hátha valaki ott szívesebben olvassa.
Minden, a játékkal kapcsolatos infó jöhet és köszi a fáradozásodat :)
"Skills are not typical RPGish shit like "Damage +100". They're your natuaral real world training - runs SLIGHTLY faster, sprint for longer distances, use medical supplies more efficiently, etc"
"Skills are not typical RPGish shit like "Damage +100"
You're getting exoperience points for exploring world, killing zombies, killing enemies, just surviving long enough.
You spend those experience points to learn skills off skill tree.
Skills are not typical RPGish shit like "Damage +100". They're your natuaral real world training - runs SLIGHTLY faster, sprint for longer distances, use medical supplies more efficiently, etc.
Ie - seasoned player will become more suited for survival than new one, but he won't became superhero who will survive headshot for example or will move wtwice as faster
Hát, ez nekem nem változtat semmit az értelmén. XP gyûjtés és skillek növelése.
Érted, most az hogy "slightly faster" vagy "twice as faster" csak annyi hogy nem +100% lesz a skill növekedés hanem +10%. Ettõl ugyanaz az rpgish shit marad :)
EGyébként nem baj, ez tök jó így, csak "tetszik" a marketing rész, amit más játékok lehúzására (RPGish shit) alapoznak, amíg majd ki nem derül hogy nincs új a nap alatt :)
igazából az, hogy XP gyûjtés van, már RPG elemet tartalmaz. inkább arra célzott, hogy hiába lépsz mondjuk 20 szintet, nemfogsz mondjuk egy M4-el 5 golyó helyett 1 golyóval végezni egy zombit.
Nem tudom hogy az egyik fejlesztõ, vagy egy fórumozó írtam, hogy a fejlõdéssel pl hatékonyabban tudsz sebet bekötni tehát teszem azt nem 20 HP-t, hanem x szint után 40 HP-t fog visszatölteni, és hasonlók. Lásd, ahogy a való életben is, gyakorlással, sporttal kicsit ügyesebb, erõsebb, gyorsabb leszel
Akár kezdhetjük is szervezni az SGs csapatot. :D Megyek medikkel.
Lehet hogy végre én is játszani fogok egy MMO-val. Eddig még nem volt igazán tetszõ játék ebben a kategóriában.
Engem is megvettek kilóra, nagyon várós lett a játék. I am Legend és Walking Dead feeling MMO-ban. Remélem nem tolják el. Õsszel én is írtani szeretnék XD.
31 nap alatt ártalmatlanított 5723 zombit? Mégis kicsit jobban fog hajazni a Dead Islandra?
Remélem full szabadon bejárható lesz a zóna elszórtan questekkel. Aztán vagy megtalálja a jóember vagy nem ha épp arra botorkál. "kézenfogva játékosvezetõs" rendszer nagyon de nagyon nem kellene ide. Meg úgy összességében is lineáris játékmenet megölné az egészet pont a szabad mozgástér adja a DayZ hangulatát is. Hülyeség lenne felszabdalni a területet adott szinthez kötött területekre meg quest hubokra. Totál megölné az egész hangulatot. :/
Sandbox zombihentelõs túlélõs legyen :D Egyébre ott van a left 4 dead, resident evil, dead island..
Ez az én véleményem :)
Executive Producer ezt írta bétára: "Late August, maybe first week of September"
Nincs a játéknak honlapja, vagy valami oldal, ahol lehet betára jelentkezni? Beguglizom, h War Z és nem talál hivatalos oldalt...
Elfogják kúrni. Amiket eddig írtak... az nem lesz minden. A kérdés csak az elkúrás mértéke... remélem kicsi lesz :D
Majd ha elindul a béta és bekerülünk majd kiderül mi a helyzet De azért valami nyálcsorgató gameplayt vagy ingame montázst kidobhatnának. Mert eddig elég sovány az infó ami kikerült.
Én egyedül a wot "fejlesztõk" miatt aggódom :DDD
jól hangzik, fav
Nem vagy egyedül.... remélem nem ruszkik fejlesztik :D