Azt miért kéne ráírva legyen a homlokukra? A döntéseidnek itt legalább van következménye.
Ez direkt így van megírva, hogy ne csak úgy rohangásszon az ember és öldököljön. Meg aztán amúgy is szokott az ember csinálni pálya átlépés elõtt a problémák elkerülése végett normál mentést amit megtart, így az esetleges ilyen malõrök könnyedén orvosolhatóak általa. A bugfix megoldja a problémát amennyiben nem ölted meg a feladat felvétele elõtt a célpontokat.
Senki nem kinyírhatatlan csak Sidorovich (õ sem direkt maradt benne csak nem sikerült megkerülni a fegyvertelenséget ami a bunkerében van így õ maradt az egyetlen kinyírhatatlan egyén). Mindenki mást lelõhetsz és így bizony eleshetsz bizonyos dolgoktól, sõt akár egy rossz döntéssel a játékot befejezhetetlenné is teheted (mint például ha nekiállsz lövöldözni mikor Fox-ért küld el Sidorovich és kimondottan mondja is hogy beszélj a fogvatartókkal, na ha itt lövöldözni kezdesz kinyírhatják a megmentendõ ipsét és onnantól a játék számodra véget ért mert nem tudsz átmenni másik területre, nem folytatódik a sztori).
Itt elõbb gondolkodni kell, felkeresni a célszemélyeket és nem lövöldözni, mert esetleg olyan is meghal akinek nem kéne, vagy túl korán patkol el valaki akit ráértél volna kiiktatni. Magyarán elõbb lopakodunk, észrevétlenül körülnézünk, meghúzzuk magunkat és semmi rambo üzemmód míg azt nem mondják. Amúgy sem kell odamenni a banditákhoz, nem véletlenül vannak elkülönítve 2 olyan részre, ahol semmi érdemi dolog nincs.
Szerintem ha a bugok ellenére is játszottad a játékot akkor szeretheted annyira hogy kijátszd újból. Én legalábbis így vagyok vele. Az hogy ezt minden stalkernél el kell játszani, arról meg a motor tehet nem a készítõk, legalábbis nem a lost alpha készítõi. (ahhoz képest hogy hány helyen jelentettetek fagyást, én még kijelenthetem hogy nagyon megúsztam, csak a legutolsó laborban fagyott le majdnem elviselhetetlenül sokszor a játék, egyébként elvoltam és nem kellett trükköznöm sem hogy a lábamat nézem vagy ilyesmi, beragadt ajtó is kevés volt és újratöltéssel azok is nyithatóak voltak)
Egyébként nem léptem be egyik frakcióba sem, így tudom hogy lemaradhattam pár küldetésrõl, úgyhogy már csak ezért is érdemesnek találtam új játékot kezdeni. Plusz most már mindent tudok, hogy hol kell keresni, így nem fog gondot okozni, hogy magasabb nehézségi szint mellett is gyorsabb végigjátszást produkáljak! :))
Ja és akkor "bocsi skacok,kiadunk egy patch-et az majd mindent megold,csak éppen a játékot kell újrakezdeni" mikor már mindenki a felénél tart! Hogy ezt minden Stalkernél el kell játszani,az is durva!
Csak az a vicc az egészben hogy semelyik banditának nincs ráírva a homlokára hogy "figyi,engem ne bánts,mert engem késõbb kell kinyírnod" Egy ilyen miatt bebukik a fõszál?NPC respawn vagy vmi?Más játéknál miért lehetett megoldani?Dead Cityben az egyik lépcsõház emeletén rábukkantam egy sniper-es NPC-re.Nem volt nehéz kitalálni hogy az vmelyik script része,ha kinyírom azzal megint bebuktatok egy küldetést.De könyörgöm,akkor minek van ott idõ elött?Sztem ez qva gáz,hogy saját magát buktatja be a játék.Kérdem én,kinek van erre ideje,egy héttel ezelõtti mentést reloadolni,újrajátszani?
Nem mondod komolyan?
Greben feladatában a két helyrõl történõ bandita irtás és cucc felszedés esetében a banditák csak akkor nincsenek a helyükön, ha elõbb kinyírtad õket, mint felvetted volna a feladatot Greben-tõl. Akkor befejezhetetlen a küldetés, mindegy mit csinálsz.
