ataaa: Lõdd õket nyugodtan, ugyanis Ghost is elmondta, hogy azok Military Stalker-ek, szóval ne aggódj miattuk. Még ha haver lennél is a sereggel õk akkor is lõnének rád és aki megtámadott azt probléma nélkül ölheted, nem lesz belõle gondod.
A 4237 az valóban a szarkofág bejárati ajtajának kódja. Nekem mondjuk nem volt gondom a kérdéses helyszínen, simán ki is és be is tudtam menni, nem akart a túloldalról átrántani semmi (nem volt az általad leírt bepötyögés elõtt felteszi a kérdést helyzet).
A BMP csak jól mutat meg lehet kaszálni a géppuskájával de ebben ki is merül minden haszna. Ráadásul sok üzemanyagot eszik (nem mellesleg freeplay során érdekes módon a jármûvek fogyasztása drasztikusan lelassul valamiért).
Freeplay-ben meg a bár visszaköltözik a helyére, szóval ott újra kapsz majd kocsikat.
malaj: Nem a radioaktivitás öl meg hanem a brain scorcher. Kapcsold le még azelõtt hogy lejárna a számláló. Ugyanazokat a kapcsolókat (összesen négyet) kell lekapcsolni amiket az álom során felkapcsoltál. Amennyiben visszamész oda ahol magához tért Strelok az álom után, akkor leáll a számláló és elölrõl indul ha kilépsz onnan, szóval idõd mint a tenger. Sugárzás odalent nincs, max ha úgy mentél be oda, hogy sugárzott az embered. Ezt meg a megfelelõ gyógyító alkalatossággal lazán orvosolni lehet.
Azt hiszem próbáltam, ez benne van a PDA-ba is. Lehet hogy pont ez a szarkofág ajtajának a nyitja. Mindenképp nyissátok ki mielõtt a checkpoint karikához értem, mert különben mókolni kell! Generátor pályán most elõször dobott ki. Már ott vagyunk hogy elértünk egy telepet ahol katonák vannak. Ghost lövi õket. Folyton ez a dilemma hogy én is rájuk lõjek vagy sem...:-D
Sikerült kifeszegetnem az ajtót fegyverdobálással. :-D Az volt a probléma, hogy elõször túl közel mentem az átlépési ponthoz, és még azelõtt át akart vinni mielõtt bepötyöghettem volna a nyitó kódot. Hiába nyomtam a nem-re, akkor is már belülre rakott vissza. Súlyos BUG, javítandó!!! Beljebb kell tenni az átlépési pontot, hogy kívülrõl ne legyen aktiválható, mert így csapda. Azért ha valakinek beugrik a kód, az írja meg, nem akarom azt az ajtót is felfeszegetni! XD Kár hogy a BMP-be nem lehet rámolni, csak vezetni... Egyébként freeplayben lehet még valahol jármûvet venni? Amióta a báros átköltözött a bárból az outskirtsbe nem árul kocsikat.
Azon a létrán ha fel is mész nincs ott semmi. Csak bent kell ténykedni, a felderítés is felesleges.
A kódot meg nem mondom meg (mert genyó vagyok, de leginkább azért mert nem emlékszem már rá én sem). :) Most, hogy már tudod mindenre figyelni kell (nem ez az elsõ olyan ajtó aminek a kódja szóban hangzik el egy beszélgetés során két NPC között), egy újrajátszással megleled a kódot vagy túrd fel érte a netet ha mindenáron szükséged van rá.
Az ajtó mögött amúgy egy kicsike raktár található (már ha a körfolyosón lévõ ajtóról van szó) ahol többek között van egy exo armor (a leghaszontalanabb páncél a játékban), pár darab gázálarc, némi kaja és némi 5.56-os plusz 5.45-ös lõszer, meg a black kite pisztoly egyedi változata ami 9x39-es lõszert prüszköl és valami eszement nagy a visszarúgása (nagyot odaver ha talál de ez még közvetlen közelrõl is nehézkes vele).
Az ajtóig sem tudsz eljutni ami kivezetne? Mert ha ez a helyzet akkor tényleg csak a reload fog segíteni. Csak van egy mentésed arról a pontról mielõtt bemész a szarkofágba nem (nem véletlenül javasoltam másokkal karöltve hogy mindig legyen egy manuális mentés pályaváltás elõtt és ne az autosave-re hagyatkozzon az ember)? Töltsd vissza és try again.
