" A Konami bejelentette, hogy a vámpíros móka nem csak a Microsoft és a Sony konzolján lesz majd elérhetõ, hanem a PC-s tábor is megkapja a maga kedvenc masinájára.
A meteorológiai nyár elsõ napján adtunk hírt arról, hogy a Castlevania: Lords of Shadow 2-ben Gabriel Belmont újabb pofonokat fog kiosztani a rendetlenkedõknek. A Konami most (a meteorológiai nyár végéhez közeledve) azt is közhírré tette, hogy a PC-s rajongók sem maradnak Castlevania nélkül, de pontos dátumot még nem közölt. A játék producere, Dave Cox elmondta, hogy sikeresen újraindították a sorozatot, de most valami olyat szeretnének alkotni, ami még a várakozásokat is meghaladja.
"Ez az új játék sokkal nagyobb ívû történettel rendelkezik, mely évszázadokat ölel fel, és minden tekintetben kitolja a határokat. A Castlevania: Lords of Shadow 2 az elsõosztályú harcok, a gazdag történetmesélés, és a komoly felfedezések keveréke, melyet a PC-sek is élvezni fognak\". A PC-s verzió fejlesztését a Konami házon belül oldja meg, azaz ez is a Mercury Steam hatáskörébe tartozik. " -GS
Castlevania Lords of Shadow 2 - E3 Trailer.
Jó lesz így, mindenféle elõzmény nélkül a 2. rész :)
Majd youtubeon behozzák a lemaradást. Elsõ része simán top10-ben van ebben a genben.
Ritka szar kamera kezelése volt az elsõ résznek egyszer végigszenvedtem boxon de soha többet. A grafbuzik viszont örülhetnek mert valszeg szép grafja lesz ha ugyanaz a motor marad.
Nem volt rossz annak a Darksiders-nek az elsõ része (a kettõt még nem láttam), de valahogy nem tudom igazán komolyan venni az abban szereplõ "könnyebb átugrani mint megkerülni" felépítésû szereplõket.
Viszont a Castlevania elsõ része X360-on nekem felért a PS3-as God Of War 3-al (mondjuk vett is át belõle jó pár dolgot, de hát jótól tanulni nem szégyen...) még akkor is ha valóban a kamerával voltak gondok helyenként. Reméljük a 2. részre azt is rendbe szedik.
Nekem a felesleges idõhúzások nem tetszettek benne. Pl a chupacabra mikor elvitte az erõdet, ezt eljátszották kb 4x, mikor már elsõre is unalmas volt.Azon kívül volt nem egy frusztráló pályaszakasz(pl a madárijesztõs) Túl hosszúra nyújtották a 12+2 fejezettel.
Igen én se érzem olyan klaszikusnak mint amilyen lehetett volna de egy végigjátszás benne volt bár néha a legsziveseben abbahagytam volna de érdekelt a story vége.
Pont ez a baj ezekkel a Castlevaniákkal, hogy a GoW-ra akar hasonlítani ahelyett, hogy 'saját magára' hasonlítana ... a több tíz éves Caslevania múltat próbálták meg rebootolni úgy, hogy kb lekoppintottak egy másik stílust. Gratulálok!
Mondjuk aki csak PC-n játszik annak nem mond sokat a Castlvania név, szóval lehet nekik mindegy :) Nekem viszont nem, bazi nagy csalódás volt a Lord of Shadow .... és a 2. rész is az lesz.
Tagadhatatlan, hogy a stílusnak vannak jellemzõi, ami pl. ott volt a GoW-ban, az jelen volt a LoS-ba, Darksiders-be, de még a Dante's Inferno-ba is. Viszont úgy vélem, hogy a LoS pontosan az a játék, ahol nagyon igyekeztek elkerülni a GoW-os nyúlásokat.
A GoW nem sajátította ki a mûfajt, de -tetszik vagy sem- a mûfaj etalonja.
A GoW elõtt is volt élet, viszont az 2005-ben lefektetett egy olyan funkcionális és játékmenet halmazt, ami szinte 1:1-ben visszaköszön megannyi hasonszõrû játékból ... köztük a LoS-ból ... amivel önmagában nem lenne baj, csak hogy ez egy Castlevania!
Annak akinek fingja nincs errõl a sorozatról, annak persze csak egy újabb blockbuster h&s játék.