Magyarán Yantarban elõbb oda kell menni Greben bácsihoz, már ha valaki volt olyan "okos" és belépett a Duty-hoz, és nem bántani addig sem senkit. Felvenni tõle a feladatot és majd utána fenéken billenteni a beérkezési ponttól jobbra lévõ telepen dekkoló banditákat, illetve a faluban lévõ társaikat. Ha elõbb elpatkolnak akkor nem lesz teljesíthetõ a feladat.
Lehet ezek a file-ok 32 bitre vannak,de mindegy,már nem is érdekel,megvárom az új patch-et aztán majd vmikor a télen újra kezdem,mert ez így egy kabaré
Az a vicc hogy fenn van az MSVCP100.DLL,nem értem miért nem találja.64 bites Win 8.1 van amúgy
MSVCP100.DLL-t a legegyszerûbben a Windows frissítésével szerezhetsz.
Én végigjátszottam mindenféle extra patch nélkül. Igaz, hogy azzal a Greben nevü fickóval csak a freeplay során találkoztam, na meg nem eröltettem a Duty-s küldiket.
Ideírom, amit a másik fórumban meséltem el a többieknek, hátha használ valamit valakinek valamikor:
"Éppen gyilkológépet játszottam a freeplayben, amikor eszembe jutott a beragadt Lukash-os küldi (amikor meg kell szerezni neki egy kütyüt, de nem tudod a párbeszéd hiánya miatt leadni a küldetést) Már emeltem a puskám a szabadságos vezérre - gondoltam, hátha lesz valamelyik hamarosan halott kollégájánál valamilyen különleges artifact - amikor egy hirtelen ötlettõl vezérelve lecseréltem a rajtam military suit-ot a tatyóban lévõ freedomos suit egyikére. Bakker Engedte leadni a beragadt küldetést :)) Task complete:) Nem tudom, hogyan történt, de talán másnak is mûködhet (a beragadt küldetést nem kezdtem újra, benn hagytam a pda-ban, úgy voltam vele, elfér az ott) Sokat nem számít persze, de erre is volt megoldás. :DD :DD :DD :DD Stalker forevör!"
Kipróbáltam,de nem indul tõle a játék.MSVCP100.DLL-t nem talál.
De elõlrõl kell kezdeni!Nem akarom!Egy halom játékidõ bele van ölve. Erõltessük inkább ezt.Nem igaz hogy végigjátszható mert Voronin az új bárban a fõszálat képezi,legalábbis én nem látok más küldit.Köszi a választ,kipróbálom a linkeket aztán jelezném,mi van.
Helyedben megvárnám a hivatalos patch-et, már nincs messze. :) Ha mégis ki akarod próbálni ezt a fixet akkor elõször ezt, utána meg emezt töltsd le. Símán be kell másolni a játék mappájába, felülírni amit akar. Elõtte okvetlenül mentsd el az eredeti mappákat. Egyébként ha ezeket a küldetéseket nem csinálod meg a játék végigjátszható.
Figyuzzatok ,ezt a "S3r1ous" dolgot hogyan kell használni? Az új bárban nem ad küldetést Voronin,mert a Duty-s küldetést nem tudtam megcsinálni Grebennek,merthogy nem volt bandita a megjelölt helyszíneken.Ezért Voronin sem áll velem szóba.Azt hallottam ez a S3r1ous bugfix segít rajta,már csak az a kérdés mit kell vele csinálni?Innen mit kell letölteni? S3r1ous link Elõre is köszöntem!!
Ha jól emlékszem, az épületben talált halott dutys-nál van a kód.
rostok factoryba talalható kis pancelszekreny kodjat tudja valaki? (a gazzal teli épület tetején kell bemászni.) nincs olyan összefoglaló oldal ahol fenn vannak a titkos safeek kódjai. ezeket alapesetben honnan lehetne megtudni? :) köszi a segítséget!
Na kicsit megkésve bár, de töve nem eljutottam ide is. Látom még nem éppen tökéletes a játék, de ha tudtam várni 5 évet, már ez a pár hónap a befejezésig biztos ki fogom bírni. Annyit lehet tudni, h kb mikorra jön ki a "végleges" Patch?
Zozo0122: Normál játék során valójában csak egy frakcióhoz tudsz ténylegesen csatlakozni, ez pedig a Duty. Ott meg nem kötelezõ megcsinálni a belépést követõ többi mellékfeladatot ha nem akarod (ezek közül a második lenne Greben és problémáinak megoldása Yantar területén de ha felteszed a bugfix-et akkor onnantól már az is megoldható).