Ha eljutsz az ajtóig ami nem akar kinyílni, akkor csak dobáld kitartóan a fegyvereddel és ki fog nyílni.
Ezt a hozzászólásodat nem figyeltem az elõbb. :-D Sajnos a párbeszédrõl lemaradtam. Légyszi írd meg annak a zombis ajtónak a kódját! Már ha van ott valami lényeges.
Letöltöttem a hosszú hexa kódot a számítógéprõl is. Ha fel akarok menni a felszínre akkor nem kidob a placcra, hanem a lépcsõházba rak ahol zárt ajtó fogad. Mit kell még csinálni. Egyébként mielõtt beléptem a szarkofágba, még fel akartam szaladni az ajtó melletti létrán. Ezért amikor át akart küldeni a benti pályarészre a nem-re kattintottam. Viszont itt is már a belsõ lépcsõházba dobott vissza. Lehet kiakadt az egész a francba? Egyre kedveszegettebb vagyok...:-D
Illetve megszerezted a lenti gépbõl a biztonsági kódokat (ugyanott van ahol visszakapcsolod az áramot)? Ezt még meg kell tenni miután megvan a battery. Csak ezután leszel simán kiengedve.
Beszélgetésekre kell odafigyelni odalent (van pár jelenés is amik beszélgetnek na arra tessék odafigyelni és hallgatni figyelmesen) és akkor megtudod a kódot.
Kijutásban ha nem akar kiengedni a játék mert valamiért zárva van az ajtó amit kinyitottál és amin bementél a szarkofágba, akkor kezdj el fegyvereket dobálni az ajtónak (nem gránátokat, meg nem lõni kell hanem dobálni). Akiknél elõfordult ez a hiba azok így jutottak át rajta, hogy dobálták azt egyszer csak kinyílt...
Akadt egy kis problémám az NPP-ben. Miután megtaláltam a batteryt a számítógéphez, elindítottam az a feladat hogy menjek a generátorhoz (Ghost-ot is ott jelöli a térkép) Viszont nem tudok kimenni a felszínre mert az ajtó zárva van. A föld alatt kell oda eljutni? A másik hogy még a kijárat elõtt van egy számzáras ajtó, ami mögött zombik vannak. Jelez ott valamit a térkép, de nem tudom a kódot. Átnéztem a pda-t a dokumentumokat de egyik számsor sem jó.
Sikerült! Ti vagytok a császárok, köszönöm! Látszik hogy a valóságban sem nyitottam még soha széfet! :P :P :DDD Legyetek még itt pár napig nehogy megint elakadjak valami apróságon... :D :D
Tekerni kell a középsõ gombot, mint egy valódi széfnél. A tárcsa jobb szélét kattingatva az elsõ szám forog, aztán a bal szélével a másodikat, majd ismét a jobb szélével a harmadikat lehet tekerni.
A számzárat kell forgatni. Az elsõ számjegyet a tekerõ jobb szélére kattintva, a másodikat a bal szélére kattintva, a harmadikat pedig a közepe tájára kattintva tudod forgatni a megfelelõ pozícióba.
Sziasztok. Az a nagy gondom hogy nem tudom kinyitni a széfeket. Egyszerûen mikor megnyomom az F gombot utána nem tudok beírni semmilyen számot, pedig tudnám a kódot... Nem értem... Tudna valaki segíteni ebben? Esetleg valami extrás módja van a nyitásnak?
Akkor ezek tényleg már csak a freeplayben lesznek, mert tegnap törtünk be az erõmûbe, és ma nyomulok tovább. :-D
Forestbe visz küldetés ha felveszed azt (Yantar-ban adja egy kutató akihez átküldött a tudós fószer míg javította a pda-t), de alapvetõen szigorúan töltelékpályaként lett berakva, hogy az autósok kényelmesen elautókázhassanak a bár területéig. Szép, hangulatos, van benne nem kevés felszedhetõ cucc és rengeteg anomália (ennek okán pedig rengeteg artifact).
Construction yard-ra is vezet feladat és bármikor oda is mehetsz ha akarsz. Feladatot oda speciel a Freedom vezére ad aki az outskirts-ben van a frakciójával együtt a középen lévõ gyárkomplexumban. Ott helyben elvégezhetõ pár feladat és onnan is indul ki feladat (ami a darkscape-ben oldható meg).
