Azt hiszem nem tudok tovább játszani. Az X7 felé tartok de ha jobbról megyek, ha balról kilép a játék ezzel:
Expression : !((E->get_killer_id() != ALife::_OBJECT_ID(-1)) && g_Alive())
Function : CEntity::net_Spawn
File : Entity.cpp
Line : 173
Description : server entity [out_pool_room_sniper][29331] has an killer [29331] and not dead
Valakinek valami ötlet?
Kössz a tippet srácok! :-9
Ha visszamégy abba a szobába ahol magadhoz térsz mindig újrakezdõdik a visszaszámlálás. A kontroller kinyírásával vesztesz idõt, szóval akkor hasznos. Ha fentrõl lõdözöd a zombikat valami mesterlövész puskával, alaposan megritkíthatod õket. Akkor megint vissza a szobába, ujrakezdõdik a számlálás és akkor futás. Mindegy milyen sorrendben kapcsolod le a cuccot.
Az egy elég szopatós rész, párszor töltsd vissza az álmodós elõzményt, hogy megtanuld a pályát. A 2. kapcsolóhoz kerülni kell a külsõ ívrõl, mert el van torlaszolva 2 út is.
Abban a laborban ahol idõre kell lekapcsolni a generátorokat miért hal el a játék minden visszatöltésnél? És a fegyveres zombik végtelenségig jönnek? Nem férek le a lépcsõn.
Ti hogyan csináltátok, mert rohadt idegesítõ hogy minden elhalálozás után újra el kell indítani a játékot. Az egy dolog hogy semmit nem látok, de engem mindenki más lát.
Vajon miért így lett ez megoldva? Szopni nem jó...
Köszönöm az eddigi segítséget ! :)
Sajnos nem oldotta meg a problémát.
Elõvettem egy régebbi kimentést, ahol egy másik területen voltam és simán átgyalogoltam a rostock-factory területére, nem akadt ki. Sajnos a területen megint elkezdte a kiakadást.
:( Megvárom, amíg kijavítják.
Miért kéne kettesével szedni? Mikor jön a kitörés és nem tudsz elbújni, akkor nyomj be egyet azt annyi.
A kérdéses helyen meg a hatás a gyógyszerek nélkül is elmúlik, csak ki kell menni egy másik térképre és vége is a negatív hatásnak. A gyógyszereket tartalékold inkább vagy add el (egy rakás pénzt érnek). A kutatók ugyanis meggyógyítottak már, csupán az utóhatásokat szenvedi el Strelok.
A kutató manus meg a 3 összeszedhetõ tárgyért állítólag (ezt olvastam, én fel sem szedtem az eldobhatatlan vacakokat mert csak a helyet foglalják és a hasznos terhet csökkentik) 3 küldetést fog kínálni, de nem egyszerre. Az elsõnél elkéri az elsõt, aztán kicsit késõbb vissza kell menni (1 nap múlva bár állítólag elég lehet csak átmenni egy másik térképre azt visszajönni kicsit késõbb) és adja a második feladatot amihez a második cucc kell neki. Viszont nem árt észben tartani, hogy ha valaki ott elmegy hogy megszerezze a mûködõképes pszí sisakot, akkor mikor kikeveredik majd a laborból ahol az van, a kutató már elérhetetlen lesz mert a bunkere zárva marad.
A javító készlet hibás, felesleges hurcolni. Vagy fel lehet tenni próbaként a korábban linkelt bugfix csomagot. Annál az esetek 50%-ában mûködik a másik 50%-ában meg nem.
Nem tudom, én soha nem szedtem. Összesen talán 2 kitöréssel találkoztam a játék során, abból az egyik Countrysideban volt amikor bevittek, a másiknál találtam menedéket.
Elolvasva a GSC errõl szóló topikját a probléma igazából nem az hogy meghalhat egy kitörésben a manus, hanem hogy nem aktiválódik az a script ami miatt nem lõnék a játékost mikor be kell menjen a faházba a kitörés elõl.
Concrete Factoryba menet, amikor jön a kitörés az úton és bevisznek a kutató állomásra, kapok 2 X-Virus Antidotet.
Az normális hogy mind a kettõt be kell vennem, hogy elmúljon a kitörés hatása?
Legyen nálam még ilyen szer, lehet számítani még kitörésre a játék folyamán? csak azért mert marha drága. Elõször 16 000 volt, miután csináltam a dokinak küldetést már csak 13 600, de az is marha drága.
Minden esetben 2 adagot kell beadni?