Dizel 87: Tudod a sok gyaloglás megúszására vannak benne a játékban a vehetõ és tonnaszám található kocsik (ezekhez meg dögivel lehet találni üzemanyagot csak körül kell nézni). Azokkal gyorsan letudható a dolog. Igazából csak 1 nagy pálya van az egész játékban, ez meg majd Countryside lesz. Mindkét végén van felvehetõ kocsi, de elsõ meglátogatáskor jobb ha nem kocsival mész, mert lesz egy esemény, ami ha kocsiban tartózkodás közben kap el akkor ki is purcan a manus és a save tönkremegy. Plusz elsõre úgysem kell majd végig gyalogolnod rajta pont a soron kívüli esemény miatt.
Emellett meg a Stalker errõl szól, fedezd fel a területet és járd be, akkor megleled a sok eldugott érdekességet (üzemanyag, elszórt cuccok, üzenetek, poénok).
Azt, hogy nincsenek beragadó scriptek, nem jelenteném ki, mert pl Petrenko majd mindenkinél beragad, hol az egyik ajtóba, hol eltûnik, hol csak szimplán nem hajlandó szóbaállni veled, amikor megkérnek, hogy szedd a lábad, mert a mercek épp le akarják gyalulni pár helikofferrel a Bárt és kéne valaki, aki megoldja a gondjaikat. Nem végzetes, csak sok türelem és gyakori mentés kell az ilyenek javításához. Nekem jóval ez után akadt el az egész, a Csernobil pályán, a Bár már áttelepült, és hozzájuk kellett visszamennem, de nem sikerült. Mindig ctd-zet, amikor egy bizonyos távon belül értem az új Bárhoz. Mindegy honnan...
Alapszabály: mielõtt átmész egy másik területre ments. Még elõtte! Ha az adott területen valami beragad, nem úgy következik, ahogy kéne, akkor ezt a mentést töltsd vissza. Mondjuk nekem ez sem oldotta meg a fenti problémát, így félretettem a programot, míg ki nem jön a 2 patch. Addig meg nekiálltam lefordítani egy CoP modot oroszról magyarra...
Elsõre szerintem sehová sem szeretnék csatlakozni, hanem függetlenként játszanék. Akkor ezek szerint ha nem csatlakozok frakcióhoz,akkor semmiféle megoldhatatlan küldetésbe sem fogok szaladni? :) Minden apró kis mellékfeladat mûködik, nincsenek beragadó scriptek és hasonlók? Ha így lenne akkor nagyon örülnék :)
fú köszönöm! a Sin elsõ küldetését megcsinaltam, akkor megcsinalom a Rostock factorysat is. aztan irány végre yantar... Amugy hihetetlen mennyit kell gyalogolni a játékba... azzal megy el a játék 90 százaláka h. sprintelek át területeket el vissza...
Igazándiból most is csak 2 problémás küldetés (Greben feladata a Duty ágon és a Freedom vezér feladata ha velük akarsz haverkodni) van, de mivel ezek kizárják egymást így egyszerre csak egyik okozhat gondot ha belekezdesz (a probléma meg csak annyi, hogy nem lesz befejezve ami miatt buksz kemény pár száz RU-t azt annyi és persze ott marad a feladat).
Addig meg a linkelt bugfix tökéletesen orvosolja ezeket a hibákat (jó, a Freedom-osat nem de azért nem is kár, semmi értelme annak az egy feladatnak). A játék anélkül is simán végigvihetõ, vele meg még annyi gondod sem lesz.
Ezek szerint mégsem csináltál meg minden küldetést. Oda majd azután tudsz átmenni, ha mindkét feladatot megcsináltad a SIN frakciónak. Miután el kellett menekülni a Monolith megszállta épületbõl a katonák támadása után egy kocsival át a következõ területre ott ugyebár be kellett menni egy alagútba. Na ott végigmentél az alagúton és lementél a bányába? Mert ha nem és megálltál azonnal amint kiírta a program hogy a menekülés befejezve, akkor lemaradtál az ottani szálról, pedig csak 3-4 lépést kellett volna tovább menni abban az alagútban de valamiért ezt sokan kihagyják.