Szóval ha kimaradtak azt lényegében részint magadnak köszönheted mert nem beszéltél mindenkivel vagy nem néztél jó alaposan körül.
Szabad oda-vissza kóricálás bármely útvonalon majd freeplay során lesz Pripyaty-ból.
A psy sisaknak van valami szerepe? 2 is van nálam de egyiket sem tudom használni. A talált PDA-kat is eldobálhatom? Ezek kilókat foglalnak összességében.
Sziasztok Ne haragudjatok ha butát kérdek... de tudja valaki mikor lesz teljesen kész a játék? mert így sajnos nem sok kedvem van vele játszani ha 5 percenként bug reportot dob
De a meglévõt, amivel Pripyatból az outskitbe át lehet menni (ahol lekanyarodunk az X7-es labor felé) mikor lehet használni mindkét irányba? Ki kell pucolni az összes sniperest, vagy mi a feltétele?
Az NPP után jön még egy földalatti pálya, aztán vége. Szerintem nem lesz új, felszíni átjáró Pripyatból.
Találkoztam Ghost-al a 26-os szobában és most kellene mennem az NPP-be. Éz már a játék vége lenne? Érdekes hogy a történet folyamán egy csomó helyen nem is jártam. Pl. azt sem tudom hogy néz ki a Forest meg a Construction site pálya, mert még nem kellett oda mennem. De Pripyat outskirts pályán sem mentem még be abba a gyárféleségben ahol 2 kémény is van.
A másik kérdésem, hogy Pripyatba ezen túl már csak a földalatti alagútrendszeren keresztül lehet bejutni? Visszamentem az outskirts-be hogy eladjak pár cuccot a bárosnak, aztán amikor vissza akartam menni azon az úton Pripyatba amin átjöttem, nem engedett. Gondoltam egyet és megnéztem a radar felé vezetõ átjárót is. Át is vitt a radarhoz, ám amikor visszafordultam, nem Pripyatba vitt vissza, hanem outskirtsbe. Õrület! Mikor fog megnyílni az átjáró?
Nem áll meg, csak gyorsan telemegy a csík. Ez alatt ha figyeled a HDD ledet a gépeden folyamatosan dolgozik. Hagyd hadd csinálja, majd kapsz jelzést ha végzett.
Üdv,Valaki tudna segíteni? Letöltöttem a játék 4 rar-ba tömörített részét.(az www.moddb.com/ -ról)Kicsomagoltam és megkaptam a mappát.Ott benne a telepítõ-t elindítom, elindul a telepítés és utána megáll.Nem csinál semmit. Nem csak egy gépen már kettõn kipróbáltam, azon se mûködött. Másnak volt ilyen? Vagy csak most nekem.Mit lehetne tenni?
Haladj tovább az alagutakban míg el nem érsz a kódos ajtóhoz. Eltévedni nem lehet mert csak egy irányba lehet haladni. A létrákra figyelj mert kell le is és fel is mászkálni míg eléred az ajtót. Odabent az ajtó mögött meg csak az lesz a célod hogy feljuss a tetõig.
Ott tartok hogy el kell jutni Pripiyatba. Megtaláltam az alagútba a leszakadt csöveknél a hullánál a kódot, de most innen hova kell menni? Ki kell jönni az alagútrendszerbõl és egy másik belépési ponton kell átjutni?
köszi.......Az elözö játékokból(SoC, priboi) még bennem volt hogy abban az épületben van egy kis raktár, és mivel elöször fegyvert, és eszközt gyüjtök, igy ez lett az elsõ:-(( mikor volt EÜ csomag, jo fegyver, sok elem, akkor indultam az X18-ba csak
Ja és persze nem véletlenül van ám egy sorrend. :) Ha elõbb lemész a laborba mint kéne és már korábban kinyírtad a bandita vezért akkor bizony így jártál és nem tudod visszakeresni a kódot mert már túl sok szöveg jött azóta.
Reload megoldja a problémát egy korábbi állástól amikor még nem mentél át rambovics üzemmódba és normál menet szerint nyomultál. Egy leckének talán megfelelt ez is, így most már tudod, hogy nem szabad felelõtlenül, odafigyelés és idõnkénti szöveg visszaolvasás nélkül rohanni elõre a játékban ahogy neked tetszik, mert ezt nem díjazza a sztori (már a figyelmetlenséget). A kód egyébként 295.
