Ez azután történt hogy lecsaptad a rosszarcú tudós hologramját? Mert akkor még a videó is mutatja hová menj. A labornál van oldalt egy lépcsõ a mi a megfigyelõbe visz be. Korábban az ajtaja zárva volt most nyitva van. Ott van a kapcsoló amit el kell fordíts (a hosszú asztal közepén, még a textúra is kidolgozottabb innen könnyen rájöhetsz ahogy a szövegbõl is).
Egy kérdés valaki tudja hogyan kell fejleszteni a fegyvereket, mert én nem tudom?
Így 7 évvel az eredeti megjelenése után már nem biztos, hogy spoiler a wishgranter fogalma és szerepe, de aki csak most kezdi, annak talán mégis. Az eredeti Stalker filmben (és a forrásában, a Sztrugackij testvérek Piknik az árokparton címû könyvében) szerepel a kívánságteljesítõ szoba. Ez egy legenda a sztalkerek között, valahol a Zóna mélyén rejtõzik, aki eléri annak teljesíti a leghõbb kívánságát. Nem azt, amire gondol, hanem azt, amit ténylegesen akar. Ez a legtöbbször olyan, amit nem mond ki még magának sem az ember, de az egész életét ez irányítja. A könyv fõhõse is elérte (ha jól emlékszem, rég olvastam és a filmet is régen láttam, így a kettõ néha keveredik), teljesült a kívánsága, azóta is bánja. Érdemes egyszer legalább elolvasni a könyvet vagy megnézni a filmet. Nyomasztó, de a ShoC alaptörténete ez és az csak aktualizálta kicsit, hogy a Zóna Csernobil környékén van.
A monolit a legendás wishgranter ebben a játékban. Egy hatalmas kristály az összeolvadt reaktorblokkban. Itt is teljesíti a tényeleges óhajodat. A játékstílusodtól függõen 5-6 befejezést kaphatsz tõle. Ha a pénzre hajtottál, "aranyesõt", ami agyonver. Ha mindkét nagy frakció vezetõjét kinyírtad, akkor "uralni akarod a világot", de annak se lesz jó vége. A monolittól csak halált kapsz, változatos formákban. Ha elkerülöd, akkor lesz még egy pálya, annak a végén egy választási lehetõség. Itt is el lehet rontani, ha rosszat választasz, itt is csúnya és korai véget ér a játék. Ha jól választasz, még egy kemény csatád lesz, amit ha sikeresen megharcolsz, a Zóna eltûnik, és meglátod a valóságot, megtalálod a békét.
Kedves fórumozók! Játék során amikor a katonai dokumentumokat kell elvinnem a csaposnak és a szemét teleprõl át akarok menni a következõ pályára elkezdõdik a pálya betöltése de aztán kidob. Ha lenne valaki aki tudna segíteni, hogy hogyan tudok tovább menni nagyon megköszönném!
Az a monolithos befejezés lenne gondolom (a rossz befejezések egyike). Ha kimész a mapról akkor úgy veszi a játék hogy a jó befejezés felé indultál ezért a rosszat inaktiválja.
Tudja valaki hogy hogy lehet megcsinálni a reach the monolith call küldetést? A játék már küld a generátorokhoz, de ha kimegyek akkor azonnal buktam ezzel a monolitos küldetéssel. Megcsinálta ezt valaki?
hello SaGa
elakadtam...generátorban vagyok az a köüdetés hogy egy kapcsolot kell aktiválni,? keresni.(nem azt ami lent van a laborban, az már megvan, meg amit utána kaptam csap kinyitása is) ha felmegyek a felszinre, ott jelzi a feladatot, de nem tudok odamenni mert elfogy a térkép....ha visszamegyek a föld alá, ott meg nem aktiv a jelölö mint a felszinen
ok visszaveszem..telepitéskor mindent feltettem.....eddig csak itt fagy ki rendszeresen, máshol nem volt problémám
Mármint hol fagy ki? Videó közben? Mert az orvosolható a XVid felrakásával. Amúgy meg próbálkozz csak szorgalmasan és ments gyakran. Egyszer csak összejön. Esetleg míg lenn vagy vedd vissza static lighting-ra a beállítást, így rengeteg fagyást megspórolhatsz.