Menj vissza oda és menj végig az alagúton aztán majd kapsz egy feladatot (ez az elsõ laborba vezet ahonnan a dokumentumokat korábban összeszedted a Duty ezredesének) amit elvégzel, visszaviszed amit kell, kapod a következõt (ez pedig Rostock Factory-ba vezet az ottani laborba ahol az ottjártadkor ki kellett takarítani a Bloodsucker king-et miután elõbb elmentél a kulcsért a bárba) és miután azzal is végeztél és leadtad a cuccot a SIN-nél, akkor kifelé jövet az alagútból majd küld Sidorovics egy üzenetet, hogy át tudsz menni Yantar-ba.
Na ezután nyílik meg az út oda. Amíg a két feladat nincs kész addig nem. Ha netán kinyírtad a bányában lévõ SIN frakciót akkor így jártál, lehet új játékot kezdeni.
Ha már a következõ patch szóba jött... Azzal a patchel már teljes lesz a játék?
Kérdés: Nem tudok belépni Yantar területére egyik oldalról sem, sem a constuction site-ról, sem a bar oldalról sem, kiírja h. ideiglenes le van zárva vagy mi, és hogy keressek más útvonalat. minden küldetést megcsinaltam szinte addig, mi lehet a baj? bug? vagy valamit teljesiteni kell még? más: nincs a játékban egyik pontról a másikba gyors utazás?
Játszható, de nincs kész. Ha még nem kezdted el, érdemes kivárni a következõ patchet. Ha türelmetlen vagy, akkor javaslom S3r1ous patch és mod gyûjteményének használatát, ezzel igen messzire el lehet jutni. De mivel a következõ patch mindenképp új játék kezdését igényli, jobb, ha vársz... Szerintem.
Sziasztok!
Valaki legyen szíves írja le, hogy jelenleg mennyire játszható a játék illetve kb. mennyi bugos küldetés van :) Köszönöm!
Hát ez rosz hír. Esetleg eBay-en is megpróbálhatod megszerezni.
Ha van valakinek fölöslegessé vált eredeti SHOC DVD-je, és el is kívánja adni - vevõ leszek rá! Sajnos, a nagy igyekezetemben meghasadt a DVD-lemez... Árajánlatokat kizárólag a levelesládámba kérnék azoktól, akik el szeretnék adni...
Elõre is Köszönöm!
Köszönöm a választ!
Igen, a SHOC valóban normálisan elindul. Az intro ok. És ott álok Szidorovics elõtt, a képernyõ lassan elsötétedik, és a játék kihajít az asztalra. Azelõtt ilyesmit nem tapasztaltam.
"Nem lehet, hogy ez egy régebbi log? Nézd meg, mikor keletkezett. Lehet, hogy az aktuális valahol másutt van." - ebbõl pedig egy árva kukkot sem értek...
Ez egy teljesen normálisan induló ShoC logja... Közben megnézem, az xray-valami.log (a valami a felhasználói neved, amit az adott gépen használsz) az, amibõl kolvasható, de Te is ezt találtad meg.
Amikor valami baja van, az utolsó sorokban az van leírva, hogy melyik modul szállt el és miért. Altalában valamit nem talál, vagy valamelyik függvény rossz bemeneti értéket kapott, vagy hibás eredményt adott. Eszerint teljesen normálisan elindult a ShoC-od. Nem lehet, hogy ez egy régebbi log? Nézd meg, mikor keletkezett. Lehet, hogy az aktuális valahol másutt van.
Így akkor inkább semmit, mert félõ, hogy végzetesen kinyírod a géped.
Mint a post végén írtam, fent volt a ShoC egy moddal megtoldva, a CoP egy másik moddal amit épp fordítgatok magyarra és most mellé megint feltelepítettem a Lost Alfát és mind a három probléma nélkül fut ahogy kell. Az említett registry kulcsot nem bántotta a Lost Alfa telepítõje, így nem amiatt kavarodik nálad össze a ShoC. Szedd le és rakd fel újra.
Egyébként meg ha belenézel a telepített ShoC könyvtárába, ott találsz egy fsgame.ltx nevû fájlt. Ezt a notepad-dal (jegyzetfüzet) megnyitod, kiolvasod, belõle, hogy hol van az appdata könyvtár ($appdata$ kezdetû sor), ott megkeresed a log könyvtárat és belenézel az ott található Xr3dszerûség.log (nem ugrik be a pontos neve) fájlba (ezt is meg tudod nézni a jegyzetfüzet programmal), annak az utolsó sorában benne van, hogy miért ugrik ki. Azt bemásolod ide és talán meg tudjuk mondani, mi a baja.