IFOR: Ejnye no, nem olyan nehéz ám az. Egy kicsit kéne csak odafigyelni arra amirõl szövegelnek mikor felveszed a feladatot. Feladatod, hogy beszivárogj a banditák közé, megtudd a kódot és kinyisd a széfet, elhozd a dokumentumot. A Duty-s fickót ráérsz utána is kiszabadítani.
Egyébként meg mikor leverted és kifosztottad a bandita vezért akkor megkaptad a kódot, csak olvasd vissza a kapott üzeneteket, benne lesz. A Mod alkotói gondoltak azokra is akik rambo üzemmódban mûködnek és így nem kell nekik sem visszatölteni a játék egy korábbi állását csak el kell olvasni a kapott üzeneteket...
ataaa: Alapból nem támadnak meg a banditák mikor bandita ruhában nyomulsz (már ha a megfelelõben nyomulsz) amennyiben még nem vettek észre a pályán sem õk sem a monolith katonák míg vadásztál a bandita ruhára. Ha észrevettek vagy kinyírtál valakit közülük akkor onnantól ellenségesek lesznek akkor is ha a bandita ruhában közeledsz. Ennyi a nagy titok.
Harcolni ott csak a széf kinyitása után kell majd, addig megúszható a dolog. Amint kipurcan azonban egy bandita onnantól a monolith katonák is ellenségessé válnak mindegy mi lesz a játékos karakterén.
neem...már az elüzü körben mielött lementem az X18 ba kipucoltam teljesen az épületet--visszanéztem a beszédeket de nem találom uténa átmentem Veleshez, a bányába, levertek mint Süsü a vadkörtét...de visszajött minden és a pénzem is visszakaptam !!! ott felvettem a küldit, visszamentem sötétvölgybe, kistabaditottam a Dutys faszit, megyek a széfhez de kod nincs.....
Van aki úgy ment oda hogy nem bántották. Én amikor megközelítettem az épületet, már szórták is rám a lõszert, pedig bandita ruhában voltam. Amikor beléptem a széfes szobába, ott volt a góré, de párbeszéd helyett õ is tüzelt. Úgy emlékszem amikor kinyírtam, a játék az arcomba nyomta a kódot (megjelent a képernyõn). Lehet rádióban kaptam, de már nem emlékszem a küzdelem hevében.
szép napot!4 Dark Valley....kiszabaditottam a Dutys fickot, keresem a bandita doksikat, megvan a széf de kod nincs.-Kitol kell levadásznom?
Azt mondja, ha többet akarsz tudni, keresd meg Mole-t. Õ meg Agropromban van.
Örülj neki, hogy ennyivel megúsztad. :D Ha lelövöd te is meghalsz. Ezt az elején egy rádióüzenetben is közli Voronin. Nem érdemes már visszamenned, de ha jó zenét akarsz halgatni akkor menj és kapcsold ki a rádiót. #eplus2]
Most jöttem ki az X7-esbõl. A hologram nagyon szekált, így belelõttem egyet. Ugyan pirosra váltott, de utána már nem cseszegetett, nyugodtan keresgélhettem. Leállítottam a generátort, és most vissza kell menni a megbízóhoz. Nem gond hogy rálõttem? Mondott elõtte egy jelszót, de az nem volt jó a számítógéphez. Úgy emlékszem 1632821 vagy 16328821 volt, de egyikkel sem tudtam belépni. Valaki elmondaná hogy itt még mit kellett volna csinálni, mert végignéztem egy sor animációt, de semmi más nem történt. Nekiessek esetleg még egyszer, vagy nincs jelentõsége? Az a baj nem is nagyon értettem hogy mirõl van szó. :-D
Nagyon várom, hogy elkészüljön. Nagyon szeretem ezt a világot, elképesztõen jó hangulata van. Mindegy mikor veszem elõ, mindig magával ragadj a zóna .
Elakadtam: Még csak az elején vagyok Garbageban, nincs feladat. Seriynek a Zombikat megöltem, visszamentem, de nincs tovább feladat. Csak ez van Seriy-nél : Learn something of Strelok from Seriy. És még egy van: Get info from Mole. Valamit mondd nekem Seriy Strelokról, de nem értem. Jó lenne folytatni a játékot.
Nem egészen. Az Oblivion Lost anno azért készült, hogy az eredeti hangulatot visszahozza és az alapból kimaradt lényeket. Annak a fejlesztését is Dezodor kezdte anno Kanyhalossal. Aztán jött a Priboy Story. De már akkor is építgették vissza a pályákat a LA-ba, a s és az OL egyfajta elõgyakorlat volt.