Jaj, ezek a hatásvadász szavak. És annak akinek halvány fingja sincs mit jelent egy Castlevania név, és hogy egy olyan játéknak milyen 'kötelezõ' elemei vannak, amitõl EZ a neve, annak vajon mennyire hiteles a véleménye? Ha a 2. rész is követi az elõd nyomdokait - márpedig ezt kijelentették - akkor bizony már most csalódás ... nem kell atomfizikusnak lennem ahhoz, hogy levonjam 20 év után a konzekvenciákat.
"platform játékot átültetni 3D-be"
Pf ... mikor volt ez platformjáték? Jah, és számtalan 3D-s része volt, köztük az elsõ, N64-es epizódok voltak a legjobbak.
Te Laza, nevedhez híven lazán nyomod, kár, hogy hülyeségeket beszélsz. A LOS egy teljesen új történet, a régi Castlevania történetét teljesen semmibe vevõ reboot. Itt a karakterek nem azok amik régen voltak, teljesen új franchise.
"The very first console title, Castlevania, released for the NES in 1986 by Konami, was a typical platform game in which the player takes the role of Simon Belmont, a descendant of the Belmont clan, a family of vampire hunters."
"Egy platform játékot átültetni 3D-be, ennél igényesebb és magasabb szintén a jelenlegi gen. keretein belül nem igazán lehet." -ezt írtam.
Egy szóval nem mondtam, hogy ne lett volna 3D-s része a sorozatnak, persze te jövõbelátó -hiszen leírtad a még meg sem jelent 2. részt- és gondolatolvasó is vagy úgy fest. A fültöveddel is tudsz valami különlegeset?
"Az Official PlayStation Magazine legfrissebb számában elõzetest olvashatunk a MercurySteam új játékáról, a Castlevania: Lords of Shadow 2-rõl. A fontosabb tudnivalókat összeszedtük nektek.
Gabrielnek új fegyverre tesz szert a Lords of Shadow 2-ben, amely a Blood Whip névre hallgat. Emellett szó lesz a fõellenségekrõl, a kamerakezelésrõl és sok más egyébrõl is. Vágjunk bele az OPM magazintól származó új infókba!
A Blood Whipet úgy kell elképzelni, mint a korábbi ostort, körülbelül ugyanolyan széleskörû távolságra hatásos, és fénytámadásokra épülõ kombókkal tehetjük még hatékonyabbá. A mágiát eltávolították a játékból, helyére a "Drakula vére" nevû alkalmatosság került, amely minden alkalommal regenerálódik, ha megölünk egy ellenfelet, idõvel pedig még durvább ütésvágásokat csikarhatunk ki belõle. Két külön fegyvert is megidézhetünk a vér segítségével: a Void egy nagy kardot takar, s minden egyes találatnál gyógyítja az életerõnket. A Chaosszal Gabriel karmokat növeszt, amikkel képes áttörni az ellenség pajzsát is.
Hõsünk fókuszképességével tökéletesebben védekezhetünk és ellentámadhatunk, s csapásaink gördülékenyebbek lesznek. Vélhetõleg limitált ideig vethetjük be. Hasonlóan a korábbi részekhez, Gabriel finom köddé válhat, s ebben a formában áthaladhat szellõzõkön, kerítéseken és egyéb akadályokon. A kamerát már teljes egészében mi irányíthatjuk, nem lesznek rögzített nézõpontok. A fõellenségekkel vívott harcok hosszabbnak és emlékezetesebbnek ígérkeznek. A világ még részletgazdagabb és zökkenõmentesebb lesz.
A Castlevania: Lords of Shadow 2 még ebben az évben megjelenik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra." - GK
"A Konami ma a PC-s játékosok nagy örömére bejelentette a Castlevania-sorozat lassan 3 éves epizódjának megjelenését. A Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition digitális és dobozos formában egyaránt elérhetõ lesz, s a teljes játék mellett két további fejezetet fog tartalmazni – Reverie, Resurrection. Emellett természetesen grafikai ráncfelvarráson is átesett a játék – 1080p HD megjelenés – és stabil 60 fps-en fut, valamint Steam-en keresztül a trófea integráció lehetõsége is elérhetõ lesz. A Castlevania Lords of Shadow Ultimate Edition augusztus 27-én érkezik meg a Steam kínálatába, illetve augusztus 30-tól lesz elérhetõ dobozos formában. A Konami egy mellékelt elõzetesben mutata be a PC-s verziót mozgás közben"-gamers
Igy lesz kerek a történet nem kell fejest ugrani a storyba az elõzmények ismerete nélkül...
Mondjuk aki egy ilyen stílusú "hack n slash" játékot billentyûzettel akar játszani, hát hogy úgy mondjam az is megérdemli. De ez csak a személyes véleményem...