tul vagyok már rajta..lent vagyok A NPP underground....Megvan a kod, most vissza kellene kapcsolnom az áramot..de amint kilépek a folyosora, jon a hülye video a bologato katonákkal, meg kezemben pisztoly és áééandoan kifagy
Sok. Ráadásul a mutáns vadászós feladat nem is fog véget érni ha elvállaltad (ismert hiba), ugyanis az utolsó adagot nem rakja ki a program amit le kéne vadászni belõlük.
ujrakezdtem apályát....BTR kilö, levadászni a katonákat, és az RPG-s helivadászokat, most meg mutánsokat kell lelõdöznji, de már a 3.hullámban jönnek....mennyi lesz még?.-)
Ne strapáld magad vele. Elképzelhetõ, hogy beragadt a feladat, így reload pálya elõttrõl (nem autosave, hanem elõzõ pálya végén készített manual save használata javasolt) és újrajátszás. Ugyanebbe a problémába belefuthatsz a katonáktól kapott feladatnál, vagy a Duty-tól kapottnál (ott a BTR kilövéséhez csak mellé kell rakni a transceiver-t aztán jönnek a kopterek és lelövik). Attól függ ki adja a feladatot a fõbejárathoz vezetõ terület elején még a híd elõtt, hogy éppen kivel vagy puszipajtás vagy kihez álltál be.
Amúgy kijelzés nélkül is mászkálnak ám Monolith katonák, például a külsõ dupla medence körüli úton, a kerítés mellett kinn és benn egyaránt. Azokat nekem csak akkor jelezte ki a program, mikor odamentem hozzájuk és beléjük lõttem. Ráadásul ezek császkálnak, olykor tetõre is felmásznak szóval nem egyszerû meglelni õket. Ámbátor a fõbejáratnál lévõk nem szoktak elmászkálni onnan, max a hídig slattyognak el a kerítés mentén vagy épp a pálya szélén a kis ágyásokban sunyítanak.
nem...azt már kilöttem amit emlitesz..utána az erömü teröletén kell irtani a mpnilithotosat, és a keleti kapunál van egy BTR ami lö rád..na ott már elöötem vagy 5 gránátot az oldalába de semmi..Amig ott van nem tudom kifosztani a körülötte lelött katonákat, hátha valami kodot igy elvesztek...az erõmü másik oldalán találtam egy kodos ajtot, lehet ahhoz kell ,majd...mindegy, van 14 rakétám, kiprobálom meddig birja..Találkoztam azota 2 csoport katonával is de csak állnak...
Szia. Ha jól emlékszem arra amit mondasz, akkor az erõmûnél vagy, de még nem jutottál be ugye? Egy csapat katona van veled? Mert ha jól emlékszem ott azzal kezdesz hogy kapsz egy rakétavetõt és nyírd ki. 4 találattól nálam megadta magát. Utána meg csak katonákat kell leaprítani és alaposan nézz szét ha nem látod merre vannak, van hogy nem akarnak elõjönni egy fedezék mögül, vagy pedig sebesülten fekszik valahol az egyik akit ha kinyírsz akkor rendben lesz a feladat. Ha nem errõl a BTR-es részrõl van szó akkor elnézést én, nekem eddig csak egyszer kellet BTR-t legyûrnöm.
az erõmüben vagyok, a feladat, "kill the ambush monolith"...már kilöttem mindenkit??, csak egy BTR tartja magát szilárdan, lepattog rola az RPG is:-((( itt még keresni kell Monolith katonékat? vagy a BTR-t kell valahogy kilöni???? találtam egy csapatot meg egy zöld BTR-t, de nem áll velem senki szoba, és a gép is blokkolva van még...mit hagyhattam ki??????
Szerintem felesleges ezzel strapálnod magad, várd meg a következõ patch-et aztán majd azzal próbálkozz a free play módban, ott lesz majd értelme igazán a dolognak, most még csak ízelítõt kínál. A következõ patch úgyis egy csomó, eddig inaktív dolgot aktivál majd amik szerintem szükségesek a free play rendes játszásához.