Van egy Oblivion Lost (ez lett volna az eredeti alcím) címû kiegészítés is. Az is azzal a céllal született meg, hogy a kimaradt részek visszakerüljenek a játékba. Persze a Lost Alpha rá is tesz jó sok lapáttal, tulajdonképpen egy teljesen új részt kapunk. Fog még születni valaha új Stalker, vagy valami jelentõsebb mod?
Addig, amíg nem jön ki a köv. javítás végigtolom a Clear Sky-t.
Nézd végig mindet aztán majd megtalálod. Nincs ott sok bejegyzés így el sem tévesztheted meg talán annál az egy cuccnál lesz quest item sor. A neve alapján felismered.
Verdából meg van gazdaságosabb is mint a Niva (amibõl amúgy van egy mindjárt odaát a másik oldalon is csak az katonai színû nem fehér). Ilyen például a moszkvics egyik változata (az alap moszkvics is egy kicsivel kevesebbet eszik nála a tuningolt meg sokkal kevesebbet) meg a tuningolt Niva (fele akkora a fogyasztása mint a standard Nivának és gyorsabb is annál, de nem található, csak vehetõ)
A helikopter csak akkor jön ha beszállsz a kocsiba. Menj úgy át Vales-hoz hogy otthagyod az autót. Ahogy átértél a másik pályára, akkor ott lesz a helikopter, ezért óvatosan juss el a bányákig. Majd amikor jössz onnan vissza, nyugodtan beülhetsz a Ladába és viheted. Még mindig megvan, és eddig ennek a legjobb a fogyasztása. Ha belendülsz és leállított motorral gurulsz akkor valóban nagyon sokat el lehet vele menni. Persze ez csak sima és aszfaltos terepen van így. Eddig csak egyszer kellett bele tankolni.
na megyek benzint keresni akkor és rally a kapuig:-))
Az a helikopter lelõhetetlen, ne pazarold rá a skulót. Csak taposs a gázra és tipli (elõtte meg vedd fel azt a 3 kanna üzemanyagot ami a Niva mellett van a fal tövében, feltéve ha sokat akarsz autokázni).
Amúgy a helikopterek legkönnyebben úgy esnek le (már ha nem RPG-vel lövöd azokat) hogy ha a rotor alatt az oldalsó motor gondolákat lövöd meg. Úgy nekem már sikerült 3 db 3-as sorozattal is leszedni helikoptert. Ha bárhol máshol éri találat akkor sokkal több találatot kell belepumpálni a leeséséhez.
X18 bol kijövet, beüzemlem a Nivát, jön a Mi-24 es....elkezdem osztani pct löszerrel, már a 4 tárnál tartok de semmi eredmény....ellenben a büdös dög átköp a falakon is.-((( mit érdemes lõni rajta, vagy valami trükkje van a dolognak hogy lepereceljen a magasból?
Tedd azt amit Dezo is javasolt 8(és az új patch-ben is megcsinált), írd át a cucc quest item státuszát true-ról false-ra (az items mappában van a devices.ltx-ben). Így nem kell cipelned magaddal az amúgy eladható cuccot (elírás miatt került bele/maradt benne a quest item státusz a hálózsáknál meg azért, hogy ne tudja ledobálni a játékos).
Még a Snowflake nagyon hasznos, mert azzal lehet jelentõsen növelni az endurance-t, az meg jó jön hosszú távú gyaloglásokon. Tegnap felvettem véletlenül még egy hálózsákot. Naná hogy nem tudok tõle megszabadulni. Most plusz fél kiló haszontalan terhet kell cipelnem a játék végéig. :S Ezek szerint ez normális hogy néha selejt artifect képzõdik. Mindenesetre ez a folyamat végén dõl el, így ha elkészülte elõtt nyomunk egy mentést akkor addig töltögethetjük vissza, amíg jó nem lesz. :-)
A doughboy egy artifact. Ritka és igazából felesleges. Az igazán jó készíthetõ artifact-ok egyikéhez sem kell (az igazán hasznos alatt az Eye of Sauron, a Rock, Flame, Firefly és talán a Liver értendõ melyek egyikéhez sincs szükség a kérdéses cuccra).