A másik hogy a gátnál találtam Basic és Calibration toolkitet és Condensont.
Mellélkküldetésként azt szeretné a kutató, hogy vigyem el ezeket neki. Miután a Condenson-t átadom neki, a többit már nem kéri.
Biztos neki kell ezeket adnom? Mert az elõzõrészekben ezekkel lehetett további fejlesztéseket eszközölni.
Ezen kívül van egy javítókészletem, de ha használni akarom, azonnal elcrashel a játék. Nektek is?
Az úgy biztosan nem jó, hiszen akkor nem tudod folytatni a patriarch-os vonalat (kiesik pár ott kapható feladat talán). De sajna ez ismert hiba, hogy nem immunisak a blowout-ra a fontos NPC-k.
Amúgy melyik Blowout nyírta ki õket? Az amit te idéztél elõ azzal, hogy elmentél a Hermit cuccáért vagy egy véletlenszerûen beköszöntõ változat?
Elõbbi kivédhetetlen, utóbbi elõl csak ki kell villámgyorsan rongyolni (még mielõtt lejárna a számláló) a pályáról, át egy másikra, várni ott pár percet azt visszamenni. Ekkor olyan mint ha meg sem történt volna a blowout.
aham, értem a sebzést, akkor ez a "gond".
Viszont az ai. reagálása sehogy sem jó, mert pl. az egyik bandita nem lõ rám, simán fütyörészve ballag velem szemben, a másik pedig mellette elkezd lõni szó nélkül. Vannak kb. 15-en a házban szétszórva, mész a folyosón, jönnek veled szembe, és semmi reakció. Bemész egy szobába, állnak ott ketten, semmi reakció. Mész tovább, a folyosóra kimész és most egybõl lõ aki meglát. Lelövöd, mész tovább, és aki ott állt 2 méterre nem csinál semmit, hiába lõtted le a másikat. Bemész a másik szobába, egybõl lõnek megint.
Szóval, mi alapján lõ le a 15 banditából (akik egy helyen vannak) az egyik, a másik meg rád sem bagózik?
Én úgy képzelem hogy ha van rajtad álruha és nem fogsz fegyvert akkor senkinek sem kéne lõnie. Én ebben nem látok semmi logikát.
Herold:
Ez az a hely ahol miután megszerezted a kódot a Monolith csapattól (akár erõszakosan akár úgy hogy beszéltél a kontaktoddal bandita ruhában) jönnek a hadsereg legényei, megtámadják a monolith egységet neked meg el kell húzni a csíkot másik térképre kocsival (ezután jön az alagútban mászkálás mely végül Veles-hez visz a SIN ottani fõhadiszállásán).
PhantomAss:
Megint kérdem, milyen fegyver? Egyébként a hangtompító lassítja a lövedéket, csökkenti annak sebességét és átütését, így a fegyver ellen a védelmek kicsit javulnak. Nem sokat, 5%-ot de mivel a pisztolyok eleve gyengén sebeznek és a banditákon mind van az alapnál jobb lövedékállóságú ruha, ez pont elég hogy 2-3 lövés kelljen beléjük még fejbe is. Ha nem sikerül arcon lõni a banditát egy erõsebb pisztollyal (nem 9x19-es vagy 9x18-as meggymag köpködõvel) akkor bizony 2 skulót is rá kell pazarolni. Ennyit tesz az alap bandita ruha 15%-os bulletproof értéke ami az átlagos pisztoly sebzését ennyivel veszi le. Namost ha megnézed a sebzést jelképezõ csíkot a stukkernél, az ha teli van akkor lesz one shot one kill hatás. Páncélozatlan célpont ellen. A pisztolyok legerõsebbjei is 41%-on tetõznek. Ez duplázva is csak spec skulóval fog egylövéses halált generálni fejlövésnél ha nem közepes zsintû védelemmel ellátott páncélzata van a célpontnak (mert akkor bizony kettõ fog kelleni ellene is).
Assault rifle (AK meg a többi karabély) esetén max 2 lövés szokott kelleni erõsebb páncélos legényekbe fejlövésnél (katonákat szembõl/oldalról tudod egy fejessel leszedni, de zárt sisakosoknál már nem lesz meg ez az elõny.
A banditák nem támadása meg arra vezethetõ vissza azon a map-on, hogy ha az elképzeltnek megfelelõen végzed a feladatod akkor õk havernak hisznek. Ezért is nem reagálnak rá hiába lövöd õket. Tény hogy hiba, de ez pusztán az aktuális viszonynak tudható be. Amíg kellõen le nem rontod vagy az elõre beállított dolgok be nem következnek, nem támadnak meg.