Jártam szinte mindenhol! Rostoc Factory-ban, Aztán a bányás pályán, Valeséknál is jártam bent, Voltam Dark Valley-ben, Agropomban, Dead City-ben, Garbage-ban a Bár-ban, Forest-ben, Yantar-ban meg azon a mellékpályán is ahova nem is visz a fõ szál (Construction site vagy mi). Lehet hogy figyelmen kívül hagytam valahol a rádiószöveget? vagy azt mindig hallani ha visszaérek arra a pontra? Messzebb azért nem mentem, mert gondoltam ha Cordon-ban tartják fogva, akkor a környékben kapták el... Legfõképpen Vales-ék környékére gyanakodtam, vagy Dark Valley-ra.
Ha Cordonban keresgélsz akkor nagyon rossz helyen vagy. Teljesen más területen van a második és a harmadik infót rejtõ PDA. Ehhez minden térképet be kell járni (ez persze nem igaz, de ha nem tudod hol keressed akkor úgyis bejárod mindegyiket és tulajdonképpen errõl szól az egész, hogy majd ha már mindent tüzetesen végigböngésztél akkor majd megtalálod).
A Freeplay-ben még mindig nem tudom hogy hol ejtették túszul Fox-ot, meg a harmadik hely sincs meg. Az Wolfal kapcsolatos. Gondoltam lent van az alagútrendszerben, de sehol nem hallom a rádióüzenetet. Lehet hogy nem figyeltem és túlszaladtam rajtuk...
Igen ott beszéltem vele ahol mondtad, mindegy megpróbálom amit mondtál.
Tényleg beszéltél vele? Hol beszéltél vele? Kinn a kerítésen túl? Mert csak akkor indul el a feladat, ha oda kikísérted õt biztonságban és majd ott adja meg a továbbiakat.
Amúgy meg az ilyen jellegû problémákat mindig megoldja egy manual save visszatöltése (elõzõ pályáról mielõtt átmennél a következõre készíts egy manuális mentést és ne az autosave-et töltögesd vissza mert ha hiba van a pályán akkor az már az autosave-ben is benne lesz).
Hali azt hogy küszöböljem ki hogy miután megmentettem Mole-t és mennék strelok rejtekhelyére akkor nem adja tovább a küldetést, mert megmentettem Mole-t és beszéltem is vele de nem adja be a többi részét a küldetésnek és ekkor nincs ott a rejtekhelyen a dokumentum amit el kéne hozni
Hi mindenkinek! HEROLD, szeretnék kérni tõled egy szívességet. Sajnos nálam is fenn áll az a bug, hogy Petrenko nem hajlandó beszélni.. csináltam már mindent régebbi mentéssel újrakezdeni, de bug csak nem szûnik és így nem tudok tovább haladni... Megtudnád tenni, hogy elküldöd nekem is a mentést amit Buscemi-nek küldtél (máj. 27.)? Ngyon hálás lennék érte. Segítséged elõre is köszönöm! email: [email protected]
Sziasztok. Az NPPben voltam, utána meg egy rövid btr-es menet után bent vagyok egy épületben ahol folyamatosan kifagy a játék semmit se tudok csinálni ellene. Nem mindig ugyanazon a helyen, de nagyon sokszor crashel. Mással is elõfordult ez? Van esetleg valami gyógyír rá?
Kattints az említett lõszerre duplán, ekkor bekerül a készenléti eszköztáradba, majd meglátod, felül abba a vékonyabb csíkba kerül, folyamatosan oda kell pakolnod a lõszer az elsõdleges fegyveredhez és a pisztolyodhoz is, valamint oda tudod majd késõbb rakni a relikviáid is.
Hali az miért van hogy a többi lõszert nem tudom betárazni a fegyverbe miután kiürült a tár? Nem is jelzi hogy van több lõszer is nálam, pedig van!
most épp Yantarban koszálok, ugyhogy engedett...kösz a tippeket
Yantar-ban mászkál egy sárga exo-skeleton-ban egy manus a térkép jobb alsó részén a romos házak környékén.
A másik hely a Duty HQ a Rostock Factory-ban a korábban zöld füsttel borított épület.
Meg ott van még FOX Cordon-ban. Azt úgy ennyi.