A green és blue parasite hulladék. Mivel minden artifact készítésénél van legalább 35% esély arra hogy ez keletkezik (van ahol 65%), így maximum eladni lehet ezeket, felhasználni nem. Illetve ha sötét helyen bóklászol akkor megfelelnek világítótestnek mert elég erõs fényt árasztanak ledobva.
Pillanatnyilag annyi recept van csak, de valószínûsítem, hogy lesz több is, hiszen például az artifact merger-es képen a moddb-n még ennél sokkal több készíthetõ receptúra található. Talán ennek tudható be az is, hogy kifagy a játék ha az alapok már megvannak. Talán a többi freeplay során elérhetõ csak vagy egyáltalán nincs még aktiválva.
A Doughboy pontosan micsoda? Az egyik artifect elkészítéséhez az is kell. Nektek is elõfordul néha, hogy gyártáskor green vagy blue parasite keletkezik? Ilyenkor mi van? Én vissza szoktam tölteni és másodjára a megfelelõ gyártódik le. A kutatóknál csak 11 recept van összesen? Amúgy ha megvettem mindet és rákérdezek hogy van e még, elhasal a játék.
Nekem az LR300 és OC-14 jöttek be. Ezekkel vittem végig szinte minden részt.
A kérdéses hordók ott vannak kinn a vízen ahogy a kereskedõ is elmondta, egy nagy tankeren. Ha fenn vagy a tetõn ahol a RPG is volt, csak nézz el a víz felé. Lesz ott kinn egy hosszú, klasszikus tankerhajó aminek a hátsó részén fel van halmozva egy nagy rakás vörös színû hordó. Na azt kell telibe kapni.
A jutalom 8000 Ru lesz.
Amúgy meg ha hagyod kinyírni a kereskedõt a két közelében mászkáló burer által, akkor lényegében ingyen hozzájutsz egy jó nagy adag ellátmányhoz, köztük az exo armor-hoz is. Ami egyébként nem egy nagy szám, mivel nem lehet benne futni. A védelme sem az a hû de kimagasló, szóval hanyagolható.
Arra gondoltam, össze kellene állítani egy wiki-t a fellelhetõ tárgyakról. Ha páran összeállunk és mindenki elvállal 2 mapot, hogy tûvé teszi és feltérképezi, mi hol van, nem is lenne olyan hatalmas feladat.
A szerelõknek is végtelen pénzük van jelenleg (ez állítólag változni fog majd a patch után). Én legalábbis még nem találkoztam olyannal akinek nem -- volt a pénzösszege. Egyébként mit javíttatsz tízezerért? Abba már nem kevés tuning is belefér jócskán a szerelés mellé. Ha leromlott a stukker állapota csak szerezz egy másikat, még tuningolva is kevesebbõl kijössz. Páncélzat megóvása érdekében meg gyártani kell a Rock artifact-okat (+100% HP, +10 % Rupture és Bulletproof) a merger-rel és nem fog sérülni a ruha sem. Esetleg befigyelhet 1-2 Sauron's Eye is (+150% HP, meg rad ellenállás is emelkedik bár egy kicsit hamarabb éhezik meg a karakter). Ha kell esetleg impact resistance is akkor meg Firefly artifact-ot kell legyártani (ez is +100% HP-ad még a 10% Impact resistance mellé, bár van egy -5-ös rad resistance hátránya).
A vintoreznél meg jobb puska a sniper TR301-es. Nagyobb a sebzése, a lõszer olcsó és bõséges hozzá ráadásul ami fontos, hogy sokkal könnyebb is. Fele akkora tömegû mint a 9x39-es ami nagyon sokat számít az 50 kilós kapacitás limit miatt.
Stukkerekkel egyszerûen nem éri meg "kereskedni". Azoknál könnyebben eladhatóak és többet is érnek azonos tömeg mellett a hatalmas mennyiségben felszedhetõ artifact-ok. Inkább hurcolom azokat, a stukkereket meg csak kitárazom azt ott hagyom a földön. Ha nagyon elrongyolódna a fegyverem akkor felkapok egy másik hasonlót azt annyi. Ámbátor 50 kilóba belefér egy tartalék stukker is egy jobb páncél, némi kaja és energiaital meg több gyógycsomag, antirad és kötszer mellé. A többi tömeget úgyis lõszer teszi ki. Fenntartok még úgy 6-10 kilót artifact-oknak ha találnék értékesebbet akkor lehessen eladni, de csak míg el nem érem a kb 100K Ru határt, onnantól már felesleges ez is.
