Gargabe-ba küldetést kaptam öljem meg a zombikat. Zombik mindig felélednek, hogyan lehet a zombikat végleg megülni?
A bár az egy másik terület (mindig is másik terület volt sosem volt része garbage-nak) aminek egyik belépési lehetõsége a garbage felsõ szakasza.
Fegyver fejlesztésre meg ott van neked Fox mindjárt a játék elején miután kiszabadítottad és túl is élte az akciódat. Csak caplass vissza és meg tudod ejteni vagy menj tovább Garbage-ból észak felé a bárba.
A bárban meg lesz két másik ember akik ezt elvégzik, mindkettõ Duty katona (egyik Ivancov százados kinn a Duty fõnök állomáshelye fölött a tetõn, a másik meg egy ezredes a bár hátsó szobájában).
Foxot sajnos az 5 bandita mészárlásával szabadítottam ki. Agropomba már átjutottam, már vissza kell mennem Gargabe-ba. Bárról írtok, én nem találtam bárt Gargabe-ba. Kerestem ahol elözö részekben volt, de hült helye. fegyvert ruhát fejleszteni-javítani sehol sem tudtam eddig, vagy nem vettem észre hol lehet.
Katonákon meg szerelõkön lehet a legjobban nyerészkedni. Elõbbieknél szinte mindig 5000 RU van (már míg el nem fogy) és igen jó áron vásárolnak, az utóbbiaknál meg a pénz végtelen (ezt állítólag majd javítják és megszûnik a végtelen pénzmennyiség) de egyszerre nem tudnak 100K RU-nál többet kiadni, így ennél kisebb tételekben kell eladogatni nekik cuccokat.
A kereskedõket inkább kerülöm, mert rablás amit mûvelnek. :-D Talált tárgyakat a legjobb áron azoknak az NPC-knek lehet eladni akiknél limitált pénzösszeg van, aztán azoknak akiknél végtelen pénz van. A kereskedõk nagyon lehúznak de a legrosszabbul az ellenségesebb beállítottságúakkal lehet kereskedni.
Garbage-on keresztül ha megkapod a feladatot a bár tulajától. Addig nem tudsz átmenni. Fejleszteni cordonban is tudsz már, csak elõbb ki kell szabadítanod Fox-ot a fogságából (és nem mészárlással, hanem tárgyalással). Ekkor õ visszamegy a helyére Sidorovich melletti föld alatti bunkerbe (ahol Wolf is ácsorog eredetileg). Továbbá ott van fejlesztésre a bárban 2 Duty-s fickó, Yantar-ban is lesz majd egy manus aki császkál mindenfelé exo armor-ban (nem Greben hanem valami brother akárki), Akad még szerelõje a Freedom frakciónak (csak akkor segít ha beálltál a Freedom-hoz de akkro a Duty-s szerelõket bukod) is és ha jól emlékszem akkor ezzel ki is fújt a választék.
Vásárolni meg lényegében mindenkitõl tudsz, de kaján/energia italon és pár gyógycsomagon meg elemeken kívül mást nem is kell venned, mindenbõl találsz jó és hasznos cuccokat/fegyvereket/vérteket meg kapod azokat feladat teljesítésért. Lõszer annyi van mint a szemét, kifogyni belõle nem is lehet. Zombikat ne lövöldözd, kerüld ki inkább, nem éri meg lõszert pazarolni rájuk.
Agropomba hogy jutok át? Hol lehet elõször fejleszteni? és vásárolni felszerelést Szidorovicson kívül?
Nincs szerepe vagy semmi érdemi. Késõbb már nem macerálja a játékost és mindössze egy videóban fog még feltûnni (akkor is ha ki lett nyírva) illetve szellemszerû elõkerülése lesz még egy laborban ahol csak áll és tûzfalat generál egy rövid ideig, amibe ha belesétál a játékos akkor game over. Ennyi az össz szerepe, semmi más. Vagy legalábbis én nem találkoztam vele máshol csak a fent említett helyeken, meg az alagutas feltûnésénél és a bárnál.