Ne gagyi mordályokkal harcolj velük. Egyébként nem tudom nálad miért van így, nekem az alap pisztollyal is 1 fejes volt egy bandita a factoryban mikor be kellett támadni. AK-val meg jobbfajta NATO fegyverekkel meg pláne. AZ AI-t meg úgy vettem észre akkor ilyen ha nem vettek észre. Ha észrevesz valaki akkor a közvetlen közelben lévõk is átmennek "Alert" módba és mindenki téged fog keresni. Ha sikerül úgy lelõni õket hogy nem vesznek észre akkor azzal sem foglalkoznak ha a mellettük ülõt lövöd agyon.
banditák konkrétan a félig kész többszintes házban, ahová többször is vissza kell menni ajáték során (duty-s fickót is ott tartják fogva)
többször kipróbáltam hangtompítós pisztollyal, minimum 2x fejbe kell õni közvetlen közelrõl, de inkább 3x. Nagy bánatom hogy a játékban egyáltalán nem lehet lopakodni, pedig adná magát hogy így csináljunk meg küldiket (mint pl. a Metro 2034-ben).
De amúgy igazad van, én is úgy gondolok rá mint egy alfára, god mode-al játszom és így nincs probléma, persze nem az igazi sajnos
A helikopter elõli menekülésre gondolok igen, ott pedig ahogy beszállok a kocsiba már szét is lõ a helikopter, ki sem tudok kanyarodni az útra, épp csak az I betüt megnyomom és már lángol is az autó.
Nee mostmár tényleg nem értem mi van itt. Egy házat találok -keritéseken átugorva- ott van nomad cucca, kilépek és hirtelen villám gyorsan elkezd telni az idõ! reggel és kis idõ mulva este van :D ez a normális játékmenet?
Az melyik mapon volt? Kurvára nem emlékszem ilyenre, lehet, hogy én lelõttem azt a helit még az elején.
Szerintem a helikopter elöli kocsival menekülésre gondol. Nem tudom oda minek kellhet god mode (vagy bárhová a játékban), mert nagyon könnyû lelépni a kocsival csak nem szabad anomáliára futni és figyelni kell a szövegelésre amit a helikopter személyzete nyom azt lehet tudni mikor jön a sortûz/rakéták.
Vannak hibák, mivel ez lényegében egy early access-nek megfeleltethetõ állapotban leledzõ játék pillanatnyilag. Fogd fel úgy mint korai bétát és játszd ennek megfelelõen, hidd el rengeteg felesleges problémázástól megkíméled magad. :)
Milyen banditának (csak nem a Fox-ot õrzõkrõl van szó akik nem is banditák és mintegy mellesleg semleges a viszonyuk a játékossal és emiatt nem reagálják le azonnal a gyilkolászást az alanyok), milyen fegyverbõl (pisztolyból nem kell rajta csodálkozni ahogy a sörétes se sokat ér ha a célpontnak van valami védelme márpedig a bandita páncél eleve jobb védelmet ad mint az alap, a sörétes meg szív mindenféle védelemmel szemben)? Bandita páncél ellen igazándiból már sima AK-ból is két lövés kéne ha nem pont az arcát kapod el az áldozatnak.
Ha olyan széfet találtok, aminek nincs szerepe a játékban, és nincs sehol felírva a kódja, próbáljátok az 123 kóddal kinyitni, nekem már 2x bejött.
keresem ezt a faházat de ahova bemennék ott mások is vannak és lõnek rám :D a térképen van egy piros kérdõjellel ellátott hely de ott nincs semmi.
Hát igen, az AI még erõsen fejlesztésre szorul. A széfet amúgy baromi könnyû kinyitni, korábban írtam is, hova kell kattintgatni (jobb széle, bal közepe, közepe).
A Lada Nivás üldözésre én nem emlékszem, az hol történt és miért?
Valami ezek szerint hibásan települt vagy a patch nem lett jól felrakva. Rakd újra a játékot, aztán rá a 1.30013-as patch-et és próbáld úgy egy olyan mentéssel ami még azelõtt van, hogy beléptél volna a factory területére.