A kereskedõkön meg ellenséges egységeken kívül mindenki jobban fizet, csak az a baj hogy a 6-7 ezres stukkereket nem tudom eladni annak akinek 5000-e van. Kár hogy ilyenkor nem tudok rányomni hogy nekem így is jó az üzlet! Más szerepjátékoknál ez simán mûködik. Meg még az nem tetszik hogy ha mondjuk több tízezerért szereltetek és utána kereskedek a szerelõvel, akkor az a pénzmag nem jelenik meg nála. Ezt is lehetne javítani!
Nem gond. Wolf már csak ilyen. Odamész hozzá, felszeded a cuccait és közben megkapod a feladat lezárási jelzést is. Nálam Wolfot hol a malacok ették meg, hol kutyák cibálták le az útról (tényleg, látom, hogy az út szélén valaki nagyon lõ valamire, odarohanok, két kutya cibál egy testet le a bozótosba. Mire odaértem elpucoltak, nézem ki az, Wolf). De néha az is elõfordul, hogy ott hever valahol az út mellett kizsebelve, közben meg szembe jön az úton... Kissé el van rontva a scriptje.
Tegnap fedeztem fel a másik kellemes hibát. Ha kitakarítok egy területet, általában nem szedem fel a fegyvereket, csak kitárazom és otthagyom, csak a lõszer kell. Ha nem teszem bele valamelyik halott csomagjába, késõbb is ott vannak a földön a fegyverek, amikor visszamegyek az adott területre valahonnan. Tegnap jöttem rá, hogy ezeket a szétszórt fegyvereket érdemes végignézni, mert jó felükben megint van lõszer, amit drágán mérnek errefele.
Szerelõknél próbálkozz, ne kereskedõknél. Amúgy a legtöbbet cuccokért a sima katonák/stalkerek/duty/freedom vásárlók fizetik akiket leszólítasz és boltolsz velük (magyarán akárki), de ugye náluk max 5000 Ru van és nem lesz több ha csak te nem vásárolsz tõlük és jutnak ezáltal pénzhez. Utánuk a szerelõk jönnek akik már kevesebbet adnak a normál cuccokért végül a kereskedõk a kik a legkevesebbet.
Szerelõbõl van Yantar-ban is, a jobb alsó sarokban lévõ romos házak környékén mászkál egy manus exo-armor-ban és a neve brother valami. Na õ tud javítani és mellette elég jó áron kereskedni.
Van még szerelõ Rostock factory-ban a kipucolt korábban elgázosított épületben a kajálda mellett. Újabb szerelõ ugye Fox a Cordon-ban, kezdetben a duty százados is az még a bár területén de miután átkerül outskirts-be már nem fog sem vásárolni sem javítani. Ezen a helyen lehet próbálkozni a freedom csapatnál feltéve hogy nem állt be az ember a duty-ba. Szerelõt másutt találni nem fog a játékos a sztoriban elõre haladva, szóval outskirts-ig vagy még inkább Yantarig vissza kell majd jönnie. Majd ha lesz új patch akkor vélhetõen majd a titkos kereskedõk esetleg képesek lesznek a javításra is vagy ugye javításra kerül a jelenleg hibásan mûködõ szerelõ csomag (3 alkalommal lehet használni egyébként) és akkor nem lesz szükség szerelõre sem.
"will be db again, called gamedata.dbc (around 500-600 mb again as previous) and we still havent decided if we should wipe the gamedata dir form install, or leave the configs-scripts unpacked for modding.
the patch installer wont be bigger than 200mb, still it will fix tremendous amount of things reported by ppl on various sites, and will contain our own stuff too, which we decided to change, or improve."
Petrenko a régi 100rad-ban nálam is crashel. Oda amúgy is hiába mész, nincs ott a kereskedõ, Pripyat Outskirtbe települt át. Nála próbálkozhatsz, vagy Military wh ÉNY-i részén a föld alatti veremben. Esetleg Yantarban a tudósnál, de õ inkább a relikviákért ad nagyobb árat.
X10 lab után gondoltam visszamegyek a bárba, ott volt akivel korlátlanul lehetett üzletelni jó áron. Viszont már csak négyen élnek és ha Colonel Petrenkóhoz szólok elszáll az egész. Nem debuggol, hanem megjelenik egy pillanatra a konzol és annyit se mond hogy fapapucs, kilép! Lesz még neki szerepe a játékban? Mert úgy tûnik akkor nem nézek szép jövõ elébe.