Hm... Nem leszek bölcs. "Elindítod a registry editort " - ez bizonyára a legújabb Káromkodás fajta... Hanem - Mit és Hol találok? Mappa és dokumentumnév kell. És az, hogy a dokumentumban mit, miképpen...
Tévedtem. :/ A teleport csak a laborból hoz ki. Gyalogolnod kell, de egy napfényes, mutánsoktól és anomáliáktól mentes pályán. Olyan mintha egy másik Generators pálya lenne.
A teleport csak rövid ideig van ott, az ajtó elõtt jelenik meg. Ha nem startolsz rá akkor eltûnik és gyalogolhatsz. Én mind a két módon odamentem Ghosthoz csak, hogy kipróbáljam. :)
Ne fordulj dél felé ahol csak a NPP-be tudsz menni. Menj bármerre csak arra ne. Meg fogod találni ne izgulj csak sose menj déli irányba. Mondjuk az már amúgy is a játék vége és csak egy beszélgetés lesz meg egy videó azt annyi. Ha kihagyod nem veszítesz semmit.
mcmoha: Nálam nem volt semmilyen teleport eddig egyszer sem, pedig már 3 alkalommal pörgettem ki a játékot. Mindig odagyalogoltam Ghost-hoz probléma nélkül.
probaltam keletnek menni, de..egy kerités állja utam, vagy egy magas sziklafal...végigmentem a tövében, és az átjárohoz vezetett vissza NPP-be Ghost felé nem taláélok utat! --azt le sem irom hogy földre szegezett tekintettel is hányszor fagyott ki!!!!
Nálam ez a kulcs: [HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREWow6432NodeGSC Game WorldSTALKER-SHOC] "InstallPath"="E:\Program Files\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl"
64 bites win 8.1
De az sem kizárt, hogy elég az indító ikon tulajdonságainál megadni, hogy az indítás helye: "E:Program FilesS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobylin"
Az flsgame.ltx az a fájl, ahol a különbözõ könyvtárak helye meg van adva. Elvben elég lehet egy sor a fájl elejére:
Elindítod a registry editort (regedit.exe) és rákeresel a HKEY_Loca_MachineSoftware alatt a stalker kulcsára. Ebben megkeresed, hogy hova mutat az a kulcs, ami a telepítés helyét adja meg és átírod a tartalmát. Most nem tudom megmondani a konkrét nevet, mert az otthoni gépemen van telepítve a program. Ha ráér addig, este meg tudom írni.
Köszönöm! Már csak az a kérdés - HOGYAN? Ergo - mit, hol és miképpen kell cselekednem?? Nem baj, ha szájbarágós - csakis abból értek. Elvégre nem programozó vagyok, sem pedig játékprogram készítõ, hanem csak egy sima, mezei játékos... Tehát - szájbarágósan. És tényleg nem fogok megharagudni érte, ha ne adj' Isten, meg is értem majd... Elõsre is Köszönet a válaszért!
Rendben, akkor a patchig kitolom még egyszer, mert eddig szinte mindenhol az agresszív utat követtem, pl elõször amikor ki kellett szabadítani foxot akkor lepuffantottam az összes fogva tartóját.
Simán oda lehet sétálni mitõl lenne megközelíthetetlen. Ne nézegesd a térképet (amúgy sem jó helyet mutat), ne nézelõdj, ne kóvályogj, csak menj egyenesen ki a teleprõl és indulj el keleti/észak-keleti irányba (ne a generátorok felé amik délre vannak) és végül el fogsz érkezni egy dombra amin ott áll Ghost. Én ezt többször is így tettem és gond nélkül odajutottam mindig.