Esetleg tedd fel az alábbi linken lévõ rajongói bugfix-et (noha ilyen problémára nem biztos hogy lesz benne javítás): buxfix
Csak felrakod a helyére azt betöltesz egy olyan állást ahol még nem léptél át a területre és megpróbálod úgy. Ha nem javítja a hibát ez sem akkor tényleg rakd újra az egészet (a mentéseket nem törli szóval azok miatt nem kell aggódnod).
hát srácok, minden tiszteletem Dezodoré és a fejlesztõké, de ez a game még nagyon távol van a tökéletestõl, sajnálom hogy így kellett kiadniuk.
A fíling nagyon ott van, látszik hogy átgondolták ezt az egészet, a jármûveket stb., teljesen más lett a játék, de sajnos szinte játszhatatlan.
Mondok egy példát, 3 fejlövés kell egy banditának közvetlen közelrõl, és az elsõ kettõt ha bekapja ugyanúgy áll és nem csinál semmit. A társai akik mellette vannak nyugodtan zenélnek, álldogálnak, nem zavarja õket sem ha lövik õket. Ez amúgy teljesen random, a melletük lévõ szobában meg egybõl lõnek ha bemész, hiába van rajtad álruha. Olyan logikátlan az egész. Vagy a széfnyitás, kár volt túlbonyolítani, fél órát szenvedek minden széffel pedig tudom hogy kéne kinyitni mert utánaolvastam, mégsem mûködik.
Értem a koncepciót és nagyon várom azt a pillanatot amikor kijön valami peccs amivel már javítják a legnagyobb bakikat, de én a lada nivás üldözésnél bekapcsoltam a god mode-t mert anélkül szétvertem volna a monitort a billentyûzettel.
Jó lesz ez a játék ha egyszer kész lesz, de hogy ez a pillanat eljön -e valaha azt nem tudom. Ebben a formában sajnos több bosszuságot ad mint örömöt, pedig nem vagyok kezdõ, az összes STALKER részt végignyomtam többször is, modokkal is.
Remélem senkinek nem léptem a lelkivilágába, és persze nem köztelezõ egyetérteni a véleményemmel sem.
Azt mondja csodál és csatlakozzak hozzájuk és oh no kitörés.
aha kis faház :)
Természetesen minden szükséges környezet fel van telepítve.
Nagyon sokat játszottam eddig a gaméval nem volt eddig semmi gond.
Feltelepítetted a vcredist -et? Ott van a telepítõ 3rdparties mappájában.
ataaa:
Az a visszaszámlálás nem gyártás, hanem feltöltõdést mutat. Nem tudsz azonnal új artifact gyártásba fogni, kell egy óra mire újra használható lesz a merger. Ezt a visszaszámlálást látod.
rtcwtzs:
Erre való a szótár. Kimásolod magadnak a szöveget és kényelmesen lefordítod. Ezzel gyakorlod az angol nyelvet is így duplán jól jársz. ;)
ColOnelMajoR:
Milyen hibaüzenettel fagy ki a játék?
Pontosan hol fagy ki? Mikor lenn vagy a laborban vagy még kinn a factory-ban? Ott hol történik a fagyás? Benn a kapukon belül vagy akárhol a terepen még a falakon kívül? Ha igen, úgy a hiba oka az, hogy nem vetted fel a a duty helyi brancsától a megfelelõ küldetést, hogy keresd meg az eltûnt emberek PDA-it és likvidáld a bloodsucker-eket (ezt afeladatot egyébként is el kell végezzed mert a dokumentumok lenn vannak egy laborban oda meg csak akkor jutsz be ha a feladatot elvégezted és visszaküldtek a helyiek Petrenkóhoz a bárba, mert nála van a kulcs ami azt a kaput nyitja ami elvezet a laborba).
Szóval kéne némi extra infó, hogy segíteni tudjunk, mert ennyibõl nem tudni semmit a hibáról, annak okáról, bekövetkeztének helyérõl és még sorolhatnám.
Artifect készítõben elindítottam egy fejlesztést. Aludtam egyet, így el is készült. nyomtam egy quick save-et, majd betöltöttem egy másik mentést hogy megnézzek valamit. Aztán vissza a quick save-et és azt látom hogy ugyan megvan a legyártott artifect, de a készítõládában még számol vissza, mintha gyártana még egyet... Ez bug, vagy ilyenkor mi van? Direkt megvettem minden receptet és próbálok megszerezni minden komponenst hozzájuk, nem szeretném ha kiakadna a dolog.
Hi all!
Jelenleg a játékban a Rostock-Factory-nál kell Sin dokumentumokat megkeresnem. Eddig a játék teljesen jól mûködött. Sajnos ahogy ehhez a részhez értem 15-20mp után hiba nélkül kilép, minden esetben.