A drótokért ugyan le tudnál menni a központi épület liftaknáján is és az pont abba a terembe vezetne közvetlenül ahol a tekercs van ami kell a tudósnak, csak épp ott felül és alul is van egy gyilkos anomália ami kicsinál így ez az út zárva van (eredetileg csak 1 anomália volt ott alul, egy durván sebzõ ami kis mázlival túlélhetõ volt, így bejutási és kijutási pontként is szolgált a hely, de mivel ez nagyon megkönnyítette volna az egészet ezért lezárták egy anomáliával, így lehet lenn barangolni a sötét, kanyargós és szûk járatokban és várni mikor ront elõ egy bloodsucker). Szóval marad a föld alatti kóricálásra a tudósok tanyája elõtti lyuk mint lemeneteli és feljöveteli pont.
Csináltam a hentelés elõtt egy mentést, így inkább visszatöltöm. Azért mentem be mert nem tudtam még hol vannak a drótok, és gondoltam körülnézek odabent. De így teljesen felesleges a kinyírásuk. Van egy SIN-es bérgyilkos fent a központi épület tetején, onnan küldi a rontást. :-D
ataaa: Szerintem nincs (ezen a pályán biztosan), de ezért még késõbb szívni fogsz például Pripyaty-ban (ami a sereg és a monolith kezén van, neked meg a sztori alapján a sereget kell segítened ami nehéz lesz ha a korábbi gyilkolások miatt vadásznak rád), ugyanis a Yantar-i katonákat nem kell és nem is szabad gyilkolni. Ott már nem ellenségeid, hiszen engedéllyel tartózkodsz ott. Ha például beálltál volna a duty-hoz akkor még csak vörösek sem lennének a térképen jelölve (tea sztori ezen pontján már nem vagy ellenségként beállítva hozzájuk szóval csak akkor támadnának meg ha tiltott helyre mész be engedély nélkül, máskülönben békén hagynak, márpedig a középsõ épület az lezárt terület, oda sem kell menni).
Herold: Szarkofágnál gond csak azután lesz, hogy lemész alulra ahol a leolvadt mag van. Na ott a maghoz berakott pattogó tûzvackok okozzák a problémát, emiatt fagy a játék. Nézd a lábad módon haladj, fordulj el a középponttól, ments sûrûn és úgy juss be a maghoz, pontosabban mögé mert ott van a leolvadt halom tetején lévõ lemez alatt egy láda aminek tartalmára szükséged lesz. Ha az megvan akkor lehet kijönni, felmenni a felsõbb szintekre vissza a vezérlõbe, bekapcsolni a rendszereket amiket kell aztán lehet kimenni onnan vissza az erõmû külsõ részére ahol fordulj északnak és trappolj szorgosan át a generators területre. Itt fagyásokat elkerülendõ mikor bevezet Ghost a nagy elektromos gömböcök közé, szintén a talajt nézd és csak annyira emeld fel a fegyveredet mikor megtámad egy kiméra, hogy éppen lõni tudd. Itt is kell gyakori mentés míg át nem vergõdsz a 6 gömböc között, aztán már nem lesz gond csak ne fordulj ismét a gömbök fel késõbb úgy hogy lásd is azokat. De erre nem is lesz szükség. Belépés (már a területre belépés) elõtt legyen mentésed még CNNP-bõl, mert az X2-es labor ajtaja az esetek 90%-ában nem nyílik (van ott egy kapcsoló amit csak meg kéne nyomni és nyílna az ajtó de nem jelenik meg maga a lehetõség sem hogy megnyomd) és ilyenkor egy olyan mentést kell visszatölteni a sikerhez, ami még a pályára érkezés elõtti. Ha ottani mentést töltesz vissza az sajna nem segít a dolgon.
A beszélni akar veled a fõnök dumát majd azután kapod meg, hogy már a karaktered fején ott figyel a jó pszí védelmi sisak (tehát mikor visszafelé tartasz a megtalált, kipróbált és mûködõ sapkával amiért eredetileg elindultál át radar-on keresztül). Majd akkor beszélj ugyanazzal a fickóval akinél lejattoltál. Ekkor jelenik meg a hermit is akihez feladat kötõdik csak ha elvégzed az övét azzal kinyírod a patriarch-ot és kísérõit, így az a szál elvégezhetetlenné válik.