Semmi baj nincs ezekkel pc-n nem értem mi a bajotok állandóan!
Semmi baj nincs vele pc-n, csak kell hozzá egy akármilyen (hasamra ütök) 3000-4000 forintos gamepad, és teljesen jó. De én elképzelni nem tudnék egy ilyen játékot bill-egér párossal játszva.
Hát ez olyan ,hogy a DS-t is magyarázták ,hogy így kontroller meg úgy kontroller aztán tökéletes volt hozzá a bill+egér is sõt szerintem még jobb is. Kontrollerrel tuti én is meghaltam volna minden bossnál 20-30x, bár a fenét, kontrollerrel el sem jutottam volna max az elsõ bossig :)
Mindig ez megy a konzolmatyik akik egeret csak újságba láttak jönnek a vizióikkal,hogy elképzelni se tudom ezt hogyan pc-n. Sajnos ezért jönnek egyre könnyebb játékok nehogy túl sokat kelljen képzelni ha már ennyi sem megy
Én játszottam vele konzolon és tudom milyen az irányitás és a kamerakezelés a játékban szopás lesz egérrel, kivéve ha a portba az is beletartozik, hogy az egész játékot átírják...
Én nem szólok meg senkit mert valaki pc-n egérrel akar játszani a konzolosok is rinyálnának ha ezentúl a fps-eket egérrel kellene tolniuk mert ahhoz a stilushoz az fekszik.
Nem szólok meg én se, de szerintem ez hülye "szabály", hogy PC gamer periféria az kizárólag az egér és a billentyûzet. A gamepad gamer eszköz platformtól függetlenül. Nem hiába van PC-hez is. Azt meg nem akarom elhinni, hogy akinek van pénze játékokra és egy gamer számítógépre, az nem tud venni magának egy gamepadot, fõleg ha ilyen stílusú játékokkal játszik.
Én is vetem pc-hez gamepadot anno és azóta kb egy AZAZ EGY játékot játszottam vele -> Redisent Evil 4 Azóta nem is láttam a gamepadot a pc-m közelébe sem!
Igen, ezt észrevettem én is. Lehet, hogy csak reggeltõl lesz elérhetõ, mert elvileg holnapra volt írva a demó megjelenése. Bár, akkor miért tették fel ilyen hamar?!
Na csak kivártam, elég rövid a demo 2 pálya van. Grafika szép, irányítás billel olyan fura, mintha beragadnának a gombok, alap kiosztás mondjuk egy vicc, érdemes átállítani. Kamerakezelés olyan érdekes, se nem jó se nem rossz, olyan fura.
Piszok diplomatikus vagy shep...mondjuk ki elég szar az irányitás és a kamerakezelés.
Xbox360 gamepad (Windows-hoz). Azt kell venni. Felismeri minden (új) játék, ami gamepadot támogat. Nem kell semmi emulátor, nincs olyan, hogy vagy mûködik a játékban a vibrálás, vagy nem és a gombkiosztás/mennyiség is xbox kontrollerekhez van igazítva minden játékban.
Igen, Xbox gamepad mindenhez jó, de ez akkor is a készítõk gány munkája. Nehogy már egy Logitech termék támogatását ne lehetne beletenni. Mert ha valami noname utángyártott szutyok lenne, akkor azt mondom.
Végigvittem a demot. Én ebben nagyon béna vagyok. Ritkán játszom hack'n'slash játékokat, de csak azért mert nem sok van PC-n, de attól még szeretem õket. Ettõl függetlenül béna vagyok bennük, de nem ennyire :D Azt hiszem, hogy az álló kameranézet a fõ oka. Irányítani nem gáz így se, legalábbis kontrollerrel, de maga a nézet nagyon zavar.
Én is igy látom,ezt igy ebben a formában nem fogom megvenni, azzal kiegészitve, hogy én nem játszok gamepaddal de ez egyéni probléma. A második részt viszont várom mert ott végre normális gameplay lesz.
Na leszedtem a demot, mondom kipróbálom. ( box360-on már végig játszottam, csak konzolom már nincs). Örültem neki hogy újra kijátszhatom, de nekem magától mozog, ugrál,hadonászik a karakter, éppen dobál kisebb fázis késésekkel mint amit megnyomok. Aztán megint normálisan reagál a gombokra, és megint külön életet él. Más is tapasztalta ezt? Mert így játszhatatlan a játék..... Pedig nagyon meg szerettem volna venni,de ha ilyen lesz akkor hagyom a fenébe. Másnál is fent áll ez a probléma vagy csak nálam? :\