A patch is fel van telepítve. Megnéztem nélküle is de ua. gond.
Valakinek van valami ötlete arra, hogy mi a megoldás?
A géppel tuti nincs gond, mivel csak ezzel a játékkal van gond, a többi hibátlanul mûködik.
Köszi elõre is a segítséget !
Olvasd vissza a párbeszédet a PDA-don, abból kiderül mirõl beszéltetek és mit kell tenned.
Végeztem a Dutyt támadó helikopterekkel, most Chernobilban kell találkoznom a bártulajdonossal. Odamegyek, de egy árva lelket nem találok pedig a minimap szerint ott van körülöttem vagy 8 ember, meg a célpont is. Gondoltam valami földalatti bár lesz ez is, de nem találom a lejáratot, pedig körbejártam a központi épületet. Egyszer a cél közelében megszólalt egy hang hogy: "Come up here" felmásztam a tetõre, ott van egy helyiség is, ahol mindenféle mutáns trófea van, de az is tök üres. (az ablakon tudtam besurranni. Most kiléptem és visszatöltöm, hátha megjelennek az emberek...
Kéne egy kis help -megint-:
Ott vagyok amikor Patriach-al kell beszélni valmi ügyben. Vele szemben 8-10 monilith pihenõállásban. Valamit beszélek vele és egybõl mindenki futásnak ered és számol visszafelé az óra 3 perctõl. Ha bemegyek oda ahová õk bújtak lõnek rám. Itt mi a feladat?
Herold:
Moddoltam már néhány játékot a magam örömére (olykor másokéra) és régebben elég rendesen belemásztam a Stalker változatok moddolásába is. Általában miután végigjátszok egy játékot ami kellõen érdekesnek bizonyul abba belemászok és megnézem mit tudnék kihozni még belõle ilyen-olyan változtatásokkal.
A játék motorjának hibái és lehetõségei meg már régóta ismertek, számtalan modder fórum és topic foglalkozott és foglalkozik mind a mai napig vele és próbálja foltozgatni annak hibáit.
Egyszerû módon nem lehet benne akármit javítani, ahhoz mélyen bele kell nyúlni a játék motorjába, alap funkciókat megváltoztatni ami iszonyat meló és semmi garancia nincs a sikerre. A lámpa hibát meg próbálgatással is lehet ellenõrizni, ahhoz nem szükséges felületesnél komolyabb ismeret. Nem véletlenül nincs rá még sem "hivatalos" sem nem hivatalos megoldás, pedig sokan próbálják orvosolni a problémát.
ataaa:
Ahogy Herold is írja, amíg nem kapod meg a feladatot hogy leszedd a kopterket addig nem lõdd le azokat. Ha füstölve elhúz egy helikopter a helyszínrõl és nem fordul vissza az a pályát is el fogja hagyni és így a feladat megoldhatatlanná válik. Ilyenkor töltsd vissza az állást.
Ott tartok hogy megtámadták a Dutyit. Mielõtt oda mentem volna a fõnökhöz leszedtem egy helikoptert, meg egy lángolva eltûnt (nem tudom hogy az megsemmisült e) Aztán amikor odamentem a fõnökhöz azt a küldetést adta hogy szerezzek RPG-t és szedjem le a helikoptereket. Az RPG már megvan. Gondoltam van egy harmadik heli is, elkezdtem keresgélni a pályán. Találtam is még egyet (vagy ez volt a második) amit megszórtam páncéltörõ AK-val. Ez is eltûnt lángolva, nem hallottam robbanást.
Nem teljesült a küldetés, de sehol nem hallom már a helikopter hangját.
Ilyenkor mi van? RPG-vel kellett volna leszednem???
Hány helikopter van ennél a résznél?
Herold:
Tudod növelni egy kis határértéken belül de ez minden. Az 50000-es érték feletti számoknál lényegében elölrõl indul a számolás és így kisebb lesz a töltöttség vagy még gyorsabban merül az elem. Ez a játék motorjának a hibája, nem tudsz vele mit kezdeni. Az egyetlen használható megoldás ha valahogy lekorlátozod a frame rate-et.
A god mode-ot meg használja, aki nem tud ráérezni a játékra mert sima lövöldeként próbálja játszani és emiatt nehéznek találja. Neki talán élményt is jelent a játékot tönkretevõ cheat. Szerintem így is könnyû a játék, hát még ha nem sérül a karakter, nem kopnak a cuccai.