Úgy tûnik (nem én jöttem rá), hogy ha azokat a mindenféle tûz, teleport, stb effekteket nézed mozgás közben, akkor crash-el. Ha nincsenek a látótérben (pl mert a földet nézed mozgás közben), akkor nem. A dezowave fórumon is erre jutott valaki. A "particles" (részecskék?) a gond. Esetleg ki lehet próbálni az Option-sban azt a beállítást lehúzni nullára.
Én is arra a "vagonra" tippeltem, de egyszer volt, hogy nem vette el a kulcsot, kinyitottam. Most egy patch javítja azt, hogy nem veszi el a kulcsot, de így is nyílik az az ajtó... Majd még megyek pár kört a pályan...
Yantarban kipucoltam a középsõ erõdítményt, de semmi különöst nem találtam ott. Aztán amiko visszamentem a tudósokhoz,már az ottani õrök is rámtámadtak. Ez a történet szempontjából proléma, vagy nincs jelentõsége?
Következõ patch nem lesz mentés kompatibilis...Szarkofág meg Generators olyan, hogy crashel sokat, ments sûrûn, túl lehet jutni rajtuk. Nekem sikerült már végigvinni a játékot. :)
Igazad van, visszamentem egy régi mentésre, minden új területre belépéskor csinálok külön mentést és most nem lõttek, jött a kapitány és 5k rubel fejében átengedett, beszélgettem is kb. 15 Monolithossal, csak három egyedi szöveget találtam.
Most viszont újabb gondom akadt, az X10-es laborban a nagy kódos ajtóhoz (legalsó szint) 3823-as kódot kaptam, ami nem jó hozzá, mi a jó ajtókód? Valahol olvastam, hogy 5271, de az az X18-ba volt jó, ide nem mûködik. Elõre is köszi, ha tudja valaki és megosztja.
olyan kérdésem lenne, hogy a wolf wagon key-t hol tudom használni? oké hogy mondta hogy valami secret megajó dolog van benne,na de hol? köszi elõre is
Sziasztok!Újrakezdtem a játékot és mikor Garbagebe akarok menni akkor az alábbi üzenettel kidob a játék http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_5_8_mt6vhnfh3d.jpg Ha vki tud segíteni, elõre is köszönöm!
Na pont az õ képét nem láttam. Pedig direkt kerestem. Azt nem is tudtam, hogy ez a Loxotron szivárogtatott, de így már van rá uj összeeskûvés elméletem.
A fejlesztõk fotói megtalálhatóak Dead Cityben, az egyik ház emeleti szobájában.
Dezodor, akinek (többek között) köszönhetjük a játékot:
Üzenet a játékban Loxotronnak, aki ellopta a béta verziót:
Loxotron:
Herold: Az a manus akitõl megtudod merre keresd Strelok lerakatát (õ küld le a föld alá ha így jobban tetszik, az õ csapata harcol a katonákkal és õt kell kimenekíteni mikor elkenik a szájukat Agroprom-ban).
tom2004: Futtasd rendszergazdaként a játékot és azáltal elkerülhetsz pár galibát. Ha nem tudsz angolul (vagy nem elég jól) ne aggódj, eleget játszva és szótárazva majd idõvel megtanulod. ;)
Win7 van, D:JátékokS.T.A.L.K.E.R - Lost Alpha könyvtárban van. És nem igazán tudok angolul, nem tudom mit kéne beállítani, nem is nagyon állítgattam. az patch 1.30013 fenn van.
Ki az a Mole? Az én fejemben nem nagyon maradnak meg a nevek.
Várd meg míg elmondja amit akar, aztán majd tudsz vele beszélni (fõleg miután kikísérted a kerítésen túlra, de készülj fel rá hogy amint elmondta amit akar jön egy újabb adag katona és õt akarják kinyírni). Ha ez nem akar sikerülni, akkor töltsd vissza a játékot az autosave-et mikor beléptél a területre és játszd újra a csatát és amint szól hogy védjétek meg akkor azonnal tipli hozzá és miután befejezte a szövegelést kísérd ki a veszélyzónából.