Mondjuk azt nem tudom, hogy a program visszaenged egyáltalán Pripjaty-ból a korábbi területekre, szóval ne nagyon éld bele magad a javítás lehetõségébe.
el kell jutnom Pripjatybol az NPP-be,de elötte szeretném megjavittatni a cuccaimat..Hol van fegyvermester vagy javitos??? yantarban olvastam hogy van de nem igazán találom..esetleg máshol még????
A kód még kevés lesz, nem azon az ajtón kell bemenni. Tovább kell haladni, igazából csak egy helyes irány van! Attól az ajtótól ahol visszadob egy szöveggel visszafordulsz és kiérsz a másik folyosóra, akkor jobbra lesz egy olyan helyiség, ahol az oszlopokon vannak létrafokok. Fel kell menni egy szinttel feljebb, majd ott a helyiség 4 sarka felé van 4 beugró, és az egyikben le kell mászni egy lyukon keresztül szintén létrán...Innen még lesznek elágazások, de csak egy helyes út lesz a többi általában anomáliába vagy halálos sugárzásba vezet. A végén be fogsz érni abba a kupolás csarnokba ahol sínek is, ami a Call of Pripiaty -is volt. Itt az épületbõl indulva kell egyre feljebb jutni, és a végén eléred a felszínt. ;-)
Meg kell keresni a kódot! Valahol katakombában keress leszakadt csöveket, van ott két hulla, az egyik a csövek alatt, a másik fönt egy oldaljáratban. Nála van a kód.
sziasztok
feladat jussak el Pripjatyba..a föld alatt megtalálom a bejáratot, de visszadob egy felirattal....mi a teeendõ???
Köszönöm. Kiderült, nem volt teljes jogosultságom a változtatásokhoz. Be kellett állítani a merevlemezek tulajdonságainál, hogy rendszergazdai jogokkal élhessek. Most úgy tûnik, minden rendben van. Kezdõdhet a "meló"...
Azért mert nem csaptad le a védelmet. Kapcsold ki (vagy kapcsoltasd ki azzal akivel felrakattad a rendszert) és máris nem lesz ilyen problémád. Hiába vagy csak te a gépeden ha nincs beállítva a rendszergazdai jogod, hogy azt írj felül amit akarsz. Ezért nem tudsz elmenteni meg változtatni dolgokat, mert ahhoz felül kéne írni bizonyos fájlok tartalmát ami jogosultság hiányában nem fog sikerülni.
Ha meg külön meghajtókra telepíted a a Lost Alpha és a többi Stalker cuccot akkor megint csak nem lesz ilyen problémád. Lost alpha menjen mondjuk a d:-re a többi meg e:-re vagy ahová akarod. Így nem zavarnak be egymásnak.
Nos, a Lost Alpha fönt van és - köszöni szépen, jól érzi magát. Hanem én igényt tartok a SHOC-ra is, meg a Clear Sky-ra,meg a COP-ra is. A windows 64bites változatának föltelepítése elõtt ez az utóbbi három STALKER játék egészen jól megvolt egy meghajtón. Bármelyikkel tudtam játszani, nem volt probléma. Aztán jött a Lost Alpha. Nem tudom magyarítani a SHOC-t, a Clear Sky és COP föltelepítésével pedig nem is akarok már próbálkozni, mert magyarítás nélkül egyszerûen értelmetlen, hiába ismerem a pályákat... És azért ragaszkodom a a csalásaimhoz is, de a változásokat egyszerûen nem hajlandó elmenteni a gép... "Hozzáférés megtagadva" - ezt üzeni nekem. Pedig rajtam kívül senki sincs a masinámon...
A Lost Alpha-hoz nem kell az eredeti ShoC, és nem mûködik vele annak a magyarítása sem természetesen. A LA az 1.0007-es patch szintû ShoC motor továbbfejlesztésével jött ki, és a letölthetõ verzió a komplett játékot tartalmazza a moddal együtt. Csak ezt kell telepíteni. Meg a hozzá kijött patchet.
A SHOC-t is újra kellett telepíteni. És persze beraktam a C-meghajtó program fájljába. De aztán kiszedtem, és újra föltelepítettem egy másik meghajtóra. Ám a magyarítást még mindig nem engedi föltelepíteni. Sõt - nem tudom beállítani azt sem, hogy több súlyt cipelhessen a karakterem. Egyszerûen nem hajlandó elmenteni a változásokat a gép, és megtagadja a hozzáférést. Kínos.