Fradi88:
Meg szokott jelenni õkelme, csak van, hogy az ajtóba rakja ki a program és azzal a lendülettel át is zuhan a falon szegény így nem látható, nem támadható. Nekem elsõként történõ megjelenése fagyást okozott mert pont azon a ponton jelent meg ahol éppen álltam. Másodjára az ajtóban jelent meg, át is zuhant a falon de mivel számítottam valami turpisságra ezért már eleve gránátvetõre váltva készültem a harcra azt a falba küldött puskagránát kicsinálta a fal túloldalán (a fröccsenésbõl ítélve) így tudtam folytatni a játékot. :)
Az az ajtó nekem speciel nyitva volt. Elõtte megcsináltál mindent (kinyírtad a rosszarcú tûzszellemet, elhoztad a feltöltött elemet és kódokat a reaktorból)?
Menj ki a föld alól és nézz körül odakint. Találni fogsz egy hullát (jelzi a mini map-od is), menj oda hozzá turkálj a cuccai között és elõugrik egy új feladat ami miatt be kell járni szinte minden helyet jó alaposan.
Ha elõhozod a konzolban parancsokat ott nem fogsz találni god mode parancsot. Lehet ilyet csinálni egy bizonyos fájlban való turkálással, nem okoz semmi galibát csak éppen a játék lényegét veri agyon.
Milyen komolyabb csatákat akarsz egy kihalt, sugár és egyéb szennyezett helyszínen? A Stalker nem arról szól, hogy te most hû de nagy gyilkolásokat meg killing spree-t rendezz. Harcolni van lehetõség elég helyen, lehet gyilkolászni is ha olyan kedved van (különösen nagy számú zsoldos alakulatokat például a Freedom vagy éppenséggel a Construction Yard-ban lévõ stalker boltos küldetései alatt), töménytelen mennyiségben vannak szörnyikék is akikkel lehet küzdeni (és õk a fõ ellenfelek nem az emberek). Emellett a Stalker pont nem egy sima FPS játék, hane mászkálós, környezetet túlélõs játék amiben mintegy mellesleg van lehetõség puffogtatni is. Plusz a sztoriból is ez világlik elõ. Nem a tömeggyilkolás, hanem a menni, felfedezni, túlélni és a célodat elérni amiben idõnként emberek is megpróbálnak akadályozni akik legyûrésének egyik módja ha kinyírod õket (de nem véletlenül van benne mindenhol a vértelen megoldásra is a lehetõség).
Az elem élettartama a FPS (frame per sec nem first person shooter mint fentebb) értékhez van kötve ami nem a modderek hibája hanem az engine-é. Mivel feljavították a játékot hogy simábban fusson így jelentõsen megugrott a FPS szám minden gépen, emiatt sokkal hamarabb lemerülnek az elemek. Megoldás, hogy vigyél magaddal sokat. 20 db nyom 1 kilót szóval tucatjával lehet cipelni magaddal mégsem lesz tõle túlterhelt a karaktered. Akaszd meg a játékot mindenféle effekt bekapcsolásával, tolj rá minden részletességet aztán majd lelassul és az elem is sokkal tovább fog tartani.
Csak szólok, ennek a játéknak nincs vége. Ha jól játszottál, akkor nincs befejezõ animáció, hanem szépen visszapottyansz Szidhez, lehet új feladatot felvenni és beszállhatsz a különbözõ frakciók csatározásaiba, kedvedre harcolhatsz, amennyit akarsz. Freeplay...
Ha láttál valami "endsequence-t" a monolitnál, és nincs tovább, akkor elszúrtad...
Na szóval összefoglalva a játékot: ha tényleg így jelent volna meg a ShoC, az überfasza lett volna, talán az év játéka címet is megkapta volna. Jó, hogy végre kiadták, de jobb lett volna 3-4 évvel ezelõtt, akkor nem hatott volna ennyire elavultnak a grafikai motor. Bár DX 10.1-el szép, de az átvezetõ animációk néha elég viccesnek és darabosnak tûntek.
Kissé sokalltam a föld alatti helyszíneket. Egyik laborból ki, a másikba be. Kezelhetõbb lett volna a helyzet, ha a lámpában az elem tovább bírja, illetve ha a minimapon megjelenik a helyszín térképe. Így néhol már spórolnom kellett az elemmel. Szerintem a 3 official részben összesen nincs ennyi földalatti labirintus, mint a LA-ban.
Viszont keveselltem a fegyveres összetûzéseket. Összesen talán 3-4 komolyabb csatára van lehetõség a játékban, pl. Dark Valley (banditák), Radar és Pripyat (Monolith). Végül is ez egy FPS, nem egy mászkálós kalandjáték, több ilyen szituáció kellett volna.