Mole nevu tagnal vagyok,de nem enged beszelni vele,mindenkit kinyirtam a telepen,mit kell csinalni?
Azok a radioaktív szimbólumok jelölik a menedékeket. Nem minden fedett hely véd meg amúgy a blowout/psychic storm hatásaitól, csak azok nyújtanak biztos védelmet amiknél ott a jel és azok is csak ott ahol a jel mutatja. Kicsit arrébb állsz és máris kapod az áldást. Ez a pszichikus viharnál nem akkora probléma de a blowout, megfelelõ ellenanyag nélkül, kinyír.
tom2004: Milyen rendszeren futtatod a játékot (Xp-vel nem a legjobb a mûködése)? Milyen fõ könyvtárba tetted (a program files-ba nem javasolják telepíteni akkor sem ha az UAC agyon van csapva)? Kompatibilis módban, netán rendszergazdaként futtatod (elõbbi szintén galibákat generál, a második viszont hasznos)? Patch fenn van rajta? Megfelel a választott opcióidnak a konfigurációd? Kismillió és egy oka lehet annak, amiért kidob és ha valami konkrét oka van akkor arról hibaüzenetet is kapsz (mindig nézd meg mi a baja).
Engem csak quick loadnál szokott kidobni, meg amikor azok a kis patkány szerû (de nem patkány, hanem valami rondább :-D ) mutáns lények rám támadnak. Máskor nem nagyon. Minden fedett helyiség menedéket jelent kitöréskor (buszmegálló, meg a híd alatt talán nem). Ezeket a pontokat azt hiszem fehér háromszöggel jelöli amikor számol vissza az óra. Meg vannak radioaktív szimbólumok is, azok nem tudom ilyenkor pontosan mit takarnak. Egyébként ha nem vagy túlterhelve, szinte mindig van valami hely ahova be tudsz futni a kitörés elõl.
Nekem nagyon gyakran lefagy, ki dob az aztalra. Tehetek valamit? Hogyan jelzi kitörésnél hol találok menedéket?
hanganyag tartalmazza amit meghallgathatsz mikor felveszed de leírva nem lesz sehová, szósval a magyarítást sok eseten a hajadra kenheted majd, a lényeg nem lesz leírva csak szóban közölve
Másnál is megvehetõ a cucc, még a bár eladójánál is fel fog tûnni idõnként. Találni valóban lehet, bár én speciel Pripyat sewers-ben találtam amellett a hulla mellett akinél a kijárathoz szükséges kód is volt. Másutt nem találtam, noha esély van rá, hogy egy stash-ben elõforduljon.
De mindaddig semmit nem ér, míg nem veszel hozzá recepteket és nem rendelkezel az abban leírt artifact-okkal. Ja és ez a cucc nehéz, szóval csak akkor vedd meg ha van egy biztos helyed ahol tárolod mert ahhoz nehéz hogy hurcold magaddal.
Yantar-ban meg érdemes bekukkantani a Dead City felé vezetõ út mellett lévõ besüllyesztett bunkerbe. Ugyan totálisan tele van anomáliákkal, érdemes végigjárni mert van benn egy igen jó military armor (SKAT 9 vagy SKAT 9M már nem emlékszem).
Én a tudós szobájában megtaláltam azt a rejtekhelyet, de az üres volt. Azért körbenézek minden helyiségben, hátha van több papírdoboz is a környéken. Köszi a jelzést!
Azért mondom, hogy nehogy megvedd, mert valakinek a rejtekhelye a tudósoknál az egyik szobában az asztal alatti papírdoboz. Abban lesz egy ilyen készülék.
Gunslinger: Engem nem támadtak meg a patch-elt játékban (a patch nélküliben igen, de az az én saram volt mert én lõttem elõbb, esélyt sem adtam nekik). Mikor átértem a fegyverem el volt téve, nem futkostam, csak az úton közeledtem. A manus meg annak a 3 fickónak az egyike aki közvetlenül ott van a sorompó mellett amikor belépsz. Ugyanúgy viselkednek egyébként mint a katonák. Amíg az úton haladsz, nincs nálad elõvéve fegyver és nem futsz, addig nem lõnek.