Egyszerûen nem találja a magyarítás a SHOC mappát. Nem értem...
Igen, minden friss, mindent újrahúztunk... csak én vagyok kissé lestrapálva. Mûködik minden, fut a játék a windows7 64 bites verziója alatt. Nagyon szépen muzsikált a játék az elsõ félórában,és már nagyon komolyan kezdtem begyulladni,hogy ez valami egészen idegen STALKER játék lesz, de aztán megemberelte magát és - akkurátusan kidobott az asztalra, gondolom azért, nehogy megfeledkezzem magamról. Így már minden rendben is volna. "Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel nagyon meg vagyok elégedve"... Csak azt nem tudom, hogy most meg miért nem települ fül a magyarítás a SHOC-ra...
Valaki írta ha csak megsebesíted elesik és békén hagy. Nálam (a huszadik kisérletre ) beszorult egy lépcsõ tetején, ahova én is csak guggolva tudtam felmenni. Annyi volt az elõnyöm, hogy én a másik oldalon lementem. Ott ordítozot, hogy "ljudi pomogite" én meg fütyörészve felderítettem a terepet. Amikor a kapcsolóhoz értem újra ott állt mögöttem de már tehetetlen volt.
Addig míg le nem kapcsolod a biztonsági rendszert. Addig mindig a nyomodban lesz (futni elõle felesleges mert ha te futsz akkor õ is, nyugodtan lehet sétálni is elõle csak tartsd a távolságot).
x7 labor...a hologramm meddig inzultál engem??? már a 4.EÜ csomagom használom fel, de ami még dühitõbb, beszorulok mindig valami helyre ahonnan se ki se be csak sugároz..persze fejlövés és restart.................
Neki nincs több particiója most. A gondot nem a rendszerpartíció maga, hanem a c:program files mappa okozza, mert azt csak rendszergazdai joggal lehet módosítani w7 és w8.x alatt.
Friss videókártya drivert is raktál fel, friss DX-el? A 3rdparties mappából felment minden? Rakd fel az Xvidet is, hátha nem tudja lejátszani az intrókat és ott akad el. Hang sincsen? Nem lehet hogy a monitorod out of range -el?
"Tedd azt amit Dezo is javasolt 8(és az új patch-ben is megcsinált), írd át a cucc quest item státuszát true-ról false-ra (az items mappában van a devices.ltx-ben). Így nem kell cipelned magaddal az amúgy eladható cuccot (elírás miatt került bele/maradt benne a quest item státusz a hálózsáknál meg azért, hogy ne tudja ledobálni a játékos)."
Keress vissza!
Valamelyik fájlt kell megnyitni szerkesztésre és az adott tárgyat kikeresve a Quest item részt kell átírni 1-rõl 0-ra, úgy emlékszem.
Sziasztok! Végre sikerült újratelepítetni a Windows7-est, és átállítani 64bit-esre. Az újratelepítés ráfért már a gépemre, annál is inkább, mivel megrögzött szemétfölhalmozó vagyok. A Lost Alpha simán föltelepült a C-meghajtóra. A javítás is zokszó nélkül föltelepült. Ám a játék elindításánál nagy, a betöltés után, sötét képernyõ jelenik meg.
Semmi hibaüzenet. Ha legalább egy huszáros káromkodás küldene a rendszer, de nem... Mélyen hallgat, akár egy Zen buddhista szerzetes. A többit meg én találjam ki...
A telepítés során semmiféle fájlt nem töröltem ki, hiszen a rendszer most már megfelel a játék követelményeinek. A javítás föltelepítése után sem töröltem ki semmiféle fájlt.
Tudnátok segíteni abban, hogy hol, és mi lehet a probléma?
Sziasztok! Volt már róla szó csak most nem találom azt , hogy hogyan kell ledobni a bukott küldetési tárgyakat? Vmit át kell irni valahol. Tele vagyok már minden szarral...