A mellékküldetésekben sem bõvelkedtünk. Több olyan helyszín, map van, ahova csak 1x kellett bemenni valami miatt (Construction site, Forest), illetve rengeteg olyan része van a pályáknak, amit a storyline-t követve az ember nem is érint. Persze senki nem tiltja meg, hogy odamenjünk felfedezni, de nem ártott volna néhány mellékszál, ami odavezet.
Balanszolni lenne még mit, pl. a már említett lámpaelem élettartamát növelni, aztán az autók üzemanyag-fogyasztását csökkenteni, ami jelenleg egy vicc. Sajnálom azt is, hogy a vége felé a gauss-puska használatára már nem volt sok lehetõség.
Összességében azt hiszem, a fejlesztõk, elsõ sorban Dezo (Munkácsi Zoltán) megérdemelnek egy nagy köszönetet. A nevük megtekinthetõ a game manualban.
Van beépített god mód konzolparancs, de nem javaslom senkinek. Okozhat scripthibát a használata, tapasztalatom szerint. Meg egyébként is demoralizáló, ha már egyszer használtad.
Most tartok ott, h Darkscapebe menekülök az alagútba, hogy lerázzam a katonákat, és miután ez megtörténik a quest teljesül és nem kapok további utasításokat, visszamentem Dark Valleyba meg a bárba is és semmi.Ilyenkor mit kellene tennem?
Használd a kép beszúrása gombot.
Az egyik cél egy ajtó, ami elõtt retinascanner van, azon kell átjutni, a kódja 1234 vagy 2345, már nem emlékszem pontosan.
Így talán jobban látni, hogy hol vagyok.
Az 1. képen látszik, hogy oda a fenti részre kellene feljutni,mert oda mutat a térképen.
A 2. képen meg elméletileg ott lenne a bejárat, de nem látok semmilyen kart, bár lehet csak vak vagyok :)
Fradi88:
Írja a képen lévõ szöveg mit csinálj. Aktiváld a kapcsolót. Ott van az ajtó mellett a falon egy nyitómechanizmus, húzd meg azon a kart, már ha jól azonosítottam be a helyszínt a kép alapján (mert azt nem írtad éppen hol dekkol a karaktered pedig sokat segítene).
PhantomAss:
Pedig ugyanazok a beállítások védelemre és sebzésre is mint az alap játékban (igazából szerintem még gyengébben is sebeznek a stukkerek mint amire emlékszem), semmivel sem nehezebb életben maradni. Ráadásul novice fokozaton még igen jelentõs sebzéscsökkentést is kap a játékos.
Az tény, hogy a kezdeti tápok lettek kivéve azáltal, hogy megváltozott a kezdõ helyszín elrendezése így már nincs ott a kezdetben is felvehetõ stalker ruha amitõl az alap játékban iszonyat védetté vált már a játék legelején a fõszereplõ. Azért a ruháért most már meg kell küzdeni (az elsõ található stalker ruha - Strelok ruhája - könnyebb de kevésbé véd mint a standard stalker öltözék).
Cheat meg konzol parancs az nincs. Trainer-t tudsz vadászni a neten ehhez a modhoz is, de úgy már túl könnyû lesz (így sem nehéz). Tényleg nem tudom mi okozza a problémát mert még stalker nehézségen is egy vicc amit az ellenfelek produkálnak lövés címén, míg novice fokozaton akár eléjük is állhat az ember a találati pontosságuk a béka feneke alatt marad.
A fegyverek értékeit meg magad is átírhatod ha túl erõsnek érzed azokat, de ezzel rendesen keresztbe teszel a játékélményen túl néhány eseménynek is és a mutánsok leküzdése iszonyat nehézzé válik emiatt.
ok, ezt mind értem és köszi, de nem tanácsra van szükségem. Nagy stalker fan vagyok, az összes részt többször végigjátszottam mindenféle kieggel is, de úgy érzem itt valami nem stimmel.
Mintha vmi cheat lenne vagy nem tudom. Idegesít.
Itt mit kell csinálni?Oda bentre mutat a térkép, de az ajtó zárva van.Más bejáratot meg nem találtam.