N00bito: Azon támadás alatt (mikor a zsoldosok ütik már amúgy sem lenne már ott a manus, hiába oda mutat a jelzés. A támadás alatt csak a másik colonel van a területen meg egy embere és ennyi. Ha elrendezted a helyzetet akkor megmondják hová menj és ott az új helyen majd megtalálod Voronin-t.
ataaa: Tudsz a tudósoktól venni artifact recepteket. Na ezzel a ládával tudod elkészíteni a receptúrák alapján a komolyabb, összetettebb artifact-okat (például devil's gut ami 150% extra HP-t ad és gyorsítja a regenerációt is ezzel együtt, vagy az Ivory ami +100-ot ad a HP-ra bár kicsit hamarabb megéhezel majd tõle, de van ami kimagasló védelmet ad 1-2 támadásfajta ellen).
Tegnap Yantarban a tudósnál láttam valamiféle artifect ládát, de 40 000 volt és nem volt nálam annyi mert elõtte fosztottak ki, meg költekeztem ki magam szándékosan. Legközelebb amikor mentem már nem árulta. Mi volt ez és mire szolgál? Ezzel az övödön tú is tudsz artifecteket aktiválni ha nálad vannak?
Megint beleütköztem egy problémába megtámadják a Duty fõhadiszállását és eltünik veronin viszont nekem beszélnem kéne vele és a térképen azt mutatatja ott van de nincs. Valaki nem tudja merre lehet?
Ez a tiszt merre dekkol? Mikor elõször beléptem Radarra egybõl tüzet nyitottak rám a Monolith stalkerei, nem igen volt esélyem beszélgetni velük, ki kellett nyírnom az összeset útközben, hogy Countryside felé tudjak menni.
Yantar-ban (jobb alsó ficakban ahol a másodlagos út vezet vissza a bárhoz ott van egy romos épület és abban az egyik ott dekkoló manus tud tuningolni/javítani) van fejlesztõ meg a bárban kettõ (mindkettõ Duty-s emberke, az egyik egy kapitány a másik meg a bár hátsó szobájában lévõ ezredes).
A Yantar-ban lévõ manust jó lesz megjegyezni, mert ha csak be nem állsz a Freedom mellé lótifutinak (a freedom amúgy az outskirts-ben dekkol, a térkép közepén lévõ nagy gyártelepen), akkor nem lesz a játék további részében másik szerelõ (az ezredessel nem fogsz már találkozni, a kapitány meg a késõbbiekben elveszti a javítási képességét). Persze az is egy járható út ha az ember a Monolith mellé áll (feladatot a Radar térképen lehet összeszedni hozzájuk, csak beszélni kell az elsõ tiszttel aki szembe jön amikor belép oda az ember és kis pénzért cserébe bántatlanul átengedik a területükön és késõbbiekben mikor újra erre jár az ember akkor még feladatot is adnak - bár egyelõre ennek elvégzésére nincs mód mert lesz a radar térképen egy blowout ami kinyírja azt akivel dumálni kéne majd Monolith részrõl, nevezetesen a Patriarch-ot)...
Egyébként pont azelõtt vagyok hogy elvennék a pénzemet. Szeretném akkor legalább elkölteni fejlesztésekre. Hol lehet fejleszteni a Bár környékén?
Vedd fel a cuccaidat lent a szobádban ha belépsz az ajtó mellett rögtön jobbra a szekrénybõl.
A küldit felvetted? Tehát visszamentél oda ahol felkeltél, összeszedted a cuccot és "bemutattad" Sid.-nek? Van nállad vmi? Vagy üres az Inv.?
Üdv Nem tudom mi lehet a gond de nem tudok kijönni Sidorovich-tól a játék elején, az ajtó zárva marad. Kéne valamit még csinálni? A küldetést felvettem. Köszi
Nem, önmagában is használható. Ha 2-t használsz, kétféle csipogást fogsz hallani, ami zavaró lehet.
Eljutott már valaki az erõmûig? Ha igen merre keressem a szarkofág kódját?
mcmoha: Az a cucc pont az ellenkezõ hatást váltja ki és jó sokáig tart. :)
ataaa: Igen az alapot kiegészíti a két másik típus. Mondjuk szükség az nincs a detektorokra mert vizuálisan észlelhetõ az összes anomália gond nélkül.