A másik, hogy hol van most olyan valaki, aki korlátlan pénzmaggal rendelkezik és nem a legnyomottabb áron kereskedik? Yantarban a doki meg Chernobilban a báros végtelen pénzmaggal rendelkezik, de 2600-ért vennék meg egy snipert, amit mások 6-7 ezerért. Csak nekik nincs elég pénzük. Szóval hol próbáljak szerencsét? kell a pénz, mert meg kell javítanom a cuccaimat és 9x39-es lõszerbõl is fel akarok tankolni.
"Kissé" megkésve nekivágtam a Zónának. Végre sikerült megtalálnom a vagon kulcsát, közben Wolf a vérprofi Stalker elhunyt egy kitörésben. Most ott hever az út közepén... (Na mind1 keresek egy korábbi mentést.) Dezodorék fantasztikus munkát végeztek, nagyon tetszik a környezet, amit létrehoztak!
Még egy tipp: ennél a kereskedõnél késõbb meg lehet venni az exoskeleton páncélt :D Csak ugye 200k rubel heroin ár, mint a 100k mondjuk a kocsiknál :D
Egy kis segítségre lenne szükségem. Construction Site déli, legalsó részén a keresztezõdéstõl balra találtam pár stalkert egy kisebb épületben. A kereskedõ fickótól lehet küldetés elfogadni: RPG-t kell megkeresni a zsoldosok bázisának tetején és azzal szét kell lõni valamilyen hordókat. Térkép nem jelöli, Construction Site zsoldos bázisán ne is keressétek, mert nem ott lesz, + oda csak jelszóval tudtok bejutni, amit a kereskedõtõl tudsz meg, ha megkeresel neki 2 tárgyat vagy megvásárolod az infót 1-2000 rubelért az egyik stalkertõl) Na a helyzet a következõ :D >> Darkscape-ben a kikötõnél (korábban totál véletlenül) az üveghomlokzatú épület tetején megtaláltam az RPG-t, küldetés ezen része kipipálva. De, hol a francban vannak azok a hordók, amiket fel kell robbantani??? Már bejártam mindenhol, de semmi :/ Valakinek valami ötlet? Construction Site-ba is visszamasírotztam már, de ott sem találtam semmit :D
Valóban cordon-ban volt fogolyként õrizve Fox, ám nem is fogva tartásról hanem elfogásról van szó ha emlékezetem nem csal. Meg ha nem keverem már én is a nyomokat meg a neveket (csak belekezdtem a nyomkeresésbe de aztán inkább kezdtem egy új játékot).
Nekem is eszembe jutott közben, a bandita tanyán lévõ 3 kanna. De sok helyütt, majd minden térképen vagy az ahhoz tartozó laborban a raktárban található üzemanyag, több is mint amennyi összesen kell. Csak alaposan szét kell nézni, a laborokban meg a jelenéseket hallgatni mikor jön valami hologram vagy egyéb bejátszás, mert sokszor abban csacsogják el a kedves kutatók a számkombinációkat...
A kocsik fogyasztása ugyanazt a mechanizmust használja mint a lámpa, tehát hardcoded a dolog a frame rate-hez. Minél nagyobb az FPS szám, annál hamarabb le fog fogyni az üzemanyag. A játékban lévõ Vsync sajna nem mûködik, szóval külsõleg, driver-bõl kell rákényszeríteni a fixált Frame rátát a játékra általa. Így jóval tovább fog kitartani az is, pont ahogy a lámpák.
A "rókás" dolog meg Fox-ra utal, az általad megmentett manusra cordon-ban. Na az õ elfogási helyén nézz szét a keresett számjegyért.
Én már csak a cuccok összegyûjtésére szoktam használni a kocsit miután ki van pucolva a pálya. Minden fegyverbõl van a csomagtartójában egy fejlesztett verzió, így mindig a legmegfelelõbbet tudom magammal vinni az adott küldetésre. ;-) Nem mellesleg tolni is lehet az autót, ha kifogyna az üzemanyag. XD
Forestben is van összesen 3 kanna benzin (a közepe környékén lévõ, kõkerítéssel körülvett épületcsoportban), az egyik rögtön a bejárati bódéban.
Kocsit viszont szerintem nem érdemes használni amíg meg nem javítják az üzemanyagfogyasztást. Vicc, hogy egy tank benzinnel csak pár km-t megy az autó.