Már egy jó ideje a freeplayt nyomom. Constuction Site-ban van egy katonai telep. Természetesen bementem és kicsináltam mindenkit, majd találtam egy sárgával jelölt fogolyt, de nem tudom megközelíteni. A rálövök, fagy a játék! Lehet nem kéne kinyírni az egész katonai telepet, mert része a mellékküldetés sorozatnak???
ezt nem tudom..anno szedtünk ilyen kiskaliberes löszert össze ruszkik után, és normál acélmagvasak voltak..volt egy porcelán kinézetü viszont aminek az eleje üreges volt....
Feltetted a játékhoz mellékelt videó lejátszót? Ezt sokan nem engedik települni aminek ez az eredménye. Ahová kicsomagoltad a játékot telepítés elõtt, ott van egy 3rdparties mappa, abban megtalálod az összes szükséges segédprogramot amit fel kell rakni.
Van valami megoldás arra, hogy ne faggyon ki a játék amikor a mocsárba találkozok a Doc-kal? Ahogy töltené be a videót azonnal kifagy!
Javításnak még mindig se híre se hamva? Utoljára két hete olvastam róla valamit.
Igen, az AK-74 már kisebb nyomatékú 5.45x39mm-es magokat köpköd. Kisebb az átütõereje, viszont üreges belsejû, ami azért lényeges, mert az emberi testbe csapódva deformálódik, bukdácsolni kezd, ezáltal egyetlen lövedék is hatalmas roncsolást végez a szövetekben.
köszi az infokat jomagam AMD-t használtam, majd AMMSZ-t(63d)az utobbi sokkal pintosabb volt..Fegyvermesterek 50 m-rõl az ÉLÉRE !!! állitott céltáblát eltalálták !!!!!! Amugy az átütöképességre voltunk kiváncsiak, miszerint 20cm betonfal vagy 40cm fatörzs átüthetö-e a játékban szereplö AK fegyverekkel(de utolag megnéztem, az AK.74, tehát 5.45 löszeres, igy még kisebb a valoszinüsége mint a 7,62vel))
Nos én voltam sorkatona, jelenleg szerzõdéses vagyok. Nem beleszólni akarok csak saját tapasztalatomat osztanám meg. Az AKM, AMD, AK-63D verziók valóban ugyanazt a lõszert (43M 7.62x39mm 20mm-es acélmaggal) lövik. Különbség igazából a szórásképükben van (AMD-65 deszant fegyvernek lett gyártva, de sok alakulatnál és páncélos ezredeknél is ez lett rendszeresítve). Az AMD rövidebb csõvel (és kisebb tárrali is tiszteknek) de nagyobb csõszájfékkel lett szerelve, ezért volt pontatlan nagyobb távolságra (volt hozzá szerencsém, 200m-ig szépen eltaláltuk vele a fekvõ géppuskás célt is). Az AMD mellett rendszeresítve volt az AKM is, jelenleg a szintén hazai gyártású AK-63D van rendszerben (az M16 és M4, továbbá MP-5 mellett), de ez az AK-63D lényegében az orosz AKMS-el teljesen megegyezõ hazai gyártású verzsön. Ezek is ugyanazt a 7.62-est lövik, a magyarok azonban kifejlesztettek hozzá egy nagyobb átütõ képességû páncéltörõ lõszert is (7.62x39mm 31mm-es wolframkarbid mag), aminek a teljesítményét még az orosz szakemberek is elismerik. A nagyobb, 7.62x54mm-es lõszert a PKM gyalogsági géppuskák lövik, ehhez is létezik páncéltörõ verzió. Azonban ahhoz, hogy bármelyikkel téglafalat bontsunk, szükség van néhány tárnyi töltény elpufogtatására. A fentebb felsorolt "keleti blokkos" fegyverek mindegyikével volt már szerencsém lõni különbözõ körülmények között, ezért gondoltam, hogy belekontárkodnék a társalgásba, minden rosszindulat vagy hátsó szándék nélkül. Ha valakit további információ is érdekelne, itt megtalálja: http://www.kalasnyikov.hu/dokumentumok/a_7,62%D739_loszer.pdf
Igazad van, de a löszer ugyanaz.43M amugy volt AK-63D is...AMMSZ, és AK-47 fatusos is De löttünk géppuskával is téglafalra(39M löszer..hosszabb hüvely) az sem egy lövésre bontott:-)