Attól, hogy állítgatod a lighting-ot még nem lesz jobb a helyzet. Ha eddig hat alkalommal nem írtam le én is és más is a megoldást akkor egyszer sem. Csak a talajt figyeld csak azt lásd, fel se nézz és ne is láss semmit a környezetedbõl fordítsa a karaktered a fejét a föld felé. Ha megtámadnak akkor se nézz fel és ne is harcolj, majd Ghost lelövi a támadót csak állj be mögé. A tekinteteddel csak a talajt lásd és úgy fagyás nélkül simán ki lehet sétálni a problémás zónából ahol a baj forrását a speciális effektek okozzák (egészen pontosan a teleportálós effektek amik a szellemeket és a kimérákat bedobják), amik minden lighting setting-ben megvannak, csupán static esetében kevésbé problémásak.
xxxgamer4ever: Hagyd a fenébe a freeplay-t, mert egyelõre üres, felesleges vele foglalkozni. Majd a patch után több tartalom lesz hozzá. Addig csak arra szolgál hogy ha a játék során nem voltál valamelyik térképen akkor most odamenj.
amint végeztem az X2 laborban az a feladat beszeljek Ghost-zal a temetõben...Ez a felszinen megközelithetetlen??..Ezek szerint föld alattkellene eljutni oda? A másik hogy a Generator pályán 4-10 !!!!! menként kifagy a játék....állitgatom a static light, dinamic light..teljesen mindegy..kidob pár méteren belül..nagy néha enged akár 100m-t is menni !!!!!
Lehet (sõt majdnem biztos vagyok benne), hogy a ShoC a registrybõl olvassa ki, hogy hova van a játék telepítve és ezt a LA átírta önmagára. Viszont õ is egy ShoC, így az is magára veszi.
Vagy a registryben keresd meg és írd át, vagy a fõ konfig fájlban (talán system.ltx, az, ahol le van írva, hol vannak a mentéseid, a gamdata, stb...) kell beállítani, hogy mi annak a változónak az értéke, ami a játék telepítési mappája. Abban viszont mér nem vagyok biztos, hogy ezt itt lehet-e, illetve foglalkozik-e azzal a program, hogy ide mit írsz be errõl a változóról.
a legjobb fegyver a játékban, zombik ellen a legjobb csak 4 pontos dobás kell nekik és nem kell pazarolni a lõszert ;)
Yeahh! Végigtoltam és végre hozzáláttam a freeplayhez én is! :)
PARDON!! - "Z = T". Mellégépeltem. Lost Alpha...
Sziasztok. A SHOC és a Losz Alpha is gépemen van. Különbözõ meghajtókon. Mégis,amikor elindítom a SHOC-t, akkor a betöltés után kidob az asztalra. Eddig nem történt ilyesmi. Bezzeg a Lost Alpha minden teketória nélkül szépen elindul... Nem értem, mi lehet a probléma? Valakinek valami ötlete? Elõre is köszönöm!
Indítsd rendszergazdagként a programot. Ha így sem megy akkor töröld a user.ltx-et és indítsd el úgy. Van hogy ez megoldja a dolgot, ha netán valamelyik alap beállítás nem szimpatikus a gépednek/kártyádnak.
Amúgy a legtöbb hibára ott a megoldás a gsc lost alpha topikjai között, így érdemes minden hibára elõbb ott megnézni a javasolt megoldásokat. lost alpha topikok
Vagy ugye Dezovawe oldalon szintén megtalálod a segítséget. Dezo oldala
Noodle esetleg próbáld meg azt, hogy a kitömörített játéknál ahova kitömörítetted a 4 rar-t. a 3rdparties mappából feltelepíted a DXSETUP.exe-t. Nekem XP alatt így sikerült futtatni. WIN7 alatt nem kellett ugyan semmi, de nem árt, ha az összes drivert és a WIN7-et is lefrissíteni.
win 7 OP rendszer. A C meghajtóra soha nem telepítek semmi komoly programot. Csak azokat telepítettem fel, amit install közben feldob.
WinXP-vel szerintem már nem nagyon mûködik rendesen a cucc. Ha Win7 vagy 8-al próbálod, akkor ne a Program Files -be rakd, hanem pl. D:Jatekok vagy ha mégis a C-re raktad akkor rendszergazdaként indítsad! Minden komponenst felraktál hozzá a mellékelt könyvtárból?
Sziasztok!
A keresõ természetesen most sem mûködõképes, ahogy évek óta, így nem tudtam rákeresni a problémámra.