N00bito: Nézz egy javítást a GSC-n vagy dezo saját oldalán. Akad pár ami pótolja a hiányzó videót vagy éppen hiányzó textúrát. Mondjuk ha a javított változattal játszol akkor ennek a problémának elõ sem kéne jönnie, feltéve, hogy jól lett feltéve a patch.
Sziasztok megint egy errorral gyült meg a bajom mikor a mocsárban találkozok a Dokival íme az error felirat: Expression : fatal error Function : CTexture::Load File : ..xrRenderSH_Texture.cpp Line : 216 Description : <no expression> Arguments : Can't open video stream
Amúgy marhára zavaró a pittyegése. Kurva idegesítõ.
Az a fán lévõ anomália nem is bánt. Akkor minek jelez?
Akkor ez kiegészíti az alap detektort, mert más anomáliákat meg nem jelez?
Én vettem egy Advenced Anomaly Detectort. Amikor ezt használtam simán belegyalogoltam egy anomáliába, nem jelzett egyáltalán. Amikor az övemen volt arra lettem figyelmes hogy olyan helyen jelentkeznek statikus zajok ahol semmi anomália nem volt. Más is próbálta már?
A fickó ad valami szert amit ha beveszel álítólag nem észlelnek a bloodsuckerek. Egy nagy túróst nem.
Az a feladat ami oda van írva (ne várj mindenhez célmarkert mert több küldetés is lesz ahol csak leírják/elmondják merre menj és mit csinálj de nem lesz hozzá marker). Vigyél vissza huzalokat. Azt is elmondták hogyan juthatsz be a föld alatti helyiségben ahol az van. A kerítéstõl kevesebb mint 100 méterre kicsit balra ott egy bazinagy lyuk a földben, elõtte egy stalker ücsörög. Na az lesz a lejárat és a kijárat is. A stalker megbíz egy feladattal (a jutalom egy SEVA suit és egy stukkert kell neki visszahozni), aminek tárgya ott van két szobával a wires mellett (ez meg egy polcos helyiségben lesz az egyik polcon). Csak készülj fel rá hogy egy rakáson kapsz egyszerre ha jól emlékszem 6 vagy 8 bloodsuckert ami egyszerre fog rád rontani egy szobából.
Nos hát már a dead citybõl jövök vissza a profhoz. Saga, köszi, nem várom a magyarítást, nyomom :D Angolból nem vagyok erõs szal a hanganyagos kódok hozzám nem jutnak el :D A profnál vagyok viszont nem tudom mit kell csinálni. Visszavittem neki a cuccát 3 mellék küldetést választhatok de én most a fõ szálon mennék inkább tovább. Get wire for sciencist - ezt írja, mellette semmi cél alatta Return to wire sciencist. Itt most mi a feladat?
Aztán a noname SIN srác épp kinyírt 2 duty-st és elindult lefelé a BAR-ba, nem sok sikerrel, mert lekéseltem. :D
Vagy ha eltaláltak vagy észrevetted õket (nem feltétlenül kell látnod, ha melletted zajong egy bizonyos távon belül akkor is felvillantja a minimap a helyzetüket bár nem maradnak ott a pontok olyan hosszan mint mikor meglõttek) akkor utána 2-3 másodpercig. Míg a célkeresztnek ennyi sem kell. Akármilyen sûrû növényzet is állhat kettõtök között, ha ráviszed a célkeresztet arra a helyre ahol az ellenfél van akkor az elszínezõdik így tudhatod, hogy ott ellenség van és lõheted is.
A semlegesek/barátok meg azért látszanak mert nem ellenséges egységek így megadják a helyzetüket (PDA-juk kódját amivel azonosíthatóak). Az ellenséges NPC-k nem teszik meg ezt a szívességet.
Nálam legalább 70-80%-ban saját magukat nyírják ki gránátozás közben, még az is csak elvétve fordul elõ hogy egyáltalán felém dobják. Mondjuk a gránátokkal is van bug jócskán, a repeszek simán átmennek a kõfalakon is.