Egy lövéstõl maximum fejlövés esetén lesz kampec a karaktered már amennyiben nem RPG-vel lõttek rá. Egy AK nem tud kinyírni egy találattal. Legalább 2 lövedék kell egy páncélozatlan ember ellen AK-ból ahhoz, hogy kifeküdjön. Ez nem lesz más a többi assault rifle esetében sem. Pisztolyból és géppisztolyból 3-4 lövés is szükséges testre páncélozatlan célpont ellen (megjegyzem ilyen emberi célpont nincs).
A megoldás az, hogy mozogj, használd a fedezékeket és maradj távol, vedd észre elõbb az ellenfelet (a minimap-on látható számok mutatják hány ember tartózkodik az érzékelési hatótávodban így ha nincs ott sárga vagy zöld jelzés akkor tudhatod, hogy a számok 60 méteren belüli ellenséget jeleznek - ennyi a minimap érzékelési távolsága a középponttól számolva) és lõdd ki távolról. Sose mássz bele a fegyveresek arcába mert azonnal átváltanak sorozatlövésre és lekaszálnak.
A novice fokozaton a találati pontossága az ellenfeleknek nagyon alacsony amennyiben úgy 20 méternél távolabb vannak. Minden 5 lövésükbõl maximum 2 talál de inkább csak 1.
Nem tudom hogyan játszol, de még veteran fokozaton, magasabb sebzésû fegyverekkel sem volt sosem gondom lelövéssel. Ha kinyírták a karakterem azt helikopter vagy szörny csinálta, sosem fegyveres ember, mert egyszerûen túl gyengék a stukkerek ehhez, a RPG lövés elõl meg lazán félre lehet sétálni.
A védelmedet meg tudod növelni jobb páncélzattal, megfelelõ artifact-ok magadra aggatásával. Szintén akad nem egy olyan artifact ami a HP-t növeli.
Magasabb nehézségen nõ a fegyverek sebzése is (minimálisan) és ugrásszerûen javul a pontosságuk is. Nincs rá beállítás, hogy a fegyverek kevesebbet sebezzenek (meg rosszul is járnál vele, mert így az emberinél 3-4-szer nagyobb életerejû szörnyek leszedése marha nehéz lenne).
Az erõmûnél a generátor terület alatt található X2-es labort érted?
Ne a célkeresztet nézd, hanem a szöveget. Tehát egy kapcsolót keress. Ez az X2-es laborban ott van a gép mellett a hosszú pult közepén, eltérõ textúrájú panelként egy nagy tárcsás kapcsoló.
üdv
a sebzésen lehet esetleg állítani a játékban? Mármint hogy a játékos karaktere mennyi sebzést bírjon ki. Unom már hogy novice fokozaton játszom de elég egy lövés és hulla vagyok...valaki 100m-re elõlép a fal mögül, lõ egyet az ak-val és game over...percenként be kell töltenem a mentett állást, és ez így nagyon nem jó.
A config között van vmi állítási lehetõség, tudja esetleg valaki?
köszi!
Az erõmûben vagyok. Van ott egy "macrosoft Widows" PC.
A feladat: Activate override codes by using switch. A célkereszt erre a PC-re mutat, de nem találok benne semmi használhatót. Mit kell itt csinálni?
Ettõl jobbra?
Mert ott nem tudok felugrani sehol és nem találok semmilyen ajtót.
már rég haladhatnék a küldetésekkel,de irritál hogy nem találom.bocsi az értetlenkedésemmel :)
tom2004:
Nem csak szóban kapsz feladatot, hanem megjelenik a PDA-don, mi több, vissza is olvashatod az elhangozz párbeszédeket szintén a PDA-don amit érdemes is megtenni mert például számzáras és kódos ajtók/gépek esetében ott leled meg a kód leírását. Szóval ha nem tudod mi a helyzet akkor olvass, a program megad minden segítséget.
Még ki is tudod választani, hogy az éppen aktuális feladatok közül melyiket mutassa a program. Ha kaptál feladatot akkor a PDA-don nem csak a Kill Strelok feladat van jelen...
Kis nyilacska is mutatja a térképen hová menj, igazán nem nehéz rájönni mit is kell csinálni (át kell menni másik területre).
Zombikat 3 alkalommal kell kinyírni, hogy fekve is maradjanak. Egy lövés a fejbe, majd amíg fekszik késeld. Lõni egynél többet rájuk lõszerpazarlás. Gránáttal ha telibe trafálod õket akkor egybõl kifekszenek.
Szóban kapom a feladatot Gargabe-ban Seriltõl? Sajnos nem értem, mintha elmondaná hol keressem Strelokot.
A bár felé az átjáró zárva, 7-8 disznót meg kellett ölni, de semmi.