Már a játék feltelepítése után sem indul el a játék, amin a patch sem segített. Van valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond?
by brandon2u » Mon Jun 16, 2014 2:45 pm update:
original poster 'ezhet' (senior member from kitguru forum)
26 May 2014
Fixes for 13002 needs new game -------------------------------
Fixes: - fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level - fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level - fixed crash for missing suit upgrade - fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter - fixed flying trees and props on Darkscape level - fixed Pripyat geometry (missing surface) - fixed Arena mobs missing bug - fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd] - fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start] - fixed map marker for bandit suit on Darkdolina - fixed can't find model file 'weaponscrossbowstrela.ogf' - fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag - fixed Radar crash near outpost - fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value) - fixed quickload after death with hotkey - fixed Greben jobs and dialogs on Yantar - fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning) - fixed Lukash task dialog - fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead - fixed incorrect RPM for upgraded sig550 - fixed can't open section 'bandages' - fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon - fixed return entry to Pripyat from Outskirts - fixed [error]Description : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2 - fixed crash when killing stalker trader on Construction Site - fixed some other codes for doors - fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory - fixed some floating boxes and barrels in Agroprom - fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river) - fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost - fixed ai-map and geometry on Yantar level - fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render - fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again) - fixed incorrect calculation of money - fixed Pripyat secret trader, now he will appear - fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level - fixed some broken freeplay tasks - fixed pda buttons - fixed missing known info strings - fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof - fixed Deedee antidote exploit - fixed kill statistics - fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished] - fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones - fixed transparent window frame on Generators level - fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level - fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit - fixed crash when using repair kits - fixed Sakharov dialogs - fixed faulty stashes on Army Warehouses level - fixed auto fire upgrades - fixed Deadcity money issue - fixed kampers ignoring danger
Addons: - finetuned all traders and their stock - added missing map hint for Garbage sniper - removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard - strelok book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well - now can buy cars from Outskirts barman - monster and character relations were tweaked - slightly increased probability of rain and thunder - knife hit powers finetuned - alcohol postprocess effects tweaked - dx10 render optimized (more will come in later patches) - added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all. - pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost" - added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later. - made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding) - made Sin hostile towards actor_dolg and dolg - added more fuel to traders and stashes - finetuned ai reactions - removed extra sleeping bags from the game, but the one you have is now dropable, tradeable, and you can buy one at traders - added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
Majd a következõ patch után lesz kiadva a magyarítás, addig áll. A következõ patch meg majd jön amikor készen lesz. Nincs rá idõpont adva.
köszönöm a választ... igazán kedves volt tõled, az új javítás nem tudod mikorra esedékes
1. Nem is fogod tudni teljesíteni és emiatt majd beragad a sztori is egy ponton. Ha visszaolvasol pár oldalt, valamelyik hozzászólásban volt linkelve egy bugfix ami ezt megoldja, amennyiben egy olyan állást töltesz vissza ami még azelõtti, hogy belépnél Yantar területére.
2. A hiba itt a feladat párbeszédei között van, hiányzik egy sor belõle így az befejezhetetlen.
3. Alapvetõen igen. Az erdõ mindössze egy átjárónak lett berakva a bár felé, amin könnyû autókázni és jól mutat.
4. A freeplay meg egyelõre nem teljes. nem kell vele foglalkozni, hiszen sok igazán hasznos opció majd csak az új patch által lesz elérhetõ benne (új játék indításával). Amúgy meg be kell járni minden térképet hozzá hogy megleld a további PDA-kat és nyomokat, ráadásul nem is egyszer mert valamilyen sorrendiség van állítólag abban, hogy mely térképet végigbóklászva aktiválódik a saját helyén majd a második nyom és ugyanez igaz a harmadikra is.
Amúgy Wolf küldetése a kulccsal, elég világosan el lett mondva hol is van. Az a hely ahol a játék elején beszéltél a Wolf embereivel, az az út alatti rész ahol volt egy zárt nagy fém ajtó és ott dekkolt 3 stalker mikor mentél a gyár felszabadítására. Na oda menj el, menj be az ajtón, lemész a lépcsõn egészen a folyosóig és ott mindjárt az elsõ ajtón bemész jobbra, elfordulsz megint jobbra és lenézel a földre ott lesz a kulcs.
1. kinek sikerült a Grebenes küldetést teljesíteni (falu, gáz, gyógyszer, gitár) hiába kész, nem érzékeli Greben
2. kinek sikerült a Lukas féle gépes küldetést teljesíteni(jelszó, merckulcs, ajtó, gép közben RPG, benzines hordó) Lukas mintha ki se adta volna a feladatot
3. az erdõben csak az a küldi van amit az egyik tudós ad yantar-ban meg amit a bárban mond a bandita hogy a ládában van valami a nagy anomáliánál?
4. Free playben valakinek sikerült ezeket teljesíteni